De grote GTA3 Topic Deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.392 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Op dinsdag 28 mei 2002 23:03 schreef Glorificationer het volgende:

[..]

Heet dat echt de max payne pil?

Dacht gewoon dat dat was omdat je dan heeeeeeel reeellaaaxxxeeddd kan spelen...
zo heet ie niet nee,
maar zo kan je em wel noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 21:44
voor de mensen die het nog niet weten:

--~!!@# DE GROTE HOE-VLIEG-IK-DIE-DODO-FAQ #@!!~--
Op de PS2 gaat het zo:

Zo recht mogelijk op de runway gaan staan
-Handrem in en gas vol open
-handrem los en gaan, MAAR:
DOWN ingedrukt houden!
-Gas en Down ingehouden houden, steeds sneller gaan
-Als je vonken ziet/hoort van onder je Dodo:
-Down loslaten
-NOOIT UP indrukken en NOOIT gas loslaten
-nog ff niet sturen
-Je plane schiet omhoog. Corrigeer dat met Down, anders stall je
-blijf corrigeren met Down. Niet overtrekken.
-Als je naar beneden drijgt te gaan: NIETS DOEN! Komt vanzelf weer goed.
-Do not panic. Vliegen is best makkelijk.
-Enjoy the ride.

------UP is op de PC NUM9
------Down is op de pc NUM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hmm thx voor de info ik kan er tot nu toe niet mee vliegen,misschien nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
ik zoek nu nog een handlling file waar de DODO het beste staat afgesteld iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik heb het net geinstalleerd dus nu een paar vraagjes die vast al eens beantwoord zullen zijn:

-ik hoorde dat ik mn eigen mp3's als radiozender kan afspelen???? hoe???

-hoe maken jullie allemaal die eigen skins, kwestie van die bmp files aanpassen???

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Op dinsdag 28 mei 2002 23:13 schreef ViperGTS het volgende:
ik heb het net geinstalleerd dus nu een paar vraagjes die vast al eens beantwoord zullen zijn:

-hoe maken jullie allemaal die eigen skins, kwestie van die bmp files aanpassen???
$blabla/GTAIII/Mp3 daar je shit ingooien dan met R de zender MP3 PLAYER opzoeken

ja denk dat ze het op die mannier doen alleen zoui ik ff copietje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:13 schreef ViperGTS het volgende:

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je veel vragen terug kunt vinden in de GTA3 FAQ, hij is zelfs sticky in Spielerij.
[topic=507699/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff..ik vin het allemaal een beetje buggy soms...bijv. als mensen recht voor je staan en je ze niet kunt raken of dat als politieagenten NAAST hun auto staan je ze ineens niet meer kunt raken of als je duidelijk met je sniper op iemands hoofd mikt en er vervolgens nix gebeurt :'( ze hadden het actiegedeelte veel beter moeten uitdiepen (dat als je bijv. schiet of slaat tegen een auto dat er dan ook ruiten invliegen en spiegels afbreken) als je een spel als dit op de markt weet te brengen zijn die aanpassingen een kleine moeite!
enne..het is het evrschil tussen een 9.8 en een 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier overigens meer last van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
Ik dacht laat ik eens met dit snelle bakje die schans bij chinatown nemen en toen kwam ik hier terug (geen punten voor de sprong :( gewoon schandalig )
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0051.jpg
Ok toen kwan er iets in mijn op >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0055.jpg
en met het treintje gebeurde dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0056.jpg
En dit was van de auto over :'(
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0059.jpg
Er was nog mee te rijden :D dus nog een poging voor de ontsporing van het treintje >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0060.jpg
resultaat: zwaar tegenvallend -> trein ontspoort niet en auto kwam op de grond en stuk maar de passagiers in de trein zullen het wel niet erg fijn hebben gehad :o
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0061.jpg

En nu ergens anders
Ik neem de schans over die opleggers (met zo'n busje) en toen kwam ik op mijn zijkant terug.
Nou ik direct op F maar ik kwam er niet uit (ik denken van OK wasted :P ) maar nee het busje ontplofde niet; en ik zat vast :(
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0074.jpg
(ik kon niet over dat randje springen en ik heb het overleeft met nog 14 health over (armor was verrot).

Maar ja dit is nog een schotje bij de haven (daar waar je die trap op kunt gaan... en ja dat kan ook met een auto)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0075.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0076.jpg

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Dit staat in het Faq:

Als je voertuigen brengt naar de haven in Portland (er staat een hanger met een wit bord welke er nodig zijn) krijg je de mogelijkheid om een van die voertuigen uit te zoeken + heel veel $$$.

