Interresse in inkoop actie digicams?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:28
Op vrijdag 07 juni 2002 13:02 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Ja neem er dan ook maar een voor mij mee!
De S40 lijkt me ook wel interressant (als ik nu ook in eens meer geld voor mijn cam zouden moeten betalen (ga straks rond 13.30 bellen).)
[edit]
Site van importeur nikon (zul je waarschijnlijk niets aan hebben) maar het is www.incabv.nl
Het mail adres van de fotowinkel zal ik maar niet geven want ik verwacht dan alles behalve vrolijke mailtjes daar.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:26

Mir

Sorrie, ik ben een beetje de weg kwijt; maar was er nou ook een aanbieding voor de a40 voor 272 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 15:30
Als er een inkoopactie komt voor de A40 voor een goede prijs ben ik ook wel van de partij denk ik :) Twijfel alleen tussen 128 of 256 CF :?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-04 12:31
Op vrijdag 07 juni 2002 12:52 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Ik heb die prijzen hier niet op de uitgeprinte blaadjes.
En ik durf gewoon geen prijs te schatten
En die mensen van de winkel hebben er ook helemaal niks meer over gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Op vrijdag 07 juni 2002 13:05 schreef Gugger het volgende:
Als er een inkoopactie komt voor de A40 voor een goede prijs ben ik ook wel van de partij denk ik :) Twijfel alleen tussen 128 of 256 CF :?
ik heb zitten zoeken..
je hebt daar Compact Disc type I voor nodig..wat zijn de prijzen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 13:05 schreef Mir het volgende:
Sorrie, ik ben een beetje de weg kwijt; maar was er nou ook een aanbieding voor de a40 voor 272 euro?
Dat was de oude prijslijst :( lees draadje ff door om te weten hoe dat nou zit.
Op vrijdag 07 juni 2002 13:06 schreef Azrael het volgende:

[..]

En die mensen van de winkel hebben er ook helemaal niks meer over gezegd?
Nee ik dacht wel dat alles op de blaadjes stond (niet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Op vrijdag 07 juni 2002 13:07 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Dat was de oude prijslijst :( lees draadje ff door om te weten hoe dat nou zit.
nu 375...dat is me toch even te veel geld!

[edit]
de a30 daarintegen....
laat maar... 2.1 Mp
ga ik liever voor de Olympus 220

[edit2]

lees dat jullie misschien nieuwe inkoop actie appart voor dat ding willen maken; I'm in als het een leuke prijs wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 07 juni 2002 13:07 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Nee ik dacht wel dat alles op de blaadjes stond (niet dus)
damn..

Heb je binnenkort nog contact met hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 13:12 schreef Azrael het volgende:

[..]

damn..

Heb je binnenkort nog contact met hen?
Ja want ik ga vragen hoe het zit over de prijs van mijn cam.
Maar ik zal maar niet al te veel verwachten van die prijs hoor want zoals je ziet is de pricewatch goedkoper (voor zo ver ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14219

Op vrijdag 07 juni 2002 13:00 schreef Qosmic het volgende:
TOP jongens!!
We zetten wel zelf een inkoopactie op touw voor de Canon A40. :)
Vandaag heb ik geen tijd meer daarvoor (moet ook nog werken vandaag....), maar ik zal morgen en zondag eens effe kijken wat ik voor actie kan beginnen qua mailen voor een A40+128MB CF. Kan wellicht mooi aap-verhaal maken en dat via mijn werk regelen. En sorry, ik ga NIET voor andere digicams mailen, ik wil targetten op EEN type, kom je denk ik verder mee dan een hele waslijst aan soorten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Op vrijdag 07 juni 2002 13:29 schreef solitari het volgende:

[..]

Vandaag heb ik geen tijd meer daarvoor (moet ook nog werken vandaag....), maar ik zal morgen en zondag eens effe kijken wat ik voor actie kan beginnen qua mailen voor een A40+128MB CF. Kan wellicht mooi aap-verhaal maken en dat via mijn werk regelen. En sorry, ik ga NIET voor andere digicams mailen, ik wil targetten op EEN type, kom je denk ik verder mee dan een hele waslijst aan soorten!
Kan je een schatting maken qua prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27064

Goeie zaak...count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46439

de a40 kost 375,- inc btw...

heb gisteren gebeld.. en dus geen 2zoveel.

renzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 07 juni 2002 13:31 schreef Mir het volgende:

[..]

Kan je een schatting maken qua prijs?
Nou nee, daar moet ik eerst maar eens voor gaan mailen....meer nieuws na het weekeinde dus. Als ik positieve respons van een paar zaken krijg, zal ik wel een mailinglijstje van serieus belangstellenden openen. Ik zal uitgaan en inzetten op 15 A40s in 1e instantie...

Wellicht wel interessant: hoe zouden we dat eens kunnen doen met betalen en opsturen/afhalen/leveren enzo als het allemaal zou gaan lukken. Iemand eerdere ervaring met zo'n inkoopactie wat dit betreft??? ( ik niet dus). Ik zie daar nog wel een enorm struikelblok........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 13:53 schreef solitari het volgende:

[..]

Nou nee, daar moet ik eerst maar eens voor gaan mailen....meer nieuws na het weekeinde dus. Als ik positieve respons van een paar zaken krijg, zal ik wel een mailinglijstje van serieus belangstellenden openen. Ik zal uitgaan en inzetten op 15 A40s in 1e instantie...

Wellicht wel interessant: hoe zouden we dat eens kunnen doen met betalen en opsturen/afhalen/leveren enzo als het allemaal zou gaan lukken. Iemand eerdere ervaring met zo'n inkoopactie wat dit betreft??? ( ik niet dus). Ik zie daar nog wel een enorm struikelblok........
Voor info over verzenden gewoon even naar het postkantoor gaan en om een boekje tarieven voor pakket verzorging vragen.
Als ik jouw was zou ik gaan voor verzekerd versturen tot een bedrag van 450 euro. Dit kun je dan ook nog eens aangetekend doen dan kost het weer iets meer maar dan heb je ook gelijk een trakings nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Op vrijdag 07 juni 2002 13:53 schreef solitari het volgende:

[..]

