Nou ik kan hier via de lokale fotoboer goedkoop aan digicams komen.
De originele prijzen zijn wel knap duur maar je krijgt er 40% korting op (wat neer komt op S404 (wanneer die weer op voorraad komt voor 509 euro en de F100 bv voor 519 euro).
Dit zijn maar ff 2 prijzen die ik weet maar ik vraag van de week een compleet prijzen lijstje (als er voldoende interesse is).
Mocht er dus interesse naar zijn vermeld dan even om welke digi cam het gaat.
Ik kreeg in ieder geval (weet niet of dat voor andere bestellingen het ook geld) ook 40% korting op de aanschaf prijs van het bij behorend geheugen.
Owja als laatste -> de 40% korting geld ook voor kleinbeeld/ aps camera's.
ff voor uit lopend:
ideën over verzending hoor/ lees ik ook graag
De originele prijzen zijn wel knap duur maar je krijgt er 40% korting op (wat neer komt op S404 (wanneer die weer op voorraad komt voor 509 euro en de F100 bv voor 519 euro).
Dit zijn maar ff 2 prijzen die ik weet maar ik vraag van de week een compleet prijzen lijstje (als er voldoende interesse is).
Mocht er dus interesse naar zijn vermeld dan even om welke digi cam het gaat.
Ik kreeg in ieder geval (weet niet of dat voor andere bestellingen het ook geld) ook 40% korting op de aanschaf prijs van het bij behorend geheugen.
Owja als laatste -> de 40% korting geld ook voor kleinbeeld/ aps camera's.
ff voor uit lopend:
ideën over verzending hoor/ lees ik ook graag
edit:
Misschien ook leuk om te vermelden...
Ze verkopen ook GP powerbank laders/ batterijen (ik heb zelf de rapid besteld (smart kan ook))
Misschien ook leuk om te vermelden...
Ze verkopen ook GP powerbank laders/ batterijen (ik heb zelf de rapid besteld (smart kan ook))
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal