De grote GTA3 troubleshooting topic [Deel 2]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37833

iemand al een oplossing om met mijn voodoo 3 2000 te kunnen spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 10:07
Volgensmij heb ik nog niet iemand gezien met een voodoo die gta3 kan spelen... :{

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

idd, ik heb nog niemand met een voodoo 3 GTA3 zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:37

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb een prob, gta3 detect mijn joystick niet voor de car settings, en wil namelijk met mijn joystick kunnen karren.

Ik heb win98se en een Logitech Wingman Extreme Digital en hangt aan mijn SB Audigy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-06 19:43
Ik kan mijn save game niet loaden onder win98 SE.
En het stokt echt erg met mijn 2000+ en mijn radeon 8500 @300-300 op 1280-1024-32bit alles hoor.
V-sync uit fps limeter aan.
Ik heb de omega 2.4.31 drivers geprobeert maar werken even slecht als de 4.13.9031 drivers van ati ?
Kan imand vertellen waarom ik mijn save niet kan loaden zoner een error te krijgen ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Het ligt iig niet aan je proc, maar aan je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:24

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Ik heb nog niemand gezien die GTA3 NORMAAL met een voodoo kan spelen. Ik kan het wel maar alleen met top-down view, en dat is #$@#$ kan ik net zo goed GTA2 spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48688

Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen, maar wanneer ik bij audio opties 'Audio Hardware' verander gaat het spel een stuk Langzamer.

W-buffer uitzetten en AGP texture size in de bios lager zetten, hebben ook veel invloed gehad bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

GTA3 heeft een memory leak en de devolopers weten het ook en komt binnenkort met een patch dus nog effe wachten en gta3 speelt dan wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47071

weet iemand na hoeveel missies bij de politie ik nog iets in mijn hideout krijg (zo`n ster achtig ding)?? en moet je dat aantal missies in 1 keer achter elkaar doen of kan het ook in stukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
hoe raak je je wanted status kwijt?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 18:55 schreef Sir Vega het volgende:
hoe raak je je wanted status kwijt?
door sterretjes rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Op zaterdag 01 juni 2002 19:00 schreef jcross het volgende:

[..]

door sterretjes rijden
en wat nog meer?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Misschien is het al voorbij geweest, maar probeer eens te spelen zonder geluid. Dus bij apparaatbeheer ..., uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:04
Op zaterdag 01 juni 2002 19:04 schreef Sir Vega het volgende:

[..]

en wat nog meer?
Volgens mij werkte je "huisje" inrennen en dan saven ook ofzo, als je dan weer eruit komt ben je de cops kwijt.
Moet 't nog eens proberen maar heb dit in den tijden van de PS2 versie vaak gelezen dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op zaterdag 01 juni 2002 17:56 schreef FLiP.m0 het volgende:
GTA3 heeft een memory leak en de devolopers weten het ook en komt binnenkort met een patch dus nog effe wachten en gta3 speelt dan wat beter.
Hoe kom je aan deze info? bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23337

[..]

en wat nog meer?
Snel wegwezen en dan de politie afschudden helpt bij mij wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56567

Op zaterdag 01 juni 2002 13:43 schreef DJ-BLADE het volgende:
iemand al een oplossing om met mijn voodoo 3 2000 te kunnen spelen??
problemen dan? werkt hier prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 18:52 schreef jcross het volgende:
weet iemand na hoeveel missies bij de politie ik nog iets in mijn hideout krijg (zo`n ster achtig ding)?? en moet je dat aantal missies in 1 keer achter elkaar doen of kan het ook in stukjes?
hmm, ik heb net 10 politie missies gedaan (dus 10 bad guys gekilled), en er is nu 1 policebribe in m`n hideout (zo`n sterretje *D), krijg ik er bij de volgende 10 weer een bribe erbij in m`n hideout? en hoeveel kan je er maximaal in je hideout hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Welk OS heb je?
Windows XP EN
Hoeveel geheugen?
512MB DDR 333
Swapfile?
512 - 768
Welke Videokaart?
Asus V8440 GeForce4 Ti4400
Welke Ontsteker?
v28.32
Welke proc en hoe snel?
Athlon XP 1900+
Wanneer voor het laast gedefragt?
Gisteren
Welk mobo?
MSI KT3 333 Ultra-ARU
Welke Geluidskaart?
SB Audigy Retail
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je?
Frame Limiter Off, V-Sync Off, 1280x1024x32, Max View-D
Gebruik je een crack?
Deviance
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd?
Die van XP, voor die .DLL

In de eerste stad draait ie goed te doen, en in de tweede stad gaat 'ie op veel punten in eens niet meer soepel. Niet echt supertraag ofzo, maar gister heb ik 'em gezien op 'n Athlon 1400 met GeForce3 500, en daar ging 'ie echt gewoon supersoepel. Ik heb NVMax ingesteld helemaal volgens hoe het hier staat, refresh rate in-game op 75hz, en hij gaat gewoon niet lekker soepel, terwijl ik dat op mijn systeem toch wel zou verwachten... What to do now?

edit:

Ik heb Fraps gedownload, en met de frame limiter on heb ik 30 frames max, maar daalt ie soms tot onder de 20. Frame limiter uit, en hij komt soms tot de 70 fps, gemiddeld 40 fps en zelfs terwijl ie 50 fps heeft schokt ie nog, het is dus geen fps probleem!

