HaHa InderdaadOp zondag 02 juni 2002 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
hij vroeg naar een redelijke
OOk al zo traag
Verwijderd
HaHa InderdaadOp zondag 02 juni 2002 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
hij vroeg naar een redelijke
Verwijderd
HandugFatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in c:\program files\easyphp\www\upload\index.php on line 1
Verwijderd
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Als je een trouw GTA-FAN bent dan koop je hemOp zondag 02 juni 2002 13:37 schreef Hercules-200 het volgende:
Hallo ik ben hier net nieuw maar ik heb net ff de regels gelezen en ik weet dat er geen Ilegalen shit mag!
maar mijn vraag was!
1:ik heb de MYHT RIP (Warez)
2:maar je kan niet saven of een Save game laden maar ik wil niet hele tijd opnieuw beginnen als julie zo aardig zijn kunnen julie dan een Link geffen of mailen naar dit adres!
denniszuidhof@hotmail.com en dan een link gefen waar ik die fixs kan downloaden?
PLease want ik ben een Trouwen GTA Fan alleen ik moet steeds op nieuw beginnen want ik kan niet saven of laaden zonder die Fix ik hoop dat julie mijn snappe?
Groeten eenGTA fan!
www.teamgenie.nl
Verwijderd
geen htmlOp zondag 02 juni 2002 13:49 schreef Uberdog het volgende:
[img]\"http://217.125.88.228/upload/images/543.jpg\"[/img]
Verwijderd
Oh jaOp zondag 02 juni 2002 13:50 schreef hicham het volgende:
[..]
geen html
bbcode
[ img] en [ /img] eromheen zetten (zonder spatie)
[afbeelding]
www.teamgenie.nl
Verwijderd
resizen is ook handigOp zondag 02 juni 2002 13:51 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Oh jastom van me
Verwijderd
Hmmz. Ik laat het plaatjes-zetten voorlopig nog maar ff wachten...Op zondag 02 juni 2002 13:52 schreef Uberdog het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
aanhalingsteken op het eind hoeft nietOp zondag 02 juni 2002 13:53 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Hmmz. Ik laat het plaatjes-zetten voorlopig nog maar ff wachten...
www.teamgenie.nl
Verwijderd
Verwijderd
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
1
2
3
4
5
6
| <=======> 9Boot) | | | |___ | X X = Daar ongeveer |
www.teamgenie.nl
Verwijderd
Als je Portland Harbour binnenrijdt ga je door het eerste straatje aan de linkerkant(naast die geparkeerde auto's) en dan op het einde naar rechts. Hier is dan de Import/Export garage.Op zondag 02 juni 2002 14:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Een vraagje: in Portland krijg ik op een gegeven moment via de pager te lezen "Import/Export Garage in Portland Docks needs cars" of zoiets, maar waar vind ik ie Import/Export Garage ergens? Heb de hele haven afgespeurd maar kan niks vinden...
