Dat lukt niet, m'n granaten gaan te laat af...Op woensdag 05 juni 2002 11:53 schreef dahaaz het volgende:
granaat er in gooie (in het raampje)
BRANDJE BLUSSEN?
Iemand een idee hoe ik een brandje kan blussen? Ik heb dus zo'n mooie fire truck gejat. Sirene aan en racen maar. Echter eenmaal bij de brand, krijg ik het dus niet geblust. Als ik uitstap is de missie gelijk failed... Iemand al wel goede ervaringen met de spuit?
Iemand een idee hoe ik een brandje kan blussen? Ik heb dus zo'n mooie fire truck gejat. Sirene aan en racen maar. Echter eenmaal bij de brand, krijg ik het dus niet geblust. Als ik uitstap is de missie gelijk failed... Iemand al wel goede ervaringen met de spuit?
Schieten <CTRL> en richten doe je hetzelfde als sturen met de dodo of bedienen vering lowrider.Op woensdag 05 juni 2002 12:21 schreef Eagleboy het volgende:
BRANDJE BLUSSEN?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
zou iemand misschien een plaatje kunnen laten zien hoe een yardie lobo er uit ziet
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Dis een YardiOp dinsdag 04 juni 2002 19:27 schreef Outlawz het volgende:
Zo hier is mijn beetje kapotte Yardi Lowrider
Zoals je ziet staat ie met de voorkant omhoog, maar dat moet ook
[afbeelding]
thank you verry much
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Help!! ik kreeg van iemand een gta fix opgestuurd omdat ik geen opgeslagen missie's kan laden. Het bestand het woei, wie heeft deze voor mij? mail hem asjeblieft ff naar woei
[Zowel in bold als requesten.. lijkt me beetje overdone - IceStorm]
[Zowel in bold als requesten.. lijkt me beetje overdone - IceStorm]
LOL, maar goed dat ik het woordje 'nog' gebruikteOp woensdag 05 juni 2002 09:15 schreef Numb1 het volgende:
[..]
jawel! die is er al
kijk maar op:
http://www.gta3forums.com/ib/ikonboard.cgi?s=3cfdbac14bf6ffff;act=ST;f=39;t=23707
[..]
is dit geen warez requestOp woensdag 05 juni 2002 13:19 schreef Terayonnetje het volgende:
Help!! ik kreeg van iemand een gta fix opgestuurd omdat ik geen opgeslagen missie's kan laden. Het bestand het woei, wie heeft deze voor mij? mail hem asjeblieft ff naar woei
[Ja - IceStorm]
[This space is for rent]
Nou zeg, ik ging eens even die Brandweer misies doen op Eiland 1, (zit nu op eiland 2) en direct als ik ook maar een stukje wegrijd moet ik door die Mafia wijk of langs de Diablo's, die mogen mij allebij niet zo
dus ik kan iedereen aanraden, als je de Vigilante/Taxi/Brandweer/Ziekenwagen misies nog wilt uitspelen, doe dat zo snel mogelijk, voordat je ruzie hebt met iedereen dus.
Verwijderd
jaja, leuk hè dat GTA 3
nu nog wakker worden met zo'n mooi natte droom en het verhaaltje is weer helemaal compleet>:)
nu nog wakker worden met zo'n mooi natte droom en het verhaaltje is weer helemaal compleet>:)
Verwijderd
hmm ik denk dat het vast wel eens is langsgekomen
,(heb crtl F gebruikt) maar ik moet nu voor zo'n gozer een colombian gangsterauto vinden ..
ikke
veel auto's gejat maar niet zo'n colombian ding ..
waar kan ik em vinden hoe zie ie eruit
hebben jullie ook al in die biggie gereden van een gozer (1e eiland was hij aan het sleutelen aan een blauwe buggy)
Ik heb er ook 1 gevonden stond in een park geparkeerd!! lieV)
ikke
hebben jullie ook al in die biggie gereden van een gozer (1e eiland was hij aan het sleutelen aan een blauwe buggy)
Ik heb er ook 1 gevonden stond in een park geparkeerd!! lieV)
Hoe heet de Yardi Lobo in de car stat editor? Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik wil kijken wat voor eigenschappen die auto heeft zodat ik bv ook van de politieauto een lowrider kan maken.
Ik wil kijken wat voor eigenschappen die auto heeft zodat ik bv ook van de politieauto een lowrider kan maken.
Verwijderd
Ik ben bij een van de laatste missies waarbij je als decoy in een securiar car moet rijden en zo de politie om de tuin te laten rijden
Alleen toen ik al instapte kwam er al vanalles op me af (tanks/politieauto's/vrachtwagens) ik was nog niet eens de parkeerplaats af of de auto stond al in brand
Alleen toen ik al instapte kwam er al vanalles op me af (tanks/politieauto's/vrachtwagens) ik was nog niet eens de parkeerplaats af of de auto stond al in brand
Zijn die verlenge pick-up's, met zo een balk achterop... weet niet precies hoe ze heten, en ook geen pic van helaazOp woensdag 05 juni 2002 13:41 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
hmm ik denk dat het vast wel eens is langsgekomen,(heb crtl F gebruikt) maar ik moet nu voor zo'n gozer een colombian gangsterauto vinden ..
ikkeveel auto's gejat maar niet zo'n colombian ding ..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Drop the bold, staat alleen maar gruwelijk zeurderigOp woensdag 05 juni 2002 13:19 schreef Terayonnetje het volgende:
en waarom moeten wij het opsturen als je het net gekregen hebt
[Voortaan niet meer kwoten aub - IceStorm]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
En waarom zouden wij aan warez doen?Op woensdag 05 juni 2002 13:56 schreef heuveltje het volgende:
[..]
Drop the bold, staat alleen maar gruwelijk zeurderig
en waarom moeten wij het opsturen als je het net gekregen hebt
hmpf, same here.. Ik ben er nog niet aan begonnen. Zou ik geen gewonden in mijn bulletproof hummer kunnen stoppen?Op woensdag 05 juni 2002 13:25 schreef Midnightimpact het volgende:
Nou zeg, ik ging eens even die Brandweer misies doen op Eiland 1, (zit nu op eiland 2) en direct als ik ook maar een stukje wegrijd moet ik door die Mafia wijk of langs de Diablo's, die mogen mij allebij niet zodus ik kan iedereen aanraden, als je de Vigilante/Taxi/Brandweer/Ziekenwagen misies nog wilt uitspelen, doe dat zo snel mogelijk, voordat je ruzie hebt met iedereen dus.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Je moet gewoon die file downloaden waar de gangs je niet meer aanvallenOp woensdag 05 juni 2002 13:58 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
hmpf, same here.. Ik ben er nog niet aan begonnen. Zou ik geen gewonden in mijn bulletproof hummer kunnen stoppen?
maakt het wel makkelijker
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
idd die blauwe dingen. Cartel 'nogwat' heet die wagenOp woensdag 05 juni 2002 13:45 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Zijn die verlenge pick-up's, met zo een balk achterop... weet niet precies hoe ze heten, en ook geen pic van helaaz
Hij is veel te vinden bij de construction center op staunton island
voor de mensen die dit willen een savegame van alle drie de eilanden en je bent met de laatste missie van level2 bezig (de brug is dan gemaakt)
De Savegame
De Savegame
Verwijderd
No offence voor wie dan ook hoor..maar het is toch onwijs lame als je iemand anders zijn savegame nodig hebt om op 3 eilanden te komen...dan mis je allemaal coole missies...etc..