Dit verhaaltje heb ik hieronder ook al gepost als reply, maar voor de duidelijkheid pleur ik het hier ook neer.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 19:29 schreef TheLunatic het volgende:
Welk OS heb je?
Windows XP EN
Hoeveel geheugen?
512MB DDR 333
Swapfile?
512 - 768
Welke Videokaart?
Asus V8440 GeForce4 Ti4400
Welke Ontsteker?
v28.32
Welke proc en hoe snel?
Athlon XP 1900+
Gisteren
Welk mobo?
MSI KT3 333 Ultra-ARU
Welke Geluidskaart?
SB Audigy Retail
Frame Limiter Off, V-Sync Off, 1280x1024x32, Max View-D
Gebruik je een crack?
Deviance
Die van XP, voor die .DLL

In de eerste stad draait ie goed te doen, en in de tweede stad gaat 'ie op veel punten in eens niet meer soepel. Niet echt supertraag ofzo, maar gister heb ik 'em gezien op 'n Athlon 1400 met GeForce3 500, en daar ging 'ie echt gewoon supersoepel. Ik heb NVMax ingesteld helemaal volgens hoe het hier staat, refresh rate in-game op 75hz, en hij gaat gewoon niet lekker soepel, terwijl ik dat op mijn systeem toch wel zou verwachten... What to do now?
erm, welke resolutie draai je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Heeft nou niemand al het probleem van het gewoon weigeren op te starten (aanklikken maar er gebeurt nix) opgelost !? ik heb al gezien dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ik heb nog niemand gezien of gehoord die het toch aan de gang heeft gekregen :'(

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zaterdag 01 juni 2002 19:44 schreef basss het volgende:
Heeft nou niemand al het probleem van het gewoon weigeren op te starten (aanklikken maar er gebeurt nix) opgelost !? ik heb al gezien dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ik heb nog niemand gezien of gehoord die het toch aan de gang heeft gekregen :'(
Dat had ik toenet ook! Ik kreeg even het rockstar logo op mn desktop en toen deed ie nix meer, ook geen executable meer in t geheugen of zo, nix. Resetten werkte niet. Ik kreeg het na het fucken met drivers. Ik heb gta geuninstalled en ge-reinstalled en nu werkt ie weer, voor zover je schokkerig spelen werkend kunt noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zaterdag 01 juni 2002 19:34 schreef jcross het volgende:

[..]

erm, welke resolutie draai je dan?
1280x1024x32, staat er ook bij :) No problem.

Ik heb Fraps gedownload, en met de frame limiter on heb ik 30 frames max, maar daalt ie soms tot onder de 20. Frame limiter uit, en hij komt soms tot de 70 fps, gemiddeld 40 fps en zelfs terwijl ie 50 fps heeft schokt ie nog, het is dus geen fps probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 19:48 schreef TheLunatic het volgende:

[..]

1280x1024x32, staat er ook bij :) No problem.

schokt ie de hele tijd of af en toe? kan namelijk ook aan je cd-rom drive liggen. Dat heb ik tenminste, dan blijft ie af en toe ff wachten tot ie de cd-rom weer heeft gelezen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan
  • Laatst online: 19-06 10:37

Barreljan

...Zoom-Zoom...

nou hier maar weer ff iemand met een voodoo3 3000

meschien dat deze vraag al ergens in dit topic staat. jammer dan. Als ik in gta3 een nieuw spel start gaat hij alles netjes laden, dan komt er een schermpje dat ie de textures gaat converteren voor je videokaart en als ie daar mee klaar is doet ie nix meer. toen d8 ik zo "laat ik eens op enter drukken" en toen stond ik weer in windows :? beetje vaag

weet nie of iemand een oplossing weet?

ik draai trouwens win98 met laatste oficieele 3dfx drivers

ps: ben per ongeluk als iemand anders ingelogd dus ik heb geen voodoo5

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50392

Beetje jammer dat er op elke GTA3 troubleshooting page/site precies hetzelfde staat. Maarja ik had laatst weer een "tip" van zo'n site met goede hoop uitgeprobeerd, namelijk AGP aperture size op 4 mb zetten (stond bij mij op 64).

Ik moet zeggen, ik draai nog steeds in de laagste res en het gaat nog steeds langzaam, maar hij stottert niet meer en ook het geluid slaat niet meer over. Ook al ziet het er nog steeds niet uit ik kan nu wel fatsoenlijk spelen.

(athlon 1.4/512mb/gf2 gts)

Hopelijk hebben jullie er iets aan maar ik wil geen valse hoop geven oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13710

bij mij helpt het heel erg als ik nav uitzet.

is iig een stuk speelbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Mail take 2 support eens zou ik zeggen. (zou iedereen moeten doen. Ze zijn bezig met een MP optie, maar laat ze eerst maar eens orde op zaken stellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op zaterdag 01 juni 2002 20:57 schreef Nephilium het volgende:
bij mij helpt het heel erg als ik nav uitzet.

is iig een stuk speelbaarder.
nav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 19:13 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze info? bron?
[quote]

yips lots of miss info

First GTA3 has a memory leak causing the slow downs. no fix yet. But the game devlopers know about the bug and are working on a patch. So expect a fix soon

Second GTA3 came out on PS2 first and the game engine isn't too old(same game engine used in TonyHawkProSkater3)

Also you can never have "too fast" a CPU. So thats not the problem

Also WindowXP supports OpenGL. If it didn't it wouldn't be even slightly considered a gaming platform(Quake3,SOF2,JediKnight2 and the upcoming DOOM3 are all OpenGL only)

Hope that clears things up a bit
[/quote]

Dit is hier vandaan: Rage3d forum

Dit is natuurlijk niet een echte bron maar ik zal wel effe vragen of hij een bron heeft die dat bevestigd. Maar ik denk niet dat die uit zijn nek lult :D . Het klopt wel een beetje want gta3 stottert ook bij mij of ik em nou op 1024 zet of op 640 stottert die bv in de bochten even erg.

1600+
radeon 7500 (omega driver en overgeklokd 3dmark2001se iets over 5100 nog wat)
256 mb ddr ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33083

Videokaart: Nvidia Geforce2 MX-400

Ik kan gta3 starten, heb de 2 cd's gemount met deamon, maaaaaar, in de menus zie ik de text niet (zie screenshot)

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~h.goertz/vaag.jpg

ik heb geen zin om deze thread helemaal door te lezen dus als ie er al in staat... sorrie ;)
edit:
OEPS!!! negeer mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 21:14 schreef emingee het volgende:
Videokaart: Nvidia Geforce2 MX-400

Ik kan gta3 starten, heb de 2 cd's gemount met deamon, maaaaaar, in de menus zie ik de text niet (zie screenshot)

[afbeelding]

ik heb geen zin om deze thread helemaal door te lezen dus als ie er al in staat... sorrie ;)
edit:
OEPS!!! negeer mij :(
GTA3 FAQ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33083

Op zaterdag 01 juni 2002 21:18 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

GTA3 FAQ |:(
zie edit... ik was eerder ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 21:18 schreef emingee het volgende:

[..]

zie edit... ik was eerder ;) :P
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-06 22:19
Welk OS heb je?
Windows 98 SE (speciaal voor GTA 3 gedaan)
Hoeveel geheugen?
512 MB PC133 cas 2
Swapfile?
Door systeem beheerd.
Welke Videokaart?
Geforce 2 MX (original)
Driver
23.11
Welke proc en hoe snel?
Intel PIII 1266
Net geformat
Welk mobo?
Abit ST6 Raid
Welke Geluidskaart?
Creative audigy
800x600x16 met viewing distance op 3
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link)
Deviance Repack, dus de goeie.

Het probleem is dat het spel vet schokt, zeker als je de resolutie hoger zet dan 800x600. 800x600 op het 2e eiland is al niet meer speelbaar, in 640x480 gaat het dan nog niet eens vloeiend.
Het lijkt of de schokken samenvallen met het laden van data van de harddisk :? (raid 0 2x40GB)
Ik heb de CD2 overigens ook met daemontools op de harddisk gezet, geen effect :(
Ik heb er nog een andere harddisk ingehangen om te kijken of het probleem misschien aan de raid lag, maar dat hielp ook al niet.
Hij blijft continu data laden van de harddisk, heeft iedereen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27606

is er nu al weer wat nieuws over de patch dan? want bij mij doet hij het ook niet vloeiend op 640 x 480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27606

hebbie de goede crack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 19:17 schreef Uploader het volgende:

[..]

ja ik heb wel problemen ik heb win me en win xp en allebei doen ze het niet heb ik de verkeerde drivers dan ofzo?
of ligd het aan me systeem?
amd xp 1600
256 ddr
ehm simpele soundblaster kaart.
voodoo 3 2000.
Weet jij de oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-06 22:19
Ze moeten de data en het systeemgeheugen of videogeheugen plaatsen, dat streamen van de harddisk lijkt me niet echt bevorderend. Op de PS2 doen ze dat toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Dat van die "memory leak" klinkt erg aannemelijk en verklaart een en ander. Ik ben blij dat er in ieder geval aan gewerkt wordt. Dat zal bij mij de boel in orde moeten maken. Ik hoop dat de opstartproblemen, etc die anderen hebben ook meteen opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 21:12 schreef Xtuv het volgende:

[..]

nav?
Norton Anti virus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb misschien de oplossing menzen check deze On officiele patch....
http://www.gta3forums.com/ib/ikonboard.cgi?s=3cf937c04eedffff;act=ST;f=43;t=23385 ...
(laat ff weten of het bij iemand werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 23:24 schreef DJ-BLADE het volgende:
Ik heb misschien de oplossing menzen check deze On officiele patch....
http://www.gta3forums.com/ib/ikonboard.cgi?s=3cf937c04eedffff;act=ST;f=43;t=23385 ...
(laat ff weten of het bij iemand werkt).
hey die wou ik posten....Ik kijk wel effe heb em al gewdownd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56567

alle vragen zijn nu al wel een keer in dit topic voorgekomen... maar niemand kan ze vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Bwargh, die patch kan wel helpen. Maar je moet een .exe overwriten. en mensen met de DEViANCE versie (+crack) hebben dan kans dat ze niet meer kunnen loaden. Iemand met DEViANCE Pack + die patch waar alles werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij doet tie het en het helpt ook. Nog niet echt optimaal maar het gaat de goeie richting op. En ja ik heb ook die dev crack en loaden en zo doet het allemaal nog. Maar nu doet mijn no-cd crack het niet meer :( :(. En die kan ik dan wel weer derin stoppen maar dan weet ik niet of die patch het optimaal doet daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:45
Ik heb dus een image gemaakt met nero, en toen die deamon geinstalleerd, maar hij kan de image niet openen!
Unable to mount image invalid image file!
Wat heb ik fout gedaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

Op zaterdag 01 juni 2002 23:59 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Ik heb dus een image gemaakt met nero, en toen die deamon geinstalleerd, maar hij kan de image niet openen!
Unable to mount image invalid image file!
Wat heb ik fout gedaan?!
dat heb ik ook
ik wil ook de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm nou bij mij helpt die patch voor geen meter ik stap in rij 10 meter en ja hoor vast...
weet niemand welke drivers lekker werken ik had gehoord iets van de oude drivers enz en 3dtools weet ik het geef me wat tipszz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

ok ik heb GTA3 nu een paar dagen en heb een BIG ASS probleem
hij gaat in sommige stukken stad (vooral chinatown waar het druk is)
maar ook zoms spontaan flippen met mijn fps die ineens dropt en dan weer omhoog vliegt

Welk OS heb je?
Win2k Pro NL SP2
Hoeveel geheugen?
512 DDR
Swapfile?
768 MB (standaard)
Welke Videokaart?
Ati Radeon 8500 Retail (Club3d) (FSAA uit)
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver?
6058_W2k
Welke proc en hoe snel?
P4 1,7Ghz @ 2,1Ghz
Onzin...ik format wel (Format, Week geleden)
Welk mobo?
EPoX 4BDA2 i845
Welke Geluidskaart?
Live! 5.1
Welke instellingen in GTA3 heb je?
640x400 16bit, trails off, V-Sync off, Frame limiter, off
(op deze resolutie is het nog te spelen maarja het HOORD gewoon op 1024x768 te draaien waarmee ik het probleem nog al heb, nu ook wel een heel klein beetje)
deviance
ja die in in dit topic staat, die onoffi
helpt wel een heel klein beetje

ik weet dat er een isseu is met die radeon + GTA maar is daar dan gewoon nix aan te doen

-kom niet met defrag, das boelsjit
-andere driver, liever niet, ook al gebrobeerd naar 6071 ofzo
-terugclocken helpt ook niet
-pagefile is ook boelsjit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:11

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Bij mij ging het goed bij 1024/786/35 distance max geen trails frame limiter on maar van de ene op de nadere dag zag ik eigenlijk alleen maar mist.had toen wat gezocht en de emulatie misttabel inschakelen aangevinkt bij de aanvullende eigenschappen van me vik kaart ,nu loopt et net zo soeen op 1200/1600 als eerst 1024/786 :9~

win xp home
p4 1.8@2.1 25 graden idle 33 stresed(5 uur gta)
GF3 ti 200 @ 246/486
512 ram
mammaplankie msi ms 6399
80 gig maxtor 7200
80 gig seagate 5400( graait gta samen met win xp op)
[edit] 2de eiland loopt net zo soepel als eerste,merk wel verschil als ik de radio of mp3 ind e auto uit doe,loopt meteen en stuk beter(nietd at het daarvoor slecht loopt : ))[edit]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat moet ook wel bij jou, bij mij gaat die iets schokken met een GF2 GTS Pro op 1600x1024 dus dan moet die van jou het zat aan kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Op zondag 02 juni 2002 03:00 schreef Xof het volgende:
Dat moet ook wel bij jou, bij mij gaat die iets schokken met een GF2 GTS Pro op 1600x1024 dus dan moet die van jou het zat aan kunnen :)
Dan ga je er raar van opkijken dat ik en ALDI pc heb van en half jaar geleden...>:)

en opzich zou het wel goed MOETEN lopen op 1200/1600 als rtcw sof 2 en(mohaa ook maar 2xFsaa) op 1200/1600/32 4xFsaa perfect lopen

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Die van mij is ook al van eind november hoor :)
Alleen nog een keer een nieuwe videokaart kopen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Op zaterdag 01 juni 2002 19:47 schreef TheLunatic het volgende:

[..]

Dat had ik toenet ook! Ik kreeg even het rockstar logo op mn desktop en toen deed ie nix meer, ook geen executable meer in t geheugen of zo, nix. Resetten werkte niet. Ik kreeg het na het fucken met drivers. Ik heb gta geuninstalled en ge-reinstalled en nu werkt ie weer, voor zover je schokkerig spelen werkend kunt noemen
Nou dat helpt bij mij dus niet, zonder crack zie ik eerst nog ff het rockstar logo, met de crack gebeurt er helemaal nix meer. Nu ben ik gedwongen gta3 te spelen bij mijn buurmeisje, please mensen help !

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34195

Ik heb een heel ander probleem:
Ik zie geen crosshair als ik een vuurwapen heb...

ik draaide deviance versie, met de nieuwste crack (repack). (de rest lijkt me niet echt relevant, aangezien GTA 3 probleemloos draait)...

Weet iemand hoe ik de kruishaar (oftewel de roos) weer in beeld kan krijgen. Ik heb al gezocht op de kernwoorden GTA, roos en crosshair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24047

Mensen,

Ik zoek die nieuwste repack crack.

Een link zal hier wel niet gepost mogen worden i guess.

Ik heb dus de melding unhandled exception wanneer ik een game laad.

Wil iemand die nieuwste patch/crack ff mailen naar a.kamphuis@home.nl

of mij benaderen via 6089717 op icq?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Na een goeie defrag is ie bijna niet meer te spelen, ik haal constant 40 fps en toch schokt ie tussen zeg elke 30 frames ofzo... k heb alle patches en fixes gedraait, zoals in dit topic aangegeven :( mijn specs staan hierboven ergens ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 juni 2002 13:15 schreef TheLunatic het volgende:
Na een goeie defrag is ie bijna niet meer te spelen, ik haal constant 40 fps en toch schokt ie tussen zeg elke 30 frames ofzo... k heb alle patches en fixes gedraait, zoals in dit topic aangegeven :( mijn specs staan hierboven ergens ook ...
kun je mij eens vertellen waar die nieuwste patches en fixes staan dan?

a.kamphuis@home.nl

ik kan namelijk de game niet laden, zie melding hierboven !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 00:41
Help! jullie maken me veels te lekker met al dat gta3 geweld :9

specs:
geheugen: 512 mb infineon cas3 ram
swap: swap iets van halve gig ofzo
v.kaart: Asus v8200 deluxe (geforce 3)
detonaters: 23.11
proc: AMD 1400 mhz thunderbird
lang geleden gedrefragged
mobo: Abit kt7a (133a chip)
soundcard: Creative Soundblaster live 5.1
instellingen:Geen instellingen kunnen invoeren
Ik heb alle cracks geprobeerd, 3 versies: de originele, de repack en nog een. Daar bij heb ik ook nog de MYTH editie geprobeerd.
Geen patches, zijn geloof ik ook niet uit voor win98se wat betreft gta3.

Mijn probleem: Ik start het spel, dat gaat goed, totdat na de filpje een groep mensen in beeld komt. Dit hoort binnen een tel weer weg te zijn hoorde ik van vrienden. Bij mij blijft ie echter hier hangen....Iemand een idee :?

overigens, ook als ik logo.mpg delete loopt ie nog vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zondag 02 juni 2002 13:19 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

kun je mij eens vertellen waar die nieuwste patches en fixes staan dan?

a.kamphuis@home.nl

ik kan namelijk de game niet laden, zie melding hierboven !!
Dan zou ik nu hetzelfde voor jouw moeten gaan doen, als jij eigenlijk allang had moeten doen : Eventjes het topic doorbladeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35106

[b]

help miiiiiiiiij
krijg die verdomde resolutie maar niet anders dan op 640x480!!!!
thx alvast
Moet je instellen voordat je aan een "start new game" begint. Kwam ik na veel ergeren ook achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 juni 2002 13:52 schreef TheLunatic het volgende:

[..]

Dan zou ik nu hetzelfde voor jouw moeten gaan doen, als jij eigenlijk allang had moeten doen : Eventjes het topic doorbladeren ...
ik heb me eerlijk waar de klaplazarus gezocht, en ik kan het NIET vinden, kgeloof dat er een paar duizend threads m'n neus zijn gepaseert.

Ik bedoel dus de gta3.exe die is waarschijnlijk gewoon niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36844

Welk OS heb je?
win2000

Hoeveel geheugen?
512 DDR

Swapfile?
768 MB (standaard)

Welke Videokaart?
Gf4 4600 Ti (FSAA uit)

Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver?
23.11

Welke proc en hoe snel?
Athlon XP 2000+

Nu mee bezig :)

Welke instellingen in GTA3 heb je?
1280x1024 32bit, trails off, V-Sync off, Frame limiter on, view distance max.

Ik heb die NVmax zooi gedaan
Daemontools nog niet gedaan

3D Mark 2001 score
ongeveer 9700+

Zelfs bij mij draait het niet altijd soepel :'(
Het loopt op zich wel goed, maar als er dikke botsingen zijn, of als ik over hekjes en dergelijke heen kar dan wil het nog wel eens schokkerig lopen. Misschien is er iets mis met de physics-system.
Is er een manier om in het spel het aantal FPS te zien (behalve gokken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Dat met die hekken deed ie eerst hier ook vaag... Als ik een hekje raakte, liep alles zo traag.... Maar nu ineens niet meer :? Heel vaag iig...

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:06
mensen met ATi :D
hoe zal dit nou toch komen?

Afbeeldingslocatie: http://sander.ifruit.nl/GoT/GTA/slecht.JPG

Ati Radeon @ 285/285 Volt moet ik nog meten percies
Processor @ 1.750 Volt 11.5 x 136

verder zou ik niet weten wat ik nog meer kan proberen...

Wie heeft hier nog meer Ati Radeon en dan gaat het wel goed?
mag ik daarvan het volgende even weten??

- 3D Mark 2001 SE score
- PC MARK 2002 Score
- Gemiddeld aantal FPS in GTA 3
- Overclocked ( CPU & VGA )
- Welke Driver er gebruikt wordt ( 6071, Omega... )

edit:

dit gebeurd alleen als ik met volle snelheid
door steden scheur :9 maar dan verdwijnen txtures lijkt
het wel... verder als ik door drukke straat rijdt
krijg ik FPS drop naar 16 fps ( Eiland 2 ) 800x600x16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Moet je niet hard gaan rijden :? :P

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36844

Hoe kan je nou ingame het aan FPS zien? of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Op zondag 02 juni 2002 15:08 schreef cybrbeast het volgende:
Hoe kan je nou ingame het aan FPS zien? of kan dat niet?
Dat wil ik ook wel es weten ... |:(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Op zondag 02 juni 2002 15:29 schreef DJ_Squtshi het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel es weten ... |:(
http://www.fraps.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordAlderaan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11-2021

LordAlderaan

DPC Eclipse

[..]

en wat nog meer?
Hard vluchten en ze voor lange tijd kwijtraken. Maar dat is alleen echt mogelijk bij 1 a 2 sterretjes.

En jezelf doodrijden helpt ook :P

I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordAlderaan

LordAlderaan

DPC Eclipse

Op zaterdag 01 juni 2002 20:38 schreef Voodoo_man het volgende:
nou hier maar weer ff iemand met een voodoo3 3000

meschien dat deze vraag al ergens in dit topic staat. jammer dan. Als ik in gta3 een nieuw spel start gaat hij alles netjes laden, dan komt er een schermpje dat ie de textures gaat converteren voor je videokaart en als ie daar mee klaar is doet ie nix meer. toen d8 ik zo "laat ik eens op enter drukken" en toen stond ik weer in windows :? beetje vaag

weet nie of iemand een oplossing weet?

ik draai trouwens win98 met laatste oficieele 3dfx drivers

ps: ben per ongeluk als iemand anders ingelogd dus ik heb geen voodoo5
Zorg dat je DX8.1 hebt, installeer de 3dfx Underground 1.09 Beta 4 Win9x drivers en probeer dan nog eens.
Die zijn hier te vinden (Bookmarken!): http://nat.mine.nu:81/3dfx/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordAlderaan

LordAlderaan

DPC Eclipse

Op zaterdag 01 juni 2002 19:17 schreef Uploader het volgende:

[..]

Gek, bij alle andere VooDoo 3 gebruikers hier loopt het spel binnen 2 minuten vast tenzij je alleen top down speeld. (En dat is dan nog buiten het feit dat het spel vastloopt bij de ingame filmpjes).

Kun je misschien een overzicht van je systeem en je drivers posten? En eventuele patches en welke versie van GTA je speeld (Myth Rip, Deviance of spel gekocht). Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 juni 2002 14:34 schreef Morph666 het volgende:

[afbeelding]

- 3D Mark 2001 SE score
- PC MARK 2002 Score

edit:

misschien moet je niet zover overclocken?
probeer weer eens de normale settings.

anders de nieuwste drivers ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Weet iemand een patch/crack die er voor zorgt dat het saven goed werkt? Met het origineel hier werkt het wel maar met een kopie op mijn 2e pc niet. Ik kan wel saven maar het spel crasht als ik load. Ik zou graag een linkje willen naar een patch die dit verhelpt of als het een crack is alleen de naam van de crack en natuurlijk geen linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 juni 2002 15:51 schreef LordAlderaan het volgende:

[..]

Zorg dat je DX8.1 hebt, installeer de 3dfx Underground 1.09 Beta 4 Win9x drivers en probeer dan nog eens.
Die zijn hier te vinden (Bookmarken!): http://nat.mine.nu:81/3dfx/
Hmm ik heb die dingen al 80 keer geinstalleerd.....
ik heb wel windows ME ik neem aan dat dat nix uitmaakt!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56964

Ik heb de tips opgevolgd mbt het beroerd (schokkerig) lopen. Af en toe loopt ie gesmeerd, maar als ik in een bepaalde straat kom, overigens altijd dezelfde straten, begint te schokken en houdt het niet meer op.
Het rare is dat wanneer ik alt - tab en vervolgens het spel weer aanklik, het in een keer over is en hij weer gesmeerd loopt. Iemand een idee hoe dit kan? In principe zou ik dus om de 30 seconden moeten alt tabben en loopt ie perfect... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 17-06 00:41
Op zondag 02 juni 2002 16:20 schreef Erik1 het volgende:
Weet iemand een patch/crack die er voor zorgt dat het saven goed werkt? Met het origineel hier werkt het wel maar met een kopie op mijn 2e pc niet. Ik kan wel saven maar het spel crasht als ik load. Ik zou graag een linkje willen naar een patch die dit verhelpt of als het een crack is alleen de naam van de crack en natuurlijk geen linkje.
GRAND.THEFT.AUTO.3.CRACKFIX.REPACK-DEViANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06 13:54
Welk OS heb je?
WinXP
Hoeveel geheugen?
512 DDR
Swapfile?
768MB
Welke Videokaart?
Else Gladiac 511 (Geforce 2 MX/400)
Welke proc en hoe snel?
AMD Athlon XP 1900+ @ 1.6Ghz
Vorige week zondag. 26/05/2002
Welk mobo?
ASUS A7v266
Welke Geluidskaart?
Soundblaster Live! 5.1
800x600x16
No Trails
De rest gewoon standard
Deviance crack
Die XP patch die ervoor zou zorgen dat de game niet crashte na een minuut

Nou die patch van Microsoft heb ik geinstalleerd nadat de game voor de tweede keer bleeft vasthangen. Hij zou ervoor moeten zorgen dat de game niet meer crast na een minuut. Dat doet ie dus wel :(
Iemand hetzelfde probleem of beter nog een oplossing?

B.V.D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

Maxow

Hidden Sound System

Iedereen, GTA3 is een spel dat niet een super video-kaart nodig heeft. Ik heb bij iemand bij mij uit de buurt met een GeForce4 ti4400 op een athlon 1400 met 512 mb ram dat spel gezien en hij loopt even klote als op mijn pc (met geforce2) dus het ligt niet aan je vid-kaart. DUS KOOP GEEN BETERE VIDEO KAART VOOR GTA3 er zit dus gewoon ergens een geheugen lek in zoals eerder vermeld staat (denk ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48688

Op zondag 02 juni 2002 14:34 schreef Morph666 het volgende:

[afbeelding]

- 3D Mark 2001 SE score
- PC MARK 2002 Score

edit:

Ik had het zelfde probleem met die rare textures.
W-buffer uitzetten en framelimiter aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

het loopt nog steeds kut hier, ik heb vanalles geprobeerd enzo maar het hapert nog steeds in 800x600.

ik draai windows xp

athlon 1400
msi k7t turbo
256mb ram
geforce 2 GTS 64 mb
ik speel de cd in een plextor 16x10x40 writer

ik heb de nieuwste nvidia drivers en nieuwste via4in1 drivers

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 19-06 20:44
Op zondag 02 juni 2002 18:28 schreef WuKen het volgende:
het loopt nog steeds kut hier, ik heb vanalles geprobeerd enzo maar het hapert nog steeds in 800x600.

ik draai windows xp

athlon 1400
msi k7t turbo
256mb ram
geforce 2 GTS 64 mb

iemand een oplossing?
Het schijnt dat er een geheugenlek in het spel zit, tenminste, dat heb ik van verschillende Tweakers gehoord...

Binnenkort zou er een patch uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Laatst online: 12-06 17:28
ik zit vast in gta3, ik weet niet wara ik heen moet?
ik moet ergens een boot opblassen maar er staat nergens een vierkantje welke boot het moet zijn. als ik de boot op wil blazen in de haven, waar je op kan rijden, gebeurt er niks.
weet iemand welke boot iok moet opblazen en waar die boot is en hoe ik die boot moet opbblazen.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41231

bij mij draait dat spec echt voor geen ene meter!!
is er nog een ander menu waar is dingen kan instellen behalve dan in dat spel zelf?

ik heb al wat dinen gedaan zoals die trails of enzo maar maakt weinig verschil

systeem spec zie hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Op zondag 02 juni 2002 18:28 schreef WuKen het volgende:

ik draai windows xp

athlon 1400
msi k7t turbo
256mb ram
geforce 2 GTS 64 mb

iemand een oplossing?
probeer de Detonator 23.11 eens... zijn niet de nieuwste maar werkt hier fijntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 04-05 10:04
ik hoorde iets van dat je hoertjes op kon halen en ze ook echt bezig zag zijn .

is dat waar ?
en hoe doe je dat ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat in gta3-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan je op openGL draaien dan?

ipv d3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Laatst online: 10:37

Snow_King

Konijn is stoer!

Op zaterdag 01 juni 2002 14:01 schreef Snow_King het volgende:
ik heb een prob, gta3 detect mijn joystick niet voor de car settings, en wil namelijk met mijn joystick kunnen karren.

Ik heb win98se en een Logitech Wingman Extreme Digital en hangt aan mijn SB Audigy
aangezien er nog geen reactie op is vraag ik het nog eens..
^^^^^^
||||||

of zit er geen racestuur/joystick ondersteuning in GTA3? wel toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Laatst online: 18-06 01:08
Heeft er echt nog niemand een oplossing voor dat die naar een paar minuten cracht?? Krijg dan een blauw scherm en kan alleen maar op reset douwen of naar 2 minuten wachten start die automatiscopnieuw op.
verder draait die best goed, hapert niet veel, draai gemakkelijk op 1024x768x32.

Mijn Specs:
Amd Athlon TB 1200@1200
512 MB DDR
Geforce 2 GTS 64 MB DDR
Windoos 2000 server

Zeg niet dat ik moet defragmenteren etc want dat is bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Op zondag 02 juni 2002 20:00 schreef robbertkrebbers het volgende:
Heeft er echt nog niemand een oplossing voor dat die naar een paar minuten cracht?? Krijg dan een blauw scherm en kan alleen maar op reset douwen of naar 2 minuten wachten start die automatiscopnieuw op.
verder draait die best goed, hapert niet veel, draai gemakkelijk op 1024x768x32.

Mijn Specs:
Amd Athlon TB 1200@1200
512 MB DDR
Geforce 2 GTS 64 MB DDR
Windoos 2000 server
Heb je je grafische kaart overgeklokt? Zo ja, zet 'm dan eens een stukje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zondag 02 juni 2002 18:58 schreef rhermans het volgende:
ik hoorde iets van dat je hoertjes op kon halen en ze ook echt bezig zag zijn .

is dat waar ?
en hoe doe je dat ?
Dit is niet het topic ervoor, maar je kunt een hoer oppikken door er met je wagen naast te gaan staan, naar een rustige plek rijden (afgelegen, liefst gras/bomen), en dan gaat je wagen ff op en neer (jij en hoer zitten gewoon stil :?)... tot 125 leven en dan stop... mol die hoer en je heb je geld terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb gister het spel gezien bij een maat van me, op 1152x864 (of zoiets) op een Athlon 1400mhz en Geforce3 Ti500. Ging echt gewoon 100% vloeiend, zoals je van een goed spel verwacht. Bij mij, op 1280x1024 op een XP1900+ met Geforce4 ti4400, gaat 'ie gewoon niet lekker soepel. Hij is wel degelijk speelbaar, maar hij gaat gewoon NIET soepel. Ook al haal ik 40fps. Heeft dat ook te maken met dat 'geheugenlek', met andere woorden gaat die patch voor mij ook werken? (Ik weet dat niemand dat nu kan voorzien, maar wat zijn de verwachtingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij ligt het gewoon aan die radeon ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36797

Eerst liep GTA3 gewoon redelijk soepel op 800*600*16, maar op het 2e eiland niet meer echt dus ik keek ff in dit topic om te kijken of ik mijn performance kon verbeteren. Ik dus ff al die trucjes v-sync, XP patch, etc etc, gewoon die ene lijst die er staat en toen gaf ie opeens een 12mb fout :(. Nou ik dus deze 2 topics doorgelezen maar geen een oplossing helpt, kheb mijn schermresolutie geprobeert tussen de 800*600*16 en de 1280*768*32 (dus ook alles er tussen in). en achtergrond uitgezet, compatibiliteits modus win95,98,me,2000,NT etc. ook dat ie hem in 640*480 moet starten. Werkt ook allemaal niet. Detonator drivers 23.11 en die nieuwste van de nvidia site geprobeert (werkt dus ook niet). Ik heb ook al een beetje geklooid met Nvmax en met powerstrip.

Welk OS heb je?
WinXP
Hoeveel geheugen?
256MB pc133
Swapfile?
standaard
Welke Videokaart?
Pine GF2MX 400 64MB
Welke proc en hoe snel?
P3 800@840
Nu net
Welk mobo?
Gigabyte GA6VXE7+
Welke Geluidskaart?
Terratec 512i digital
800x600x16
No Trails
De rest gewoon standaard
Deviance crack
XP patch.

Maar als ik dus DXdiag run dan zegt ie bij videogeheugen n.v.t. :? dus dat is ook een beetje raar. en bij directdraw versnelling staat niet van toepassing. en hetzelfde staat bij AGP-oppervlakteversnelling. Dus zou ik willen weten of jullie weten wat ik nog zou kunnen doen op een totale reinstall na (Ik heb GTA3 ook al opnieu geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiG
  • Laatst online: 04-03 20:56

TiG

Foutje

U gaat door voor de retorische vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:27
In 1 van de "tweakguides" voor GTA3 word gesproken over het maken van een image van je Play cd. Echter dit lukt me maar niet. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Laatst online: 18-06 01:08
Op zondag 02 juni 2002 20:03 schreef Device het volgende:

[..]

Heb je je grafische kaart overgeklokt? Zo ja, zet 'm dan eens een stukje lager.
heb hem niet overgeclockt en CPU ook niet
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.