Veel plezier, die sub-missies in Portland van El Burro zijn dan nu lekker moeilijk, aangezien zo'n beetje iedereen in portland je dood wilt hebbenOp maandag 27 mei 2002 14:01 schreef Murphy het volgende:
[..]
Nee.....ga ik zeker doen! Er is nog genoeg uit te vinden....
thnx, ik ga em vanmiddag kopen! en hier bij verander ik GTA3 van game naar lifestyleOp maandag 27 mei 2002 14:00 schreef Batman2k het volgende:
[..]
zover ik weet heb je geen save/load probleem, maar als je xp krijgt Draait dan moet je alsnog ff die patch (servicepack/hotfix) instaleren..
Ben op 14 procent, eiland 2!!!
Deed een uur over die missie met die boot
Rende er iedere keer met mijn bazooka op af, maar moest sniperen... Echt wreed spel
Deed een uur over die missie met die boot
Rende er iedere keer met mijn bazooka op af, maar moest sniperen... Echt wreed spel
Verwijderd
Ik heb em LEGAAL!
besteld bij www.pcmedia.nl 
Goed he ?!?!
Dus morgen heb ik em binnen. Is er trouwens ergens een filmpjes van GTA3 ?
Goed he ?!?!
Dus morgen heb ik em binnen. Is er trouwens ergens een filmpjes van GTA3 ?
Ik heb em besteld. www.play.com
heerlijk goedkoop
Kan niet wachten om het spel te spelen. Ik was al verslaafd aan GTA, GTA London, en GTA2...
heerlijk goedkoop
Kan niet wachten om het spel te spelen. Ik was al verslaafd aan GTA, GTA London, en GTA2...
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Ik ben met een auto via de schans op het dak van het gebouw ernaast gesprongen. Dan kun je op een van de trailers springen en naar de kant van het gebouw lopen waar die oranje pilonnen staan. Daar kun je omhoogklimmen via een hoop zand en het dak op komen. Je vindt daar een Uzi, Armour en een hidden package....Op maandag 27 mei 2002 11:19 schreef Gio het volgende:
Ik zat me af te vragen, in Portland, vlakbij Joey's garage, zit een gebouw met op het dak redelijk wat goodies (hidden package, wapen, etc). Alleen hoe kom je daarzo? Enige manier die ik me kan bedenken is via de metrobaan en dan ergens eraf te springen, maar dat lukt ook niet. Iemand die het al gelukt is?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
en ik heb hem gedownload 
maar ik ga hem wel legaal halen denk ik.. want hij is zo gaaf dit spelleke
.. dan verdienen de makers van dit spel die 50
Euro wel..
maar ik ga hem wel legaal halen denk ik.. want hij is zo gaaf dit spelleke
zeker niet duur nee "£19.99 Delivered"Op maandag 27 mei 2002 14:11 schreef Fritske het volgende:
Ik heb em besteld. www.play.com
heerlijk goedkoop
Verwijderd
ik zit in het einde van "level" 2
nu moet ik met een gang car boven op een garage allerlei mensen afschieten
maar ik ben al lang kapot voorda k de helft kapot heb
wa mot ik doen ?>
wa mot ik doen ?>
Verwijderd
Beter lezenOp maandag 27 mei 2002 14:24 schreef dahaaz het volgende:
ik zit in het einde van "level" 2
wa mot ik doen ?>
(tenzij het de missie op de parkeerplaats bij het ziekenhuis is, dan moet iedereen dood ja)
't is wel een erg verslavend spel moet ik zeggen...ik ben nu net op het tweede eiland gekomen, en de missies beginnen wat lastiger te worden 
Wel cool trouwens dat je je eigen muziek kunt draaien..beetje met je pimp-cartel-cruiser met Snoop Dogg op de radio cruisen enzo
Wel cool trouwens dat je je eigen muziek kunt draaien..beetje met je pimp-cartel-cruiser met Snoop Dogg op de radio cruisen enzo
ik heb een goeie tip!!!
Als je een keer een lastige opdracht hebt met weinig tijd, doe hem dan eerst een relaxt; gewoon zo snel mogelijk er heen rijden en kijken waar het is
Vaak zijn missies met tijd zo van "get in a car". Als je dan eenmaal een auto hebt, begint de tijd pas te lopen.
Je speelt die missie dus een keer, waarbij je (uiteraard) niet slaagt. Je weet dan waar het is. Vervolgens doe je de missie opnieuw, maar je stapt niet in een auto, maar op een auto
Vervolgens schiet je ff een keer op het dak oid, zodat de auto wat sneller rijd
Je laat je naar de plek brengen waar je heen moet (of iig in die buurt), en vervolgens pak je daar alsog een auto, en je hebt al die tijd die je normaal nodig had om daar heen te rijden extra
Je zult af en toe wel ff over meoten stappen op andere auto's, omdat sommige gasten niet zo goed kunnen rijden of de verkeerde kant op gaan
Als je een keer een lastige opdracht hebt met weinig tijd, doe hem dan eerst een relaxt; gewoon zo snel mogelijk er heen rijden en kijken waar het is
Vaak zijn missies met tijd zo van "get in a car". Als je dan eenmaal een auto hebt, begint de tijd pas te lopen.
Je speelt die missie dus een keer, waarbij je (uiteraard) niet slaagt. Je weet dan waar het is. Vervolgens doe je de missie opnieuw, maar je stapt niet in een auto, maar op een auto
Je laat je naar de plek brengen waar je heen moet (of iig in die buurt), en vervolgens pak je daar alsog een auto, en je hebt al die tijd die je normaal nodig had om daar heen te rijden extra
Je zult af en toe wel ff over meoten stappen op andere auto's, omdat sommige gasten niet zo goed kunnen rijden of de verkeerde kant op gaan
Leef lekker in het nu, er is niks anders
OMG henk is een crimineel 

