't interesseerd MIJ wel;Op donderdag 30 mei 2002 23:17 schreef Profile het volgende:
ahh, dan heb ik em nie voorniks gesoept dus
je wilt toch weten wát / wie je op je achtergrond hebt?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
't interesseerd MIJ wel;Op donderdag 30 mei 2002 23:17 schreef Profile het volgende:
ahh, dan heb ik em nie voorniks gesoept dus
Verwijderd
Is dat niet Alyson Hannigan (Willow uit Buffy)?Op donderdag 30 mei 2002 22:42 schreef LG_Greenman:
rechts, who knows?
Euuh origineel?Op donderdag 30 mei 2002 23:28 schreef Friewiel het volgende:
Kijk maar (139 KB groot) hier voor mijn desktop van het moment. Ik heb alleen geen idee hoe ik ICQ ook transparant maak (ICQ+ heeft geen transparant skins dat ik weet).
Ideetjes dus welkom.
PS geen tijd om tumbnail te maken, sorrie.
Verwijderd
Orgineel: hier stond ie, op verzoek kan ik um wel uploaden (rechtsonder staat digitalblasphemy vermeld, ik gebruik altijd hun wallpapers).Op vrijdag 31 mei 2002 08:49 schreef Ste7en het volgende:
[..]
Euuh origineel?
Wil je ook ff je winampskin erbij zetten?
wil je hem misschein uploaden, ik kan hem niet vinden op die siteOp vrijdag 31 mei 2002 09:17 schreef Friewiel het volgende:
[..]
Orgineel: hier stond ie, op verzoek kan ik um wel uploaden (rechtsonder staat digitalblasphemy vermeld, ik gebruik altijd hun wallpapers).
Winampskin: http://www.bitte-ein-beat.com (goodies)
Verwijderd
Hehe, ik kon um ook al niet vinden. Hij staat hierOp vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
wil je hem misschein uploaden, ik kan hem niet vinden op die site
Verwijderd
Yep.Op donderdag 30 mei 2002 23:28 schreef uashy het volgende:
[..]
Is dat niet Alyson Hannigan (Willow uit Buffy)?
ok tnxOp vrijdag 31 mei 2002 09:52 schreef Friewiel het volgende:
[..]
Hehe, ik kon um ook al niet vinden. Hij staat hier
2,1 MB BMP formaat, 1024*768 (ik heb 'm opgerekt tot 1280*1024 zonder dat je het echt ziet)
Veel plezier ermee!
endoria ligt al dagen platOp vrijdag 31 mei 2002 13:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
Mooi zo'n topic met meer kruisjes als plaatjes....
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Verwijderd
das klote iddOp vrijdag 31 mei 2002 14:02 schreef Oen het volgende:
[..]
endoria ligt al dagen plat
Verwijderd
HAHA,.. grapjas, had 'm dan gewoon in mijn topic gevraagd!Op vrijdag 31 mei 2002 15:06 schreef jordan2k het volgende:
Weet iemand waar ik van die shell32.dll kan dle
voorbeeld
[afbeelding]
uit een topic gehaalt
Dan heb ik vervolgens ook weer een vraag hierover.Op vrijdag 31 mei 2002 15:26 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[..]
HAHA,.. grapjas, had 'm dan gewoon in mijn topic gevraagd!
De link is als volgt:
http://www.neowin.net/bboard/showthread.php?s=&threadid=25718
Ik heb die link trouwens ook ooit eens uit het topic "En hoe ziet jou desktop eruit?" (deel25 ofzo) gehaald.
Verwijderd
Gewoon het shell32.dll bestand dat in je 'windows/system32' map staat vervangen door de nieuweOp vrijdag 31 mei 2002 15:31 schreef Rekkie het volgende:
Dan heb ik vervolgens ook weer een vraag hierover.
[...]
Hoe moet ik dit gaan installeren???
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Op vrijdag 31 mei 2002 15:26 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[..]
De link is als volgt:
Ik heb die link trouwens ook ooit eens uit het topic "En hoe ziet jou desktop eruit?" (deel25 ofzo) gehaald.
ORGINEEL !!!!!!Op vrijdag 31 mei 2002 20:37 schreef Major_Kusanagi het volgende:
[afbeelding]
I'm not weird, I'm a limited edition
ja het is zo erg...Op vrijdag 31 mei 2002 21:46 schreef sventhemen het volgende:
[..]
Is het zo erg??
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
Dat ziet er wel cool uit, maar hoe vervang ik die shell32.dll?? Met een appart progje ofzo, of kan ik hem gewoon plakken terwijl windows draait (lijkt me niet eigenlijkOp vrijdag 31 mei 2002 15:26 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[..]
