Toon posts:

hostingbedrijf : verbinding goede prijs?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou me zelf (ons) even voorstellen : Ik Tom en een paar vrienden hebben het idee om een "hostingbedrijf te gaan starten". Wij willen anders zijn als andere hosting bedrijven dus vandaar dat we iets anders aanbieden wat de meeste doen. En dat is het volgende :

Een apart gedeelte van onze 155mbit verbinding die door niemand anders wordt gebruikt dan de klant.
Het gaat hier om 10mbit. Waar de klant zelf mag kiezen hoe hij deze gaat gebruiken.

Verder krijgt de klant onbeperkt dataverkeer. Echt onbeperkt.

De klant mag gebruik maken van 1 heel 42 u Cabinet. De servers worden geplaatst in een 42 u Cabinet en worden met de verbinding verbonden door een
cisco 7200 router.

Over de plaats waar we ons gaan vestigen en waar de servers dus komen te staan zijn we nog aan het denken. Ons oog is wel gevallen op een herenhuis met genoeg ruimte voor alle servers te plaatsen. Het pand waar de servers komen te staan wordt "videobeveiligt en brandbeveiligt ook gaat het pand door een veiligheidsdienst worden in de gaten gehouden verder is het pand airgekoeld en zijn er apcs en upcs aanwezig. Dit om er voor te zorgen dat u servers in goede handen zijn.
Klanten kunnen elke middag komen als er iets met hun servers moet gebeuren bijv. upgraden of onderhoud.

De 155mbit verbinding wordt voor ons geregeld door kpn.

Gebaseerd op de volgende kosten die gemaakt moeten worden is de prijs ontstaan:

15 keer een 42 u Cabinet

cisco 7200 router

video bewaking

brand beveiliging

inbraak alarm

veiligheid dienst abonnement

de kosten van het pand

aircooling

apcs

upcs

en natuurlijk de aansluit kosten en de kosten per maand voor de 155mbit verbinding van kpn.

Na met dit alles rekening gehouden te hebben en nog wat andere zaken kunnen we deze verbinding voor de klant voor 4684 euro per maand leveren. En de klant zit aan een jaarcontract vast.

U snapt allemaal dat we maar 15 klanten zon verbinding kunnen leveren om dat dan de bandbreedte aan de limit zit.

Wat onze vraag nu dus eigenlijk is deze :

Wat vinden jullie van de prijs van 4682 euro per maand voor het gene wat we willen gaan aanbieden?

En is er voor deze prijs klanten te vinden?

Zijn er mensen die er interesse voor dit gene wat we aanbieden?

En hebben jullie nog tips om aan klanten te komen voor zon soort verbinding?

Als op deze positieve reacties komen willen we het plan gaan waar maken en willen we ons gaan inschrijven bij de kamer van koophandel en een lening aanvragen bij een bank. Maar voordat we een lening kunnen aanvragen bij de bank en ons gaan inschrijven moeten we wel eerst zeker zijn dat er 15 klanten zijn die wel zon verbinding willen.

Wij danken u alvast

ps. hou het ontopic en als u niks belangrijks te replyen reply dan a.u.b. niet.

Alvast bedankt,

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ehm vind je niet dat er al gigantisch veel hosting bedrijven zijn ?

en dat jij dus nummer 3257809208 zoveel bent ?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 12:43

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wat ik niet begrijp is die cisco 7200 ik neem aan dat je een 155 mbit ATM verbinding binnen krijgt dan is die cisco wel lekker. maar wat voor switch ga je gebruiken is die redundant uitgevoerd.
Waarom een herenhuis gewoon zo goedkoop mogelijk ergens ind e middle of nowhere zetten. En ga gewoon eens kijken bij het prijslijstje van vuurwerk wat dat moet kosten

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:50

Kettrick

Rantmeister!

Het lijkt mij een beetje een "dure colo".

Als je het verhaal kort verteld :

Je betaald €4684 voor een 10 Mbit verbinding.

Ik denk niet dat daar veel vraag naar is.

Ik zie er iig. niet aan beginnen.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
Ik heb ff bij trueserver gekeken, een cabinet + 10 mbit kost ongeveer 4500 euro excl btw.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:23 schreef RoeLz het volgende:
Het lijkt mij een beetje een "dure colo".

Als je het verhaal kort verteld :

Je betaald €4684 voor een 10 Mbit verbinding.

Ik denk niet dat daar veel vraag naar is.

Ik zie er iig. niet aan beginnen.
Het is wel een 10mbit verbindig met onbeperkt dataverkeer. En u krijgt een heel 42u rack tot uw beschikking.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 19:27 schreef Pc123 het volgende:
Ik heb ff bij trueserver gekeken, een cabinet + 10 mbit kost ongeveer 4500 euro excl btw.
Jah dat betekent dus dat potentiele klanten van jou (niet jij pc) kunnen kiezen tussen een bedrijf wat net nieuw is, wat zich nog niet bewezen heeft ...

of voor een bedrijf wat hoog aangeschreven staat enz enz.

makkelijke keuze voor een groot bedrijf die zoiets wil hoor...

tevens denk ik dat de markt echt wel verzadigd is.

Verwijderd

-

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad tomazzz goed opgemerkt het is inderdaad een 10mbit verbinding met onbeperkt dataverkeer. U mag zelfs ook nog zelf hosten op de verbinding

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 19:30 schreef tomazzz het volgende:
inderdaad tomazzz goed opgemerkt het is inderdaad een 10mbit verbinding met onbeperkt dataverkeer. U mag zelfs ook nog zelf hosten op de verbinding
wat stond hier nou eerst ff ?

hmm clone accounts dus

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:29 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Jah dat betekent dus dat potentiele klanten van jou (niet jij pc) kunnen kiezen tussen een bedrijf wat net nieuw is, wat zich nog niet bewezen heeft ...

of voor een bedrijf wat hoog aangeschreven staat enz enz.

makkelijke keuze voor een groot bedrijf die zoiets wil hoor...

tevens denk ik dat de markt echt wel verzadigd is.
Dus dan betaald u bij trueserver 5355 euro per maand inclusief btw. Ook betaald u bij trueserver nog 200 euro aansluit kosten. Terwijl u bij ons dan alleen maar voor 4682 euro inclusief btw per maand betaald.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49
Denk dat de hostingmarkt ietwat verzadigd is :)

En dataverkeer is met een 10 Mbit/s lijn nog steeds niet onbeperkt. 10 Mbit/s is ongeveer 3200 GB per maand. 3200 != onbeperkt.

Verder, wat gebeurt er als jullie 155 Mbit/s lijntje down is? Uit je verhaal maak ik op dat er geen enkele back-up is.

Als ik zou 10 Mbit/s nodig heb, ga ik toch liever voor een bedrijf zoals Trueserver, die in Telecity zit, multi-homed bandwidth aanbiedt en direct op de AMS-IX zit. Vooral als jullie even duur of zelfs iets duurder zijn.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 19:37 schreef gottem het volgende:

[..]

Dus dan betaald u bij trueserver 5355 euro per maand inclusief btw. Ook betaald u bij trueserver nog 200 euro aansluit kosten. Terwijl u bij ons dan alleen maar voor 4682 euro per maand betaald.
je hoeft mij echt niet over te halen hoor...
ik heb het geld toch niet...
en zoals ik zei gaat het niet om het geld...

En ik heb het idee dat thomazz en jij 1 dezelfde persoon zijn..

zie mijn quote een stukje naarboven..

• RobbertC
Wat me trouwens ook nog te binnen schiet:

Stel, ik ben in de markt voor zoiets, noem dan eens 1 reden waarom ik voor jullie bedrijf zou kiezen (Unique Selling Point)?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:40 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

je hoeft mij echt niet over te halen hoor...
ik heb het geld toch niet...
en zoals ik zei gaat het niet om het geld...

En ik heb het idee dat thomazz en jij 1 dezelfde persoon zijn..

zie mijn quote een stukje naarboven..
kunt u niet lezen ik heb gevraagd of u het ontopic kunt houden maar vervolgens doet u dat niet. reply dan gewoon niet.

offtopic
ow nou dat heb je dan verkeerd gedacht want ik ben nog niet zo lang op tweakers.net en ik ben ook geen kind van 15 ofzo :S hahaha.

dus nou alleen maar ontopic graag

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:39 schreef RobbertC het volgende:
Denk dat de hostingmarkt ietwat verzadigd is :)

En dataverkeer is met een 10 Mbit/s lijn nog steeds niet onbeperkt. 10 Mbit/s is ongeveer 3200 GB per maand. 3200 != onbeperkt.

Verder, wat gebeurt er als jullie 155 Mbit/s lijntje down is? Uit je verhaal maak ik op dat er geen enkele back-up is.

Als ik zou 10 Mbit/s nodig heb, ga ik toch liever voor een bedrijf zoals Trueserver, die in Telecity zit, multi-homed bandwidth aanbiedt en direct op de AMS-IX zit. Vooral als jullie even duur of zelfs iets duurder zijn.
Een goed punt heeft u hier. Ik ga eens kijken of het te regelen is dat er een backuplijn komt. Laten we er van uit gaan dat dit geregeld kan worden. Is deze prijs dan goed die wij vragen ? En zouden klanten dan voor ons kunnen kiezen ondanks dat we nog geen naamsbekendheid hebben of klanten? En heeft iemand tips om klanten te werven?

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:46 schreef gottem het volgende:

[..]

Is deze prijs dan goed die wij vragen ? En zouden klanten dan voor ons kunnen kiezen ondanks dat we nog geen naamsbekendheid hebben of klanten?
Ik denk dat je beter eerst een soort van proef kunt gaan draaien. Nog niks beginnen, maar eerst eens kijken of er voldoende vraag naar is op de markt. Of begin een promotiecampagne wat je overigens dan wel weer enkele duizenden euro's gaat kosten.

• Attilla
Gottem cq Thomazz

Ik heb het idee dat jullie clone accounts zijn ...

waarom ??
je quotte net jezelf plotseling en dat vond ik vreemd dus wilde ik dat vragen en ineens stond dezelfde reactie bij gottem...

tevens vind ik dit verhaal zeer vreemd allemaal om zomaar even met op got te komen.

Ook spreek je iedereen aan met U wat ik ook heel vreemd is...

kan je mij dit uitleggen ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:49 schreef freebie het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter eerst een soort van proef kunt gaan draaien. Nog niks beginnen, maar eerst eens kijken of er voldoende vraag naar is op de markt. Of begin een promotiecampagne wat je overigens dan wel weer enkele duizenden euro's gaat kosten.
Freebie dit is precies wat wij ook in gedachten hadden. Als we genoeg klanten kunnen vinden gaan we pas van start.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:50 schreef [Airwolf] het volgende:
tevens vind ik dit verhaal zeer vreemd allemaal om zomaar even met op got te komen.

Vreemd verhaal, maar ik denk dat hij niet eens op de verkeerde plek zit hier. Hier zitten mensen die op de een of andere manier ervaring hebben met dit soort dingen, niks mis mee.

Ik denk dat hij alles nog niet helemaal kent hier, maar dat komt wel. Of hij is netjes opgevoed, dat kan ook. Overigens is er niks mis mee om netjes U te zeggen, maar aangezien we allemaal tweakers zijn zeg dan maar liever "je".

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
Lijkt me vooral een gevaarlijke grap, stel dat klanten opeens gaan zeuren en het bieden van service moeilijk wordt.... Maar het kan wel, als je veel er voor over hebt, maar ik denk dat je wel eerst die klanten *moet* vinden, anders kom je er niet...

|>

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:53 schreef Jackabuzah het volgende:
Lijkt me vooral een gevaarlijke grap, stel dat klanten opeens gaan zeuren en het bieden van service moeilijk wordt.... Maar het kan wel, als je veel er voor over hebt, maar ik denk dat je wel eerst die klanten *moet* vinden, anders kom je er niet...
Zowieso gaat het niet al te goed op deze markt zolang je niet groot, goed en bekend bent. Maar zolang je geen bijna kosten maakt is er in principe niks aan de hand. Maar die maken jullie wel, dus het is riskant.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:50 schreef [Airwolf] het volgende:
Gottem cq Thomazz

Ik heb het idee dat jullie clone accounts zijn ...

waarom ??
je quotte net jezelf plotseling en dat vond ik vreemd dus wilde ik dat vragen en ineens stond dezelfde reactie bij gottem...

ten 1e ik zou niet weten hoe het kan met dat quoten maar wilt u nu ontopic blijven.
en ten 2e ik vind er niks raars aan om met u te spreken dat is alleen maar beleefd en beleefd over komen naar de klant is alleen maar goed.

nu graag weer nuttige replys

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 30 mei 2002 19:50 schreef gottem het volgende:

[..]

Freebie dit is precies wat wij ook in gedachten hadden. Als we genoeg klanten kunnen vinden gaan we pas van start.
Precies, dit is dus spammen en je gebruikt 2 accounts.
Hoe kan Tomazzz anders weten wat jij een post eronder zou schrijven?
Heeft hij soms een kristallen bol???

Je bent gewoon aan het clonen en aan het spammen.
Twee dingen die op dit forum niet zijn toegestaan. :{

Edit:

Enige nuancering aangebracht. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• bazs2000

bazs2000

Ooops, dubbelpost. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:54 schreef freebie het volgende:

[..]

Zowieso gaat het niet al te goed op deze markt zolang je niet groot, goed en bekend bent. Maar zolang je geen bijna kosten maakt is er in principe niks aan de hand. Maar die maken jullie wel, dus het is riskant.
Wij proberen het dus zo min mogelijk riskant te maken door de klant op jaarbasis een abbonement aan te bieden zodat we zeker ervan zijn dat alle kosten die worden gemaakt voor de verbinding etc (wat betaald wordt met een lening) zowiezo kunnen worden terugbetaald

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 19:58 schreef bazs2000 het volgende:
**knip**
ik heb het al in sm gemeld

Verwijderd

Topicstarter
hou het gewoon ontopic aub ik zou graag normale reacties krijgen want ik heb echt het idee dat het best wel een kans heeft om te lukken

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 20:03 schreef gottem het volgende:
hou het gewoon ontopic aub ik zou graag normale reacties krijgen want ik heb echt het idee dat het best wel een kans heeft om te lukken
Overigens ben ik bang dat die kans helaas heel klein is.

Maar verder veel suc6.

• bazs2000

bazs2000

Het blijkt dus idd niet te kloppen wat er in dit topic gebeurt. :{

Omdat ik niet wil dat er nu alleen maar geflamed gaat worden op de topicstarter plaats ik de volgende link. :)
[topic=396113/1/25]

De topicstarter verdient het niet om voor schut te gaan, hoewel hij wel kon weten dat dergelijk gedrag niet gepast is op GoT moet hij toch een eerlijke kans krijgen.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 20:04 schreef bazs2000 het volgende:
Het blijkt dus idd niet te kloppen wat er in dit topic gebeurt. :{

Omdat ik niet wil dat er nu alleen maar geflamed gaat worden op de topicstarter plaats ik de volgende link. :)
[topic=396113/1/25]

De topicstarter verdient het niet om voor schut te gaan, hoewel hij wel kon weten dat dergelijk gedrag niet gepast is op GoT moet hij toch een eerlijke kans krijgen.
thank you,

but can we continue this topic!

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:03 schreef gottem het volgende:
Ok stel he ik ben een bedrijf...

ik wil zoeen kast bij jou kopen..

hoe kan jij mij overtuigen dat ik dat bij jou doe in plaats van bij true..

dus dan bedoel ik bij een gerenormeerd bedrijf of bij jou ... nieuw bedrijf niks bewezen enz enz...

leg mij eens uit hoe jij mij gaat overhalen

Verwijderd

.
is omdat ik nix nuttigs had te replyen en toch al had gedrukt op post reply sry

• RobbertC
Op donderdag 30 mei 2002 20:01 schreef gottem het volgende:
Wij proberen het dus zo min mogelijk riskant te maken door de klant op jaarbasis een abbonement aan te bieden zodat we zeker ervan zijn dat alle kosten die worden gemaakt voor de verbinding etc (wat betaald wordt met een lening) zowiezo kunnen worden terugbetaald
Je (of U, desgewenst ;) ) heb nog geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom een klant voor jullie moet kiezen?

Vooral bij een jaarcontract denk ik wel 10 tot 100 keer na, helemaal bij zo'n bedrag.
Is deze prijs dan goed die wij vragen ?
Mwa, als je (U, sorry) een backup lijn regelt, en een bepaald percentage uptime kan garanderen, is het niet schrikbarend duur, ook niet schrikbarend goedkoop trouwens.
En zouden klanten dan voor ons kunnen kiezen ondanks dat we nog geen naamsbekendheid hebben of klanten?
Het grootste probleem. U zult dus flink wat aan marketing moeten gaan doen. Zitten er in die €4682 de marketingkosten al ingecalculeerd?
En heeft iemand tips om klanten te werven?
Adverteren kan helpen, maar het belangrijkste is om te netwerken. Leer de mensen kennen die dit nodig hebben, ga langs bij bedrijven, enz.

Spreek mij in de toekomst maar aan met 'je', met U klink ik zo oud :P

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:09 schreef tomazzz het volgende:

[..]

is dat wij een stuk goedkoper zijn
Dat moet ook wel als je maar 1 transit verbinding hebt :) , je zult minimaal 1 lijntje naar AMS-IX moeten hebben, en 2 transits oid.

Reken maar eens uit hoe goedkoop je dan nog bent :)

Verwijderd

.
zag ik daar een -edit-

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:06 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

dus dan bedoel ik bij een gerenormeerd bedrijf of bij jou ... nieuw bedrijf niks bewezen enz enz...

Er kan geen kast bij ons worden gekocht. U huurt een rack en de kosten daarvoor zitten in de prijs per maand verwerkt.
1 argument om u te overtuigen ons te kiezen ipv trueserver is dat wij een stuk minder kosten per maand en dat wij geen aansluitkosten vragen.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:12 schreef gottem het volgende:

[..]

Er kan geen kast bij ons worden gekocht. U huurt een rack en de kosten daarvoor zitten in de prijs per maand verwerkt.
1 argument om u te overtuigen ons te kiezen ipv trueserver is dat wij een stuk minder kosten per maand en dat wij geen aansluitkosten vragen.
daar vraag ik niet om...

ik ben een groot bedrijf en wil 100% zekerheid geld is er in overvloede...

waarom kies ik dan voor jou en niet true

Verwijderd

website?

• Crazy D
  • Laatst online: 17-05 20:35

Crazy D

I think we should take a look.

.
:?

Anyways, ik denk dat het heel moeilijk is. Als ik voor m'n baas zou moeten rondkijken naar verschillende mogelijkheden, zou ik denk ik toch eerder adviseren een paar 100 euro meer neer te leggen, en bij een bekende naam servers te plaatsen, dan bij een compleet nieuwe speler. Tuurlijk, trueserv en de anderen zijn ook ooit een nieuwe speler geweest, maar ja ooit is verleden tijd. Nu zijn het grote en bekende namen, en wat hebben jullie nu meer te bieden dan zij, zodat wij bij jullie zouden gaan en niet ergens anders.

Op dit soort bedragen is geen aansluitkosten niet echt een reden, als je 5000 per maand uitgeeft om servers ergens te plaatsen, boeit 200 euro aansluitkosten echt niet.

700 euro per maand kan zeker wel wat schelen, maar dan heb je nog steeds het probleem dat je een nieuwkomer bent. En het voordeel wat je hebt om 700 goedkoper te zijn, vervalt als je denkt aan de zekerheid die je bij bv trueserv hebt. Daar moet je wel met iets sterks tegenover staan. Wat? Dat kan ik zo snel ook even niet verzinnen om eerlijk te zijn.

Exact expert nodig?

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:18 schreef tomazzz het volgende:
website?
Goh, waar is dat lange verhaal gebleven :? :?

Zal zo wel weer gepost worden :)

• Attilla
bedankt voor de nuttige replys en ik zou u voortaan met je aan spreken . Over de marketing moet ik nog eens goed gaan nadenken en rekenen. Zijn er ook manieren om gratis of voor niet al te veel kosten klanten hier voor te vinden?
dit omdat ik/wij pas een lening wil/len gaan aanvragen als we de klanten hebben gevonden.
Waar is je verhaal nou ?

• RobbertC
Over de marketing moet ik nog eens goed gaan nadenken en rekenen. Zijn er ook manieren om gratis of voor niet al te veel kosten klanten hier voor te vinden?
Ehm, tja, eens kijken. Gratis vermeldingen zijn er te krijgen op Webhosters.nl, Webselect.nl, Internetten.nl, maar ook in de Gouden Gids bijvoorbeeld (hoewel dat wel de laatste plaats is waar ik kijk voor hosting).

Verder kun je actief meedoen in forums en nieuwsgroepen. Zonder daarbij te spammen natuurlijk, maar meestal kun je ergens je homepage invullen. Als lezers in de gaten krijgen dat je vaak goede posts heb, zien ze misschien je site, en voila, gratis reclame. Maar nogmaals, let erop om niet te spammen!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:11 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Je (of U, desgewenst ;) ) heb nog geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom een klant voor jullie moet kiezen?

Vooral bij een jaarcontract denk ik wel 10 tot 100 keer na, helemaal bij zo'n bedrag.
[..]

Mwa, als je (U, sorry) een backup lijn regelt, en een bepaald percentage uptime kan garanderen, is het niet schrikbarend duur, ook niet schrikbarend goedkoop trouwens.
[..]

Het grootste probleem. U zult dus flink wat aan marketing moeten gaan doen. Zitten er in die €4682 de marketingkosten al ingecalculeerd?
[..]

Adverteren kan helpen, maar het belangrijkste is om te netwerken. Leer de mensen kennen die dit nodig hebben, ga langs bij bedrijven, enz.

Spreek mij in de toekomst maar aan met 'je', met U klink ik zo oud :P
bedankt voor de nuttige reply. Ik heb nog niet echt nagedacht over marketing dus dat ga ik eens doen.
is het ook mogelijk om voor gratis of weinig klanten te vinden? Dit in verband met dat wij pas een lening willen gaan sluiten als we de klanten hebben gevonden.

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Helaas, het is niet speciaal en ook niet goedkoop :). Veel bedrijven op 1 van de 4 ams-ix locaties kunnen klanten dit met gemak aanbieden. En daar komt inderdaad bij dat die bedrijven veel meer bandwidth en peeringpartners dichtbij hebben, da's ideaal.

Ik zou even doordenken, er zijn nog wel dingen die een markt hebben kwa hosting.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:23 schreef gottem het volgende:

[Op donderdag 30 mei 2002 20:11 schreef RobbertC het volgende:
[..]

Je (of U, desgewenst ) heb nog geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom een klant voor jullie moet kiezen?

[..]

[..]

[..]

Spreek mij in de toekomst maar aan met 'je', met U klink ik zo oud

]

bedankt voor de nuttige reply. Ik heb nog niet echt nagedacht over marketing dus dat ga ik eens doen.
is het ook mogelijk om voor gratis of weinig klanten te vinden? Dit in verband met dat wij pas een lening willen gaan sluiten als we de klanten hebben gevonden.

Op donderdag 30 mei 2002 20:11 schreef RobbertC het volgende:
[..]

Je (of U, desgewenst ) heb nog geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom een klant voor jullie moet kiezen?

[..]

[..]

[..]

Spreek mij in de toekomst maar aan met 'je', met U klink ik zo oud

bedankt voor de nuttige replys en ik zou u voortaan met je aan spreken . Over de marketing moet ik nog eens goed gaan nadenken en rekenen. Zijn er ook manieren om gratis of voor niet al te veel kosten klanten hier voor te vinden?
dit omdat ik/wij pas een lening wil/len gaan aanvragen als we de klanten hebben gevonden.
ok u bent de zwakste schakel...

nee kom op we hebben het nou echt wel door hoor...

Maar wat ik me nou afvraag wat wil je hier nou mee ?

• jep

jep

Op donderdag 30 mei 2002 20:06 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Trueserver een gerenomeerd bedrijf? :P

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:27 schreef jep het volgende:

[..]

Trueserver een gerenomeerd bedrijf? :P
Bij wijze van spreken

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de replys tot nu toe.
ik ga nadenken over de marketing en ben van plan een website te gaan maken. zodra de website online is zou ik hem in dit topic posten. Ook ga ik achter een backup lijn aan of dit te regelen is. Of hoe het zit met de uptime garantie van kpn.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:25 schreef [Airwolf] het volgende:
Ik herinner me een oud draadje van tomazz, toen wou die warez sites hosten, hij zou een STM1 van zijn buurman krijgen oid :D

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:28 schreef gottem het volgende:

Of hoe het zit met de uptime garantie van kpn.
Die is 99%

dat wil zeggen dat de lijn 72uur per jaar offline mag zijn zonder dat jij recht van spreken heb.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:28 schreef gottem het volgende:
Of hoe het zit met de uptime garantie van kpn.
Betere vraag : Hoe zit het met de uptime van je router ?

Als je maar 1 7200 hebt ben je mooi de pisang als dat ding er mee ophoud :)

• RobbertC
Op donderdag 30 mei 2002 20:28 schreef [Airwolf] het volgende:
dat wil zeggen dat de lijn 72uur per jaar offline mag zijn zonder dat jij recht van spreken heb.
En in 72 uur kun je veel klanten kwijtraken!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:29 schreef RobbertC het volgende:

[..]

En in 72 uur kun je veel klanten kwijtraken!
Niet als ze een jaarcontract hebben :)

dan hou je het minstens 1 jaar vol, waarna al je klanten jankend weglopen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:25 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

[..]

ok u bent de zwakste schakel...

nee kom op we hebben het nou echt wel door hoor...

niks het ging per ongeluk ik heb 2 acounts en tomazzz is mijn oude acount waarmee ik nogal domme vragen heb gesteld vandaar dat ik het eerst ontkende sorry daarvoor.

• RobbertC
Op donderdag 30 mei 2002 20:30 schreef RoeLz het volgende:

Mwa, contract laten ontbinden omdat je niet krijgt waarvoor je betaald, en je bent weg.

Verwijderd

lol Tomazzz doet er ook aan mee? lololol, ik moet echt lachen om dat figuur, altijd de grootste dromen :)

dit concept werkt NIET, te duur, er zijn zeer goede bedrijven die zichzelf wel bewezen hebben zoals trueserver en die zijn nog veel goedkoper en hebben een veel betere verbinding ook

bovendien heb je echt niet ineens 10 klanten, nee, je mag blij zijn als je er 1 (!) binnen een jaar hebt

• RobbertC
Op donderdag 30 mei 2002 20:31 schreef Kertje iets:
Ik dacht al, waar blijf je :P :)

Maar gottom = tomazzz

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:31 schreef gottem het volgende:

[..]

niks het ging per ongeluk ik heb 2 acounts en tomazzz is mijn oude acount waarmee ik nogal domme vragen heb gesteld vandaar dat ik het eerst ontkende sorry daarvoor.
Daarom switchte je telkens tussen die 2 accounts :? :?

|:(

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:31 schreef gottem het volgende:

[..]

Tjah en dat mag dus niet op got.

Helaas.
Op donderdag 30 mei 2002 20:32 schreef RoeLz het volgende:

[..]

Daarom switchte je telkens tussen die 2 accounts :? :?

|:(
Zodat hij backup had in zijn verhaal...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:30 schreef RoeLz het volgende:

Mwa, contract laten ontbinden omdat je niet krijgt waarvoor je betaald, en je bent weg.

Maar je kan er voor zorgen dat de klant altijd krijgt waarvoor hij betaald.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:32 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Tjah en dat mag dus niet op got.

Helaas.
[..]

Zodat hij backup had in zijn verhaal...
nee daarom niet.
laten we het verder weer ontopic houden plz
als iedereen hier gewoon ontopic reageert heb ik misschien ook nog wat aan dit topic om klanten te vinden.
dus aub ik vraag het u nog een keer "hou het ontopic"

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:35 schreef gottem het volgende:

[..]

nee daarom niet.
laten we het verder weer ontopic houden plz
ok maar je heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven....

stel dat je dit werkelijk van plan bent ...

Hoe haal jij mijn bedrijf over om niet voor trueserver te gaan maar voor jou.
Behalve dan dat jij goedkoper bent, wat dus niks uitmaakt voor dit virtuele bedrijf waar ik het over heb want er is geld genoeg der wordt niet op 5000 euro meer of minder gekeken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:36 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

ok maar je heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven....

stel dat je dit werkelijk van plan bent ...

Hoe haal jij mijn bedrijf over om niet voor trueserver te gaan maar voor jou.
Behalve dan dat jij goedkoper bent, wat dus niks uitmaakt voor dit virtuele bedrijf waar ik het over heb.
Door te zeggen dat de servers op een erg veilige plek staan.
En dat er op de bandbreedte die wordt gehuurd ook nog (onder) gehost mag worden (ik weet niet of dit bij trueserver mag?)
Maar een klant die door twee bedrijven bijna exact het zelfde aangeboden krijgt kiest heus wel voor de goedkoopste!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je wil dus eerst klanten hebben, en dan ga je beginnen?
Hoe ga je dat aan klanten verkopen?
Zullen wij uw website voor u hosten? Voor maar 4600 euro per maand bieden we blabla, maar we moeten eerst nog even 14 andere klanten krijgen, pas dan gaan we beginnen... Dus nog even een paar jaar wachten, dan zijn we wel een keer begonnen en bellen we wel weer
:?

Edit:
Maar een klant die door twee bedrijven bijna exact het zelfde aangeboden krijgt kiest heus wel voor de goedkoopste!
Het probleem is dat je niet exact hetzelfde product aanbiedt... Jij hebt nog geen reputatie.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:40 schreef gottem het volgende:

[..]

En dat er op de bandbreedte die wordt gehuurd ook nog (onder) gehost mag worden (ik weet niet of dit bij trueserver mag?)
Ok dan ga ik me nu voordoen als dat bedrijf.

Bij telecity staan mijn server ook super veilig.
En ik mag toch ook zelf hosten bij true...

en ik heb toch zat geld ...

Ik heb van jou een reden nodig dat mijn bedrijf dus gelijk overspringt.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:40 schreef gottem het volgende:

[..]

Wat is veilig, bij een goed IEC is 24/7 bewaking door meedere personen.
Wat bedoel je daarmee, dat je webservers mag plaatsen ? :?
Nee, voor het bedrijf waar ze op lange termijn meer vertrouwen in hebben :)

• 2xit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

2xit

Q+M by P+E

Dit in verband met dat wij pas een lening willen gaan sluiten als we de klanten hebben gevonden.
Ja, ja en jij denkt dat klanten van te voren al met je in zee zullen gaan. Je kan bij het afsluiten van het contract niet waar maken wat je wilt verkopen. Ik zou voor dat je verdere plannen hebt eerst maar eens een goed ondernemingsplan schrijven!!!

The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.

Always be 2excite(d)

• RobbertC
Bij andere datacenters staan ze ook wel veilig hoor :)
Tuurlijk mag dat, anders kan 90% van de hosting providers wel sluiten (nee, 90% van de providers zitten niet bij Trueserver, maar wel bij een andere provider).
Maar er wordt niet exact hetzelfde aangeboden! Om maar het voorbeeld van Trueserver te blijven gebruiken. Die hebben iets van 7 bandbreedte providers. Jij (U :) ) dadelijk 1 of 2. En een groot bedrijf, waar je op lijkt te mikken, wil best €1000 meer betalen voor zekerheid en kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:43 schreef 2xit het volgende:

[..]

Ja, ja en jij denkt dat klanten van te voren al met je in zee zullen gaan. Je kan bij het afsluiten van het contract niet waar maken wat je wilt verkopen. Ik zou voor dat je verdere plannen hebt eerst maar eens een goed ondernemingsplan schrijven!!!
Nee eerst zoek ik dus klanten vervolgens kan ik een lening aanvragen omdat er klanten zijn die hiervoor intresse hebben. Met de klant spreek je af dat als er niet wordt voldaan aan wat wij zeggen aan te bieden dat de klant dan zijn geld terug krijgt.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:47 schreef gottem het volgende:

[..]

Nee eerst zoek ik dus klanten vervolgens kan ik een lening aanvragen omdat er klanten zijn die hiervoor intresse hebben. Met de klant spreek je af dat als er niet wordt voldaan aan wat wij zeggen aan te bieden dat de klant dan zijn geld terug krijgt.
Jij begint nual over een lening te denken ...

Hoe kan dat als je geen klanten zult krijgen met jou concept ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:44 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Bij andere datacenters staan ze ook wel veilig hoor :)
[..]

Tuurlijk mag dat, anders kan 90% van de hosting providers wel sluiten (nee, 90% van de providers zitten niet bij Trueserver, maar wel bij een andere provider).
[..]

Maar er wordt niet exact hetzelfde aangeboden! Om maar het voorbeeld van Trueserver te blijven gebruiken. Die hebben iets van 7 bandbreedte providers. Jij (U :) ) dadelijk 1 of 2. En een groot bedrijf, waar je op lijkt te mikken, wil best €1000 meer betalen voor zekerheid en kwaliteit.
Als ik de verbinding kan gaan aanbieden met een uptime van rond de 95 tot 100 % en wat wij aanbieden is een stuk goedkoper dan lijkt me die keuze snel gemaakt. Ik wil dus kwa kwaliteitsniveau ongeveer op een zelfde niveau gaan liggen als trueserver maar met minder backup lijnen maar toch een stabiel hoge uptime en dit aan bieden voor goedkoper als dat trueserver doet.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:52 schreef gottem het volgende:

Ik wil dus kwa kwaliteitsniveau ongeveer op een zelfde niveau gaan liggen als trueserver maar met minder backup lijnen
Denk eens na, dat kan niet :)

• 2xit

2xit

Q+M by P+E

Op donderdag 30 mei 2002 20:47 schreef gottem het volgende:

[..]

Houd toch op!!! Wat een mumbojumbo-verhaal! Alleen met potentiële, danwel reeds afgesloten contracten, zal geen enkele financieringsinstelling jou geld geven!!

Ik vind daarentegen wel een goed iets dat je je commerciële talenten verder wilt ontwikkelen. Ga nu eerst maar eens bedenken wat je echt wil!! Stel dat ondernemingsplan op, doe een marktonderzoek en schrijf hoe je je financiering rond wilt krijgen. Alleen maar zeggen dat je rond de e.5000 per maand wil vragen aan cliënten is niet voldoende!! Success verder!!

The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.

Always be 2excite(d)

• Attilla

[..]

Als ik de verbinding kan gaan aanbieden met een uptime van rond de 95 tot 100 % en wat wij aanbieden is een stuk goedkoper dan lijkt me die keuze snel gemaakt. Ik wil dus kwa kwaliteitsniveau ongeveer op een zelfde niveau gaan liggen als trueserver maar met minder backup lijnen maar toch een stabiel hoge uptime en dit aan bieden voor goedkoper als dat trueserver doet.
:Z

hoevaak moeten we het nog zeggen...

als bedrijven veel geld gaan uitgeven maakt een eurotje of 1000 meer of minder niet uit.

en jij kan zeker niet garanderen dat je zoeen hoge uptime heb omdat je je nog niet bewezen heb en dan komen er geen bedrijven bij jou.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:48 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Jij begint nual over een lening te denken ...

Hoe kan dat als je geen klanten zult krijgen met jou concept ?
wilt u misschien ergens anders gaan zitten kloten dit is erg vervelend u probeert alleen mijn topic te verzieken.

• RobbertC
Tussen de 95 en 100%? Hmm, ik hoop dat je tussen de 99 en 100& bedoeld, anders krijg je 0 klanten. 95% is echt bar en bar slecht.

Maar de prijs is dus je belangrijkste verkooppunt? Tja, voor een bedrijf dat 10 Mbit/s nodig heeft, is dat echt niet het belangrijkste punt.

• 2xit

2xit

Q+M by P+E

Op donderdag 30 mei 2002 20:54 schreef gottem het volgende:

[..]

wilt u misschien ergens anders gaan zitten kloten dit is erg vervelend u probeert alleen mijn topic te verzieken.
Zeg vriend je vraagt toch in dit topic of je met je ideeën goed zit. Ik denk dat Airwolf's kritiek jou alleen maar kan helpen!!!

Always be 2excite(d)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:54 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

als bedrijven veel geld gaan uitgeven maakt een eurotje of 1000 meer of minder niet uit.

en jij kan zeker niet garanderen dat je zoeen hoge uptime heb omdat je je nog niet bewezen heb en dan komen er geen bedrijven bij jou.
je kan ook afspreken dat als het bedrijf een bepaald percentage uptime niet kan halen per maand dat de klant het bedrag wat hij betaald per maand terug krijgt.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:57 schreef gottem het volgende:

[..]

je kan ook afspreken dat als het bedrijf een bepaald percentage uptime niet kan halen per maand dat de klant het bedrag wat hij betaald per maand terug krijgt.
Dan ben je met 95% erg snel door je geld heen :7

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:54 schreef gottem het volgende:

[..]

ik probeer jou topic niet te verzieken...

Ik zeg dingen tegen jou die die bedrijven ook gaan zeggen en dat zeggen nog meer mensen hier.

Je weet totaal niet wat zoiets allemaal met zich meebrengt.

Als wij dingen vragen draai je er alleen maar omheen en als wij dat al door hebben (zielige mannetjes zonder sociaal leven) wat denk je dan dat die bedrijven zeggen ?

precies

• jep

jep

Op donderdag 30 mei 2002 20:54 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ieder bedrijf is een keer begonnen. Als je goede verbindingen aan kunt tonen, goed reclame maken en mensen hebt die weten waar ze over praten (da's hier 't probleem :P) dan is het heus wel mogelijk om iets dergelijks van de grond te krijgen.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 20:59 schreef jep het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ieder bedrijf is een keer begonnen. Als je goede verbindingen aan kunt tonen, goed reclame maken en mensen hebt die weten waar ze over praten (da's hier 't probleem :P) dan is het heus wel mogelijk om iets dergelijks van de grond te krijgen.
>:)

Eigen lijnen ed. moet je pas aan gaan denken als je al klanten hebt, eerst klein beginnen dus :)

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 20:57 schreef gottem het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou...

Kijk even in mijn profile waar ik werk..

STEL dat dat bedrijf bij jou server wil neerzetten dan maakt het echt niet uit of het 100 of 100000 euro kost hoor..

het gaat om het feit dat de servers 24/7 berijkbaar zijn zonder (ok max 72uur dan) downtime in een jaar.

• RobbertC
Op donderdag 30 mei 2002 21:01 schreef [Airwolf] het volgende:
het gaat om het feit dat de servers 24/7 berijkbaar zijn zonder (ok max 72uur dan) downtime per jaar.
Juist, een uur downtime is al gauw enkele duizenden euro's omzetverlies. 99% uptime is best weinig, voor zoiets als Bol.com is 0.01% downtime al een ramp.

• Attilla
Op donderdag 30 mei 2002 21:03 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Juist, een uur downtime is al gauw enkele duizenden euro's omzetverlies. 99% uptime is best weinig, voor zoiets als Bol.com is 0.01% downtime al een ramp.
precies

ik ga hier maar geen cijfers noemen (mag ik ook niet)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 20:31 schreef Kertje het volgende:
er zijn zeer goede bedrijven die zichzelf wel bewezen hebben zoals trueserver en die zijn nog veel goedkoper en hebben een veel betere verbinding ook
ik kan me herinneren dat trueserver ook maar 38 bezoekers per dag haden tot dat t.net daar kwam opeens 500 per dag wat een nedstat teller of die teller er nog is weet ik niet.

Verwijderd

Dus wat is het moraal van het verhaal?

Zorg eerst dat je een begin hebt host gratis een "grootte" site en de klanten komen jou kant op.

Dat was niet serieus bedoelt. Maar ik zou niet in je geloven ik zou willen weten wat andere gebruikers van jouw netwerk er van vinden.

Dat je die niet hebt is dat een groot nadeel en je prijsverschil zou niet groot genoeg zijn om de gok te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 21:01 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou...

Kijk even in mijn profile waar ik werk..

STEL dat dat bedrijf bij jou server wil neerzetten dan maakt het echt niet uit of het 100 of 100000 euro kost hoor..

het gaat om het feit dat de servers 24/7 berijkbaar zijn zonder (ok max 72uur dan) downtime in een jaar.
dit zou je misschien best wel kunnen garanderen. Bedankt voor de tip ik ga hier over nog even met kpn praten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 21:24 schreef Dave Schalk het volgende:
Dus wat is het moraal van het verhaal?

Zorg eerst dat je een begin hebt host gratis een "grootte" site en de klanten komen jou kant op.

Dat was niet serieus bedoelt. Maar ik zou niet in je geloven ik zou willen weten wat andere gebruikers van jouw netwerk er van vinden.

Dat je die niet hebt is dat een groot nadeel en je prijsverschil zou niet groot genoeg zijn om de gok te nemen.
bedankt voor je mening. Helaas kan ik dit niet veranderen ik kan namelijk niet eerst een lening aanvragen en nog niet weten of ik 15 klanten kan vinden.

dus ik zit met het volgende probleem in iedergeval :
hoe kan ik klanten in mij laten vertrouwen ondanks dat ik (het bedrijf) zich nog niet heeft bewezen een goede uptime te garanderen?

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 30 mei 2002 21:28 schreef gottem het volgende:
hoe kan ik klanten in mij laten vertrouwen ondanks dat ik (het bedrijf) zich nog niet heeft bewezen een goede uptime te garanderen?
Vertrouwen koop je niet, dat win je. :)

Dus gewoon klein starten :)

• 2xit

2xit

Q+M by P+E

Op donderdag 30 mei 2002 21:28 schreef gottem het volgende:

[..]

bedankt voor je mening. Helaas kan ik dit niet veranderen ik kan namelijk niet eerst een lening aanvragen en nog niet weten of ik 15 klanten kan vinden.

dus ik zit met het volgende probleem in iedergeval :
Door minimaal solvabel te zijn, oftewel aan je financiële verplichtingen op lange termijn te kunnen voldoen. Lees mijn andere opmerkingen hoe je dit kan bereiken!!

Always be 2excite(d)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 20:59 schreef jep het volgende:

[..]

nou, zoiets krijg je niet zomaar van de grond hoor, ieder bedrijf is idd een keer begonnen, maar zonder echte ervaring, zonder een grote vraag op de markt (en er is geen grote vraag), is het sowieso niet mogelijk, al heb je nog zo'n mooi plan. De investeringskosten om zoiets goed aan te pakken zijn ERG hoog, en als je dat niet zelf kan betalen, dan kun je het wel schudden, de bank is nl niet gek, als jij niet kunt aantonen dat je een grootgenoeg afzet gebied hebt dan krijg je noppes... en de minderjarige tomazzz kan dat helaas niet aantonen want er is geen grote afzet markt op dit gebied, zoals ik al eerder zei, hij mag blij zijn dat ie het 1e jaar 1 klant krijgt, en dan draait ie maar een enkele tienduizenden guldens per maand verlies...

• jep

jep

Op donderdag 30 mei 2002 21:43 schreef Kertje het volgende:

[..]

nou, zoiets krijg je niet zomaar van de grond hoor, ieder bedrijf is idd een keer begonnen, maar zonder echte ervaring, zonder een grote vraag op de markt (en er is geen grote vraag), is het sowieso niet mogelijk, al heb je nog zo'n mooi plan. De investeringskosten om zoiets goed aan te pakken zijn ERG hoog, en als je dat niet zelf kan betalen, dan kun je het wel schudden, de bank is nl niet gek, als jij niet kunt aantonen dat je een grootgenoeg afzet gebied hebt dan krijg je noppes... en de minderjarige tomazzz kan dat helaas niet aantonen want er is geen grote afzet markt op dit gebied, zoals ik al eerder zei, hij mag blij zijn dat ie het 1e jaar 1 klant krijgt, en dan draait ie maar een enkele tienduizenden guldens per maand verlies...
Ken je 2Fast...? ;). Die gaan Trueserver binnenkort dus wel voorbij ;). Jonge mensen, geen enorme kapitalen in 't begin.. gewoon proffesioneel werken.. da's in principe 't belangrijkste. :)

Als je niet 100% weet wat je doet, forget it. :)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 21:45 schreef jep het volgende:

[..]

Ken je 2Fast...? ;)
das heel wat anders, das klein beginnen en groot worden, je kunt niet ineens een trueserver look-alike opzetten.

overgens kun je 2fast niet met trueserver vergelijken, trueserver is nl een datacentrum en 2fast bied colocation aan hun kabinet(ten) die weer bij trueserver staan

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt weer voor de replys. de tips zou ik gaan gebruiken en rekening mee gaan houden. Het lijkt me een goed idee eerst een website te maken via die website wil ik dan 15 klanten zien te vinden en als ik ze dan heb en ze weten zeker dat ze de verbinding willen en ik heb dat op zwart en wit dan kan ik hierdoor een lening afsluiten.
ik post de website in dit topic en dan kunnen jullie reageren. Tot de tijd dat ik nog geen website in dit topic heb gepost vraag ik iedereen niet meer te replyen.
allemaal dus bedankt en jullie horen nog van me!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 21:55 schreef gottem het volgende:
ok bedankt weer voor de replys. de tips zou ik gaan gebruiken en rekening mee gaan houden. Het lijkt me een goed idee eerst een website te maken via die website wil ik dan 15 klanten zien te vinden en als ik ze dan heb en ze weten zeker dat ze de verbinding willen en ik heb dat op zwart en wit dan kan ik hierdoor een lening afsluiten.
ik post de website in dit topic en dan kunnen jullie reageren. Tot de tijd dat ik nog geen website in dit topic heb gepost vraag ik iedereen niet meer te replyen.
allemaal dus bedankt en jullie horen nog van me!

• jep

jep

Op donderdag 30 mei 2002 21:55 schreef Kertje het volgende:

[..]

das heel wat anders, das klein beginnen en groot worden, je kunt niet ineens een trueserver look-alike opzetten.

overgens kun je 2fast niet met trueserver vergelijken, trueserver is nl een datacentrum en 2fast bied colocation aan hun kabinet(ten) die weer bij trueserver staan
Begin Juni (da's al snel he ;) heeft 2Fast een eigen telecity suite, just a note ;).

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 22:11 schreef jep het volgende:

[..]

Begin Juni (da's al snel he ;) heeft 2Fast een eigen telecity suite, just a note ;).
Shit dan kan ik mijn server zeker nie meer terug vinden :)
Op donderdag 30 mei 2002 22:10 schreef Kertje het volgende:

[..]

Jij gaat er van slapen ik lach me er kapot om.

• jep

jep

Op donderdag 30 mei 2002 22:13 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Shit dan kan ik mijn server zeker nie meer terug vinden :)
Waarschijnlijk ga ik 'm voor je verstoppelen, eng he :).
Pagina: 1 2 Laatste