I reject your reality, and substitute my own.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
ff lezen heOp woensdag 05 juni 2002 16:52 schreef _sNaRs_ het volgende:
Klaasbram...update even je profile met je mailadres, want zo kunnen we niet zien wie we moeten mailen he
edit: nogmaals, ik interesse in een A40 + 128mb + Powerbank Smart
Op dinsdag 04 juni 2002 23:15 schreef klaasbram het volgende:
FF vooruit lopend op de bestelling.
Voor welke korting zou je gaan (ik weet dus niet of dan mogelijk is maar dan weet ik alvast wat jullie het liefste hebben).
Poll: Voor welke korting zouden jullie kiezen?
• Geld
• Geheugen kaart (16MB of iets dergelijks) extra
• Camera tasje
• iets anders (vermeld dat in een reply)
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[afbeelding]
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
En voor de mensen die mij nog niet hebben laten weten via mail waar zij (bij geen veranderingen) interresse in zouden hebben doe dat dan nu nog.
[url="mailto:digicam.klaasbram@hccnet.nl?subject=FF%20voor%20het%20overzicht&body=Je%20GoTnick:%20[vul%20in]%20%20%20%20%20%20Gewenste%20digicam:%20%20%20%20%20Eventuele%20accessoires:%20(zoals%20extra%20geheugen,%20tasje,%20gppowerbank%20etc)"]Mail mij[/url]
Enne, is wel grappig over die super prijzen van Klaas, ik was vandaag ff bij onze plaatselijke fotoshop, die vertelde me heel eerlijk dat hij zelf als inkoopprijs voor de A40 maar liefst 288 euro neermoet tellen
En nog een vraagje wat ik misschien gemist hebt, heeft iemand misschien ff een link met wat info over die GP powerbank ??? want mij zegt dit verder helemaal niks, ik ben er dus niet bekend mee
Alvast bedankt
http://www.gppowerbank.nl/. Je had het bijna zelf kunnen bedenkenOp woensdag 05 juni 2002 20:08 schreef taz10 het volgende:
Al iets bekend over de levertijden Klaas ???????
Enne, is wel grappig over die super prijzen van Klaas, ik was vandaag ff bij onze plaatselijke fotoshop, die vertelde me heel eerlijk dat hij zelf als inkoopprijs voor de A40 maar liefst 288 euro neermoet tellen
En nog een vraagje wat ik misschien gemist hebt, heeft iemand misschien ff een link met wat info over die GP powerbank ??? want mij zegt dit verder helemaal niks, ik ben er dus niet bekend mee
Alvast bedankt
Succes met de actie Klaasbram en alvast gefeliciteerd aan alle kopers.
De S404 staat niet op de lijst vanwege de erg lange levertijd (ik wou die zelf bestellen voordat ik deze actie begon maar de levertijd was toch echt te lang)Op woensdag 05 juni 2002 20:49 schreef TheBrain het volgende:
Nalang wikken en wegen ga ik toch voor de S404. Die heeft wel een relatief langzame lens (F3.0 - F3.6) maar het minste distortion in macro en tele en dat vind ik toch belangrijker. De S602 heeft een groter zoombereik maar ook grotere distortion, helemaal in supermacro en ook in tele en uiteindelijk toch minder pixels (3.3 tegen 4.0).
Succes met de actie Klaasbram en alvast gefeliciteerd aan alle kopers.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Signature
ICQ me niet over de s602 en over de levertijden omdat ik omdat ik daarvan net zoveel weet als jullie (die het draadje gelezen hebben).
k hoop wel dat je die mail snel krijgt danOp woensdag 05 juni 2002 22:33 schreef klaasbram het volgende:
Please
ICQ me niet over de s602 en over de levertijden omdat ik omdat ik daarvan net zoveel weet als jullie (die het draadje gelezen hebben).
zit ook voor die a40 te overwegen maar s30 is ook leuk maar zit net iets boven mijn budget.
wel jammer dat er wel 4 batterijen in moeten in die a40
ik mail nog wel voor welke cam ik intresse heb.
"If u do something do it with style, or do it at all."
geen exel op me pcOp woensdag 05 juni 2002 22:12 schreef Eboman het volgende:
FireCow : Lees even alles door, er is nog geen info beschikbaar (levertijd/prijs) omdat deze camera nog niet bij de leverancier beschikbaar is, kijk in de excel sheet hiervoor.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Wacht met smart af.
Nope
http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/download/GoTprijslijst.htmOp woensdag 05 juni 2002 23:10 schreef Firecow het volgende:
[..]
geen exel op me pc
Hier vind je versie 2.1 van de vragenlijst in html
In het volgende excell (en html bestand voor de mensen zonder excell) bestand zie je een overzicht van Got nicks en waar zij interresse in zouden hebben.
Als er fouten in staan meld dit dan op [url="mailto:digicam.klaasbram@hccnet.nl?subject=fout%20in%20temp%20overzicht%20(stuur%20dit%20via%20het%20eerder%20gebruikte%20mail%20account%20van%20je%20ter%20controle%20en%20voorkoming%20van%20fraude)"]dit[/url] mail adres.
Het excell overzicht zie je hier en het htmlletje zie je hier
Beide versies zijn 0.9
Nick: Toestel: extra:
RekZ Canon A40 (nummer4) 64mb cf, GPpowerbank rapid
of moet ik nog mailen?
Jouw nick ben ik tegen gekomen maar ik zie hem ook niet.Op donderdag 06 juni 2002 00:19 schreef RekZ het volgende:
hmm ik weet toch zeker dat ik een e-mail heb gestuurd, maar sta niet op delijst
Nick: Toestel: extra:
RekZ Canon A40 (nummer4) 64mb cf, GPpowerbank rapid
of moet ik nog mailen?
Fout zal dus wel bij mij liggen. (ik loop de mailbox ff na)
[edit] na het toch maar eens nog een keer na te hebben gekeken zie ik hem weer niet
Maar ik zal je toevoegen aan het lijstje.
Stuur die info ook maar even via mail zodat ik er niemand jouw info kan frauderen door via mail te zeggen dat hij jouw is...
[edit2]
Versie 0.91 (rekz is toegevoegd)
Overzicht.
Jep.Op donderdag 06 juni 2002 00:39 schreef RekZ het volgende:
verzonden.
hopelijk nu wel ontvangen
Nieuwe versies van de overzicht pagina's zijn nu beschikbaar.
Het gaat om versie 0.94.
De wijzingen: jazzvl toegevoegd, vweereld gewijzigd.
Als er fouten in staan meld dit dan op [url="mailto:digicam.klaasbram@hccnet.nl?subject=fout%20in%20temp%20overzicht%20(stuur%20dit%20via%20het%20eerder%20gebruikte%20mail%20account%20van%20je%20ter%20controle%20en%20voorkoming%20van%20fraude)"]dit[/url] mail adres.
Het excell overzicht zie je hier en het htmlletje zie je hier
Verwijderd
En ik las iets ergens over een CF-reader, wat is dat precies?
Dat wat in het camera pakket zit moet je ff op dpreview.com zoeken.Op donderdag 06 juni 2002 08:52 schreef Most_Master het volgende:
'k heb nog ff een vraagje over de canon s30. Daar zit toch een accu bij? Zit daar dan ook al standaard een oplader voor bij? Is een extra accu erg aan te raden of alleen gebruiksgenot en niet echt noodzakelijk dus.
En ik las iets ergens over een CF-reader, wat is dat precies?
Dat van een CF-reader:
Dat is een klein kastje wat je aan je usb poort hangt en daar stop je dan je cf kaartje in i.p.v gewoon de camera ff er aan te koppelen.
CF = compactflash
Verwijderd
Ow, dan zie ik het voordeel van een cf-reader niet zo in.Op donderdag 06 juni 2002 08:57 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Dat wat in het camera pakket zit moet je ff op dpreview.com zoeken.
Dat van een CF-reader:
Dat is een klein kastje wat je aan je usb poort hangt en daar stop je dan je cf kaartje in i.p.v gewoon de camera ff er aan te koppelen.
CF = compactflash
dat cf compacflash is vist ik ook nog wel
Dat zie ik ook niet maar jaOp donderdag 06 juni 2002 09:13 schreef Most_Master het volgende:
[..]
Ow, dan zie ik het voordeel van een cf-reader niet zo in.
dat cf compacflash is vist ik ook nog wel
Ik zie trouwens in de Excel sheet staan dat de GP Power Smart lader niet geleverd kan worden, maar alleen de rapid.
Als ik op de site van GP Powerbank kijk dan is het verschil volgens mij alleen de tijd die nodig is om de batterijen op te laden. Dan ga ik maar gewoon voor de rapid ipv de smart.
ik zie trouwens dat er geen tasje in de prijslijst staan. Weet je toevallig of deze wel leverbaar zijn of moet ik hier in de buurt maar bij de locale fotoboer ff gaan kijken.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Yup, ik ga het nu in Duitsland proberen en heb hem ook via Amazon gereserveerd staan. Ik heb hem pas in oktober echt hard nodig dus ik zie wel wat er eerder komt.Op woensdag 05 juni 2002 21:07 schreef klaasbram het volgende:
[..]
De S404 staat niet op de lijst vanwege de erg lange levertijd (ik wou die zelf bestellen voordat ik deze actie begon maar de levertijd was toch echt te lang)
Verwijderd
Ik heb je net nog een mailtje gestuurd over het bestellen van de Olympus 3020Z met 128 Mb, GP Rapid & Tasje. Nog wel op tijd hoop ik?
Ik ben zeer benieuwd naar het verdere verloop van deze actie!
Kijk eens opOp donderdag 06 juni 2002 10:24 schreef Most_Master het volgende:
Nog ff een vraagje over de canon s30. Als je 128mb CF hebt he, hoeveel foto's passen er dan op in de hoogste resolutie en in de gewone/laagste?
http://www.digigui.de/english/photography/memorycards.htm
Is dit zo of staat ie gewoon niet in de lijst? Ik neem aan dat alle orders met de smart dan gewoon Rapid worden?Ruud2001:
Ik zie trouwens in de Excel sheet staan dat de GP Power Smart lader niet geleverd kan worden, maar alleen de rapid.
Human Bobby
die cf kaartjes zijn die ook als gewoon een rolletje te gebruiken dat bv je 2 flashkaartjes meeneemt en wanneer de een vol is je hem er zo (dus zonder schroeverdraaier of iets dergelijks) eruit kan halen en de ander erin?
Uhm....Op donderdag 06 juni 2002 11:04 schreef jazzVL het volgende:
trouwes
die cf kaartjes zijn die ook als gewoon een rolletje te gebruiken dat bv je 2 flashkaartjes meeneemt en wanneer de een vol is je hem er zo (dus zonder schroeverdraaier of iets dergelijks) eruit kan halen en de ander erin?
natuurlijk, het zijn gewoon schijfjes die je erin stopt
Geniet maar tweak met mate
Ik hoop dat je snel die prijzen en levertijd krijgt voor de S602. Wil hem namenlijk graag hebben voor mijn vakantie van 22 juni.
* Chrasher heeft nu een groot probleem, kan haast niet meer wachten.

PSN-id: Chrasher
529 euro, had je ook zelf kunnen zienOp donderdag 06 juni 2002 11:31 schreef -Sander_ het volgende:
Wat gaat het kosten als ik een Sony DSC-P5 wil?

Hoe kan dat nou? Ligt het aan de verkoper of je meer dan €100 extra moet betalen bovenop de €272 waarvoor jij hem kan krijgen?
Rare boel daar.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Of misschien zelfs een andere camera?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Weet je zeker dat je met de goeie zaak gebeld hebt, want er zijn namelijk 2 filialen van deze zaak. 1 in Spakenburg en de ander in Nijkerk ofzoiets. Je moet iig het filiaal in Spakenburg hebben.Op donderdag 06 juni 2002 12:16 schreef Gizz het volgende:
Mijn vader heeft net die winkel gebeld omdat we nu al een A40 wilden ophalen als hij op voorraad zou zijn. Er werd verteld dat de adviesprijs €499 is en dat zij hem verkopen voor €375
Hoe kan dat nou? Ligt het aan de verkoper of je meer dan €100 extra moet betalen bovenop de €272 waarvoor jij hem kan krijgen?
Rare boel daar.
Dat zou 25% korting zijn en dat klopt niet met de 20 en niet met de 40% (wat het zou moeten zijn).Op donderdag 06 juni 2002 12:16 schreef Gizz het volgende:
Mijn vader heeft net die winkel gebeld omdat we nu al een A40 wilden ophalen als hij op voorraad zou zijn. Er werd verteld dat de adviesprijs €499 is en dat zij hem verkopen voor €375
Rare boel daar.
Misschien hebben ze de korting veranderd (hopelijk niet).
Of misschien blijft die korting alleen voor mij gelden en voor andere niet
In ieder geval ik zal er nog eens naar vragen (om 13.30 is de winkel op en dan ga ik er weer eens heen (ook gelijk vragen hoe het zit met de cam die ik zelf zaterdag had besteld).
Owja ik zal die Batterygrip niet proberen te vergeten
[edit]
De mailtjes verwerkt in het excell bestand. Versie 0.96
Want t zou wel minder zijn als ze dat opeens veranderd hebben.
Stop chasing the dream, you're already living it
Spakenburg had ik jaOp donderdag 06 juni 2002 13:05 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je met de goeie zaak gebeld hebt, want er zijn namelijk 2 filialen van deze zaak. 1 in Spakenburg en de ander in Nijkerk ofzoiets. Je moet iig het filiaal in Spakenburg hebben.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Toch raar dat op de sheet dan staat dat ie 545 euro kost..
Owja, ze zei dat als ze em zou bestellen hij al volgende week binnen was omdat ie niet op voorraad was.
'k vind het een beetje vaag allemaal..
[edit]
741 euro lijkt mee eerlijk gezegd ook wat veel, dan zou ie origineel 1235 euro kosten, en dat lijkt me sterk. 'k heb het toch echt goed verstaan en duidelijk gevraagd. (Misschien toch niet dan
Nou maar hopen dat jou prijzen kloppen klaasbram, scheelt behoorlijk wat..
Hopelijk kan KlaasBram dadelijk wat meer duidelijkheid geven...
Verwijderd
Dalijk wordt die zaak gek van alle telefoontjes (zeker als iedereen zegt dat -weet niet of dat zo is hoor- ze van Tweakers zijn) en gaat het feest helemaal niet door.
wanneer zullen de prijzen en levertijden vast staan?
Hij is vanmiddag dus naar die zaak toe:Op donderdag 06 juni 2002 14:06 schreef jazzVL het volgende:
word inderdaad wel beetje vaag allemaal.
wanneer zullen de prijzen en levertijden vast staan?
Quote Klaasbram:
In ieder geval ik zal er nog eens naar vragen (om 13.30 is de winkel op en dan ga ik er weer eens heen (ook gelijk vragen hoe het zit met de cam die ik zelf zaterdag had besteld).
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dus laten wij gewoon Klaasbram als contactpersoon houden.
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
Lange draad zeg! Ik ben wel erg geinteresserd in een Canaon A40 + 128 MB CF! Verder nog gegevens van me nodig? Ik hoop dat het gaat lukken!Op donderdag 06 juni 2002 13:11 schreef klaasbram het volgende:
[..]
[edit]
De mailtjes verwerkt in het excell bestand. Versie 0.96
Dat telefoon gesprek heb ik gedeeltelijk gehoord ik hoorde alleen wat andrea zei.Op donderdag 06 juni 2002 13:54 schreef Most_Master het volgende:
Ik heb toch ook maar ff gebeld naar Spakenburg.
Een andere tweakers uit amsterdam belde ook in de tussentijd.
En later nog eentje dus reken maar uit hoevaak daar de telefoon nu gaat (niet om vrolijk van te worden).
Nou ik merkte toen ik er even was minstens 3 tweakers hebben gebeld van de 4 telefoontje (ben je er misschien 6 minuten).Op donderdag 06 juni 2002 14:04 schreef Owen het volgende:
Laten we nou niet allemaal gaan bellen, maar Klaasbram als onze contactpersoon beschouwen.
Dalijk wordt die zaak gek van alle telefoontjes (zeker als iedereen zegt dat -weet niet of dat zo is hoor- ze van Tweakers zijn) en gaat het feest helemaal niet door.
Over de prijzen:
eerst ff wat tekst quoten
Dus ik kan niet zeggen hoeveel het wordt maar vanmiddag krijg ik echt de prijs van de cams. (de S602 prijs durf ik niet te zeggen )andrea (medewerktster winkel en mijn aanspreek punt daar) zei:
"ik heb het lopen na te rekenen en die 40% is te veel zoveel dat we zelf geld bij zouden moeten leggen"
...
"de prijs die het wordt is de inkoopprijs voor ons + de BTW"
Info over minolta cams:
F100 zilver en dimage X zijn goed leverbaar.
Dimage 7i slecht leverbaar.
201,203,7,5,s404,s304: laatste restjes zijn bij de groothandels gedumpt en ze worden niet meer gemaakt. (werd mij verteld).
Voor de rest van de cams krijg ik dus vanmiddag via mail antwoord.
GPpowerbank:
Smart lader is zo goed als zeker slecht leverbaar.
Rapid is wel goed leverbaar.
CF reader (vroeg iemand naar) kost 32 euro.
Tasjes van de cams kosten allemaal rond de 30 euro.
