SHit 200mb door de isdn noWay!
Verwijderd
Wat heeft men nou aan dat soort reactiesOp donderdag 04 juli 2002 08:38 schreef narfpower het volgende:
SHit 200mb door de isdn noWay!
Iemand enig idee waarom er 2 MB verschil zit tussen de downloads vanaf deze 2 sites:
http://syd3.ausgamers.com:81/demos/americasarmy/ArmyOpsRecon.exe
http://iadredirvip.xlontech.net/a_0_100366/xlon.3dgamers.com/3dgamers/games/americasarmy/armyopsrecon.exe

Die onderste is groter. 201.94 tegen 203.92 MB. En DAP zag 'm ook al niet als zelfde versie, anders had-ie er een mirror van gemaakt.
http://syd3.ausgamers.com:81/demos/americasarmy/ArmyOpsRecon.exe
http://iadredirvip.xlontech.net/a_0_100366/xlon.3dgamers.com/3dgamers/games/americasarmy/armyopsrecon.exe
Die onderste is groter. 201.94 tegen 203.92 MB. En DAP zag 'm ook al niet als zelfde versie, anders had-ie er een mirror van gemaakt.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik hoop niet dat het uitmaakt... 
Ben nu halverwege download van de bovenste url en heb geen zin om er straks achter te komen dat er iets mis is.

Ben nu halverwege download van de bovenste url en heb geen zin om er straks achter te komen dat er iets mis is.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Die van 203 doet het iniedergeval bij mij goed
Tuurlijk. Gesponsord door nVidia (kon je ook al zien omdat op de America's Army site er ook al een link stond naar nVidia voor de meest recente drivers). En dan zul je zien dat de game niet goed draait op m'n Radeon8500.Op donderdag 04 juli 2002 08:59 schreef narfpower het volgende:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 09:02 schreef CJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gesponsord door nVidia (kon je ook al zien omdat op de America's Army site er ook al een link stond naar nVidia voor de meest recente drivers). En dan zul je zien dat de game niet goed draait op m'n Radeon8500.
Ach ja, ben benieuwd wanneer de eerste GRATIS game uit komt die gebaseerd is op de Doom III engine. Dan weten de ATi Radeon8500 bezitters dat ze in ieder geval niet zo enorm achter gesteld worden.Op donderdag 04 juli 2002 09:04 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Warfare engine was speciaal geoptimaliseert voor de gf3 meende ik. Daarom koop ik ook GEEN radeon, is wel vaker gebeurt dat er ook techdemo's e.d. van iets alleen voor nvidia ontwikkelt worden.
Hehe, lol. Als je 2x achter elkaar op zo'n soldaat schiet kom je in de gevangenis terecht
nou mensen... PICS!!!
* Fubaruba zit op zijn stageplek waar hij (heel vreemd) geen spelletjes mag spelen
* Fubaruba zit op zijn stageplek waar hij (heel vreemd) geen spelletjes mag spelen
Gaddamme wat gaat dat langzaam met 20kb
per seconde, en ik heb nogwel kabel
Maarja, wat wil je als zoveel mensen em willen downloaden
Maarja, wat wil je als zoveel mensen em willen downloaden
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Mij ging die wel snel van 3dgamers
gratisOp donderdag 04 juli 2002 09:48 schreef vip32 het volgende:
wa's er nou zo bijzonder aan deze game
Hmmmz, vanaf hoe laat kunnen we een soldier registreren??
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
18k/s hieroOp donderdag 04 juli 2002 09:53 schreef Kertje het volgende:
downloading @ 3k/sec met isdn
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 09:53 schreef Kertje het volgende:
downloading @ 3k/sec met isdn
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/04#04Op donderdag 04 juli 2002 09:58 schreef vip32 het volgende:
[..]
