Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Op donderdag 30 mei 2002 14:47 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Ik had effe een vraagje, ik wil graag die skin van tweakers hebben voor mijn gta3 player-skin, kan ik die van iemand dowen of anders...

sorry... tis gelijk een bmptje
Verwijderd
/me gebruikt deze skin ookOp donderdag 30 mei 2002 14:51 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry... tis gelijk een bmptje
Ja leuk... ik ga even 2000 posts doorlezen, dies gek! (Heb het wel geprobeerd hoor maar na 10 mins heb ik het opgegeven...)Op donderdag 30 mei 2002 14:42 schreef jdvanwijk het volgende:
[..]
Niet als je deel III & IV van het GTA3 Topic hebt gevolgd.
Zoek eens op "Uit het Dagboek van een Massamoordenaar"
ik zal hem ff nog eeen keer poste:
-----------------------------------------------------------
Hey !
wat ik niet helemaal snap =
Start the game with the parameter
+set_sv_cheats 1
Now type in as player name
Salvatone - Drive on all islands
extermination - All weapons
citymean - Unlimited money
flying - Flying cars
fly - Flaying people
bund - Streets crowed with police and tanks
allinformation - Get all game secrets
hoe voer ik dit in ?? wat moet ik precies doen ?? ik snap het namelijk niet helemaal
bedankt
Verwijderd
Hier ff een picje van laatste pakje wat ik zie:
Daarachter staat een busje, omcirceld. Moet ik die gozer eruithalen en hem snel doodmaken of zow? ik snap het niet...
volgens mij hoef je niks tedoen? alles waar je heen moet of moet doen staat toch op je radar aangegeven isset niet?Op donderdag 30 mei 2002 15:05 schreef DaniL het volgende:
Zo jongens, ik zit met een probleempje. Ik zit dus in level 2, 3e of 4e missie of zow. Maarja, ik dacht, laat ik eens echt _heel_ level 1 doen. Ik had namelijk alles gedaan behalfe vanaf 2e missie El Burro. (Ja, ook de tele-missies bij Dog 'n blah factory). Maarja, ik zit nu bij iets van de 3e missie van El Burro en ik moet dus die pr0nblaadjes ophalen. Alleen opgegeven moment zie ik geen blaadjes meer, en ook geen busje met opened rear doors... Qua tijd lukt het allemaal wel, alleen kan iemand mij ff zeggen wat ik moet doen? Want dan loopt de tijd af en is het mission failed, al een paar keer gehad.
[afbeelding]
Daarachter staat een busje, omcirceld. Moet ik die gozer eruithalen en hem snel doodmaken of zow? ik snap het niet...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
neej je moet rechts afOp donderdag 30 mei 2002 15:05 schreef DaniL het volgende:
Zo jongens, ik zit met een probleempje. Ik zit dus in level 2, 3e of 4e missie of zow. Maarja, ik dacht, laat ik eens echt _heel_ level 1 doen. Ik had namelijk alles gedaan behalfe vanaf 2e missie El Burro. (Ja, ook de tele-missies bij Dog 'n blah factory). Maarja, ik zit nu bij iets van de 3e missie van El Burro en ik moet dus die pr0nblaadjes ophalen. Alleen opgegeven moment zie ik geen blaadjes meer, en ook geen busje met opened rear doors... Qua tijd lukt het allemaal wel, alleen kan iemand mij ff zeggen wat ik moet doen? Want dan loopt de tijd af en is het mission failed, al een paar keer gehad.
[afbeelding]
Verwijderd
rechts -->Op donderdag 30 mei 2002 15:05 schreef DaniL het volgende:
[afbeelding]
(je hebt wel bijzonder veel kogels btw
Verwijderd
Nee dus...Op donderdag 30 mei 2002 15:08 schreef DAMAGE het volgende:
[..]
volgens mij hoef je niks tedoen? alles waar je heen moet of moet doen staat toch op je radar aangegeven isset niet?
laat maarOp donderdag 30 mei 2002 15:11 schreef DaniL het volgende:
[..]
Nee dus...Als ik over dat pakje rijdt tikt de klok door en is het even later mission failed... Maar als jij hem gedaan hebt, hoe dan?
nog maar een keer mijn probleem
----------------------------------------------------------
Hey !
+set_sv_cheats 1
flying - Flying cars
fly - Flaying people
hoe voer ik dit in ?? wat moet ik precies doen ?? ik snap het namelijk niet helemaal
---------------------------------------------------------
dedankt
Srry voor de vaagheid.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
je moet er een stuk achter blijven rijden. als je er te dicht op zit dan loopt dat balkje vol en is het mission failedOp donderdag 30 mei 2002 15:14 schreef Timocos het volgende:
Ik zit met een missie vast van Alsavarone ( ofzo iets ) die maffia baas. Ik moet iemand vinden die in een taxi zit en dan schaduwen ofziets want je krijgt een balkje te zien van de hoeveelheid hij jou kan zien. Maar elke x wordt ik gezien dus nu de vraag hoe haal ik deze missie. De missie zelf heet : Cut the grass ofzo iets
![]()
Srry voor de vaagheid.
Verwijderd
En die stats op hoeveel % je bent is dat voor het totale spel of voor 1 gedeelte van libery city?
Ik heb net die boot opgeblazen, hoe lang moet ik nog voor ik naar STAUTON ISLAND kan gaan?
Verwijderd
Wat speelt nu fijner??? (Natuurlijk is het per persoon afhankelijk van wat je zelf fijner vindt, maar goed er zijn vast wel concrete voordelen / nadelen)
neuh hoorOp donderdag 30 mei 2002 15:19 schreef cosmosis het volgende:
kan je trouwens ook een beetje rond gaan crossen en politie killen, net als in gta 2? of moet je elke keer die stomme missies gaan doen?
Verwijderd
Ik hoorde dat et op de ps2 k*tter richten is met wapens enzo omdat je geen muis hebt. Daarom hebben ze er een target ding in gedaan bij de ps2 maar de meeste vinden dat niet fijn..Op donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef lak2k het volgende:
Heb net trouwens een discussie met een collega van me via company meelover gta3: ps2 vs. pc... (tja zat eraan te komen)... nou weet ik dat de meeste mensen hiero hem vooral op de pc spelen, maar ik zat me af te vragen of er ook mensen zijn die ze zowel op pc en ps2 hebben lopen spelen???
Wat speelt nu fijner??? (Natuurlijk is het per persoon afhankelijk van wat je zelf fijner vindt, maar goed er zijn vast wel concrete voordelen / nadelen)
Geen targetter?? Betekend dat ie automatisch richt o.i.d?? Dat zou wel behoorlijk kl*te zijn!! Trouwens hier even een kleine quote uit ons nog steeds verder gaande discussie (alhoewel discussie) LET OP van onder naar boven lezen:Op donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef G4s het volgende:
[..]
Ik hoorde dat et op de ps2 k*tter richten is met wapens enzo omdat je geen muis hebt. Daarom hebben ze er een target ding in gedaan bij de ps2 maar de meeste vinden dat niet fijn..
Ja en?
-----Original Message-----
From: Jansen, Robert
Sent: Thursday 30 May 2002 15:33
To: Beek, Jan-Paul van der
Subject: RE:
Je haalt nu 2 dingen aardig door elkaar. De gameplay is natuurlijk nix anders (tis nog altijd precies hetzelfde spel)! Waar jij op doelt is de manier van input... keyboard -> muis vs. gamepad...
Met dit spel heb je gewoon veel en veel meer speelbaarheid als je muis / keyboard gebruikt! In die combinatie kan je nl. veel makkelijk zowel x en de y-axis gebruiken en strafen / vooruit achteruit lopen... dat is gewoon een feit. Of je het daadwerkelijk beter vind spelen dat is natuurlijk per gamer verschillend.
In mijn ogen is het niet zo moeilijk. Voor mij betekend in het geval van GTA3 op de pc -> meer beweegbaarheid, betere graphics, meer voordelen (mods, mp3's op de radio, skins, etc. etc.).
Oja nog even terugkomend op dit stukje van:
"Je bent echt zon nepper van deze generatie jonko, eentje die alleen bij Vette graphics kickt!!!!!!!"
Mag ik daar even bij zeggen dat terwijl anderen nog op hun net uitgebrachte 8-bit consoletjes en amiga'tjes zaten te gamen, ik dat al lang en breed op een PC / commodore 64 zat te doen??? Jonko generatie dacht het niet! Deze jongen is gewoon eerder verstandig geworden en begrijpelijk doen meer en meer mensen dat!!
