Toon posts:

[OC] BRUTE Athlon "AXIA "Y"" overclock! :)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef siggy het volgende:

[..]

met een beetje verstand weet je zowiezo al dat het niet kan dus om nou zielig en stoer het hier tek omen posten vind ik nog zieliger...
WAT KAN HIJ ER NOU AAN DOEN DAT DAT DING OVER DE 2GHZ POST :? ! |:(

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

ach, maak je niet druk man, elke knul weet dat dat niet gaat en al helemaal niet met luchkoeling...

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:46 schreef siggy het volgende:
ach, maak je niet druk man, elke knul weet dat dat niet gaat en al helemaal niet met luchkoeling...
misschien had hij een hele goede koeler :* :P

• siggy
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 05 juni 2002 16:47 schreef Multisync het volgende:

[..]

dan wil ik die ook wel hebben :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op woensdag 05 juni 2002 16:47 schreef Multisync het volgende:

[..]

onze 30 fanetjes :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:08
Op woensdag 05 juni 2002 14:38 schreef f0r.c3d het volgende:

[..]

is op zich niet erg. Het zou idd slimmer zijn geweest om de thread pas te openen, wanneer er pics voorhanden zijn, want nu loopt het toch maar uit op zinloos geflame, en daar is GoT niet voor bedoeld.
en dat zeg jij:? Met dingen komen die niet waar zijn dat ben jij GoT niet waard :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:48 schreef firoz het volgende:

[..]

onze 30 fanetjes :P
:D

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:54 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:

[..]

en dat zeg jij:? Met dingen komen die niet waar zijn dat ben jij GoT niet waard :P
nou hij was niet degene die begon te flamen hoor ? dus ik weet niet waar je dat opeens vandaan haalt :?

• Ibidem
Op woensdag 05 juni 2002 15:26 schreef f0r.c3d het volgende:

[..]

:*
[..]

ach, hij postte gewoon met de snelheid. Waarschijnlijk een fout van het mobo dus, dat die MP alleen voor toekomstige procs erin heeft zitten, die dat wel correct ondersteunen.

niemand dwingt je dit "slap geouwehoer" door te lezen m8, dat is je eigen keuze
jaja, de enige die hiero lult en ouwehoert dat ben jij :P Is het alleen maar omdat je langzaam maar zeker aan t terug krabbelen bent, en dan zeker morgen zeggen als we inmiddels bij het 30ste draadje zitten in dit tempo:" sorry guys en GoTTer'z het was maar een joke". Sure..... dat zie ik nog wel gebeuren. Benieuwd wat een MOD hiero tegen doet, tegen dit soort neppe topics.

• Ibidem
Op woensdag 05 juni 2002 16:58 schreef Multisync het volgende:

[..]

nou hij was niet degene die begon te flamen hoor ? dus ik weet niet waar je dat opeens vandaan haalt :?
sorry jongens kan 't niet laten om hiero op te reageren steeds. Jullie weten wel wrom :P. Zeker familie dag en vriendjes dag hiero. Elkaars ass maar ff verdedigen :?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Op woensdag 05 juni 2002 16:45 schreef Multisync het volgende:

[..]

WAT KAN HIJ ER NOU AAN DOEN DAT DAT DING OVER DE 2GHZ POST :? ! |:(
LOL. Dat ding boot niet op 2GHz en hij kan er wel wat aan doen door niet een topic vol met gelul te starten.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:

[..]

jaja, de enige die hiero lult en ouwehoert dat ben jij :P Is het alleen maar omdat je langzaam maar zeker aan t terug krabbelen bent, en dan zeker morgen zeggen als we inmiddels bij het 30ste draadje zitten in dit tempo:" sorry guys en GoTTer'z het was maar een joke". Sure..... dat zie ik nog wel gebeuren. Benieuwd wat een MOD hiero tegen doet, tegen dit soort neppe topics.
moet ik dit alweer zeggen of zo |:( lees het topic eens :(

een paar minuten geleden schreef ik :" WAT KAN HIJ ER NOU AAN DOEN DAT DAT DING OVER DE 2GHZ POST ! " !!!!!!!!!! sorry hoor maar dit vind ik te vergaan. leer lezen !

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Okeee, als iedereen nu echt zo slim is ( :P ) dan laten we deze topic met rust want het heeft toch geen zin om over *niks* door te gaan praten.

En wederom een wijze opmerking van moi (8> :D

39

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:05 schreef Homedisc het volgende:
Okeee, als iedereen nu echt zo slim is ( :P ) dan laten we deze topic met rust want het heeft toch geen zin om over *niks* door te gaan praten.

En wederom een wijze opmerking van moi (8> :D
je hebt er 2 nu :P

• MaTTeRs
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 22:46
Ik ben het helemaal met Multisync eens, de topic starter heeft zelfs ook al toegegeven dat hij fout zat en het enige wat bijna iedereen doet is constant comentaar leveren, ik heb deze hele topic doorgelezen en meer als 90% van de berichten zijn TOTAAL overbodig

Ik heb gesproken !

• Diederick Janse
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2017
één woord:

zeer naïef

|:(

Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
jaja, de enige die hiero lult en ouwehoert dat ben jij :P
Dat was gequote van een niet zo vriendelijke opmerking van een andere GoT-ter, dus niet van mij.
Is het alleen maar omdat je langzaam maar zeker aan t terug krabbelen bent, en dan zeker morgen zeggen als we inmiddels bij het 30ste draadje zitten in dit tempo:" sorry guys en GoTTer'z het was maar een joke". Sure..... dat zie ik nog wel gebeuren. Benieuwd wat een MOD hiero tegen doet, tegen dit soort neppe topics.
Kerel, het was allang duidelijk dat het epox mobo gewoon fout gepost heeft, niet zo drammen dus. Een MOD doet hier waarschijnlijk niets aan? Het is gewoon een fout, die waarschijnlijk de meesten van jullie wel hadden kunnen maken. :P
MODs doen misschien wel wat aan mensen die doelloos doorzeuren over al reeds lang gecorrigeerde zaken :?

en timdeh schreef:
Ik vind het jammer voor je, het ging toch een opziendbarende overclock geweest zijn.
Maar niet getreurd, ik wens je nog veel overclockplezier toe met je Athlon proc :-)
Keep that baby burning hot and lighting fast >-)
Bedankt en dat zal zeker gebeuren :)

** Multisync: chill ;)

• MaTTeRs
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 22:46
[Bijdehand]
Dat zijn 2 woorden
[/Bijdehand]

2 Woorden

Zeer overbodig

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

op naar de 3Ghz, ej misschien haal je de 4Ghz wel, moet lukken toch op een tempje van 40 graden :{

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 17:30 schreef AtomicShockwave het volgende:
op naar de 3Ghz, ej misschien haal je de 4Ghz wel, moet lukken toch op een tempje van 40 graden :{
en waarom ook niet :P

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:30 schreef AtomicShockwave het volgende:
hoog niveau :*

• SEFje
  • Laatst online: 25-11-2025
Op woensdag 05 juni 2002 16:29 schreef f0r.c3d het volgende:

[..]

Zoals hierboven al bleek, is het waarschijnlijk wel slap gelul :)
Het ziet er naar uit, dat de gebruikte processor bij het gebruik van de 15X mp-er is gaan flippen en het mobo dus een onjuiste snelheid weergaf (zie wederom homedisc's inbreng enkele posts naar boven).
Maar goed, hij is nu waarschijnlijk weer up and running en wie weet kan ie alsnog een leuke OC neerzetten :)
En hoelang voordat je dit draadje ging maken wist je dit al?

:z :(
* SEFje heeft 9 pagina's voor niets gelezen, omdat hij begon bij 1, las tot en met 6 en vervolgens naar 9 skipte, om van daaraf terug te lezen... |:(

En Multisync mag nu toch echt wel eens zijn mond gaan houden zeg :X :X :X :X :X :(

• Interstice
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Ik moet nu ook even wat onzinnigs posten want anders heb ik de 9 paginas voor niks doorgelezen.

Dit is ech huiskamerniveau :P

En nou wil ik WEL een gefotosoept plaatje om je alsnog even heel hard uit te lachen dat het fake is.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:41 schreef SEFje het volgende:

[..]

En hoelang voordat je dit draadje ging maken wist je dit al?

:z :(
* SEFje heeft 9 pagina's voor niets gelezen, omdat hij begon bij 1, las tot en met 6 en vervolgens naar 9 skipte, om van daaraf terug te lezen... |:(

En Multisync mag nu toch echt wel eens zijn mond gaan houden zeg :X :X :X :X :X :(
hoezo? omdat ik me niet zomaar laat afzeiken door een paar kindjes zoals jij :z ?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

dit wordt een flamerige draad, ik vrees dat ie dicht gaat als het niet rustiger wordt

Verwijderd

Mensen, bedaar eens wat aub.

De topicstarter heeft een fout begaan en wij hebben het hem vergeven.

Maar nu toch geen ruzie maken hé

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Dicht..
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.