TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
wel.....Op zondag 23 juni 2002 11:11 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Wat in je quote stond was geen winampskin hoor...
echter alleen voor winamp 3....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Wat bij Rekkie in z'n quote stond was dus echt geen Winamp hoor!Op zondag 23 juni 2002 11:56 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
wel.....
echter alleen voor winamp 3....
Ik bedoel dus deze:

The devil is in the details.
And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble. from The Book of Mozilla, 3:31
ah!Op zondag 23 juni 2002 14:09 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Wat bij Rekkie in z'n quote stond was dus echt geen Winamp hoor!
Ik bedoel dus deze:
[afbeelding]
foutje
Nee dat is MCO (memory and CPU observer).
De skin zit bij de install-file (Sumea Blue). De colour file en de bitmap zijn te vinden in de map waar je het prog installeert (standaard C:\Program Files\MCO\ )
kruisjeOp zondag 23 juni 2002 14:25 schreef -bolio- het volgende:
![]()
Het origineel is hier te vinden: http://members.home.nl/bolio/origineel.jpg
Jah ff niet aan de case sensitivity gedachtOp zondag 23 juni 2002 14:26 schreef kazz1980 het volgende:
kruisje

owja.. origineel ergens op www.weasl.net
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Ja ik las wat het wasOp zondag 23 juni 2002 14:19 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
ah!
foutje
Nee dat is MCO (memory and CPU observer).
De skin zit bij de install-file (Sumea Blue). De colour file en de bitmap zijn te vinden in de map waar je het prog installeert (standaard C:\Program Files\MCO\ )
Ik wou alleen er ff op wijzen dat dat geen Winamp was
Verwijderd
Temp1: <NAME=Temp1 FORMAT="C">º
ALs ik een F ipv de C zet werkt het wel
Verwijderd
Failed to communicate with helper.
Op de site van TGT soft staat hier niets over en opnieuw installeren heeft ook al niet geholpen.
Ik gebruik XP en een system restore heeft ook niet geholpen.
Is er iemand bekend met dit probleem en weer je daar ook een oplossing voor?
Thanx
Verwijderd
Heb ik ookOp zondag 23 juni 2002 16:21 schreef Stingray1970 het volgende:
Ik gebruik al een tijdje Style XP maar ik krijg nu de melding bij het opstarten:
Failed to communicate with helper.
Op de site van TGT soft staat hier niets over en opnieuw installeren heeft ook al niet geholpen.
Ik gebruik XP en een system restore heeft ook niet geholpen.
Is er iemand bekend met dit probleem en weer je daar ook een oplossing voor?
Thanx
HieromOp zondag 23 juni 2002 14:09 schreef RedSonja het volgende:
k snap nu waar Billie aan z'n geld komt... waarom gebruikt iedereen XP
[afbeelding]
clickable

Klik op de tumbnail voor volledige grootte
Hier kan je de wallpaper halen, in de zip zit de wallpaper in 5 verschillende resoluties! Download hem HIER
Ik heb de link gekregen toch of niet?Op zondag 23 juni 2002 11:11 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Wat in je quote stond was geen winampskin hoor...
En trouwens, op zijn geposte background stond toch ook een winamp met skin???
Lijkt me dan niet zo moeilijk dat ik dus die winamp skin bedoel in plaats van dat progje....
groter
Maar hoe krijg ik het ge-apply'd of wel bevestigd om het ook daadwerkelijk uit te voeren. 't is misschien een newbee vraagje maar toch kan 't even niet vinden.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd

Origineel: Game Wallpapers
Verwijderd
Heb je al eens gekeken op http://rb-338.com/ je moet even de nieuwe AD window maximaliseren en dan krijg je volgens mij wel het Apply And Save gedeelte te lezen. Of denk ik nu te simpel..Op zondag 23 juni 2002 22:28 schreef Fireman het volgende:
Ben nu een aardig eindje op weg:
...
Maar hoe krijg ik het ge-apply'd of wel bevestigd om het ook daadwerkelijk uit te voeren. 't is misschien een newbee vraagje maar toch kan 't even niet vinden.
Succes ermee.
Gatverredamme! En daar zit jij de hele dag naar te staren?!?Op zondag 23 juni 2002 20:48 schreef drunkfux het volgende:
Naja dan moet ik er toch ook maar eens aan geloven:
http://members.home.nl/damcomp/desktop.jpg
Origineel
P R N D
Verwijderd
Origineel? ik hoef jouw desktop nie als achtergrond.. origineel is toch ECHT alleen de background en nie alle troep als winamp en de taskbar erop..Op maandag 24 juni 2002 00:13 schreef Pickatchoo het volgende:
Nah, dan ik ook maar... ben hier erg blij mee
voor ut orsjineel
(is wel ffies 1600x1200 dus mocht je nog 56k draaien...)
dusse, doe ff het echte orsjineel
Verwijderd
weer een screenshots topic cool
Alles is nog lkkr basic bij mij..and ik zou nie anders willen
laterzz
Leuk bedacht, maar ik kan nu mijn windows niet meer in.Op vrijdag 21 juni 2002 22:47 schreef ViperGTS het volgende:
kopieer de *.exe file van het bootlogo in je system32 map
open dat boot.ini (is standaard verborgen op je C:)
hierin staat deze regel:
code:
1 multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect
maak daarvan:
code:
1 multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /Kernel=neon.exe
hebbum ffies een re-edit gegeven... moet nu wel kloppenOp maandag 24 juni 2002 01:17 schreef tummeke het volgende:
[..]
Origineel? ik hoef jouw desktop nie als achtergrond.. origineel is toch ECHT alleen de background en nie alle troep als winamp en de taskbar erop..
dusse, doe ff het echte orsjineel
Heb daar gekeken mar geen antwoord gevonden. Specifiseer jou antwoord eens want ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Heb idd gemaximaliseerd maar dat scherm wat je krijgt als je op dat pijltje gaat staan linksboven dat blijft even groot. En op dat scherm moet save staan want dat staat in het script. Ik weet niet hoe ik 'm aan moet passen in het script.Op maandag 24 juni 2002 00:09 schreef Stingray1970 het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken op http://rb-338.com/ je moet even de nieuwe AD window maximaliseren en dan krijg je volgens mij wel het Apply And Save gedeelte te lezen. Of denk ik nu te simpel..
Succes ermee.
Dat komt doordat de maker van de originele XBOX theme geen toestemming gegeven had aan de auteur van XBOX Redone om zijn XBOX theme te gebruiken. Bovendien heeft de auteur van XBOX Redone zonder toestemming van Unsanity onderdelen van Unsanity Copyright theme gebruikt.Op vrijdag 21 juni 2002 18:26 schreef Jalla het volgende:
[..]
ik heb gezocht op themexp.org maar ik kan hem niet vinden, hij staat ook niet in de search....
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
wat heb jij op je desktop draaien? allemaal info, vindt ik wel eens leuk voor een keer! waar haal je dat neer?Op zondag 09 juni 2002 01:56 schreef Miki het volgende:
[..]
Het orginele achtergrond zou wel leuk zijn...hier hebben we niet zo veel aan
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Op maandag 24 juni 2002 01:04 schreef nose het volgende:
[..]
Gatverredamme! En daar zit jij de hele dag naar te staren?!?
Wat is daar niet lekker aan?
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
kan een photosoeper zich even meldenOp maandag 24 juni 2002 22:41 schreef ForayNL het volgende:
helaas kan ik het origineel i.v.m. copyright niet posten.
Verwijderd
Maar enjoy!

wie kan mij vertellen wat ik fout doe bij thums?
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
khad em ook ff geprobeerd(4 uur snachts
<edit>
tkost btw $28 en anders is het over 30 dagen foetsie
in realtime geanimeerdOp dinsdag 25 juni 2002 15:43 schreef paasklaas het volgende:
M'n 3D achtergrond - in realtime geanimeerd!
[afbeelding]
[bijdehandmodus]Op dinsdag 25 juni 2002 15:43 schreef paasklaas het volgende:
M'n 3D achtergrond - in realtime geanimeerd!
[afbeelding]
orgineel?
[/bijdehandmodus]
Nee laat ook maar!
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 15:58 schreef bolleh het volgende:
[..]
in realtime geanimeerdwat is dat?
Origineel: http://www.screenactivator.com/demo.aspOp dinsdag 25 juni 2002 16:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[bijdehandmodus]
orgineel?![]()
[/bijdehandmodus]
Nee laat ook maar!
Zie hieronder het resultaat
origineel
De foto waarvan ik het origineel heb uitgeknipt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
kun je effe dat htmletje (met evt bijbehordende files) online zetten of mailen? ik krijg die planeet namelijk niet aan de praat.Op dinsdag 25 juni 2002 19:49 schreef radial2000 het volgende:
Sinds dit weekend een redelijk actieve desktop;
[afbeelding]
Origineel wordt elke 10 min geupdate.[xplanet]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Heidi Klum voor de verandering. Wisselt wel regelmatig, heb al een hele collectie dames en andere plaatjes. Is alleen niet zo breedbeeld als monitor.. daarom hebbik vaak anderen

Dark Angel roelt
Als je de link in m'n onderschrift volgt kun je op die site (mijn site) nog meer vinden, wees geduldig, meer bandbreedte is er (nog) niet
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
jessica alba mag er zeker weten wel wezenOp woensdag 26 juni 2002 11:57 schreef nigelator het volgende:
Heidi Klum voor de verandering. Wisselt wel regelmatig, heb al een hele collectie dames en andere plaatjes. Is alleen niet zo breedbeeld als monitor.. daarom hebbik vaak anderen
Dark Angel roeltZijn ook leuke wallpapers van, zoals deze
Jessica Alba
Als je de link in m'n onderschrift volgt kun je op die site (mijn site) nog meer vinden, wees geduldig, meer bandbreedte is er (nog) niet
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Max. formaat

Het origineel heb ik eergisteren geschoten. In de verte zie je Goose Bay Airbase (Canada) waar de Nederlandse Luchtmacht o.a. laagvliegtraining doet. Als je het plaatje wil hebben, reply dan effe dan stuur ik het.

Voor de Jessica 'Dark Angel' Alba fans dan
Heb er nog meer, maar ga ze niet allemaal posten. Ze staan overigens wel op m'n site (link in onderschrift, links onderin menu).
Woei Desert_storm, ben je piloot oid? Kewl iig.. beetje vliegtuigies om je heen hele dag
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
[img]pic[/img]Op woensdag 26 juni 2002 22:02 schreef piston het volgende:
edit: kmoet nog es lezen hoe je een pic post want het lukte mij weer niet!
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Heb je toevallig het origineel? Ik vind het een erg gave plaat die je geschoten hebt!Op woensdag 26 juni 2002 17:04 schreef Desert_Storm het volgende:
De mijne nog maar een keer:
Max. formaat
Het origineel heb ik eergisteren geschoten. In de verte zie je Goose Bay Airbase (Canada) waar de Nederlandse Luchtmacht o.a. laagvliegtraining doet. Als je het plaatje wil hebben, reply dan effe dan stuur ik het.
Hé dokus, misschien weet ie gewoon niet hoe dat moet?! Moet je hem dan direct gaan afzeiken???Op donderdag 27 juni 2002 16:16 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ben je te dom/lui om het zelf te doen
Verwijderd
Hé kees, misschien weet 'ie dan ook niet dat dat in de FAQ staat?!Op donderdag 27 juni 2002 16:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé dokus, misschien weet ie gewoon niet hoe dat moet?! Moet je hem dan direct gaan afzeiken???
Er mag best wat van worden gezegd (hoewel 't hier misschien niet zo heel subtiel werd gebracht). Je kunt verwachten dat in de forum-FAQ staat hoe een forum werkt

Daar heb jij weer gelijk, maar dat kan toch ook op een fatsoenlijke toon?Op donderdag 27 juni 2002 16:28 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[..]
Hé kees, misschien weet 'ie dan ook niet dat dat in de FAQ staat?!
Er mag best wat van worden gezegd. Je kunt verwachten dat in de forum-FAQ staat hoe een forum werkt
Verwijderd
--> ik was nog an 't edittenOp donderdag 27 juni 2002 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk, maar dat kan toch ook op een fatsoenlijke toon?
Op donderdag 27 juni 2002 16:30 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[..]
--> ik was nog an 't editten: zie m'n vorige post
<Hier stond onzin |:(> SorryOp maandag 24 juni 2002 22:41 schreef ForayNL het volgende:
[afbeelding]
helaas kan ik het origineel i.v.m. copyright niet posten.
Damn, dies echt nice
Verwijderd
Hoe heb je je desktop zo gekregen ???Op woensdag 26 juni 2002 22:26 schreef T-LEE het volgende:
[afbeelding]
Kan de locatie van wallpaper niet meer vinden
Gevonden op deviantart.com, maar vergeten wie het gemaakt heeft.
IDD waar en hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Op donderdag 27 juni 2002 17:53 schreef Knightmare het volgende:
[..]
Hoe heb je je desktop zo gekregen ???
Ziet er gaaf uit.
Staat er toch echt duidelijkOp donderdag 27 juni 2002 22:24 schreef Harem het volgende:
[..]
wat zijn die blokjes aan de linker zijkant en hoe krijg je die? they're nice
b.v.d.
Zalk ik het ook nog eens herhalen voor je

"voor meer info over deze uber 1337 desktop: [topic=531756/1/30]"
Komt door EndoriaOp donderdag 27 juni 2002 22:26 schreef jamaicaman het volgende:
het gaat niet echt meer hard he, met die En hoe ziet jou desktop eruit? topics, jammer hoor.
Is dat WindowBlinds of een hele gave visual style/theme? In geval van het laatste, waar vind ik die?Op woensdag 26 juni 2002 22:26 schreef T-LEE het volgende:
[afbeelding]
Kan de locatie van wallpaper niet meer vinden
Gevonden op deviantart.com, maar vergeten wie het gemaakt heeft.
GaafOp donderdag 27 juni 2002 23:27 schreef supermidget het volgende:
het origineel:
http://www.misterx.cistron.nl/temp/cheshire_psycho.jpg
koel! en dan nog wel goed groot (1600x1200)Op donderdag 27 juni 2002 23:27 schreef supermidget het volgende:
het origineel:
http://www.misterx.cistron.nl/temp/cheshire_psycho.jpg
Verwijderd
Wat is precies dat grafiekje linksonderin? Is dat een DU-meter? Welke?Op vrijdag 28 juni 2002 11:45 schreef Tranzity het zijn desktop enzo
/me heeft nog plaats vrij op desktop
DUMeter..Op vrijdag 28 juni 2002 12:11 schreef heidekneus het volgende:
[..]
Wat is precies dat grafiekje linksonderin? Is dat een DU-meter? Welke?
/me heeft nog plaats vrij op desktop
http://seaworthy.idlegames.com:5080/wallpapers/1024%20X%20768/KellyBrook!.jpg

En deze ook
http://seaworthy.idlegames.com:5080/wallpapers/1024%20X%20768/shannon.jpg

Nog eentje dan.. en nee, ze zijn niet allemaal tegelijk op m'n desktop.. al moet ik zeggen dat ik altijd moeilijk kan kiezen. Op de site achter de link hebben we een hele berg van deze desktop-rondingen staan.
Nope, het is geen DUMeter,Op vrijdag 28 juni 2002 12:14 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
DUMeter..
gewoon een grafiek (dag, maand, week, jaar) van het gegenereerde netwerk verkeer binnen mijn werk.
Ik zal eens vragen waarmee die plaatjes worden gemaakt.
HTMLelleke heb ik zelf gemaakt (transparant, keuze dag, maand...)
merci boekoepOp woensdag 26 juni 2002 21:36 schreef Tekielja het volgende:
voor de natalie portman fanatici:
en het:
origineel
PIII 800@804 Mhz
Maar ik zoek nog steeds een zeeeer hoge resolutie pic van:
• ferrari 360 modena
• ferrari 360 modena spider
Heeft een van jullie die?? Met google kom ik niet verder dan een 1280x1024, maar ik wil groter
Verwijderd
Yes dat heb ik. Mail effe naar daan@blueaces.net en ik stuur het plaatje terug.Op donderdag 27 juni 2002 13:47 schreef ForayNL het volgende:
[..]
Heb je toevallig het origineel? Ik vind het een erg gave plaat die je geschoten hebt!

De originelen kun je vinden op razorart
Het menu aan de linker kant wil ik nog aanpassen dat ik met een mouse-over een uitschuif menu-tje krijg (kan iemand mij daarbij helpen
A.k.a. basjes
Dit topic is gesloten.