Proud member of Tacopsclan [CLS]
Hoei! Hey btw, levertijd heb ik eigenlijk nergens zien staan?Op vrijdag 14 juni 2002 07:08 schreef Interstice het volgende:
[..]
maakt niet uit, wie der eind deze week nog niet betaald heeft vist achter de screws
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
BTW: ppl voor CaseBadge's
kap nou 's sniperOp vrijdag 14 juni 2002 07:54 schreef SilentSniper het volgende:
Ik wil mn screws ook
BTW: ppl voor CaseBadge's[topic=523688/1/25]
Weet je al van meer mensen dat ze betaald hebben??? Ik heb de 3e betaald (vanaf abn amro, dus dat kan lang duren), maar op de bestelpagina is maar tot en met de 2e bijgewerkt...Op vrijdag 14 juni 2002 07:08 schreef Interstice het volgende:
maakt niet uit, wie der eind deze week nog niet betaald heeft vist achter de screws
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Ik heb weinig behoefte om dit hele topic door te lezen maar is deze inkoopactie nog open?? ik zou graag wel een setje blauwe Thumbscrews willen.
Leeg
Ik heb geen behoefte een antwoord te geven aan iemand die geen behoefte heeft om het topic door te lezen.Op vrijdag 14 juni 2002 10:53 schreef robje het volgende:
Jajaja 0+ 0+ 0+
Ik heb weinig behoefte om dit hele topic door te lezen maar is deze inkoopactie nog open?? ik zou graag wel een setje blauwe Thumbscrews willen.
LEZEN!!!! NIET DUS!!!! (tenzij je geld vandaag op de rekening staat van interstice
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ok ok erg lui van me maar ben op school bezig. Heb al gekeken en zijn rekening nummer is een postbanknummer dus als ik vandaag overmaak dan zal het er vanaf de rabobank vandaag ook niet meer opstaan bij hemOp vrijdag 14 juni 2002 10:55 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte een antwoord te geven aan iemand die geen behoefte heeft om het topic door te lezen.
LEZEN!!!! NIET DUS!!!! (tenzij je geld vandaag op de rekening staat van interstice)
Leeg
Hmmmmmm, zit hier blij op shift te drukken hebben we ineens weer zo'n wazig Xp popup. Doe maar is op shift drukken
[/Off-topic]
Anyway de actie is dicht
Misschien ff op dicht zetten op die site?Op vrijdag 14 juni 2002 11:06 schreef Interstice het volgende:
[Off-topic]
Hmmmmmm, zit hier blij op shift te drukken hebben we ineens weer zo'n wazig Xp popup. Doe maar is op shift drukken
[/Off-topic]
Anyway de actie is dicht
staat al dicht zie ik...
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
...ok...Op vrijdag 14 juni 2002 11:06 schreef Interstice het volgende:
[Off-topic]
[/Off-topic]
De volgende mensen vissen, zoals het er nu naar uitziet, achter de screws.
-Tweakhead
-Atomicshockwave
-Jjwa (Joel annot)
-Dennis17 van eck
-Spidey
-Maikel pumacatz
-Bloodnose
-MarkBonder
-Crazybastard
-Jukebox
Wha, ik schrok, ik zag die lijst en ging er meteen van uit dat het ging om de mensen die WEL betaald haddenOp vrijdag 14 juni 2002 15:52 schreef Interstice het volgende:
Ik heb zowaar een afschrift gekregen, WOEI
-Tweakhead
-Atomicshockwave
-Jjwa (Joel annot)
-Dennis17 van eck
-Spidey
-Maikel pumacatz
-Bloodnose
-MarkBonder
-Crazybastard
-Jukebox
Neem inet bankieren dan kan je alles DIRECT zien!Op vrijdag 14 juni 2002 15:52 schreef Interstice het volgende:
-Tweakhead
-Atomicshockwave
-Jjwa (Joel annot)
-Dennis17 van eck
-Spidey
-Maikel pumacatz
-Bloodnose
-MarkBonder
-Crazybastard
-Jukebox
Daar ben ik al vanaf het begin van de inkoopactie mee bezig, met het aanvragen en krijgen van internet bankieren.Op vrijdag 14 juni 2002 18:24 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Neem inet bankieren dan kan je alles DIRECT zien!
ohja, ff bij Schop een Modje vragen of ze [gesloten] in de titel kunnen zetten?
mooiOp vrijdag 14 juni 2002 23:27 schreef Interstice het volgende:
Zo ik heb vandaag even alle gegevens gecontroleerd en etiketten gemaakt. Morgen ga ik de schroefjes bestellen
Verwijderd
Girotel aanvragen duurde bij mij maar 4 dagen. Andere banken doen daar heus niet veel langer over.Op vrijdag 14 juni 2002 18:31 schreef Interstice het volgende:
[..]