De link is als volgt:
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
En dat blijft ie ook hoor! Endoria doet niet meer aan plaatjes uploadenOp vrijdag 31 mei 2002 14:02 schreef Oen het volgende:
[..]
endoria ligt al dagen plat
The devil is in the details.
ik haal de oude gewoon weg en plak de nieuwe er inOp vrijdag 31 mei 2002 22:03 schreef rvanderzijde het volgende:
[..]
Dat ziet er wel cool uit, maar hoe vervang ik die shell32.dll?? Met een appart progje ofzo, of kan ik hem gewoon plakken terwijl windows draait (lijkt me niet eigenlijk)
Verwijderd
________________________________Op zaterdag 01 juni 2002 10:33 schreef jordan2k het volgende:
[..]
ik haal de oude gewoon weg en plak de nieuwe er in
aleen niet alle icoontjes verandere![]()
vooral die map icons niet
je moet file shel32 niet overwriten want dan gaat hij wel zeure
Verwijderd
Doe even origineel erbij!Op zondag 02 juni 2002 10:58 schreef Uploader het volgende:
[afbeelding]
heb hem maar ff klein gemaakt wat 1600x1200 verknalt de layout een beetje
Whaha dat bedoelde hij niet
Verwijderd
oh okOp zondag 02 juni 2002 11:29 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Whaha dat bedoelde hij niet
Hij bedoelde dat je de achtergrond moest posten!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Goed zoOp zondag 02 juni 2002 11:39 schreef Uploader het volgende:
[..]
oh ok
WOEIhttp://217.125.88.228/upload/images/536.jpg
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Heee! Waar converteer je dit mee? Ben ik toevallig ook mee aan 't klooien geweest, maar die png's die ik Windows laat uitspugen werken niet echt lekker in m'n Linux. Misschien resolutieprobleem. Maar welk prog?Op zondag 02 juni 2002 12:07 schreef El-DIabl0 het volgende:
hey , uploaders, waar kan ik die icons halen ?
ben namelijk een ganse reeks ICO's aan het converten
naar PNG voor op linuxmachines te gebruiken ;-)
en die ico's van u vind ik de max ?
of zitten die bij die theme ?
O dat ligt dus niet aan mij? Ik was al bang dat adsl er weer uit zou knallen. Dan begint ie ook steeds minder te vinden en dan, pang, weg adsl...Op zondag 02 juni 2002 11:52 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Goed zo
Alleen had ik um na 10 minuten pas binnen
(Super slome verbinding)
P R N D
Ik keek op m'n DUmeter en daar zag ik 6 kb/s down dus het ligt niet aan m'n ADSLOp zondag 02 juni 2002 14:03 schreef nose het volgende:
[..]
O dat ligt dus niet aan mij? Ik was al bang dat adsl er weer uit zou knallen. Dan begint ie ook steeds minder te vinden en dan, pang, weg adsl...
Misschien een aantal mensen tegelijk die de bandbreedte moeten delen....Op zondag 02 juni 2002 14:08 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ik keek op m'n DUmeter en daar zag ik 6 kb/s down dus het ligt niet aan m'n ADSL
P R N D
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.
Ja dat zag ik ook, maar waarom ie dat nou doetOp zondag 02 juni 2002 16:48 schreef Janspj het volgende:
Ok cool thx!
Hij gaf dit aan:
[..]
zeeeeeeeeeeeeeekerOp zondag 02 juni 2002 19:52 schreef gobbles het volgende:
sorry, vergeten!
natalie portman 0wnz!
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Zo knap is ze nou ook weer niet hoor! Geilen alle GoTérs op haar omdat ze de enige vrouw is in de laatste films? Ik vind Princess Leia, vooral in die gouden bikini, stukken beter. Dat mens is nu alleen 50 en echt niet meer te zien als Princess Leia (hoe goed je het ook probeert te zien, het lukt ECHT NIET). Moet Natalie haar soms vervangen dan?
Ik vind haar wel behoorlijk knap, en ik denk dat veel mensen dat vinden omdat ze ook een beetje een girl-next-door uitstraling heeft. Daarnaast is ze nog intelligent ook (en intelligentie schijn je niet te kunnen acteren).Op maandag 03 juni 2002 16:15 schreef henkie_fraser het volgende:
Zo knap is ze nou ook weer niet hoor! Geilen alle GoTérs op haar omdat ze de enige vrouw is in de laatste films? Ik vind Princess Leia, vooral in die gouden bikini, stukken beter. Dat mens is nu alleen 50 en echt niet meer te zien als Princess Leia (hoe goed je het ook probeert te zien, het lukt ECHT NIET). Moet Natalie haar soms vervangen dan?
Rustacean
Verwijderd
Welke skin is dat en hoe heb je die computer, netwerk, explorer enz. gedaanOp maandag 03 juni 2002 15:30 schreef rb338 het volgende:
Met een schopje dan maar
Kheb m'n desktopje weer veranderd
[afbeelding]
klik voor full-size
Origineel
Verwijderd
==> Dát ziet er best wel stijlvol uit.Op maandag 03 juni 2002 15:30 schreef rb338 het volgende:
Met een schopje dan maar
Kheb m'n desktopje weer veranderd
[afbeelding]
klik voor full-size
Winamp Skin: Simpli[city] 2.2Op maandag 03 juni 2002 17:05 schreef Knightmare het volgende:
[..]
Welke skin is dat en hoe heb je die computer, netwerk, explorer enz. gedaan
Oh ja en welke winamp skin is dat
Nou voorlopig zie ik helemaal niks behalve een kruisje....Op maandag 03 juni 2002 23:13 schreef Glitch het volgende:
Maar: op de originele zijn schaamharen te zien en dit mag niet op GoT, vandaar dat ik in et screenshot mn winamp erover heen heb gezet. Dus ga alleen verder als je 18 jaar of ouder bent
P R N D
Nee, dat Natalie in Star Wars speelt is gewoon supercool want ik hou haar al in de gaten sinds LeonOp maandag 03 juni 2002 16:15 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Jij bent dus nog geen 18!Op dinsdag 04 juni 2002 00:04 schreef nose het volgende:
[..]
Nou voorlopig zie ik helemaal niks behalve een kruisje....
Verwijderd
Die rechtse is Alison HanniganOp donderdag 30 mei 2002 22:42 schreef LG_Greenman het volgende:
En dan ook weer eens die van mij:
En dan de originelen:
links, Jessica Alba: http://members.ams.chello.nl/j.groen6/0202.jpg
rechts, who knows?: http://members.ams.chello.nl/j.groen6/ah_own_grab.JPG
Hm ik zie ook niks anders dan een kruisje, dus had je het hele beeld nou vol met schaamhaar, of heb je je plaatje niet goed geupload?Op dinsdag 04 juni 2002 08:46 schreef Glitch het volgende:
Thumbnailen zou wel leuk zijn, dit vernachelt de lay-out een beetje(hoe je moet thumbnailen staat op de eerste pagina van et topic)
[..]
Jij bent dus nog geen 18!![]()
![]()
Vreemd, hier laadt ie gewoon. (ook na et opschonen van mn geschiedenis en Internet files)Op dinsdag 04 juni 2002 11:31 schreef jellywoods het volgende:
[..]
Hm ik zie ook niks anders dan een kruisje, dus had je het hele beeld nou vol met schaamhaar, of heb je je plaatje niet goed geupload?
Op zondag 02 juni 2002 21:53 schreef gobbles het volgende:
en dat te bedenken dat natalie ook dat kleine meisje was uit léon (superfilm btw.):
[afbeelding]
ben ik ff blij dat kleine meisjes groot worden...![]()
Verwijderd
Verwijderd
VriendinOp dinsdag 04 juni 2002 11:47 schreef SeVeN het volgende:
[..]
je vriendin? vrouw? moeder? oma?
Ben ik nou gek of staat je Win XP skin hier niet bij (of is het Talisman, LiteStep oid?)?Op maandag 03 juni 2002 22:03 schreef rb338 het volgende:
Winamp Skin: Simpli[city] 2.2
Desktop Icons: BlockOS (E-Icons pack)
Grote icons: Display properties -> Appearance -> Advanced -> Icons: 96
Rustacean
Verwijderd
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
Wel ik doe nu vooral Photoshop ( onder MS )Op zondag 02 juni 2002 12:11 schreef ThePriest het volgende:
[..]
Heee! Waar converteer je dit mee? Ben ik toevallig ook mee aan 't klooien geweest, maar die png's die ik Windows laat uitspugen werken niet echt lekker in m'n Linux. Misschien resolutieprobleem. Maar welk prog?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
Hey die progies aan de rechterkant ?Op dinsdag 04 juni 2002 20:46 schreef GuidoHuis het volgende:
hier is mijn desktop:
desktop komt van themexp en heet grayscale lune: grluna
plaatje: http://www.wallpapershq.com/img.php?cat=info&dir=winxp_adni18&img=winxp_adni18_018.jpg
[afbeelding]
grote desktop: http://members.lycos.nl/guidohuis/desktop.jpg
Hij staat idd niet op m'n skin site.Op dinsdag 04 juni 2002 16:03 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of staat je Win XP skin hier niet bij (of is het Talisman, LiteStep oid?)?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Anders post je de naam even hier?Op dinsdag 04 juni 2002 21:49 schreef rb338 het volgende:
Hij staat idd niet op m'n skin site.
Die moet ik nodig eens updaten
Rustacean
Simpli 2.2, heeft'ie al gezegd. Alles is hier te vinden.Op woensdag 05 juni 2002 02:49 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Anders post je de naam even hier?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq