Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] Gekleurde thumbscrews - GESLOTEN

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 532 views sinds 30-01-2008

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51
Dit topic vloeit voort uit dit topic:
[Inkoop] - Gekleurde thumbscrews

De actie zal maar kort lopen.
Omdat mijn portomonnee niet zo heel veel ruimte geeft voor voorschieten zullen jullie het geld eerst moeten overmaken. Dit kan ook vooraf, als je wel weet hoeveel maar nog niet weet welke kleur. Vergeet in de omschrijving niet je nick op te nemen. Mijn rekeningnummer kan je vinden op de bestel site. Als je betaald hebt is het 100% zeker dat de schroefjes je bereiken.

Het kan natuurlijk zijn dat je ook graag andere dingen van http://www.pc-tronix.nl wilt hebben. Hiervoor zal een aparte inkoop actie gestart worden. Let wel, dit is alleen als aanvulled bedoeld, er zit nog geen korting op deze producten. Mocht zich nou een groot aantal bestellers melden dan zal ik me 100% inzetten om er alsnog wat korting voor te regelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmods.com/_images/products/BlueThumb(80).jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pcmods.com/_images/products/RedThumb(80).jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pcmods.com/_images/products/BlackThumb(80).jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pcmods.com/_images/products/SilverThumb(80).jpg

De prijs van de schroefjes is vastgesteld op 1,05 voor de gekleurde en 1,00 voor de zilveren. Als je mee wilt doen kan je je hier opgeven.

Of: Naar de bestelpagina

Note: Ik heb nog contact gehad met de verkoper en deze schroefjes passen WEL in lian-li kasten.

Note2: Vergeet niet 1 keer verzendkosten mee te bestellen, doe je dat niet wordt je bestelling niet verwerkt.

Ik hoop dat jullie meedoen !

Met vriendelijke groet,
Sander Westhuis
Aka Interstice

Naar de bestelpagina

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik heb al besteld man :P maar mijn inetbankier shit is nog niet geregeld, daar moet ik nog wat op vinden

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Neem aan dat ik hier ook vragen stellen kan in dit Topic ? Wil nml. graag weten of het precies die Thumbscrews zijn zoals ze op het plaatje staan.(ga dr'uit van wel, maar wil toch graag weten voor zekers)

En of je ze straks per 100 per kleur moet gaan bestellen of dat je per 1 elke kleur mag kiezen die je wil. (als laatste het geval is kan je altijd maybe extra korting krijgen door pcies 100 zwarte te bestellen, 100 blauwe, etc etc..., hoeven hun ze niet te tellen [afhankelijk doos en inhoudsgrootte] en das altijd fijn). Hebt dit nml. verder nergens gevraagd/beantwoord gezien.

Anyways goede inkoop en ik schat zelf 20 stukkies te ordere... (kom zelf per 100 op een prijs 0,90 exlc. btw en verzend/rembourskosten, wel in alle kleuren btw [als je info wil ff vragen in dit topic])

*

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deze persoon heeft er voor gekozen dat zijn persoonlijke gegevens privé blijven.

staat er...

ik wil mn rabodoosje een trapje geven.. maar moet wel weten waarheen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Interstice
Op woensdag 29 mei 2002 18:44 schreef Karreman het volgende:
Deze persoon heeft er voor gekozen dat zijn persoonlijke gegevens privé blijven.

staat er...

ik wil mn rabodoosje een trapje geven.. maar moet wel weten waarheen :P
dat heb ik niet :P Echt niet effe die Laupro een schopje geven :)

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb interesse in de fanguirds en in de schroefjes :) nog ff kijken hoeveel van wat >:)

Verwijderd

Jah... Een rekening nummer zou erg handig wezen.

Zit ik met al dat geld :? zonder een bestemming :)

• Interstice
Op woensdag 29 mei 2002 18:41 schreef Snol het volgende:
Neem aan dat ik hier ook vragen stellen kan in dit Topic ? Wil nml. graag weten of het precies die Thumbscrews zijn zoals ze op het plaatje staan.(ga dr'uit van wel, maar wil toch graag weten voor zekers)

En of je ze straks per 100 per kleur moet gaan bestellen of dat je per 1 elke kleur mag kiezen die je wil. (als laatste het geval is kan je altijd maybe extra korting krijgen door pcies 100 zwarte te bestellen, 100 blauwe, etc etc..., hoeven hun ze niet te tellen [afhankelijk doos en inhoudsgrootte] en das altijd fijn). Hebt dit nml. verder nergens gevraagd/beantwoord gezien.

