Gratis Game, Americas army: operations Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.635 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

Ik ben dus in het spel, druk op de tilde, voer een server in, maar als ik op enter druk gebeurt er niets???

Dan verdwijnt alleen wat ik net heb ingevuld, hoe zorg ik ervoor dat hij in ieder geval probeert te connecten.

Ik druk op de tilde toets terwijl ik gewoon in het main menu ben, maakt het nog uit wanneer je dat doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Op vrijdag 05 juli 2002 12:50 schreef Evil_E het volgende:
Ik ben dus in het spel, druk op de tilde, voer een server in, maar als ik op enter druk gebeurt er niets???

Dan verdwijnt alleen wat ik net heb ingevuld, hoe zorg ik ervoor dat hij in ieder geval probeert te connecten.

Ik druk op de tilde toets terwijl ik gewoon in het main menu ben, maakt het nog uit wanneer je dat doet??
Krijg je wel de console te zien? Je ziet dus wel wat je intypt?
Probeer anders eens de controls allemaal op Default te zetten.

Als je wel in de console zit probeer dan eens: start xxx.xxx.xxx.xxx
Die xxx is dus het adres van de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie wel wat ik intyp, alleen hoe voer ik uit wat ik intyp als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank u, start xxx.xxx.xxx.xxx hielp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:41
Weet iemand ook waarmee je die sounds kan afspelen?
De file extension is UAX,kan je ze converten naar mp3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40551

Ze worden eindelijk eens wakker bij het leger. Dit bericht kreeg ik te zien toen ik Gamepsy opstartte:

The Army will be adding more game servers throughout the day. The current game servers are overwhelmed by the game's popularity. Please be patient with them.

Hopelijk wordt het snel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb het spel net even gespeeld. Vrij aardig spel nog :). De eerste trainingen gedaan, maar nu kom ik bij een probleem:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/AAprobleem.JPG

Hij pakt die training niet, terwijl ik toch de andere heb voltooid. Als i kdan next doe, dan staat er alleen wat info bij Mission de rest is leeg. Nadat ik dus next heb geklikt bij Mission gaat ie weer terug naar het hoofdmenu en er gebeurt verder niks. Zijn er trouwens ook al servers met een beetje goede ping? Ik kwam alleen servers tegen me teen ping van 200+. Iets te hoog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 22:20

H-Alien

aka Schenk

gaan we weer :)

die infantry training moet je online voltooien. oftewel vind een server online met die map en spelen maar, een ronde bestaat uit 7 keer spelen, als je die alle 7 wint heb je je training voltooid (en dan maar hopen dat je een beetje goede medestanders hebt)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 05 juli 2002 13:35 schreef H-Alien het volgende:

die infantry training moet je online voltooien. oftewel vind een server online met die map en spelen maar, een ronde bestaat uit 7 keer spelen, als je die alle 7 wint heb je je training voltooid (en dan maar hopen dat je een beetje goede medestanders hebt)
Tja sorry had geen zin om het hele topic door te lezen :P. Ik zal een gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 14:32

en je moet de mazzel hebben dat de server authenticatie werkt, anders heb je voor niets zitten spelen en worden je stats niet bijgewerkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 11:23

Raimond613

Simracer

ik heb het heel ff gespeeld net (na tig download pogingen lukte het eindelijk om hem binnen te krijgen..) en ik vind het heel stoer!

het lijkt een beetje op police quest: swat (de eerste dus) en die vond ik ondanks de bugs ook heel cool :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

MrE

Sugardaddy take me home..

[semi offtopic]
Ooit iemand de film TOYS gezien met Robin Williams?
Daarin werden dit soort spelletjes gebruikt om echte invasie legers te besturen. Kinderen hadden een betere hand/oog coordinatie en waren daarom betere soldaten.
Dus ik vraag me wie er heeft zitten blunderen met die bom op dat bruiloftsfeest ;)
[/semi offtopic]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32835

wordt ik gvd net in de laaste ronden bij de andere gezet!! dat vind ik zwaar KUT!! had bijn a 20 kills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41231

mja echt supervreed spel

ik w8 er al heel lang op
alleen die server... :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39077

Op vrijdag 05 juli 2002 14:12 schreef MrE het volgende:
[semi offtopic]
Ooit iemand de film TOYS gezien met Robin Williams?
Daarin werden dit soort spelletjes gebruikt om echte invasie legers te besturen. Kinderen hadden een betere hand/oog coordinatie en waren daarom betere soldaten.
Dus ik vraag me wie er heeft zitten blunderen met die bom op dat bruiloftsfeest ;)
[/semi offtopic]
mja die film roels ;P

welke map dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben al SGT :P

Afbeeldingslocatie: http://www.internet-media.nl.nu/sgt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Is het de bedoeling dat je al die dingen afgaat? Die sniper school, BDE enzenz...

Of moet je er gewoon 1 kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47071

hmmz, een leuk spel, maar dat gedoe via internet is echt heel kut. Die servers zijn allemaal vol, zo kan je nooit missies halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-05 07:07
Jezus man :( Hoe moet je nu precies door!

Want ik heb Mount nog wat gespeeld daarbij heb ik 6 keer van de 7 mogelijke keren gewonen en geen Teamkill! Maar ik ben nog steeds Not Qualifed :(

Hoe kan dit? :?
MOet je dan toch soms 7 uit 7 winnen?

PS: sommige mensen uit mij team hadden wel wat teamkill, kan dit uit hebben gemaakt :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Weet iemand hoe het zit met de obstacle course?
Als ik de course helemaal heb afgelegd dan gebeurt er niets.

Na het prikkeldraad gedeelte gebeurt er dus niets, als ik dan te ver doorloop gaat het fluitje en kan ik weer opnieuw beginnen. Ik hou zo'n 20 sec over als ik eenmaal door het prikkeldraad heen ben.

Misschien is het een bug, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 16:05 schreef shingo het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de obstacle course?
Als ik de course helemaal heb afgelegd dan gebeurt er niets.

Na het prikkeldraad gedeelte gebeurt er dus niets, als ik dan te ver doorloop gaat het fluitje en kan ik weer opnieuw beginnen. Ik hou zo'n 20 sec over als ik eenmaal door het prikkeldraad heen ben.

Misschien is het een bug, of doe ik iets verkeerd?
heel lullig, maar je moet steeds door dezelfde kleur poortjes lopen, dus of steeds door de witte, of door een andere :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 02:14

Termy

valt er nog wat te fragge?

tis idd erg irri online. own je hun balletjes zwaar en huppel je rond als SSG (erg willekeurig is dat btw) maar een mout mckenna server vinden die niet vol is gewoon onmogelijk. ik word nou wel beetje nieuwsgierig naar de andere mappen en zo... :(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GVD! :( Ik net alles weer opnieuw geinstalleerd, die training weer gedaan, 33 hits, 1 mis -> sharpshooter badge.

Log in, gegevens uploaden, continue, terug in menu, training 2 "not available" :'(.

Ik haat gratis games! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ik word helemaal gek online met MOUT!

na een uur spelen had ik eindelijk es een keer zo'n flag gevonden en gepakt, maar voorderest wordt ik steeds van honder meter afstand neergeschoten, teriwjl ik op 50 meter nog geeneens kan zien of iemand een teammate is of niet!
mijn aim wordt dan gewoon niet rood of groen, dat doet ie pas als dat andere ventjee vlakbij is. en als ik hem dan neer wil schieten kan ik schieten wat ik wil maar ik word zelf altijd eerder neergeschoten....

heeft iemand misschien wat tips ofzo?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 16:07 schreef Termy het volgende:
tis idd erg irri online. own je hun balletjes zwaar en huppel je rond als SSG (erg willekeurig is dat btw) maar een mout mckenna server vinden die niet vol is gewoon onmogelijk. ik word nou wel beetje nieuwsgierig naar de andere mappen en zo... :(
SGT is hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Laatst online: 07-02 15:35
Op vrijdag 05 juli 2002 16:06 schreef jcross het volgende:

[..]

heel lullig, maar je moet steeds door dezelfde kleur poortjes lopen, dus of steeds door de witte, of door een andere :r
Oh tuurlijk |:( , nog niet aan gedacht. Het is natuurlijk wel logisch als met andere recuits het parcours moet afleggen.
Ik ga het wel testen zodra ik thuis ben. Moet tot 23:00 werken.

Maar bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op vrijdag 05 juli 2002 16:12 schreef Raimond het volgende:
ik word helemaal gek online met MOUT!

na een uur spelen had ik eindelijk es een keer zo'n flag gevonden en gepakt, maar voorderest wordt ik steeds van honder meter afstand neergeschoten, teriwjl ik op 50 meter nog geeneens kan zien of iemand een teammate is of niet!
mijn aim wordt dan gewoon niet rood of groen, dat doet ie pas als dat andere ventjee vlakbij is. en als ik hem dan neer wil schieten kan ik schieten wat ik wil maar ik word zelf altijd eerder neergeschoten....
Het ultime bewijs :D Deze game is niet voor newbie, ben je newbie kom je niet verder en begint dit game je te vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah, als er een fout in het spel zit, kan je ook niet verder :Z...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24967

tief toch op met dit spel. heb netjes de trainings missies gedaan en wil nu toch wel ff online knallen, connecten lukt nog wel maar ga telkens naar spectator mode of hij zegt iets over authorization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Damn ik kan gewoon niet verder omdat alle servers die McKenna MOUT Site draaien, volzitten en een ping van 200+ hebben. Komen er ook nog goede europese servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ze moeten die online missies eruit fl*kkeren! Dit schiet echt niet op zo

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Ik hoorde net van een maat van mij die in de VS bij defensie werkt dat ze de geldkraan voor extra servers hebben dichtgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57623

Kan iemand die wél normaal en goed heeft kunnen spelen effe zeggen hoe het is en of het de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
Bah 7 vd 7 gewonnen, geen teamkills, en dus een ROE van 0, en nog niet gequalified..... fijn hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 21-04 15:50
Op vrijdag 05 juli 2002 16:58 schreef Allochtoon het volgende:
Ik hoorde net van een maat van mij die in de VS bij defensie werkt dat ze de geldkraan voor extra servers hebben dichtgedraaid
Geen goede maat, op gamespy zeggen ze dat ze nieuwe servers er bij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op vrijdag 05 juli 2002 16:58 schreef Allochtoon het volgende:
lijkt me sterk zo vroeg...

dit is de ideale tijd om de bugs deruit te halen..

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:04

Damian

Insane Obtrusion

pff is toch logisch dit allemaal

Spel moest op Independance Day uitkomen (4 july) Dus logisch dat er nog een paar dingen ontbreken. Spel is gewoon niet af.

FF rustig wachten op meer servers, en tot de ingame server browser af is.

Relax allemaal :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand misschien zeggen wat alle single-play missies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 21-04 15:50
Op vrijdag 05 juli 2002 17:14 schreef jcross het volgende:
kan iemand misschien zeggen wat alle single-play missies zijn?
Alle missies opdrachten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Op vrijdag 05 juli 2002 17:10 schreef TepelStreeltje het volgende:

[..]

lijkt me sterk zo vroeg...

dit is de ideale tijd om de bugs deruit te halen..
lol... het was cynisch als de pest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:25

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar als er mensen zijn die nog een snelle downloadserver zoeken ga dan naar spelletjesgarnaal.be, daar zit ik op 50 kb/s :9.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[patsermode]
Hmm, ik haalde em daar met 160kb/s vandaan :).
[/patsermode]

Idd wel een goede mirror, maar was wel al gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 02:14

Termy

valt er nog wat te fragge?

Op vrijdag 05 juli 2002 16:12 schreef narfpower het volgende:

[..]

SGT is hoger ;)
waarom staat SSG dan _altijd_ hoger in de lijst?

btw, er zal wel geen hoop zijn op niet-amerikaanse servers dan wel europese? op een goede server in de VS met bv UT haal ik ook nooit beter dan 100ms ping.. en ik heb ADSL (planet).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25187

Hmm dr is zeker nog geen oplossing voor onderstaande fout. Het is duidelijk dat het iets met directx te maken heeft, iig dat zeggen ze op die techfora van AA, maar een oplossing is er nog niet. DirectX 8.1 opnieuw geinstalleerd, werkt nog niet.
GetDeviceCaps failed(D3DERR_NOTAVAILABLE) on adapter 0.

History: GetDeviceCaps <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar uploaden jullie je gegevens dan?
btw ik heb directX 9.0 beta al :D

ow en gaan we patseren?
[patser mode]
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/035y5.JPG
[/patser mode]

Ohjah, en als je een game launched en je komt in het menu, ff op escape drukken :)

and now a message from out sponsors :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Jezus man :( Hoe moet je nu precies door!

Want ik heb Mount nog wat gespeeld daarbij heb ik 6 keer van de 7 mogelijke keren gewonen en geen Teamkill! Maar ik ben nog steeds Not Qualifed :(

Hoe kan dit? :?
MOet je dan toch soms 7 uit 7 winnen?

sommige mensen uit mij team hadden wel wat teamkill, kan dit uit hebben gemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

7:7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

je moet 7 uit 7 hebben voor zover ik begrepen heb, maar doordat de servers zo vol zitten gebeurt het vaak dat als je eigenlijk wel gequalified bent, het toch niet kan worden doorgegeven dus moet je het opnieuw proberen :(

staat in de faq op de hoempage van het spel.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

OK, ff kort samengevat, het spel is (best wel nogal) leuk maar pas speelbaar over een week ofzo, dan zijn er pas genoeg servers, maar wat zeuren jullie nou? Je kan gaan CS'en WC3en whatever... stop MOANING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 18:36 schreef Allochtoon het volgende:
OK, ff kort samengevat, het spel is (best wel nogal) leuk maar pas speelbaar over een week ofzo, dan zijn er pas genoeg servers, maar wat zeuren jullie nou? Je kan gaan CS'en WC3en whatever... stop MOANING
dan moeten ze het maar een week later uitgeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 05 juli 2002 18:40 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

dan moeten ze het maar een week later uitgeven :(
sjah, ze moesten het graag op independance day uitbrengen :/
Rare jongens, die amerikanen ;)

woei 750e reply!
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rinaldotromp/pictures/kont4.jpg

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, alleen independance day was op de 4de. Ik vind zoiezo dat "terroristen afknallen" weinig te maken heeft met independance day. Misschien wel voor de VS, maar voor andere landen, daar maken ze zich geen zorgen over...

Echt weer zo'n amerikaanse instelling...

Edit: Vrijheid is dus, de mogelijkheid hebben om mensen af te schieten, en zelf nog beter erop worden, door deze game uit te brengen en zo een NOG groter leger op te zetten (volgens de Amerikanen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Ik heb vanmiddag wel 4x de online-training (MOUT) succesvol volbracht.
Alleen zijn mijn stats niet bijgewerkt door die server en kan ik het dus voor een 5de keer gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27955

heeft niemand last van plotselingen fouten??
als ik in het spel of een server zit, dan gaat meestal binnen 5 minuten gelijk weer terug naar windows. het geeft me dan de volgende foutmelding

General protection fault!

History: ProcessLeaf <- TraverseBsp <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Geen idee wat het betekend.
alles al geprobeerd, drivers instellingen, bla bla bla.
het moment dat ie quit gaat is meestal als ik een mannetje zie lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 19:23

Vos

AFCA

Start een eigen dedicated server:
Navigate to the System dir of America's Army

Make a copy of Default.ini and rename the copy to hoho.ini

Open hoho.ini and make the following changes:

Find localmap=Entry.aao and change it to localmap=Pipeline.aao (there are a variety of options, look in the map dir for more maps)

Find the line that says ServerActors=UTelnet.TelnetServer and comment it out (add a ; before the line)

Create a batch file in the System directory with the following line: armyops.exe -server ini=hoho.ini

Run the batch file.
dit heb ik dus net gedaan, en op andere pc hier gejoined, kom wel in het level maar verder geen opties
iemand al zelf een game gecreate ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 04-05 14:23
Ik heb gisternacht ff dat mount mcnogiets gespeelt en werd er ziek van en veranderede nix, nu connect ik naar een server en heb ik ineens SSG ipv PVT voor mijn naam :P

Maar je kan nu zelf ook een server starten, tjek hier maar:
http://www.gamers.nl/nieuws/13742

Ik hoop dat gamepoint enzo snel servers gaan hosten. Dat spel is wel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

join 212.204.178.228 !!!
heb server draaien, spelen 2 man nu, help ze ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Laatst online: 23:29

MartNL

&nbsp;

Op vrijdag 05 juli 2002 20:25 schreef Vos het volgende:
join 212.204.178.228 !!!
Waarom schiet je mij dood?
Je stats worden bewaard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 19:03 schreef -=!ME!=- het volgende:[afbeelding]
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 13:25

Blauw

De Schreeuw

kuch, de wait time bij file planet is 115 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
PS: waarom is de game bij mij zo extreem donker? maakt niet uit wat ik doe kwa videokaart/monitor/game instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Op vrijdag 05 juli 2002 20:35 schreef MartNL het volgende:

[..]

Waarom schiet je mij dood?
Je stats worden bewaard hoor.
was ik niet
ik host die server
maat van speelt op me broers pc (heet Jasper in spel=mijn login)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Op vrijdag 05 juli 2002 20:38 schreef Jozzz het volgende:
kuch, de wait time bij file planet is 115 minuten :D
www.spelletjesgarnaal.be en nooit weer vergeten >:)

http://garnaaldemo.planetinternet.be/ArmyOps_Recon.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29510

Voor de mensen die moeite hebben met identificeren van de vijand "OPFOR" (Opposing Force),

De tegenstander is herkenbaar aan een ietwat anders uitziende helm (wat lichter dacht ik), en de kleding is wat donkerder, het belangrijkste verschil is dat de vijand geen rugzak aanheeft maar je teamgenoten wel. Verder zal je crosshair rood worden bij een vijand en teamgenoot groen.
:p
Op vrijdag 05 juli 2002 20:39 schreef VeldKoe het volgende:
PS: waarom is de game bij mij zo extreem donker? maakt niet uit wat ik doe kwa videokaart/monitor/game instellingen
je moet wel je nightvision aandoen he! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 19:48
hehe dat qualifyen duurde beetje lang, heb me dus maar ff afk laten staan en toen ik na een uurtje terugkwam was ik er blijkbaar doorheen :)

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Op vrijdag 05 juli 2002 20:41 schreef actieman het volgende:
hehe dat qualifyen duurde beetje lang, heb me dus maar ff afk laten staan en toen ik na een uurtje terugkwam was ik er blijkbaar doorheen :)
:D dat is natuurlijk de oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

join 212.204.178.228 !!!
woei!
8000 ping :(
* StarLite zoekt wel een homelan server :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
join 212.204.178.228 !!!
Veel lag en idd ping van rond de 7300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

6 man op me @home lijntje is beetje teveel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Nog andere opties? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 20:41 schreef NDAsilenced het volgende:
je moet wel je nightvision aandoen he! :D
oeps :o kan dat ook :+
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49239

Ik open even een nieuw topic !! Deel 2, momentje jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gooi er ook ff FAQ's in :)
(zoals infantry blabla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Kom naar 213.84.220.205 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[topic=543319/1/25]

Deze kan dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 21:04
Op vrijdag 05 juli 2002 20:41 schreef Lighteye het volgende:

[..]

www.spelletjesgarnaal.be en nooit weer vergeten >:)

http://garnaaldemo.planetinternet.be/ArmyOps_Recon.exe
hehe, maar goed dat Opera alvast gaat opslaan als je nog niet de locatie van saven heb bepaald, want ik ging even mijn tanden poetsen en toen ik terug kwam zat ie al op 55 MB :D

Nog een paar minuutjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, leuk... probeer ik mooi begin weer te maken, wordt ie gesloten... naja, dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24967

join 212.204.178.228 !!!
als iedereen nu ff deze server joint dan wordt het nog leuk, nu is het een lauwe boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48687

heb ff vraag wat doe ik fout? ik kom de eerste missie neit voorbij als ik die missie heb geslaagd kan ik niet naar de volgende toe :S wat kan dat zijn wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi spel, ik moet ook maar es sparen voor G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op vrijdag 05 juli 2002 21:09 schreef vip32 het volgende:

[..]

als iedereen nu ff deze server joint dan wordt het nog leuk, nu is het een lauwe boel
Mjah, ik was er ent met iemand anders ben na een tijdje gestopt kwm helemaal niemand bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Op vrijdag 05 juli 2002 21:09 schreef vip32 het volgende:

[..]

Ik was er ook , maar er zijn allemaal van de wannebe tweakertjes. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik straks thuis ben join ik ook wel.
Dan maken we het samen ff wat drukker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Zo te zien zijn er server bijgekomen bij Gamespy, eerst ware er namelijk rond de 1800 erver nu zit het rond de 3500! :7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

je moet niet roken en lachen tegelijk... flikkert je peuk uit je bek :)

maar ff on-topic, ik heb net voor het eerst eindelijk Mount Rushmore;) kunnen spelen, ping 300, ging wel aardig maar wel laggy soms. Ze hadden beter stuk meer servers int begin kunnen hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
kheb et net effe intensief gespeeld.. mooie graphics, erg afgewerkte game (kwa bugs e.d., kan ook aan engine liggen nat.), mooie geluiden, leuke actie als je er van houd, etc etc.. maar ik houd niet van gecommandeerd worden, ga echt niet die missies afmaken als zo'n mongool staat te blaffen naar me terwijl ik me teammaten afschiet, en dan dat je in de gevangenis gaat.. zoooo zielig, echt zo'n typische amerikaanse actie om zoiets te implementeren in een game, net alsof ze willen zeggen van 'kijk jongetjes, hier kom je terecht als jullie niet braaf zijn!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Op vrijdag 05 juli 2002 22:52 schreef VeldKoe het volgende:
kheb et net effe intensief gespeeld.. mooie graphics, erg afgewerkte game (kwa bugs e.d., kan ook aan engine liggen nat.), mooie geluiden, leuke actie als je er van houd, etc etc.. maar ik houd niet van gecommandeerd worden, ga echt niet die missies afmaken als zo'n mongool staat te blaffen naar me terwijl ik me teammaten afschiet, en dan dat je in de gevangenis gaat.. zoooo zielig, echt zo'n typische amerikaanse actie om zoiets te implementeren in een game, net alsof ze willen zeggen van 'kijk jongetjes, hier kom je terecht als jullie niet braaf zijn!'
Ik wou dat we bush konden dood schieten.
Misschien komt er nog wel een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 22:52 schreef VeldKoe het volgende:
Je kan ook gewoon het spel spelen zoals het bedoelt is.

Tis maar een idee hoor . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

loop nou allemaal niet zo te poepen of America ineens

GRATIS GAME!!

d0h :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Op vrijdag 05 juli 2002 22:57 schreef Damian het volgende:

GRATIS GAME!!

Nee je word gehersenspoeld.
Iedereen is volgende week ineens pro amerika. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 22:57 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon het spel spelen zoals het is bedoelt is.

Tis maar een idee hoor . .
ok
bedankt voor je idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 22:57 schreef Damian het volgende:

GRATIS GAME!!

ik loop niet te poepen op amerika, valt me alleen op, dat gevangenis gedoe is echt gewoon typisch zo'n actie van de amerikanen om de vaak in hun ogen (check nieuwsitems over publiciteit van gaming daar) 'oh zo agressieve en slechte gamers' opeens.. het LICHT te laten zien! maar das geen bash op de game, viel me alleen op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

mijn broertje van 12 die het spel ook speelt kijkt nu alleen nog maar amerikaanse tv series, en amerikaanse films... hij lust ook alleen nog maar amerikaanse cereals, en amerikaans ijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 23:02 schreef Allochtoon het volgende:
mijn broertje van 12 die het spel ook speelt kijkt nu alleen nog maar amerikaanse tv series, en amerikaanse films... hij lust ook alleen nog maar amerikaanse cereals, en amerikaans ijs...
misschien is ie wel amerikaans.. hence je naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

OMFG now i'm scared!!

Start GaySpy op, wil server joinen, maar die zit vol.

Naja, dan maar weer GoT-en, valt het me op hoe traag alles ineens is. Check me DU meter, blijkt dat ik met 16k aan het uppen ben, en met 9k aan het downen ben :?

WTF doet dat dan ??

Ik heb toch echt alles uit staan...

Check:

Afbeeldingslocatie: http://damian.xs4para.nl/WTF.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Valt me nog mee dat je niet eerst 5 minuten naar een brainwash filmpje moet kijken voordat je mag spelen :P

--> "OK walk to your closet... pick up youre shotgun.... walk over to your neighbor the islamic guy.. kill him.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33173

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 23:12 schreef Allochtoon het volgende:
Valt me nog mee dat je niet eerst 5 minuten naar een brainwash filmpje moet kijken voordat je mag spelen :P

--> "OK walk to your closet... pick up youre shotgun.... walk over to your neighbor the islamic guy.. kill him.."
Het is voor jou wel moeilijk om de eerste post in het topic te lezen he?
En voor nog veeel meer mensen blijkbaar :{

Geen bullshit gezeik over propaganda etc, dan open je zelf maar een topic :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40422

Ik heb hem nu bij gigex in de download staan :P , maar met een 56k6 :( ,

ken ik nu gewoon me pc straks uitzetten en morgen verdergaan ? moet ik dan gewoon weer op de download link klikken ? iemand ervaing mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 05 juli 2002 23:19 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Het is voor jou wel moeilijk om de eerste post in het topic te lezen he?
En voor nog veeel meer mensen blijkbaar :{

Geen bullshit gezeik over propaganda etc, dan open je zelf maar een topic :r
hebbie wel gelijk, maar check mijn post hierboven eens dan, is wel raar :?

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.