Ja, het gaat hier niet om 10 euro ofzo. Vrij lastig.
Wat je eventueel zou kunnen doen is het aflever adres hier bij zetten zodat mensen persoonlijk naar jou/ergens heen kunnen gaan.

Maar misschien dat er betere oplossingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Op vrijdag 07 juni 2002 13:51 schreef renhold het volgende:
de a40 kost 375,- inc btw...

heb gisteren gebeld.. en dus geen 2zoveel.

renzo
Het gaat hier om een inkoop actie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 07 juni 2002 13:57 schreef Mir het volgende:

[..]

Ja, het gaat hier niet om 10 euro ofzo. Vrij lastig.
Wat je eventueel zou kunnen doen is het aflever adres hier bij zetten zodat mensen persoonlijk naar jou/ergens heen kunnen gaan.

Maar misschien dat er betere oplossingen zijn?
Ja, kga natuurlijk niet effe 15*300 EUR voorschieten! Ben Malle Pietje niet. Kheb t niet eens! En hoe weet ik dat iedereen die zegt belangstelling te hebben ook daadwerkelijk met centen over de brug zal komen? En hoe weten die mensen dat ik die dingen met zekerheid kan krijgen en zal leveren etc etc etc....is iedereeen eerlijk en betrouwbaar genoeg en zo. Ik kan een bedrijf er wel van overtuigen 15 van die dingen naar mijn bedrijf op te sturen (is nogal gerenommeerd en heeft degelijk imago)..maar ja, betalen, hoe gaat dat dan???? Strks blijf ik er zelf met 5 zitten...

Die 300 EUR is maar en voorbeel uiteraard....

Lastige vragen allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 14:05 schreef solitari het volgende:

[..]

Ja, kga natuurlijk niet effe 15*300 EUR voorschieten! Ben Malle Pietje niet. Kheb t niet eens! En hoe weet ik dat iedereen die zegt belangstelling te hebben ook daadwerkelijk met centen over de brug zal komen? En hoe weten die mensen dat ik die dingen met zekerheid kan krijgen en zal leveren etc etc etc....is iedereeen eerlijk en betrouwbaar genoeg en zo. Ik kan een bedrijf er wel van overtuigen 15 van die dingen naar mijn bedrijf op te sturen (is nogal gerenommeerd en heeft degelijk imago)..maar ja, betalen, hoe gaat dat dan???? Strks blijf ik er zelf met 5 zitten...

Met vooraf betalen is de enigste garantie voor jouw dat ze het daadwerkelijk bestellen. Maar dat is weer geen garantie voor hen dat zij een cam krijgen omdat jij dat ook allemaal in je zak zou kunnen steken B-) .
Er moet dus een stukje vertrouwen zijn tussen beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 07 juni 2002 14:08 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Met vooraf betalen is de enigste garantie voor jouw dat ze het daadwerkelijk bestellen. Maar dat is weer geen garantie voor hen dat zij een cam krijgen omdat jij dat ook allemaal in je zak zou kunnen steken B-) .
Precies! Goed, ik ga nu eens wat doen (moet nog met een nonnetje uit Vatikaanstad mailen). Meer nieuws later/morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Op vrijdag 07 juni 2002 14:08 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Ik denk dat deze oplossing het beste is.
Wat je nog kan doen is even via email je telefoon (huis) geven zodat mensen je kunnen bellen voor de zekerheid.
Dat als jij er mee vandoor gaat...we..uuuh...je kunnen opbellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 11:39

schizofreen

ik & jij

Op vrijdag 07 juni 2002 14:05 schreef solitari het volgende:

[..]

Die 300 EUR is maar en voorbeel uiteraard....

ff wat standaardregels voor een inkoopactie:

• houdt de actie voor 1 (combo) product, dus de A40 + 128 MB CF + GP powerbank
• gebruik een site om de inschrijvingen bij te houden en wie er al betaald heeft
• misschien is het handig verschillende verzendingsmethodes te maken: zelf ophalen, PTT
• zorg dat er geen onduidelijkheid kan bestaan over wie er al betaald heeft en wie niet
• na afloop van betalingstermijn kan vastgesteld worden wie er nu echt mee gaan doen
• plaats dan de bestelling definitief bij de leverancier

ik wil je best helpen met deze inkoopactie, neem dan maar contact met me op :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

als er een inkoop actie voor de a40 komt dan doe ik ook wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Op vrijdag 07 juni 2002 14:52 schreef enigma het volgende:
als er een inkoop actie voor de a40 komt dan doe ik ook wel mee
als de prijs goed is... idem :)

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 09:19

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 07 juni 2002 14:34 schreef schizofreen het volgende:

[..]

ff wat standaardregels voor een inkoopactie:

• houdt de actie voor 1 (combo) product, dus de A40 + 128 MB CF + GP powerbank

Wat mij betreft is dit een prima combo en ik denk dat de meeste er ook wel een 128 CF kaartje en eventueel GP powerbank willen

• gebruik een site om de inschrijvingen bij te houden en wie er al betaald heeft

http://212.187.14.178/ia/home.asp lijkt me een handige site

• misschien is het handig verschillende verzendingsmethodes te maken: zelf ophalen, PTT

Zelf ophalen wordt misschien wel een optie aangezien de grote vakantie eraan zit te komen :) Ik ben eventueel wel bereid om 'm zelf op te komen halen... heb toch OV.

[...]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou ik krijg mijn F100 nog wel voor de prijs van 509 euro.
Reden zijn hadden de bestelling voor die prijs aan genomen.
De fout in de andere prijzen was zou dat de adviesprijs iets met een factor 1.3 was berekent en dan moest er nog btw bij of zoiets (allemaal wat vaag maar ja ik ben blij wanneer ik die cam binnen heb).

[edit]
Ik heb nu ook de prijs van de D60 en dat is: 2995 euro (en dat is de prijs met de korting er al af).
Maar let op hij is slecht leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
prijzen zijn inderdaad tegen gevallen.
maar als er een nieuwe actie komt voor de A40 dan heb ik wel intresse mits de prijz goed is.

kunnen we trouwens niet proberen naar mediamarkt gaan of zo en dan met 15 man 15 cams met cf kaartjes halen.

en dan iedereen gewoon gelijk betalen.

heb je geen gezever met verzenden en betalen etc.

kan iemand informeren?
woon zelf namelijk in eindhoven en we hebben geen media markt

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het _echt_ een leuk prijsje is, doe ik ook mee voor een A40. Ik weet niet of het zo'n puik plan is om de Powerbank er meteen bij te doen. Ik wil bijv. perse de Powerbank Smart (omdat die in de auto kan)...maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo 1tje wil.

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 15:22 schreef _sNaRs_ het volgende:
Als het _echt_ een leuk prijsje is, doe ik ook mee voor een A40. Ik weet niet of het zo'n puik plan is om de Powerbank er meteen bij te doen. Ik wil bijv. perse de Powerbank Smart (omdat die in de auto kan)...maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo 1tje wil.
Ik zie hier verwarring ontstaan.
Dat over die A40 gaat een geheel ander inkoop gebeuren worden.
Dat van mij zal zo te zien niet daar gaan omdat de prijzen te hoog zijn geworden.
Misschien is het handig om een interresse in A40 + 128MB CF inkoop actie interresse topic te openen want nu lezen de mensen alleen de 1e pages en daarna de laatste en dan weten ze niet meer waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 15:27 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Ik zie hier verwarring ontstaan.
Dat over die A40 gaat een geheel ander inkoop gebeuren worden.
Dat van mij zal zo te zien niet daar gaan omdat de prijzen te hoog zijn geworden.
Misschien is het handig om een interresse in A40 + 128MB CF inkoop actie interresse topic te openen want nu lezen de mensen alleen de 1e pages en daarna de laatste en dan weten ze niet meer waar het over gaat.
Ja snap ik...lijkt me idd een goed id om een nieuw topic te openen. Dit wordt alleen maar vager :o

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

[topic=517756/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Shit!!! Ik lees nu pas dat de prijzen toch veel hoger zijn dan in 1e instantie werd gemeld :( Was ook te mooi om waar te zijn....kutzaak!

Maar goed, wellicht dat de inkoopactie voor de A40 uitkomst biedt. Klaasbram, zei die zaak eigenlijk verder niks over extra korting bij massa-inkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 15:42 schreef Owen het volgende:
Shit!!! Ik lees nu pas dat de prijzen toch veel hoger zijn dan in 1e instantie werd gemeld :( Was ook te mooi om waar te zijn....kutzaak!

Maar goed, wellicht dat de inkoopactie voor de A40 uitkomst biedt. Klaasbram, zei die zaak eigenlijk verder niks over extra korting bij massa-inkoop?
De prijzen die je daar hebt is inkoopprijs + btw dus lager zitten is zelf geld toeleggen voor die zaak dus ik reden er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:49
Op vrijdag 07 juni 2002 15:46 schreef klaasbram het volgende:

De prijzen die je daar hebt is inkoopprijs + btw dus lager zitten is zelf geld toeleggen voor die zaak dus ik reden er niet op.
Welke prijzen zijn inkoopprijs + btw???
Niet die uit die lijst die definitief heet hoor. Dat zijn gewoon normale verkoopprijzen.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Op vrijdag 07 juni 2002 15:17 schreef jazzVL het volgende:
maar als er een nieuwe actie komt voor de A40 dan heb ik wel intresse mits de prijz goed is.

kunnen we trouwens niet proberen naar mediamarkt gaan of zo en dan met 15 man 15 cams met cf kaartjes halen.

kan iemand informeren?
dat lukt natuurlijk nooit, niet eidere geintreseerde woont hier bijmekaar in de buurt, en ik was niet van plan om bijvoorbeeld helemaal naar het noorden te rijden omdat daar zo nodig wel een media markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 15:49 schreef Qosmic het volgende:

[..]

Welke prijzen zijn inkoopprijs + btw???
Niet die uit die lijst die definitief heet hoor. Dat zijn gewoon normale verkoopprijzen.
JA volgens mij hebben ze de "verkoopprijzen waar 40% nog af moet" gewoon verhoog om vervolgens daar 40% af te halen wat neer komt op enkele tientjes (aan euro's) korting |:( misschien ff de consumenten bond mailen (pas wanneer ik mijn cam heb natuurlijk >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 07 juni 2002 16:07 schreef klaasbram het volgende:

[..]

JA volgens mij hebben ze de "verkoopprijzen waar 40% nog af moet" gewoon verhoog om vervolgens daar 40% af te halen wat neer komt op enkele tientjes (aan euro's) korting |:( misschien ff de consumenten bond mailen (pas wanneer ik mijn cam heb natuurlijk >:) )
tja, zij hebben jou toch die prijzen doorgegeven?

Lijkt me dat ze daar aan gehouden kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op vrijdag 07 juni 2002 15:17 schreef jazzVL het volgende:

kan iemand informeren?
heeft mediamarkt dan een aanbieding met de A40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 16:28 schreef Azrael het volgende:

[..]

tja, zij hebben jou toch die prijzen doorgegeven?

Lijkt me dat ze daar aan gehouden kunnen worden...
Toch lijkt het me een soort van misleidende reclame omdat de prijzen gewoon verhoogd zijn om dan te kunnen zeggen dat ze 40% korting geven.
En misleidende reclame mag niet volgens de wet maar hoe dat nou precies in elkaar zit moet je toch rechten hebben gestudeerd denk ik (ik doe maar technische informatica)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 07 juni 2002 16:37 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Toch lijkt het me een soort van misleidende reclame omdat de prijzen gewoon verhoogd zijn om dan te kunnen zeggen dat ze 40% korting geven.
En misleidende reclame mag niet volgens de wet maar hoe dat nou precies in elkaar zit moet je toch rechten hebben gestudeerd denk ik (ik doe maar technische informatica)
maarrrr...

Jij had concrete prijzen in een lijstje, die heb je toch van de winkel gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 16:45 schreef Azrael het volgende:

[..]

maarrrr...

Jij had concrete prijzen in een lijstje, die heb je toch van de winkel gekregen?
De prijzen in definitief.xls en .htm kloppen wel. Daarvoor had ik de adviesverkoopprijzen gehad (waarvan ik zelf de 40% kon afhalen) (dat deed ik een stukje sneller dan dat zij deed (gewoon bedrag maar 0.6).
Dus ze hebben eigenlijk 2x maal prijzen gegeven.
Een beetje verwarrend eigenlijk maar wat doe je er aan :?
Als ik mijn cam dinsdag binnen heb dan ben ik al te vreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 07 juni 2002 16:55 schreef klaasbram het volgende:

[..]

De prijzen in definitief.xls en .htm kloppen wel. Daarvoor had ik de adviesverkoopprijzen gehad (waarvan ik zelf de 40% kon afhalen) (dat deed ik een stukje sneller dan dat zij deed (gewoon bedrag maar 0.6).
Dus ze hebben eigenlijk 2x maal prijzen gegeven.
Een beetje verwarrend eigenlijk maar wat doe je er aan :?
Als ik mijn cam dinsdag binnen heb dan ben ik al te vreden.
Jah, jij wel :'(

Maar imho is het dan simpel: zij hebben de adviesprijzen doorgegeven, gezegd dat daar 40 % vanaf ging, klaar = kees...

Maarja, voor de 602 zal ik daar wel weinig aan hebben, want die stond helemaal nog niet op het lijstje :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 06-05 10:43
Ik begon toch een beeetje gestressed te worden van al deze berichten over niet kloppende prijzen, dus net maar weer even gebeld, en een Canon S30 gereserveerd en nogmaals nagevraagd: 545 euro INCLUSIEF BTW. Eind volgende week of begin van die week daarop moeten ze hem hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
waar heb je die besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:41
Op vrijdag 07 juni 2002 19:31 schreef LordLynx het volgende:
Ik begon toch een beeetje gestressed te worden van al deze berichten over niet kloppende prijzen, dus net maar weer even gebeld, en een Canon S30 gereserveerd en nogmaals nagevraagd: 545 euro INCLUSIEF BTW. Eind volgende week of begin van die week daarop moeten ze hem hebben :9~
Whaattt, nu snap ik er echt geen hout meer van. Voor die prijs wil ik hem ook wel hebben. Misschien zelf ook maar eens gaan bellen.

Heb je gewoon gebeld hem hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 19:31 schreef LordLynx het volgende:
Had je een jonge of een vrouw aan de lijn want die vrouw gaat een beetje over die dingen.
Ik snap niet waarom ze die prijzen zeggen en mij een lijstje mailen met andere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ja, maar heeft ie em ook daar besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 07 juni 2002 19:42 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Whaattt, nu snap ik er echt geen hout meer van. Voor die prijs wil ik hem ook wel hebben. Misschien zelf ook maar eens gaan bellen.

Heb je gewoon gebeld hem hem besteld?
Nu wil ik ook wel het fijne hiervan weten...erg vaag allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Voor de mensen die er zelf naar willen vragen zou ik zeggen:
Je kunt tot 21.00 vanavond bellen (koopavond) naar het nummer 033-2981819 (nummer van de zaak)
Dus ik hoop voor jullie dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net gebeld (idd met Andrea) en A40 kost 375 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 20:16 schreef Owen het volgende:
Heb net gebeld (idd met Andrea) en A40 kost 375 euro :(
Maar dan blijft nog steeds de vraag of de S30 prijs info wel goed is.
Want als dat nog wel een leuk prijsje is dan zou ik misschien voor ander nog wel kunnen organiseren.
(anders zou dit topic helemaal voor niets zijn geweest ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Wat heb je tegen haar gezegd dan??? heb je verder niks gezegd over die 40%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 15:10
Op vrijdag 07 juni 2002 20:19 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Maar dan blijft nog steeds de vraag of de S30 prijs info wel goed is.
Want als dat nog wel een leuk prijsje is dan zou ik misschien voor ander nog wel kunnen organiseren.
(anders zou dit topic helemaal voor niets zijn geweest ;) )
Misschien kunnen we net als bij de A40 inkoop, een S30 inkoop doen.
Ik schrijf me hierbij vast in voor een S30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 21:51

T.T.

Sowieso

Lol, ik heb ook maar gebeld, maar die Olympus Camedia C-3020 kost 665 euro (100 meer dan pricewatch) en is niet leverbaar voor midden juli ofzo :'(

Volgens mij hebben ze het maar druk met telefoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 20:26 schreef T.T. het volgende:
Lol, ik heb ook maar gebeld, maar die Olympus Camedia C-3020 kost 665 euro (100 meer dan pricewatch) en is niet leverbaar voor midden juli ofzo :'(

Volgens mij hebben ze het maar druk met telefoontjes :)
Waren ze steeds ingesprek dan :D
Ze hebben ook maar 1 telefoon nummer (wel 2 draadloze toestellen) maar ja wanneer krijg je nou zoveel telefoontjes.
KPN zal wel denken wat is daar nou zo interressant deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46521

