Starcraft II

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27
Zijn er al geruchten over Starcraft II?
Pics van nieuwe 3d engine?

Zal wel zwaar gaan rulen Starcraft II.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat Blizzard zich nu meer concentreerd op Warcraf III ....die zou pas zwaar gaan roelen...ik vindt Warcraft I & II persoonlijk leuker als Starcraft & Starcraft Broodwars ..al hoewel dat zeker geen slechte spellen waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04 17:19
Ik heb de laatste tijd de forums op www.battle.net een beetje bijgehouden, er is tot nu toe absoluut geen sprake van Starcraft II, wel veel speculaties over een eventuele nieuwe patch (1.08) die wat "oneffenheden" weg zou moeten werken en die hacks tegen zou moeten gaan.

Ik hoop dat Warcraft III trouwens waar kan maken wat men er van verwacht, het is een nieuw soort spel (RPS) dus of het werkelijk leuk gaat worden blijft de vraag.

Ik vind persoonlijk SC en BW stukken leuker dan WC omdat er enorme verschillen zitten tussen de units en rassen maar het geheel toch goed gebalanceerd is (Terrans zouden het zwakste zijn maar de wereldkampioen van de afgelopen 2 jaar speelde Terran dus dat klopt niet). De enige onbalans die ik tot nu toe gevonden heb zit tussen het keyboard en de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik vind persoonlijk SC en BW stukken leuker dan WC omdat er enorme verschillen zitten tussen de units en rassen maar het geheel toch goed gebalanceerd is (Terrans zouden het zwakste zijn maar de wereldkampioen van de afgelopen 2 jaar speelde Terran dus dat klopt niet). De enige onbalans die ik tot nu toe gevonden heb zit tussen het keyboard en de stoel.[/quote]alle drie de rassen zijn even sterk alleen moet je de voordelen per ras vinden en er ook gebruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04 17:19
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 15:44 schreef Nosfer@tu het volgende:
alle drie de rassen zijn even sterk alleen moet je de voordelen per ras vinden en er ook gebruik van maken[/quote]Er zit 1 onbalans in die bijna niet te counteren is: de 5-pool rush, maar die werkt alleen in 1 vs 1 en op een map van 64x64 of 96x96 en dan moet je je tegenstander nog meteen gevonden hebben (en hij moet geen zerg zijn die het zelfde doet)

Daarom is er meestal ook de afspraak: geen early rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcraft 2 zal nog wel een jaartje of 2 op zich laten wachten. Ze zijn nog druk bezig met Warcraft III en de Diablo II expansion.
Daarnaast denk ik dat men ook wat van die games naar X-box, PS2 of Gamecube gaat porten. Vergeet ook niet dat er tussen de aankondiging van een spel en de release minimaal 1,5 jaar zit en er is van een Sratcraft 2 nog totaal niets aangekondigd. Het zal helaas nog een poos duren, als ze al van plan zijn een vervolg uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de formule:

WarCraft -> WarCraft II -> WarCraft III
Diablo -> Diablo II -> Diablo III
StarCraft -> StarCraft II -> StarCraft III

Blizzard is gewoon veel te voorspellend wat games betreft. Anyway nog iets: eerst zeiden ze dat er 4 acts waren voor Diablo 2. Toen werd het gold en waren er maar 3. Waar is die ene dan gebleven? Juist die komt in de expansion. Hetzelfde verhaal met WarCraft III. Eerst zeiden ze 6 rassen waren voor dat spel maar nu is het dus 5 geworden. Verbaast me niks als die ene ras pas in de expansion komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd om dit topic naar boven te halen.
Weet iemand iets over starcraft II?
pics? Ik heb er nog helemaal niks over gehoord maar zou graag info hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

over het algemeen is het zo dat als een nieuw spel uitkomt Blizzard met een nieuw spel op de proppen komt waar ze al enige tijd mee bezig zijn geweest. Ik hoop dus dat dit StartCraft wordt. mog een maandje wachten denk ik en dan weten we msichien meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat dat starcraft word, maar het lijkt me alleen dat starcraft 3d niet echt super gaat worden, starcraft was gewoon perfect, zal het nog beter kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, voorlopig geen starcraft II , ze willen eerst warcraft III + world of " afkrijgen...... en dan zullen ze kijken, maar ze zijn nog niet begonnen

bron weet ik niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlij kan het nog beter starcraft rulez maar kan altijd beter. Nieuwe rassen en mogelijkheden. je moet maar ff googlen en dan zijn er genoeg starcraft forums waarop je je ideen al kwijt kunt die jij in starcraft 2 wilt zien. dus post je ideeen en wie weet zie je ze terug in starcraft 2
ennuh beter komt ie snel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

www.starcraft2.com

eindelijk komt het vervolg erop....... geweldig spel

de trailer movie is wel tof gemaakt maar laat niets van ingame zien.
De screenshots op de website zien er wel ok uit, maar naar mijn idee iets te cartoonstyle.....
er is iets wat minder realistisch lijkt in de rendering

edit: lol de laatste post in dit topic was exact 5 jaar geleden.....

[ Voor 10% gewijzigd door WPN op 20-05-2007 16:06 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Peluso schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:05:
www.starcraft2.com

eindelijk komt het vervolg erop....... geweldig spel

de trailer movie is wel tof gemaakt maar laat niets van ingame zien.
De screenshots op de website zien er wel ok uit, maar naar mijn idee iets te cartoonstyle.....
er is iets wat minder realistisch lijkt in de rendering
[PC] StarCraft 2

;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent sowieso een dag te laat, gisteren wist de wereld het al ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.