Daar ben ik al vanaf het begin van de inkoopactie mee bezig, met het aanvragen en krijgen van internet bankieren.
AbnArmo was hier nóg snellerOp zaterdag 15 juni 2002 08:05 schreef ispierings het volgende:
[..]
Girotel aanvragen duurde bij mij maar 4 dagen. Andere banken doen daar heus niet veel langer over.
Maar idd ik zal nog is opnieuw aanvragen bij de postbank want ik heb nog niks gehoord.
jij moet lid worden van de rabobankOp zondag 16 juni 2002 13:07 schreef Interstice het volgende:
Ik wil geen girotel, ik wil girotel via internet
Maar idd ik zal nog is opnieuw aanvragen bij de postbank want ik heb nog niks gehoord.
met i-net telebankieren
was ook niet op jouw post bedoeldOp maandag 17 juni 2002 08:14 schreef BaRF het volgende:
ok, maar meer zeg maar van Interstice:) zijn ze nu besteld?
nou hou dan ook opOp maandag 17 juni 2002 08:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
was ook niet op jouw post bedoeld
242 Blauwe thumbscrews
32 Rode thumbscrews
71 Zwarte thumbscrew
268 Zilveren thumbscrews
Ik ga vanmiddag effe pinnen zodat ik hem kan betalen als die langskomt.
jezus komt ie t nog brengen ookOp maandag 17 juni 2002 12:59 schreef Interstice het volgende:
Jonge jonge jongeben effe weg en jullie maken er meteen een zooitje van. Ik heb de verkoper op de hoogte gebracht van de bestelling. Dat was
242 Blauwe thumbscrews
32 Rode thumbscrews
71 Zwarte thumbscrew
268 Zilveren thumbscrews
Verwijderd
Wanneer heeft Interstice ze dan dat vind ik belangrijker... hij stuurt ze toch wel op...Op maandag 17 juni 2002 17:48 schreef BaRF het volgende:
[..]
jezus komt ie t nog brengen ookwanneer hebbe wij ze dan?
Wat moet je anders met 613 Thumbscrews daar moet je nogal was kasten voor hebben om die daar in te zetten.
schroefjes?Op dinsdag 18 juni 2002 17:57 schreef Interstice het volgende:
Hmmm die verkoper is wat minder. Hij reageert erg weinig, heb hem sinds het regenboog voorval niet meer gesproken. Maar don't worry ik gooi vanaaf effe een baksteen met een briefje door zijn raam. Dat zal die wel merken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Regenboog reageerd idd traag (2/3dagen) je zit zeker ook met Omar Ska te onderhandelenOp dinsdag 18 juni 2002 17:57 schreef Interstice het volgende:
Hmmm die verkoper is wat minder. Hij reageert erg weinig, heb hem sinds het regenboog voorval niet meer gesproken. Maar don't worry ik gooi vanaaf effe een baksteen met een briefje door zijn raam. Dat zal die wel merken.
Kom ze nog voor vrijdag...? anders zie ik ze pas 2 weken later...
Schnelll ik wil zo graag mn schroefjes in mn kast ook al heeft het totaal geen zinOp dinsdag 18 juni 2002 23:30 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Regenboog reageerd idd traag (2/3dagen) je zit zeker ook met Omar Ska te onderhandelen
Kom ze nog voor vrijdag...? anders zie ik ze pas 2 weken later...
me 2Op woensdag 19 juni 2002 08:28 schreef BaRF het volgende:
[..]
Schnelll ik wil zo graag mn schroefjes in mn kast ook al heeft het totaal geen zin
Ik ben zojuist even naar de verkoper gefiets. +- 2 min fietsen. Toen ik daar aankwam zag ik dat zijn huis helemaal was uitgebrand. Ik heb hem daarom maar even niet lastig gevallen. Ik vraag jullie vriendelijk om nog even 2 daagjes te wachten. Dan zal ik nog is contact opnemen met de verkoper. Anders koop ik de schroefjes elders wel.
