Nieuw !! Counter-Strike 1.5 !!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.059 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het Internet zal binnenkort weer beven als Valve de nieuwe patches released voor Half-Life en Counter-Strike. Na de vorige updates zijn veel spelers gestopt met het spelen van Counter-Strike en kreeg Valve het zwaar te verduren. De performance zou slecht zijn en de gameplay was niet meer wat gamers gewend waren. De patches die ergens in de komende week zullen uitkomen bevatten een aantal fixes en tweaks, fase twee van de anti-cheat techniek, de Ricochet Mod en nog een aantal andere dingen.

http://www.gamers.nl/nieuws/13288

Maar goed ook, want dat anti bunnyhop is zooooo irritant :( . 1.4 Heeft erg goede fixes, alleen anti bunny hop is het stomste wat ze hebben kunnen flikken en snap best dat heel veel CS gamers dus er mee zijn gestopt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hhe, nu pas...Had het al veel eerder verw8 eerlijk gezegd...

Nu ben ik gewend aan 1.4 komt er weer een verandering. Mensen moeten niet zo zeuren...Niet iedere aanpassing is een verbetering, maar het is voor iedere speler een kwestie van gewenning....

Anyways, ik merk wel wat 1.5 me (ons) brengt. :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Dat springen is gewoon wennen... :z

Maar dan zijn ze er wel vlot bij.... die andere updates waren toch allemaal een flink aantal maanden werk :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo gek 1.3 en lager loopt continu 100 frames en 1.4 gaat af en toe gewoon met 20 a 30 frames :( laat die patch maar komen... ff hopen dat ik hem kan krijgen van een vriend van mij ... ;) of nie knarfybot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe dat werd tijd :)
Ik wacht met smart :9~

Bunny hoppen hoeft niet helemaal terug imho ik kon het en het was erg leuk maar als het weer volledig mogelijk wordt dan is de lol er ook zo weer af........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad ook allemaal maar gewenning, maar ik heb het idee dat sinds CS 1.4 er veel goeie gamers zijn gekapt en des te meer n00bs/newbies erbij komen.
Ik heb ook met 1.4 leren leven en vind het idd wel een hele verbetering alleen doe dan iets zoals 1e keer springen Ok ! en de sprong daaran wel anti-bunnyhopping.

Maar al met al blijft CS gewoon nog het beste online spel, het is moeilijk om er mee te stoppen als je eenmaal bezig bent en ik heb al heeel veel weekenden hier aan verprutst :=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en waar ze ook eens mee moeten kapen is met die update benaming : Half-Life 1.1.1.0 :?
waarom niet gewoon 1.1 en dan 1.2 net zoals bij CS. Wat is daar mis mee. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1.4 ben ik alleen maar beter gaan spelen (weet ook niet waarom mis het rond springen wel) maar ik vind die first person look super vet :9~

We zien wel wat 1.5 ons gaat brengen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik speel CS nog niet zo lang, maar wat is dat anti bunny hoping :? Dat je niet als een gek kan blijven springen ofzo :? Das toch juist alleen maar goed, het is geen quake 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Laat ze wat doen aan dat 'ik-ben-een-newbie-en-sproei-maar-wat-in-het-rond-en-maak-vanzelf-een-lucky-headshot' gedoe , daarom ben ik gestopt met CS (was ook al zo in 1.3, had al veel eerder moeten stoppen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op woensdag 29 mei 2002 12:17 schreef kNarf het volgende:
Laat ze wat doen aan dat 'ik-ben-een-newbie-en-sproei-maar-wat-in-het-rond-en-maak-vanzelf-een-lucky-headshot' gedoe , daarom ben ik gestopt met CS (was ook al zo in 1.3, had al veel eerder moeten stoppen :P)
Ik heb heel even 1.3 gespeeld en ben dan gestopt. Je was gewoon een uitzondering als je niet cheatte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:52 schreef Marv het volgende:
Dat springen is gewoon wennen... :z
Ja...idd

helemaal niet springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 12:18 schreef Erazzzer het volgende:

[..]

Ik heb heel even 1.3 gespeeld en ben dan gestopt. Je was gewoon een uitzondering als je niet cheatte..
valt ne wel mee. Tenm,inste in de servers waar ik kom. Maar je ziet tegenwoordig niet wie cheat omdat iedereen headies maakt |:( |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 29 mei 2002 12:17 schreef kNarf het volgende:
Laat ze wat doen aan dat 'ik-ben-een-newbie-en-sproei-maar-wat-in-het-rond-en-maak-vanzelf-een-lucky-headshot' gedoe , daarom ben ik gestopt met CS (was ook al zo in 1.3, had al veel eerder moeten stoppen )
--------------------------------------------------------------------------------

1.3 was echt een paradise voor cheaters. Ik ben bij 1.4 eigenlijk nog geen enkele cheater tegen gekomen, dus daar hebben ze wel goed en hard aan gesleutel.

Zonder dat bunny hopping heb je veel minder echt toffe acties, want wat is nou leuker dan opeens uit het niets voor iemand zijn neus springen en een mooi gaatje in zijn voorhoofd planten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Springen moet iig weer terug komen zoals in 1.3 ...

En geen cheats in 1.4 lol :)
Moeje es goed kijken... 1.1 begonnen de cheats echt op te komen, 1.3 was het helemaal raak en dat blijft doorgaan in 1.4...

Waarom zou valve anders steeds updates voor hun anticheat maken en ik iedere week 10 servers moeten voorzien van een nieuwe HLG beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 29 mei 2002 12:30 schreef Danibel het volgende:
[een stuk text ;)]
offtopic:
Quoten gaat makkelijker (en netter) via dit knoppie: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Dat springen hoeft van mij niet per se terug te komen, als ze de walkspeed maar verhogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 18:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 29 mei 2002 12:40 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Springen moet iig weer terug komen zoals in 1.3 ...

En geen cheats in 1.4 lol :)
Moeje es goed kijken... 1.1 begonnen de cheats echt op te komen, 1.3 was het helemaal raak en dat blijft doorgaan in 1.4...

Waarom zou valve anders steeds updates voor hun anticheat maken en ik iedere week 10 servers moeten voorzien van een nieuwe HLG beta :)
True, cheaten komt helaas nog veel voor. Soms zie je dat hij dan gekicked wordt, maar soms blijft hij uren door de lucht heen vliegen......Triest :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heel leuk mar wat is een Rioched mod??

hij komt btw deze week nog (bron: www.cs.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

Alphafox

wat zeggie!

ik hoorde laatst ook van een collegaq dat er een counterstrike 2 uitkwam, nu weet ik niet helemaal of dit waar is, maar... wie kan me er meer over vertellen???

wisdom is rarely common

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:47 schreef mazerati het volgende:
ok heel leuk mar wat is een Rioched mod??

hij komt btw deze week nog (bron: www.cs.nl)
ja leuke bron :P

volgens mij bedoel je dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol www.cs.nl is NIET wat jij bedoeld :P
pas je URL ff aan :+

:Y)

/edit
te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 15:14

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vindt het springen op deze manier realistischer.. ga eens hard rennen, en spring 10 keer achter elkaar.. moet je kijken hoe snel je stil staat...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Op woensdag 29 mei 2002 12:10 schreef Danibel het volgende:
en waar ze ook eens mee moeten kapen is met die update benaming : Half-Life 1.1.1.0 :?
waarom niet gewoon 1.1 en dan 1.2 net zoals bij CS. Wat is daar mis mee. :7
daar heb ik een goede verklaring voor:
die eerste een staat voor het os of serve/client (1=win32client, 2=? 3=linux server 4=win32 server)
die 2e 1 staat voor grote changes (toen der tijd van 1009 naar 1100 werd er ZEER veel veranderd (oa een groot gedeelte van de netcode en veel mods werkte niet meer) en die laatste 2 staan voor kleine updates

zo, ik ben weer behulpzaam geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:54 schreef Creepy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vindt het springen op deze manier realistischer.. ga eens hard rennen, en spring 10 keer achter elkaar.. moet je kijken hoe snel je stil staat...
neh dat vind ik juist niet, als een soldaat na 1x springen al moe zou worden zou die niet lang overleven denk ik :S
Ik kan nog vaker 8er ellkaar springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

I like 1.4

Nog geen cheater gezien...
daar draait het voor mij om. En die kleine aanpassingen ?
tja, tijden veranderen...

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ze eerst de balans in de hitboxes aanpassen. Heb vaak genoeg dat ik een heel m4 magazijn in iemands romp leegpomp en die gast niet neervalt.

Of als je iemand helemaal volschiet in zijn benen, maar dan ook echt helemaal vol, dat die alsnog leeft.

De enige manier om momenteel nog kills te maken is puur op het hoofd schieten. How, dumb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is gestopt met CS 1.3

teveel cheaters. Vond het gewoon niet meer leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 08:38
mjah, hopelijk hebben ze de hitboxes verandert
sproeien ging te makkelijk :(

ben benieuwd iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Is er nog geen lijstje bekent wat de veraneringen zijn? Het zal me iig benieuwen. Als dat springen maar weer verandert en de fps maar weer omhoog gaan.

Dat geouwehoer over die cheaters vind ik ook nergens over gaan. Je moet gewoon op bekende servers spelen.
Als er een topic begint over CS dan is het gelijk altijd ouwehoeren over cheaters.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

cheats voor 1.4 zijn er al lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

joh cs is cheat strike :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Counter-Strike zuigt steeds zwaarder naarmate het versie-nummer omhoog gaat. Elke n00b kan nu een headie scoren.

In 0.7 beta kon je tenminste nog rijden met die pantserwagen in cs_siege >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, gelukkig hebben we nog Unreal Tournament :)
Ben zelf ook met CS gekapt bij Versie 1.3
Zat er al langer aan te denken, maar toen had ik er ECHT geen zin meer in.. misschien dat als ik een Ti4200 heb ik me weer eens aan CS ga wagen met versie 1.5 ofzo.. T blijft wel een koel spel, maar die sjieters.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:14
Afbeeldingslocatie: http://www.mymtw.de/files/downloads/19/520_cs15_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mymtw.de/files/downloads/19/522_cs15_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:42 schreef likkepot het volgende:
I like 1.4

als het bij jouw alleen om cheaters draait waarom speel je dan niet tegen bots offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
omg!!! 118 fps, tjek die screenshot, hoe kan dat nou weer??? Max is 100, ook al zet je fps_max op 99999 dan kan hij alsnog maar max 100 bij mij. VaaaaG :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
1.4; Notice the FPS :):

Afbeeldingslocatie: http://molenplein.nl/prive/rove/private/tmh/de_nuke0009.jpg

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:14
Op donderdag 30 mei 2002 00:47 schreef Novah het volgende:
omg!!! 118 fps, tjek die screenshot, hoe kan dat nou weer??? Max is 100, ook al zet je fps_max op 99999 dan kan hij alsnog maar max 100 bij mij. VaaaaG :?
vsync uit misschien?

maar ik snap sowieso niet hoe die fps in half-life werken, wat je eigenlijk ziet zijn je "refresh fps" als die op 85 staat zie je 85, staat ie op 100 zie je 100 fps.
maar hoger gaat ie niet.. ook niet met vsync uit

timerefresh daarintegen geeft naar mijn idee een veel beter beeld van je frames..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Beginnen we weer met de realisme discussie?! |:(

CS is NIET realistisch!!!!
Waarom dan alleen het springen realistisch maken?!
Er zijn legio dingen die niet realistisch zijn in CS.

Ik merk wel wat er gaat komen...Iig zal ik niet tot vroeg in de morgen opblijven omdat ik perse 1.5 moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 20:46 schreef Gordijnstok het volgende:
Laat ze eerst de balans in de hitboxes aanpassen. Heb vaak genoeg dat ik een heel m4 magazijn in iemands romp leegpomp en die gast niet neervalt.

Of als je iemand helemaal volschiet in zijn benen, maar dan ook echt helemaal vol, dat die alsnog leeft.

De enige manier om momenteel nog kills te maken is puur op het hoofd schieten. How, dumb...
Euh, kweet niet hoe jij dan wel niet schiet, maar vin juist in 1.4 dat schieten ff wat makkelijekr gaat en n00bs wat meer kans krijgen. Een paar kogels in iemand z'n pens en hij hoeft de volgende dag nie meer vroeg op.
En tuurlijk moet je op borst/hoofd hoogte richten. Headies geeft meer genoegdoening en rode spetters op het scherm 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:22

bAdmuTs

mAzE

Ik vind dat 1.4 redelijk goede veranderingen heeft ondergaan maar ook heel wat mindere changes :(

Voordeel:
-1st person view als je dood bent :)
-3rd person view zodra je gekilled word :)

Nadeel:
-anti bunny hop gezeik
-spread van de wapens waardoor je soms heel zuiver schiet en soms nog geen olifant raakt ook al zou je erop zitten :(

Ik hoop dat daar verandering in komt in 1.5, en als het goed is zijn er ook de nieuwe wapens

-moletov cocktail
-riot shield
-law
-gasmask
-gifgas granaat
-famas

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 10:24 schreef bAdmuTs het volgende:
Ik vind dat 1.4 redelijk goede veranderingen heeft ondergaan maar ook heel wat mindere changes :(

Voordeel:
-1st person view als je dood bent :)
-3rd person view zodra je gekilled word :)

Nadeel:
-anti bunny hop gezeik
-spread van de wapens waardoor je soms heel zuiver schiet en soms nog geen olifant raakt ook al zou je erop zitten :(

Ik hoop dat daar verandering in komt in 1.5, en als het goed is zijn er ook de nieuwe wapens

-moletov cocktail
-riot shield
-law
-gasmask
-gifgas granaat
-famas
Voor zover ik weet en heb gelezen worden die nieuwe wapens voor het eerst pas geintroduceert in CS-CZ (de offline versie dus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Op donderdag 30 mei 2002 00:47 schreef Novah het volgende:
ligt aan ej video kaart!?!?!?! ( en beeldscherm!?)

en cs 1.4 ruled echt wel! heb trouwens al wel cheatorz gezien op GP >:(
maarja.. hoop dat in 1.5 beter cheat detection zit

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
Ik vind eerder dat ze back to basic moeten ipv fancy nieuwe dingen erin bouwen of meer wapens oid. Ik speel CS sinds beta 2 en ik vind dat ze (net als met Team Fortress Classic) eens op moeten houden met patches uitbrengen die gewoon grote veranderingen brengen in de gameplay, dat kan je niet maken met zo'n grote groep spelers.

Bij de laatste paar versies begon ik CS steeds kutter te vinden en nu ben ik definitief gestopt tot het springen weer een beetje normaal wordt.

Ook van dat 'het moet realistisch zijn' wordt ik zo moe. Gameplay is 10x belangrijker en die is met dat anti-bunnyhop gedoe echt veel trager geworden, en dat zuigt. Als de (oude) spelers tevreden zijn, waarom dan weer alles veranderen zodat CS ook geschikt is voor n00bs?!

Bah!

edit:
En om het dus niet off-topic te maken, ik hoop dat ze het weer terugveranderen, dat springen

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Op donderdag 30 mei 2002 11:03 schreef Cerberus het volgende:
Ik vind eerder dat ze back to basic moeten ipv fancy nieuwe dingen erin bouwen of meer wapens oid. Ik speel CS sinds beta 2 en ik vind dat ze (net als met Team Fortress Classic) eens op moeten houden met patches uitbrengen die gewoon grote veranderingen brengen in de gameplay, dat kan je niet maken met zo'n grote groep spelers.

Bij de laatste paar versies begon ik CS steeds kutter te vinden en nu ben ik definitief gestopt tot het springen weer een beetje normaal wordt.

Ook van dat 'het moet realistisch zijn' wordt ik zo moe. Gameplay is 10x belangrijker en die is met dat anti-bunnyhop gedoe echt veel trager geworden, en dat zuigt. Als de (oude) spelers tevreden zijn, waarom dan weer alles veranderen zodat CS ook geschikt is voor n00bs?!