From: Beek, Jan-Paul van der
Sent: donderdag 30 mei 2002 15:25
To: Jansen, Robert
Wat lul je nou....ik onderbouw het met het feit dat de gameplay nu eenmaal beter is op een console dan achter een pctje met je scheit muis en keyboard!!!!!! Dat speelt voor geen meter en dat weet je....genoeg onderbouwt?
Sent: Thursday 30 May 2002 15:23
mmm.... lekker onderbouwt ook...
From: Beek, Jan-Paul van der
Sent: donderdag 30 mei 2002 15:22
To: Jansen, Robert
BLAAT jij altijd met je graphics!!!! Je bent echt zon nepper van deze generatie jonko, eentje die alleen bij Vette graphics kickt!!!!!!! Het gaat om de GAMEPLAY doet en die ROELEERT bij de PS2 !!!!!! PS2 FOREVER!!!!!!!!!!!
Sent: Thursday 30 May 2002 15:19
en daar zit je weer voor je tvtje met een max resolutie van 768 x 576 (PAL) interlaced... en maar over ps2 lopen opscheppen van 'oe het gaat zo snel'... hahaha...
en tja een gamepad voor een 3d spel vind ik nog altijd de grootste meuk die je maar kan krijgen... maar vooruit... dat is ieder z'n meug... (toch geef ik je op een briefje dat als er een multiplayer uitkomt voor gta3 en een link tussen ps2 - pc, dan schop ik je kont toch wel zo afgrijselijkmaar dat terzijde)
Stay safe
Maar op de pc speelt het fijner (besturing) en de graphics ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
gewoon blijven oefenenOp donderdag 30 mei 2002 15:38 schreef Master FX het volgende:
Welke auto is het meest geschikt voor de Turismo Race??? Lukt me niet echt om te winnen
weer mijn probleem
Hey !
+set_sv_cheats 1
flying - Flying cars
fly - Flaying people
hoe voer ik dit in ?? wat moet ik precies doen ?? ik snap het namelijk niet helemaal dus plz help me !!!
Mafia Sentinel of Polica car, of ehm, die 1e.. ehm, die ergens in die autoshop staatOp donderdag 30 mei 2002 15:38 schreef Master FX het volgende:
Welke auto is het meest geschikt voor de Turismo Race??? Lukt me niet echt om te winnen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
BensheeOp donderdag 30 mei 2002 15:44 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Mafia Sentinel of Polica car, of ehm, die 1e.. ehm, die ergens in die autoshop staat
Verwijderd
Lama kben al op 2e stuk liberty islandOp donderdag 30 mei 2002 15:19 schreef G4s het volgende:
Heb je trouwens 8 save-games in totaal of per gedeelte van liberty city?
En die stats op hoeveel % je bent is dat voor het totale spel of voor 1 gedeelte van libery city?
Ik heb net die boot opgeblazen, hoe lang moet ik nog voor ik naar STAUTON ISLAND kan gaan?
Maak een snelkoppeling naar gta3.exe op bijvoorbeeld je desktop. Dan met je rmb eigenschappen ofvragen en achter gta3.exe: +set_sv_cheats 1 zetten.Op donderdag 30 mei 2002 15:43 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
+set_sv_cheats 1
flying - Flying cars
fly - Flaying people
hoe voer ik dit in ?? wat moet ik precies doen ?? ik snap het namelijk niet helemaal dus plz help me !!!
De rest moet wel lukken. Ik heb het niet getest dus weet niet of ze werken (Denk het persoonlijk niet
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
of die diablo nog wat. die zwarte auto met vlammen erop. die rijdt ook best lekkerOp donderdag 30 mei 2002 15:38 schreef Master FX het volgende:
Ik heb GTA 3 ook op de PS2 gespeeld. Je hebt daar een soort auto-aimer. Als er bijvoorbeeld een vier man op je af komt zal 1 ervan geselecteerd zijn, je kan nu door 1 van de knoppen in duwen als een soort tab-knop langs de anderen gaan. Je gaat van mannetje 1, naar 2, naar 3 , naar 4 en dan weer terug naar 1. (lang verhaal, maar wel logisch..)Op donderdag 30 mei 2002 15:38 schreef lak2k het volgende:
[..]