18k/s hiero
Das dus 3dgamers waar ik het over had
Inderdaad lekker snel
jups maar 3d gamers heeft 5/6 opties waarvan deze voor mij veruit de snelste is en da's toch wel handig als je 203 mb wil downen
www.simsport-racing.com
Verwijderd
Op gamespy zijn nu servers te vinden maar volgens mij moet je sowieso eerst je aanmelden ofzo
maar die aanmeld pagina is down
http://www.americasarmy.com/ops/agp_signup.php
Verwijderd
hebben mensen hier nog meer last van dat ze niet full screen kunnen gamen ? ik draai 1280x1024 maar zit wel in een windows window te kijken als jullie begrijpen wat ik bedoel ?!
kan wel aanvinken dat ie full screen moet opstarten maar dat doet ie dus niet ?!
Iemand ??
voor de rest draait het meer dan goed op een radeon 8500 vor de mensen die daar zorgen over hadden.
ppff ik wil aanmelden maar de boel is down
kan wel aanvinken dat ie full screen moet opstarten maar dat doet ie dus niet ?!
Iemand ??
voor de rest draait het meer dan goed op een radeon 8500 vor de mensen die daar zorgen over hadden.
Verwijderd
met isdn haal je niet veel hoger dan 8k/sec ik heb geen kabel of adsl dus ik ben vandaag de heledag drukOp donderdag 04 juli 2002 09:58 schreef vip32 het volgende:
[..]
18k/s hiero
Verwijderd
lees die faq zelf is, 3k/sec is nou niet echt een snelheid waarmee je loopt te pronkenOp donderdag 04 juli 2002 10:01 schreef Lighteye het volgende:
[..]
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/04#04
Aanmelden is me al gelukt, alleen dat mailtje krijgen duurt ff, en dat probleem met de resolutie had ik ook.Op donderdag 04 juli 2002 10:21 schreef eaglesmaus het volgende:
hebben mensen hier nog meer last van dat ze niet full screen kunnen gamen ? ik draai 1280x1024 maar zit wel in een windows window te kijken als jullie begrijpen wat ik bedoel ?!
Iemand ??
Moet je in de armyops/system directory kijken, daar staat het bestandje armyops.ini(ofzo) in dat bestand moet je ff zoeken naar dit:
code:
1
2
3
4
5
| [WinDrv.WindowsClient] WindowedViewportX=792 WindowedViewportY=573 FullscreenViewportX=1152 FullscreenViewportY=864 |
Nou kan je de onderste 2 veranderen naar de resolutie die jij wil
En nog wat leuks in dat ini filetje ::
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem [b];AudioDevice=XboxAudio.XboxAudioSubsystem[/b] NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver Console=Engine.Console DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow Language=int GameEngine=Engine.GameEngine EditorEngine=Editor.EditorEngine DefaultGame=AGP_Gameplay.AGP_GameSinglePlayer DefaultServerGame=AGP_Gameplay.AGP_GameTeamObjective ViewportManager=WinDrv.WindowsClient [b];ViewportManager=XboxDrv.XboxClient[/b] Render=Render.Render Input=Engine.Input Canvas=Engine.Canvas CdPath=S:\AGP-Updates\Versions\1.0.0c ContentOnCD=True |
Komt dit spel ook voor de xbox ???
ben hem ook aan eht d/l , maar is het nou een leuk spel en hoe loopt het ?
nog nergens iemand dat zien zeggen
of het leuk is dat weten nog niet veel mensen want hij is pas net te downloaden.....maar het draait wel goed de min. specs zijn niet erg hoor geloof ik.Op donderdag 04 juli 2002 10:29 schreef BladePHQ het volgende:
ben hem ook aan eht d/l , maar is het nou een leuk spel en hoe loopt het ?
Verwijderd
*zucht* als je de stille hint nog niet begrepen hebt: Ik (en misschien wel meer) vind het behoorlijk irritant als mensen nutteloze dingen posten, ook wel forumvervuiling genoemt...Op donderdag 04 juli 2002 10:26 schreef Kertje het volgende:
[..]
lees die faq zelf is, 3k/sec is nou niet echt een snelheid waarmee je loopt te pronken
Dan zou dit het eerste spel zijn dat PC users samen met X-boxers kunnen speelenOp donderdag 04 juli 2002 10:28 schreef Huntor het volgende:
[..]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
misschien moet je zelf even je smoel houden ofzo, dankzij de nog nuttelozere opmerking van jou op mijn opmerking zijn er nu 4 extra nutteloze posts bijgekomenOp donderdag 04 juli 2002 10:31 schreef Lighteye het volgende:
[..]
*zucht* als je de stille hint nog niet begrepen hebt: Ik (en misschien wel meer) vind het behoorlijk irritant als mensen nutteloze dingen posten, ook wel forumvervuiling genoemt...
tis hier geen strafkamp hoor waar je helemaal niks mag zeggen, misschien heb je het niet door, maar mensen zitten hier voor hun plezier en als ze dan niet ff 1x iets zeggen wat jou niet interesseerd moeten ze hun smoelwerk houden... ja tuurlijk

Ik denk dat ik die mail nooit ga krijgen 
35 % download aan 100 kb/s
Dat zou wel heel cool zijnOp donderdag 04 juli 2002 10:32 schreef The_Dud3 het volgende:
[..]
Dan zou dit het eerste spel zijn dat PC users samen met X-boxers kunnen speelen
Verwijderd
wat ben jij een "correcte" zeikerd zeg! misschien was die post van jouw wel tig keer overbodiger dan de msg over die k/s... wie zal het weten, als je je bek maar houdt he!Op donderdag 04 juli 2002 10:31 schreef Lighteye het volgende:
[..]
*zucht* als je de stille hint nog niet begrepen hebt: Ik (en misschien wel meer) vind het behoorlijk irritant als mensen nutteloze dingen posten, ook wel forumvervuiling genoemt...
Ik had die mail al een paar seconde later....Op donderdag 04 juli 2002 10:35 schreef The_Dud3 het volgende:
Ik denk dat ik die mail nooit ga krijgen
Grrr, ik heb dat mailtje ook nog steeds niet.. Is toch al een kwartiertje geleden nu. Bah..... Hoe irritant zeg, maarja, mag blij zijn dat je een gratis game krijgt..
Ik heb hem dus nog steeds nietOp donderdag 04 juli 2002 10:43 schreef THPSrulez het volgende:
[..]
Ik had die mail al een paar seconde later....
BTW,
Het geen we nu allemaal masaal aan het downen zijn, is dat "America's Army: Recon"
ik kreeg de mail een paar sec. later
....
nu het spel nog
(nog de helft
)
nu het spel nog
Verwijderd
en wie beoordeeld of iets nutteloos is. ik vind het zelf nogal nutteloos om te replyen op een voor jouw nutteloze post zeg maar , en aangezien ik nu dus reply op jouw nutteloze post ben ik zelf ook nutteloos bezig, maar dat maakt niet uit, daar ben ik trots opOp donderdag 04 juli 2002 10:31 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Op donderdag 04 juli 2002 10:47 schreef _samurai het volgende:
[..]
en wie beoordeeld of iets nutteloos is. ik vind het zelf nogal nutteloos om te replyen op een voor jouw nutteloze post zeg maar , en aangezien ik nu dus reply op jouw nutteloze post ben ik zelf ook nutteloos bezig, maar dat maakt niet uit, daar ben ik trots op
Zullen het die <beep><beep><beep> sukkels van @Home zijn waardoor die mail nu nog niet binnen is?
Denk niet dat iedereen hier @home heeft.
Waarschijnlijk niet, aangezien ik niet bij @Home zitOp donderdag 04 juli 2002 10:51 schreef Sixkiller het volgende:
Zullen het die <beep><beep><beep> sukkels van @Home zijn waardoor die mail nu nog niet binnen is?
En ik woon ook niet in nederland
Heb ik eindelijk een w8woord, en de 1e trainig klaar, 32 uit 40
, kan ie niet connecten
op de siteOp donderdag 04 juli 2002 11:06 schreef Janssen het volgende:
waar kan ik registreren??
www.americasarmy.com
ik krijg het registratie mailtje wel gewoon na een halfe minuut binnen, alleen je hebt der nog nix aan want je komt toch niet verder, hij wil nog niet connecten
Op mijn athlon1.4/gf2gts/256meg ram (ff simpel gezegt
) draait ie vloeiend op 1024x768, hoger nog niet geprobeerd. Ook heel korte laadtijden maar. Gameplay zelf werkt ook goed en vooral simpel.
Zijn er mensen die een e-mail gehad hebben op een .nl e-mailadres? Als dat niet zo is, wat natuurlijk kan, kan het zo zijn dat misschien .nl adressen blokkeren ofzo.. Weet ik veel.. Heb inmiddels nog steeds geen mail mogen ontvangen..
Ik las op hun FORUM dat je jezelf ook eerst moet "bewijzen" op een schietbaan alvorens deel te mogen nemen aan bepaalde missies. De stats van je schietoefeningen moet je dan eerst uploaden. Dit is MEGAr0x0rz man!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
ik heb me net geregistreerd op een .nl meel adres, geen problemen mee gehadOp donderdag 04 juli 2002 11:34 schreef Sixkiller het volgende:
Zijn er mensen die een e-mail gehad hebben op een .nl e-mailadres? Als dat niet zo is, wat natuurlijk kan, kan het zo zijn dat misschien .nl adressen blokkeren ofzo.. Weet ik veel.. Heb inmiddels nog steeds geen mail mogen ontvangen..
gaaf spel 
vind de 1e training al leuk
alleen dan wil die de uitslag van de schietoefening opslaan in je personal file, maar dat wil nog nie wat heb nog geen account
was btw sharpshooter
vind de 1e training al leuk
alleen dan wil die de uitslag van de schietoefening opslaan in je personal file, maar dat wil nog nie wat heb nog geen account
was btw sharpshooter
%#$^%#^#$%$% Kan niet connecten telkens
ik had me 15 mins geleden opgegeven met @home adres
net 1 min geleden met hotmail opgegeven en hoppa direct mail binnen
't zal @home ook eens nie zijn.....
Ik heb er ook last van met Quicknet. Met hotmail had ik de mail echt binnen één minuutje...Op donderdag 04 juli 2002 11:41 schreef Vos het volgende:
ik had me 15 mins geleden opgegeven met @home adres
Vreemd.. Ik begin echt te geloven dat .nl adressen geblokt zijn ofzoiets. Maar anyway, ik ben nu op 80%. Nog heel effies wachten en ik kan het gaan proberen. Nu maar hopen dat het werkt, aangezien ik maar een TB 850 + geforce II GTS heb.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
er stond dat je 30 punten moest hebben om sharpshooter te zijn, en ik had precies 30 punten maar werd toch marksman!
Verwijderd
confirmedOp donderdag 04 juli 2002 11:47 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Vreemd.. Ik begin echt te geloven dat .nl adressen geblokt zijn ofzoiets.
Ik kreeg binnen een paar minuten na aanmelden mijn bevestigingsmail op een .nl adres. Er is dus geen blokkade van .nl adressen.
Nu de download nog
Nu de download nog
hmmz, als ik een online game wil joinen pakt ie uhm niet echt.. Ik heb de training gedaan en als ik in gamespy dan op een server klik dan laad ie het spel wel maar dat alleen, hij gaat dus niet connecten met de server.. Hoe komt dat?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Woei, ik mag hem alleen maar op m'n C partitie installeren waar 40MB vrij op staat en niet op m'n G waar genoeg op staat. Lekker hoor. 
/edit/
Nah, nu doet ie het wel.

/edit/
Nah, nu doet ie het wel.
🌞🍃
ik heb basic-training gecompleteerd
nu wil ik infantry training doen, maar als ik op next klik gaat ie terug naar main menu !?
hoort dit ?
nu wil ik infantry training doen, maar als ik op next klik gaat ie terug naar main menu !?
hoort dit ?
Hmmmm....ik heb hier nu .exe file. Ongeveer 200 mb. Als ik die run, gaat hij allemaal temp files uitpakken. Tot zo ver is het logisch. Dan wil het programma een of andere codec downloaden. Cooldecoder ofzoiets. Als hij dat wil doen, stopt hij er mee, delete de tempfiles en verder gebeurt er niets.
Wtf?
Wtf?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
ik kom ook niet verder dan de eerste trainingOp donderdag 04 juli 2002 12:19 schreef Vos het volgende:
hoort dit ?
binne de minuut op m'n .nl adres mail binnen. nog ff halfuurtje wachten op het spel zelf
zit pas op 50 MB
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
doet deze game het onder Linux ?
Ik bedoel zon geweldige free game zou ook onder een free OS moeten draaien !
Ik bedoel zon geweldige free game zou ook onder een free OS moeten draaien !
heb je wel een account dan ?Op donderdag 04 juli 2002 12:23 schreef freekweb het volgende:
[..]
ik kom ook niet verder dan de eerste training
woei -=[Terminator]=- geregistreerd, gelukkig geen geneuzel met tekentjes mogen niet zodat je zo'n achterlijk getal erachter moet plakken 
fuck, nog 29 minuten
fuck, nog 29 minuten
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
mag op elke schijf hoorOp donderdag 04 juli 2002 12:17 schreef DataBeest het volgende:
Woei, ik mag hem alleen maar op m'n C partitie installeren waar 40MB vrij op staat en niet op m'n G waar genoeg op staat. Lekker hoor.
/edit/
Nah, nu doet ie het wel.
Op donderdag 04 juli 2002 12:33 schreef _samurai het volgende:
samu wil screens

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
wie heeft hem al online gespeelt?? Ik iig wel alleen vind ik het een beetje idioot dat je gaat zitten als je dood bent. Maar toch een leuk spel... en het is ook nog gratis
Verwijderd
kun je de gun ook in het midden leggen?? dat zou flex zijn! lekker chill mikken. in cs heb ik ook alleen maar weapon models die in het midden zijn
Vanaf welke site heeft iedereen hem gedownd??? Gaat nu namelijk erg traag....
Godver....wat een brakke install zeg! Hij gaat zo die shit unzippen etc, dan gebeurt er niks
ER komt alleen een schermpje van sierra online of ik Half-Life wil installen

tampert, kriminalpolizei
hmmz ik heb de eerste training helemaal afgerond en nu is de infantry training (ofzo) vrijgemaakt. maar als ik hem wil doen dan gaat ie terug naar main menu. hoort dit zo?
Op donderdag 04 juli 2002 12:51 schreef Janssen het volgende:
hmmz ik heb de eerste training helemaal afgerond en nu is de infantry training (ofzo) vrijgemaakt. maar als ik hem wil doen dan gaat ie terug naar main menu. hoort dit zo?
Blijkbaar welOp donderdag 04 juli 2002 12:19 schreef Vos het volgende:
hoort dit ?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Jah dat hoort zo, want je moet online met mensen spelen die training 
Dus dan moet je Gamespy downloaden, en daarmee Mount nogwat spelen
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
het is jammer dat er geen ingame server browser is want gamespy zuigtOp donderdag 04 juli 2002 12:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
Gooi je temp dirs maar leeg, staat vast ergens een Half-life setup in die aangeroepen word.Op donderdag 04 juli 2002 12:47 schreef Evilernie het volgende:
Godver....wat een brakke install zeg! Hij gaat zo die shit unzippen etc, dan gebeurt er niks![]()
![]()
ER komt alleen een schermpje van sierra online of ik Half-Life wil installen
![]()
thnxOp donderdag 04 juli 2002 12:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
ik zie servers met ping 250 of hoger, en connecte nie echt lekker ofzo, w8 wel ff af
jazeker heb ik een account, die heb ik dus wel ff eesrt aangemaakt voor dat ik ging spelenOp donderdag 04 juli 2002 12:24 schreef Vos het volgende:
[..]
heb je wel een account dan ?
Hoe krijg je dat voor mekaar? Ik kan ook niet kiezen waar ik hem install..Op donderdag 04 juli 2002 12:17 schreef DataBeest het volgende:
/edit/
Nah, nu doet ie het wel.
Hij doet het niet hij zegt:
Direct3DCreate8 failed.
History: CreateDirect3D <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine
wtf is er aan de hand
Direct3DCreate8 failed.
History: CreateDirect3D <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine
wtf is er aan de hand
Dit topic is gesloten.