Bah!

edit:
En om het dus niet off-topic te maken, ik hoop dat ze het weer terugveranderen, dat springen
Helemaal mee eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Laatst online: 03-09 16:36
Op donderdag 30 mei 2002 08:47 schreef chimo het volgende:

[..]

vsync uit misschien?

maar ik snap sowieso niet hoe die fps in half-life werken, wat je eigenlijk ziet zijn je "refresh fps" als die op 85 staat zie je 85, staat ie op 100 zie je 100 fps.
maar hoger gaat ie niet.. ook niet met vsync uit

timerefresh daarintegen geeft naar mijn idee een veel beter beeld van je frames..
uhm de engine van hl kan max 100fps aan dus ik denk dat dit iets anders is ofzo.....kan gewoon niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 19-09 17:42
Naast het springen mag ook wel weer de oude accuracy van de handguns terug, want dit zuigt enorm... geef me gewoon gameplay van 1.3 en hitboxes van 1.1 !!! :D Daar moest je tenminste nog mikken, bij 1.3/1.4 is het gewoon kwestie van sprayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 11:20 schreef reddevil het volgende:
Naast het springen mag ook wel weer de oude accuracy van de handguns terug, want dit zuigt enorm... geef me gewoon gameplay van 1.3 en hitboxes van 1.1 !!! :D Daar moest je tenminste nog mikken, bij 1.3/1.4 is het gewoon kwestie van sprayen.
Kan nix anders zeggen dat ik het compleet met je eens ben.
Alhoewel 1.4 wel kewl is met al die lijken die blijven ligguh. Thats the way ! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Op donderdag 30 mei 2002 11:33 schreef Danibel het volgende:

[..]

Kan nix anders zeggen dat ik het compleet met je eens ben.
Alhoewel 1.4 wel kewl is met al die lijken die blijven ligguh. Thats the way ! B-)
Staat bij mij uit nu kan ik tenminste zien wat voor wapen er onder het lijk ligt. Enige dat ik goed vind is die nieuwe specmodes :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
omg beta2!!!! toen speelde echt maar 60 mensen cs. Ik wist niet dat jij tot de harde kern behoorde? Netjes, was je nickname van cs?
Op donderdag 30 mei 2002 11:20 schreef reddevil het volgende:
no way!!! die hitboxes van 1.1 gatver :r

Hitboxes van 1.3
accuracy van 1.3
springen van 1.3
spectaten van 1.4

en die debiele mappen als survivor mogen weg, niemand speelt ze. de_dust, de_dust2, de_aztec zijn de harde kern en nuke enzo en nog wat 'oude' maps moeten blijven en die nieuwe stomme mappen als de_storm, wie speelt die nou??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:42 schreef Novah het volgende:

[..]

omg beta2!!!! toen speelde echt maar 60 mensen cs. Ik wist niet dat jij tot de harde kern behoorde? Netjes, was je nickname van cs?
[..]

no way!!! die hitboxes van 1.1 gatver :r

Hitboxes van 1.3
accuracy van 1.3
springen van 1.3
spectaten van 1.4

en die debiele mappen als survivor mogen weg, niemand speelt ze. de_dust, de_dust2, de_aztec zijn de harde kern en nuke enzo en nog wat 'oude' maps moeten blijven en die nieuwe stomme mappen als de_storm, wie speelt die nou??
De_storm is al weg :+ . Volgens mij :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Nope, wordt alleen zeer zelden gespeeld of zeer snel weer weggevote. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
survivor moet weg??? omg dat is wel de map van onze nederlandse trots 3dmike. En je kan idd niet meer dan 100 fps in je beeld krijgen maar als je timerefresh tiept in je console zie je je werkelijke fps van dat moment.
En onthou voor al je cs news kijken we natuurlijk op www.counter-strike.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ze moeten cs_docks en .._iraq er weer in doen, dat waren uber maps >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 12:55 schreef Nieroth het volgende:
[...]
En je kan idd niet meer dan 100 fps in je beeld krijgen maar als je timerefresh tiept in je console zie je je werkelijke fps van dat moment.
[...]
Je maximale fps hangt ook af van de refresh rate van je monitor. Ik kan met mijn oude IBM 6547 monitor ook niet meer dan 85 fps in HL/CS halen, omdat de refresh rate niet hoger wil.
In quake3 krijg ik hem wel hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
kan wel dan moet je je vsync op always off zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

beta2 60 mensen? wel iets meer hoor... (mijn vriendengroep was al 5 :P)
ik speel zelf ook al sinds beta2...

ja goed id laten we het nog realisticher maken: |:( :r

- als je een keer in je been bent geraakt moet je kruipen het de rest van de game
- 1 hs is altijd dodelijk
- je moet stilstaan om te schieten (m4 schieten lukt rennent volgens mij niet en para al helemaal niet)
- een keer in je arm geraakt, en je kan niet meer schieten (alleen met secundair)
- als je een keer wordt geraakt en je bent niet dood, moet je recoil verdubbelt worden

jongens jongens waarom denken mensen toch altijd dat realistisch maken hetzelfde is als leuker maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Idd, my point too!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:59
Ik speel CS sinds beta 2
ik snap dat je graag bij de leete jongens wil horen, maar de CS beta's begonnen pas bij beta 3, daarvoor waren het alpha's dus als je dan toch aan het opscheppen bent, doe het dan goed.

edit:

blijf het grappig al die onzin die hier uitgeblaat word door mensen die het misschien 1 uurtje in de week spelen, en 1 keer in hun level een war gespeeld hebben

nofi ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

ROFLOL! Bullseye... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 30 mei 2002 13:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

ik snap dat je graag bij de leete jongens wil horen, maar de CS beta's begonnen pas bij beta 3, daarvoor waren het alpha's dus als je dan toch aan het opscheppen bent, doe het dan goed.

edit:

blijf het grappig al die onzin die hier uitgeblaat word door mensen die het misschien 1 uurtje in de week spelen, en 1 keer in hun level een war gespeeld hebben

nofi ofcourse
*zucht* ook heel leuk om te zien dat mensen alles over je weten zonder dat je ze kent.

beta 1 was een alpha versie en volgens mij niet te downloaden. Beta 2 heb ik 100% zeker gespeeld.

Ik doe niet mijn best om bij de ellite die hards te zitten want dat boeit mij niet zoveel. En ik geil ook niet op mijn stats zoals sommige mensen...

Ik speelde het heel wat actiever als 1 uur in week. Toen ik erg verslaafd was, was het echt elk mogelijk uur van de dag :P . Nu speel ik denk ik nog uur per dag (tjsa blijft verslafend) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:42 schreef likkepot het volgende:
I like 1.4

mij nog niet tegengekomen? :D
Op donderdag 30 mei 2002 12:58 schreef Hdez het volgende:

[..]

Je maximale fps hangt ook af van de refresh rate van je monitor. Ik kan met mijn oude IBM 6547 monitor ook niet meer dan 85 fps in HL/CS halen, omdat de refresh rate niet hoger wil.
kdenk dat dit wel een beetje onzin is hoor, want ik heb een 70 hz monitor en ik haar ook canstant 100 fps...(behalve dan in dat rotte cs 1.4 want daar haal ik maar 30 fps :()
[.G-$h0cK.] /.Art.Core.\ =ZieK zegt:
proficiat!
Dennis ==>Vandaag Jarig zegt:
dank je
ben condition zero aan het downen
[edit]
huh?
is die al uit dan?
Over 2 weken in NL
kdenk dat dat de beta is die je nu aant D/L bent
en wat is beta?
de testversie
Aah zo
hier staat full
want in Duitsland is hij al uit
ik zal us op tweakers vragen
Zie hans
hans weet er toch nix van

[topic=508950/1/25]
kijk us of je wat vind
nope
het zou daar moeten staan alst uit was..
dit zei een vriend van me op msn....
is dit waar of gewoon bullshit?
ps *(=ik ben g-shock=)*
[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 15:14

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 30 mei 2002 13:44 schreef Plantje het volgende:

[..]
beta 1 was een alpha versie en volgens mij niet te downloaden. Beta 2 heb ik 100% zeker gespeeld.
Eeehh.. was het nu alpha.. of beta?? of misschien toch een RC?

Een beta versie.. is een beta versie. Een alpha versie.. juist.. is een alpha versie. Een alpha uitbrengen van een beta... eehh..

"Ja Sjaak, ik heb hier de beta versie van de alpha versie van beta2 van de release candidate van de beta demo van Quake16"

Of bedoel je soms dat ze alpha x vernoemd hebben naar beta2, en beta 1 maar overgeslagen/.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Op donderdag 30 mei 2002 14:16 schreef EdonyX het volgende:

[..]

mij nog niet tegengekomen? :D
[..]

kdenk dat dit wel een beetje onzin is hoor, want ik heb een 70 hz monitor en ik haar ook canstant 100 fps...(behalve dan in dat rotte cs 1.4 want daar haal ik maar 30 fps :()
[..]

dit zei een vriend van me op msn....
is dit waar of gewoon bullshit?
ps *(=ik ben g-shock=)*
[/edit]
Volgens mij is dit BS want volgens mij komt ie hier pas in aug. uit :( zal wel een beta zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Op donderdag 30 mei 2002 12:58 schreef Hdez het volgende:

[..]

[bertenernie-mode]
Tis maar wat je opwind :+
[/bertenernie-mode]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 30 mei 2002 14:21 schreef Creepy het volgende:

[..]

Eeehh.. was het nu alpha.. of beta?? of misschien toch een RC?

Een beta versie.. is een beta versie. Een alpha versie.. juist.. is een alpha versie. Een alpha uitbrengen van een beta... eehh..

"Ja Sjaak, ik heb hier de beta versie van de alpha versie van beta2 van de release candidate van de beta demo van Quake16"

Of bedoel je soms dat ze alpha x vernoemd hebben naar beta2, en beta 1 maar overgeslagen/.
hehe ja nu ik het nalees, beetje erg vage zin. Maarja maast snel typen hier op mijn werk ;)
Volgens mij was het een beta en volgens buzzercrash alpa. Ik zal eens tussen mijn ouwe cds zoeken misschien heb ik hem nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Laatst online: 18-09 14:52

BKJ

Bij de eerste sessie met 1.4 was ik blij met de vernieuwde features (zoals de map nadat je dood bent met posities van spelers) maar nu ik wat beter wordt en de vorige versie wel es speel (met bots lokaal) merk ik toch idd dat dat springen superirritant is....ik had niet door dat ik het miste...

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:55 schreef hitchhacker het volgende:
Bij de eerste sessie met 1.4 was ik blij met de vernieuwde features (zoals de map nadat je dood bent met posities van spelers) maar nu ik wat beter wordt en de vorige versie wel es speel (met bots lokaal) merk ik toch idd dat dat springen superirritant is....ik had niet door dat ik het miste...
En nu mis je het ??
Hehehe had je beter niet aan kunnen beginnen dan :)

K hoop dat 1.5 echt wat van die oude vernieuwingen weg haald want dit vind ik dus echt 3x nix.......
Springen moeten ze fixen en dat hitboxje mag ook wel wat aangepast worden (wat al gedaan zou moeten zijn in 1.4, niet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 16:15
Wanneer komt ie precies uit? Of is dat nog niet bekend?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ben benieuwd hoe die eruit ziet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 30 mei 2002 16:20 schreef Upperscore het volgende:

[..]

En nu mis je het ??
Hehehe had je beter niet aan kunnen beginnen dan :)

K hoop dat 1.5 echt wat van die oude vernieuwingen weg haald want dit vind ik dus echt 3x nix.......
Springen moeten ze fixen en dat hitboxje mag ook wel wat aangepast worden (wat al gedaan zou moeten zijn in 1.4, niet dus)
yep wat ik mij afvraag is het niet mogelijk om de hitboxes dezelfde maat te geven als de model? Zou toch niet al te moeilijk moeten zijn. Maar we zien het wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 16:35 schreef GGS_VR6 het volgende:
Ben benieuwd hoe die eruit ziet
Ik denk gewoon hetzelfde als 1.4 maar alleen wat bug fixes ofzo niet echt veel vernieuwends verwacht in zo'n korte tijd na 1.4.... ook een klein beetje wat meer aan de anti cheat gewerkt denk ik...

Niet veel nieuws....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen verwacht al weer alleen maar goeie dingen. Terwijl ik sinds CS 1.0 al weet dat er nooit meer echt goeie updates komen... (Sinds die Cliffe en Gooseman er doekoes voor krijgen doen ze alleen maar dingen om meer newbies aan te trekken).

Daarvoor al elke keer die nieuwe dingen die toch niet gebruikt worden (die 2 snipers, UMP etc, dat CT pistool, nightvision).

Allemaal leuk en aardig. Maar nut?

Gameplay wordt niet verbeterd (juist verslechterd). Bugs worden niet verwijderd maar alleen toegevoegd.

Dat springen is echt niet een probleem voor de meeste CSers die gestopt zijn hoor. Dat vind ik juist een van de goeie veranderingen omdat newbies altijd lucky headshots schieten als ze springen (+bug).

Maar de manier waarop ze het opgelost hebben. Slaat nergens op. Je kunt net zoals in TFC (hadden ze voorbeeld aan moeten nemen) de speler af laten remmen zo gauw hij boven een bepaalde snelheid komt (lees bunnyhopt).
De huidige oplossing slaat nergens op. Want wie kan er in het echt nou niet 2x achter mekaar doorspringen.

Het probleem met de laatste CS versies is dat je als newbie evenveel killed als goeie speler.
De recoil klopt voor geen donder en zorgt daarvoor.
Fastwalk (geruisloos lopen, wat langzamer dan gewoon lopen) kan niet meer, bom plaatsen op moeilijke plekken gaat niet meer. Dus geen voordeel meer voor mensen die snappen hoe de engine werk, ervaring hebben, en een goeie fastwalk-tap techniek hebben.

Doordat die guns zo ongelovelijk scheel zijn als je rent, en je eerst 2 seconden stil moet staan voordat je zuiver kunt schieten. Hierdoor heb je geen reactievoordeel meer (Iets wat een groot voordeel is voor een getrained online speler).
Op deze manier wordt het frustrerend (omdat je gekilled wordt door n00bs) en met campen own je de hele keet (wat saai, en lame is).

Oplossing
Haal 5.2 snelheden terug. 2x zo snel rennen met mes. Minder recoil ook als je rent. Zo zorg je dat het campvoordeel weg is en het spel weer leuk.

Het spel lijkt realistischer gemaakt te worden maar ze doen juist alles precies verkeerd (Als je de werkelijkheid een beetje kent).

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Op donderdag 30 mei 2002 17:01 schreef FuTaL het volgende:
Iedereen verwacht al weer alleen maar goeie dingen. Terwijl ik sinds CS 1.0 al weet dat er nooit meer echt goeie updates komen... (Sinds die Cliffe en Gooseman er doekoes voor krijgen doen ze alleen maar dingen om meer newbies aan te trekken).

Daarvoor al elke keer die nieuwe dingen die toch niet gebruikt worden (die 2 snipers, UMP etc, dat CT pistool, nightvision).

Gameplay wordt niet verbeterd (juist verslechterd). Bugs worden niet verwijderd maar alleen toegevoegd.

Dat springen is echt niet een probleem voor de meeste CSers die gestopt zijn hoor. Dat vind ik juist een van de goeie veranderingen omdat newbies altijd lucky headshots schieten als ze springen (+bug).

Maar de manier waarop ze het opgelost hebben. Slaat nergens op. Je kunt net zoals in TFC (hadden ze voorbeeld aan moeten nemen) de speler af laten remmen zo gauw hij boven een bepaalde snelheid komt (lees bunnyhopt).
De huidige oplossing slaat nergens op. Want wie kan er in het echt nou niet 2x achter mekaar doorspringen.

Het probleem met de laatste CS versies is dat je als newbie evenveel killed als goeie speler.
Fastwalk (geruisloos lopen, wat langzamer dan gewoon lopen) kan niet meer, bom plaatsen op moeilijke plekken gaat niet meer. Dus geen voordeel meer voor mensen die snappen hoe de engine werk, ervaring hebben, en een goeie fastwalk-tap techniek hebben.

Doordat die guns zo ongelovelijk scheel zijn als je rent, en je eerst 2 seconden stil moet staan voordat je zuiver kunt schieten. Hierdoor heb je geen reactievoordeel meer (Iets wat een groot voordeel is voor een getrained online speler).
Op deze manier wordt het frustrerend (omdat je gekilled wordt door n00bs) en met campen own je de hele keet (wat saai, en lame is).

Oplossing
Haal 5.2 snelheden terug. 2x zo snel rennen met mes. Minder recoil ook als je rent. Zo zorg je dat het campvoordeel weg is en het spel weer leuk.

Het spel lijkt realistischer gemaakt te worden maar ze doen juist alles precies verkeerd (Als je de werkelijkheid een beetje kent).

Mzl
Helemaal met je eens :)

Ze moeten opdonderen met dat realisme (zo is het nooit bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
oeps, mijn fout deze keer,

mijn oprechte excuses tegenover plantje, want ik heb beta 2 en zelfs beta 1 gevonden

sorry

maar nog steeds blaten veel mensen heir maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind het altijd grappig als mensen een nightvision kopen dan hoor je het als ze hem aanzetten echt in zo'n level waar je hem echt niet nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Condition Zero is nog niet uit, staat ook nog niet op isonews. Dus hij liegt of hij download een nuke(neppe download). Beta3 werd vrijwel niet gespeelt, beta4 en 4.2 waren de eerste echte betas (volgens cs.net site). Er staat dat in beta2 cs zelfs nog team deathmatch was :o
Maaruh ik denk dat je beta 4 bedoelt of beta 4.1, toen kwamen de eerste nederlandse servers en toen was de netcode van hl engine wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 17:34

RSP

weet je wat CS goed zou doen ? die hele engine wegdonderen zat engines waarbij je hetzelfde effect kan krijgen zonder dat de gameplay verloren gaat maar een aangepaste Q1 engine (jaja dat was de basis als ik me goed herinner) is nu toch echt wel overdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Ik vind vooral de spec mode erg mooi in 1.4 maar als je dan in 1st person zit te kijken dan klopt de aim niet, hoop dat ze dat snel fixen.

Btw het zou ook mooi zijn als in 1st person ook picture in picture zou kunnen doen. :D

Ben benieuwd naar 1.5..... :9~

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:01 schreef FuTaL het volgende:

Oplossing

Mzl
Zo zie je maar weer, geld maakt (ons) niet gelukkig :)
Die nieuwe wapens, leuk.. maar hoeft ECHT niet

Nightvision? - Brightness omhoog en zelfde effect
Nieuwe snipers - duur en waardeloos (IMO)

Para zou er trouwens wel uitmogen, tis geen OORLOG-mod zoals Day of Defeat!!

Het zou wel eens tijd worden voor een patch, ipv update
Patch fixed bugs (toch? :) )
Updates voegt bugs toe (zo lijkt het ...)
Op donderdag 30 mei 2002 17:42 schreef Graham het volgende:
Ik vind vooral de spec mode erg mooi in 1.4 maar als je dan in 1st person zit te kijken dan klopt de aim niet, hoop dat ze dat snel fixen.

Btw het zou ook mooi zijn als in 1st person ook picture in picture zou kunnen doen. :D

Ben benieuwd naar 1.5..... :9~
*kijkt naar link benden*

ohh.. ok ;)
Op donderdag 30 mei 2002 17:36 schreef SithWarrior het volgende:
http://www.clanbase.com/miscfiles/cs15demo.jpg

dit ziet der wel cool uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Hey cool, vet over die picture in picture gekeken. Thx.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Op donderdag 30 mei 2002 17:36 schreef SithWarrior het volgende:
http://www.clanbase.com/miscfiles/cs15demo.jpg

dit ziet der wel cool uit :D
die is dus geleaked van de mTw site, en die klopt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 19-09 17:42
1.1 hitboxes waren gewoon veel beter, vanaf 1.3 is het gewoon sprayen, bij 1.1 moet je tenminste nog mikken. lekker belangrijk dat het minder echt is.. daar gaat het toch niet om.
En het lopen van 1.3 mag ook wel terug, want nu ben je of een olifant of je loop als een slak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laten we dan lekker met z'n allen w8en op wat CS 1.5 ons brengt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gaat hem dllen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Handige info over CS 1.5 en jawel 1.6 !!! :?

http://www.cs.jolt.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Op donderdag 30 mei 2002 19:30 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

die is dus geleaked van de mTw site, en die klopt dus niet
die klopt prima, dat komt in 1.6 :)

trouwens is alweer meer nieuws volgende week woensdag komt ie volgens planet HL

More on the New Patches
5/30/2002 11:09 PST | Community | by Jeh |
CS-Nation spotted the following post made by Erik Johnson to the HLDS mailing lists. As of now, the patch releases are planned for next Wednesday, but that may change depending on the results of playtests / bug testing between now and then:
We generally let the lists know when we're totally nailed down and getting ready for the release. Right now we're planning the release for next Wednesday, but if we run into any significant problems in testing we'll have to push things back a week.

We'll know on Friday if things are going to go ahead as planned, and we'll let you know here. We didn't want to get all the alarm bells ringing until it's a definite thing

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
oeps, mijn fout deze keer,

mijn oprechte excuses tegenover plantje, want ik heb beta 2 en zelfs beta 1 gevonden

sorry

maar nog steeds blaten veel mensen heir maar wat
hehe np
Ik heb beta 1 nooit gespeeld maar wel screenshots gezien van een lanparty met gemiddelde ping van 250-300 op een lan! :P wat een netcode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 30 mei 2002 17:22 schreef Novah het volgende:
Condition Zero is nog niet uit, staat ook nog niet op isonews. Dus hij liegt of hij download een nuke(neppe download). Beta3 werd vrijwel niet gespeelt, beta4 en 4.2 waren de eerste echte betas (volgens cs.net site). Er staat dat in beta2 cs zelfs nog team deathmatch was :o
Maaruh ik denk dat je beta 4 bedoelt of beta 4.1, toen kwamen de eerste nederlandse servers en toen was de netcode van hl engine wat beter.
*zucht* nee beta 2 was geen deathmatch :P gewoon teamplay hoor. Net nog even wat ouwe screenshots gezocht. Dessert met weapon stay after round :P . Maar ten tijden van beta2 werd er veel meer TFC gespeeld.
Ik weet nog wel de eerste keer beta2. "erm ik ben dood en respawn niet?? wtf is dit " "je moet wachten" "wat een onzin zeg, zullen we weer gaan tfcen? wachten sux :P" Zo ging dat, uiteindelijk bleek het wachten na wat langer te hebben gespeelt op lanpartys (5 man bij mij thuis) toch wel de moeite waard te zijn :)

[edit] stom kon wel in een berichtje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 15:58 schreef Plantje het volgende:

[..]

