jezus, ik snap echt niet waar sommige van jullie zo moeilijk over zitten te doen. krijg je een game gratis, zit je nog te whinen.
"omg 13 jarigen kunnen dit spel ook spelen! die vuile amerikanen!" fyi, 13 jarige ettertjes spelen allang games waarbij de ledematen je om de oren vliegen, en vaak zijn die jonge gastjes nou juist die lamers en allround vervelende kereltjes, die niemand in z'n team wil hebben.
het mooie van AA is dat lamers het spel niet lang zullen spelen. als jij in een online game je teammates naar de tering schiet dan beland je dus mooi in de bak en vervolgens word je geband van het hele spel. "you fucked it up, bye bye!" denk je te kunnen klagen? ho maar. de game is toch gratis? you did it to yourself.
daarbij, je kan niet zomaar alle wapens gebruiken online. nee, voordat je kan gaan snipen moet je eerst maar ns bewijzen dat je ook daadwerkelijk met zo'n geweer kan omgaan.
het echte leger heeft hele stricte regels, en reken maar dat deze regels bij AA net zo streng gehandhaafd worden.
persoonlijk vind ik het een goed plan van het leger. ja natuurlijk is het advertising, maar ik kan een goed idee respecteren, ook als het van het leger komt.
waar ik echt niet goed van wordt is die anti amerikaanse houding die zovelen van ons hebben, en die bij velen nergens op gebaseerd is. een soort misplaatst idee van politieke correctheid of zoiets, en als je dan vraagt of zo iemand ooit in Amerika geweest is dan blijft het stil. waar heb je het dan over?! hoe kun je nu uitspraken doen over een land waarvan je geen idee hebt hoe de cultuur in elkaar zit? je kijkt het nieuws? oh ja, dan ben je vast heeeel geinformeerd.

het is gewoon de standaard puberale teen-angst, die maakt dat je wil rebelleren tegen het kapitalisme, amerika, je ouders en politiek. grow up!!!
ok rant over. ik voel me weer een stuk beter.