Effe in een 1/2 uurtje gemaakt. Maar is redelijk kut om echt mooie skin te maken.
Als iemand skin wil hebben zeg het maar hier effe, dan upload ik hem wel effe

Effe in een 1/2 uurtje gemaakt. Maar is redelijk kut om echt mooie skin te maken.
LOL!!!Op maandag 27 mei 2002 14:48 schreef Albinoraptor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is echt dreug
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
da wist ikOp maandag 27 mei 2002 14:32 schreef Gio het volgende:
[..]
Beter lezen. Je moet alleen kenji afmaken, dus vol gas erover heen rijden en wegwezen.
(tenzij het de missie op de parkeerplaats bij het ziekenhuis is, dan moet iedereen dood ja)
ook aleen bij hem staat een pijlyje
maar da lukt me nie
kk wor kapot geschote..
Ik draai Xp, ik heb E. 50,- uitgegeven aan het spel en ik heb echt nergens last van. Ik lees dan ook met verbazing de problemen die jullie blijken te hebben....:+Op maandag 27 mei 2002 14:00 schreef Batman2k het volgende:
[..]
zover ik weet heb je geen save/load probleem, maar als je xp krijgt Draait dan moet je alsnog ff die patch (servicepack/hotfix) instaleren..
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
LOL hahaOp maandag 27 mei 2002 14:48 schreef Albinoraptor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, en die geforce1 van jou is een high end kaart, die gf2Mx is een budget kaart, die jij hebt is dus stukken beter!Op maandag 27 mei 2002 13:41 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
bullsh*t..
ik draai het hier op mn 2de pc @ 1024x768 32bits tis een amd 1100 met GeForce 1 DDR en 192mbram... lekker vloeiend
PSN: DutchTrickle PVoutput
dat heb ik gemerkt jaOp maandag 27 mei 2002 14:56 schreef Maverick het volgende:
[..]
idd, en die geforce1 van jou is een high end kaart, die gf2Mx is een budget kaart, die jij hebt is dus stukken beter!
wat een flut kaart zeg die geforce 2 mx 200

kan hem alleen op 640 bij 480 @ 16 bits spelen op me xp 1800

Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik heb dus eergisteren speciaal voor GTA3 een
leadtek geforce 4 mx440 64mb tv-out gekocht.
Ik kan niet zeggen dat ik hier zo ontzettend tevree over ben
Ik voel me meer bekocht...
Wie heeft deze kaart nog meer ?

nikszolekkeralss.exe
heb ik hier ook met 'n Athlon 2000, 512 mb en Geforce2 mx.Op maandag 27 mei 2002 14:56 schreef Maverick het volgende:
[..]
idd, en die geforce1 van jou is een high end kaart, die gf2Mx is een budget kaart, die jij hebt is dus stukken beter!
Draait kut...
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
ROFL dat ziet er niet uitOp maandag 27 mei 2002 14:48 schreef Albinoraptor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ahh dit is egt niet leuk meer,
ik kan gewoon niet verder omdat ik niet die achterlijke jardie bak kan vinden !
als die paarse auto's met wit dak zijn ohido's of zo !
kan iemand niet ff een savegame maken met zo'n auto in z'n garage !
please....
by the way wanneer krijg je nou die buggy dan ?
ben al op 2e eiland en zag wel steeds die joey eran werken.
please....
(zo iets zij ik ook alOp maandag 27 mei 2002 14:44 schreef FireFoz het volgende:
ik heb een goeie tip!!!
Ik heb een Geforce 4 MX 440 DDR van Asus en ik draai GTA3 1600*1200*32.Op maandag 27 mei 2002 15:11 schreef likkepot het volgende:
Ik heb dus eergisteren speciaal voor GTA3 een

Volgens mij heb je ergens anders wat fout zitten. Welke drivers gebruik je? Wat is de rest van je hardware?
Ik draai AMD XP 1800+
512 MB RAM, Maxtor 80 GB 7200 IDE.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_3_locations.txtOp maandag 27 mei 2002 15:21 schreef LooneyD het volgende:
please....
Dit is een yardie auto:Op maandag 27 mei 2002 15:21 schreef LooneyD het volgende:
please....

Dak is geel en stoelen zijn bekleed met luipaardhuid.
dit is een stoere car
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Weer wat screenies.

En hier nog een mooie skyline.

En hier nog een mooie skyline.

Verwijderd
Wie kan ff de plattegrond sturen van Eiland 2 want die ene site gta3warehouse werkt niet dus wie kan hem ff sturen? m'n mail is munkie@zeelandnet.nl
HierOp maandag 27 mei 2002 15:54 schreef -Munkie- het volgende:
Wie kan ff de plattegrond sturen van Eiland 2 want die ene site gta3warehouse werkt niet dus wie kan hem ff sturen? m'n mail is munkie@zeelandnet.nl
nog een
Verwijderd
waar heb je die vandaan?Op maandag 27 mei 2002 16:01 schreef BruceLee het volgende:
nog een [afbeelding]
als je op eiland 2 bent terug naar eiland 1 gaan en dan flak bij je huis is er zo'n pijntje waar een telefoon staad waar je eerst opdrachten kreeg daar staad nu een auto 
btw komt vet geluid uit da ding
btw komt vet geluid uit da ding
hij draait hier sloom maar deze week komt nieuwe proc + mobo + geheugen binnen dus dat wordt spelen 
Rise FM rocks btw
Rise FM rocks btw
eerst moet dat pokke spel maar ff goed werken en daarna ff nadenken over het kopen
(denk het niet)