Geen targetter?? Betekend dat ie automatisch richt o.i.d?? Dat zou wel behoorlijk kl*te zijn!! Trouwens hier even een kleine quote uit ons nog steeds verder gaande discussie (alhoewel discussie) LET OP van onder naar boven lezen:
[..]
Het kl*tene ervan is het feit dat niet helemaal goed werkte. Soms stond er 1 naast je op je in te hakken en je aimer mikte op iemand anders in de verste en je kreeg het niet gericht op die etter naast je.
Verder moet je om snel te reageren maar een beetje gokken wat de 'tab-volgorde' zou zijn
Zelf mikken is trouwens ook veel leuker..
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Op donderdag 30 mei 2002 15:10 schreef G4s het volgende:
(je hebt wel bijzonder veel kogels btw)

En over PS2 vs PC
Tja dat richt gedoe op PS2 is in het begin moeilijk maar daarna is het gewoon zelfde als muis nu (althans vind ik)
Je kan op PC alleen beter snipen en met M16 schieten (Firstperson dan
En over dit hier:
Dan heb jij echt niet 1 potje bier op, want zoveel verschil vind ik het niet.Ik moet toegeven dat ik relaxter speel op de bank met een gamepad en een potje bier op tafel.
Maar op de pc speelt het fijner (besturing) en de graphics ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
Verwijderd
Stay safe
Verwijderd
Op welk eiland zit je en wtf is ghost townOp donderdag 30 mei 2002 15:52 schreef Numb1 het volgende:
jeej! ik heb ghost town gevonden
[plaatje]
[plaatje]
[plaatje]
[plaatje]
[plaatje]
[plaatje]
Dat van die snelkoppeling weet je al neem ik aan?Op donderdag 30 mei 2002 15:02 schreef M3ga_Man het volgende:
weet niemand mijn probleem ??
ik zal hem ff nog eeen keer poste:
Hey !
+set_sv_cheats 1
flying - Flying cars
fly - Flaying people
hoe voer ik dit in ?? wat moet ik precies doen ?? ik snap het namelijk niet helemaaldus plz help me
bedankt
Nu, de codes moet je gewoon tijdens het spelen invoeren, net zoals met die andere, gunsgunsguns etc.
Verwijderd
Met op een een of andere manier t internetcafe duidlijk maken.
K heb 3 x door de stad gereden nix gevonden.
Thnx:)
lukt nietOp donderdag 30 mei 2002 16:13 schreef Schuey het volgende:
[..]
Dat van die snelkoppeling weet je al neem ik aan?
Nu, de codes moet je gewoon tijdens het spelen invoeren, net zoals met die andere, gunsgunsguns etc.
zo staat ie nu:
F:\GTAIII\gta3.exe +set_sv_cheats 1
dat is goed... toch ??
als ik dan fly of flying (die lijken me COOL
het zal wel aan mij liggen maar wat doe ik fout ??
Verwijderd
begin landingsbaan
handbrake
gas erop
handbrake los
gassen maar
numpad 6 ingedrukt houden (dodo down)
na een tijdje vonken onder je dodo - numpead 6 los
vliegtuigje omhoog
---------------------------- (doe ik vanaf hier iets fout?)
corrigeren met numpad 6 om te voorkomen dat je over flipt
en dan?
numpad 9 om omhoog te gaan? (lukt niet)
meer numpad 6?
niks?
ik stijg dus wel op - maar ik 'zak' de hele tijd weer terug naar de grond. Heel vaak vlieg ik precies 9 seconden.
Het is me een keer gelukt naar de overkant te vliegen - maar toen knalde ik tegen een gebouw
iemand een tip?
Verwijderd
Om met joypad rond te kunnen kijken, zet de control settings op classic en je kan wel gewoon rondlopen/draaien en niet alleen maar strafen.Op woensdag 29 mei 2002 20:39 schreef aftermath het volgende:
[..]
ik heb het ook geprobeerd te spelen met mijn joypad maar dit was onmogelijk want ik kon niet rondkijken (wat je moet de muis wel kan) ja kan dus wel naar links lopen en naar rechts enz enz maar niet draaien. Dat was irrinu spleel ik gewoon met toetsenbord en dat werkt net zo fijn
. Ik heb trouwens geen oplossing daarvoor
Verwijderd
Misschien moet je de spatie weghalenOp donderdag 30 mei 2002 16:23 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
lukt niet
zo staat ie nu:
F:\GTAIII\gta3.exe +set_sv_cheats 1
dat is goed... toch ??
als ik dan fly of flying (die lijken me COOL) intyp gebeurt er echt niets
het zal wel aan mij liggen maar wat doe ik fout ??