en er zijn zooooooooveeeeeeeeeel mensen die het niet kunnen spelen...en die lezen dan...he wil je mijn savegame voor de 3 eilanden..ja, doe maar, ik heb geen zin in die missies...hoe bedoel je
maaruh...zo denk ik er dus over
en er zijn zooooooooveeeeeeeeeel mensen die het niet kunnen spelen...en die lezen dan...he wil je mijn savegame voor de 3 eilanden..ja, doe maar, ik heb geen zin in die missies...hoe bedoel je

Ik ben nu op het tweede eiland, maar ik kom niet uit een missie. Ik moet van zo'n vent ,die zich in zon wc hokje in het park ophoudt, naar zo'n wittness-protection house...goed dat is gelukt, en dan moet ik wat granaten door zo'n raam gooien maar dat lukt me nou niet...elke keer stuiteren die klote dingen terug
En dus ook elke keer dood....wie o wie geeft raad?

Verwijderd
ik heb 97 hidden packages gevonden (nou ja, met de maps natuurlijk...)
maareh hoe krijg je die op de dog food factory te pakken?
nr 25
en die op de docks (roof)
nr 26
kan iemand mij hier verder mee helpen?
nr 25
nr 26
Verwijderd
nou goed mikkenOp woensdag 05 juni 2002 15:15 schreef Dionysos het volgende:
Ik ben nu op het tweede eiland, maar ik kom niet uit een missie. Ik moet van zo'n vent ,die zich in zon wc hokje in het park ophoudt, naar zo'n wittness-protection house...goed dat is gelukt, en dan moet ik wat granaten door zo'n raam gooien maar dat lukt me nou niet...elke keer stuiteren die klote dingen terug![]()
maaruh...ik zat ff jouw specs te bekijken...mijn pc is bijna hetzelfde alleen minder mhz, en ik heb 512 geheugen...maar hoe kan het dat GTA 3 bij jou WEL draait...en bij mij NIET...? als je mij zou kunnen zeggen wat jij "gedaan" hebt...graag....
Nou ik heb gewoon de 23.11 drivers, zo'n NVmax dingetje gedownload, dan alles ingesteld zoals op de eerste page staat. Dus zoveel mogelijk loze dingen uit en dan is ie goed te spelen.Op woensdag 05 juni 2002 15:18 schreef uLuKai het volgende:
[..]
nou goed mikken...
maaruh...ik zat ff jouw specs te bekijken...mijn pc is bijna hetzelfde alleen minder mhz, en ik heb 512 geheugen...maar hoe kan het dat GTA 3 bij jou WEL draait...en bij mij NIET...? als je mij zou kunnen zeggen wat jij "gedaan" hebt...graag....
Maarre ff over dat mikken....das gewoon maar blijven proberen ofzo; kan het niet anders?
Ik flikker mn granaat echt elke keer precies boven dat raampje en ik kan hem bij wijze van zo weer terugkoppen.
Verwijderd
Nou kop em dan terug, maybe kop je em drin...hehe, geinjtuh..ik zou zeggen ga eerst ff ergens anders granaatjes gooien oefenen...kijken of ie echt daadwerkelijk komt waar jij em wil hebben...Op woensdag 05 juni 2002 15:23 schreef Dionysos het volgende:
[..]
Nou ik heb gewoon de 23.11 drivers, zo'n NVmax dingetje gedownload, dan alles ingesteld zoals op de eerste page staat. Dus zoveel mogelijk loze dingen uit en dan is ie goed te spelen.
Maarre ff over dat mikken....das gewoon maar blijven proberen ofzo; kan het niet anders?
Ik flikker mn granaat echt elke keer precies boven dat raampje en ik kan hem bij wijze van zo weer terugkoppen.
Daar ben ik het 100% mee eensOp woensdag 05 juni 2002 15:11 schreef uLuKai het volgende:
No offence voor wie dan ook hoor..maar het is toch onwijs lame als je iemand anders zijn savegame nodig hebt om op 3 eilanden te komen...dan mis je allemaal coole missies...etc..
Tja dat is waar want als je een savegame hebt van het laatste eiland kan je nog maar 10 missies doen en dan heb je gewoon niks meer aan het spel.
Enige wat je dan nog kan doen is telefoonmissies en brandweer e.d. nou joepi
Enige wat je dan nog kan doen is telefoonmissies en brandweer e.d. nou joepi

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Daar ben ik het mee eensOp woensdag 05 juni 2002 15:11 schreef uLuKai het volgende:
Thx, heb me er lekker mee uitgeleefd. Had alleen nog wat problemen met de bazooka. Maar daar ben ik gelukkig zelf uitgekomen. Weet iemand of er nog meer van die bazookas liggen. Die ene vlak bij het politiebureau weet ik te vinden, maarja als je uitgespeeld bent is ie weg... I love bezoekaOp woensdag 05 juni 2002 12:23 schreef Marzman het volgende:
[..]
Schieten <CTRL> en richten doe je hetzelfde als sturen met de dodo of bedienen vering lowrider.
Enne rijd de lowrider rond of staat ie ergens geparkeerd? Ik wil ook schommelen
Ik heb een vraagje, bij die missie waar je 14 auto's en 1 Dodo moet afleveren, moet ik nog een auto vinden Mr. Whoopee, ik heb al alle topics doorgenomen en deze vraag ook al enkele keren gezien maar nergens een antwoord.
Zou iemand ff een plaatje van deze auto kunnen plaatsen, want ik zoek me rot en heb hem nog nooit gezien, en ik wordt er een beetje "achterlijk" van om elke keer die auto te zoeken, alvast bedankt.
Zou iemand ff een plaatje van deze auto kunnen plaatsen, want ik zoek me rot en heb hem nog nooit gezien, en ik wordt er een beetje "achterlijk" van om elke keer die auto te zoeken, alvast bedankt.
<font color = red>Jij bent voor de actie 2 halen 1 betalen aan het gaan? Ga de FAQ aub eens lezen - IceStorm</font>
1e missie 2e eiland, luciano killen ofzo.
damn, als ik op die gozers in rijd is m'n auto kapot
iemand ideeén?
iemand ideeén?
Als hij tijdens het zakken net van de granaat net boven het raam komt moet je ff een stapje achteruit doen, als je zo hard gooit dat hij tijdens het stijgen net er boven terecht komt moet je een stapje voor uit doen..Op woensdag 05 juni 2002 15:23 schreef Dionysos het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan op PS2, daar ik kreeg ik vanaf bepaalde plekken dat ding er simpel in en vanaf andere plekken leek het schier onmogelijk.
Net als bij voetbal, je goed op stellen is belangrijk!!!
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
De juiste crack is voor E50,- in elke winkel te verkrijgen.Op woensdag 05 juni 2002 16:17 schreef Eagleboy het volgende:
Ik weet het ik weet het, het hoord hier niet thuis maar kan het toch niet laten.
Heb me al rot gezocht maar kan nergens een goede oplossing vinden. Na de crack van GTA3 kan ik geen save games ladenGelukkig een andere crack gevonden maar ja als ik dan een spel geladen heb wordt ik eruit gegooid zodra ik met iets in aanraking kom.
Iemand die mij effe snel de juist crack kan toespelen?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Snel weer naar 1e eiland gaan, naar die busopslag plaats (in de buurt van waar je eerst missies moest doen voor Joey) pak een bus, rij snel naar het grote huis van salvatore (die bedoel je volgens mij, niet luciano) op die heuvel. Zet de bus voor de deur van z'n parkeer garage.Op woensdag 05 juni 2002 16:39 schreef RedHat het volgende:
1e missie 2e eiland, luciano killen ofzo.
iemand ideeén?
Zet er ook nog een auto voor ofzo die daar staat, stel je verdekt op, wacht tot hij aankomt met z'n auto en gooi wat nades/schiet er op los
Verwijderd
Welke auto moet je jatten voor de missie 'liberator' bij Donald in de 2e stad 
Hij zegt een Colombian car... maar welke is dat
Hij zegt een Colombian car... maar welke is dat
Verwijderd
Colombian gang car is die verlengde donkerblauwe jeep met dat ijzeren rek achterin 
Cartel Cruiser heet ie..