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik heb het spel ook.
Maar welke opdrachten moet je allemaal spelen om op eiland 2 te komen.
En ik wordt helemaal gek omdat al die blauwe ventjes achter me aan komen.
Ik heb die J en die begin baas al voltooid.
allemaal behalve de telefoon opdrachten.Op maandag 27 mei 2002 16:43 schreef Dutch3men het volgende:
Ik heb het spel ook.
ohh.. dat is verschillend. Een vriend van me kreeg een vriendin (in gta3 dan he) en heeft veel meer missies gedaan dan mij dus het is elke keer wel weer andersOp maandag 27 mei 2002 16:43 schreef Dutch3men het volgende:
Ik heb het spel ook.
Dus moet je ook die T missies doen.Op maandag 27 mei 2002 16:44 schreef aftermath het volgende:
[..]
allemaal behalve de telefoon opdrachten.
die van T ook jaOp maandag 27 mei 2002 16:47 schreef Dutch3men het volgende:
[..]
Dus moet je ook die T missies doen.
alleen die telefoon opdrachten niet (tenminste zo ging het bij mij
Je bent de x-ste die het opvaltOp maandag 27 mei 2002 16:50 schreef TA2 het volgende:
is het eigenlijk niet "Het grote GTA3 Topic" ipv "De grote GTA3 Topic"
De opdarchten voor Oom Salvatore. Op een gegeven moment krijg je een 'verassende' missie van 'mOp maandag 27 mei 2002 16:43 schreef Dutch3men het volgende:
Ik heb het spel ook.
Verwijderd
OEPS....... Mag niet!Op zaterdag 25 mei 2002 19:56 schreef ItSnows het volgende:
De eerstvolgende die begint te zeuren dat het Het topic moet zijn heeft ruzie. De topic is de enige korrekte schrijfwijze. Zie www.vandale.nl
1 off topic post verwijderd.
Op maandag 27 mei 2002 16:50 schreef TA2 het volgende:
is het eigenlijk niet "Het grote GTA3 Topic" ipv "De grote GTA3 Topic"
Een Yardie Lobo? Moet je tussen de parkeergarage en het haventje zijn (haventje waar je op Staunton kwam). Daar rijden ze.Op maandag 27 mei 2002 15:21 schreef LooneyD het volgende:
please....
HEHEHE WOEI!!
Ben nu in stad drie, kats groot vliegveld daaro!!
net zo koel, ziet er goed uit, rijden vliegtuigen rond, stijgen op en landen, ziet er errug vet uit
Ben nu in stad drie, kats groot vliegveld daaro!!
net zo koel, ziet er goed uit, rijden vliegtuigen rond, stijgen op en landen, ziet er errug vet uit
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
kan je trouwens net zoals op de PS2 ook zelf in een vliegtuig kruipen
jaOp maandag 27 mei 2002 17:12 schreef neggix het volgende:
kan je trouwens net zoals op de PS2 ook zelf in een vliegtuig kruipen
Op maandag 27 mei 2002 17:14 schreef aftermath het volgende:
[..]
ja
Verwijderd
Daar zit je toch ook pas op het vliegveld?Op maandag 27 mei 2002 17:15 schreef neggix het volgende:
[..]
zeker in het derde stukkie pas
jaa.. maar misschien dat ie in stukkie 2 al ergens verborgen stondOp maandag 27 mei 2002 17:16 schreef Thugbear het volgende:
[..]
Daar zit je toch ook pas op het vliegveld?

Verwijderd
lol, ik speel het spel al 4 dagen, ben nog maar op 7%, maar dat komt denk ik doordat ik alle missies wil doen, en als ik een missie aanga en het niet lukt, ik de savegame laadt en het opnieuw probeer
Dat doe ik ook, anders ben je steeds alle wapens kwijt of het aantal klopt niet (bv 50 x geprobeerd en maar 45 missies gehaald)Op maandag 27 mei 2002 17:27 schreef jcross het volgende:
lol, ik speel het spel al 4 dagen, ben nog maar op 7%, maar dat komt denk ik doordat ik alle missies wil doen, en als ik een missie aanga en het niet lukt, ik de savegame laadt en het opnieuw probeer
hm, je hoeft niet opnieuw te laden hoor. Je kan gewoon weer terug naar de opdrachtgever gaan en opnieuw beginnenOp maandag 27 mei 2002 17:27 schreef jcross het volgende:
Ik, geheel anders
Verwijderd
Ik heb zowat nu alles door gelezen van deel 1 tot en met deel 4 en ben geen stap verder gekomen.
ik heb :
Windows 2000 pack 1
geforce 2 64 mb gts pro
amd 1.4
512 mbram
Epox moederboard
Nieuwste nvidia drivers
Nieuwste Gta3 patch
En nog loopt die vast.
De ene keer is het al na 1 min en de andere keertje pas na 15 of 20 min en soms krijg ik een blauwe scherm en start me pc weer op nieuw op.
Als die vast loopt gaat het geluid gewoon door heel vreemd.
Dan krijg ik die irritante win2k dr.Watson.
Ik hoop dat er mensen zijn die weten hoe dit komt en of hetzelfde probleem hebben en kunnen misschien samen naar een oplossing zoeken.
ik heb :
Windows 2000 pack 1
geforce 2 64 mb gts pro
amd 1.4
512 mbram
Epox moederboard
Nieuwste nvidia drivers
Nieuwste Gta3 patch
En nog loopt die vast.
De ene keer is het al na 1 min en de andere keertje pas na 15 of 20 min en soms krijg ik een blauwe scherm en start me pc weer op nieuw op.
Ik hoop dat er mensen zijn die weten hoe dit komt en of hetzelfde probleem hebben en kunnen misschien samen naar een oplossing zoeken.
Verwijderd
Standaart?? bij mij wel iigOp maandag 27 mei 2002 17:35 schreef _Robzilla_ het volgende:
hoe krijg je een crooshair bij je gun?
Verwijderd
kun je dat ergens zien ofzo? of zijn jullie gewoon goed in tellen ?Op maandag 27 mei 2002 17:26 schreef Aerox.2000 het volgende:
Hoeveel % is iedereen al? (ik 70%)
kan iemand ff de link van die Daemon loader posten. Veel te veel zoeken in deze topic.
[This space is for rent]
Verwijderd
Origineel kopen?? doet vaak wonderenOp maandag 27 mei 2002 17:38 schreef Milad het volgende:
Ik heb zowat nu alles door gelezen van deel 1 tot en met deel 4 en ben geen stap verder gekomen.
ik heb :
Windows 2000 pack 1
geforce 2 64 mb gts pro
amd 1.4
512 mbram
Epox moederboard
Nieuwste nvidia drivers
Nieuwste Gta3 patch
En nog loopt die vast.
maar zelf hier draait het perfect
code:
1
2
3
| PROC: AMD Athlon 750 VID : Viper v550 (16mb) MOBO: GA-7IXE |
Vreemd dat ie bij jou ophoud...
Probeer multiboot
deamontools ? Zoiet's iigkan iemand ff de link van die Daemon loader posten. Veel te veel zoeken in deze topic.
googelen :P en zoek om deamon tools
doet ook wonderen
Verwijderd
bij mij nietOp maandag 27 mei 2002 17:39 schreef Devilseye het volgende:
[..]
Standaart?? bij mij wel iig
Die hoeren willen maar niet neuken 
Ik jat een viper, ga naar een afgelegen grasveldje, stapt ze uit
Kga het nog eens een x proberen
Verwijderd
Misschien ben je wel lelijkOp maandag 27 mei 2002 17:45 schreef Schumi4ever het volgende:
Die hoeren willen maar niet neuken
Zelfs ik heb al geneukt in die paar minuten dat ik de tijd kreeg
hoe moet je met een uzi zeg maar een drive by doen??/
zit nog op 1ste locatie en moet wat van die vendjes mollen
drive by klinkt cewl
wat voor auto moet je hebben of maakt het niet uit?
en met welke controls? ik gebruik zelf de standaard controls...........
zit nog op 1ste locatie en moet wat van die vendjes mollen
drive by klinkt cewl
wat voor auto moet je hebben of maakt het niet uit?
en met welke controls? ik gebruik zelf de standaard controls...........
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Tjah hoe kom ik daar nou aanOp maandag 27 mei 2002 17:47 schreef Phreak het volgende:
[..]
SP2 installeren?

