Nou, ik heb dit topic net met grote interesse doorgelezen. Nou ga ik hier een leuk stukje schrijven, maar de conclusie zal ik nu vast geven: je idee is volstrekt onhaalbaar. En dat is dan héééééél zacht uitgedrukt.
Een groot bedrijf heeft veel geld.
Een groot bedrijf wil kwaliteit.
Een groot bedrijf wil zekerheid.
Een groot bedrijf wil meer dan jij te bieden hebt!
Een groot bedrijf is niet blij met 'maar' een 10 mbit lijntje. En je zult voorlopig van z'n lang zal ze leven niet 15 bedrijven vinden die daar 5000 euro per maand voor willen gaan betalen.
Heb je een bord voor je hoofd ofzo

Bij Trueserver krijgt een bedrijf vele malen meer dan wat jij kan aanbieden. En een bedrijf zal het geen zak interesseren of dat nou 1000 euro meer is per maand of niet! Ze willen gewoon kwaliteit. En dat gaat je nooit lukken met 'een 155 mbit lijntje' van kpn.
Als je na het lezen van deze reply ook gaat roepen dat we je topic niet moeten verkloten: ga je gang maar. Maar jij vraagt of we jouw idee haalbaar vinden, en het antwoord daarop is NEE. Als je dat niet wilt inzien, we hebben je in ieder geval gewaarschuwd. Je biedt gewoon veels te weinig voor een groot bedrijf. Je kan als beginnend hostingbedrijf niet opeens denken dat iedereen naar je toe komt gerend omdat jij een klein beetje goedkoper bent dan een 'gigantisch' hostingbedrijf als Trueserver.
En als je niet wil dat mensen hier discussiëren over jouw, in mijn ogen, volstrekt idiote plannen had je hier ook geen topic moeten plaatsen.
Toch veel succes als je je plannen doorzet...