Als je iets wilt vragen m.b.t. levertijd, S602, prijzen doe dat dan hier. ook al heb ik nu weer alles verteld wat ik te horen heb gekregen
Winkel quote wat verduidelijkt
Dank je wel, iig weer wat meer informatie, ik wacht het rustig af, ik ben benieuwd. Ik hoop dat de prijzen dan niet te veel gaan stijgen (wat zal de marge zijn die die gasten rekenen)Op donderdag 06 juni 2002 14:33 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Verwijderd
'k vertrouw volledig op klaasbram verder hoor
Toffe actie.
Verwijderd
ARGH, dan zul je zien dat strax de prijzen opeens een stuk hoger liggen... zou toch wel erg jammer zijn. Maarjah zolang er nog nix definitief is, hou ik hoop
andrea (medewerktster winkel en mijn aanspreek punt daar) zei:
"ik heb het lopen na te rekenen en die 40% is te veel zoveel dat we zelf geld bij zouden moeten leggen"
...
"de prijs die het wordt is de inkoopprijs voor ons + de BTW"
Maar info daar over wanneer ik definitieve prijzenOp donderdag 06 juni 2002 14:48 schreef solitari het volgende:
Misschien heb ik er over heen gelezen i.v.m. de lengte van dit topic, maar hoe gaat het met betalen e.d.? Zelf afhalen daar te plekke? Please tell me!
Verwijderd
Nou maar wel hopen dat ze mailen, want dat zouden ze gisteren toch ook al doen..|:(Op donderdag 06 juni 2002 14:52 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Maar info daar over wanneer ik definitieve prijzenen levertijden heb. (als het goed is heb ik dat aan het einde van de middag).
Gisteren was zij zelf niet in de winkel dus ik was niet verbaast dat dat niet gebeurdt was maar toch ze zeiden dat wel.Op donderdag 06 juni 2002 14:59 schreef Most_Master het volgende:
[..]
Nou maar wel hopen dat ze mailen, want dat zouden ze gisteren toch ook al doen..|:(
Of was die 288 al met btw?
Waar haal jij die 288 vandaan?Op donderdag 06 juni 2002 15:20 schreef aquarius het volgende:
Als het klopt dat het inkoopprijs+btw is, komt de A40 waarschijnlijk op 288*1,19=343
Of was die 288 al met btw?
Op woensdag 05 juni 2002 20:08 schreef taz10 het volgende:
[..]
[..]
Aha dan zal dat voor die a40 wel kunnen kloppen (eens kijken wat zij mij gaan opsturen).Op donderdag 06 juni 2002 15:34 schreef aquarius het volgende:
hiervandaan:
[..]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dat was het gerucht inderdaad, maar ik heb gelezen dat het ontkend is door Minolta. Het probleem was dat de camera's zo populair waren dat ze zelfs bij de fabriek waren uitverkocht. Kan alleen niet vinden waar dat stonds404,s304: laatste restjes zijn bij de groothandels gedumpt en ze worden niet meer gemaakt. (werd mij verteld).
Ja ik vertel ook maar wat ik heb gehoord.Op donderdag 06 juni 2002 15:53 schreef T.T. het volgende:
[..]
Dat was het gerucht inderdaad, maar ik heb gelezen dat het ontkend is door Minolta. Het probleem was dat de camera's zo populair waren dat ze zelfs bij de fabriek waren uitverkocht. Kan alleen niet vinden waar dat stond
Zie had gebeld naar de groothandel dus daar zal dat dan wel weer vandaan komen.
Ik vind het zelf ook heel onwaarschijnlijk dat de S304 en S404 er uit zouden gaan maar ja.
[edit]
Post 1001 voor mij.
Dat gaat aardig hard in dit topic (mijn totaal aantal berichtjes heb ik het dan over).
Ik wacht natuurlijk nog wel ff op de definitieve prijzen en de levertijden.
Als er nog 19% btw bij komt, dan wordt het natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk en wacht ik misschien even tot na de vakantie op de Olympus C-720. Ben benieuwd!
Verwijderd
Ja, ik vind het wel verdacht goedkoop, 272 EUR voor een A40, daar heb je ze zelfs in de Steets niet voor.....Op donderdag 06 juni 2002 16:31 schreef T.T. het volgende:
* T.T. wacht ook even (niet zo rustig) de prijzen af
Als er nog 19% btw bij komt, dan wordt het natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk en wacht ik misschien even tot na de vakantie op de Olympus C-720. Ben benieuwd!
Niet helmaal waar. Laagste prijs volgens pricegrabber.com: $248.99Op donderdag 06 juni 2002 16:39 schreef solitari het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel verdacht goedkoop, 272 EUR voor een A40, daar heb je ze zelfs in de Steets niet voor.....
Verwijderd
Goed, scheelt toch al snel 7 hele EURs met de wisselkoers van vandaag....Op donderdag 06 juni 2002 16:52 schreef Waslijn het volgende:
[..]
Niet helmaal waar. Laagste prijs volgens pricegrabber.com: $248.99
Eerst iedereen helemaal blij over die 40 % korting op de adviesprijs, waarschijnlijk de winkel ook heel blij met alle gratis reclame en extra klandizie, gaat straks het hele feest misschien niet door....
Anyway, klaasbram, heb je enig idee wanneer je weet wat de 602 gaat kosten en wanneer ie leverbaar is?
Ik zou al blij zijn als ie tussen de 500 en de 600 euro is. Gezien die 40% zou ie daar ook ongeveer op moeten uitkomen..
Nou er was wel reclame materiaal binnen gekomen van die s602 maar meer hebben ze er ook niet van.Op donderdag 06 juni 2002 17:43 schreef Azrael het volgende:
Het wordt wel steeds vager zo
Eerst iedereen helemaal blij over die 40 % korting op de adviesprijs, waarschijnlijk de winkel ook heel blij met alle gratis reclame en extra klandizie, gaat straks het hele feest misschien niet door....
Anyway, klaasbram, heb je enig idee wanneer je weet wat de 602 gaat kosten en wanneer ie leverbaar is?
Ik zou al blij zijn als ie tussen de 500 en de 600 euro is. Gezien die 40% zou ie daar ook ongeveer op moeten uitkomen..
Nou ze verwachten dat mijn cam vandaag binnen zou komen maar helaas niet hopelijk morgen anders ben ik minder vrolijk.
En ik heb ook nog steeds geen mailtje gehad. GRRRrr daar wordt je toch moe van
Verwijderd
Ik heb daar ook wel interesse inOp dinsdag 04 juni 2002 10:30 schreef Owen het volgende:
[..]
Nee, voor mij dan geen extra setje batterijen. Ik zie dat er meerderen interesse hebben in een zelfde soort Canon A40-'pakket'. Dat biedt wellicht mogelijkheden...;)
ik wil die A40....
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Dat je zo ver bent gegaan om die quote te nemen dan weet je vast wel wat je moet doen om mij het te laten in typen.Op donderdag 06 juni 2002 19:22 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel interesse in
HINT: ff mailen
Ik hoop ook dat het mee valt.Op donderdag 06 juni 2002 19:32 schreef schizofreen het volgende:
...maar nu weten we nog niet wat de werkelijke prijs van de camera's zal gaan worden. Aangezien ik een sterk vermoeden heb dat die 40% korting dus echt niet meer doorgaat.
ik wil die A40....
PS ik denk dat ik niet eerder dan 00.15 kan reageren op jullie reacties want ik ben de rest van de avond weg,
maar morgen ben ik wel de hele dag er weer (ik heb zo veel school

De prijzen zijn gewoon te laag om waar te zijn
40% korting op adviesprijs
Ze maken hier toch helemaal geen winst??
Ik heb vandaag een digitale camera gekocht dus mij mag je uit de lijst verwijderen
Hoop voor iedereen dat deze actie toch door zal gaan
Succes
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
maar als de prijs en de lever tijden me teveel tegenvallen zie ik af van de actie.
maar we wachten ngo wel ff op de juiste prijzen
Als de winkel daadwerkelijk heeft geadverteerd met 40% korting en vervolgens in de winkel tot meerdere malen accoord is gegaan met de gespecificeerde prijzen dan is men verplicht voor die prijzen te leveren.
De grens van redelijkheid en billijkheid (in het aannemen van waarheidsgetrouwe prijzen) is namelijk door die herhaalde bevestiging gepasseerd.
Praktijkvoorbeeldje:
Je loopt langs een hardwarewinkel en ziet daar in het raam een GeForce 4 Ti4600 voor 100,- liggen. Je zou dan een beroep kunnen doen op de leveringsplicht van de leverancier om voor die prijs te leveren tenzij de leverancier kan aantonen dat hier een zeer duidelijke typefout is gemaakt (wat in dit geval natuurlijk nogal duidelijk is).
Kom je echter tot drie keer toe in die winkel en wordt je door de verkopers bevestigd dat dat inderdaad de prijs is van de betreffende kaart dan zijn zij verplicht je dit te leveren tegen de geadverteerde prijs.
Je zou er in ieder geval een goede zaak van kunnen maken met je rechtsbijstandverzekering.
Zo ook in dit geval. Het is lullig voor de winkelier maar dan moeten ze maar beter opletten wat ze adverteren.
Verwijderd
Helemaal mee eens! Hoe het precies is gegaan weet ik niet, maar ik neem aan dat Klaasbram die 40% korting niet uit z'n duim zuigt. Ze moeten dus ooit, op welke manier dan ook, gezegd of geschreven hebben dat ze 40% korting geven.Op donderdag 06 juni 2002 21:59 schreef TheBrain het volgende:
FF serieus modus:
Als de winkel daadwerkelijk heeft geadverteerd met 40% korting en vervolgens in de winkel tot meerdere malen accoord is gegaan met de gespecificeerde prijzen dan is men verplicht voor die prijzen te leveren.
De grens van redelijkheid en billijkheid (in het aannemen van waarheidsgetrouwe prijzen) is namelijk door die herhaalde bevestiging gepasseerd.
Praktijkvoorbeeldje:
Je loopt langs een hardwarewinkel en ziet daar in het raam een GeForce 4 Ti4600 voor 100,- liggen. Je zou dan een beroep kunnen doen op de leveringsplicht van de leverancier om voor die prijs te leveren tenzij de leverancier kan aantonen dat hier een zeer duidelijke typefout is gemaakt (wat in dit geval natuurlijk nogal duidelijk is).
Kom je echter tot drie keer toe in die winkel en wordt je door de verkopers bevestigd dat dat inderdaad de prijs is van de betreffende kaart dan zijn zij verplicht je dit te leveren tegen de geadverteerde prijs.
Je zou er in ieder geval een goede zaak van kunnen maken met je rechtsbijstandverzekering.
Zo ook in dit geval. Het is lullig voor de winkelier maar dan moeten ze maar beter opletten wat ze adverteren.
Ik blijf hopen....
Niet lullen jij!Op woensdag 05 juni 2002 09:18 schreef Mephisto het volgende:
Ik heb niet de hele draad gelezen, omdat ik nu op school zit en gestenigd wordt als men dit ziet, maar ik heb erg veel interesse in een Canon A40 voor 272,= Ik stuur je vanmiddag een mailtje om wat af te spreken ok?
Verwijderd
Jah, maar dat vind ik eng, meteen zo serieusOp donderdag 06 juni 2002 19:39 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Dat je zo ver bent gegaan om die quote te nemen dan weet je vast wel wat je moet doen om mij het te laten in typen.
HINT: ff mailen
[..]
kan het niet vinden
Human Bobby
Elk mailtje wat ik binnen krijg is alleen om op te maken hoeveel interresse er is en is dus helemaal geen bestelling.Op donderdag 06 juni 2002 22:26 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jah, maar dat vind ik eng, meteen zo serieus, maar ok, omdat je het zo subtiel zegt
edit:
kan het niet vinden, mail mij anders ff op poelio@hotmail.com
De reden waarom ik dat via mail wil binnen krijgen is dat ik heb dan gelijk alles een beetje overzichtelijk binnen krijg.
Wanneer de prijzen dus vast staan dan mag iedereen dus gemaild heeft zijn bestelling nogmaals door sturen (of ff zeggen dat die persoon het goed vind wat er in het overzicht staat).
Dus zolang ik niets van die persoon dan krijgt dan staat er niets vast dus mocht je nu mailen en later denken van ja daag ik heb er geen zin meer in... geen probleem wat nu staat er toch niets vast ( qwa bestelling).
Dit geld dus voor iedereen.
Ja de advertentie staat:Op donderdag 06 juni 2002 21:59 schreef TheBrain het volgende:
een heleboel.
• 40% korting op digitale cameras
• 40% korting op kleinbeeld/aps cameras
• 20% kortint op accesoires.
Daarin staat niets over de adviesprijs. Dat is me mondeling verteld. Ik ga er morgen zoviezo heen want ik MOET gewoon morgen de werkelijke prijzen EN levertijden hebben want ik wil ook verder kunnen gaan.
[url="mailto:digicam.klaasbram@hccnet.nl?subject=fout%20in%20temp%20overzicht%20(stuur%20dit%20via%20het%20eerder%20gebruikte%20mail%20account%20van%20je%20ter%20controle%20en%20voorkoming%20van%20fraude)"]Mail[/url] linkje
LOL, uit mijn postOp donderdag 06 juni 2002 15:29 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Waar haal jij die 288 vandaan?