Normaal is dit niet zo, maar je kan het proberen...
-DARK- DDreameRR: (4:52 PM) ik loop net naar de winkel om wat te kopen
-DARK- DDreameRR: (4:52 PM) loop langs een rij autos
-DARK- DDreameRR: (4:52 PM) Krijg de neiging om een open te trekken
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
dat kan niet. dan geeft ie een foutmeldingOp donderdag 30 mei 2002 16:50 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Misschien moet je de spatie weghalen
Normaal is dit niet zo, maar je kan het proberen...
iemand anders nog ??? plz
Verwijderd
Een zwarte jeep. Je kan 'em vinden in "de grote parkeergarage" in de directe omgeving van de spuitzaak.Op donderdag 30 mei 2002 16:49 schreef aftermath het volgende:
weet iemand hoe zo'n columbian gang car er uit zien ?, gta3warehouse is down dus daar kan ik nu niet kijken
Of je gaat 1 a 2 straatjes omhoog naar hoe-het-dat-vage-stadsdeel en daar rijden ze ook rond.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
Is het niet "F:\GTAIII\gta3.exe" +set sv_cheats 1Op donderdag 30 mei 2002 16:52 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
dat kan niet. dan geeft ie een foutmelding
dus met aanhalingstekens
F:\GTAIII\gta3.exe +set sv_cheats 1Op donderdag 30 mei 2002 16:52 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
dat kan niet. dan geeft ie een foutmelding
gas geven en de "6" indrukken en dan als je genoeg snelheid hebt de "6" loslaten. Af en toe (als je te stijl omhoog gaat) de "6" indrukken!
[Download]
Wat voor systeem heb je?Op donderdag 30 mei 2002 16:48 schreef broertje het volgende:
heb gta 3 net gekocht het draait best lekker met m'n tnt 2
Verwijderd
duron 800 / 256 mb ram / 20 gig hdOp donderdag 30 mei 2002 17:05 schreef Device het volgende:
[..]
Wat voor systeem heb je?
hij loopt over het algemeen best lekker alleen af en toe schokt hij (vooral als het regent enzo
dat zijn donkerblauwe grote jeeps, die rijden rond in fort staunton ofzo... er is zo'n hoek in de stad waar al die colombianen rondhangen... vlakbij de sprayshop. (Als ik er in de buurt kom wordt ik spontaan beschoten door die Colombianen, gewoon daar even rondhangen)Op donderdag 30 mei 2002 16:49 schreef aftermath het volgende:
weet iemand hoe zo'n columbian gang car er uit zien ?, gta3warehouse is down dus daar kan ik nu niet kijken
Je kan ze herkennen aan het geluid, die klinken net als een Chevy.. (pruttel pruttel pruttel pruttel)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
"This will help you"
Jawel kan wel maar als ik dan op OK klik verandert ie hem automatisch weer zonder dus dat heeft geen zinOp donderdag 30 mei 2002 16:59 schreef darthraver het volgende:
[..]
Is het niet "F:\GTAIII\gta3.exe" +set sv_cheats 1
dus met aanhalingstekens
zo had ik hem maar zo dee die het nietOp donderdag 30 mei 2002 17:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
F:\GTAIII\gta3.exe +set sv_cheats 1
dit staat er:
+set_sv_cheats 1
flying - Flying cars
fly - Flaying people
moet ik dan in de map skins de naam verandere naar de cheat die ik wil ofzo... daar denk ik nu aan. Want dat is volgens mij de playername. ff proberen
Verwijderd
Dat internetcafe is niets bijzondersOp donderdag 30 mei 2002 16:23 schreef -Munkie- het volgende:
Wie kan de plattergrond van eiland 2 hier zetten???
Met op een een of andere manier t internetcafe duidlijk maken.
K heb 3 x door de stad gereden nix gevonden.
Thnx:)
Je neemt gewoon de brug van Portland naar Stauton Islan (of wat was die naam ook al weer
Die yardie rijden rond (zoals ook in de missie uitgelegd wordt) in 'Newport' ofzo.. Dat is een lange weg langs het water aan de buitenzijde van de stad. Nou heb je die aan de oost en westkant, maar volgens mij is Newport de westkant van de stad.Op donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef Schuey het volgende:
zo een rood/paarse auto met een jachtluipaard bekleding. KAn je mee 'jumpen' hehe, net als Ali G diue hoeren oppikken.
"This will help you"MWUHAHAHA
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Nou heb ik dus een saved game met alle wapens, een bill gates vermogen en nog meer van dat soort onzin.
Het is nou geen reet meer aan, dus rest er maar een ding. heeeeeeelemaal opnieuw beginnen.
bedankt broertje. :(
Verwijderd
sorry hoor - wist ik veel da jij da niet leuk zou vindenOp donderdag 30 mei 2002 17:33 schreef mrVB het volgende:
vorige week spel ff geinstalleerd. ik heb uren zitten spelen. was ik eindelijk in level 2. komt me broertje weer hoor. heeft hij mijn spel geladen omdat hij level 1 niet leuk meer vond. Toen heeft hij allerlei cheats gebruikt bijvoorbeeld alle wapens enzovoort. heeft hij een tijdje zitten spelen. iedereen afknallen missies zitten verneuken en daarna heeft hij hem weer over die van mij heen bewaard.
Nou heb ik dus een saved game met alle wapens, een bill gates vermogen en nog meer van dat soort onzin.
Het is nou geen reet meer aan, dus rest er maar een ding. heeeeeeelemaal opnieuw beginnen.
Verwijderd
Hu broertje zit ook op GoT??Op donderdag 30 mei 2002 17:41 schreef Limited het volgende:
[..]
sorry hoor - wist ik veel da jij da niet leuk zou vinden
een CLOON
Verwijderd
gelukkig heb ik geen broertjeOp donderdag 30 mei 2002 17:33 schreef mrVB het volgende:
vorige week spel ff geinstalleerd. ik heb uren zitten spelen. was ik eindelijk in level 2. komt me broertje weer hoor. heeft hij mijn spel geladen omdat hij level 1 niet leuk meer vond. Toen heeft hij allerlei cheats gebruikt bijvoorbeeld alle wapens enzovoort. heeft hij een tijdje zitten spelen. iedereen afknallen missies zitten verneuken en daarna heeft hij hem weer over die van mij heen bewaard.

ik was er mee bezig tot hij wegrende naar buitenOp donderdag 30 mei 2002 17:44 schreef jcross het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen broertje. Heb je hem al flink mishandelt
[..]
dat is mijn broertje niet hoor. die kan alleen maar spelletjes spelen. voor de rest is de pc waardeloos voor hem![]()
![]()
denk je dat iemand het leuk vind dat jij over iemand anders savegame saved? zelfs al heb je veel voor hem gedaan vind ik nog dat je beter op een andere save kan saven, voor de zekerheid
Verwijderd
Op donderdag 30 mei 2002 17:44 schreef jcross het volgende:
![]()
![]()
denk je dat iemand het leuk vind dat jij over iemand anders savegame saved? zelfs al heb je veel voor hem gedaan vind ik nog dat je beter op een andere save kan saven, voor de zekerheid

Verwijderd
en bij ME kan ik wel opstarten maar als ik dan die intro zie dan gaat die viper rijden en dan net als hij die bocht omdraait dan blijft hij stilstaan en hoor ik nog een geluid (een vrouw die praat en dan wordt neergeschoten?!?!).
en dan houdt het op..
Ik heb trouwens een voodoo 3 2000.
Alvast bedankt.
Verwijderd
dit moet dus in het troubleshoot topicOp donderdag 30 mei 2002 18:00 schreef DJ-BLADE het volgende:
een heel verhaal
Verwijderd
Misschien een betere 3d kaart kopen?Op donderdag 30 mei 2002 18:00 schreef DJ-BLADE het volgende:
Hmm aangezien er al zoveel topics zijn weet ik dus niet waar ik moet zoeken maar in ieder geval mijn vraag is ik heb win xp en win me bij xp zegd hij als ik hem opstart dat ik al least 12 mb memory moet hebben....
en bij ME kan ik wel opstarten maar als ik dan die intro zie dan gaat die viper rijden en dan net als hij die bocht omdraait dan blijft hij stilstaan en hoor ik nog een geluid (een vrouw die praat en dan wordt neergeschoten?!?!).
en dan houdt het op..
Ik heb trouwens een voodoo 3 2000.
Alvast bedankt.
mischien als je alles tussen aanhalingstekens plaatst?Op donderdag 30 mei 2002 17:15 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
Jawel kan wel maar als ik dan op OK klik verandert ie hem automatisch weer zonder dus dat heeft geen zin
[..]
zo had ik hem maar zo dee die het nietmaar ik weet dus nog niet hoe het moet
dit staat er:
+set_sv_cheats 1
flying - Flying cars
fly - Flaying people
moet ik dan in de map skins de naam verandere naar de cheat die ik wil ofzo... daar denk ik nu aan. Want dat is volgens mij de playername. ff proberen
maar mij lijkt, dat het zonder "" moet
Oh en hoe schud je de politie af nadat je die bank heb laten overvallen (met die drie mafia-leden)
Dit lijkt me eerlijk gezegd een hoax. In Quake zijn de opties
+set <spatie> sv_* server variabelen. En ik denk dat iemand dat hiervan bedacht heeft. GTA3 is ook helemaal geen Quake engine toch?
Ik zou de moeite niet nemen om het te proberen. Die andere cheats, die je gewoon in het spel moet intikken, lijken mij een stuk plausibeler.
Verwijderd
Als iemand het even wil proberen hier kan je hem vinden.
Verwijderd
Het lukt me maar niet.
Hij zak iedere keer weer naar de grond.
Ik zal je vertellen, ik stond net in de file bij Amsterdam en ik had gewoon zin om me er door te beuken a-la GTA3 en uit te stappen, bazooka te richtenOp donderdag 30 mei 2002 16:52 schreef Chakotay het volgende:
Ghehe, gast uit mn klas is ook verslaafd eraan
[..]
En Dodo vliegen 0wnz, ik ga nu nog ff pruttelen.
Verwijderd
same here - kweenie hoe ik da op moet lossenOp donderdag 30 mei 2002 18:16 schreef hicham het volgende:
Na veel dodo-klachten te hebben gelezen ben ik ook dodo-slachtoffer geworden
Het lukt me maar niet.
die ene file downen, die de performance van die dodo iets verhoogdOp donderdag 30 mei 2002 18:21 schreef Limited het volgende:
[..]
same here - kweenie hoe ik da op moet lossen
Probeer deze Handling-file eens: [Download]Op donderdag 30 mei 2002 18:16 schreef hicham het volgende:
Na veel dodo-klachten te hebben gelezen ben ik ook dodo-slachtoffer geworden
Het lukt me maar niet.
Verwijderd
heb ik al geprobeerd - hij stijgt wel snel op - maar hij stort na een stukje weer vrolijk naar de grondOp donderdag 30 mei 2002 18:34 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Probeer deze Handling-file eens: [Download]
Dan moet je geen knoppen indrukken (alleen gas) en dan gaat ie wel weer omhoog..en dan moet je af en toe de "6" indrukken.Op donderdag 30 mei 2002 18:35 schreef Limited het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd - hij stijgt wel snel op - maar hij stort na een stukje weer vrolijk naar de grond
achtervolging door 2 heli's

Verwijderd
En weet iemand in godsnaam hoe je moet vliegen met die dodo?
Ik maak vaart.. druk op de Num6 gaat ie omhoog, gaat ie daarna gelijk weer richting aarde
ja die komt, vice cityOp donderdag 30 mei 2002 18:48 schreef Purago het volgende:
Weet iemand of er nog een add-on komt met motoren erin?
meer info: gta3.com
Verwijderd
Wat is "6" bij jou? Is dat dodo up of dodo down? (turret up / turret down)Op donderdag 30 mei 2002 18:37 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Dan moet je geen knoppen indrukken (alleen gas) en dan gaat ie wel weer omhoog..en dan moet je af en toe de "6" indrukken.
achtervolging door 2 heli's
[afbeelding]
Wat moet ik doen bij het opstijgen? Als die vonken komen laat ik alles los (behalve gas) maar dan heb ik het gevoel dat ik te steil ga. Dan moet ik toch dodo down doen?
"6" is idd down..als je de vonken ziet dan moet je "6" loslaten.Op donderdag 30 mei 2002 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is "6" bij jou? Is dat dodo up of dodo down? (turret up / turret down)
Wat moet ik doen bij het opstijgen? Als die vonken komen laat ik alles los (behalve gas) maar dan heb ik het gevoel dat ik te steil ga. Dan moet ik toch dodo down doen?