Ik heb dus gisteren ook gebeld voor de s30 en kreeg te horen dat die 741 euro kost hoor... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 20:38 schreef Most_Master het volgende:
Ik heb dus gisteren ook gebeld voor de s30 en kreeg te horen dat die 741 euro kost hoor... :?
Ik heb die prijs zelf op papier gekregen dus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 30-03 03:29
kortom die inkoopactie houden en vol blijven houden met die lage prijzen want ze weten het zelf ook niet meer >:)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

hey klaas

Ik heb ook een Minolta F100

Heb niet veel kunnen testen

Batterijen zijn leeg :(

Morgen maar een setje GP halen :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 21:06 schreef ken het volgende:
hey klaas

Ik heb ook een Minolta F100

Heb niet veel kunnen testen

Batterijen zijn leeg :(

Morgen maar een setje GP halen :)
En hoevalt hij tot nu toe?
Ik zag een topic over veel noise staan is dat echt zo?
Of lag het gewoon aan het scherp stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik heb ook met Andrea gesproken, en gewoon gezegd dat ik van de week even geinformeerd had voor een S30, en wanneer die leverbaar was (eind volgende week hopelijk, anders begin van de week daarop), of de prijs van 545 inclusief BTW nog steeds klopte (deze klopte) en of ik hem kon bestellen (naam plus foonnummer gegeven) en ik wordt gebeld als die er is en ik hem ook kan halen. Zou ook geprobeerd worden een extra accu te bestellen, maar die had Canon zelf niet eens op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10
  • Laatst online: 29-12-2024

taz10

Party Animal

nou er klopt dus helemaal geen reet van

Advies prijs is volgens hun van de canon A40 525 euro, en de adviesprijs is dus ongeveer rond de 450 euro.
het antwoordt van hun was, ja dit heb ik zo op papier staan
dus ja , met je eigen adviesprijzen kan je lekker 40 % korting geven, want dan verdienen ze er nog genoeg op

Nou, een ballenzaak is het, weten echt nietwaar ze mee bezig zijn.
Misschien een ideetje :D, morgen ff afspreken met zijn allen voor de deur daar ?? 8-)

Nah geintje, laten we aar een energie verdoen hierverder aan.
Maarre, ik zag dat nog iemand interesse had in een Olympus C-220 ?
Ikke dus ook.
en ik heb ff wat in een htmltje gezet, ff een vergelijking met 3 camera's.
Nou wil ik wel eens weten waarom ik bv de canon moet kopen en niet de olympus ??

Laat je mening weten graag
alvast bedankt

http://www.xs4all.nl/~grazyff/digi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op vrijdag 07 juni 2002 21:31 schreef taz10 het volgende:

Advies prijs is volgens hun van de canon A40 525 euro, en de adviesprijs is dus ongeveer rond de 450 euro.
dus ja , met je eigen adviesprijzen kan je lekker 40 % korting geven, want dan verdienen ze er nog genoeg op

Nou, een ballenzaak is het, weten echt nietwaar ze mee bezig zijn.
Misschien een ideetje :D, morgen ff afspreken met zijn allen voor de deur daar ?? 8-)

Nah geintje, laten we aar een energie verdoen hierverder aan.
Maarre, ik zag dat nog iemand interesse had in een Olympus C-220 ?
Ikke dus ook.
en ik heb ff wat in een htmltje gezet, ff een vergelijking met 3 camera's.
Nou wil ik wel eens weten waarom ik bv de canon moet kopen en niet de olympus ??

alvast bedankt

mooi tabbeltje,

even mijn persoonlijke mening pro-canon:

• handmatig instelbare sluitertijd (geeft mooie effecten)
• meer opties voor opnamen
• foto's zien er gewoon erg goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic

Als de adviesprijs bij hun 525 euro is, en ze geven die 40% korting, kom ik altijd nog op een prijs van 315 euro.
Maar heb je hun vanavond nog gebeld en dus uit hun mond gehoord dat de adviesprijs 525 euro is???
Ik weet ook niet waar die zaak mee bezig is, maar ik word er een beetje moe van! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
Als nieuwe topic dichtgegooid. Dan maar hier verder.

Het ziet er naar uit dat deze topic jammer genoeg op niets is uitgedraaid. (Toch hulde voor Klaasbram!!)Er is van daar uit ook al een nieuwe topic gestart met een inkoopactie voor een Canon A40.
Daar de A40 een 2MP camera is wil ik even polsen of er genoeg animo is voor een actie voor een 3 cq 4 MP camera.
Als er genoeg reactie's komen bel ik morgen zoveel mogelijk zaken hier in de stad. Daar we geleerd hebben van de inkoopactie van Klaasbram denk ik dat we ons moeten richten op niet te veel camera's en de dingen daar omheen.
Ik richt me dan alleen op de camera's. Dat onderhandelt wat makkelijker en geeft minder misverstanden.
Mijn voorstellen zijn de Canon S30 - Minolta F100. Deze laatste is een 4 MP camera. Ik wil er hooguit 3 modellen van maken. De laatste toevoeging kunnen jullie aangeven. Meest genoemde neem ik mee als derde kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Op vrijdag 07 juni 2002 21:12 schreef klaasbram het volgende:

[..]

En hoevalt hij tot nu toe?
Ik zag een topic over veel noise staan is dat echt zo?
Of lag het gewoon aan het scherp stellen?
Heb niet echt kunnen testen
Heb nog geen batterij, maar de foto die ik had was niet echt scherp

Zal wel meevallen

De reviews zien er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 22:27 schreef ken het volgende:

[..]

Heb niet echt kunnen testen
Heb nog geen batterij, maar de foto die ik had was niet echt scherp

Zal wel meevallen

De reviews zien er goed uit
JA ok wanneer ik hem heb (dinsdag als het goed is) dan heb ik ook gelijk een gppowerbank rapid.
Dus gelijk 2 batts opladen en daarna weer de andere 2 omdat 2 stuks opladen sneller gaat dan 4 stuks tegelijk.
Maar de bijgeleverde batts zijn dus zacht gezegd ruk :?
Weet jij misschien iets over dit want als zoiets zou passen nou dat is pas echt kwijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online

alvast bedankt

De prijs van de Fuji 2600Z is zwaar overdreven, ik heb de mijne 4 maand geleden voor €389 gekocht, is inmiddel als €375.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Op vrijdag 07 juni 2002 22:36 schreef klaasbram het volgende:

[..]