Heeft iemand misschien een screenie van dat bord met die hanger ik kan het namelijk niet vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:23 schreef MAAT het volgende:
heeft iemand hier overigens meer last van???
Probeer eens bij luggies bar in het steegje te rijden en dan uit te stappen, dan zit je meteen vast in het hek >:) Ook vliegt je auto soms als je net langs een paal rijd naar rechts of links, vreemd want je raakt de paal niet, je auto is daarna wel een wrak :( Ook die teammates als die in je auto stappen en je auto heeft vlam gevat en je springt eruit, dan blijven die domme teammates nog wat rond de auto hangen en als ie dan onploft vliegt alles de lucht in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-09 09:53
Op dinsdag 28 mei 2002 23:31 schreef NOxie het volgende:
Dit staat in het Faq:

Als je voertuigen brengt naar de haven in Portland (er staat een hanger met een wit bord welke er nodig zijn) krijg je de mogelijkheid om een van die voertuigen uit te zoeken + heel veel $$$.

Heeft iemand misschien een screenie van dat bord met die hanger ik kan het namelijk niet vinden ;(
in deel 4 stond dat ergens, ik zal es kijken of ik em kan vinden voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op dinsdag 28 mei 2002 23:28 schreef klaasbram het volgende:

-- plaatjeszooi --

Maar ja dit is nog een schotje bij de haven (daar waar je die trap op kunt gaan... en ja dat kan ook met een auto)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0075.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/Image-0076.jpg
Haha, da's lekkere fun.

Ik heb ook geprobeerd trein te slopen door raketten op af te vuren, maar trein trekt er niet veel van aan. Waarschijnlijk mag het niet stuk gaan, anders kun je niet meer meeliften naar andere kant van de eiland. Trein mag best wel blijven rijden voor jouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:31 schreef NOxie het volgende:
Dit staat in het Faq:

Ja, dat was mijn screenie. Ik ga ff graven.

--> De FAQ is bijgewerkt. <--

[edit]
Gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/231.jpg
Plaatje is klikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben door die missie met dat racen heen

het heeft wat tijd gekost, maar er is nog een manier....

pak een bus of een truck en rij de tegenstanders in de prak voor dat ZIJ de finish halen, als je dat gedaan hebt, kan je op je gemak alle checkpoints af :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
Op dinsdag 28 mei 2002 23:48 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn screenie. Ik ga ff graven.

--> De FAQ is bijgewerkt. <--

[edit]
Gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/231.jpg
Plaatje is klikbaar.
Hartelijk dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:54 schreef Nosfer@tu het volgende:

pak een bus of een truck en rij de tegenstanders in de prak voor dat ZIJ de finish halen, als je dat gedaan hebt, kan je op je gemak alle checkpoints af :D :)
Je kunt ook zo'n hummer (hammer?) kloon autotje nemen, die zijn ook best sterk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 15-09 16:42
Op dinsdag 28 mei 2002 23:54 schreef Nosfer@tu het volgende:

Tank is dan helemaal makkelijk.
Zij trekken jouw er uit en jij dan BOOM one en two to go >:)
Maar ja een tank is cheaten (is wel grappig maar daar heb ik een aparte save game voor).

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

en hier nog een scenery pic :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~oisyn/gta3shot01.jpg

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

DAT vliegen gaaat nog voor geen meter
ondanks doe mooie ps2 faq waar je dus geen ruk aan heb :( :(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:19

Asphyxion

I am, therefor I think

Op woensdag 29 mei 2002 00:22 schreef Firecow het volgende:
DAT vliegen gaaat nog voor geen meter
ondanks doe mooie ps2 faq waar je dus geen ruk aan heb :( :(
Zoals Stoney187 schreef:

Op de PS2 gaat het zo:

DOWN ingedrukt houden!
-Down loslaten
-nog ff niet sturen
-Enjoy the ride.

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Op woensdag 29 mei 2002 00:25 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Zoals Stoney187 schreef:

Op de PS2 gaat het zo:

DOWN ingedrukt houden!
-Down loslaten
-nog ff niet sturen
-Enjoy the ride.

Werkt perfect!
alleen lukt het mij ook nog nie echt zoals dat over het stadion vliege enzo beetje vaag of heb je de handelling gewijzigt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
nog ff een bijdrage van een foutje in de game ik stapte uit de trein/metro vlak voordat ie vertrok krijg je dit :

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~danielb/gta1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17

Beurlap

Kak!

Op dinsdag 28 mei 2002 23:28 schreef klaasbram het volgende:
Ik dacht laat ik eens met dit snelle bakje die schans bij chinatown nemen en toen kwam ik hier terug (geen punten voor de sprong :( gewoon schandalig )
En dat deed me denken aan dit filmpje :)
http://home.talkcity.com/ThePits/noopz/gta3-stunt.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Op woensdag 29 mei 2002 00:02 schreef .oisyn het volgende:
en hier nog een scenery pic :Y)
Je kan hier inderdaad goed zien dat grafische engine van GTA3 goed gemaakt is. Geen rare popups uit de verte en in het verte zorgt engine zeker ervoor dat scherpte afneemt, maar dat belangrijke vormen wel blijft staan. En toch veel in beeld en voldoende detail.

Zeker heel belangrijk voor vliegen! Dan moet je wel ver kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik de time kan pauzeren in de timed missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Er gebeurt even iets geks nadat mijn mooie auto om de kop van ene weg naar beneden tuimelt. Nadat ie ontploft is en ik even op afstand toekijk, komt er wat verkeer aanrijden.

MAAR????? Er klopt iets niet! Die voertuigen zweven echter boven de weg en rijden ook nog scheef!

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.mine.nu/GTA3/error1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.mine.nu/GTA3/error2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.mine.nu/GTA3/error3.jpg

Ze stoppen zelfs voor de wrak. Zodra die wrak verdwijnt, rijden ze verder en 'ploffen' ineens op de weg, nu in correcte stand en gaan verder op normale wijze. :)

Gekke bug he? Wel grappig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
dit is weer een andere theorie van iemand die 176488 sec heeft gevlogen:

Dodo Flight Guide
~~Dodo Flight Guide~~

================TAKEOFF================

When you get in the dodo, take it to the far end of the longest runway at the airport. Bring your plane about so that it is lined up with the runway facing Staunton Island. To make things easy on yourself, make sure that your plane is perfectly aligned with the runway so that you do not have to make any course corrections during takeoff.
Once you get in position, go full throttle and start gaining speed. While taking off, keep your nose pointed down. do this by slightly pushing the L3 stick away from you. Try not to scrape the nose on the runway, but you should see your front suspension pressing down. As you gain speed, your aircraft will start to bounce. Dont' take off until your dodo does about 3 or more jumps (just to make sure you got enough speed). Finally, your plane will have enough speed that it springs off of the runway when you let the L3 stick go back into normal, standard position.

~~~~~~~IMPORTANT!!!~~~~~~~~~

**After takeoff, do NOT release your L3 stick or pull up.**

Try to make your initial climb as steady as possible. Once again, DO NOT PULL UP. Your airplane will naturally climb very fast due to all the speed that you have, but you need to keep your ascent steady so you'll have to keep your nose down a little. When you notice that your plane can't climb anymore, try to keep your airspeed up and your plane steady. But ocasionaly, to gain speed, jerk the L3 stick foward very quickly and bring it back ito position just as fast, this will lower your dodo's altitude, but the speed you gain will bring you back up,

================CRUISING================

By the time you have your aircraft steady, you will notice that you're getting close to Staunton Island. The most important thing to remember while piloting the dodo is to make small, smooth control inputs. never turn the stick severely or you will lose control of the airplane and crash. To make a turn, jerk the L3 stick to the direction you want to go. Do this quickly and repedetly in the direction you want to turn. For example when trning left: To make a slight turn, allow the plain to go from __ to / and leave it that way until the plain is on the desired course. Wen your flying the directio you want, again jerk the L3 stick the opposite direction of the turn.) Now, if you realize your about to smash into a building any second, and need to make a sharp turn, jerk the L3 stick o the left untill it goes from __ to / to |. This will make a very raid turn. When you have rolled your airplane enough to make your turn, stop jerking the stick sideways and your airplane should remain in the turn. Make small corrections to make sure that you keep your aircraft level at all times during the turn. When you are finished turning, push the stick in the direction opposite to your turn, remembering to make very small control inputs until your airplane is level again.

================LANDING================

Landing is probably the easiest part of the whole thing, contrary to the real world. To land, fly over the area in which you intend to make your landing.

To make a quick and dirty landing, fly unitl you are directly over your landing area (you can use the map) and pull up sharply. At the same time, release the throttle. Keep pulling up and wait for your aircraft to stall and drop.

For a smoother and more rewarding touchdown approach your landing area while lined up with where you want to land. When you are about to fly over it (you can no longer see it in the bottom of your screen) release your throttle and pull up very slowly. To make a relatively smooth landing, try to keep the aircraft's nose barely pointed up while you're losing altitude. You will see that you're descending, and you can make minor corrections to your elevators to keep a smooth glide path. When you touch down, use the handbrake for a speedy stop. If you need to abort at any time during the landing (except for right before touchdown) go full throttle and push the nose down until it comes up itself, then act like you've just taken off.

================HAZARDS================

Always be careful while flying as there are many more potential hazards in the air then on the ground.

Wind: During a storm, wind will blow and your airplane will be very hard to control (Edit by Noops: Not really ;) :p )

Fog: Flying in fog is near impossible. Everything beyond about fifty feet is gray. You cannot find your orientation and buildings and terrain are hard to spot.

Insane jumps: Yes, insane jumps are a threat to pilots. If you fly over one, you will be seeing your airplane from the slow motion fixed camera that shows your car going over the jump. It is impossible to fly from this view, and your only hope is to cut the throttle and pull up to make a quick and dirty landing. Just hope that you land on something solid.

Stalls: If you find your aircraft stalling (your nose is up but you're losing speed and altitude) remain at full throttle and push your nose down. After a few seconds you'll see your aircraft begin to climb and shoot skyward. As you ascend, try to force the nose down again just like you did when you took off.

Remember, any landing you can crawl away from is a good landing.

Piloting the dodo is a difficult but rewarding experience. In the hands of a skilled pilot, the dodo can be flown indefinitely, assuming you can handle fog. If you're bored and want something to do, fly a few laps of the islands. It's also fun to try a fly-by shooting. Adaptations may be made to these instructions as people's piloting styles can be different.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een auto die door een muur reed (in het verlengde van de muur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan ik mijn savegame sturen en dan 2 missies voro me doen op island 2?

de 2 timed missions.

Grand theft auto (missie van Kenji)
pay-day for ray ( missie van A) dat je van de ene naar de andere telefooncel moet rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
oke hier is de dodo instructie die echt werkt!! zelfs bij mij

-pak een opstijgbaan
-ga in het recht staan
-geef gas (W, pijltje naar boven)
-druk met kleine tikjes op DOWN (NUM6)
-zorg dat de proppelor de grond net niet raakt
en als je eenmaal in de lucht bent:
-als je het rode gedeelte van je vliegtuig ziet op DOWN drukken (niet inhouden)
-net zolang tot je het rode niet meer ziet
-na een klein stukje vliegen zie je het rode weer en doe je weer het zelfde en zo kun je een heel end vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
Weet iemand hoe deze 2 auto's eruit zien en in welk level je hem kan halen:

Flatbed
Mr Whoopee

En in welk level kan je met die dodo vliegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

het opstijgen enzo lukt me allemaal wel, maar zodra ik bij die gebouwen op het andere eiland bent dan kom ik daar gewoonweg niet omheen (meestal zit ik ook te laag, dus soms raak ik een lantaarnpaal)

ik had het trouwens wel eens voor elkaar gekregen tegen de bovenkant van een gebouw aan te vliegen met de zijkant van de dodo, en toen stortte ie recht naar beneden, maar omdat het echt keurig recht naar beneden vloog kon ik net boven de auto's weer optrekken :P (niet dat het veel nut had, want een paar seconden later lag ik weer in het water... sturen is echt vervelend :))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Weet iemand hoe deze 2 auto's eruit zien en in welk level je hem kan halen:
Flatbed
Mr Whoopee

En in welk level kan je met die dodo vliegen
die flatbed da's die grote groene legertruck met platte achterkant. ik heb hem van iemand weggehaald eigenlijk vlakbij waar ik hem in moest leveren op het eerste eiland. zo ongeveer waar die race begint.

die mr.whoopee rijdt alleen op stanton-eiland en die kom je veel tegen als je in zo'n zwarte cabrio met vlammen rond rijdt of zoiets (heb um ook nog niet gevonden)

dodo vind ik uitermate dom omdat ze die willen hebben op het eerste eiland terwijl ie pas voorschijnt te komen op het derde eiland |:(

check de vehicletxt op gta3files daarstaan alle voertuigen beschreven met locaties en links naar pics (maar die werken volgens mij niet) :'(

http://www.gta3files.com/pafiledb.php?action=file&id=30

(volgens mij ook wel iets voor de faq die ultimate vehicle guide)

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
Op woensdag 29 mei 2002 03:13 schreef iH8 het volgende:

[..]

die flatbed da's die grote groene legertruck met platte achterkant. ik heb hem van iemand weggehaald eigenlijk vlakbij waar ik hem in moest leveren op het eerste eiland. zo ongeveer waar die race begint.

die mr.whoopee rijdt alleen op stanton-eiland en die kom je veel tegen als je in zo'n zwarte cabrio met vlammen rond rijdt of zoiets (heb um ook nog niet gevonden)

dodo vind ik uitermate dom omdat ze die willen hebben op het eerste eiland terwijl ie pas voorschijnt te komen op het derde eiland |:(

check de vehicletxt op gta3files daarstaan alle voertuigen beschreven met locaties en links naar pics (maar die werken volgens mij niet) :'(

http://www.gta3files.com/pafiledb.php?action=file&id=30

(volgens mij ook wel iets voor de faq die ultimate vehicle guide)
Dank :) ( jammer van die dodo :( )

mr.whoopee:

Can only be found in the Cedar Grove vicinity in
Shoreside Vale. Usually driving a Moonbeam will make
them appear.

Las ik net maar waar is shoreside vale in 1 2 of 3e map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Las ik net maar waar is shoreside vale in 1 2 of 3e map ?
shoreside vale IS het derde eiland, dus jammer als je daar nog niet bent >:)

er is trouwens nog een vierde eiland... ghost-island. waar het beginfilmpje zich afspeelt. schijn je met die dodo gewoon naar toe te kunnen vliegen. iemand al screens?! >:)

ps. voor de mensen die het proberen gaan. je schijnt niet te kunnen landen en gewoon door muren heen te kunnen gaan ed. dat eiland bevat geen "harde" textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Op woensdag 29 mei 2002 01:09 schreef Nosfer@tu het volgende:

de 2 timed missions.

pay-day for ray ( missie van A) dat je van de ene naar de andere telefooncel moet rijden...
JA, wie o wie ???? ik zit hier namenlijk ook helemaal vasst :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

hehe, das een eitje.
Maar dat kunnen jullie best zelf :P

Maar hoe moet je die missie doorkomen als je maria uit de klauwen van catherine :? (of iets dergelijks) moet redden?
Is dat gewoon knallen of zijn er wapenopslag plaatsen waar ik niks van weet :P
Ik kom er in ieder geval niet door :(

En mijn bulletproof patriot van ray ontploft ook gewoon :'(
En wiens idee was het om daar alle verzamelde wapens af te geven :( dat is nog wel het meest klote.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ik ga een bandje maken van al die shit want ik vind het echt ge-ni-aal "feel the music through my stereo and and my video..." LIPS FM! >:) echt cool. voor op lowlands ofzow hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 01:09 schreef Nosfer@tu het volgende:

de 2 timed missions.

die moet ik ook net doen :) ik haat timed gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 29 mei 2002 04:12 schreef BzrK het volgende:

[..]

die moet ik ook net doen :) ik haat timed gedoe
Payday for Ray -> pek een stinger en raggen met die bak, tijd zat, ik had nog 50 seconden over

Grand theft Auto

3 autos. eerst de afgezonderde auto pakken dan in de parkeergarage een cheetah halen en racen maar
nogmaals, tijd genoeg hoewel deze iets krapper was

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:25
het viel mij trouwens op dat auto's at random verschijnen. Als je ergens midden op een weg staat en je kijkt naar links komen er auto's aan. kijk je ff naar rechts en dan weer naar links zijn die auto's weg?

best wel vervelend, zo reed er een keer in de verte een hummer oid, dus ik ff gauw een andere bak jatten om achter die hummer aan te gaan want die wilde ik hebben. Dus ik draai de andere kant op, jat een bak en draai weer terug en dan kan ik heel die heel die hummer niet meer vinden. :? :(

erg frustrating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 09:05 schreef RonaldMcDonald het volgende:
het viel mij trouwens op dat auto's at random verschijnen. Als je ergens midden op een weg staat en je kijkt naar links komen er auto's aan. kijk je ff naar rechts en dan weer naar links zijn die auto's weg?

best wel vervelend, zo reed er een keer in de verte een hummer oid, dus ik ff gauw een andere bak jatten om achter die hummer aan te gaan want die wilde ik hebben. Dus ik draai de andere kant op, jat een bak en draai weer terug en dan kan ik heel die heel die hummer niet meer vinden. :? :(

erg frustrating
idd, als je ff een auto nodig hebt en je ziet voor je alleen droge auto's moet je ff omkijken en er verschijnen andere. Nog een keer en je krijgt weer nieuwe :+.

Best irritant als je een bepaalde auto wilt vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 03:15 schreef NOxie het volgende:

[..]

mr.whoopee:

Can only be found in the Cedar Grove vicinity in
Shoreside Vale. Usually driving a Moonbeam will make
them appear.
Dat lees ik ook vaker, maar das gelul, ik vond em al op het eerste eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:33 schreef Lampie het volgende:

[..]

Dat doe ik :'(
de auto mag ook niet beschadigd zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tenko-xl.net/finally.jpg

Streetracers zijn ook van de partij 8-)

Maar hm ... weet iemand wanneer die haper bug fix komt voor gta3 want bij hapert het spel nog steeds :( maarja ik moet het spelen al hapert ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Op woensdag 29 mei 2002 03:32 schreef iH8 het volgende:

[..]

er is trouwens nog een vierde eiland... ghost-island. waar het beginfilmpje zich afspeelt. schijn je met die dodo gewoon naar toe te kunnen vliegen. iemand al screens?! >:)
Zal het ook eens op PC versie proberen op PS2 versie is het me ook gelukt :Y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarneer komt die *^%#$#%(^%( postbode nou eens met me GTA3 :'(

Altijd et zelfde met die gasten...

Ik wil ook spele !!!!!!!!!!1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dat racen is me gelukt door gewoon die snelle wagen uit het tankstation te pakken...

daarmee kun je de andere racers gewoon voor blijven zonder dat je ze hoeft te mollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 14:53

PoweRoy

funky!

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
Op woensdag 29 mei 2002 11:02 schreef speed24 het volgende:
Dat racen is me gelukt door gewoon die snelle wagen uit het tankstation te pakken...

daarmee kun je de andere racers gewoon voor blijven zonder dat je ze hoeft te mollen :)
Goh :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog een import/export garage zoals in de haven van Portland. Deze bevindt zich op het industrieterrein op Shoreland Vale. Hier moet je iets snellere auto's naar toe brengen. Iets meer in de geest van "Gone in 60 seconds" dus (Beter, Crash?? >:) ).