Als je te steil omhoog gaat, dan weer de "6" in drukken.
Verwijderd
Verwijderd
Slim idee!Op donderdag 30 mei 2002 19:03 schreef Purago het volgende:
Heeft iemand een save game bij wie die dodo al in de garage staat? Anders moet ik steeds naar dat vliegveld
Dat ga ik nu ff doen
moet je een auto aanhouden en dan op het dak springen, (met voorkeur met een uzi in je hand), en dan 1 schot lossen op de auto, dan sjeest ie echt keihard weg, met jou op het dak. Ken je lekker op mensen en andere auto's schieten terwijl je door de stad heen racet (alleen wel jammer dat je door botsingen en scherpe bochten van de auto afvliegt)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
de dodo past trouwens alleen in de garage in shoreside (weet ik trouwens niet zeker, maar ik weet wel zeker dat die op staunton te klein is, en die op portland al helemaalOp donderdag 30 mei 2002 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Slim idee!
Dat ga ik nu ff doen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
ja das vet he?! whehe doe ik ook altijd lache als er zo'n politie ventje aankomt.. hij is vlak bij de auto en dan schietenOp donderdag 30 mei 2002 19:16 schreef .oisyn het volgende:
whaahahaha dit is echt vet![]()
moet je een auto aanhouden en dan op het dak springen, (met voorkeur met een uzi in je hand), en dan 1 schot lossen op de auto, dan sjeest ie echt keihard weg, met jou op het dak. Ken je lekker op mensen en andere auto's schieten terwijl je door de stad heen racet (alleen wel jammer dat je door botsingen en scherpe bochten van de auto afvliegt)
Nee hoor klopt geen reet vanOp donderdag 30 mei 2002 19:17 schreef .oisyn het volgende:
[..]
de dodo past trouwens alleen in de garage in shoreside (weet ik trouwens niet zeker, maar ik weet wel zeker dat die op staunton te klein is, en die op portland al helemaal)
Staunton past hij zeker in portland en Shoreside zeker niet
hmm wissel je shoreside en staunton nou niet om? (of ikOp donderdag 30 mei 2002 19:18 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Nee hoor klopt geen reet van
Staunton past hij zeker in portland en Shoreside zeker niet
shoreside is (volgens mij) het 3e eiland, waar ook de luchthaven is. En in staunton past ie niet
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
IN level 2 welOp donderdag 30 mei 2002 19:21 schreef hicham het volgende:
idd, hij past niet![]()
Verwijderd
Hij past in geen van drie slimmerdsOp donderdag 30 mei 2002 19:24 schreef .oisyn het volgende:
[..]
hmm wissel je shoreside en staunton nou niet om? (of ik)
shoreside is (volgens mij) het 3e eiland, waar ook de luchthaven is. En in staunton past ie niet
Portland (eiland 1): Te kleine garage
Staunton (eiland 2): Garage groot genoeg, ingang te klein (klein straatje)
Shoreside (eiland 3): Te kleine garage
Jah, ik kan wel vliegen, maar ver kom ik niet; ik stort aldoor in de zeeOp donderdag 30 mei 2002 19:28 schreef Devilseye het volgende:
[..]
Leren vliegen
Verwijderd
je mot proberen op de helft van de baan al op te stijgen, de andere helft heb je niet veel aan omdat je snelheid toch niet veel groter wordt. Op die manier stort je niet in de zee als het misluktOp donderdag 30 mei 2002 19:30 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
Jah, ik kan wel vliegen, maar ver kom ik niet; ik stort aldoor in de zee
Het zal best wel ergens staan in alle delen maar om nu alles weer door te lezen
Ik zit op eerste eiland en moet een schip opblazen denk zelf dat laatste opdracht is maar hij zecht je moet zelf bij nadenken.
Ik heb bom opgehaald bij 8-ball en rijdt nu rondjes in de haven.
Moet ik die boot op waar je op kan rijden of moet het met zo'n hijskraan gebeuren??
Jah, maar hoe kom ik dan WEL aan de overkant?Op donderdag 30 mei 2002 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
je mot proberen op de helft van de baan al op te stijgen, de andere helft heb je niet veel aan omdat je snelheid toch niet veel groter wordt. Op die manier stort je niet in de zee als het mislukt
Dit topic is gesloten.