Cartel Cruiser heet ie..
Verwijderd
Hehe volgens mij moet dit andersom, me boot op het land en me auto in het water (die blijft drijven nadat ik hem op de 'laadruimte' van de boot heb geraced)
Beetje donker plaatje maar het is wel grappig.
Beetje donker plaatje maar het is wel grappig.

Verwijderd
Pffff, echt irri. Ik probeer de hele tijd een tank te pakken (leger 8er je aan, dan snel tankie regelen). Ga ik in een tank...busted. Nou ik denk, van de andere kant eruit gesleurd, opnieuw proberen. Na een tijdje weer een tank geregeld...busted... en ik zag toch echt niemand...
Is dit altijd zo? En hoe moet je anders een tank regelen? (nej, ik ga niet cheaten
)
Verwijderd
Die missies van Ray allemaal halen. Krijg je vanzelf een tank tot je beschikking..Op woensdag 05 juni 2002 17:03 schreef DaniL het volgende:
Pffff, echt irri. Ik probeer de hele tijd een tank te pakken (leger 8er je aan, dan snel tankie regelen). Ga ik in een tank...busted. Nou ik denk, van de andere kant eruit gesleurd, opnieuw proberen. Na een tijdje weer een tank geregeld...busted... en ik zag toch echt niemand...Is dit altijd zo? En hoe moet je anders een tank regelen? (nej, ik ga niet cheaten
![]()
)
Ik weet niet of dit al eerder gepost is, zoja, sorry, ik zal dan een idioot lijken
Heb al gezocht op de link enzo maar kon niets vinden.
Maar voor alle mensen die alleen op 640x480 mooi kunnen spelen ook al hebben ze een super pc hier een soort van 'fix'
Dit is NIET illegaal
Download 3D Analyse version 1.3 (gratis tweakprog voor d3d en opengl)
http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/TOOLS/3DAnalyze.rar
kopieer dit bestand naar je gta map en open het.
Selecteer dan gta3.exe en vink het vakje Force SW TnL aan, druk nu op RUN.
Ik kan hierdoor nu gewoon op 1024x768 spelen en het gaat sneller dan 640x480.
hopelijk hebben jullie hier wat aan en als het al eens gepost is, sorry
Maar voor alle mensen die alleen op 640x480 mooi kunnen spelen ook al hebben ze een super pc hier een soort van 'fix'
Dit is NIET illegaal
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Wtf bedoel je? Ik heb alle missie's van Ray gedaan, de laatste is dat je hem weg moet brengen. Alleen dan moet je naar die garage en daar staat toch echt geen tank hoor... (wel een bulletproof humveeOp woensdag 05 juni 2002 17:07 schreef ds het volgende:
[..]
Die missies van Ray allemaal halen. Krijg je vanzelf een tank tot je beschikking..
Verwijderd
Er staat een tank, maar daar kon ik niet instappenOp woensdag 05 juni 2002 17:18 schreef DaniL het volgende:
[..]
Wtf bedoel je? Ik heb alle missie's van Ray gedaan, de laatste is dat je hem weg moet brengen. Alleen dan moet je naar die garage en daar staat toch echt geen tank hoor... (wel een bulletproof humvee, maarja) Of kan ik die ergens anders vinden of zow. Verklaar je ff nader
hey hardstikke bedanktOp woensdag 05 juni 2002 17:08 schreef Famoso het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder gepost is, zoja, sorry, ik zal dan een idioot lijkenHeb al gezocht op de link enzo maar kon niets vinden.
Dit is NIET illegaal
zal is ff kijken of dat werkt want bij mij loopt ie ook vrij schokkerig
Verwijderd
Ben zelf nog niet zover, heb net die columbians gemold. Ik quote speedy ff (eerder uit dit topic)Op woensdag 05 juni 2002 17:18 schreef DaniL het volgende:
[..]
Wtf bedoel je? Ik heb alle missie's van Ray gedaan, de laatste is dat je hem weg moet brengen. Alleen dan moet je naar die garage en daar staat toch echt geen tank hoor... (wel een bulletproof humvee, maarja) Of kan ik die ergens anders vinden of zow. Verklaar je ff nader
Naja, misschien moet je GTA3 eerst helemaal uitspelenDie barracks ol staat bij die army dude, die tank kan je daar ook halen als je de normale story line hebt uitgespeeld (of met de cheat giveusatank).
Verwijderd
... waar??? Je bedoelt toch niet die missie "arms shortage" Daar bij die gozer met een arm want nej, daar kan je niet instappen nej, dus heb je ook geen tankOp woensdag 05 juni 2002 17:19 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Er staat een tank, maar daar kon ik niet instappen

Doc, u r 2 kindOp woensdag 05 juni 2002 17:08 schreef Famoso het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder gepost is, zoja, sorry, ik zal dan een idioot lijkenHeb al gezocht op de link enzo maar kon niets vinden.
Dit is NIET illegaal
Speel nu nog steeds wel @ 640*480, maar een stuk sneller! vage was dat ik net met fraps me fps niet kon zien met dat extra progsel, en zonder wel, zo nog eens kijken...
Voor ppl met TNT2, like me NOG heeft, is dit best wel vooruitgang, tenminste, hier wel
Verwijderd
jah, eiland drie en het leger achter je kont aan krijgenOp woensdag 05 juni 2002 17:29 schreef DaniL het volgende:
[..]
... waar??? Je bedoelt toch niet die missie "arms shortage" Daar bij die gozer met een arm want nej, daar kan je niet instappen nej, dus heb je ook geen tank. Ik heb trouwens gehoord dat mensen hem naar hum hideout hebben geduwd, maar dat duurt ages en er moet toch wel een andere manier zijn om een tank te bemachtigen?
vervolgens het leger ook een poepie laten ruiken en een tank jatten
De perfecte Handling.cfg file ©
Nou ja, hij is best goed
Edit: De mensen die de auto's besturen rijden er normaal (langzaam) mee. Maar jij zelf niet.
Nou ja, hij is best goed
- Makkelijker vliegen met de dodo
- politie, FBI en SWAT is superlangzaam (best phun)
- Alle auto, perfect optrekken en snelheid
- Banshee gaat met +/- 600 m/h (km/h, weet ik niet zeker)
- En nog wat handige aanpassingen zoals snelle tank en makkelijker sturen met slechte autos zoals die gezinswagens
Edit: De mensen die de auto's besturen rijden er normaal (langzaam) mee. Maar jij zelf niet.
[spam] Met mijn handling file pak je de barracks OL af en race je er mee weg met 300 km/h [/spam]
Deze hoort bovenaan in de FAQ te staanOp woensdag 05 juni 2002 17:08 schreef Famoso het volgende:
Dit is NIET illegaal
You rule
dude! u rule!Op woensdag 05 juni 2002 17:08 schreef Famoso het volgende:
Dit is NIET illegaal
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Dodo ruleert best wel, je hebt maar een klein weggetje nodig en hoppa, je bent de lucht inOp woensdag 05 juni 2002 18:00 schreef Crowmeister het volgende:
De perfecte Handling.cfg file ©
Nou ja, hij is best goedDownload um hier.
- Makkelijker vliegen met de dodo
- politie, FBI en SWAT is superlangzaam (best phun)
- Alle auto, perfect optrekken en snelheid
- Banshee gaat met +/- 600 m/h (km/h, weet ik niet zeker)
- En nog wat handige aanpassingen zoals snelle tank en makkelijker sturen met slechte autos zoals die gezinswagens
Best leuk, maar ik zet het origineel terug
WOOOTTT bij mij werkt hij nu ook perfect!!!! trouwens hoe kan ik nu FPS kijken want idd het progje fraps werkt nu niet meer.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ja kan zelf wel de snelheid sneller zetten
gewoon de handling file openen met kladblok en de snelheid van de police weer op 180.0 zetten (standaard)
gewoon de handling file openen met kladblok en de snelheid van de police weer op 180.0 zetten (standaard)
nee nee 10 km/u 
okay okay
ik maak nog wel wel een versie waar de polie wagens snel zijn. jeez
okay okay
ik maak nog wel wel een versie waar de polie wagens snel zijn. jeez
Verwijderd
Als ik op "RUN" klik krijg ik een error; Createproces failed. Iemand een idee? Ik heb een gf2 gtsOp woensdag 05 juni 2002 17:08 schreef Famoso het volgende:
Dit is NIET illegaal
Je moet klikken op EXE/BATOp woensdag 05 juni 2002 19:04 schreef retro het volgende:
[..]
Als ik op "RUN" klik krijg ik een error; Createproces failed. Iemand een idee? Ik heb een gf2 gts
Niet op de DLL
Dus de onderste
--> Select always the EXE / BAT file first!!! <--Op woensdag 05 juni 2002 19:04 schreef retro het volgende:
[..]
Als ik op "RUN" klik krijg ik een error; Createproces failed. Iemand een idee? Ik heb een gf2 gts
Heb je dat gedaan?
hoever heb jij hem geklokt dan???Ook op 1280x1024x32? Ik zie namelijk dat jij dezelfde kaart hebt(ik heb hem wel overgeklokt)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
WHAHAHAHAHAHAHA idd zeg! he kan je niet ff in dat handling.cfg filetje...ofzow...ff kijken of je dat kan veranderen dat de auto's niet gelijk verdwijnen als je je omdraait...of zit dat "dieper" geprogrammeerd...:?Op woensdag 05 juni 2002 19:06 schreef Xof het volgende:
10 km/h dat is veel te snel voor een politie buiten de bebouwde kom
LOL
ja dat kan natuurlijk niet
Download de versie waar de coppers, FBI en Enforcers normale snelheid gaan hier.
ja dat kan natuurlijk niet
Download de versie waar de coppers, FBI en Enforcers normale snelheid gaan hier.
217/450Op woensdag 05 juni 2002 19:08 schreef schnumi het volgende:
[..]
hoever heb jij hem geklokt dan???ik draai hem ook op die res.
ik heb hem nu op 210/355 lopen met standaard cooling.
Moet nog iets lager, want ik heb van die bioscoop effecten af en toe
Ook standaard cooling.
Verwijderd
ik geef mijn vraag nog ff een schop naar boven in de hoop iemand mij antwoord kan gevenOp woensdag 05 juni 2002 15:15 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik heb 97 hidden packages gevonden (nou ja, met de maps natuurlijk...)
nr 25
nr 26
best handige site waar je kunt zien hoe de auto's eruit zien:
http://gta3.plank902.com/car.htm
aangezien die andere down is
Een woord:Op woensdag 05 juni 2002 19:11 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ik geef mijn vraag nog ff een schop naar boven in de hoop iemand mij antwoord kan geven
DODO
Verwijderd
hmm.... kan jij landen dan?Op woensdag 05 juni 2002 19:12 schreef Xof het volgende:
[..]
Een woord:
DODO
hoewel ik het nog niet geprobeerd heb, maar kan je landen daar?
450!!!!!!!!!217/450
Moet nog iets lager, want ik heb van die bioscoop effecten af en toe(zwart vlekje)
Ook standaard cooling.
Ik ken ze allemaal zie ikOp woensdag 05 juni 2002 19:11 schreef Crash-Override het volgende:
best handige site waar je kunt zien hoe de auto's eruit zien:
Landen is eitje!Op woensdag 05 juni 2002 19:13 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
hmm.... kan jij landen dan?![]()
Gewoon gas loslaten en op 6 blijven drukken, snel achterelkaar
Op goed geluk, gewoon op 6 drukkenOp woensdag 05 juni 2002 19:13 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
hmm.... kan jij landen dan?![]()
Verwijderd
6 met num of zonder numlock?Op woensdag 05 juni 2002 19:15 schreef Xof het volgende:
[..]
Op goed geluk, gewoon op 6 drukken
en wat doet 6 eigenlijk?
Tja, ik ken ze nog van de ps2 versieOp woensdag 05 juni 2002 19:14 schreef Xof het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal zie ik
Bleh wat heb ik toen lang gezocht naar een Yardie Lobo
Ik had geen idee hoe die er uit zag of waar ik um kon vinden

met num, met 6 kun je opstijgen en landen 
Belangrijkste knopje voor de dodo, anders kun je niet vliegen
6 is punt van dodo naar beneden
9 punt van dodo naar boven
Je moet de gene gebruiken op de numpad
Edit: Doh te laat gereplyed
9 punt van dodo naar boven
Je moet de gene gebruiken op de numpad
Edit: Doh te laat gereplyed
Verwijderd
ik had nog niet gevlogen.. .ja een keer per ongeluk... 13 sec of zo... ging met een dodo over een rampOp woensdag 05 juni 2002 19:17 schreef Xof het volgende:
met num, met 6 kun je opstijgen en landen
Nu is die idd makkelijk te vindenOp woensdag 05 juni 2002 19:16 schreef Crowmeister het volgende:
[..]
Tja, ik ken ze nog van de ps2 versie
Bleh wat heb ik toen lang gezocht naar een Yardie Lobo
Ik had geen idee hoe die er uit zag of waar ik um kon vinden
num: 4, 5, 6 en 9 gebruiken is stoer met die yardi lobo
Eitje toch als je het kan?Op woensdag 05 juni 2002 19:18 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ik had nog niet gevlogen.. .ja een keer per ongeluk... 13 sec of zo... ging met een dodo over een ramp
Gewoon de Dodo recht houden en niet wild sturen, dat is alles
Je MOET um recht houden
Verwijderd
alleen ga je ook snel weer naar benedenOp woensdag 05 juni 2002 19:19 schreef Xof het volgende:
[..]
LOL, zo kun je ook opstijgen
Ja een wiebelende wagen ZONDER hoerOp woensdag 05 juni 2002 19:18 schreef Xof het volgende:
[..]
Nu is die idd makkelijk te vinden
num: 4, 5, 6 en 9 gebruiken is stoer met die yardi lobo
Hoe kan dat toch?
gewoon niks doen als je naar beneden gaatOp woensdag 05 juni 2002 19:19 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
alleen ga je ook snel weer naar beneden
niks doen
hij gaat wel weer omhoog
tnx voor de tip, ga ik er ff een hoer in stoppen kijken wat er dan gebeurdOp woensdag 05 juni 2002 19:20 schreef Crowmeister het volgende:
[..]
Ja een wiebelende wagen ZONDER hoer
Hoe kan dat toch?
En dan NOG meer op die knopjes drukken 
Dan ga je pas wiebelen
Dan ga je pas wiebelen
Verwijderd
Wie heeft wel eeens een trio gedaaan met GTA 3??????? Ikke wel!! hahah 
Ik steelde een auto en daar zat al een hoer bij in, toen ging ik nog langs heen en toeterde ik. Toen stapte ze in. Effe na de bosjes rijden en hoppa!!
Hebben jullie dit ook weleens gehad??
Ik steelde een auto en daar zat al een hoer bij in, toen ging ik nog langs heen en toeterde ik. Toen stapte ze in. Effe na de bosjes rijden en hoppa!!
Hebben jullie dit ook weleens gehad??
draai hem trouwens nu ook op 210/400 verder ga ik nog niet hoor.
Dit topic is gesloten.