JA ok wanneer ik hem heb (dinsdag als het goed is) dan heb ik ook gelijk een gppowerbank rapid.
Dus gelijk 2 batts opladen en daarna weer de andere 2 omdat 2 stuks opladen sneller gaat dan 4 stuks tegelijk.
Maar de bijgeleverde batts zijn dus zacht gezegd ruk :?
Weet jij misschien iets over dit want als zoiets zou passen nou dat is pas echt kwijl
Dit wil ik dus ook hebben :) Had dit al eerder gezien, maar zag geen Minolta tussen zitte. Ik mail ze wel of je iets ervoor hebben, maar ik ben bang van niet.

Volgens mij zijn wij de enige met de F100 :) Hoop dat er meer komen. kunnen wij wat ervaringen met elkaar delen :)

Heb jij trouwens al ervaring met digitale fotografie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 23:30 schreef ken het volgende:

[..]

Dit wil ik dus ook hebben :) Had dit al eerder gezien, maar zag geen Minolta tussen zitte. Ik mail ze wel of je iets ervoor hebben, maar ik ben bang van niet.

Volgens mij zijn wij de enige met de F100 :) Hoop dat er meer komen. kunnen wij wat ervaringen met elkaar delen :)

Heb jij trouwens al ervaring met digitale fotografie??
Nee het wordt mijn eerst digi cam en met het kleinbeeld gebeuren heb ik ook niet veel ervaring maar dat komt omdat je alles moet ontwikkelen en nu kun je lekker me de comp klooien waar ik toch al uren per dag achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Op vrijdag 07 juni 2002 21:49 schreef Qosmic het volgende:

[..]

Als de adviesprijs bij hun 525 euro is, en ze geven die 40% korting, kom ik altijd nog op een prijs van 315 euro.
Maar heb je hun vanavond nog gebeld en dus uit hun mond gehoord dat de adviesprijs 525 euro is???
Ik weet ook niet waar die zaak mee bezig is, maar ik word er een beetje moe van! :r
Ja ik heb hun gebeld, en dat werdt me verteld.
Mijn meissie wees me er net ook ff op op die 315 euro.
morgen nog maar eens bellen en ff 3 keer vragen over die 40 % van de adviesprijs
Als ze dan dus 3x dit bevestigen dan begrijp je dat ik dan ff later op de stoep sta voor een bestelling te plaatsen op papier met vast gelegde prijs.
Maar voor mij geld hetzelfde :r:r
De prijs van de Fuji 2600Z is zwaar overdreven, ik heb de mijne 4 maand geleden voor €389 gekocht, is inmiddel als €375.
Dit is de prijs waar je hem nu voor kan kopen bij Dixons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

same here

dus wij zijn redelijk noob :)

hoop dat jij hem snel krijgt dan kunnen we ervaringen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op vrijdag 07 juni 2002 23:48 schreef ken het volgende:
same here

dus wij zijn redelijk noob :)

hoop dat jij hem snel krijgt dan kunnen we ervaringen delen :)
Ze hadden hem gister in de winkel verwacht (afgelopen zaterdag zeiden ze dat het 3 weken kon duren dus ik was wel wat verrast). Ik gister dus nog ff 17.45 bellen maar helaas... Hij stond op de back order dus het zal dinsdag worden (hij werd geupgrade naar spoed bestelling :o (niet dat ik dat erg vind))
[edit]
Morgen zal ik wel minder dat 60 post per dag hebben (vandaag had ik er meer dan 50 :D ).
Dus mochten er toch nog vragen zijn dan zullen ze rond een uur of 4 5 's middags beantwoord worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 23:48 schreef taz10 het volgende:

Dit is de prijs waar je hem nu voor kan kopen bij Dixons :D
IDD, de 2600Z was 4 maand gelden ook €570 bij de Dixons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
[b]Op vrijdag 07 juni 2002 23:48 schreef taz10 het volgende

Ja ik heb hun gebeld, en dat werdt me verteld.
Mijn meissie wees me er net ook ff op op die 315 euro.
morgen nog maar eens bellen en ff 3 keer vragen over die 40 % van de adviesprijs
Als ze dan dus 3x dit bevestigen dan begrijp je dat ik dan ff later op de stoep sta voor een bestelling te plaatsen op papier met vast gelegde prijs.
Maar voor mij geld hetzelfde :r
Laat ff weten hoe dat morgen afgelopen is, als je ze weer gesproken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Op zaterdag 08 juni 2002 00:09 schreef Qosmic het volgende:

[..]

Laat ff weten hoe dat morgen afgelopen is, als je ze weer gesproken hebt.
Doen we :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46521

Op vrijdag 07 juni 2002 21:19 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb ook met Andrea gesproken, en gewoon gezegd dat ik van de week even geinformeerd had voor een S30, en wanneer die leverbaar was (eind volgende week hopelijk, anders begin van de week daarop), of de prijs van 545 inclusief BTW nog steeds klopte (deze klopte) en of ik hem kon bestellen (naam plus foonnummer gegeven) en ik wordt gebeld als die er is en ik hem ook kan halen. Zou ook geprobeerd worden een extra accu te bestellen, maar die had Canon zelf niet eens op voorraad.
He????????????
Tering, dat wil ik dus ook, maar ik kreeg dus een prijs van 741 euro te horen voor de canon powershot s30. :?
'k ga gewoon nog een keer bellen, als ze mij dan ook die prijs vertellen bestel ik em gewoon voor die prijs meteen. Kunnen ze em ook niet meer verhogen.
Echt vaag dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 06-05 14:59

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Op vrijdag 07 juni 2002 22:24 schreef vweereld het volgende:
Als nieuwe topic dichtgegooid. Dan maar hier verder.

Het ziet er naar uit dat deze topic jammer genoeg op niets is uitgedraaid. (Toch hulde voor Klaasbram!!)Er is van daar uit ook al een nieuwe topic gestart met een inkoopactie voor een Canon A40.
Daar de A40 een 2MP camera is wil ik even polsen of er genoeg animo is voor een actie voor een 3 cq 4 MP camera.
Als er genoeg reactie's komen bel ik morgen zoveel mogelijk zaken hier in de stad. Daar we geleerd hebben van de inkoopactie van Klaasbram denk ik dat we ons moeten richten op niet te veel camera's en de dingen daar omheen.
Ik richt me dan alleen op de camera's. Dat onderhandelt wat makkelijker en geeft minder misverstanden.
Mijn voorstellen zijn de Canon S30 - Minolta F100. Deze laatste is een 4 MP camera. Ik wil er hooguit 3 modellen van maken. De laatste toevoeging kunnen jullie aangeven. Meest genoemde neem ik mee als derde kandidaat.
Misschien is het wel goed om een inkoopactie te houden voor alle camera's van 1 merk. Bijvoorbeeld Canon (A-serie, S-serie, G2). Dat er dan zelf gekozen kan worden hoeveel MP iedereen wil aanschaffen en ze dan direct inkopen bij Canon of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op zaterdag 08 juni 2002 14:30 schreef EXCalibur_EeK het volgende:

[..]

Misschien is het wel goed om een inkoopactie te houden voor alle camera's van 1 merk. Bijvoorbeeld Canon (A-serie, S-serie, G2). Dat er dan zelf gekozen kan worden hoeveel MP iedereen wil aanschaffen en ze dan direct inkopen bij Canon of zoiets?
Ben jij een retailer dan :?
Lijkt me niet echt eenvoudig zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 06-05 14:59

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Nee ik ben geen retailer.
Het was gewoon maar een idee.
Ik weet ook niet of het wel valt uit te voeren.
Misschien kan iemand hier op het forum wel realiseren.
Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
Op vrijdag 07 juni 2002 22:24 schreef vweereld het volgende:

Ik heb inmiddels contact gehad met diverse fotozaken.
Allemaal konden ze niet meteen een opgave doen daar het op zaterdag nogal druk is in de winkels en ze niet meteen een berekening konden maken. Ik wordt daarover teruggebeld. 1 in ieder gaval vandaag nog, en de anderen maandag.
Korting was in ieder gaval overal mogelijk. Alleen weet ik nog niet hoeveel. FF afwachten dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 16:37 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Ken je iemand die lid is van de Consumentenbond ?
Ken je iemand die een rechtsbijstandverzekering heeft ?

Genoeg juridische specialisten te krijgen daar denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op zaterdag 08 juni 2002 20:25 schreef TheBrain het volgende:

[..]

Ken je iemand die lid is van de Consumentenbond ?
Ken je iemand die een rechtsbijstandverzekering heeft ?

Genoeg juridische specialisten te krijgen daar denk ik >:)
nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Nou vandaag weer ff actie ondernomen, want hier laten wij het natuurlijk niet bij zitten :D

Eerst maar ff naar spakenburg gebeld, Hallooooo, ja,
Ik wil de canon A 40 en daar geven jullie 40 % korting op , van de adviesprijs ??
Nee meneer, wij geven 40 % korting op onze eigen prijs
en wat is jullie prijs voor de A40 ?? --- 525 euro meneer
dus ik krijg op ie 525 euro 40 % korting ? ---- ja meneer
Dus hoeveel kost ie mij dan ? ---- 375 euro meneer.
Nee, want 40 % van 525 is 315 euro dus daar wil ik hem voor hebben ---- even navragen meneer ............
Nou meneer, ik mag hem voor 375 verkopen en niks minder.
Ohhhh, maar das geen 40 % ---- nee dat zie ik ook maar ik mag hem niet voor minder verkopen.
nou is er een chef of zo ? ---- nee die was er niet maar wel in ht andere filiaal.
Ik dus bellen , hij was er niet, wel een 06 nummer gekregen van de heer John Nispeling :D
Vanmiddag hem gesprokenen alles vertled, hij moets me gelijk geven van de 315 euro, maar ja, als zijn inkoper hem daar nou niet voor kon leveren ??
Nou daar heb ik dus niks mee temaken, ik wil hem voor 315 euro
Ik moest dus ff de winkel bellen en mijn naam en foon nummer doorgeven, en dan wordt ik gebeld wanneer ze hem hebben :)

aldus gedaan
Echter is het nu dus afwachten en denk ik zelf dat er gewoon gezegd wordt dat ze de camera niet kunne krijgen voorlopig, dat is wat ik denk.
afwacthen maar, en als ik iets hoor zijn jullie de eerste die het horen :D

Groetjes Tazzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op zaterdag 08 juni 2002 22:31 schreef taz10 een telefoon samenvatting volgende:
Nou vandaag weer ff actie ondernomen, want hier laten wij het natuurlijk niet bij zitten :D
...
aldus gedaan
Echter is het nu dus afwachten en denk ik zelf dat er gewoon gezegd wordt dat ze de camera niet kunne krijgen voorlopig, dat is wat ik denk.
afwacthen maar, en als ik iets hoor zijn jullie de eerste die het horen :D
geen greetz aan het einde van je reply's (zien FAQ).
Nou ik vind het steeds vreemder worden.
Ik hoop dat ik geen gezeur krijg met het afhalen van mijn cam omdat die gewoon zo'n 180 euro onder de prijs zit waarvoor zij hem met korting verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ennuh wat meot die 602 nou kosten?! *burp bier*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik was vanavond in die fotozaak en nu stond daar iemand in de winkel die interresse had in een S30 en op internet was de prijs 750 euro zei hij.
Hij werd geholpen door een jongen met geblondeerd haar.
Doet iemand dit een belletje rinkelen?
Ik had echt zo'n vermoede dat dit iemand van GoT moet zijn geweest... niet ik vroeg het niet omdat ik dat een beetje raar vind om aan iemand te vragen "Bij jij van GoT" of "ben jij van gathering of tweakers?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Laatst online: 12:19

Masselink

Voor de dorst

En de Nikon coolpix 4500 ? is die ook leverbaar ?

