..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zie de beginpost (pagina 1, post 1).Op maandag 27 mei 2002 19:28 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Ik heb eerst gta3 geinstalled, maar het opstart scherm van rockstar enz krijg ik wel. Maar dan word het scherm wit en krijgt hij een error.... please help me...
TWEAK AT YOUR OWN RISK
staat er bij..
auto-tjes tweaken..
Aap!
welkom in het de gta topicOp maandag 27 mei 2002 19:37 schreef --boothill-- het volgende:
iemand van jullie al eens gekeken in: installdir$\gta3\data\handling.cfg?
TWEAK AT YOUR OWN RISK
staat er bij..
auto-tjes tweaken..
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Met 4 en 6 het de loop naar achteren draaien, en dan schieten (als je de vliegcheat hebt)Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef mikeboer het volgende:
Kan je vliegen dan met een tank bij GTA 3? hoe ??
Mzzlslsssss
Anoniem: 34030
K ging ff btje klooten
moet je op het derde eiland wezen.Op maandag 27 mei 2002 20:01 schreef darthraver het volgende:
[afbeelding]
K ging ff btje klooten, maar hoe krijg je je wanted level hoger dan 5, en kan dat wel
Want mij is het niet gelukt.....
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
De vliegcheat is toch chittycittybb?
Het is chittychittybb dus + hOp maandag 27 mei 2002 20:11 schreef valentinorossi het volgende:
Hey, plz ff wat meer info over dat vliegen met de tank; ik sta hier met een tank..... wat nu?
De vliegcheat is toch chittycittybb?
+-
Je kan ook ff resizenOp maandag 27 mei 2002 20:01 schreef darthraver het volgende:
[afbeelding]
K ging ff btje klooten, maar hoe krijg je je wanted level hoger dan 5, en kan dat wel
Want mij is het niet gelukt.....
Zoals ik nu dus ff voor je heb gedaan.
Anoniem: 35769
* Anoniem: 35769 vat hem ook nietOp maandag 27 mei 2002 18:56 schreef jcross het volgende:
[..]
nederlandse versie waarvan? van de menu`s in het nederlands? van de ondertiteling in het nederlands
of wat bedoel je?
menu = is toch niet moeilijk = niet nodig
ondertiteling= makkelijk te begrijpen = dus ook niet nodig
waarvan wel
* Anoniem: 35769 word wel erg nieuwsgierig
en dan kan je vliegenOp maandag 27 mei 2002 20:13 schreef M3 het volgende:
[..]
Het is chittychittybb dus + h
Anoniem: 6317
100 mensen
Nu nog de speciale taxi vinden
bij 98 mensen kreeg ik een berichtje met waar ik een sterkere, betere en snellere taxi kon verkrijgen. Ff zoeken dus (Harwood)
In totaal dus iets van 450.000 verdient.
Nu nog de brandweer, ambulance en politie
is wel vet ja die grotere taxi wanneer je hem hebt ken je dan effe pics postenOp maandag 27 mei 2002 20:50 schreef hicham het volgende:
Ik word later taxi chauffeur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
100 mensen
bij 98 mensen kreeg ik een berichtje met waar ik een sterkere, betere en snellere taxi kon verkrijgen. Ff zoeken dus (Harwood)
Anoniem: 34030
Kan ook jaOp maandag 27 mei 2002 20:25 schreef Phreak het volgende:
[..]
Je kan ook ff resizen
Zoals ik nu dus ff voor je heb gedaan.
thank you
btw, vliegen met de tank is wel lollig =]
The first casualty in war is always the truth...
ik ga nu zoekenOp maandag 27 mei 2002 20:53 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
is wel vet ja die grotere taxi wanneer je hem hebt ken je dan effe pics posten
* Anoniem: 6317 start GTA op
Dat muziekje wat er bij hoort ook.... heheheh
Ik ben aldoor te laat...
En hier is vast wel iemand van jullie die al op shoreside vale is (eiland 3).
Kan je dan alsjeblieft ff je savegame naar mij mailen???
Dus weet iemand waar de zwart-wit maps te downen zijn?
gewoon met die cabrio met die witte streep doen, dan lukt 't vrij makkelijkOp maandag 27 mei 2002 21:03 schreef valentinorossi het volgende:
Hey heeft er iemand tips voor mij voor de missie van ASUKA op staunton island, waar je naar al die telefoontjes moet om ze op te nemen?
Ik ben aldoor te laat...
En hier is vast wel iemand van jullie die al op shoreside vale is (eiland 3).
Kan je dan alsjeblieft ff je savegame naar mij mailen???
en als je van de eerste naar de tweede telefoon rijdt, moet je die lange rechte weg langs 't water nemen, daar is 't nooit druk en kan je lekker hard
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Anoniem: 56482

Yeah, zocht ik ook al na, kon ze eerst niet vinden, toen gevraagd, maar had ze toen zelf al gevondenOp maandag 27 mei 2002 21:04 schreef vleppyniles het volgende:
Weet iemand toevallig waar de zwart wit maps te downen zijn. Ik heb het ergens in één van de vier gelezen maar kan het helaas niet terug vinden.
Dus weet iemand waar de zwart-wit maps te downen zijn?
http://www.endoria.net/upload/index.php/1118569021
http://www.endoria.net/upload/index.php/2605103783
http://www.endoria.net/upload/index.php/1389919303
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Stoer man, hoe lang heb je er over gedaan?Op maandag 27 mei 2002 20:50 schreef hicham het volgende:
Ik word later taxi chauffeur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
100 mensen
Helaas mislukte de jump in die gare stationwagon:

Ze waren niet snel genoeg weg na de explosie... splatter
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
VET!Op maandag 27 mei 2002 21:17 schreef Devster het volgende:
Ik probeerde de jump over de containers (bij de haven), maar ik had ook nog twee hoertjes in de auto zitten
Helaas mislukte de jump in die gare stationwagon:
[afbeelding]
Ze waren niet snel genoeg weg na de explosie... splatter
HOE VLIEG JE IN DE TANK?!?!?!?!
Voeg maar aan m'n lijstje toe:
-tank pakken: GIVEUSATANK
-loop van de tank naar 8eren draaien: 4
-vliegcheat: CHITTYCHITTYBB
-???
Heb je ook de hidden pack's nodig of nie.
Minstens een uur, waarschijnlijk net iets langer (te zien aan mijn savegames)Op maandag 27 mei 2002 21:14 schreef kweenie het volgende:
[..]
Stoer man, hoe lang heb je er over gedaan?
Weet iemand misschien hoe ik Harwood kan vinden?
Op die zwart-wit maps staan geen wijken
-edit-
ik ken de map nu wel redelijk door al dat getaxi-drive
Dus een hint is ook handig
Zie http://www.endoria.net/upload/index.php/2605103783
Bij welk nummer/letter moet ik kijken
Anoniem: 26235
Op maandag 27 mei 2002 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Minstens een uur, waarschijnlijk net iets langer (te zien aan mijn savegames)
Weet iemand misschien hoe ik Harwood kan vinden?
Op die zwart-wit maps staan geen wijken
-edit-
ik ken de map nu wel redelijk door al dat getaxi-drive
Dus een hint is ook handig
Zie http://www.endoria.net/upload/index.php/2605103783
Bij welk nummer/letter moet ik kijken

Dit is um als het goed is, ik heb er gister de hele middag achter gezeten
Anoniem: 56482
Aargh, moet ik weer langs al die gangs die op me knallenOp maandag 27 mei 2002 21:38 schreef Lighteye het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is um als het goed is, ik heb er gister de hele middag achter gezetenhij staat op eiland 1 bij de headradio in de buurt nummertje 23 (op de orginele map dan, die erbij zit)
Thanx
Shit man...doe 's rustig!Op maandag 27 mei 2002 21:21 schreef valentinorossi het volgende:
MAAR nou vraag ik het nog 1 keer:
HOE VLIEG JE IN DE TANK?!?!?!?!
Voeg maar aan m'n lijstje toe:
-tank pakken: GIVEUSATANK
-loop van de tank naar 8eren draaien: 4
-vliegcheat: CHITTYCHITTYBB
-???
Als je de cheats had gelezen in de eerste post, had je gezien dat die cheat voor low gravity zorgt.
Wat is hier handig aan? Nou, als je met die tank rijdt, terwijl je zo vaak mogelijk naar achter schiet als je kan...ga je HEEL hard rijden. Als je daarmee nu een helling of afgrond (denk aan de bruggen) afrijdt, dan zul je dus blijven zweven door de low-gravity
Aardig he? Dat er nog iemand op je geschreeuw reageert! Ik heb het ook gewoon zelf uitgevonden, door goed te lezen en uit te proberen...
Zelf gemaakt, x:\gta 3\skins\..Op maandag 27 mei 2002 21:42 schreef mikeboer het volgende:
hey 1 bericht hierboven hep je ind e foto iets kicks... Je hebt zon vette trui aan... met zon doodskop HOE MAAK JE DIE? of HOE KOM JE ERAAN :-)

De zipfile:
http://members.home.nl/lighteye/Lighteye_2.zip
Het is btw de hoofdletter N in het lettertype wingdings
//edit: ff op mijn @home adres gezet, is wat sneller
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
( heel veel zeggen voor dit probleem al oplossing is langs gekomen nou ik zie het echt niet
Dat is een makkelijkeOp maandag 27 mei 2002 21:58 schreef NOxie het volgende:
Kan iemand mij plz zeggen hoe ik mijn saves kan openen. Ik krijg steeds een unhandled exeption. Ik zit al een uur te zoeken in dit topic maar kan het echt niet vinden![]()
( heel veel zeggen voor dit probleem al oplossing is langs gekomen nou ik zie het echt niet)
Ga morgen naar de lokale computerspellen boer en koop hem daar
ik nietOp maandag 27 mei 2002 22:01 schreef Mr_Blue het volgende:
vet beter jah! maaruh wie heeft ook indruk dat ie op win xp bagger doet?
andere crack downen..Op maandag 27 mei 2002 21:58 schreef NOxie het volgende:
Kan iemand mij plz zeggen hoe ik mijn saves kan openen. Ik krijg steeds een unhandled exeption. Ik zit al een uur te zoeken in dit topic maar kan het echt niet vinden![]()
( heel veel zeggen voor dit probleem al oplossing is langs gekomen nou ik zie het echt niet)
idd, deviance repackOp maandag 27 mei 2002 22:12 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
andere crack downen..
Anoniem: 39723
Fun while it lasted: World Community Grid!
met de taxi kan je 3 tegelijk vervoeren.. dus ff 3 ophalen naar die lui toe brengen en daarna nog 1..Op maandag 27 mei 2002 22:17 schreef scorpionv het volgende:
Een vraagje; ik ben net begonnen met spelen. Nu ben ik bij die missie waar je hoertjes op een politiegala moet brengen, nu wil ik er gewoon 4 gelijk brengen. Maar met welk voertuig kan dat, en waar vind ik die?
Ik heb effe een Bill Gates skin in elkaar geschroefd. Het resultaat is geinig en goed gelukt.
BMP plaatje (hier als gif):

3D overzicht:

Ingame shots:

Nu mag Bill ff onrust zaaien!
taxi is idd handig,Op maandag 27 mei 2002 22:17 schreef scorpionv het volgende:
Een vraagje; ik ben net begonnen met spelen. Nu ben ik bij die missie waar je hoertjes op een politiegala moet brengen, nu wil ik er gewoon 4 gelijk brengen. Maar met welk voertuig kan dat, en waar vind ik die?
maar gewoon een voertuig waar veel mensen in kunnen
whahaha, goed bezig kerelOp maandag 27 mei 2002 22:20 schreef MrDummy het volgende:
Nu mag ik!
Ik heb effe een Bill Gates skin in elkaar geschroefd. Het resultaat is geinig en goed gelukt.
[afbeelding]
3D overzicht:
[afbeelding]
Ingame shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu mag Bill ff onrust zaaien!
Vragen over de dodo:
1. Met dat proggie om handling.cfg te editen wat is de beste afstelling om goed en ver te vliegen met de dodo ?
2. is er al een cheat / mod om met een volledig gevleugelde dodo te vliegen ?
3. Ik hoorde dat je ook met een helikopter kan vliegen ??? Lijkt me sterk maar toch.
Anoniem: 31259
Mja, beter rijdenOp maandag 27 mei 2002 22:17 schreef bajo4life het volgende:
het lukt me effe niet meer, ik moet met een limosine 3 mensen vervoeren en ondertussen komen er enkele vrachtwagens die mij proberen te crashen, hoe haal ik deze missie in gods naam, aaaaargh en waar moet ik heen, na 2 straten ben ik al wasted door die sukkels
1) zoek ff in dit topic, iemand had dat voor elkaar gekregenOp maandag 27 mei 2002 22:22 schreef Mikez het volgende:
NOG 1 KEER VRAAG IK HET :
Vragen over de dodo:
1. Met dat proggie om handling.cfg te editen wat is de beste afstelling om goed en ver te vliegen met de dodo ?
2. is er al een cheat / mod om met een volledig gevleugelde dodo te vliegen ?
3. Ik hoorde dat je ook met een helikopter kan vliegen ??? Lijkt me sterk maar toch.
2) nee, check ook de bekendere GTA3 sites, dit is niet aanwezig in de game
3) nope, niet mogelijk
ennuh, minder schreeuwen mag ook wel
Ah, zijn we eindelijk van het gezeur afOp maandag 27 mei 2002 22:22 schreef Mikez het volgende:
NOG 1 KEER VRAAG IK HET :
Weet iemand dit.Op maandag 27 mei 2002 21:31 schreef Dutch3men het volgende:
Ik heb nou missies gedaan met de letter L,T, en nog 1 maar er is nu een S n=bij gekomen moet ik die ook nog halen want er is nog niks open![]()
.
Heb je ook de hidden pack's nodig of nie.
Rielekst, Bill the kickass hooligan.Op maandag 27 mei 2002 22:20 schreef MrDummy het volgende:
Nu mag ik!
Met zijn mooie XooxOp maandag 27 mei 2002 22:30 schreef LAN het volgende:
[..]
Rielekst, Bill the kickass hooligan.
ik zal ook wel ff meezoeken wie dat ook alweer wasOp maandag 27 mei 2002 22:29 schreef Mikez het volgende:
precies hè hè ik had het al 4 x gevraagt en nu eindelijk antwoord , thnx ik zoek het ff op maar het is zo focking groot. Iemand nog een idee waar het staat Die perfecte afstelling
zo te zien was het Predator_NL die ermee heeft geexperimenteerd,Op maandag 27 mei 2002 22:32 schreef Mikez het volgende:
bedankt man40 paginas is nogal wat
je kunt hem es mailen/contacten ofzow om te vragen wat hij had veranderd
of probeer het zelf eens met een edit progje
iig succes ermee
Dit topic is gesloten.