Anyways goede inkoop en ik schat zelf 20 stukkies te ordere... (kom zelf per 100 op een prijs 0,90 exlc. btw en verzend/rembourskosten, wel in alle kleuren btw [als je info wil ff vragen in dit topic])
Ja die thumbscrews zien er precies zo uit als op het plaatje. En ik mag ze gewoon in lossen aantallen bestellen. Dus een eventuele 15 of 3 extra heeft geen invloed op de kosten.

De verkoper heeft me bovendien een paar schroefjes gebracht, ik heb er even een hi-res picture van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.westhuis1/inkoop/screws.jpg

Ik hoop je hiermee genoeg info te hebben gegeven.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

hallo we want a rekeningnummer

Verwijderd

ga ze liever zelf spuiten, goedkoper.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op woensdag 29 mei 2002 19:30 schreef WM_braadworstboer het volgende:
LOL was dat nou voor kansloze reactie
punt 1 als je er al hebt, aluminium anodiseren? dat ken ik zelf niet hoor, ik heb zelf ook wel wat rotte thumbscrews, van plastic ofzow, die zijn nut. ik vind deze wel blits dus die wil ik hebben.

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:30 schreef WM_braadworstboer het volgende:
Tja want het kost 5 cent dat spuiten.

• Interstice
Mijn rekening nummer is nu wel zichtbaar op de bestelsite.

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Ik hoop je hiermee genoeg info te hebben gegeven.
Yepz, nog ff rekenen en dan bestellen :)

*

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47

Phydomir

Dennis

Ik haat schroeven.. dus ook gekleurde..

Alles zit hier vast om minimale wijze (1 schroefje in floppy drive enzo) en kast zit helemaal niet vast :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

hebbe-hebbe-hebbe-hebbe!!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
kan ik ook fanguirds bestellen of niet :?

• Interstice
Ik ga voor de fanguard binnekort een nieuwe actie starten. Deze zijn namelijk wel voor onderhandeling vatbaar. Als je niet kan wachten kan je morgen bij de aanvullende inkoopactie een fanguard bestellen zonder korting.

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:33 schreef redcorn het volgende:

[..]

Tja want het kost 5 cent dat spuiten.
die zilvere zijn voor 0.2 cent vast te krijgen ofzo... Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hendrik0/pics/smilies/shutup.gif

Verwijderd

Als ik het goed begrijp kunnen we al beginnen met overschrijven.

Als dat zo is moeten we dan nog iets in de vermelding zetten?
Bijvoorbeeld o.v.v.: "6 blauwe voor Capice" (in mijn geval dan :P)

En waar moeten mijn gegevens heen (adres en zo), want anders komen die dingen natuurlijk nooit bij mij terecht.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
is het een postbank rekening nummer dat vraagt mn anb internet bankieren namelijk? enuehm wat is anodizeren? kheb namelijk geen idee...

• SinergyX
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tis postbank ja..

geld is onderweg..

Waarom heeft elke inkoopactieondernemer een postbank :(
Duurt betaling weer langer :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Perphide
Ik niet hoor ik heb ABN en ik hou de HDD COOLER actie :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 29 mei 2002 19:08 schreef Interstice het volgende:

[..]

De verkoper heeft me bovendien een paar schroefjes gebracht, ik heb er even een hi-res picture van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.westhuis1/inkoop/screws.jpg
noem je dit hi-res? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• TheManinBlack
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 20:11 schreef SilentSniper het volgende:
is het een postbank rekening nummer dat vraagt mn anb internet bankieren namelijk?
Op woensdag 29 mei 2002 20:48 schreef Karreman het volgende:
tis postbank ja..
Interstice, is het echt een Postbank account? Als ik (telefonisch) wil overmaken, dan krijg ik namelijk niet de naam van de rekeninghouder te horen. Klopt dat wel? Ik wil het geld niet naar de verkeerde overmaken ofzo.

Verwijderd

Ik wil graag 20 stuks, zilveren bestellen, alleen via de site wil het maar niet lukken, dus bij deze.
Geld wordt morgen 30 mei a.s.a.p. via girotel overgemaakt, na 23:00 kan het nl. niet meer (don't ask me why, vage postbank)|:(

[edit]
Ik zie nu in een keer dat ik op de bestel site genoteerd sta voor 100 stuks, dit moeten er natuurlijk 20 zijn. Sorry was beetje te enthousiast geweest. Even veranderen als het kan a.u.b.
[end edit]

Verwijderd

Ik heb 1 vraagje...die krengen zijn van aluminium he, dan zijn ze volgens mij ook snel kapot (schroefdraad naar de klote) of vergis ik me dan?

Verwijderd

Ik Skoep ze wel van school mee :) zijn ze gratizz :) hehe doosies vol :)

Verwijderd

Nou als ze dus wel in de LianLi passen wil ik er wel een paar :) krijg namelijk *als het goed is* vrijda me LianLi pc-65 binne :D

• Interstice
Op woensdag 29 mei 2002 22:51 schreef TheManinBlack het volgende:

Interstice, is het echt een Postbank account? Als ik (telefonisch) wil overmaken, dan krijg ik namelijk niet de naam van de rekeninghouder te horen. Klopt dat wel? Ik wil het geld niet naar de verkeerde overmaken ofzo.
Ja het is echt een postbank nummer. Ik heb het nog gechecked.

5460979 (Postbank nummer)
Op woensdag 29 mei 2002 23:06 schreef KWANie het volgende:
Ik wil graag 20 stuks, zilveren bestellen, alleen via de site wil het maar niet lukken, dus bij deze.
Geld wordt morgen 30 mei a.s.a.p. via girotel overgemaakt, na 23:00 kan het nl. niet meer (don't ask me why, vage postbank)|:(

[edit]
Ik zie nu in een keer dat ik op de bestel site genoteerd sta voor 100 stuks, dit moeten er natuurlijk 20 zijn. Sorry was beetje te enthousiast geweest. Even veranderen als het kan a.u.b.
[end edit]
Je kan door in te loggen op de bestel site, op start te drukken, en dan op deelgenomen inkoopacties, zelf je aantal wijzigen. Als je dit zou willen doen ben ik je dankbaar.
Op woensdag 29 mei 2002 23:06 schreef nitraat het volgende:
Ik heb 1 vraagje...die krengen zijn van aluminium he, dan zijn ze volgens mij ook snel kapot (schroefdraad naar de klote) of vergis ik me dan?
Ik heb er hier een paar liggen. Ik ben vrij sterk en heb ze ook al even gestest en ze zijn nog steeds heel. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de kwaliteit.
Op donderdag 30 mei 2002 00:46 schreef Plank het volgende:
Jatten is lame :(

Verwijderd

/offtopic
De Postbank verzamelt overdag alle transacties en doet 's nachts de batchverwerking. Daarom kan je van 23:00 tot 07:00 niet Girotellen.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

geanodizeerd alu is heel sterk hoor :) die draai je denk ik net zo moeilijk kapot als een ijzeren variant :P

• Eraser127
  • Laatst online: 30-11 10:24

Eraser127

Nijkerk

Op donderdag 30 mei 2002 06:46 schreef Interstice het volgende:

[..]

Ja het is echt een postbank nummer. Ik heb het nog gechecked.

5460979 (Postbank nummer)
[..]

Je kan door in te loggen op de bestel site, op start te drukken, en dan op deelgenomen inkoopacties, zelf je aantal wijzigen. Als je dit zou willen doen ben ik je dankbaar.
[..]

Ik heb er hier een paar liggen. Ik ben vrij sterk en heb ze ook al even gestest en ze zijn nog steeds heel. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de kwaliteit.
[..]

Jatten is lame :(
5460979, dat is je rekeningnummer?, want op de site zag ik het nergens staan.

My Discogs

• Interstice
Ja das inderdaad mijn rekening nummer. Je kan die info op de bestel site opvragen door naar de inkoop actie te staan en daar op mijn naam te klikken. (Sander Westhuis, Aka Interstice)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Zijn ze M3 of M4?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Perphide
van je school jatten is niet zo heel erg lame... dat is meer ff lenen en vergeten terug te brengen :) school zuigt toch meestal dus... neem ook maar doosje voor mij mee hehehe :)

Verwijderd

Mjah ik heb het geld dus overgemaakt :)

Wanneer kunnen we die dingen precies gaan verwachten :) ?

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 09:46 schreef SilentSniper het volgende:
van je school jatten is niet zo heel erg lame... dat is meer ff lenen en vergeten terug te brengen :) school zuigt toch meestal dus... neem ook maar doosje voor mij mee hehehe :)
ts ts jatten van school niet lame.... en als ze van jouw wat jatten zie ik hier weer een post: "GVD ze hebben ... gejat... knokploeg PLZ". Als je vindt dat jatten kan ben je een grote lamer........

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

[edit]
[end edit]
Dit kan je allemaal zelf doen hoor ;) Zo moeilijk is LauPro ook weer niet :P

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 00:58 schreef DigitalFX het volgende:
Nou als ze dus wel in de LianLi passen wil ik er wel een paar :) krijg namelijk *als het goed is* vrijda me LianLi pc-65 binne :D
Tjemig... waarom zou je die van een lian li kast vervangen? dat zijn volgens mij veel betere thumbscrews. Die van lian li kan je ook met eens schroevedraaier gebruiken, die van deze inkoopactie zo te zien niet. :)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 10:46 schreef Scarp het volgende:

[..]

Tjemig... waarom zou je die van een lian li kast vervangen? dat zijn volgens mij veel betere thumbscrews. Die van lian li kan je ook met eens schroevedraaier gebruiken, die van deze inkoopactie zo te zien niet. :)
Mjah maar bij me lian zitten geen blauwe en rode ;)

De zilvere bestel ik voor een andere kast ;)

:( *PVD me kast komt pas a.s. woensdag* :(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:34
Op donderdag 30 mei 2002 10:06 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

ts ts jatten van school niet lame.... en als ze van jouw wat jatten zie ik hier weer een post: "GVD ze hebben ... gejat... knokploeg PLZ". Als je vindt dat jatten kan ben je een grote lamer........
Pcies.. nu weet ik ook wie de foon van m'n meis heeft gejat, en de wallet van een m8, de jas van een andere m8 en de laptop van weer een andere m8.

Oftwel, mensen die jatten op/van sgool mogen van mij van de 14de verdieping afgepleurd worden. Het begint bij een thumscrew jatten en eindigt bij een laptop of... Mocht je je ooit afvragen waarom ze geen knappe pc's op school hebben? Daarom dus, omdat iedereen iets jat, van een thumscrew tot geheugen, van een muisbal tot een beamer.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 10:59 schreef nigelator het volgende:

[..]

Pcies.. nu weet ik ook wie de foon van m'n meis heeft gejat, en de wallet van een m8, de jas van een andere m8 en de laptop van weer een andere m8.

Oftwel, mensen die jatten op/van sgool mogen van mij van de 14de verdieping afgepleurd worden. Het begint bij een thumscrew jatten en eindigt bij een laptop of... Mocht je je ooit afvragen waarom ze geen knappe pc's op school hebben? Daarom dus, omdat iedereen iets jat, van een thumscrew tot geheugen, van een muisbal tot een beamer.
amen... Jatten sux :r |:(

Verwijderd

Yo DigitalFX kijk ff op de volgende site plz -> http://www.recom.nl/recomfanspeedcontrol_en.htm
Zie daar die knopjes, als dat dezelfde zijn die jij zoekt kom ik zelf op een lagere prijs dan die 2,50 en verzendkosten zal niet meer zijn dan een postzegel en een envelop, als je meer info wil ff mailen naar plooy@chello.nl of in dit Topic reageren.

Ps. die Rheobus die je daar ziet is dat een goeie koop ? Zie dr nml. niet veel van en kan er weinig info over vinden.
Al die foto's op de site doen het bij mij niet |:( Dus ik zie niet echt welke je bedoelt... Dus ik kan ook geen antwoord geven op je vraag ff :(

• TheManinBlack
  • Niet online
Het geld is onderweg Interstice. Je zal het (42,45 Euro) wel snel hebben, aangezien ik ook een Postbank account heb.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey kun je btw ff een foto maken van schuin bove , zodat je ook de bovenkant ziet?

• TheManinBlack
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 12:18 schreef BaRF het volgende:
hey kun je btw ff een foto maken van schuin bove , zodat je ook de bovenkant ziet?
Volgens mij is de bovenkant gewoon helemaal glad en dus ook zonder kruiskop erin.

Ik gok dat je dat bedoeld.

• Xavier
  • Niet online
Ik heb mijn geld gisteren al overgemaakt.

Succes!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik vind maar daap, voor 16 stuks m5 betaal je 5,75
bij elke skoeterboer

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 12:32 schreef _ferry_ het volgende:
bij elke skoeterboer
Ook gekleurde anonized alu :) ?

• Interstice
Op donderdag 30 mei 2002 12:32 schreef _ferry_ het volgende:
bij elke skoeterboer
je bent gewoon jaloers dat wij er wel het geld voor hebben ;)

• Interstice
Oproepje aan the man in black, wil jij even je volledige gegevens invullen op de bestel site ?

Zo weet ik niet waar ik het pakettje heen moet sturen.

• Interstice
De inkoopactie is met 1 dag verlengt. Eind volgende week hoop ik alle betalingen binnen te hebben.

Als je betaald hebt post het dan ook even hier zodat ik weet van wie ik een betaling kan verwachten. Voor diegene die maar niet wijs kunnen worden ui laupros bestel site:

klik hier voor mijn gegevens voor de betaling.

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

De betaling is de digital highway over :P Kenmerk: Eraser127

My Discogs

• Interstice
:)

Als iedereen zo snel mogelijk betaald kan ik de schroeffies straks gaan versturen :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 30 mei 2002 12:21 schreef TheManinBlack het volgende:

[..]

Volgens mij is de bovenkant gewoon helemaal glad en dus ook zonder kruiskop erin.

Ik gok dat je dat bedoeld.
ja bedoelde ik. damn ik kan btw ff mn abnamro code ding niet vinden :( en ik heb er nog wel twee! :P

Verwijderd

Betaling is vandaag overgemaakt.
Dus het geld komt eraan.
Hoop dat ABN voor de evranderinghet geld vlug overmaakt.

Verwijderd

Mijn betaling is ook al electronisch verstuurd.
Heb eindelijk na veel moeite de aantalen op de bestelsite kunnen aanpassen.

Verwijderd

zal ff internet bankieren heb net besteld :)

Verwijderd

nevermind |:(

• Interstice
Tnx voor de quik response guys.

Voor de mensen die ook graag willen bestellen, het kan nog. Ga even hierheen maak een account aan, en geef je bestelling hier op.
Vergeet niet al je gegevens in te vullen zodat ik weet waar het heen moet.

Succes allemaal en ik hoop dat ik snel een afschrift krijg van de postbank.

• Interstice
Ik heb net internetbankieren aangevraagd voor de postbank en de abn-amro. Hopen dat ze opschieten, dan heb ik er misschien nog wat aan voor deze inkoop actie.

Verwijderd

De knaken komen er per postduif aan.
(En nu maar hopen dat het jachtseizoen nog ff uitgesteld wordt..)

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 14:09
Ik heb ook besteld en maak het geld morgen ochtend over met Girotel. Denk niet dat je het nog voor het weekend heb dan, maar maandag *D . Is that still on time :?

• Spyro_the_Dragon
Spyro heeft ook besteld... zal morgen overmaken.

• Interstice
Op vrijdag 31 mei 2002 00:17 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
De knaken komen er per postduif aan.
(En nu maar hopen dat het jachtseizoen nog ff uitgesteld wordt..)
Lmao :D

• Interstice
We zitten nu op 433 schroefjes. Ben benieuwd of we de 500 nog halen.

Verwijderd

Ho, net besteld, geld is onderweg via girotel :)

Verwijderd

Ik heb het 2 dagen gelden al betaald ;)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
gister betaald.

die knaken ABN houd af en toe geld zo lang vast...

specs

• Interstice
:'( * Interstice wacht nog steeds op een bankafsschrift.

Laten we hopen dat er morgen wat bij de post zit

Verwijderd

Gisteravond via ABN AMRO internet banking het geld overgemaakt. Misschien laat het deze keer niet lang op zich wachten. Van bank naar giro zuigt :(

Verwijderd

geld overgemaakt nu hopen dat die domme bank een beetje opschiet

• Interstice
Still open for entry's.

Ik denk niet dat je ze binnen nu en 3 maanden nog een keer voor deze prijs tegen komt. Sla je slag :)

• Interstice
Vanavond om 21:00 gaat ie dicht. Als je nog mee wilt doen moet je even snel hierheen surfen, een accountje aanmaken en je bestellling plaatsen.

Als iedereen zo snel mogelijk wil betalen dan kunnen de schroefjes strax ook asap verstuurd worden.

• Interstice
Be fast or you'll be sorry !

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op vrijdag 31 mei 2002 18:46 schreef Interstice het volgende:
Be fast or you'll be sorry !
is het goed als ik je een envelop met geld stuur, mijn rabo shit is nog niet op orde, en ik vind het nu nog ff makkelijker om het gewoon in een envelop te kiepen ok?

• Interstice
sure. But op jouw verantwoording...damn dat bier :P Misschien een papierenoverscxirjdfn goed idee...LOOOOOLLLL dier is lol...motgen en eziiine reply

• Interstice
hamkaasshcips zijn lekker

• tvdleur
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Op donderdag 30 mei 2002 00:46 schreef Plank het volgende:
Dusss... als sysbeheerder op een school kan ik je vertellen dat als jij gepakt wordt je (tenminste op onze school) niet meer in een radius van 5 meter van een pc mag bevinden. Zo hebben we dat gedaan met lui die muizen molden (afsneden) van internet pc's voor leerlingen (school duurde nog 6 maanden, tot nu toe zijn die pcs uit met het draadje wat bleef eraan, sja, ze hebben alleen hun medeleerlingen ermee).
En er zijn er een paar 2 weken naar huis gestuurd wegens het niet navolgen van opgelegde straffen. Jammer joh... DOEI!.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 00:28 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Dusss... als sysbeheerder op een school kan ik je vertellen dat als jij gepakt wordt je (tenminste op onze school) niet meer in een radius van 5 meter van een pc mag bevinden. Zo hebben we dat gedaan met lui die muizen molden (afsneden) van internet pc's voor leerlingen (school duurde nog 6 maanden, tot nu toe zijn die pcs uit met het draadje wat bleef eraan, sja, ze hebben alleen hun medeleerlingen ermee).
En er zijn er een paar 2 weken naar huis gestuurd wegens het niet navolgen van opgelegde straffen. Jammer joh... DOEI!.
Psies aanpakken die m0ng0len... nnyway... tis op elke fucksgool psies tzelfde :r

• BaRF

BaRF

bijna kerst

aargh dat was bij ons vroeger op school ook, dat ze echt kauwgom enzo in floppydrives stopten, en zelfs bv de moeite namen om mbv ijzerdraadjes kortsluiting te veroorzaken! En dat terwijl zij er wel afhankelijk van zijn als ze weer een verslag moesten type :r

uh on-topic: ik heb betaaaald :P

• Interstice
don't forgeet people, als je betaald hebt of de overschijfing op de post gedaan hebt, post het hier even dan kan ik er rekening mee houden.

Wil iedereen er trouwens voor zorgen dat het geld eind komende week is overgeschreven ?

Mercy

Verwijderd

11x betaald

• Interstice
Op zaterdag 01 juni 2002 23:31 schreef Pureoptical het volgende:
11x betaald
1 keer betalen is wel genoeg hoor :P tnx tough ;)

• Smackers
  • Niet online
Op de inkoop site kon ik me nog inschrijven. Klopt dit?
Of wordt mijn bestelling niet meegerekend? Het geld kan er binnen 1 werkdag zijn via girotel.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• Interstice
Ow kan dat nog. Mag hoor.

Dan doen we het zo, iedereen maakt het geld over, en van wie ik het eind komende week niet heb die krijgt geen schroefjes en van diegene waarvan ik het wel heb wel.

makes sense doesn't it ? :D

Succes met overmaken allemaal !!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op zaterdag 01 juni 2002 22:03 schreef Interstice het volgende:
[...]
Mercy
Sure, we'll have mercy >:)

• Interstice
Klik hier voor gegevens van mij voor betaling.

• Interstice
Weeeeeeeeeeeeeeee

We hebben het gehaald 500 schroefjes !!!!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Op zondag 02 juni 2002 11:16 schreef Interstice het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeee

We hebben het gehaald 500 schroefjes !!!!
beter, toch een goede inkoopactie dus :)

My Discogs

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

:+ ik heb die van mij er nog ff bij gezet :)
geld is al onderweg :) (rabo -> giro :r )

• Smackers
  • Niet online
Ik heb net via Girotel betaald. Het zou er morgen moeten zijn. :)

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:03 schreef Interstice het volgende:
don't forgeet people, als je betaald hebt of de overschijfing op de post gedaan hebt, post het hier even dan kan ik er rekening mee houden.
Het zal er ondertussen al op je rekening staan (hoop ik >:))

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey word het nou cheaper nu we dr 500 bestellen? >:)

• S-Force
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:47
Ik heb ook betaald. Als het goed is, is het al op je rekening.

• TheManinBlack
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 14:28 schreef BaRF het volgende:
hey word het nou cheaper nu we dr 500 bestellen? >:)
Daar dacht ik ook al aan, alleen ik durf al helemaal niks meer te zeggen ;)

• Felyrion
  • Laatst online: 12:50

Felyrion

goodgoan!

Geld van deze meneer is ook onderweg ;)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 16:42 schreef Falcon het volgende:
Geld van deze meneer is ook onderweg ;)
Evenals de witte-vos

• DeVoTioN