Bij deze wil ik gewoon ff iedereen de tip geven :
Kijk eens bij de pricewatch bij de camera die je wilt hebben.
Print dan van bv de 3 goedkoopste de totale prijs uit wat die camera je gaat kosten.
Daar ga je dan mee naar je plaatselijke fotoshop.
Wedden dat ze je tegemoetkomen in de prijs ?
In mijn geval : Over de canon A40 kon hij helemaal niks zeggen omdat er gewoon niet bekend is wanneer die uitgeleverd wordt bij hem, maar de adviesprijs was rond de 400 euro.
Als het niet lukt bij die shop van klaasbram, dan wordt mijn camera een Olympus C-220.
Bij de pricewatch rond de 280 euro
Bij mijn fotoshop 349 euro ( adviesprijs )
Na ff praten en prints te hebben laten zien, werdt mij verteld dat zodra hij hem binnenhad we het over de prijs wel eens worden.
De camera blijft 349 euro, maar erbij krijg ik dan een oplaadpack van rond de 60 euro en uiteraard een tassie erbij en wie weet nog wel een smart media kaartje >;)
dus laat je niet afschrikken door de prijzen, ff praten doet een hoop
Tazzzzz
Een vriend van heeft samen met een kameraad van hem 2 identieke setjes (P71 + geheugen, tasje batterijen) gekocht bij een lokale fotoboer....ze konden samen een paar 100 €'s korting krijgen!
We shall see.....
kunnen we ook quantum korting proberen
want als ik zo kijk
canon a40 is toch wel populait en dan+128 mb erbij en gb powerbank rapid.
als we 10 man of meer hebben zou er toch wel wat korting uit kunnen voor zo'n pakket
28 juni op vakantie
kan ik dat ding mooi meenemen als ik hem dan heb
yups, inderdaad, ik heb ook geen deadline want ik heb nog niet echt vakantieplannen, dus wanneer het precies wordt maakt me weinig uit, als het maar geen maanden gaat durenOp vrijdag 07 juni 2002 01:14 schreef T.T. het volgende:
ik ben het er helemaal mee eens dat we gewoon even rustig moeten afwachten. Ik geloof dat klaasbram ook graag morgen wilde weten wat de definitieve prijzen werden, dus we zullen het morgen wel weten
Maar aangezien ik serieuze belangstelling heb voor de fuji 602 zal ik mooi geduldig wachten, want ik denk dat het nog wel een paar daagjes duurt voordat die überhaupt leverbaar is
Het slaat nergens op, eerst reclame maken met 40% korting en dan ineens terugtrekken.Op donderdag 06 juni 2002 23:01 schreef klaasbram het volgende:
Ja de advertentie staat:
• 40% korting op digitale cameras
• 40% korting op kleinbeeld/aps cameras
• 20% kortint op accesoires.
Daarin staat niets over de adviesprijs. Dat is me mondeling verteld. Ik ga er morgen zoviezo heen want ik MOET gewoon morgen de werkelijke prijzen EN levertijden hebben want ik wil ook verder kunnen gaan.
Volgens mij kun je ze daarop vastpinnen, dat moet toch ergens wettelijk geregeld zijn? Anders maak ik reclame voor laptops voor 1% voor de prijs en dan als ze komen bestellen dan zeg ik dat het niet doorgaat omdat ik anders geld bij moet leggen

Zijn er niet wat rechtenstudenten hiero ?
Geniet maar tweak met mate
Human Bobby
ik zie nu zelf dat de shop "gesloten" is wegens onderhoud
Ze geven 40% op hun adviesprijs. Wat doen de meeste winkels dan: ze gooien de prijs (op papier) omhoog, geven een X-percentage korting (met veel show en promotie) en je betaald bijna net zoveel als je voor of na de actie zou doen. Marktening heet dat....en het concept 'eerlijk' kent een beetje marketeer nietOp vrijdag 07 juni 2002 09:34 schreef RJ het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, eerst reclame maken met 40% korting en dan ineens terugtrekken.
Volgens mij kun je ze daarop vastpinnen, dat moet toch ergens wettelijk geregeld zijn? Anders maak ik reclame voor laptops voor 1% voor de prijs en dan als ze komen bestellen dan zeg ik dat het niet doorgaat omdat ik anders geld bij moet leggen
Zijn er niet wat rechtenstudenten hiero ?
Dit topic is gesloten.