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Heeft iemand inmiddels al iets meer info over hoe dit verder afgelopen is? Heeft iemand zijn camera voor de afgesproken prijzen gekregen?

Ik wacht inmiddels al bijna 3 weken op mijn S30, en elke keer krijg ik 'als het goed is hebben we hem deze week' te horen. Wordt er 'wat' moe van en ik ga zaterdag op vakantie......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op dinsdag 25 juni 2002 11:09 schreef LordLynx het volgende:
Heeft iemand inmiddels al iets meer info over hoe dit verder afgelopen is? Heeft iemand zijn camera voor de afgesproken prijzen gekregen?

Ik wacht inmiddels al bijna 3 weken op mijn S30, en elke keer krijg ik 'als het goed is hebben we hem deze week' te horen. Wordt er 'wat' moe van en ik ga zaterdag op vakantie......
Jij hebt dus zelf bij de winkel een bestelling geplaatst?
Wat ik van hun leverancier denk is: hij leverd een beetje niet volgens de afspraak (zoals mijn cam was in eens op back order geplaats (week later was hij er)).
Je hebt het meeste gelukt dat hij er vrijdag is omdat het lijkt als of ze alleen maar vrijdag spullen binnen krijgen.
(mijn camera op vrijdag en mijn gp powerbank rapid een week later op vrijdag het zal me niets verbazen dat deze vrijdag mijn 64MB SD kaartje er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cootje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 23:25
Ik heb er dus een olympus c220 besteld voor €261. Ze zeiden meteen al dat het een tijdje kon duren voordat deze binnen was. Is nu anderhalve week geleden. Binnenkort maar eens een belletje plegen.
Nu ik het er toch over heb, meteen maar effe opgebeld en jongen van de winkel weet nog helemaal niks over het hoe en wat wanneer deze camera binnenkomt... Beetje vaag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op dinsdag 25 juni 2002 13:40 schreef Cootje het volgende:
Ik heb er dus een olympus c220 besteld voor €261. Ze zeiden meteen al dat het een tijdje kon duren voordat deze binnen was. Is nu anderhalve week geleden. Binnenkort maar eens een belletje plegen.
Nu ik het er toch over heb, meteen maar effe opgebeld en jongen van de winkel weet nog helemaal niks over het hoe en wat wanneer deze camera binnenkomt... Beetje vaag wel.
Die jongen weet nooit van iets. Je moet die vrouw andrea hebben want die weet er zoviezo meer van dan die jongen.
Die jongen lijkt alleen maar goed genoeg te zijn om in de winkel wat te verkopen en pasfoto's maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cootje
Op dinsdag 25 juni 2002 14:03 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Die jongen weet nooit van iets. Je moet die vrouw andrea hebben want die weet er zoviezo meer van dan die jongen.
Die jongen lijkt alleen maar goed genoeg te zijn om in de winkel wat te verkopen en pasfoto's maken :o
Fuck, dat heb ik dus weer want bij hem heb ik ook die camera besteld...... Als dat maar goed gaat komen? Morgen maar weer bellen en om Andrea vragen dan :D Hopelijk is ze dan aan het werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op dinsdag 25 juni 2002 14:13 schreef Cootje het volgende:

[..]

Fuck, dat heb ik dus weer want bij hem heb ik ook die camera besteld...... Als dat maar goed gaat komen? Morgen maar weer bellen en om Andrea vragen dan :D Hopelijk is ze dan aan het werk :D
Als je bij hem besteld heb ja dan hoort hij er wel meer van te weten.
Ik dacht zelf dat die andrea alles kwa bestellingen deed.
Volgens mij is ze woensdag altijd pas nat 15.00 in de winkel. (misschien is ze er 's ochtens ook maar dat weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
ja jongens...daar kom ik aan...

ff paar vraagjes:

Over welke winkel hebben jullie het?
In welke plaats is deze gevestigd?
Wat is het telefoon nummer?
Zou het nog mogelijk zijn een A40 te bestellen?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Op dinsdag 25 juni 2002 15:02 schreef wout-hugo het volgende:
ja jongens...daar kom ik aan...

ff paar vraagjes:

Over welke winkel hebben jullie het?
In welke plaats is deze gevestigd?
Wat is het telefoon nummer?
Zou het nog mogelijk zijn een A40 te bestellen?
Pff als je ook maar ff iets van het draadje leest (op zijn minst de ena laatste pagina (bij 50 per pagina) dan weet je hoe alles in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cootje
Ik heb zojuist met olympus nederland zitten bellen om wat te vragen: Hoe lang de levertijd van de Oly C220 zou zijn. Het vrouwtje daar kon me een ding garanderen: die levertijd was nog lang, net zoals voor de c300 en nog wat van die populaire cameras..... :'( Op het moment waren ze bezig met de bestellingen van april, dus reken maar uit! :Z
Ik heb besloten om dan maar een ander cameraatje aan te schaffen, alleen nog effe uitzoeken welke het wordt en hopelijk heeft Nispeling die dan wel op voorraad (met korting) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30358

ZOu iemand mij kunnen vertellen wat de canon S40 en de G2 kosten?
En de Minolta S404 en F100?

of moet ik dan zelf bellen?

Kan de Minolta / IMNDS404
Minolta Dimage S404 Digital Camera
PLUS
128MB Compact Flash Card
PLUS
Minolta / IMNCS304
Minolta Camera Case CS-DG304 for Dimage S304 & S404

Krijgen voor Totaal ¤620.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

met de [topic=536834/1/100]
mag deze ook weer op slot.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.