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
www.teamgenie.nl
Verwijderd
www.teamgenie.nl
www.teamgenie.nl
Verwijderd
www.gta3files.com / www.gta3mods.com en dan de "car stat editor"Op zondag 02 juni 2002 14:38 schreef Martolomee-us het volgende:
FF nog een leuk trucje:
Als je in de map "data"in je gta install dir. kijkt staat daar een bestandje handling.cfg als je deze opend met notepad of iets dergelijks kan je de handling van elke auto in het spel aanpassen ik heb nu de pichup in een lowrider veranderd met een top van 300 km/h. best leuk
Verwijderd
www.teamgenie.nl
Verwijderd
Verwijderd
Heb hem zelf ook nog nooit gevondenOp zondag 02 juni 2002 15:14 schreef hicham het volgende:
Weet iemand misschien waar de pay 'n spray in Shoreside is? (zo heet dat derde eiland toch) Ik heb nu al een hele tijd het leger achter me aan (3 a 4 tanks
) en zelf rijd ik maar door met mijn tank. Ben ondertussen al helmaal van Portland naar Staton gereden en dan weer naar Shoreside. Ik zou deze tank graag willen houden door ff te pay 'n sprayen met een auto maar ik weet niet waar ie is op dat derde eiland. maar ik moet het uiteraard wel overleven
-edit-
ik zit dus nog steeds in het spel, ik ben aan het ALT-TABen
Verwijderd
Mensen die de fix hebben kunnen ook aan de GTA4 insider filmpjes komenOp zondag 02 juni 2002 15:15 schreef Hercules-200 het volgende:
Verwijderd
Daar moet je ook een keer een missie doen hoorOp zondag 02 juni 2002 15:16 schreef -Munkie- het volgende:
Ik kwam in t internet cafe en ik zag best wel iets grappigs
[afbeelding]
Gta1 en 2 op die computers
Wie is er hier al eens in een wcgebouw geweest??? -Munkie- lekker wel het is in een een of ander park in level 2 dan loop je naar onderen en kan je naar een wc gebouwtje
M'n screenshot doet t nietdus kan t niet laten zien maar het is wel grappig
kun je vast ook wel de fix krijgen als je dat lukt.Op zondag 02 juni 2002 15:15 schreef Hercules-200 het volgende:
Ben wel een keer in het wegdek geweestOp zondag 02 juni 2002 15:18 schreef Flexx het volgende:
Is het al iemand gelukt om op de brug te komen ?
Dus niet het wegdek maar echt bovenop.
Verwijderd
Die pay 'n spray ligt achter het politie-bureau. Of iig daar in de buurt. Je ziet het niet meteen, maar er zitten daar ergens een paar openingen. Je kan daar ook 8-ball's bomb-shop vinden.Op zondag 02 juni 2002 15:14 schreef hicham het volgende:
Weet iemand misschien waar de pay 'n spray in Shoreside is? (zo heet dat derde eiland toch) Ik heb nu al een hele tijd het leger achter me aan (3 a 4 tanks
) en zelf rijd ik maar door met mijn tank. Ben ondertussen al helmaal van Portland naar Staton gereden en dan weer naar Shoreside. Ik zou deze tank graag willen houden door ff te pay 'n sprayen met een auto maar ik weet niet waar ie is op dat derde eiland. maar ik moet het uiteraard wel overleven
-edit-
ik zit dus nog steeds in het spel, ik ben aan het ALT-TABen
Lees dan FF DE FAQ door ................Op zondag 02 juni 2002 15:24 schreef Hercules-200 het volgende:
Verwijderd
Misschien omdat of sommige mensen er niks van af weten(ikke), of omdat dat al een paar keer langs is gekomen(kijk bijv. maar es aan het begin van dit topic, of in topic 4 of 5)Op zondag 02 juni 2002 15:24 schreef Hercules-200 het volgende:
Verwijderd
het mocht niet meer baten, ik werd ngesloten door 6 tanksOp zondag 02 juni 2002 15:26 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Die pay 'n spray ligt achter het politie-bureau. Of iig daar in de buurt. Je ziet het niet meteen, maar er zitten daar ergens een paar openingen. Je kan daar ook 8-ball's bomb-shop vinden.
Verwijderd
Welke brug?Op zondag 02 juni 2002 15:18 schreef Flexx het volgende:
Is het al iemand gelukt om op de brug te komen ?
Dus niet het wegdek maar echt bovenop.
idd, is al heel vaak voorbij gekomen, daarom zei ik al waarom kunnen mensen niet zoeken.Op zondag 02 juni 2002 15:28 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Misschien omdat of sommige mensen er niks van af weten(ikke), of omdat dat al een paar keer langs is gekomen(kijk bijv. maar es aan het begin van dit topic, of in topic 4 of 5)
Op zondag 02 juni 2002 15:24 schreef Hercules-200 het volgende:
Hoe je aan je programmatuur komt interesseert ons weinig, zolang je GoT er maar buiten laat. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden dan ook actief geweerd
Verwijderd
Verwijderd
die heeft bij mij de rit naar huis niet overleefdOp zondag 02 juni 2002 15:51 schreef hicham het volgende:
kogelvrije patriot
Verwijderd
jammer dat die dodo er niet in pastOp zondag 02 juni 2002 15:53 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
die heeft bij mij de rit naar huis niet overleefd![]()
Verwijderd
Ha, ik heb oneindig tanks. Als je allerlei overheidsvoertuigen inlevert bij de haven, kan je ze daar allemaal gratis oppikken(als je ze allemaal hebt gebracht).Op zondag 02 juni 2002 15:51 schreef hicham het volgende:
Vet! Ik heb eindelijk een tank in mijn garage
Hij past eigenlijk nét niet door de deur heen en hij is ook een beetje te hoog. Maar hij kan er wel in en uit. Als die garage open gaat hoor je hem flink stuiteren omdat ie tegen de muren botst. Maar ja, ik heb nu eindelijk een tankje staan in mijn garage + kogelvrije patriot
Verwijderd
Hehe. Ik kwam erachter dat dat ding dus helemaal niet kogelvrij was(echt waar! Ik zat in zo'n hangar met een paar blije mitrailleur-gastjes en ineens begon die zooi te fikken. Ik bewoog niet eens!)Op zondag 02 juni 2002 15:53 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
die heeft bij mij de rit naar huis niet overleefd![]()
Verwijderd
Op zondag 02 juni 2002 15:57 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Hehe. Ik kwam erachter dat dat ding dus helemaal niet kogelvrij was(echt waar! Ik zat in zo'n hangar met een paar blije mitrailleur-gastjes en ineens begon die zooi te fikken. Ik bewoog niet eens!)
Verwijderd
Het was toch echt die van ray hoor! En dat Kol3re ding begon toch echt te fikken. En te ontploffen. Recht in mijn gezicht.Op zondag 02 juni 2002 16:01 schreef hicham het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde genomen
Er zijn namelijk meerdere patriots aanwezig. Maar je moet wel die van Ray nemen (met aanwezig = dus niet in die garage maar rijden rond op eiland 2 en 3 dacht ik) Hoeveel keer ik ook op mijn patriot schiet, hij gaat echt nie kapot! (is voerigens zeer handig voor missies tegen colombianen oid) Ook grappig was dat ik uitstapte en opeens mijn patriot weg zag rijden. Ik: Huh?! Blijkt een dief er net in te zijn gestapt en ik er net uit/. Ik flink knallen met mijn M16 (niemand mag mijn auto stelen) is ie natuurlijk kogelvrij
![]()
een tijdje geen gas geven en een beetje de 6 indrukken..dan lukt het meestal wel...soms ook niet goedOp zondag 02 juni 2002 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
jammer dat die dodo er niet in past
Die ga ik dan maar in mijn garage op eiland 2 zetten
Niet dat ik er veel aan zal hebben, want het vliegveld is natuurlijk veel dichter bij.
Hoe land je overigens? Als ik stop met gas geven en down druk dan begint ie opeens te flippen als ie dicht bij de grond is. Hij wil nie landen, hij wil stijgen ofzow
Verwijderd
dan ga ik nu proberen te landen bij garage 2.Op zondag 02 juni 2002 16:03 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
een tijdje geen gas geven en een beetje de 6 indrukken..dan lukt het meestal wel...soms ook niet goed
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er passen wel zes auto's in hoorOp zondag 02 juni 2002 16:06 schreef Outlawz het volgende:
Hoezo er passen maar 2 auto's in?
PS. Probeer eens over zo'n blauw rondje te springen (bij jobs), bijv bij Asuka, dan zie je dat het zwembad van steen is, en ook bij die gast in de plee, Ray ofzo, dan zie je die movie-achtige beelden net als je zo'n filmpje ziet, maar dan loop jij er rustig door!
[afbeelding]
whopee? is dat een soort strandbuggy?Op zondag 02 juni 2002 16:21 schreef Xof het volgende:
Yankee is diegene die op een esparanto lijkt, maar dan heeft die een hele mooi bekleding van binnen
Whoopee vinden is idd geluk hebben
En de securicar zie ik echt de hele tijd, snap niet waarom mensen dat ding niet kunnen vinden, vooral in Newport rijden die dingen op en neer.
