Hij nog realistischer dan andere spellen, zo duurt het laden van een wapen ook veel langer
wat op zich wel jammer is, is dat je alleen met de amerikanen kunt spelen. Je vecht tegen terroristen, maar online speelt iedereen amerikanen, en de tegenstander ziet jou als terrorist en jij ziet hem als terrorist.
Maar ja, anders is het geen propaganda meer voor het leger natuurlijk.
damn dat is saai. Dan heeft iedereen gewoon dezelfde wapens en al die shit.Op zaterdag 29 juni 2002 12:55 schreef jopie het volgende:
wat op zich wel jammer is, is dat je alleen met de amerikanen kunt spelen. Je vecht tegen terroristen, maar online speelt iedereen amerikanen, en de tegenstander ziet jou als terrorist en jij ziet hem als terrorist.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Hmmmz wat lul je, hij komt 4 July uit.Op woensdag 29 mei 2002 18:31 schreef real_raichu70 het volgende:
Wachten op Deviance dus , want alleen Amerikakjes tussen 13 en 34 kunnen em downen ...
wat lul jij ?Op zaterdag 29 juni 2002 14:10 schreef Novah het volgende:
[..]
Hmmmz wat lul je, hij komt 4 July uit.
Lees de draad voordat je blaat.
Op Independence day idd. Ik ga hem ook wel ff downen. misschien wel leuk. Is er iets bekend over de min. sys specs?Op zaterdag 29 juni 2002 14:10 schreef Novah het volgende:
[..]
Hmmmz wat lul je, hij komt 4 July uit.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
unreal warfare engine.Op zaterdag 29 juni 2002 14:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Op Independence day idd. Ik ga hem ook wel ff downen. misschien wel leuk. Is er iets bekend over de min. sys specs?
Das de engine van u2k3 dus zal wel ongeveer zelfde eisen zijn.
Dus overbodig voor mij om te downloaden
Als ik het me goed herinner kan iedereen (dus ook niet-amerikanen) hem downloaden, maar alleen amerikaanse kids van rond de 13/14 kunnen gratis de cd-rom etc thuis gestuurd krijgen.Op zaterdag 29 juni 2002 14:13 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
wat lul jij ?
Lees de draad voordat je blaat.
Nou maar hopen dat me GF2 pro het enigszins aan kan.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Ben benieuwd of het downloaden etc. wel goed zal gaan
Want volgens mij willen veel mensen deze game wel eens, vooral doordat er nog eens Mp bij zit ook
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
mijn verbinding gaat roodgloeiend staan op 4 juli
Tja...Op zaterdag 29 juni 2002 15:25 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik kan die filmpjes echt niet vinden op hun site
Verwijderd
Staat voor op de siteOp zaterdag 29 juni 2002 15:25 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik kan die filmpjes echt niet vinden op hun site
http://www.americasarmy.com/ops/videos/videos.php
Daar iig
Verwijderd
sorry wat een gezeik (ook die anderen die lopen te zeiken hierover), nofi btw. Wat maakt het nou uit of men reclame op tv maakt of via zo'n spelletje?Op donderdag 30 mei 2002 14:51 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
Het spel opzich is niet zo erg, het zou namelijk door ieder commercieel bedrijf uitgebracht kunnen worden, het gaat om de achterliggende gedachte dat de amerikaanse overheid de jongere mensen probeert te beinvloeden om in het leger te gaan via dit spel.
Het is een zeer goede stunt, is een keer iets nieuws.
hmz, jij bent een amerikaan die toevallig NL spreekt of je bent een immigrant? anders is het duidelijk dat je een enorm bord voor je kop hebt en zelf totaal geen idee hebt.Op maandag 10 juni 2002 15:11 schreef crookram het volgende:
waar ik echt niet goed van wordt is die anti amerikaanse houding die zovelen van ons hebben, en die bij velen nergens op gebaseerd is. een soort misplaatst idee van politieke correctheid of zoiets, en als je dan vraagt of zo iemand ooit in Amerika geweest is dan blijft het stil. waar heb je het dan over?! hoe kun je nu uitspraken doen over een land waarvan je geen idee hebt hoe de cultuur in elkaar zit? je kijkt het nieuws? oh ja, dan ben je vast heeeel geinformeerd.het is gewoon de standaard puberale teen-angst, die maakt dat je wil rebelleren tegen het kapitalisme, amerika, je ouders en politiek. grow up!!!
ok rant over. ik voel me weer een stuk beter.
fyi, ons journaal is heeeel wat beter dan de gemiddelde nieuwszender daar (zelfs CNN maakt veel (grove) fouten) dus ja je mag hier gerust zeggen dat je redelijk geinformeerd bent hier.
verder schijn jij het fenomeen "geschiedenis" ook niet te kennen. een beetje verdiepen in wat de amerikanen (lees: VS) allemaal geflikt hebben zou misschien handig zijn.
alle onzin die daar vandaan komt verbaasd mij trouwens niet zo veel, als je bedenkt wat voor uitschot de grootouders zijn die we (en andere landen) zelf wat eeuwen terug daarheen verbannen hebben. natuurlijk de gewone emigranten uitgezonderd.
dat Amerikaans kapitalisme is overigens niet amerikaans maar nederlands, sterker nog, het is het kapitalistische systeem van rond de VOC tijd. geloof je me niet? das mooi, ik raad je aan even het boek The Dutch Republic: It's Rise, Greatness, and Fall 1477-1805 van Prof. J. Israel van Oxford University. waarschijnlijk krijg je door dat boek ook HEEEL wat meer respect voor Nederland...
ach, ik ook weer opgelucht
nu weer even ontopic.
aankomende 4 juli weet ik wel iets te downen
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Stom dat er nu al op een spel gekankerd wordt dat nog niet uit is, en wat daarbij gratis is. Hoeveel gratis spellen ken je die er zo uitzien?
Warez niet meegerekend uiteraard. Ik denk dat de uitdrukking "je mag een gegeven paard niet in de bek kijken" hier wel op z'n plaats is ("je mag een gegeven game niet in z'n source kijken?" ander?).
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Is dat zo???Op zaterdag 29 juni 2002 11:19 schreef Evilernie het volgende:
[..]
goed gezien.....staat erboven...
Niet eens gezien