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/240.jpg
Dit is een clickable plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
ik 0wn jullie allemaal in GTA 3 :P
* bolleh speelt met avg fps van 5-10 :o
ik moet als ik loop naar de grond kijken anders gaat het zoooooo traag :o
damn ptt schiet op met die spullen :(
schieten is echt onmogelijk nu en kan veel missies dus nog niet echt doen :(

is er btw ook een missie waar je veel autos moet jatten? zoals in gone in sixty seconds(gister weer eens gekeken), kwil ook weleens boosten ;)
anyways ik ga weer wat mensen afslachten met een paar fps :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:41
AAAAARGGGGGGGGG iemand die telefoonmissie in shoreside vale al gedaan dat je D-ice zn wired infernus moet fixen en daarna terug brengen zonder ook maar 1 schrammetje?
gvd rij ik naar die parkeerplaats, springt er een pedestrrian VOOR mijn infernus, kan ik weer helemaal naar de spray n paint!

waar zit de spray n paint @ shoreside vale trouwens?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:45 schreef P5ycho het volgende:
AAAAARGGGGGGGGG iemand die telefoonmissie in shoreside vale al gedaan dat je D-ice zn wired infernus moet fixen en daarna terug brengen zonder ook maar 1 schrammetje?
gvd rij ik naar die parkeerplaats, springt er een pedestrrian VOOR mijn infernus, kan ik weer helemaal naar de spray n paint!

waar zit de spray n paint @ shoreside vale trouwens?
hehe

geen idee eigenlijk waar die is

stonden toch ergus van die kaarten van de steden? kijk daar is op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
Op woensdag 29 mei 2002 03:41 schreef SYCooo het volgende:

[..]

JA, wie o wie ???? ik zit hier namenlijk ook helemaal vasst :( :(
ik strax maar weer eens proberen :)
zit ik ook namelijk.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Op woensdag 29 mei 2002 11:39 schreef bolleh het volgende:

damn ptt schiet op met die spullen :(
Jij wacht ook al op postbode.. met nieuwe leuke vga?
Heb donderdagavond, dus eigenlijk vrijdag besteld, en heb em nu nog niet :(
Dus ik leef met je mee :( Heb zelf ook zo een antiek sloom ding

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Op woensdag 29 mei 2002 11:49 schreef spear_of_fear het volgende:

[..]

hehe

geen idee eigenlijk waar die is

stonden toch ergus van die kaarten van de steden? kijk daar is op
daar staan alleen hidden packages, unique jumps etc op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 20:52
de meest rechtse kolom staan toch ook de belangrijkste gebouwen op? zo heb ik iig de army base gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:56 schreef Nakebod het volgende:

[..]

Jij wacht ook al op postbode.. met nieuwe leuke vga?
Heb donderdagavond, dus eigenlijk vrijdag besteld, en heb em nu nog niet :(
Dus ik leef met je mee :( Heb zelf ook zo een antiek sloom ding
Ik heb de spullen, nou nog et spel :D

kl*te postbode komt natuurlijk precies weer vandaag laat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Op woensdag 29 mei 2002 12:24 schreef G4s het volgende:

[..]

Ik heb de spullen, nou nog et spel :D

kl*te postbode komt natuurlijk precies weer vandaag laat |:(
Ja, zal hier ook wel, ALS ie vandaag es een keer komt.
Ben ik eens vroeg thuis :(

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Op woensdag 29 mei 2002 12:23 schreef Schuey het volgende:
de meest rechtse kolom staan toch ook de belangrijkste gebouwen op? zo heb ik iig de army base gevonden.
idd. de legenda is rood en ik zag geen rode nummers, die lui die dat gemaakt hebben moeten eens ff een trap krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 04:45
Arghhhhhh, mijn recod is maar 6 seconde vliegen :(

Ik ga een keer omhoog en ik daal meteen weer, als je in de lucht zit hoef je daarna niks meer te doen toch? Moet moet je wel gas blijve geven?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Pay 'n Spray shop is nr 5 op de officiele kaart en L4 op de (printervriendelijke) onofficiele map. Hij zit in het industriegebied naast het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
goed, ben nog niet zo lang bezig met GTA3, ben nu bijna door het eerste level heen als ik het allemaal goed gelezen heb, maar nu kwam ik dus in de haven die mooie lijst met auto's tegen, weet alleen niet van sommigen niet hoe ze eruit zien of waar ik ze vandaan moet halen,
ik zoek de volgende nog:
securicar
coach
flatbed
trashmaster (shit laat maar snap al wat dat is |:(|:( )
mr. whoopee
blista
dodo
HELP!!!!
heb gekeken op gta3.com, maar staan geen plaatjes van

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 13:12 schreef 6bit het volgende:
ik zoek de volgende nog:
securicar - Blauwe Geldwagen
coach - Grote bus, staat in de buurt van Joey
flatbed - Grote groene truck met laadbak
trashmaster - Vuilniswagen
mr. whoopee - Ijscoman
blista - Een MPV
dodo - Vliegtuigje
BTW wat vinden jullie van mijn Dune buggy? Alleen tussen 19.00 en 04.00 op te halen bij te telefooncel waar je opdrachten van El Burro krijgt en als je de eerste missie op het tweede eiland hebt gedaan (Kill Salvatore).
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/241.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Laatst online: 19-06-2022
kun je gewoon allemaal krijgen in de eerste level?

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 13:17 schreef 6bit het volgende:
kun je gewoon allemaal krijgen in de eerste level?
De coach, ijscowagen en de vuilniswagen wel geloof ik, de rest pas op twee, het vliegtuigje pas op eiland drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 28 mei 2002 20:48 schreef sjaak123466 het volgende:
is het normaal dat gta 3 op mijn pctje (zie sig).
niet werkt in hogere resoluties dan 8*600 en zelfs dan nog hapert? en zo niet wat doe ik verkeerd
Nee, dat is niet normaal. Ik speel op 1280x1024x32. Heel af en toe schokt hij, misschien dat ik naar 1024x768x32 ga, maar dan moet het wel heel hinderlijk worden. Misschien dat je je geluid eens uit kunt zetten oid?
Op dinsdag 28 mei 2002 22:59 schreef MAAT het volgende:
aargh, ik zit nu in die missie in level 2 dat je van die mafia spionnen moet overhoop knallen maar op een gegeven moment zitten ze op allerlei verdiepingen van een gebouw een eentje daarvan kan ik niet zien met mn snipe??
hoe kan ik deze gast killen?
Gewoon door de railing heen schieten! >:)

Lachen man, echt humor! Je hoeft hem dus niet per se te zien, maar als je achter het casino gaat staan zie je hem inderdaad wel, maar da's zo'n gepruts, want dan zie je echt 10 pixels ofzo :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je je FPS zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Voor mensen die nog steeds veel problemen hebben met GTA3. Hier staat ook een heel verhaal hoe je wat dingen kunt oplossen :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
Op woensdag 29 mei 2002 11:02 schreef speed24 het volgende:

Ik heb het gehaald met een Bestelbusje!! :)
Dan kun je ze namelijk lekker van de baan rossen :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Euhm... er stond hiero ergens een proggie om de FPS te meten, heeft iemand een url voor me? Geen tijd om alle topics door te bladeren n.l. :P

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op woensdag 29 mei 2002 18:35 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Euhm... er stond hiero ergens een proggie om de FPS te meten, heeft iemand een url voor me? Geen tijd om alle topics door te bladeren n.l. :P
www.fraps.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gta3 addon cracked by gamespy?

undernet, #monsterwarez

hmm wat denken jullie schijnt in de 200mb te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een noodoproepje.

Ik heb al die shit al geprobeert. Die detenators en die tweak shit en nog hapert ie als de pest :'( (ook die winxp 3dfix driver)

731mhz
128 mb ram
Nvidia Riva tnt2 64model (32mb)

Ik weet dat het spel problemen heeft met Nvidia kaarten .... maar bij iedereen die ik ken en een GEFORCE heeft doet ie het met gemak ..... Ik defragmenteer nu me pc (misschien is ie dan sneller lets hope for me) Weet iemand anders misschien waneer die bug fix uitkomt voor gta3 ?/ want dat had ik ook al gehoord..... weet iemand me te helpen danks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op woensdag 29 mei 2002 18:48 schreef Tenko het volgende:
Een noodoproepje.

Ik heb al die shit al geprobeert. Die detenators en die tweak shit en nog hapert ie als de pest :'( (ook die winxp 3dfix driver)

731mhz
128 mb ram
Nvidia Riva tnt2 64model (32mb)

Ik weet dat het spel problemen heeft met Nvidia kaarten .... maar bij iedereen die ik ken en een GEFORCE heeft doet ie het met gemak ..... Ik defragmenteer nu me pc (misschien is ie dan sneller lets hope for me) Weet iemand anders misschien waneer die bug fix uitkomt voor gta3 ?/ want dat had ik ook al gehoord..... weet iemand me te helpen danks >:)
Tnt2 gaat toch moeilijk worden, maar het "zou" moeten kunnen. Misschien staat hier wat tussen ?

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal daar ff kijken ....

Ik mag over een paar weken misschien een geforce uitkiezen .... maar dan moet ik wel een goed rapportje .....

maarja het moet gewoon met die tnt2 .. tis een goede kaart alleen bij gta3 doet ie vaag ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 04:45
Woeeeeeeeeeeeeeei! :D :D

Ik ben echt verslaafd ben nu net op het 3de eiland gekomen, en ik kan u gaan proberen om te vliegen :D :+
Op het tweede eiland heb ik nog niet alle opdrachten afgehandeld ik heb steeds opdrachten gedaan van de laaste persoon die ik op mijn rader te zien krijg, en zo kom je dan ook verder :+ :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 13:15 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

BTW wat vinden jullie van mijn Dune buggy? Alleen tussen 19.00 en 04.00 op te halen bij te telefooncel waar je opdrachten van El Burro krijgt en als je de eerste missie op het tweede eiland hebt gedaan (Kill Salvatore).
[afbeelding]
Vet 8-)
Is er ook nog een soort GTA3 klok??
Want bij Luigi kon je ook alleen missies halen tussen 05.00 en 21.00 ofzo.
Ik heb hem al verschillende dingen gedaan daar bij El Burro en toen zag ik dat wagentje ook. Maar 'k was bezig met missie en daarna kon ik hem niet meer vinden. Hoe weet je dat ie alleen tussen 19.00 en 04.00 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Op woensdag 29 mei 2002 19:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Vet 8-)
Is er ook nog een soort GTA3 klok??
Want bij Luigi kon je ook alleen missies halen tussen 05.00 en 21.00 ofzo.
Ik heb hem al verschillende dingen gedaan daar bij El Burro en toen zag ik dat wagentje ook. Maar 'k was bezig met missie en daarna kon ik hem niet meer vinden. Hoe weet je dat ie alleen tussen 19.00 en 04.00 komt?
uuuuh, rechtsboven in je scherm staat een klok :+

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ARGG$#T$# dat vliegen ik krijg hem 10 sec de lucht in
en dan rot hij weer met een tyfes vaart naar beneden |:( :( :( :(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 11:04 schreef NOxie het volgende:

[..]

Goh :z
D8 meldt het ff,
want er waren mensen die alle auto's gingen mollen om zo eerste te worden... leek me niet helemaal de makkelijkste manier :)

Nu ben ik lekker aan het kloten met 8 Ball , maar die is levensmoe oid... waarom wacht ie niet tot ik iedereen weg-gesniperd heb ??

En waar kon je die steroids nou precies vinden ? Zag ze niet liggen op weg naar het dak van de loods :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ok ik heb dus een klote prob, wie kan me helpen? Ik heb een Geforce 3 Ti200. Detonators 23.11 (vanwege mun geheugen dat op turbo staat) Als ik in GTA3 nu dus kijk maar Fraps, haal ik max 30 frames. Doe ik frame limiter uit gaat ie schommelen tussen de 30 en 60 fps. Maar dat hapert als de pest. V Sync en Frame Limiter uit dan hapert ie nog erger. V Sync uit een Frame limiter aan helpt ook nie, alle mogelijke combo's al geprobeerd. Welke settings moet ik hebben om hem goed te kennen draaien op 1024x768x32 minimaal :? Eventueel Geforce Tweak Utility aanpassen, settings daarvan? V Sync :? Help me pleazze, ik ben erg wanhopig :(

edit:
heb net ff 3DMark 2001 Se gedraaid op default settings net zoals ik GTA 3 draai en die draait zonder problemen.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Op woensdag 29 mei 2002 19:24 schreef Firecow het volgende:
ARGG$#T$# dat vliegen ik krijg hem 10 sec de lucht in
en dan rot hij weer met een tyfes vaart naar beneden |:( :( :( :(
veel oefenen en dit :

-pak een opstijgbaan
-ga in het recht staan
-geef gas (W, pijltje naar boven)
-druk met kleine tikjes op DOWN (NUM6)
-zorg dat de proppelor de grond net niet raakt
en als je eenmaal in de lucht bent:
-als je het rode gedeelte van je vliegtuig ziet op DOWN drukken (niet inhouden)
-net zolang tot je het rode niet meer ziet
-na een klein stukje vliegen zie je het rode weer en doe je weer het zelfde en zo kun je een heel end vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

van wie moet je de opdrachten doen om eiland 2 zo snel mogelijk uit te krijgen ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Misschien handig voro 'De grote GTA3 FAQ?'

http://www.take2games.com/index.php?product=121%2C3%2CGrand+Theft+Auto+3%2CPC%2CRockstar_Games%2Cgta3&p=support

Officiele Rock* en Take2 FAQ. Wel zo handig :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Laatst online: 23-08 16:51
Als je level 3 hebt, heb ik het gevoel om gewoon lekker rond te cruisen :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

btw hoe zie een yardie car er uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Waar zit een vlammenwerper in level 2? of in 1?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Op woensdag 29 mei 2002 19:39 schreef BruceLee het volgende:
btw hoe zie een yardie car er uit ?
Is dat niet die paarse auto, met luipaard bekleding :?

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 29 mei 2002 19:41 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:

[..]

yep, dat is hem

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Ok... Ik wist het wel :P

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Op woensdag 29 mei 2002 19:41 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:

[..]

thx maar hij is rood :) wel van die beleding jah THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Op woensdag 29 mei 2002 19:47 schreef BruceLee het volgende:

[..]

thx maar hij is rood :) wel van die beleding jah THX
Paars, rood, whatever.... Is wel leuik trouwens om de auto in de bochten de andere kant op te krikken :)

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ja! Eerste GTA3 PC review online: www.gamespot.com

Goed cijfer: 9,3!

Nog meer reviews? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op woensdag 29 mei 2002 19:53 schreef MrDummy het volgende:
Ja! Eerste GTA3 PC review online: www.gamespot.com

Goed cijfer: 9,3!

Nog meer reviews? :)
zat :)

zie onder andere Hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:40 schreef Homedisc het volgende:
Waar zit een vlammenwerper in level 2? of in 1?
Op het dak van Head Radio, eerste eiland (bij hidden package 2 op de printervriendelijke kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 29 mei 2002 19:56 schreef Radek het volgende:

[..]

Op het dak van Head Radio, eerste eiland (bij hidden package 2 op de printervriendelijke kaart)
dank u :)

39

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.