Het zou handig zijn moest je dat Netscape venster eens minimaliseren, dan zouden we tenminste je desktop kunnen zien.Op dinsdag 04 juni 2002 23:56 schreef Xaran het volgende:
Orgineel
Niet echt superspannend op het feit dat ik 1 van de weinig Netscape gebruiker onder Windows ben.Maar was weer lang geleden dat ik mijn desktop heb gepost.
De link OEMLOGO & OEMINFO werkt niet meer in de intro.
Hmkay, tnx, sorry.Op woensdag 05 juni 2002 10:22 schreef FL!PNEUS het volgende:
Simpli 2.2, heeft'ie al gezegd. Alles is hier te vinden.
Rustacean
Jup, de M3Op woensdag 05 juni 2002 11:51 schreef SeVeN het volgende:
hmmm jij houd van bmw...is dat btw een m3 ofzo
deze vindt je hier:Op dinsdag 04 juni 2002 21:44 schreef El-DIabl0 het volgende:
[..]
Hey die progies aan de rechterkant ?
welke zijn dat ? en hoe kan ik deze verkrijgen ?
Thanx alvast voor de leuke screenshot
http://www.beam.to/mco :memeory and cpu observer
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Inderdaad.....Memory and CPU observer...Op woensdag 05 juni 2002 13:33 schreef GuidoHuis het volgende:
[..]
deze vindt je hier:
http://www.beam.to/mco :memeory and cpu observer
En let op! Het programma is alweer vernieuwd! De bugs zijn er uit (als het goed is) en een aantal dingen zijn nog verder verbeterd!
Nu volledig skinnable! De windows snappen aan elkaar, er zijn bars toegevoegd, de preferences zijn vele malen uitgebreider dan eerst...
Zie hier voor wat screenshots van de laatste build van 2.2:
Te downloaden op de website: www.beam.to/mco (en binnenkort ook op CNet!)
Zie trouwens ook dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13873704#13873704 !
(in software algemeen worden alle releases altijd als eerste uitgebracht)
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik heb dus ook die blockOS icons via E-Icons, maar bij mij zijn ze gewoon 32 groot en als ik ze op 96 zet springen ze ten eerste terug naar 72 en daarbij worden de iconen nog lelijk ook. hoe heb jij dat gedaan dan?Op maandag 03 juni 2002 22:03 schreef rb338 het volgende:
[..]
Winamp Skin: Simpli[city] 2.2
Desktop Icons: BlockOS (E-Icons pack)
Grote icons: Display properties -> Appearance -> Advanced -> Icons: 96
IE aanpassingen: ooit eens ergens wat files gevonden, die heb ik in msgina.dll en shell32.dll gegooid
Google kicks ass
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik heb ze toevallig nog online staan:Op woensdag 05 juni 2002 22:50 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
plz plz plz origineeltje?
http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/thematrix1.jpg
http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/thematrix2.jpg
Verwijderd
Super bedankt! wij tukkers moeten elkaar ook helpenOp donderdag 06 juni 2002 07:39 schreef jellywoods het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig nog online staan:
http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/thematrix1.jpg
http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/thematrix2.jpg
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
* vergeet het origineel niet... *
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik zal die van mij ook weer es posten

[b]Orgineel[/b]
Zow, done
M'n monitor is kapot (CTX...) dit is een 14" vandaar @ 800x600.

[b]Orgineel[/b]
Zow, done
M'n monitor is kapot (CTX...) dit is een 14" vandaar @ 800x600.
Oeps ik bedoelde ook 72Op woensdag 05 juni 2002 22:37 schreef mOrPhie het volgende:
[..]
Ik heb dus ook die blockOS icons via E-Icons, maar bij mij zijn ze gewoon 32 groot en als ik ze op 96 zet springen ze ten eerste terug naar 72 en daarbij worden de iconen nog lelijk ook. hoe heb jij dat gedaan dan?

