Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geduld is een schone zaak en wordt meestal ook wel beloond!!
NICE
Ik zie ze na me vakantie wel op de mat liggen
Verwijderd
Zien er goed uit, lijken niet zo heel veel anders als de originele schoefjes waar het om ging.
Ik zie ze wel een keer komen.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
En daar zit ook een envlopje voor burning tyre bij
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Ja ik ben je zeer dankbaar, dat je mijn enveloppe ook erbij doet...Interstice schreef op 18 augustus 2002 @ 23:30:
Deze gaan morgen met de postbode mee
[afbeelding]
Bedankt.
Verwijderd
kan je ff een lijst maken?Interstice schreef op 18 augustus 2002 @ 23:30:
Deze gaan morgen met de postbode mee
[afbeelding]
ik heb nix gehad.. kan dat kloppen?
Verwijderd
op zondag schreef Interstice dat hij ze maandag op de post doet.
post is wel snel, maar niet zo snel dat je ze maandag dan al hebt.
lol idd niet goed gelezenVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:37:
Dat kan wel kloppen jah, lees het berichtje eens goed.
op zondag schreef Interstice dat hij ze maandag op de post doet.
post is wel snel, maar niet zo snel dat je ze maandag dan al hebt.
enne ik heb ze
mn case staat erom te springen.. thx voor alles, uiteindelijk alles weer goed
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb alleen het verkeerde binnen gekregen.
Ik had namelijk eerst 15x zilver en 15x blauw bestelt.
Later heb ik die blauwe in zwarte omgezet. En nu krijg ik dus leuk 15x zilver en 15x blauw binnen.
Dit kunnen we wel oplossen lijkt me?
het was tóch nog fijn om zaken met je te doen
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
webOS all the way!
Ben ik helaas wel mee eens.Hermanvh schreef op 21 augustus 2002 @ 08:56:
Ik heb ze gister ook binnen gekregen... Toch vond ik de kleur van de rode en blauwe een beetje tegenvallenEr lijkt maar een heel dun laagje verf op te zitten en de kleur is niet helemaal egaal
Die zilveren zie er goed uit. maarja zo zijn ze standaard.
Ik heb ook blauwe en vind ze er van een afstandje er wel mooi uitzien. Maar verder ook niet.
Zijn deze niet goedkoper met inkopen?
lol ik zie nu dat die postzegels niet gestempeld zijn... die kan ik mooi weer gebruiken
lijkt me wel ja... ze doen het goed, bij mij zelfs standaard ook in de hdd's (maxtor & WD, beiden?) maar de kleur is iets minder... (had ik er nou 8 of 9 besteld?)Xavier schreef op 21 augustus 2002 @ 14:26:
[...]
Ben ik helaas wel mee eens.
Die zilveren zie er goed uit. maarja zo zijn ze standaard.
Ik heb ook blauwe en vind ze er van een afstandje er wel mooi uitzien. Maar verder ook niet.
Zijn deze niet goedkoper met inkopen?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Heb hem al een mail gestuurt.
Maar krijg na een paar dagen nog steeds geen antwoord
Verwijderd
Gewoon netjes, zoals het hoort!!!
Gaat weer lekker dus.
Laten we nou niet gelijk allemaal gaan bellen. Iemand zou hem even op de hoogte kunnen brengen over het feit dat ie zijn email moet checken. Het is nu nog een beetje te vroeg daarvoor. Bovendien heb ik een beetje weinig tijd voor deze onzin, ik ga naar werk en zie wel hoe het hier gaat. Hij zal wel op vakantie zijn ofzo (Lowlands?).
Btw, ik heb niks te klagen, mijn screws zijn er allemaal (zij het iets mindere kleur-quali)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Welke kleur had jij? als et blauw is heb ik nog wel interesseVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:13:
Duidelijk heb ik herhaaldelijk aangegeven dat die schroeven dus in een Lian Li moeten. Eerst wel, toen weer niet (mail me gegevens krijg je geld terug), toen ineens gaat lukken en ze passen in Lian Li!!! Krijg ik ze binnen en ...... je raad het al. Passen niet. Ik heb niet onvangen wat ik duidelijk, herhaaldelijk, gevraagd heb. Maak mijn centen gewoon terug over en ik stuur je die schroeven gewoon terug.
Gewoon netjes, zoals het hoort!!!
Verwijderd
11 stuks in ..................... BLAUWKarreMania schreef op 29 augustus 2002 @ 17:57:
[...]
Welke kleur had jij? als et blauw is heb ik nog wel interesse
Mail me op: kingofswingfan@hotmail.com
Stuur maar terug.
Ja waar naartoe?
Week later. Krijg ik zijn adres.
Nu al 1,5 week geleden dat ik ze heb opgestuurt. Krijg maar niks te horen....
Verwijderd
Dit was de mail conversatie:Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:48:
Sorry dat ik het zeg, maar dit is een knurfterige afhandelling, daar verdient ie zekers geen voldoende mee.
Sander
*adres*
----- Original Message -----
From: Jordy
To: Interstice
Sent: Tuesday, September 03, 2002 11:32 AM
Subject: Re: foute levering
> Hoi,
>
> Ik stuur je die blauwe wel op.
> Wat is je adres?
>
> Groeten
> Jordy
>
>
> > Een aantal mogelijkheden,
> >
> > Jij stuurt me de blauwe terug en ik stuur je zwarte op. Of je betaald
> > 15 euro en ik stuur je die zwarte erbij op en dan mag je die blauwe ook
> > houden.
> >
> >
> > Je moet maar even kijken wat je het liefste wilt.
> >
> >
> >
> > Met vriendelijke groet,
> > Sander Westhuis.
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: Jordy
> > To: Interstice
> > Sent: Wednesday, August 21, 2002 1:22 PM
> > Subject: foute levering
> >
> >
> > Hoi,
> >
> > Ik heb gisteren de screws binnen gekregen.
> > Ik had alleen 15x zilver en 15x zwart bestelt.
> >
> > En ik heb 15x zilver gekregen en 15x blauw.
> >
> > Ik had eerst ook blauwe bestelt maar die heb ik omgezet naar zwart.
> >
> > Hoe handelen we dit af?
> > Bedankt
> > Jordy
Pureoptical dit vind ik niet aardig. Je had ook gewoon even kunnen mailen. Net zoals TheManInBlack.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 21:49:
Soory dat ik het zeg, maar die gast is een ^%&&)#ak
En dat ze niet passen in de Lian-li kan ik ook niet helpen. De verkoper bood mij deze als vervangend product aan. Aangezien het andere waren moest ik eerst regelen dat ik; foto's kon maken, die aan jullie kon laten zien en de schroefjes daarna eventueel kon terug brengen.
Omdat het een vervangend product was heb ik hem niet expliciet gevraagd of ze weer in een lian-li zouden passen. Ik ging daar van uit.
Tot slot heb ik zelf geen lian-li dus heb ik het ook niet kunnen testen.
Comment aan diegene die graag willen dat iemand die niet reageerd in een topic dat wel weer gaat doen.
Waarom stuur je diegene dan niet even een mailtje ? Ipv lekker op hem te gaan zitten schelden ? Lijkt me een stuk makkelijker, effectiever en je hebt de kans dat diegene zich daarna nog voor je in wil zetten.
Verwijderd
Nog even dit: je stond op het punt mijn geld te retourneren toen je dit vertelde: JAHAAAAAA ze zijn er woensdag !!!! geschikt voor lian li . Dus dan beschouw ik hierbij de mail van optical als niet verzonden met zijn welbevinden
Daarna meld je alleen dat er vervangers komen waarop ik weer netjes vraag passen ze in Lian, hoor ik niks op totdat ze in de bus liggen. Dan beklaag ik me en laat je verders ruim 5 weken niks van je horen. Sorry dat ik dan onaardig word (wel logisch vind ik).
Ik heb ook nog een leven naast got... Alle problemen die binnenkwamen via e-mail heb ik opgelost. Bovendien vind IK het niet meer dan logisch dat je als je een probleem hebt even een mailtje stuurt. Persoonlijker en sneller bovendien weet je zeker dat diegene het gezien heeft.
En de reden waarom ze niet in je lian-li pasten heb ik je net uitgelegd. Ik zou het op prijs stellen als je daar begrip voor toonde.
Verwijderd
Ik heb dit vaak genoeg gemeld in dit topic.Interstice schreef op 25 september 2002 @ 11:36:
Blijft nog dat je ook even had kunnen mailen of om mijn aandacht had kunnen vragen in dit topic toen bleek dat de schroefjes niet pasten.
En de reden waarom ze niet in je lian-li pasten heb ik je net uitgelegd. Ik zou het op prijs stellen als je daar begrip voor toonde.
OK ik toon begrip voor het feit dat ze niet passen, maar dat neemt niet weg dat ik er dus niks aan heb terwijl jij me dat toch echt verzekerd hebt. Nogmaals, als ik nooit had gevraagd of ze in de LIAN passen had ik er geen enkel probleem mee gehad en was het mijn eigen schuld. Ik ben dus ECHT wel duidelijk geweest.
Kun jij voor mijn standpunt dan ook begrip opbrengen??
Ik doe mee aan je CCFL IA dus kun je ze dan mooi meesturen. (krijg ik mn CCFL's dan sneller
Als het ondertussen opgelost is is dat natuurlijk nog mooier.
Verwijderd
Ze waren 1,05 per stuk excl. verzenden. Je mag ze voor 10 euro hebben alle 11, stop ik ze wel bij de rest van je spul!!
Uuuhm ik zit bij de postbank met overschrijvingskaarten (dus dat duurt lang
Hoe gaan we dat doen? Ik heb namelijk de CCFL's al betaald...
-edit-
* Bezzerk maakt 12 pleuro over voor de thumbs
Nog weer wat Xtra's voor de 1337 CCFL IA
(hint hint: ja ik ben nog steeds 21okt jarig
Verwijderd
ZO afgehandeld, SLOTJE
Vrienden ?
Verwijderd
SureInterstice schreef op 25 september 2002 @ 17:49:
bedankt bezerk. FIjn dat je het zo kon oplossen pureoptical.
Vrienden ?
En ik heb dus die 15x zwarte screws nog niet.
Dit topic is gesloten.
![]()