HMZ, ik begin zo langzamerhand echt te geloven dat of a) m'n kaart langzaam naar z'n grootje aan't gaan is of b) ik een ultra brakke chip heb.
Ik zie hier mensen met een leadtek ti 4600 op 325/725 schijnbaar zonder vmod en ik mag god op m'n blote knietjes danken als ik ik niet crash op 310/650
ik heb nu een 120mm fan erop gericht en ik neem dus aan dat hij ruim koel genoeg blijft. en bij de ut2k3 benchmark op 310/650 blijft hij zeker 1 keer hangen in de antalus (1e) flyby en de antalus botmatch (3e).
net kreeg ik helemaal een schok, dat kreng blijft nu gvd ook hangen op default ?!
wtf is er NU weer? het is nu net alsof de heatsink niet meer goed contact maakt of zo, die is af en toe wel wat verschoven toen ik de kaart eruit moest halen maar hij zit nog steeds gewoon overal goed overheen en maakt ook nog steeds goed contact, zover ik het kan zien natuurlijk.
ik ga zo maar eens m'n videokaart drivers herinstalleren, hopelijk dat hij dan weer wel gewoon op default liev wil zijn.
o btw, nog iets, is het "normaal" dat met mijn sys (zie sig) ik "maar" +-30FPS haal online met +- 8 spelers op 1024@768 met Hardware Audio en detail levels: Textures: High, World: Highest, Character High en Physics Normal. Ik vind van niet en word dan ook helemaal gestoord hiervan. WAT DE *piiiieeeppp* IS HIER GVD AAN DE HAND? O btw, het maakt trouwens geen ene moer uit of ik nou alles low of alles highest kies (minder dan 10FPS iig), de resolutie maakt wel een hoop uit, maar 1024x768 is al achterlijk laag