Maar uh, kweet niet hoeveel verschillende BlockOS iconsetjes er zijn maar bij de mijne zitten icons van 16x16 tot 128x128
Verwijderd
Zou je die ergens neer kunnen zetten zodat wij ze kunnen downloadenOp donderdag 06 juni 2002 15:36 schreef rb338 het volgende:
[..]
Oeps ik bedoelde ook 72
Maar uh, kweet niet hoeveel verschillende BlockOS iconsetjes er zijn maar bij de mijne zitten icons van 16x16 tot 128x128
Mijn desktop atm:

origineel
Die layer heb ik er zelf op gemaakt, als je die ook graag wilt (alleen voor 2 rijen icons @ 1024x768) moet je ff mailen...

Deze foto komt overigens uit het Digicam topic in het Gadget forum geloof ik...
En NEE ik heb geen XP... gewoon Win 2k pro veel getweakt

origineel
Die layer heb ik er zelf op gemaakt, als je die ook graag wilt (alleen voor 2 rijen icons @ 1024x768) moet je ff mailen...

Deze foto komt overigens uit het Digicam topic in het Gadget forum geloof ik...
En NEE ik heb geen XP... gewoon Win 2k pro veel getweakt
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dat is een goed beleid! Weg met dat haar daar!Op maandag 03 juni 2002 23:13 schreef Glitch het volgende:Maar: op de originele zijn schaamharen te zien en dit mag niet op GoT, vandaar dat ik in et screenshot mn winamp erover heen heb gezet. Dus ga alleen verder als je 18 jaar of ouder bent
Verwijderd
Zo, daar staan ook mooie wallpapers zegOp vrijdag 07 juni 2002 00:29 schreef Device het volgende:
[afbeelding]
klikbaar
Wallpaper heb ik hier vandaan.

org : <font color=blue>W. Power background removed</font>
ME hamster
Kittekat.net ....
Verwijderd
Nee hoor, hij heeft het aangepast:
[Dit bericht is gewijzigd door chursel op 07-06-2002 22:59]
Maar goed ook, want die vorige achtergrond kon echt niet.
[Dit bericht is gewijzigd door chursel op 07-06-2002 22:59]
Maar goed ook, want die vorige achtergrond kon echt niet.
Ook niet bepaald een erg sympathiek plaatje. Ik vind het nogal vreemd en ik hoop dat de poster zich niet met dat soort kortzichtige en stompzinnige dingen bezig houdt.
chursel die achtergrond achter jouw link is wel

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?
kan nou niemand zn desktop plaatjes verkleinen? en dan bedoel ik niet gewoon het plaatje resizen terwijl de grootte hetzelfde blijft, maar echt het plaatje resizen zodat het kleiner wordt (preview) zodat mensen met een langzamere verbinding dit kunnen bekijken. ben dr zelf niet een van hor maar khad ff medelijden
Verwijderd
jaaaaaa en dan mn webspace vervuilen met TWEE files voor 1 zon miezerige desktop? Ik heb nog wel meer te doen zeg.. das nou niet echt mijn idee van nuttig bezig zijn
Ik ben zelf heel lang modemmur geweest en weet dat ze zielig zijn, maarja je weet toch dat er in een desktop topic Veeeeel plaatjes staan toch? Eige schuld dikke telefoonrekening!
Ik kwam deze ergens tegen, niet van mij maar wel erg mooi.
Ben wel benieuwd hoe die het geflikt heeft.
Ben wel benieuwd hoe die het geflikt heeft.

Sorry maaar dat white power ding had me broertje gedaaanOp vrijdag 07 juni 2002 22:53 schreef chursel het volgende:
[afbeelding]
org : <font color=blue>W. Power background removed</font>
ME hamsterIs helaas DOOD
Kittekat.net ....
Mijn desktop:

of

of

(Hardcore Rulez tha World!
)

of

of

(Hardcore Rulez tha World!
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Hey mietje! Kun je Firkraag niet aan?Op vrijdag 07 juni 2002 23:18 schreef Helox-in-a-box het volgende:
komt de mijnes dan weerisdeze keer tijdens een potje baldurs gate 2
[afbeelding]
That reminds me, ik moet BG2 ook nog effe uitspelen inclusief TOB. Maar ik heb Firkraag wonder boven wonder al wel verslagen.
Verwijderd
Nou alleen nog het origineel en het is helemaal geweldig.Op zaterdag 08 juni 2002 07:44 schreef jellywoods het volgende:
En nu even een goede post
http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/background3.jpg
Verwijderd
Klik op het plaatje voor de grote versie
Het wordt inderdaad tijd dat ik eens opruiming houdt onder mijn shortcuts
[edit] het orgineel [edit]
Kan 't nit laten hier de mijne
http://www.xs4all.nl/~vdlaken/desktop.jpg

orgineel http://www.xs4all.nl/~vdlaken/desktoporg.jpg

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Huppa nog een keer 
----------------------------------------------------------

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen1.jpg
Hier de originele:
home.planet.nl/~uitze033/original1.jpg
-----------------------------------------------------------

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen2.jpg
Hier de originele:
home.planet.nl/~uitze033/original2.jpg

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen3.jpg
Hier de originele:
home.planet.nl/~uitze033/original3.jpg

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen4.jpg
Hehe dat waren er veel
mzzls
----------------------------------------------------------

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen1.jpg
Hier de originele:
home.planet.nl/~uitze033/original1.jpg

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen2.jpg
Hier de originele:
home.planet.nl/~uitze033/original2.jpg

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen3.jpg
Hier de originele:
home.planet.nl/~uitze033/original3.jpg

Hier de grote:
home.planet.nl/~uitze033/printscreen4.jpg
Hehe dat waren er veel
mzzls
Verwijderd
Hoe krijg je het voor elkaar dat je active desktop blijft draaien zonder dat er iconen op je desktop staan? Bij mij valt dan mn active desktop uit.Op zaterdag 08 juni 2002 16:58 schreef Maferick01 het volgende:
Kan 't nit laten hier de mijne
Rechtermuis -> nog wat -> Hide icons ofzo tochOp zaterdag 08 juni 2002 17:42 schreef rolandb6 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je active desktop blijft draaien zonder dat er iconen op je desktop staan? Bij mij valt dan mn active desktop uit.
Volgens mij worden dan alleen de icoontjes weggehaald
The devil is in the details.
Op zaterdag 08 juni 2002 16:02 schreef M14 het volgende:
(Hardcore Rulez tha World!![]()
)
offtopic:
Lonsdale bestaat al langer dan hardcore/rave/gabber en werd vooral door skaters gedragen. Later is het pas onder gabbers bekend en populair geworden.
Ik dacht overigens dat die hele muziekstroom na al dat happy hardcore gebeuren toch wel volledig doodgebloed is. (Toen jij nog 11 was.) Een modern gevolueerd alternatief is Tekno.
Lonsdale bestaat al langer dan hardcore/rave/gabber en werd vooral door skaters gedragen. Later is het pas onder gabbers bekend en populair geworden.
Ik dacht overigens dat die hele muziekstroom na al dat happy hardcore gebeuren toch wel volledig doodgebloed is. (Toen jij nog 11 was.) Een modern gevolueerd alternatief is Tekno.
Ook maar 's m'n desktoppie.
Zoals je ziet een active desktop, waarbij de achtergrond plaatjes worden gewisseld.
Zoals je ziet een active desktop, waarbij de achtergrond plaatjes worden gewisseld.