Interstice
Verwijderd
Als het zo dichtbij is, dan moet je de vlammen wel gezien hebben+- 2 min fietsen. huis helemaal uitgebrand.
denk je dat 2 dagen rust genoeg is om 'm lastig te vallen over een paar schroefjes al z'n kooi is afgebrand...
Ik vertrouw er op dat we de schroefjes wel krijgen
suc6 ermee
hoe kan dat nou...Op vrijdag 14 juni 2002 15:52 schreef Interstice het volgende:
-Tweakhead
-Atomicshockwave
-Jjwa (Joel annot)
-Dennis17 van eck
-Spidey
-Maikel pumacatz
-Bloodnose
-MarkBonder
-Crazybastard
-Jukebox
ik heb het al bijna 2 weken geleden overschreven!
via de rabobank online shit...
ze wáren toch al besteld?Op donderdag 20 juni 2002 08:20 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Wees "blij"... door dit brand-gevalletje duurt het wat langer tot interstice kan bestellen en misschien heeft ie dan een afschrift waar jij opstaat... kan je alsnog meedoen.....
misschien wel......
maar dan kunnen er nu vast wel wat bij..... heb het bange vermoeden dat het allemaal nog wel ff kan duren.....
=Besteld? -Ik was hier nog aan het typen maar alles wat ik type kan nogal verkeerd overkomen, zoals 'kut dat het net NU afbrand' enzo...Op maandag 17 juni 2002 12:59 schreef Interstice het volgende:
Jonge jonge jongeben effe weg en jullie maken er meteen een zooitje van. Ik heb de verkoper op de hoogte gebracht van de bestelling. Dat was
242 Blauwe thumbscrews
32 Rode thumbscrews
71 Zwarte thumbscrew
268 Zilveren thumbscrews
ff wachten dan maar. Weet niet hoe Interstice die order heeft doorgegeven: echte bestelling of meer van Yo, I need some screws.....
of Yo, I need a screw...Op donderdag 20 juni 2002 09:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Tja, het leven is geen krentebol.......
ff wachten dan maar. Weet niet hoe Interstice die order heeft doorgegeven: echte bestelling of meer van Yo, I need some screws.....
nou...Op donderdag 20 juni 2002 09:41 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Fucking with me? I'll screw your house
heb je al nagedacht over alternatieve aanbieders (regenboog??? die geven wel kwantumkorting bij deze aantallen zou ik denken)
zucht, backups backup backups...Op donderdag 20 juni 2002 12:35 schreef Interstice het volgende:
ik heb wel een serieuse ordor doorgegeven maar ik denk dat het pc'tje waar het mailtje op terecht had moeten komen het niet overleefd heeft.
gek he als je er 42 besteldOp vrijdag 21 juni 2002 22:16 schreef badpinguin het volgende:
is er al besteld?
/me denkt da hij zijn order gaat cancellen, heb geen geld meersry
dude... ff 2 weekis ff heEEeeEl had werkenOp vrijdag 21 juni 2002 22:16 schreef badpinguin het volgende:
is er al besteld?
/me denkt da hij zijn order gaat cancellen, heb geen geld meersry
ik ookOp zondag 23 juni 2002 10:02 schreef Juustem het volgende:
Wat is de status op dit moment Interstice?
Juustem is erg benieuwd
De eigenaar van pc-tronix heeft op dit moment alle zaken even doorgespeeld naar pcdigital.nl Dus voor garantie ed op de producten die mensen gekocht hebben kunnen ze zolang terecht bij pcdigital
Ik heb contact gehad met pcdigital en die gaat maandag de schroefjes voor ons bestellen. De eigenaar van pc-tronix had nog gereserveerd dus als het goed is heb ik de schroefjes uiterlijk woensdag in huis. dan hebben jullie ze uiterlijk vrijdag.
Dat is zo'n betje het idee.
w00tOp zondag 23 juni 2002 12:13 schreef Interstice het volgende:
Okee hier is hoe het zit.
De eigenaar van pc-tronix heeft op dit moment alle zaken even doorgespeeld naar pcdigital.nl Dus voor garantie ed op de producten die mensen gekocht hebben kunnen ze zolang terecht bij pcdigital
Ik heb contact gehad met pcdigital en die gaat maandag de schroefjes voor ons bestellen. De eigenaar van pc-tronix had nog gereserveerd dus als het goed is heb ik de schroefjes uiterlijk woensdag in huis. dan hebben jullie ze uiterlijk vrijdag.
Dat is zo'n betje het idee.
Verwijderd
typos
Lets see effe me glaasje cola koelenOp maandag 24 juni 2002 10:43 schreef Juustem het volgende:
Thats gonna be a lovely weekend... het hele weekend redenen verzinnen om mijn kast open en dicht te maken
typos
Owja nou moet ie er weer uit. He shit nog niet koud genoeg terug ermee
Moet je die ijsblokjes-met-peltier eens proberen van bij de XenosOp maandag 24 juni 2002 16:29 schreef Interstice het volgende:
[..]
Lets see effe me glaasje cola koelen
Owja nou moet ie er weer uit. He shit nog niet koud genoeg terug ermee
Jongens ik heb HEEEL SLECHT nieuws
Ze zullen pas weer eind augustus begin september binnenkomen
Dat is nog een hele lange tijd. Ik weet het.
Iedereen die liever zijn geld terug heeft wil ik vragen even een mailtje te sturen met zijn gegevens te sturen aan Interstice@gmx.net
Dan is het voor mij makkelijker om de overschrijvingskaartjes in te vullen.
Aan de hand van de response zal ik bepalen of het wachten op de schroefjes nog zin heeft voor de anderen.
Ik wil nog even benadrukken dat ik NIET van plan er met je geld van door te gaan en dat ik het zonder problemen terug overmaak. De keus is aan jullie.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Heb er maar 2 besteld, dus qua geld heb ik geen probleem met wachten.
t heeft geen haast dus
Dat is eigenlijk het nare, de bestelling stelt niet zo veel voor, en daarom is het juist zo klote dat we er zo lang op moeten wachtenOp dinsdag 25 juni 2002 19:00 schreef Tinusz het volgende:
Zou zeggen, kijk ff of je het ergens anders kan regelen.
Heb er maar 2 besteld, dus qua geld heb ik geen probleem met wachten.
ik kan wel helpen met CC enzo.. alleen ff kijken voor die verzendkosten
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
dat zou ook nog een oplossing kunnen zijn. Hoewel die schroefjes van hun niet in lian-li kasten passen en de prijzen van hun moeten dan zover omlaag dat de verzendkosten niet verhoogd hoeven te worden. Dan moet iedereen extra geld over gaan maken en das a niet leuk en b een hoop werk extra voor iedereen.Op dinsdag 25 juni 2002 20:49 schreef Karreman het volgende:
die pcmods.com is dat nix?
ik kan wel helpen met CC enzo.. alleen ff kijken voor die verzendkosten![]()
![]()
We vinden er vast iets op! Ik wacht wel op een oplossing, of het nu buitenland is of langer wachten, dat maakt nix!
http://www.regenboog.net/docs/pd294277921.htm
Prijs: Euro 1,45
Freezinghardware:
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=204
Prijs: Euro 12,99 per 12
www.gtek.net (Zweden)

http://www.gtek.net/index.php?mode=item&id=410&session=ab216de8dd3e35c8706072d1cef11c42
[edit]Op dinsdag 25 juni 2002 20:49 schreef Karreman het volgende:
die pcmods.com is dat nix?
ik kan wel helpen met CC enzo.. alleen ff kijken voor die verzendkosten![]()
![]()
oh paar replies over het hoofd gezien
Hey zijn álle schroeven in NL op ofzo? als ik die treurige mededeling lees, zijn ze zelfs op bij de groothandel? als we nou ff bij fh.nl enzo informeren? (en niet alllemaal tegelijk, want dan zeggen ze op een gegeven moment ook dat ze op zijn
hey bij FH krijg je bij zon bestelling het volgende te zien
Kies uw gratis product:
Maar ik vind die thumb screws bij Freezinghardware niet mooi.Op woensdag 26 juni 2002 07:33 schreef BaRF het volgende:
[..]
[edit]
oh paar replies over het hoofd gezien
Hey zijn álle schroeven in NL op ofzo? als ik die treurige mededeling lees, zijn ze zelfs op bij de groothandel? als we nou ff bij fh.nl enzo informeren? (en niet alllemaal tegelijk, want dan zeggen ze op een gegeven moment ook dat ze op zijn)
hey bij FH krijg je bij zon bestelling het volgende te zien
[..]