Verwijderd
*SIGH*Op maandag 27 mei 2002 17:44 schreef Milad het volgende:
Heb die van me vriend geprobeerd orgineel was het hetzelfde.
multiload?
wasdat
Double-U double-U double-U*DOT*Google*DOT*company :P en zoek om MULTI-BOOT
multiboot is
WIN2k (die jij hebt) met bv WIN98se (op zelfde PC)
of probeer dit
rechtermuis knop op EXE bestand.
dan het tabblad COMPATIBILITEIT
en dan WIN98/win95 ofzo aanvinken
(of zit dit alleen in XP)
Alle missies op land 2 uitspelen.Op maandag 27 mei 2002 17:49 schreef GUBO het volgende:
Hoe kom je in land 3 ?
www.microsoft.comOp maandag 27 mei 2002 17:49 schreef Milad het volgende:
[..]
Tjah hoe kom ik daar nou aan
Verwijderd
kopenOp maandag 27 mei 2002 17:49 schreef Milad het volgende:
[..]
Tjah hoe kom ik daar nou aan
op de een of andere manier kan ik geen ho-ertjes oppikken, and I'm so horny!
moet je een vette bak of veel cash hebben om ze kunnen oppikken?
Verwijderd
ARG..........Op maandag 27 mei 2002 17:53 schreef Milad het volgende:
Is er echt geen ander oplossing?
En zijn er meer mensen dit hebben gehad of hebben?
Laatste keerdat ik het zegof probeer dit
rechtermuis knop op EXE bestand.
dan het tabblad COMPATIBILITEIT
en dan WIN98/win95 ofzo aanvinken
(of zit dit alleen in XP)
vettebak is niet nodig...Op maandag 27 mei 2002 17:54 schreef greatgonzo het volgende:
op de een of andere manier kan ik geen ho-ertjes oppikken, and I'm so horny!
veel geld ook niet als je maar minimaal 100 ofzohebt
gewoon naast een hoer rijden, loopt ze naar je toen dan heb je bingo, loopt ze door dan zoek je de volgende.
Gewoon door blijven gaan
horney son of a biatch
dat heb ik dus gedaan, sta naast ze stil, kijken ze naar binnen en lopen ze vervolgens door!Op maandag 27 mei 2002 17:55 schreef Devilseye het volgende:
vettebak is niet nodig...
veel geld ook niet als je maar minimaal 100 ofzohebt
gewoon naast een hoer rijden, loopt ze naar je toen dan heb je bingo, loopt ze door dan zoek je de volgende.
Gewoon door blijven gaan
horney son of a biatch
ben ik zo lelijk?
Verwijderd
ja..Op maandag 27 mei 2002 18:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat heb ik dus gedaan, sta naast ze stil, kijken ze naar binnen en lopen ze vervolgens door!
ben ik zo lelijk?
wel je hoertje dood slaan na neuk partij kan je weer je geld weer op pakken.
Maar ik wil hem nu normaal kunnen spelen plzz help me
Verwijderd
ze lopen niet altijd doorOp maandag 27 mei 2002 18:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat heb ik dus gedaan, sta naast ze stil, kijken ze naar binnen en lopen ze vervolgens door!
ben ik zo lelijk?
als dit je auto is
code:
1
2
3
| _____ | o | |_____| |
en die hoer staat aan jou kant (die > o <)
Dan loopt ze naar de anderekant om intestappen
dus niet denken van,,,, OH ze loopt door hup volgende.
nee ze loopt naar passagiers kant om intestappen
Vastloper bij openen spel:
Gooi het bestand logo.mpg uit de movies directory
van pagina 1
Probeer..Maar ik wil hem nu normaal kunnen spelen plzz help me
Verwijderd
Maakt dat veel uit dan?
want hij stopt elke keer op een andere tijdstip en bijna nooit bij de filmpje.
Verwijderd
probeer. doet ie het nog niet zonder vastloper dan zou ik je pc weg gooienOp maandag 27 mei 2002 18:08 schreef Milad het volgende:
Maakt dat veel uit dan?
nu nog een betere broek en pak je dodo en fly.Door Donnie - maandag 27 mei 2002 18:08
hehe... remember him
[This space is for rent]
Verwijderd
Op maandag 27 mei 2002 18:08 schreef Donnie het volgende:
hehe... remember him![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je nadat je die driveby op de diablos hebt moeten doen (Yardie missie #2) nog steeds opdrachten van El Burro doen?
Lijkt me namelijk wat vaag dat je de gang van je baas afschiet en nog steeds dikke vrienden bent, bovendien is die blauwe telefoon op m'n map weg en heb ik nu alleen nog die groene op Staunton.
Lijkt me namelijk wat vaag dat je de gang van je baas afschiet en nog steeds dikke vrienden bent, bovendien is die blauwe telefoon op m'n map weg en heb ik nu alleen nog die groene op Staunton.
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
Verwijderd
hehe lolOp maandag 27 mei 2002 18:16 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
nu nog een betere broek en pak je dodo en fly.![]()
*the evil from the east*
Mag ik vragen waarom je SP2 niet wilt installeren?Op maandag 27 mei 2002 18:22 schreef Milad het volgende:
ben bang dat het niet veel helpt
URL: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q260910
Vervolgens ff langs http://windowsupdate.microsoft.com/ fietsen en alle updates installeren.
Bij het hoofdmenu op "stats" klikkenOp maandag 27 mei 2002 17:40 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
kun je dat ergens zien ofzo? of zijn jullie gewoon goed in tellen ?
Verwijderd
Op maandag 27 mei 2002 18:16 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
nu nog een betere broek en pak je dodo en fly.![]()

jammer dat je niet in de grotere bakken kan "vliegen"
dat is wel heel veel werkOp maandag 27 mei 2002 18:28 schreef Geqxon het volgende:
Kga met GFX editor denk ik een nederlandse versie maken, enige animo hier?

Verwijderd
nederlandse versie waarvan? van de menu`s in het nederlands? van de ondertiteling in het nederlandsOp maandag 27 mei 2002 18:28 schreef Geqxon het volgende:
Kga met GFX editor denk ik een nederlandse versie maken, enige animo hier?
of wat bedoel je?
Dit topic is gesloten.