39
Verwijderd
nee, ijscomanOp zondag 02 juni 2002 16:32 schreef Homedisc het volgende:
[..]
whopee? is dat een soort strandbuggy?
Oeps.. ik had hem in level 1 maar toen mee gaan rijden en missie gedaan--> gesaved... zonder ijscocar in mijn garageOp zondag 02 juni 2002 16:21 schreef Xof het volgende:
Whoopee vinden is idd geluk hebben
Verwijderd
Verwijderd
ikOp zondag 02 juni 2002 16:47 schreef T-1o0o het volgende:
wie heeft de savegame van level 3??
Verwijderd
En ik ook. Het duurde best wel lang om daar te komen.Op zondag 02 juni 2002 16:47 schreef T-1o0o het volgende:
wie heeft de savegame van level 3??
Verwijderd
kan je die ff uppe?Op zondag 02 juni 2002 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
ik
Verwijderd
nvidea@hotmail.com ?Op zondag 02 juni 2002 16:59 schreef T-1o0o het volgende:
[..]
kan je die ff uppe?
of naar mijn email sturen ?nvidea@hotmail.com
Verwijderd
dank uOp zondag 02 juni 2002 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
nvidea@hotmail.com ?
Komt eraan
Verwijderd
wat is jouwn huidige stats?Op zondag 02 juni 2002 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
ik
Verwijderd
Verwijderd
wat dacht je van <print screen>, <alt><tab> en <ctrl><v>?Op zondag 02 juni 2002 17:11 schreef Outlawz het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk in-game screens zonder dat irri hypersnap logo linksboven??
Of gebruiken jullie een ander prog?
Verwijderd
Bericht verzondenOp zondag 02 juni 2002 17:08 schreef T-1o0o het volgende:
[..]
dank u
packages pak ik niet (als is het wel handigOp zondag 02 juni 2002 17:09 schreef Uberdog het volgende:
[..]
wat is jouwn huidige stats?
Ik heb nog geen opdrachten gedaan van eiland 3, maar ik wel al 73 packages en allemaal auto's en zo.
Verwijderd
Clipgrab gebruiken (die maakt geen reclame)Op zondag 02 juni 2002 17:11 schreef Outlawz het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk in-game screens zonder dat irri hypersnap logo linksboven??
Of gebruiken jullie een ander prog?
Dat heb ik na een uurtje spelen. Wordt mijn videokaart te warm waarschijnlijk. Verder heb ik nog dat als ik erg hard rijdt ik opeens ergens tegenaan rijdt wat er nog niet is. Het lijkt een lege vlakte maar er staat dan een bord of hek dat nog opgebouwd moet worden.Op zondag 02 juni 2002 12:48 schreef Morph666 het volgende:
mensen met ATi
hoe zal dit nou toch komen?
Wie heeft hier nog meer Ati Radeon en dan gaat het wel goed?
mag ik daarvan het volgende even weten??
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Lees een FAQ dan ben je al een stuk verderOp zondag 02 juni 2002 17:19 schreef --Mulder-- het volgende:
Ik zit met een intens probleem en das het volgende:
ALs ik het spel heb opgestart, staan er alleen maar 3 grote gele balken in beeld maar geen text ? ? ?
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen ? ?
Verwijderd
hmm, had ik eerst ook gedaan, maar toen deed ie het niet, nu probeer ik het nog eens, en ja hoor! Hicham alsnog bedankt.Op zondag 02 juni 2002 17:14 schreef Uberdog het volgende:
[..]
wat dacht je van <print screen>, <alt><tab> en <ctrl><v>?
Verwijderd
Read the F@cking manual. Dit staat dacht ik ook al in de faq.Op zondag 02 juni 2002 17:19 schreef --Mulder-- het volgende:
Ik zit met een intens probleem en das het volgende:
ALs ik het spel heb opgestart, staan er alleen maar 3 grote gele balken in beeld maar geen text ? ? ?
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen ? ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq