Gratis Game, Americas army: operations Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
niet als je geen download programma's gebruikt
voor resumen heb je DAP of iets dergelijks nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

tjonge hey, heb je ooit gehoord van het begrip humor, of het begrip cynisme? Ik zag je eerder ook al lopen miereNneuken over die mensen die hun configs aanpasten om die klote training over te slaan. Ga ff ergens anders Freaken wil je... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ghehe net een paar keer jasper gekilled :P Dat level roelde echt vet

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 05 juli 2002 23:23 schreef Allochtoon het volgende:
tjonge hey, heb je ooit gehoord van het begrip humor, of het begrip cynisme? Ik zag je eerder ook al lopen miereNneuken over die mensen die hun configs aanpasten om die klote training over te slaan. Ga ff ergens anders Freaken wil je... |:(
Training klote :? Die online missie daarna is een ramp, die training is echt simpel

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 23:24 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Training klote :? Die online missie daarna is een ramp, die training is echt simpel
Hij IS niet simpel. Alleen als je de hardware er voor hebt kun je hem simpel VINDEN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Op vrijdag 05 juli 2002 23:23 schreef BlizzarD het volgende:
Ghehe net een paar keer jasper gekilled :P Dat level roelde echt vet
Hmmz, dat was ik. :)
Dat laatste level met die gevangene vond ik wat minder. :P ;)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

mja ok die bedoel ik, maar das eigenlijk ook een training :P zeg nou zelf het zijn leezer ghuns :D trouwens wel vet bedacht van ze...
btw moet je vaker schieten met die lasers om iemand dood te krijgen dan normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 23:23 schreef Allochtoon het volgende:
Dat noem ik dus geen miereneuken.
Ze wilden cheaten door files aan te passen en alle trainingen te skippen :X

Waarom denk je dat die trainingen erin zitten?
Voor de lol?

:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 05 juli 2002 23:27 schreef asmoday het volgende:

[..]

Hmmz, dat was ik. :)
Dat laatste level met die gevangene vond ik wat minder. :P ;)
Je kunt het gewoon niet ;)
Ik vond het level wel vet :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 05 juli 2002 23:26 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

Hij IS niet simpel. Alleen als je de hardware er voor hebt kun je hem simpel VINDEN. :)
Oh dan heb ik de hardware wel :D
Of ik ben gewoon goed *D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update op de officiele site met wat uitleg:
http://www.americasarmy.com/
SITREP (7.5.02)

America's Army is experiencing unprecedented popularity! Just prior to its release, the AA website had an average of 750,000 hits/sec. This was merely a premonition of things to come... In the 36 hours of its release, AA:O RECON has been downloaded by several hundred thousand gamers (thanks to all the folks and the gaming community for sharing in this herculean effort!) At its peak, HomeLAN's authentication system has served over 500,000 authentications - averaging 15 every second! Demand for AA:O RECON has been so great that we've increased our game servers by twenty-five percent the past twelve hours (with more on the way)! All this -- and its only been 36 hours! We were prepared for quite a rush -- but who ever thought it would be something of this magnitude! Thanks for all the feedback and support in making this special RECON version so successful! Stay tuned and check back here regularly -- there's much more to come! [Bacchus]
lijkt me duidelijk zo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
nou, vertel mij waarom wel dan? omdat het zo 'bedoeld' is?
veel mensen haken af omdat ze eerst die %*)(@#*% trainingen moeten voltooien terwijl ze bij voorbaat al donders goed weten hoe je een wapen moet hanteren en je over het landschap beweegt, trouwens in die allereerste training is het wel ERRUG irritant dat je afhankelijk van hoe goed je de training afrond met zoveel mogelijk kogels juist gebruikt OF squadleader OF sniper OF infantry aap kan worden, ik heb bijvoorbeeld echt een klote muis en dan kan ik alleen maar infantry'en omdat ik alles mis schiet.. :{ vind ik toch een flink minpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 23:38 schreef VeldKoe het volgende:
veel mensen haken af omdat ze eerst die %*)(@#*% trainingen moeten voltooien terwijl ze bij voorbaat al donders goed weten hoe je een wapen moet hanteren en je over het landschap beweegt, trouwens in die allereerste training is het wel ERRUG irritant dat je afhankelijk van hoe goed je de training afrond met zoveel mogelijk kogels juist gebruikt OF squadleader OF sniper OF infantry aap kan worden, ik heb bijvoorbeeld echt een klote muis en dan kan ik alleen maar infantry'en omdat ik alles mis schiet.. :{ vind ik toch een flink minpunt
Nou dan wil ik jouw niet in mijn team als je alles misschiet :D

Wordt een betere muis kopen denk ik he. Op zich is het juist wel goed, ik denk dat je dan als team veel beter en leuker speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 09:52

RvE

Op vrijdag 05 juli 2002 23:38 schreef VeldKoe het volgende:
ik zou me geld terug vragen als ik jou was |:(

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

mensen zeuren gewoon te snel
zijn te verwend

ener zijn ook manieren om die trainingen te omzeilen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 23:43 schreef Vos het volgende:
zijn te verwend

hoe? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 05 juli 2002 23:43 schreef Vos het volgende:
zijn te verwend

Mwa die training hoef ik niet te omzeilen alleen die online missie erna

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zitten hier veel cheaters blijkbaar op GoT, en als er een topic is van "cheat jij wel eens" dan zegt iedereen braaf nee :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 05 juli 2002 23:48 schreef ScitzoFreak het volgende:
Zitten hier veel cheaters blijkbaar op GoT, en als er een topic is van "cheat jij wel eens" dan zegt iedereen braaf nee :{
Omfg |:(
Laat maar ook...

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 23:48 schreef ScitzoFreak het volgende:
ja.. wat zijn wij een cheaters.. :( wallhacken en aimbotten dat we doen.. poeh.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 05 juli 2002 23:53 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

ja.. wat zijn wij een cheaters.. :( wallhacken en aimbotten dat we doen.. poeh.. :{
Zullen we het maar met z'n allen toegeven? Iedereen behalve hem cheat hier op GoT....

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 23:54 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Zullen we het maar met z'n allen toegeven? Iedereen behalve hem cheat hier op GoT....
Zou je even je offtopic gelul voor je kunnen laten enzo..? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 23:55 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Zou je even je offtopic gelul voor je kunnen laten enzo..? :{
jij bent bush
nu heb ik je door

edit: you got mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 23:56 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

jij bent bush
nu heb ik je door
omfg, hoe oud ben je?
12? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

code:
1
2
3
Assertion failed: RenDev [File:C:\fireteam\WinDrv\Src\WinViewport.cpp] [Line: 450]

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

:?
WTF !!!

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat die trainingen erin zitten?
Voor de lol?
Persoonlijk begrijp ik niet waar je je druk om maakt. :?
Als je ziet hoeveel mensen er vast zitten op dat mout lvl.Zelfs op een officiele AA server zitten de teams afspraken te maken om elkaar te laten winnen met 7-0 en geen TK's...Dan ben je door.Ik ben zelf al de hele dag bezig geweest om me te qual maar het lukte gewoon nie!
Het team waar ik net bij zat is het wel gelukt maar ik moest mezelf opofferen omdat iemand uit mn team zonodig in mn line of fire moest springen ;( .
Als 1 iemand per ongeluk met 1 kogel een teammate raakt..is het al over.Dat vind ik een beetje lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 06 juli 2002 00:05 schreef The_Unforgiven het volgende:

[..]

Persoonlijk begrijp ik niet waar je je druk om maakt. :?
Als je ziet hoeveel mensen er vast zitten op dat mout lvl.Zelfs op een officiele AA server zitten de teams afspraken te maken om elkaar te laten winnen met 7-0 en geen TK's...Dan ben je door.Ik ben zelf al de hele dag bezig geweest om me te qual maar het lukte gewoon nie!
Het team waar ik net bij zat is het wel gelukt maar ik moest mezelf opofferen omdat iemand uit mn team zonodig in mn line of fire moest springen ;( .
Als 1 iemand per ongeluk met 1 kogel een teammate raakt..is het al over.Dat vind ik een beetje lame.
Idd dat zuigt gewoon. En met de bijkomende lag is het helemaal niet meer te doen. Ik ben dat afspraken maken ook al tegengekomen, alleen vonden een paar lamers het weer nodig om dat te verzieken :( :r

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG

al die mensen met vragen;
hoe moet ik opstarten?
Welke missie eerst?
Hoe loop ik?
ik kan de training niet doen wtf?
wat is zoomen??
ik kan geen servers vinden help!
waar kan ik gamespy vinden?

God heeft ons ogen en hersens gegeven.

FIND OUT! zo moeilijk is het niet!

En dan ook nog zeiken dat de game SUX :r

GRATIS SPEL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
wat dacht je scitzofreak; 'ik maak er gelijk maar een soap van en post zodra een klein beetje offtopic gelul begint in een thread van 34 pagina's dit in schop een modje'?
doe es relaxt man! dat gezeik van jou de hele tijd, kwestie van leven of dood voor je dit topic ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
Spel heeft een grote kans om een flink succes te worden, helemaal als de servers eindelijk normaal draaien, dan is 90% van de hier opgesomde problemen al opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op zaterdag 06 juli 2002 00:24 schreef DarkShadow het volgende:
Spel heeft een grote kans om een flink succes te worden, helemaal als de servers eindelijk normaal draaien, dan is 90% van de hier opgesomde problemen al opgelost ;)
Dan hebben we de 95% procent van de mensen op het forum nog.
Het lijkt erop dat weinig tot geen non-geforce gebruikers het spel kunnen spelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Precies Veldkoe, hij heeft dit topic uitgeprint en gebruikt als behang... kijk mamma mijn eigen topic aan de muur! (nee denkhet niet :))

Maargoed ik ga wel weer ontopic lullen, wat mij opviel is dat de rook nu echt een goede "rook" functie is.. bij CS kan je er nog redelijk doorheen kijken.. heel cool gedaan.. vraagje aan de mensen die die (online)trainingen al gedaan hebben.. kan je dan gewoon elke map spelen? Want ik ga toch liever gewoon gamen ipv als een }:O 2 uur te w8en voordat ik weer mount rushmore kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 00:22 schreef VeldKoe het volgende:
wat dacht je scitzofreak; 'ik maak er gelijk maar een soap van en post zodra een klein beetje offtopic gelul begint in een thread van 34 pagina's dit in schop een modje'?
doe es relaxt man! dat gezeik van jou de hele tijd, kwestie van leven of dood voor je dit topic ofnie?
Ik hou niet zo van flamende kleutertjes vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op zaterdag 06 juli 2002 00:03 schreef SeRRveR het volgende:
code:
1
2
3
Assertion failed: RenDev [File:C:\fireteam\WinDrv\Src\WinViewport.cpp] [Line: 450]

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

:?
WTF !!!
Iemand ?
Forum van AA is behoorlijk traag en krijg veel errors.
Registreren gaat er ook niet of nauwelijks.

edit:

Foutmelding is vooral bij de non-geforce gebruikers.
Aka TNT gebruikers, de hele Radeon serie gebruikers, Intel i8xx gebruikers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trainingen zijn echt zo dom. Moet je 23x een target raken, richt je de crosshair midden op een bord, en schiet die gewoon 4x mis... yeaaah right.. met een M16.

Knappe M16 als die zo'n afwijking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 06 juli 2002 00:22 schreef VeldKoe het volgende:
OMFG!! Post ie het nog echt in schop een modje ook terwijl ie zelf ook offtopic bezig is |:(
Op zaterdag 06 juli 2002 00:37 schreef Gordijnstok het volgende:
Die trainingen zijn echt zo dom. Moet je 23x een target raken, richt je de crosshair midden op een bord, en schiet die gewoon 4x mis... yeaaah right.. met een M16.

Had ik ook een paar keer, die korrel had ik echt midden op zo'n boord gericht, was ie pas raak na 4 keer schieten. Idd hele knappe M16 die dan mis schiet :Z

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18-09 20:07
Trainings skippen cheaten :X |:(

Volgens mij doe je zoiets voor de lol, dus als je geen zin hebt in trainingen en alleen online willen spelen, noem jij het cheaten, ik cheat ook, heb Q3A niet singleplayer gespeeld maar meteen online, oeeeee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

Op vrijdag 05 juli 2002 23:11 schreef Damian het volgende:
OMFG now i'm scared!!

Start GaySpy op, wil server joinen, maar die zit vol.

Naja, dan maar weer GoT-en, valt het me op hoe traag alles ineens is. Check me DU meter, blijkt dat ik met 16k aan het uppen ben, en met 9k aan het downen ben :?

WTF doet dat dan ??

Ik heb toch echt alles uit staan...

Check:

[afbeelding]
dat heb ik nou ook, maar hier upt ie met 18 en downt ie met 12 of zo. vind je het gvd gek dat ik lag als de nete in het spel?

wat nog enger is, als ik die irri gayspy eruit schop gaat ie gewoon vrolijk door met uppe en downe.. heeeel langzaam wordt het minder tot ie eindelijk kapt. kheb al met NIS m'n netwerk connecties gecheckt maar er is niks abnormaals te zien..

komt echt onder de catogorie niet leuk ;(

nu weet ik weer wrom ik die bagger zooi gayspy er destijds hard afgeschopt had :( jammer dat ik nu alleen geen keuze heb.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 01:14 schreef Albinoraptor het volgende:
Trainings skippen cheaten :X |:(

Volgens mij doe je zoiets voor de lol, dus als je geen zin hebt in trainingen en alleen online willen spelen, noem jij het cheaten, ik cheat ook, heb Q3A niet singleplayer gespeeld maar meteen online, oeeeee |:(
Oh?
Als ze wilden dat je ook meteen online kon hadden ze toch wel een optie "skip all training missions" erin gedaan?

Die trainingen hebben een doel, ten eerste dat het niet overladen is met n00bs, ten tweede als iedereen die trainingen skipped lopen alle n00bs met de sterkste wapens, en die moet je verdienen, dus JA het lijkt me zeer duidelijk dat dit cheaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:37
als ik nit eens op een Mount nogwat server raakt is begint dat wel heel erg te vervelen. Wil ook weleens iets anders zien da de hele dag proberen te connecten, dan maar ff "cheaten" omdan later wanneer er genoeg servers zijn Mount ogwat opnieuw te doen en dus gewon te halen , nu is het niet leuk :(

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

speel het dan nu niet... tis gewoon te triest om te gaan cheate. altijd hoe dan ook en zonder uitzonderingen :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat je PERSE contact met een officiele server moet maken om te slagen, je kunt nu dan misschien wel eventjes vooruit maar dat ze later (als het rustiger is) deze 'cheaters' eruit kunnen filteren.

Kan iemand dit bevestigen? Als het waar is OMG dan is dat echt goed :)

hmmz mezelf gequote ipv ge-edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Op zaterdag 06 juli 2002 01:25 schreef Termy het volgende:

[..]

dat heb ik nou ook, maar hier upt ie met 18 en downt ie met 12 of zo. vind je het gvd gek dat ik lag als de nete in het spel?

wat nog enger is, als ik die irri gayspy eruit schop gaat ie gewoon vrolijk door met uppe en downe.. heeeel langzaam wordt het minder tot ie eindelijk kapt. kheb al met NIS m'n netwerk connecties gecheckt maar er is niks abnormaals te zien..

komt echt onder de catogorie niet leuk ;(

nu weet ik weer wrom ik die bagger zooi gayspy er destijds hard afgeschopt had :( jammer dat ik nu alleen geen keuze heb.
check mijn screeny, taakbeheer ernaast, je ziet duidelijk geen rare aplicaties staan. Mar toch die rare up/download

Errug vaag

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws. Je kan nu ook America's army server joinen via The all seeing eye. Kijk op voor een tutorial.
Eindelijk van dat #$("_'#$?"#( GAYSPY af!!! >:)
http://www.angelfire.com/empire/tk241/tutorial.html

Je kan ook het filter aanpassen zodat ie alleen aa games eruithaalt zie http://tentei.org/aa/filter.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jjm.evers/army.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 18-09 16:20

PoweRoy

funky!

Op zaterdag 06 juli 2002 08:54 schreef arnout109 het volgende:
[afbeelding]
kan je ff uitleggen hoe het werkt :?

eerst een missie halen voordat je die missie via internet kan spelen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

zal ik uitleggen hoe het werkt????????????? Zoek ffs de SEARCH knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

niet echt veel gevonden met search staat nix over het progje zelf alleen dat het net zo werkt als gayspy

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 01:56 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Oh?
Als ze wilden dat je ook meteen online kon hadden ze toch wel een optie "skip all training missions" erin gedaan?

Die trainingen hebben een doel, ten eerste dat het niet overladen is met n00bs, ten tweede als iedereen die trainingen skipped lopen alle n00bs met de sterkste wapens, en die moet je verdienen, dus JA het lijkt me zeer duidelijk dat dit cheaten is.
Ik ben het wel met je eens, maar als er een fout in het spel zit, waardoor de 2de training missie niet geunlocked wordt, zou ik het toch wel handig vinden om de trainingen te kunnen skippen...

Of er moet snel een patch komen...

PS.: of is het soms zo, dat als je bv op een target schiet, je mist, schiet nog een keer en dan raak je, dat je dan gediskwalificeerd (omg wat een woord :D) bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je ff in de command prompt 'netstat' intikken. Dan laat hij al je actieve internet verbindingen zien. Dus dan kan je zien waar het vandaan komt.
Maarja, ik zit eerder bij zoiets aan spyware te denken, niet een spel die me computer wilt gaan propanganderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Het gebruik van All seeing Eye wijzt zich vanzelf, zit vast ook wel readme bij, voordeel is dat je van de ***** reclame afbent. En je moet idd eerst een Mout level online goed volbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08

Daarom vind ik het ook een slecht spel, je kan niet eens normaal schieten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk schoot je dan juist op het moment dat ie ademt :).

Gebruikte je de zoom functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Idd, alleen schieten met zoom functie en goed op de ademhaling letten ! Hou het streepje van de ingezoomde view ongeveer op het midden van het target. Als je op de grond ligt kan je dan alles makkelijk raken, staand is het wel iets moeilijker maar boven de 30 targets kan je zeker uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Met All seeing eye zie je echt meteen wat voor lekkere server dat zijn, allemaal boven 20% packetloss ping boven 200. Woei :+

Nog iets zeer irritant als er eindelijk server vrij is connect ik en krijg alleen maar connection failed te zien :/ Wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
mja heb ik ook, niveau is niet echt denderend, ik wacht tot jolt arriveerd met servers die niet afhankelijk zijn van of je de singleplayer trainingen gedaan heb :) hoop dat die komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ooit van realisme gehoord ? gebruik je vizier idd (standaard de z toets) en let op je ademhaling dan gaat het stuk beter
en al liggend is ieder gemikt schot bijna wel raak hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik had net 33 hits, 0 missed, maar nog steeds kan ik niet verder. Ik geef het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Effe heel wat anders. Heeft iemand een Nederlandse mirror? Hoeft niet eens blazing fast te zijn (liefst wel) :), maar al die mirrors die ik op americasarmy.com probeer kappen ermee of zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 12:15 schreef ThePriest het volgende:
Effe heel wat anders. Heeft iemand een Nederlandse mirror? Hoeft niet eens blazing fast te zijn (liefst wel) :), maar al die mirrors die ik op americasarmy.com probeer kappen ermee of zijn dood.
http://garnaaldemo.planetinternet.be/ArmyOps_Recon.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een mirror van army.1 op deze site: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download,
want ik heb al die andere delen al downgeload(niet zeiken, zo zeg ik het) en nu wil ik niet het hele deel weer gaan downloaden, dus heeft iemand een mirror?

EDIT: die mirror daar onderaan heb ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Met All Seeing Eye vind ie jammer genoeg alleen de officiele servers :(
Bij mij althans, allemaal HomeLAN.

Ziet iemand wel andere servers (Europese bijv.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 12:22 schreef Vos het volgende:
Met All Seeing Eye vind ie jammer genoeg alleen de officiele servers :(
Bij mij althans, allemaal HomeLAN.

Ziet iemand wel andere servers (Europese bijv.?)
hm hier bij mij niet hoor.. denk dat de onofficiele servers allemaal even offline zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op zaterdag 06 juli 2002 12:16 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

http://garnaaldemo.planetinternet.be/ArmyOps_Recon.exe
JUIIIIIISST!!! 150kb/sec!!! Mijn dank is groot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

http://americasarmy.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=3319&forum=4&start=105

Er is een discussie aan de gang over of het wel slim was of niet om de unreal warfare engine te gebruiken.
Het blijkt toch wel weer dat er heeel veeeel mensen zijn die problemen hebben.
En allemaal hebben die en gf2 of lager of een NON-nvidia kaart. (Zelfs Radeon 8500 geeft problemen met de laatste drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 12:42 schreef SeRRveR het volgende:
http://americasarmy.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=3319&forum=4&start=105

Er is een discussie aan de gang over of het wel slim was of niet om de unreal warfare engine te gebruiken.
En allemaal hebben die en gf2 of lager of een NON-nvidia kaart. (Zelfs Radeon 8500 geeft problemen met de laatste drivers)
Tis nog al simpel, de mensen die nu problemen hebben, hebben dus ook problemen met de aankomende unreal games.
En daar zal vast wel een patch voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel laggy...

Als ik quit intik... dan loopt me computer vast ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op zaterdag 06 juli 2002 12:48 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Tis nog al simpel, de mensen die nu problemen hebben, hebben dus ook problemen met de aankomende unreal games.
En daar zal vast wel een patch voor komen.
Ik geef ze daarin ook gelijk. Die unreal warfare staat nog in zijn kinderschoenen. (Ok wel mooie schoenen maar toch).
Maar als ze toch 'propaganda' willen maken voor hun leger dan moeten ze er toch voor zorgen dat zoveel mogelijk mensen het kunnen spelen ?
Volgens mij is het aantal non-nvidia gebruikers samen veel meer dan de nvidia-kaart gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.spelletjesgarnaal.be

Is belgisch, maar is wel "blazing fast" :).

Edit: hmm, voortaan eerst ff op F5 drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik heb een gf2ti en bij mij draait het perfect :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gf2mx geeft kwa performance geen enkele kik hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Waar ken je die all seeing eye downen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op zaterdag 06 juli 2002 13:03 schreef StephanL het volgende:
Waar ken je die all seeing eye downen :?
gebruik ff google

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

kan niet connecte........connection failed :(
ff verder proberen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

eindelijk gelukt maar ik kan alleen spectator zijn weet iemand hoe dit kan oplossen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 12:50 schreef SeRRveR het volgende:
Ik geef ze daarin ook gelijk. Die unreal warfare staat nog in zijn kinderschoenen. (Ok wel mooie schoenen maar toch).
Daarom hebben ze het dus gratis: perfecte test voor de makers van Unreal, toch?
Volgens mij is het aantal non-nvidia gebruikers samen veel meer dan de nvidia-kaart gebruikers.
Als je alleen kijkt naar kaarten die het spel kunnen spelen, dan denk ik van niet hoor (ik bedoel het heeft geen zin om S3 Virge enzo mee te tellen). Dus GF1-klasse en hoger, dan denk ik toch dat nVidia wint (maar ik heb geen cijfers ofzo :P).

En nVidia sponsort het spel, het moet wel wat geld opleveren voor The Army (lees: niet al te veel kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:22

Bloodclot

Jawier!

Op zaterdag 06 juli 2002 13:18 schreef PoweRoy het volgende:
eindelijk gelukt maar ik kan alleen spectator zijn weet iemand hoe dit kan oplossen :?
even wachten totdat de ronde voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Op zaterdag 06 juli 2002 13:05 schreef PoweRoy het volgende:

[..]

gebruik ff google
Ook dank je wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/kuterror.jpg

kut gamespy, verneukt me hele windows :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op zaterdag 06 juli 2002 13:47 schreef MasterOverdrive het volgende:
[afbeelding]

kut gamespy, verneukt me hele windows :X
Dat schermpje komt me bekend voor. Sinds PowerDVD 4.0 begon te kloten krijg ik dat nu heel vaak. Vrij verse Windows XP install... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 13:36 schreef Jake het volgende:

[..]

Daarom hebben ze het dus gratis: perfecte test voor de makers van Unreal, toch?
[..]
haha, denk je dat ze het gratis hebben gehad? :D
Hebben ze miljoenen voor moeten neerleggen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak 1 stap per seconde als ik sprint :P
niet omdat ik een slow down cheat gebruik ofzo
Omdat me FPS niet hoger komt :P
moet binne kort maar een raedon 8500 kopen (ipv dit ouwe rammelbakje genaamt, TNT1 NVIDIA :P 16mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 13:51 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

haha, denk je dat ze het gratis hebben gehad? :D
Hebben ze miljoenen voor moeten neerleggen hoor..
miljoenen is wel wat overdreven denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 12:50 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

ik heb een nvidia tnt2 32mb op een amd 1ghz met 265 mb en ik kan het spel echt niet spelen, 2 frames per seconde max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 14:00 schreef Kertje het volgende:

[..]

miljoenen is wel wat overdreven denk je niet?
Weet wel zeker van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Nou fijn spel, krijg bij elke level online, player is niet gekwalificeerd voor dit level :( wat een ***** spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je alle trainingen voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 14:07 schreef StephanL het volgende:
Nou fijn spel, krijg bij elke level online, player is niet gekwalificeerd voor dit level :( wat een ***** spel.
Ik kan het nu gewoon niet laten.......... :X :X :X :X

RTFM!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nou wel irritant dat je niet verder komt bij MOUT, 7/7 gewonnen, geen keer dood en steeds per ronde 2x post gesecured. :/

Op die server zag ik ook niemand onder F1 staan.

Maar voor de rest, erg kicken spel. Als ze het zouden verkopen, kocht ik het zeker :)
Hoort zeker in mijn beste FPS:
Deus Ex, NOLF, OPF en Strike Force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Op zaterdag 06 juli 2002 14:11 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Heb je alle trainingen voltooid?
Ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zaterdag 06 juli 2002 14:23 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja :o
Lees dan maar eens beter :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik had ergens over een budget van 7 miljoen dollar gehoord.

Maarruh, over dat spectator dingetje. Ik heb nu dus een lan server dingetje opgezet, en dat werkt allemaal. Alleen je kunt dus alleen spelen met 2 of meer spelers. Ik wil ook wel ff alleen rondlopen en een beetje maps verkennen enzo. Weet iemand hier iets voor? (denk dat de gast bovenaan de pagina dit ook bedoelt (PoweRoy)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

GoT-verdomme, Door de installatie van dit kutspel werkt GTA3 niet meer |:(

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Voor de mensen met een Ati kaart (van Rage3d forum, 400kb):

Afbeeldingslocatie: http://asa.gamepoint.net/splash.bmp
http://asa.gamepoint.net/splash.bmp

Gewoon over de ipv van splash.bmp in de System directory zetten.

Zo goed ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zaterdag 06 juli 2002 14:53 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Voor de mensen met een Ati kaart (van Rage3d forum, 400kb):

Gewoon over de ipv van splash.bmp in de System directory zetten.
Maak er effe een link van BMP pakt ie niet en is beetje groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 17-09 11:34
Ik snap het niet hoor ik heb de eerste training section helemaal uit gespeeld maar als ik infrantrie training wil doe druk ik op next ( staan er al geen objective's en die andere 2 stuken text ) en als ik er boorbij ben sta ik weer in het hoofd mene maar zo kan ik dus nooit een clas selecten omdat ik ik niet mision 1 van training 2 kan speelen :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Op zaterdag 06 juli 2002 14:26 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Lees dan maar eens beter :X :)
Heb het spel er weer afgegooid, vind er niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zaterdag 06 juli 2002 14:05 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Weet wel zeker van niet.
Ben daar niet zo zeker van, schat dat de ontwikkeling de Warfare engine zeker 15 a 20 miljoen heeft gekost, dus zo vreemd is dit bedrag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 16-09 06:54
Op zaterdag 06 juli 2002 08:40 schreef arnout109 het volgende:
Goed nieuws. Je kan nu ook America's army server joinen via The all seeing eye. Kijk op voor een tutorial.
Eindelijk van dat #$("_'#$?"#( GAYSPY af!!! >:)
http://www.angelfire.com/empire/tk241/tutorial.html

Je kan ook het filter aanpassen zodat ie alleen aa games eruithaalt zie http://tentei.org/aa/filter.htm
Kijk, hier hebben we wat aan! Nu maar even UT weer installeren, want ik zie niet hoe je zelf een gameprofiel aan kan maken :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.