thank you
kan ik weer verder
Verwijderd
Ik heb er wel eentje vlak daarvoor, dus dat je nog alleen die mission van salvatore moet doen.....Op zaterdag 01 juni 2002 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft er heel toevallig iemand een savegame van het begin van Staunton Island, dus dat je er kan komen, maar nog geen missies hebt gedaan...Dus direct nadat Salvatore je wil killen door in die auto te stappen.
Ben de mijne namelijk kwijtgeraakt door een format
Verwijderd
ik heb er nog een met de laatste missie van lvl 1 - dat je dus ' last request ' nog moet doen - savegame zonder cheats enzo - laat het me weten of je hem moet en zo ja hoeOp zaterdag 01 juni 2002 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft er heel toevallig iemand een savegame van het begin van Staunton Island, dus dat je er kan komen, maar nog geen missies hebt gedaan...Dus direct nadat Salvatore je wil killen door in die auto te stappen.
Ben de mijne namelijk kwijtgeraakt door een format
Verwijderd
die is er niet?Op zaterdag 01 juni 2002 20:47 schreef Uploader het volgende:
weet iemand iets meer van die snelheidsmeter?
Verwijderd
daarvan weet ik zeker dat hij er niet in zit - snelheids meter zit er - zover ik weet - ook niet inOp zaterdag 01 juni 2002 20:58 schreef jordan2k het volgende:
Minder dat er geen snelheids meter is..
Hoe zit het met een FPS metertje zit dat er wel ergens in ???
Ik wil hem wel, ICQ?Op zaterdag 01 juni 2002 20:47 schreef Limited het volgende:
[..]
ik heb er nog een met de laatste missie van lvl 1 - dat je dus ' last request ' nog moet doen - savegame zonder cheats enzo - laat het me weten of je hem moet en zo ja hoe
Verwijderd
moet je ff speciaal progje voor dllenOp zaterdag 01 juni 2002 20:58 schreef jordan2k het volgende:
Minder dat er geen snelheids meter is..
Hoe zit het met een FPS metertje zit dat er wel ergens in ???
Welk progje ??Op zaterdag 01 juni 2002 21:06 schreef Uploader het volgende:
[..]
moet je ff speciaal progje voor dllen
www.fraps.comOp zaterdag 01 juni 2002 21:12 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Welk progje ??
Verwijderd
icq doe ik niet aanOp zaterdag 01 juni 2002 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, ICQ?
Thanks alvast
Verwijderd
Met GTA2 was met een patch dit wel mogelijk, dus nog ff geduld!Op zaterdag 01 juni 2002 21:01 schreef Limited het volgende:
[..]
daarvan weet ik zeker dat hij er niet in zit - snelheids meter zit er - zover ik weet - ook niet in
Verwijderd
Verwijderd
Op zaterdag 01 juni 2002 21:22 schreef Uploader het volgende:
BUG!!!
[afbeelding]
ff tenk garage in gereden om hem te saven...nou niet duszit mooi vast, en kan nergesn meer heen. SHIT!
Verwijderd
Ik ken er nog veel meer hoorOp zaterdag 01 juni 2002 21:22 schreef Uploader het volgende:
BUG!!!
[afbeelding]
ff tenk garage in gereden om hem te saven...nou niet duszit mooi vast, en kan nergesn meer heen. SHIT!
sauron@saurons-place.com kan je hem daar even heen mailen ? Thx alvastOp zaterdag 01 juni 2002 21:17 schreef Limited het volgende:
[..]
icq doe ik niet aan
ik kan hem mailen of dcc-en (irc)
Verwijderd
ik heb deze ook al heel vaak zien voorbijkomen op die plek ja!Op vrijdag 31 mei 2002 15:41 schreef axis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, dit is te simpel.. zo'n yardi auto rijden er aan de oostelijkste weg van Staunton aan de lopende band voorbij!
Verwijderd
Verwijderd
Op zaterdag 01 juni 2002 20:25 schreef jcross het volgende:
[..]
in de haven, op nummer L19 in kaart 1 van http://www.xs4all.nl/~daniel84/GTA3_maps+print_maps.zip (dus level1 kaart)
De auto`s die ik niet kan vinden zijn overigens:
- securicar (op een aantal misies na pas vanaf eiland 2)
- mr. whoopee (ergens bij salvatore's mansion, maar je kan ook de 2e telefoon missie doen)
- coach (tegenover docks)
- blista (pas op eiland 2)
de bovenste 2 heb ik overigens wel een keer gehad maar kan em nu nergens meer vinden..
Verwijderd
nou nou - 372 secondenOp zaterdag 01 juni 2002 22:14 schreef hicham het volgende:
Woei, /me heeft ook Ghosttown gevonden
Geen screenies jammer genoeg, er zijn geen goeie upload servers meer
-edit-
mijn record vliegen staat nu op 372 seconden
Ik dacht weg uit ghosttown te kunnen komen door weer door de berg te vliegen, maar dat bleek een echte te zijn
nouja saai wil ik niet zeggenOp zaterdag 01 juni 2002 22:47 schreef Limited het volgende:
[..]
nou nou - 372 seconden
na 500 word het altijd zo saai
Verwijderd
securicar gewoon veel rondrijden. die kun je altijd verkopen voor $$$$Op zaterdag 01 juni 2002 20:25 schreef jcross het volgende:
[..]
in de haven, op nummer L19 in kaart 1 van http://www.xs4all.nl/~daniel84/GTA3_maps+print_maps.zip (dus level1 kaart)
De auto`s die ik niet kan vinden zijn overigens:
- securicar
- mr. whoopee
- coach
- blista
de bovenste 2 heb ik overigens wel een keer gehad maar kan em nu nergens meer vinden..
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Valt toch nog wel mee met de coppers?Op zaterdag 01 juni 2002 22:53 schreef DeepFreezer het volgende:
Kan iemand me helpen met "A Drop In The Ocean"? Eerst moet je die pakketjes oppikken uit de zee, dat is geen probleem. Maar dan het terugrijden, ik heb zoveel politie achter me aan dat ik me door de FBI geen weg weet te banen naar Donald toe. Is hier een betere manier voor of moet ik toch gewoon maar doorbeuken?
Verwijderd
rustig gas loslaten, en heel rustig gas indruken, beetje bij beetje, en hij komt losOp zaterdag 01 juni 2002 21:22 schreef Uploader het volgende:
BUG!!!
[afbeelding]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Die FBI-gasten rijen me continu klem, bovendien zijn er maar weinig wagens op de weg, 99% is FBIOp zaterdag 01 juni 2002 22:59 schreef Xof het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee met de coppers?
Gewoon snelle wagen hebben en doorcrossen
Verwijderd
juist - fps bedoel je? kan niet - lees de gta3 faq eensOp zaterdag 01 juni 2002 23:13 schreef Drazzic het volgende:
Kewl spelletje man, weet iemand hoe je de snelheid kan bekijken ?
Niet helemaal waar met fraps kun je je fps meten.Op zaterdag 01 juni 2002 23:17 schreef Limited het volgende:
[..]
juist - fps bedoel je? kan niet - lees de gta3 faq eens
Verwijderd
Als je bij Asuka naar boven loopt (dus uit boot stappen en langs Asuka der huis lopen) moet je de weg naar boven nemen (er is maar één weg... toch?) en ergens in de buurt is er dan een pay 'n spray. Gewoon ff daarin rijden. Is heel makkelijk gedaan.Op zaterdag 01 juni 2002 23:05 schreef DeepFreezer het volgende:
[..]
Die FBI-gasten rijen me continu klem, bovendien zijn er maar weinig wagens op de weg, 99% is FBIEn als ik een stukje loop, schiet die %#($*(# chopper me gelijk overhoop
Rijd je wel al naar het eiland?Op zaterdag 01 juni 2002 23:10 schreef Penetrator het volgende:
wanneer krijg je je hideout in Shoreside? Ik heb nu alle missies van Donald Love gedaan en het level is allang open, maar ik heb geen hideout gekregen
Op zaterdag 01 juni 2002 23:10 schreef Penetrator het volgende:
wanneer krijg je je hideout in Shoreside? Ik heb nu alle missies van Donald Love gedaan en het level is allang open, maar ik heb geen hideout gekregen
Wat kan niet? Modden of fps meten.Op zaterdag 01 juni 2002 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
kan dus niet met het spel
Verwijderd
dat je dus zelf op een willekeurig van een tevoren ingesteld knopje drukt waarmee je dan linksboven een FPS metertje ziet ofzow. Zonder ander programma erbijOp zaterdag 01 juni 2002 23:45 schreef Xof het volgende:
[..]
Wat kan niet? Modden of fps meten.
Als je modden bedoelt dan kan het wel zeker, het is alleen wat moeilijker dan bij anders spellen.
En als je fps bedoelt; Fraps werkt gewoon hoor.
Stom zit de hele tijd aan de verkeerde kant op shoreside. Gevonden dus.Op zaterdag 01 juni 2002 23:34 schreef hicham het volgende:
Rijd je wel al naar het eiland?
Want je huisje op eiland 1 en eiland 2 blijven gewoon bestaan
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
gaat het allemaal goed? Nederlands blijkt erg lastig.. en BBcode ookOp zondag 02 juni 2002 00:22 schreef HyperViper het volgende:
sorry voor dat gezeik hieer
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
beide....Op zondag 02 juni 2002 01:02 schreef mrVB het volgende:
misschien een stomme vraag.
maar krijg je dat vliegtuigje tijdens een missie of staat ie gewoon ergens op een terreintje ofzo?
Verwijderd
Op zondag 02 juni 2002 01:12 schreef Alain het volgende:
aargh damn ik moet een "zeker iemand" redden van een ander "zeker iemand"..... kmoet ervoor naar een huis @ Shoreside
waarhebbiehetover?
ieder1 die de missie heeft (gehaald) weet wel wat ik bedoel(ik probeer niet teveel te spoilen
)
niet echt
Die dingen hoeven niet heel te blijven, ze worden toch wel geaccepteerd. Ik heb m via de tunnel gereden, want vliegen lukt nog niet echt.Op zondag 02 juni 2002 01:50 schreef CU2morO het volgende:
de dodo is wel te vinden op eiland 3, maar zie hem maar eens heel naar eiland 1 te krijgen.
Ja, de telefoon in portland (haven) gaat overdag, en dan kun je missies voor marty chonks doen (heel simpel).edit: zijn er ook nog meer van deze passive missions in gta 3? (ik heb al toegang tot alle eilanden)
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
het gaat er niet om dat ik hem kapot rij, maar 1 heuveltje en hij ligt op z'n kop -> boemOp zondag 02 juni 2002 02:18 schreef Krush het volgende:
[..]
Die dingen hoeven niet heel te blijven, ze worden toch wel geaccepteerd. Ik heb m via de tunnel gereden, want vliegen lukt nog niet echt.
ah, ga ik es proberen, thx[..]
Ja, de telefoon in portland (haven) gaat overdag, en dan kun je missies voor marty chonks doen (heel simpel).
En er is ook een import/export in shoreside vale en een emergency vehicle hijskraan in de haven van Portland.
Verwijderd
Thnx, dat werkte idd als een speer! Stom dat ik er niet aan dacht, maja... ik was zo druk met racen naar Donald dat ik vergat dat het ook anders konOp zaterdag 01 juni 2002 23:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je bij Asuka naar boven loopt (dus uit boot stappen en langs Asuka der huis lopen) moet je de weg naar boven nemen (er is maar één weg... toch?) en ergens in de buurt is er dan een pay 'n spray. Gewoon ff daarin rijden. Is heel makkelijk gedaan.
Op zondag 02 juni 2002 01:50 schreef CU2morO het volgende:
nog een vraagje: ik ben nu bezig met die missie voor de docs dat ik al die auto's erheen moet gooien, ik heb ze nu bijna allemaal op 2 na, de dodo en de blista.
de dodo is wel te vinden op eiland 3, maar zie hem maar eens heel naar eiland 1 te krijgen.
maar wat is een "blista" das de enige wagen die ik nog niet heb gevonden
het staat rechts boven op die bestellijst aan de garage
edit: zijn er ook nog meer van deze passive missions in gta 3? (ik heb al toegang tot alle eilanden)
als je van 2 naar 1 rijd over die brug ga je in het midde van die brug rijden vol gas tegen die zwart gele schans en dan vlieg je.Op zondag 02 juni 2002 09:59 schreef Uploader het volgende:
[..]
Hoe doe je dat daar? level 1 toch?
Verwijderd
Weet je de eerste letter nog?Op zondag 02 juni 2002 10:09 schreef jordan2k het volgende:
Weet iemand waar ik die buggie kan vinden ???
strand buggie weet de naam er niet meer van.
BF injection denk ik dat hij bedoeltOp zondag 02 juni 2002 10:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je de eerste letter nog?
Verwijderd
ok, kan het ok van 1 naar 2? want ik ben nog niet in level 2Op zondag 02 juni 2002 10:08 schreef jordan2k het volgende:
[..]
als je van 2 naar 1 rijd over die brug ga je in het midde van die brug rijden vol gas tegen die zwart gele schans en dan vlieg je.
Verwijderd
honda velgen?Op zondag 02 juni 2002 10:18 schreef jordan2k het volgende:
heb een plaatje gevonden in het skin topic
Deze bugie bedoel ik waar kan ik die ergens vinden ??
[afbeelding]
[topic=510773/1/200]
usser Albinoraptor
Verwijderd
Die staat rond 22.00u (weet het niet precies) in Portland bij die telefooncel van El Burro, bij de Diablo's daar, is vlakbij je eigen garage.Op zondag 02 juni 2002 10:18 schreef jordan2k het volgende:
heb een plaatje gevonden in het skin topic
Deze bugie bedoel ik waar kan ik die ergens vinden ??
[afbeelding]
[topic=510773/1/200]
usser Albinoraptor
zooo vet lijpe shit hoorOp zondag 02 juni 2002 10:59 schreef HyperViper het volgende:
IK BEN IN GHOSTown geweest echt raar
ik heb er een plaatje van
Ter land, ter zee en in de kroeg
heb hem gevonden thanksOp zondag 02 juni 2002 10:34 schreef 007 het volgende:
[..]
Die staat rond 22.00u (weet het niet precies) in Portland bij die telefooncel van El Burro, bij de Diablo's daar, is vlakbij je eigen garage.
Taxi ritjes enz als je een taxi ript en dan op CAPS drukt kan je taxi ritjes rijdenOp zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Shock3r het volgende:
Ik ben nu bij 'Bom da base' van Salavtore. Maar 8-Ball heeft 100,000 duizned nodig (Zit nu op 22) en dan heb ik bijlange niet!
Hoe moet ik in godsnaam aan cash komen!@$#?
Verwijderd
Wat heb je met je geld gedaan dan?Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Shock3r het volgende:
Ik ben nu bij 'Bom da base' van Salavtore. Maar 8-Ball heeft 100,000 duizned nodig (Zit nu op 22) en dan heb ik bijlange niet!
de opdrachten van de eerdere opdrachtgevers volbrengen, ik had toen 300.000+, zonder taxi ritjes enzow, heb ik maar een keer gedaanOp zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Shock3r het volgende:
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Je moet gewoon zo snel mogelijk terug naar Portland terugrijden. Vervolgens naar dat gangetje lopen waar ze uit zullen komen. Daar zie je een trappetje. Loop dat trappetje op het dak op. Pak je sniper en schiet ze één voor één neer als ze naar buiten lopenOp zondag 02 juni 2002 12:20 schreef Redkef het volgende:
hee, ik zit een beetje vast bij de eerste missie op Staunton Island. Je moet dan Satorio ombrengen, maar hoe in godsnaam doe je dat. Als je te dichtbij komt ben je zo goed als dood, probeer je de auto te rammen dan wordt je meteen ingesloten door die mafia sentinels..
Verwijderd
Waar je die opdrachten moest doen, dat stukje bedoel ikOp zondag 02 juni 2002 12:25 schreef Redkef het volgende:
hmm, bedoel je dat gangetje zeg maar één straat eerder rechts? (vanaf de metroingang gezien) of het gangetje zelf?
Verwijderd
6 getallen = honderdduizental jahOp zondag 02 juni 2002 12:28 schreef Shock3r het volgende:
Ik heb ze ook allemaal gedaan en zit nu dus bij The Big S
Geen idee eigenlijk of 't 22Duizend is. Er staat 00222344.
If is da 222 duizend? Raar =)
Verwijderd
Dat hoort zoOp zondag 02 juni 2002 12:37 schreef Shock3r het volgende:
Foutje, ik moest nog keertje aankloppen. Raar =)
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 02 juni 2002 13:01 schreef Uberdog het volgende:
Heeft iemand nou nog een redelijke upload-pagina? Ik heb allemaal vette screens die ik wil laten zien...
Verwijderd
hij vroeg naar een redelijkeOp zondag 02 juni 2002 13:03 schreef Uploader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
me sig
Verwijderd
http://www.imageuploader.tk/Op zondag 02 juni 2002 13:01 schreef Uberdog het volgende:
Heeft iemand nou nog een redelijke upload-pagina? Ik heb allemaal vette screens die ik wil laten zien...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq