WAT KAN HIJ ER NOU AAN DOEN DAT DAT DING OVER DE 2GHZ POSTOp woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef siggy het volgende:
[..]
met een beetje verstand weet je zowiezo al dat het niet kan dus om nou zielig en stoer het hier tek omen posten vind ik nog zieliger...
ach, maak je niet druk man, elke knul weet dat dat niet gaat en al helemaal niet met luchkoeling...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
misschien had hij een hele goede koelerOp woensdag 05 juni 2002 16:46 schreef siggy het volgende:
ach, maak je niet druk man, elke knul weet dat dat niet gaat en al helemaal niet met luchkoeling...
dan wil ik die ook wel hebbenOp woensdag 05 juni 2002 16:47 schreef Multisync het volgende:
[..]
misschien had hij een hele goede koeler![]()
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
onze 30 fanetjesOp woensdag 05 juni 2002 16:47 schreef Multisync het volgende:
[..]
misschien had hij een hele goede koeler![]()
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
en dat zeg jij:? Met dingen komen die niet waar zijn dat ben jij GoT niet waardOp woensdag 05 juni 2002 14:38 schreef f0r.c3d het volgende:
[..]
is op zich niet erg. Het zou idd slimmer zijn geweest om de thread pas te openen, wanneer er pics voorhanden zijn, want nu loopt het toch maar uit op zinloos geflame, en daar is GoT niet voor bedoeld.
jaja, de enige die hiero lult en ouwehoert dat ben jijOp woensdag 05 juni 2002 15:26 schreef f0r.c3d het volgende:
[..]
[..]
ach, hij postte gewoon met de snelheid. Waarschijnlijk een fout van het mobo dus, dat die MP alleen voor toekomstige procs erin heeft zitten, die dat wel correct ondersteunen.
niemand dwingt je dit "slap geouwehoer" door te lezen m8, dat is je eigen keuze
sorry jongens kan 't niet laten om hiero op te reageren steeds. Jullie weten wel wromOp woensdag 05 juni 2002 16:58 schreef Multisync het volgende:
[..]
nou hij was niet degene die begon te flamen hoor ? dus ik weet niet waar je dat opeens vandaan haalt
LOL. Dat ding boot niet op 2GHz en hij kan er wel wat aan doen door niet een topic vol met gelul te starten.Op woensdag 05 juni 2002 16:45 schreef Multisync het volgende:
[..]
WAT KAN HIJ ER NOU AAN DOEN DAT DAT DING OVER DE 2GHZ POST!
Verwijderd
moet ik dit alweer zeggen of zoOp woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
jaja, de enige die hiero lult en ouwehoert dat ben jijIs het alleen maar omdat je langzaam maar zeker aan t terug krabbelen bent, en dan zeker morgen zeggen als we inmiddels bij het 30ste draadje zitten in dit tempo:" sorry guys en GoTTer'z het was maar een joke". Sure..... dat zie ik nog wel gebeuren. Benieuwd wat een MOD hiero tegen doet, tegen dit soort neppe topics.
een paar minuten geleden schreef ik :" WAT KAN HIJ ER NOU AAN DOEN DAT DAT DING OVER DE 2GHZ POST ! " !!!!!!!!!! sorry hoor maar dit vind ik te vergaan. leer lezen !
Okeee, als iedereen nu echt zo slim is (
) dan laten we deze topic met rust want het heeft toch geen zin om over *niks* door te gaan praten.
En wederom een wijze opmerking van moi
En wederom een wijze opmerking van moi
39
Verwijderd
je hebt er 2 nuOp woensdag 05 juni 2002 17:05 schreef Homedisc het volgende:
Okeee, als iedereen nu echt zo slim is () dan laten we deze topic met rust want het heeft toch geen zin om over *niks* door te gaan praten.
En wederom een wijze opmerking van moi![]()
Ik ben het helemaal met Multisync eens, de topic starter heeft zelfs ook al toegegeven dat hij fout zat en het enige wat bijna iedereen doet is constant comentaar leveren, ik heb deze hele topic doorgelezen en meer als 90% van de berichten zijn TOTAAL overbodig
Ik heb gesproken !
Ik heb gesproken !
één woord:
zeer naïef
zeer naïef
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Dat was gequote van een niet zo vriendelijke opmerking van een andere GoT-ter, dus niet van mij.Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
jaja, de enige die hiero lult en ouwehoert dat ben jij
Kerel, het was allang duidelijk dat het epox mobo gewoon fout gepost heeft, niet zo drammen dus. Een MOD doet hier waarschijnlijk niets aan? Het is gewoon een fout, die waarschijnlijk de meesten van jullie wel hadden kunnen maken.Is het alleen maar omdat je langzaam maar zeker aan t terug krabbelen bent, en dan zeker morgen zeggen als we inmiddels bij het 30ste draadje zitten in dit tempo:" sorry guys en GoTTer'z het was maar een joke". Sure..... dat zie ik nog wel gebeuren. Benieuwd wat een MOD hiero tegen doet, tegen dit soort neppe topics.
MODs doen misschien wel wat aan mensen die doelloos doorzeuren over al reeds lang gecorrigeerde zaken
en timdeh schreef:
Bedankt en dat zal zeker gebeurenIk vind het jammer voor je, het ging toch een opziendbarende overclock geweest zijn.
Maar niet getreurd, ik wens je nog veel overclockplezier toe met je Athlon proc :-)
Keep that baby burning hot and lighting fast >-)
** Multisync: chill
[Bijdehand]
Dat zijn 2 woorden
[/Bijdehand]
2 Woorden
Zeer overbodig
Dat zijn 2 woorden
[/Bijdehand]
2 Woorden
Zeer overbodig
op naar de 3Ghz, ej misschien haal je de 4Ghz wel, moet lukken toch op een tempje van 40 graden
en waarom ook nietOp woensdag 05 juni 2002 17:30 schreef AtomicShockwave het volgende:
op naar de 3Ghz, ej misschien haal je de 4Ghz wel, moet lukken toch op een tempje van 40 graden
Verwijderd
hoog niveauOp woensdag 05 juni 2002 17:30 schreef AtomicShockwave het volgende:
En hoelang voordat je dit draadje ging maken wist je dit al?Op woensdag 05 juni 2002 16:29 schreef f0r.c3d het volgende:
[..]
Zoals hierboven al bleek, is het waarschijnlijk wel slap gelul
Het ziet er naar uit, dat de gebruikte processor bij het gebruik van de 15X mp-er is gaan flippen en het mobo dus een onjuiste snelheid weergaf (zie wederom homedisc's inbreng enkele posts naar boven).
Maar goed, hij is nu waarschijnlijk weer up and running en wie weet kan ie alsnog een leuke OC neerzetten
* SEFje heeft 9 pagina's voor niets gelezen, omdat hij begon bij 1, las tot en met 6 en vervolgens naar 9 skipte, om van daaraf terug te lezen...
En Multisync mag nu toch echt wel eens zijn mond gaan houden zeg
Ik moet nu ook even wat onzinnigs posten want anders heb ik de 9 paginas voor niks doorgelezen.
Dit is ech huiskamerniveau
En nou wil ik WEL een gefotosoept plaatje om je alsnog even heel hard uit te lachen dat het fake is.
Dit is ech huiskamerniveau
En nou wil ik WEL een gefotosoept plaatje om je alsnog even heel hard uit te lachen dat het fake is.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
hoezo? omdat ik me niet zomaar laat afzeiken door een paar kindjes zoals jijOp woensdag 05 juni 2002 17:41 schreef SEFje het volgende:
[..]
En hoelang voordat je dit draadje ging maken wist je dit al?
![]()
* SEFje heeft 9 pagina's voor niets gelezen, omdat hij begon bij 1, las tot en met 6 en vervolgens naar 9 skipte, om van daaraf terug te lezen...
En Multisync mag nu toch echt wel eens zijn mond gaan houden zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit wordt een flamerige draad, ik vrees dat ie dicht gaat als het niet rustiger wordt
Verwijderd
Mensen, bedaar eens wat aub.
De topicstarter heeft een fout begaan en wij hebben het hem vergeven.
Maar nu toch geen ruzie maken hé
De topicstarter heeft een fout begaan en wij hebben het hem vergeven.
Maar nu toch geen ruzie maken hé
Dit topic is gesloten.
![]()