[nog meer offtopic]Op zaterdag 08 juni 2002 17:51 schreef Device het volgende:
[..]
offtopic:
Hardcore is toch echt niet doodgebloed (als je t nie gelooft moet je eens naar MOH gaan)
En ik had het niet in het bijzonder over 'Lonsdale' maar over 'Neophyte'.
Verwijderd
Shit man ! die rooie 206 is echt leip, heb daar mischien nog meer foto's van?Op zaterdag 08 juni 2002 18:27 schreef Hoppie het volgende:
[afbeelding]
Word je nie ontiegelijk gek als je achtergrond de hele tijd verandert?Op zaterdag 08 juni 2002 18:27 schreef Hoppie het volgende:
[afbeelding]
Gaaf ding hè! M'n vriendin is er ook helemaal gek van.... Ik heb er helaas niet meer van, maar het origineel kun je hier vinden...Op zaterdag 08 juni 2002 18:47 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
Shit man ! die rooie 206 is echt leip, heb daar mischien nog meer foto's van?
Dit is ff een gifje om het geheel te demonstreren. Irl wordt 1 x in de 5 minuten m'n achtergrond plaatje gewisseld. Dat valt dus wel mee. Uiteraardt worden m'n trackers vaker geupdate...Op zaterdag 08 juni 2002 19:01 schreef M14 het volgende:
[..]
Word je nie ontiegelijk gek als je achtergrond de hele tijd verandert?
jah! waar heb je die icons vandaan??Op zaterdag 08 juni 2002 07:44 schreef jellywoods het volgende:
en de skin
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Verwijderd
misschien een domme vraag maar mijn periode is om (de trial van style xp) en ik heb al crack geprobeerd maar die doen het niet, hebben jullie nog een ander alternatief programmaatje?
ff windows reinstallen, ken je weer een nieuwe trial nemenOp zaterdag 08 juni 2002 22:41 schreef HavocChamp het volgende:
misschien een domme vraag maar mijn periode is om (de trial van style xp) en ik heb al crack geprobeerd maar die doen het niet, hebben jullie nog een ander alternatief programmaatje?

Damn , ik haat dat, iedereen leipe skinz enzo, maar op win2k wil dat natuurlijk niet. Ik wil wel WinXP maar mijn voodoo 5 is daar niet optimaal tijdens spellen, maarre, zou het ook mogelijk zijn om het skin"systeem" naar win2k te porten?
Da verklaart een hoop. Kan ik misschien ook wel doen (heb namelijk 3 achtergronden, zoals je misschien hebt gezien). Hoe heb je da eigenlijk gedaan?Op zaterdag 08 juni 2002 19:20 schreef Hoppie het volgende:
Dit is ff een gifje om het geheel te demonstreren. Irl wordt 1 x in de 5 minuten m'n achtergrond plaatje gewisseld. Dat valt dus wel mee. Uiteraardt worden m'n trackers vaker geupdate...
Verwijderd
zo zo alweer het 28ste deel pff
naja mijne weer:
clickable

komt van Greg Martin. Die gast OWNED !! hier in The Vault kan je al zen werken tot 1600 x 1200 krijgen !!
oops origineel vergeten
Origineel
en natuurlijk ook het natuurschoon
clickable
naja mijne weer:
clickable

komt van Greg Martin. Die gast OWNED !! hier in The Vault kan je al zen werken tot 1600 x 1200 krijgen !!
oops origineel vergeten

Origineel
en natuurlijk ook het natuurschoon

Ziet er uit als een sosumi skin en die icons zijn van mmx geloof ik, links heb ik zo niet, check www.neowin.net forum even.Op zaterdag 08 juni 2002 21:24 schreef Speedener het volgende:
[..]
jah! waar heb je die icons vandaan??
en de skin
edit:
hier staat de mmx shell32.dll (van AcidBurn) gewoon even het orgineel in /windows/system32 vervangen in save-mode et voila.
edit2:
Hier dus

sorry tis al laat.
edit3:
*gaap* I give up
Het is overgens best de moeite waard om even te reggen op neowin.net fora, komen erg veel mooie dingen voorbij.
ik mag daar neit zoeken zelfs niet als ik me opgegeven hebOp zondag 09 juni 2002 00:45 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Ziet er uit als een sosumi skin en die icons zijn van mmx geloof ik, links heb ik zo niet, check www.neowin.net forum even.
edit:
hier staat de mmx shell32.dll (van AcidBurn) gewoon even het orgineel in /windows/system32 vervangen in save-mode et voila.

En ik bedoel de windows Skin
Heb je ICQ of MSN?Op zondag 09 juni 2002 00:45 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Ziet er uit als een sosumi skin en die icons zijn van mmx geloof ik, links heb ik zo niet, check www.neowin.net forum even.
edit:
edit2:
Hier dus
sorry tis al laat.
edit3:
*gaap* I give up
Het is overgens best de moeite waard om even te reggen op neowin.net fora, komen erg veel mooie dingen voorbij.
Het orginele achtergrond zou wel leuk zijn...hier hebben we niet zo veel aanOp zaterdag 08 juni 2002 07:44 schreef jellywoods het volgende:
Vandaag even geknutseld (thnxz to GoT)

klikken voor volledige desktop
Nu alleen dat prullenbakje nog weg
edit: oi, url werkt nu wel
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
moeje es litestep proberen (zoek maar op google voordatter een n00b gaat gillen waar je dat kan vinde)Op zaterdag 08 juni 2002 22:50 schreef jamaicaman het volgende:
maarre, zou het ook mogelijk zijn om het skin"systeem" naar win2k te porten?
ennuh, kheb firkraag wel dood hor, was alleen een oude screenshot van mn eerste party
en heeft iemand al een link gevonden met die phatte osx style icons? (zal zo ff op het forum kijken dat hierboven is gepost)
het lukt me niet om de shell te vervangen in safe mode... hij roept dat ie in gebruik isOp zondag 09 juni 2002 00:45 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
edit:
edit2:
Hier dus
sorry tis al laat.
edit3:
*gaap* I give up
Stukje code....Op zaterdag 08 juni 2002 23:16 schreef M14 het volgende:
[..]
Da verklaart een hoop. Kan ik misschien ook wel doen (heb namelijk 3 achtergronden, zoals je misschien hebt gezien). Hoe heb je da eigenlijk gedaan?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| var picture = 0; // Variable to keep track of picture to show. Pictures = new Array(); // Array with picture filenames to show. Pictures[0] = "Peugeot 307 orange.jpg"; Pictures[1] = "Peugeot 307 blue.jpg"; Pictures[2] = "Peugeot 206.jpg"; Pictures[3] = "Peugeot 206 sport.jpg"; Pictures[4] = "Peugeot 504.jpg"; Pictures[5] = "Peugeot 505.jpg"; function update_trackers(){ update_tweakers_tracker(); update_fok_tracker(); update_codebase_tracker(); update_hitlist(); var time = new Date(); var hrs = time.getHours(); var min = time.getMinutes(); var sec = time.getSeconds(); if (hrs<=9) hrs="0"+hrs; if (min<=9) min="0"+min; if (sec<=9) sec="0"+sec; lastupdated.innerHTML = "Laatste update: "+hrs+":"+min+"."+sec; weather.innerHTML = "[img]'http://portal.telegraafnet.nl/weeranimatie.gen.gif'[/img]"; // Actual code to change background picture. document.all['textlayout'].style.background = "transparent black url(" + Pictures[picture] + ") no-repeat right top"; if (picture > 0) picture --; // If not arrived at the start of the array decrease picture counter. // Counting down just for fun, could have counted up as well.... else picture = Pictures.length - 1; // Determine amount of pictures in array. If a picture is added, it will // showed automatically. } update_got_tracker(); update_trackers(); setInterval("update_got_tracker()",30000); setInterval("update_trackers()",300000); // This interval timer calls the update_trackers function once each // 5 minutes. Doing so the pictures change once each 5 minutes as well. |
En in de HTML file...
code:
1
| <body id="textlayout" scroll="no"> |
Try! Ik hoor het wel...
Sorry hier is het origineel danOp zondag 09 juni 2002 01:56 schreef Miki het volgende:
[..]
Het orginele achtergrond zou wel leuk zijn...hier hebben we niet zo veel aan
http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/HeyePincho3.jpg
Res. 1152 x 864
De winampskin staat hier: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/sosumiamp2.zip
De iconenset is te verkrijgen op: http://www.mmicons.com/
Veel kijkplezier
en de windows skinOp zondag 09 juni 2002 10:45 schreef jellywoods het volgende:
[..]
Sorry hier is het origineel dan)
Res. 1152 x 864
De winampskin staat hier: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/sosumiamp2.zip
Veel kijkplezier
OOK NOGOp zondag 09 juni 2002 10:46 schreef Speedener het volgende:
[..]
en de windows skin

Die is er ook ff bijgezet: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/sosumiosx.zip
Mooi theme, vooral de lettertypes zijn errrrrug strak.
grtx Jelly
Verwijderd
Met origineel bedoelen ze de wallpaper zonder taakbalk en icoontjes enz, niet de versie op ware grote!
Verwijderd
Tegen wie heb je het?Op zondag 09 juni 2002 12:18 schreef Olivis het volgende:
Met origineel bedoelen ze de wallpaper zonder taakbalk en icoontjes enz, niet de versie op ware grote!
fenx, alleen 1 probleem, als ik ze inde map themes zet en 1 van de 4 aan zet, veranderen alleen de icons en niet de startbalk enzoOp zondag 09 juni 2002 12:00 schreef jellywoods het volgende:
[..]
OOK NOG
Die is er ook ff bijgezet: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/sosumiosx.zip
Mooi theme, vooral de lettertypes zijn errrrrug strak.
grtx Jelly
Ummmm, ja volgens mij had ik dat ook, maar je moet ze alle 4 een keer proberen, denk ik. Er zijn namelijk maar 2 kleuren Blue en Graphite. En ik heb hier Blue geselecteerd (dus niet Blue Gel.theme)Op zondag 09 juni 2002 12:20 schreef Speedener het volgende:
[..]
fenx, alleen 1 probleem, als ik ze inde map themes zet en 1 van de 4 aan zet, veranderen alleen de icons en niet de startbalk enzo
heb je MSN of ICQ?Op zondag 09 juni 2002 12:34 schreef jellywoods het volgende:
[..]
Ummmm, ja volgens mij had ik dat ook, maar je moet ze alle 4 een keer proberen, denk ik. Er zijn namelijk maar 2 kleuren Blue en Graphite. En ik heb hier Blue geselecteerd (dus niet Blue Gel.theme)
Hey harstikke bestand..toppertje!Op zondag 09 juni 2002 10:45 schreef jellywoods het volgende:
[..]
Sorry hier is het origineel dan)
Res. 1152 x 864
Veel kijkplezier
Heb je daar ook orgineel van ?Op zondag 09 juni 2002 02:14 schreef DJ-Anubis het volgende:
Ziet er wel vet uit!
De pictogrammen kan je weghalen door Rechtermuis -> Pictogrammen schikken op -> iets als 'Laat pictogrammen zien' afvinken.Op zondag 09 juni 2002 02:14 schreef DJ-Anubis het volgende:
Of ie dan alleen de pictogrammen weghaalt of ook dat active desktop weet ik niet
The devil is in the details.
Verwijderd
das irriOp zaterdag 08 juni 2002 18:27 schreef Hoppie het volgende:
[afbeelding]
mensen
ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke win2k skin
maar kan nergens ook maar iets vinden voor win2k
ook niet bij de links die in het begin van dit topic staan
alleen voor winxp
kan iemand mij een link geven voor win2k skins >?
ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke win2k skin
maar kan nergens ook maar iets vinden voor win2k
ook niet bij de links die in het begin van dit topic staan
alleen voor winxp
kan iemand mij een link geven voor win2k skins >?
Dit topic is gesloten.