Geinig spelletje om ff te testen... ik verw8 wel niet dat dit zich kan meten met een game waarvoor je moet betalen... maar we zullen zien... misschien een nieuwe trend... free games... (nou ja legaal free games) =)
Woei, dat ziet er nice uit 
* GGS_206 kan niet wachten
* GGS_206 kan niet wachten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
4 juli pasOp maandag 01 juli 2002 15:46 schreef MasterOverdrive het volgende:
vandaag moet ie te downen zijn he
alleen kan niks vindenalleen screenshots

LOL! : Je zal nooit americaanse teroristen (oops, ik bedoel soldaten
) kunnen neerschieten!
Aangezien dit spel is bedoeld om het americaanse leger te promooten, wil de overheid natuurlijk niet dat de burgers hun eigen strijdmacht gaan fraggen
Dus; je zal altijd je vijand als Tero zien aen jezelf als americaan
Dus als je in team 1 zit; zie je team 2 als terros
en als je in team 2 zit, zie je team 1 als terros
Ik denk overgings dat dit spel wel eens de nieuwe CS zou kunnen worden, niet het spel zelf, maar een van de MODs;
de unreal engine word hier zo goed als gratis ter beschiking gesteld!
Dus elke MOD devloper zou zot moeten zijn om niet deze hoogtechnologishe engine te gebruiken, en een voledig gratis custom spel uit te brengen!!!
Het enige naadeel is dat oudere systeemen het niet meer treken, maar op langere termijn...Het einde van (Half-Life) CS

Dit worden gouden tijden voor MODs, let op mijn woorden...
Aangezien dit spel is bedoeld om het americaanse leger te promooten, wil de overheid natuurlijk niet dat de burgers hun eigen strijdmacht gaan fraggen

Ik denk overgings dat dit spel wel eens de nieuwe CS zou kunnen worden, niet het spel zelf, maar een van de MODs;
Dus elke MOD devloper zou zot moeten zijn om niet deze hoogtechnologishe engine te gebruiken, en een voledig gratis custom spel uit te brengen!!!
Het enige naadeel is dat oudere systeemen het niet meer treken, maar op langere termijn...Het einde van (Half-Life) CS
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Nou ik vind het niet erg als je constant een amerikaan bent, ben ik liever dan een terroist 
Wat ik net in de PC Gameplay las is dat er 200 servers gestart worden tijdens de release van het spel en er zullen continue server admins aanwezig zijn om spelers te kicken die o.a. aan TK doen, ECHT WEL GAAF
als het dan ook werkelijk gebeurd
Wat ik net in de PC Gameplay las is dat er 200 servers gestart worden tijdens de release van het spel en er zullen continue server admins aanwezig zijn om spelers te kicken die o.a. aan TK doen, ECHT WEL GAAF
Wat een stelletje stumperds
pas 4 juli, lezen is ook een vak 
Beloofd wel veel goeds, ziet er goed uit, en ik denk dat die server plat ligt donderdag

Beloofd wel veel goeds, ziet er goed uit, en ik denk dat die server plat ligt donderdag
Ik moet je teleurstellen, deze game wordt niet modbaar, ze zullen alleen zelf veranderingen aanbrengen. Het blijft wel een evoluerend project. dwz, ze blijven er dingen bij doen en er aan verbeteren. Dus er is een kans op cs achtige tafarelen, alleen dat moet gemaakt worden door het team zelf.Op maandag 01 juli 2002 20:28 schreef The_Dud3 het volgende:
LOL! : Je zal nooit americaanse teroristen (oops, ik bedoel soldaten) kunnen neerschieten!
Het enige naadeel is dat oudere systeemen het niet meer treken, maar op langere termijn...Het einde van (Half-Life) CS![]()
Heb ik ergens in een interview gelezen, het kan zijn dat ze dit natuurlijk uiteindelijk toch veranderen, maar ze hebben niet echt belang bij mod-mogelijkheden, aangezien ze niet geinteresseerd zijn in geld, en dus zelf de levensduur van het spel kunnen verlengen (modmakers verlengen levensduur van spellen gratiz, daarom wordt tegenwoordig de multiplayer source etc van bijna elke fps vrijgegeven)
Op maandag 01 juli 2002 21:27 schreef DarkShadow het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, deze game wordt niet modbaar, ze zullen alleen zelf veranderingen aanbrengen. Het blijft wel een evoluerend project. dwz, ze blijven er dingen bij doen en er aan verbeteren. Dus er is een kans op cs achtige tafarelen, alleen dat moet gemaakt worden door het team zelf.
Heb ik ergens in een interview gelezen, het kan zijn dat ze dit natuurlijk uiteindelijk toch veranderen, maar ze hebben niet echt belang bij mod-mogelijkheden, aangezien ze niet geinteresseerd zijn in geld, en dus zelf de levensduur van het spel kunnen verlengen (modmakers verlengen levensduur van spellen gratiz, daarom wordt tegenwoordig de multiplayer source etc van bijna elke fps vrijgegeven)

Verwijderd
Wat ik ook wel leuk vind is dat je eerst in SP een aantal missies moet trainen/voltooien om de wapens in MP te kunnen gebruiken 
Erg leuk concept, zullen wel weer cheats ofzo voor komen
maar toch erg leuk/goed idee
Erg leuk concept, zullen wel weer cheats ofzo voor komen
Deze versie is trouwens wel beperkt. Er komt later deze zomer een volledigere versie uit als ik het goed begrijp.
http://americasarmy.com/ops/news/
http://americasarmy.com/ops/news/
Verwijderd
Er zit nu ook op gamers.nl (http://www.gamers.nl/nieuws/13696) iemand te jodelen dat zijn vriend ofzo hem al heeft maar je moet een mailtje naar hem toesturen voor reactie en bij genoeg 'aanhang' zal zijn vriend een ftp opengooien
Wordt daar afgedaan als bullshit btw
Wordt daar afgedaan als bullshit btw

Er stond dat hij in de US op 4 juli om 00:01 wordt gereleased, dus zal dat zo tegen 8 uur 's ochtends hier zijn 
Maar het zal dan wel aardig druk zijn op die servers.
Die Amerikanen slapen dan vast nog niet en Europa is al weer wakker.
Ik hoop maar dat er ontieglijk veel mirrors komen.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Hij komt overmorgen uit!!!!!!!

Dat worden dus nog 2 slapeloze nachten
(Dan maar proberen aan iets anders te denken)
En wat ik raar vind is dat GameSpy Arcade al rooms heeft met America's Army: Operations
Dat snap ik dus niet helemaal
<edit>
Dat was dan wel de demo maar ik heb em niet kunnen vinden op Gamespy en andere site's
<edit>
Dat worden dus nog 2 slapeloze nachten
En wat ik raar vind is dat GameSpy Arcade al rooms heeft met America's Army: Operations
<edit>
Dat was dan wel de demo maar ik heb em niet kunnen vinden op Gamespy en andere site's
<edit>
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
dan ben ik toch aan het werk en aan het eind v/d dag zijn er vast genoeg mirrorsOp dinsdag 02 juli 2002 09:57 schreef asmoday het volgende:
Er stond dat hij in de US op 4 juli om 00:01 wordt gereleased, dus zal dat zo tegen 8 uur 's ochtends hier zijn
Verwijderd
Spanning nog 1 nachtje slappie doen.
Dan downen als een gek en gamen weet iemand de size van deze game anders moet ik nog een dag w8en voor die binnen is.
700Mb @ 180Kb/sec = een uurtje maar het zal wel rete traag gaan KPN QWEST.
Dan downen als een gek en gamen weet iemand de size van deze game anders moet ik nog een dag w8en voor die binnen is.

Verwijderd
220 mb en dr zullen 120 servers beschikbaar zijn om te kunnen spelen met actieve adminsOp woensdag 03 juli 2002 01:03 schreef ADMINX het volgende:
Spanning nog 1 nachtje slappie doen.
![]()
![]()
Ik gaat dit zeker in de gaten houden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik meen dat je hem hier pas om 02.01 uur donderdagochtend kunt downloaden, zulu tijdOp woensdag 03 juli 2002 02:52 schreef Saekerhett het volgende:
Nog maar 21 uur en 10 minuten, jongens
Nee. Donderdag de 4e om 8 uur kun je em in Europa downloadenOp woensdag 03 juli 2002 03:33 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Ik meen dat je hem hier pas om 02.01 uur donderdagochtend kunt downloaden, zulu tijd
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Net pas over deze game gehoord en dat filpje bekeken op gamespot en dit focking rulez... Zo vet realistisch...
Met deze game en GP4 kom ikd e zomer wel door
en dan aan het eind van de zomer UT2003.... wow...
Met deze game en GP4 kom ikd e zomer wel door
en dan aan het eind van de zomer UT2003.... wow...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik doe het wel met mijn vrouw deze zomert.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid:
Het spel is te downloaden vanaf 00:01 zulu. Zulu is hetzelfde als GMT (Greenwich Main Time). In Nederland zitten wij nu op +2 GMT. Het spel is dus te downloaden vanaf 02:01 Nederlandse tijd.
Het spel is te downloaden vanaf 00:01 zulu. Zulu is hetzelfde als GMT (Greenwich Main Time). In Nederland zitten wij nu op +2 GMT. Het spel is dus te downloaden vanaf 02:01 Nederlandse tijd.
Van het officiele forum :Op woensdag 03 juli 2002 11:47 schreef kjbpeeters het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
The game is NOT being released according to Zulu time.
While the exact release time is still up in the air,
it's likely that the game will be released around
12am PST on the morning of July 4th.
-Chem
Wij zitten hier altijd nog op GMT +1 he;)
nope... zomertijdOp woensdag 03 juli 2002 12:09 schreef T7D_Sneezy het volgende:
Wij zitten hier altijd nog op GMT +1 he;)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Kennen ze dat daar niet dan? Ze zouden eens een keer hetzelfde doen als de anderen......Op woensdag 03 juli 2002 12:32 schreef Phydomir het volgende:
[..]
nope... zomertijd+2 dus
GVD!! Net nu me mobo naar de knoppen is komt dat spel uit 
Moet ik zolang op een p3 450 gaan spelen
Counter-strike draait er niet eens goed op, dus laat staan dit spel
Moet ik zolang op een p3 450 gaan spelen
Woei, nog een paar uurtjes.
BEn echt benieuwd of die te downloade server niet al te overbelast raken/vol raken
Dat al natuurlijk wel, tenzij ze het groots aanpakken. Weet er misschien iemand vanuit hoeveel server je kan downloaden?
BEn echt benieuwd of die te downloade server niet al te overbelast raken/vol raken
Dat al natuurlijk wel, tenzij ze het groots aanpakken. Weet er misschien iemand vanuit hoeveel server je kan downloaden?
Verwijderd
ik zou wel eens willen weten hoelaat die hier nu uitkomt, ben nooit goed geweest in die tijden omrekenen
Verwijderd
Paar uurtjesOp woensdag 03 juli 2002 14:10 schreef jdiezrequejo het volgende:
Woei, nog een paar uurtjes.
morgen toch?
of hij doet het helemaal niet

tampert, kriminalpolizei
wanneer kan je het downen
[This space is for rent]
4 juli Amerikaanse tijd, dus volgens mij als ik het goed begrijp heb 9 uur s'ochtends hier, morgen he
, maar kan ook eerder.
Als je gelezen had... waarschijnlijk 4 juli.Op woensdag 03 juli 2002 14:57 schreef PoweRoy het volgende:
wanneer kan je het downen
dat wist ik al maar hoelaatOp woensdag 03 juli 2002 15:02 schreef Lampie het volgende:
[..]
Als je gelezen had... waarschijnlijk 4 juli.
[This space is for rent]
als ik morgenvroeg opsta zijn er vast wel een paar mirror's ipv
fileplanet

yup site werkt niet meer bij mijOp woensdag 03 juli 2002 14:40 schreef Evilernie het volgende:
of hij doet het helemaal niet
maar goed nu nog eentje van de luchtmacht en als ze in elkaar kunnen worden gevoegt krijgen we een gratis OPF
Verwijderd
Nou, dan moet de marine ook nog meewerken.Op woensdag 03 juli 2002 18:30 schreef RS_003 het volgende:
[..]
yup site werkt niet meer bij mij
maar goed nu nog eentje van de luchtmacht en als ze in elkaar kunnen worden gevoegt krijgen we een gratis OPF![]()
![]()
en dan alles samenvoegen tot een game 
dat zal nog wel een tijdje duren
dat zal nog wel een tijdje duren
tampert, kriminalpolizei
Dit lees ik op www.gameweek.nl
Was het niet (lokale tijd) morgenvroeg 7 uurAmerica's army vanaf 4 juli te downen
Posted by Evilernie on 3rd July 2002 @ 14:54 (GMT +01:00)
Als het goed is, is de game America's Army in de nacht van 4 op 5 juli te downen.
Dus toch MOD'sDit is dus de game door de US army zelf ontwikkeld en uitgebracht. Er zit ook een multiplayer fuctie op
Wat ik er tot nu toe van gezien heb, is alleen maar zalig dus ik hoop dat de simulatie/game echt zo goed is als het er uit ziet...
Het schijnt dus ook echt zo te zijn dat als je met je M16 door het water hebt gelopen, dat hij ook kan blijven hangen tijdens het schieten enzo Overigens denk ik dat de servers in amerika al dat download geweld niet echt aankunnen....
Bovendien wordt de source van de game uitgegeven dus als het zuigt, zullen er wel goeie MOD's voor uitkomen.... Nu maar hopen dat het echt zo'n goeie game is..
Verwijderd
WOW hubba hubba
Dit ziet er zeer netjes uit. Dit moet ik hebben, Al gaat me dit mij downoad limiet kosten
Lol, ik zie het al gebeuren;Op woensdag 03 juli 2002 20:02 schreef Speakerfreak het volgende:
WOW hubba hubbaDit ziet er zeer netjes uit. Dit moet ik hebben, Al gaat me dit mij downoad limiet kosten
je zit eerst 15 uur te downen aan 2 kb/s om vervolgens te merken dat je niet eens kan online spelen omdat je limiet bereikt is
Verwijderd
hmm mischien ik weetn iet hoe groot ie gaat worden maar als ik em zo eens bekijk niet klijn denk ik
Maargoed met kabelfoon KUN JE TOCH NIET ONLINE GAMEN KUTKABELFOON KUTKABELFOON KUTKABELFOON KUTKABELFOON
lauwe shit he....;) iedereen klikt op mijn 1337 link....moet er eigenljk ff een counter op zetten....Op woensdag 03 juli 2002 19:35 schreef The_Dud3 het volgende:
Dit lees ik op www.gameweek.nl
[..]
Was het niet (lokale tijd) morgenvroeg 7 uur
[..]
Dus toch MOD's![]()
![]()
tampert, kriminalpolizei
Op woensdag 03 juli 2002 20:14 schreef SkoolieDie het volgende:
Carnivore!
Verwijderd
Efe voor alle duidelijkheid. De demo komt op 03:01am EST uit. Het is nu 21:24 GMT in EST is dat 14:24pm er is dus een tijdsverschil van 7 uur. We kunnen de demo dus downloaden om 10:01 's ochtends downloaden. om het na te checken kijk op http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Nog paar uurtjes
Lees ff de post boven je...Op woensdag 03 juli 2002 23:03 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nog paar uurtjes
Dan is het nog steeds maar een paar uurtjes.Op woensdag 03 juli 2002 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees ff de post boven je...
Iets meer dan 10...
Paar uurtjes zijn 3,4,5, maar geen 10Op woensdag 03 juli 2002 23:28 schreef asmoday het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds maar een paar uurtjes.
Iets meer dan 10...
Uhhh, toen jij dat poste was het 21:28 CET, dus 19:28 GMT (die minuten boeien niet echt).Op woensdag 03 juli 2002 21:29 schreef arnout109 het volgende:
Efe voor alle duidelijkheid. De demo komt op 03:01am EST uit. Het is nu 21:24 GMT in EST is dat 14:24pm er is dus een tijdsverschil van 7 uur. We kunnen de demo dus downloaden om 10:01 's ochtends downloaden. om het na te checken kijk op http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
NU is het dus 21:38 GMT, of 17:38 EST. Dat spel is dus 9:01 CET te downloaded (Nederlandse tijd dus), als die tijd (3:01am EST) wel klopt.
(Dat GoT niet goed loopt, daar kan ik niks aan doen
Verwijderd
hmmm ik duik m'n bed in en ga dromen over deze parel, morgen ochtend sta ik op druk ik op download duik ik m'n bed weer in word weer wakker druk op instal zet een jarrycan koffie en ga gamen
*gaap*
*gaap*
De site is nu onbereikbaar.
Dus waarschijnlijk een goed teken.
Dus waarschijnlijk een goed teken.
Verwijderd
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=89806&download=1
Is already for download
alleen errug lange wachttijden 
check ook het forum van america's army http://americasarmy.com/ops/comments/comments.php?id=35 voor eventueel meer urls
Is already for download
check ook het forum van america's army http://americasarmy.com/ops/comments/comments.php?id=35 voor eventueel meer urls
Jeej download gestart!!! Nu morgen hopen dat ie al klaar is, hij gaat best goed opzich 16kb/s (echt crap) maar als ie zo door gaat is ie er makkelijk als ik wakker word.
http://syd3.ausgamers.com:81/demos/americasarmy/ArmyOpsRecon.exe
gewoon met dap downloaden gaat nu 60 kb/s
Verwijderd
Mijn screens
Ben nog niet verder dan de eerste training, je eerste opdracht is om 24 keer ofzo een target neer te halen met 2 magazijnen alleen ik gebruikte steeds de burst dus toen waren op een gegeven moment mijn magazijnen op 
(Online kan dus nog niet!)

//edit: AArghh crap
je moet online een verbinding maken als je een training voltooid hebt, je moet dus eerst een username aanmaken en die servers zijn nog niet online
(Online kan dus nog niet!)

//edit: AArghh crap
kut lighteye heeft de primeur

Ben ik voor nix zo vroeg wakker geworden, ik dacht dat hij vanaf 6 uur te downen zou zijn. Het is in new york nu net 4th of july, toch?
Ben ik voor nix zo vroeg wakker geworden, ik dacht dat hij vanaf 6 uur te downen zou zijn. Het is in new york nu net 4th of july, toch?
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 06:12 schreef DarkShadow het volgende:
kut lighteye heeft de primeur![]()
Maar je kunt nu dus nog weinig zien zolang die servers nog niet online zijn om je te kunnen registeren, IK denk dat dit spel echt heel goed gaat worden, wat ik tot nu ervan gelezen heb tenminste, en over de veelbesproken propaganda trek ik mij als gamer geen REET van aan
Ik vind het ook een mooi concept dat je eerst moet trainen voordat je verder kunt, dan heb je straks online ook veel minder mensen die er geen zak van kunnen
wat mag ook wel, het mag gewoon niet

jwel, ik gun het je wel hoor, pff 1 uur wachten, sick
Ik vind dat idd trouwens ook een goed idee, bespaart heel wat lamers en n00bs op de server die het spel eigenlijk geen hol aan vinden, maar toch maar even proberen. Op deze manier dwing je ze er moeite voor te doen.
Voor de rest is singleplayer ook gewoon cool
jwel, ik gun het je wel hoor, pff 1 uur wachten, sick
Ik vind dat idd trouwens ook een goed idee, bespaart heel wat lamers en n00bs op de server die het spel eigenlijk geen hol aan vinden, maar toch maar even proberen. Op deze manier dwing je ze er moeite voor te doen.
Voor de rest is singleplayer ook gewoon cool
The Recon version should keep you occupied until the complete Americas Army suite is available later this summer. But this is only the beginning, troops! In the upcoming weeks, youll get to try your hands at completing Sniper School or better yet, U.S. Army Airborne School! How about Ranger School?
kut, ik kan nog geen soldier creeren op internet, en de resultaten van je training moeten geupload worden.
Je kan pas een soldier aanmaken om 12 uur am us time, dus dat duurt nog wel ff
Het ziet er trouwens wel vet uit, maja je kan op deze manier alleen de eerste training volgen.
Je kan pas een soldier aanmaken om 12 uur am us time, dus dat duurt nog wel ff
Het ziet er trouwens wel vet uit, maja je kan op deze manier alleen de eerste training volgen.
woei.... hij's binnen 
edit... WTF... die 10 files van nvidia.com gedownload... gemreged zegt ie dat ie een unexpected end of archive/geen geldige win32 toepassing...
damn!
edit... WTF... die 10 files van nvidia.com gedownload... gemreged zegt ie dat ie een unexpected end of archive/geen geldige win32 toepassing...
damn!
Kijk... daar hebbeb we wat aanOp donderdag 04 juli 2002 05:50 schreef sbmuc het volgende:
Verwijderd
thanxOp donderdag 04 juli 2002 05:50 schreef sbmuc het volgende:
Nu maar lekker downloaden en straks gaan spelen
this echt een phate game...
khad em om 7 uur al.. tis alleen jammer dat je over 10 uur pas echt kan gaan spellen want dan kan je pas een soldier aanmaken.. maarjah je kan altijd nog gaan trainen
khad em om 7 uur al.. tis alleen jammer dat je over 10 uur pas echt kan gaan spellen want dan kan je pas een soldier aanmaken.. maarjah je kan altijd nog gaan trainen
Hmmm, RTCW en DF3 heb ik toch zonder problemen gespeeld en was ook nog redelijk succesvol.Op woensdag 03 juli 2002 20:08 schreef Speakerfreak het volgende:
hmm mischien ik weetn iet hoe groot ie gaat worden maar als ik em zo eens bekijk niet klijn denk ikMaargoed met kabelfoon KUN JE TOCH NIET ONLINE GAMEN KUTKABELFOON KUTKABELFOON KUTKABELFOON KUTKABELFOON
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()