*zucht* nee beta 2 was geen deathmatch :P gewoon teamplay hoor. Net nog even wat ouwe screenshots gezocht. Dessert met weapon stay after round :P . Maar ten tijden van beta2 werd er veel meer TFC gespeeld.
Ik weet nog wel de eerste keer beta2. "erm ik ben dood en respawn niet?? wtf is dit " "je moet wachten" "wat een onzin zeg, zullen we weer gaan tfcen? wachten sux :P" Zo ging dat, uiteindelijk bleek het wachten na wat langer te hebben gespeelt op lanpartys (5 man bij mij thuis) toch wel de moeite waard te zijn :)

[edit] stom kon wel in een berichtje :(
Dat wachten was toen ook veel langer, rondes van 10 minuten en meer als ik het me goed herinner
Als iemand dus echt lame bezig was, zat je zo 10 minuten te wachten als dood-zijnde :/

Was trouwens wel "death-match" als je iemands wapen oppakte die hij vorige ronde had verloren, dan had je grote kans een kogel van diegene te krijgen ;)

Bijvoorbeeld op desert, op die verhoging daarachter de "T basis" zaten altijd wel snipers
Iedereen aan het begin van de ronde zo snel mogelijk omhoog klimmen om AWP te "bemachtigen":)

Zat ook ergens een ton waar de helft van de tijd wel IEMAND vast zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Hehe, die 'goede' oude tijd. >:)

Ik kan me beta 5.2 nog goed herinneren, word nu nog steeds gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er OOK mee gestopt. Al men skills in 1 keer door de plee gespoeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op zaterdag 01 juni 2002 21:25 schreef Stellarc het volgende:
Dat is zulke fokking bullshit, maar goed, just my 2 cents. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 21:25 schreef Stellarc het volgende:
Same here ;(... Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol en toch zie ik van die 1337 spelers die nog steeds goed zijn.....hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Anti-cheat systeem van vale:
Valve's anti-cheat does not detect the cheat (hence no banning or anything), but it does prevent the cheat from working altogether, which is intentional on part of the OGC developers. "currently we patch the custom dll loader that loads the downloaded secure module dll. we perform a checksum check." said System, saying how easy the anti-cheat's detection portion is easy to defeat. "if the module is new we unload ogc. you can still play hl."
Info over de datum:
Half-Life 1.1.1.0 en Counter-Strike 1.5 komen na een kleine vertraging uit op Woensdag 12 Juni
HL 1.1.1.0 Change-List
Changes/Additions:
------------------
» Ricochet included in this release.
» Added logging of the anti-cheat system catching and kicking detected cheats.
» Added logging of "kick" commands.
» Added logging of "banid" commands.
» Changed error message if clients try to download missing resources to be more helpful.
» Added new debug message for mod makers if a packet couldn't be parsed correctly.
» Linux: hlds_run now does auto-restart by default (to disable: define "-norestart" on the command line)
» Linux: hlds_run uses "exec" when you define the "-norestart" option.
» Linux: Added -pingboost command line parameter. Currently supports three different methods ('-pingboost 1', '-pingboost 2', and 'pingboost 3'). These may not work well (or at all) on some OS environments.
» Linux: Added "-debug" flag to hlds_run to automatically run gdb and pull out useful info.

New CVARS:
----------
» Added "serverversion", can be set to '1108' to view/re-record old demos.
» Added "sv_logbans" to turn the logging of player bans on and off. Default is 0 (off).

Bug Fixes:
----------
» Fixed incorrect WonID logging.
» Fixed sv_allowdownload being required to be set to 1 for clients to connect to secure servers.
» Fixed 'bad address type' fatal error on servers that attempt to run in secure mode but have no DNS resolution.
» Fixed DropClient messages for Steam clients who were banned or have a duplicate Steam ID to properly show the SteamID of the client.
» Fixed HLTV reporting wrong spectator numbers if connection to server was pending.
» Fixed "multicast 1" not working if it was issued before HLTV connected to game server.
» Fixed relay proxies reporting wrong spectator/slots numbers in
multiplayer/LAN menu.
» Fixed DMC powerup bug where the invisibility ring would make people glow red.
» Fixed rcon bug in HLTV.
» Fixed delay being reset to default value during changelevel.
» Fixed a problem with propagating HLTV banners.
» Fixed client freeze on exit.
» Fixed framerate problem on some ATI video cards.
» Fixed MaxPing filter not being saved correctly.
» Fixed sky box bug.
» Linux: Fixed server using 64 MB more memory than it needed to.
» Linux: Fixed 'undefined symbol: __strtouq_internal' on some Linux systems.
» Linux: Fixed segmentation fault on some Linux systems when attempting to run in secure mode
CS Change-list is er nog nie ;( maar zodra die tevoorschijn komt gooi ik die der wel ff bij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 21:40 schreef FLiP.m0 het volgende:
lol en toch zie ik van die 1337 spelers die nog steeds goed zijn.....hoe kan dat??
Waarom zou je die niet kunnen zien dan?
Tis niet dat ze spontaan uitsterven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel het sinds 1.1 niet meer fuck cheaters!
Pagina: 1 2 Laatste