Die bij Regenboog zijn dezelfde. En die vind ik wel mooi.
hoe duur zijn die dingen in zweden?Op woensdag 26 juni 2002 00:18 schreef Xavier het volgende:
Regenboog:
[afbeelding]
Freezinghardware:
[afbeelding]
www.gtek.net (Zweden)
[afbeelding]
http://www.gtek.net/index.php?mode=item&id=410&session=ab216de8dd3e35c8706072d1cef11c42
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Volgens de GWK koersconverter: Euro 5,25 dan heb je er 4 he.Op woensdag 26 juni 2002 10:21 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
hoe duur zijn die dingen in zweden?
Een franse website verkoopt de screws:
http://www.pc-look.com/boutik/product_info.php?cPath=71_77&products_id=192
€ 1,49 per stuk.

En volgens mij verzenden ze het naar NL voor € 15,-
Met onze aantallen kunnen we wel korting verwachten.
en als je gelijk met 700 screws aan komt zetten, kan er neem ik aan wel wat af niet?Op woensdag 26 juni 2002 00:18 schreef Xavier het volgende:
Regenboog:
[afbeelding]
Freezinghardware:
[afbeelding]
www.gtek.net (Zweden)
[afbeelding]
en dat over die 700: ja dan moet korting wel kunnen, maar volgens mij krijgt de gemiddelde shop ook weer een hartaanval van de hoeveelheid... 700stuks... Zoveel verkopen ze er normaal per jaar
Ik kom aan
blauw 201
rood 32
zwart 75
zilver 268
-----------
576
das even zonder de mensen die hebben afgezien of niet betaald.
Ik zal binnenkort is informeren bij die site. Ik ontdekte btw een knoppie waarmee de site ineens engels was. Kan jij hem ook vinden?
rechtsbovenOp woensdag 26 juni 2002 23:17 schreef Interstice het volgende:
hoe komen jullie aan 700 ???
Ik kom aan
blauw 201
rood 32
zwart 75
zilver 268
-----------
576
das even zonder de mensen die hebben afgezien of niet betaald.
Ik zal binnenkort is informeren bij die site. Ik ontdekte btw een knoppie waarmee de site ineens engels was. Kan jij hem ook vinden?
Naaaaeuh. Dan vind ik die uit frankrijk mooier!Op woensdag 26 juni 2002 23:20 schreef badpinguin het volgende:
[afbeelding]
van bij conrad
Gekartelde schroevenset
2euro70 voor 10 stuks
Nu nog hopen dat ze er ruim 500 hebben
mog je mn CC nog nodig hebben, laat et dan ff weten
Interstice, denk je dat je het allemaal nog op korte termijn een beetje kan regelen? Of gaan we wachten tot september?
Djeezz.... les francais... maar 99 schroeven in je kist... wat een laffe hazen daar zegOp donderdag 27 juni 2002 09:29 schreef BaRF het volgende:
franse schroeven zijn ok, maar je moet wel besetellen via email, want die standaard forms gaan maar tot 2 digits
What I can propose you is :
Anodized Aluminium Thumbscrews (high quality)
regular price : 1.49€ (VAT included)
Blue (Blauw) x 201 : 1.20 € (VAT included) per unit
Red (Root) x 32 : 1.30 € (VAT included) per unit
Black (Zwart) x 75 : 1.27 € (VAT included) per unit
Silver (Silver) x 268 : 1.18 € (VAT included) per unit
Transportation : 16.26 € (VAT included)
Total : 710.55 € delivered to Netherland.
Disponibility :
Blue : 75 units now, the rest in few weeks
Red : 32 units now
Black : 75 units now
Silver : 75 units now, the rest in few weeks
Other proposition :
for Silver thumscrew (chrome)
picture : this link : http://www.pc-look.com/boutik/product_info.php?products_id=200
For this product x 268 : price per unit : 0.31 €
Disponibility : 268 Now.
Payment : Credit Card only - by fax or phone.
Please let us know what you think.
pc-look.com
IMO veeel te duur.
Staan ze voor 99 dollarcent..
ok.. verzendkosten zijn hoog, maar moeten toch wel korting binnuh kennen halen
Dit topic is gesloten.
![]()