Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Wat je moet doen voor de donkey.Op zondag 26 mei 2002 22:49 schreef Royz het volgende:
Dat racen tegen die andere 3 is klote man. Ik brand altijd af of mijn auto komt omgekeerd terecht. Zijn daar speciale autoŽs voor? Want de normale autoŽs sucken
simpel.
1. pleeg een ramkraak bij de autoshop (naast 8-balls). Je jat gewoon een busje en ramt de ramen.
2. Jat de Banshee
3. Win de race
Die viper in die showroom jatteOp zondag 26 mei 2002 22:49 schreef Royz het volgende:
Dat racen tegen die andere 3 is klote man. Ik brand altijd af of mijn auto komt omgekeerd terecht. Zijn daar speciale autoŽs voor? Want de normale autoŽs sucken
plz help ff
^^ ook wel kewl vet grote GOT logo op rugOp zondag 26 mei 2002 22:42 schreef ICBM het volgende:
Zeg mede gangstas, we moeten eigelijk een officiele GoT GTA 3 skin hebben!! any1?
speciale GOTCAR
waar kan je skins downe
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
in mijn documenten zit een gta3 mapOp zondag 26 mei 2002 22:52 schreef Mikez het volgende:
waar moetj e die save game gooien ?
plz help ff
Oeehh die skin meot ik hebbeOp zondag 26 mei 2002 22:52 schreef LaMaGRa het volgende:
[..]
^^ ook wel kewl vet grote GOT logo op rug
speciale GOTCAR
waar kan je skins downehehe
anders ik welOp zondag 26 mei 2002 22:58 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Oeehh die skin meot ik hebbe
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
net voor het eerst gezien !!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
En met die sniper rifle iemands kop eraf pompen is helemaal t einde, leuk hoor vanaf een dakje...
5 politie heli's neergehaald, had 5 sterren politie achter me aan, komen ze met van die mafia auto's je even opzoeken, valt amper aan te ontsnappen (de metreo is een tijdelijke oplossing
Anyway, dit spel is echt mijn geld waard geweest, die map is ook wel handig die je erbij krijgt....
De meeste mensen hier hebben em al gespeeld zie ik (doh). Daarom dan ook de vraag: kopen? ja of is et niks.
Je kan ook bij dat landhuis op de berg een mafia bak halen.Op zondag 26 mei 2002 22:49 schreef Royz het volgende:
Die rijd superrelax. Daar heb ik het mee gehaald
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Simpel: Kopen ? JA! (ga alle reviews maar na op internet en lees idd is even het topic doorOp zondag 26 mei 2002 23:16 schreef LAN het volgende:
Ik heb zo es een beetje die screenshots bekeken, maar het kan mij nog niet voor 100% overtuigen om het spel te kopen. Een demo is er volgens mij nog niet dus dat wordt ook weer niks.
De meeste mensen hier hebben em al gespeeld zie ik (doh). Daarom dan ook de vraag: kopen? ja of is et niks.
Demo komt trouwens niet...
Duidelijk kopen!Op zondag 26 mei 2002 23:16 schreef LAN het volgende:
Ik heb zo es een beetje die screenshots bekeken, maar het kan mij nog niet voor 100% overtuigen om het spel te kopen. Een demo is er volgens mij nog niet dus dat wordt ook weer niks.
Hij is je geld, naar mijn mening, dubbel en dwars waard.
Volledige vrijheid in t spel, boten auto's en ik geloof ook wat vliegwerk. Mensen kun je doodmaken met benen eraf, armpjes eraf en kop eraf.
Bij mij draait t heerlijk, echt nog mooie graphics.
Doen dus!
Verwijderd
One of my favourite gamesOp zondag 26 mei 2002 22:32 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Midtown madness 2
ja die poster met de gedetailleerde map is beterz he... dit is echt een cool spel en ook bij mij zeker het geld waard!Op zondag 26 mei 2002 23:13 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Anyway, dit spel is echt mijn geld waard geweest, die map is ook wel handig die je erbij krijgt....
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
Wat je moet proberen, heeft wel niet echt met winnen te maken, is 1 van de 3 auto's (cheetah) op z'n kop te duwen. Eenmaal gelukt moet je wachten totdat de race voorbij is en hem NOOIT meer uit het gezichtsveld verliezen. Vervolgens duw je met je oorspronkelijke auto de "op z'n kop liggende cheetah" terug naar je eigen garage en VOILA! een bulletproof cheetah!!Op zondag 26 mei 2002 22:49 schreef Royz het volgende:
Verwijderd
Het is een P3 600 met 196 MBram + een GF2 MX 400 64mb.
Effe het zooitje flink oom hoog krikken en dan zal ik wel 18/20 fps kunnen halen.
pIII 667
Nvidia Tnt2 Pro
256mb pc133 cl2 mem
kan iemand hem wel goed op een vergelijkbaar systeem draaien?
b.t.w ik wil wel de 3dmode gebruiken vanaf bovenaf speelt niet echt lekker met GTAIII
Verwijderd
45 sec hoe krijg je dat voor elkaarOp zondag 26 mei 2002 22:47 schreef Aerox.2000 het volgende:
Het gaat steeds beter
[afbeelding]
En heeft iemand alle 100 hidden packages al? (ik moet er nog 6)
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb namelijk maar een p3 667mhz (nog wel
Als je em goed wil runne, neem een andere vga, zo een oude tnt2 trekt et gewoon niet goed, bijna niet, of halfOp zondag 26 mei 2002 23:56 schreef duncanvdlinden het volgende:
bij mij wil die niet echt super lopen....
pIII 667
Nvidia Tnt2 Pro
256mb pc133 cl2 mem
kan iemand hem wel goed op een vergelijkbaar systeem draaien?
b.t.w ik wil wel de 3dmode gebruiken vanaf bovenaf speelt niet echt lekker met GTAIII
Hier op deze pc, amd 1400 @1553, 1024 mb, en ook een tnt2, 32 mb, runt ie ook zwaar kut, nouwja, niet constant, soms is het "perfect" en paar seconde erna is het bagger zooi.
Is hopelijk morgen, als de postbode komt iig, opgelost
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
W000t 70377037 die wil ik ookOp zondag 26 mei 2002 23:13 schreef Firecow het volgende:
w0000t
[afbeelding]
net voor het eerst gezien !!![]()
na een paar opdr88 op eiland 3 worden ze echt vet moeilijk
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
NOT! ...Op zondag 26 mei 2002 23:53 schreef Pum het volgende:
[..]
Wat je moet proberen, heeft wel niet echt met winnen te maken, is 1 van de 3 auto's (cheetah) op z'n kop te duwen. Eenmaal gelukt moet je wachten totdat de race voorbij is en hem NOOIT meer uit het gezichtsveld verliezen. Vervolgens duw je met je oorspronkelijke auto de "op z'n kop liggende cheetah" terug naar je eigen garage en VOILA! een bulletproof cheetah!!
Dat is dus echt _N_I_E_T_ zo. Ik dacht echt toen ik dat fabeltje las ergens op een of andere tips-pagina: WOW! Zo'n leipe auto, die niet kan fikken! :(~ Dus ik meteen proberen. Eerste keer knalt er al een op zijn kop. Helaas draai ik me ff om en scheurt hij al weer weg. 2e keer komen ze net iedere keer op hun pootjes terecht en 3e keer eindelijk... Ik dus eerst met mijn viper die bak helemaal terugproberen te duwen...Duurt jaren man, ben iets van een half uur bezig geweest dat ding in mijn garage te duwen. Nou, eindlijk erin, deurtje dicht, deurte open...wow wat een prachtig ding zeg...

Verwijderd
hahah LOLOp maandag 27 mei 2002 00:16 schreef CyberTijn het volgende:
hehe deze meneer is zo gehecht aan zijn auto dat ie met geen mogelijkheid z'n stuur los laat!
[afbeelding]
laten we het ermaar op houden dat het geen bug iser zijn er al zo veel
laat in het spel kom je we gafe dingen tegen moet ik zeggen..
/me gaat naar bed toe
andre hazesOp maandag 27 mei 2002 00:25 schreef Esmer het volgende:
wie is die kerel die naast je zit?
Tis alleen jammer dat meerdere mensen t spel illegaal hebben, jezus deze makers verdienen t geld zo erg!Op zondag 26 mei 2002 23:39 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ja die poster met de gedetailleerde map is beterz he... dit is echt een cool spel en ook bij mij zeker het geld waard!
Verwijderd
Eentje van mij hebben?Op maandag 27 mei 2002 00:28 schreef Firecow het volgende:
skin maken is best kut
Heb vandaag geprobeerd een Italiaanse skin te maken
Inclusief dun snorretje, lange dunne bakkebaarden, blauwe ogen en een MOB tag op z'n jas...
Moet alleen nog een zonnebril bij, maar daar had ik geen zin meer in
Verwijderd
Ik moet zo een maatje van een gast bevrijden uit de colombiaanse handen, ik ben hun terrein op, ik slacht ze allemaal met me coltje
Hoe kom ik hieruit, wat moet ik doen?
Verwijderd
1) Ga met een of andere auto naar je hideout,
2) Parkeer hem ergens vlak bij je hideout, en stap uit.
3) Schiet nou je auto naar de knoppen, zodat hij explodeert
(Kijk uit dat je niet tè dichtbij staat.
4) Vlak nadat de auto geexplodeert is, loop je je kamer
binnen en safe je dus je game..
5) Nadat je gesafed hebt (en je gaat weer naar de game)
zie je het wrak van de geexplodeerde auto nog liggen.
6) Schiet nou nog een paar keer op de auto
7) En als je ff blijft schieten zie je dat het wrak van de auto nog een keer explodeerd...
Succes
Dit is werkelijk een mega goed idee... Wie is hier een beetje creatief?? En wie wil er net ff wat tijd in steken.. Als prijs krijg je de eeuwige roemOp zondag 26 mei 2002 22:42 schreef ICBM het volgende:
Zeg mede gangstas, we moeten eigelijk een officiele GoT GTA 3 skin hebben!! any1?
(helaas is rexcore zelf totaal niet creatief... )
HOE? HOE? Wil het weten!Op maandag 27 mei 2002 00:55 schreef M4RTiN het volgende:
het is me gelukt trouwens om met de myth release de savegames te fixen, dus dat kan ook ff bij de samenvatting!!!!
Haha, dat roze puntje is erg irri. Die heb ik na 5 andere missies nog steeds altijd op de radarOp maandag 27 mei 2002 00:39 schreef Thug_powah het volgende:
boyz, kep ff alt+tab gedrukt, ik ben op eiland 2, missie, ik heb net zo een colombiaanse truckje "geleent:)"
Ik moet zo een maatje van een gast bevrijden uit de colombiaanse handen, ik ben hun terrein op, ik slacht ze allemaal met me coltje, en toen kwam er een tekstje, maar ik was in close combat, dus heb het niet allemaal gelezen, nu blijft er zo een roze puntje in het midden van het terrein. Ik loop er naar toe en er gebeurd nix, ik ram er met me wagen op en er gebeurd nog nix en ik probeer het nog eens met mijn colt aan flarden te schieten maar dat lijkt ook niet te helpen.
loop maar es langs die garage deurenOp maandag 27 mei 2002 00:39 schreef Thug_powah het volgende:
boyz, kep ff alt+tab gedrukt, ik ben op eiland 2, missie, ik heb net zo een colombiaanse truckje "geleent:)"
Ik moet zo een maatje van een gast bevrijden uit de colombiaanse handen, ik ben hun terrein op, ik slacht ze allemaal met me coltje, en toen kwam er een tekstje, maar ik was in close combat, dus heb het niet allemaal gelezen, nu blijft er zo een roze puntje in het midden van het terrein. Ik loop er naar toe en er gebeurd nix, ik ram er met me wagen op en er gebeurd nog nix en ik probeer het nog eens met mijn colt aan flarden te schieten maar dat lijkt ook niet te helpen.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Voor zover ik weet, NOG niet mogelijk...Op maandag 27 mei 2002 01:37 schreef bbarten81 het volgende:
Weet iemand hoe je nou framerate kan laten weergeven in het spel of is dat niet mogelijk?

Zo ziet hij er ingame uit :

Is eerste versie, morgen zal ik wel verder kloten maar ga eerst lekker slapen

ik had mijn eigen foto erin gezet... 't is alleen jammer dat het formaat van zijn hoofd niet helemaal overeen komt niet die van mij
[plug]

[/plug]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
kan je die helikopters ook neerschieten zonder bazooka? Zo ja, met wat?Op zondag 26 mei 2002 23:13 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Zit nu net op eiland 2, echt geinig dat je lekker met die bootjes kan varen.
En met die sniper rifle iemands kop eraf pompen is helemaal t einde, leuk hoor vanaf een dakje...
5 politie heli's neergehaald, had 5 sterren politie achter me aan, komen ze met van die mafia auto's je even opzoeken, valt amper aan te ontsnappen (de metreo is een tijdelijke oplossing)
(BLIJ)
Want ik heb in level 2 nog geen bazooka's...
Of krijg je die misschien in een missie?
Verwijderd
Je kan die kopen als je dat army kereltje moet reddenOp maandag 27 mei 2002 06:58 schreef hicham het volgende:
[..]
kan je die helikopters ook neerschieten zonder bazooka? Zo ja, met wat?
ja die krijg je na 1 van die missies van de wc dudeOp maandag 27 mei 2002 06:58 schreef hicham het volgende:
[..]
kan je die helikopters ook neerschieten zonder bazooka? Zo ja, met wat?
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
ik ookOp maandag 27 mei 2002 01:14 schreef steve_jacks het volgende:
[..]
HOE? HOE? Wil het weten!
Mijn record is nu 700 seconde, maar toen ging ik kloten en stortte ik neerOp zondag 26 mei 2002 23:59 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
45 sec hoe krijg je dat voor elkaar
ps: wel met de aangepaste Dodo
BF1: Don-Panio
hmmm, dan moet je vooral 's ochtends eens door de stad rijden (tussen 05:00 en 07:00). Dan kom ik meestal de meeste tegen moet ik zeggen.Op maandag 27 mei 2002 00:03 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
W000t 70377037 die wil ik ook
net als die flatbed trucks, die zie je meestal ook 's ochtends
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik vond het ook heel erg lastig. Mocht het echt allemaal niet lukken kijk dan ff hierOp maandag 27 mei 2002 08:29 schreef Phydomir het volgende:
damn.. die two-faced tanner missie is echt fucked-up lastig.. klote politie
Verwijderd
Hoe krijg je die framerate te zien! Ik dacht dat je ingame fraps moest intikken maar dat werkt niet!Op zondag 26 mei 2002 23:53 schreef Esmer het volgende:
Beter kep gta3 op me broertjes pc aan de praat wel 10/12 frames per sec in veel actie maar toch.
Het is een P3 600 met 196 MBram + een GF2 MX 400 64mb.
Effe het zooitje flink oom hoog krikken en dan zal ik wel 18/20 fps kunnen halen.
Heb dit al vaker gevraagd dus hoop dat nu wel iemand reageerd!
Ik draai m op 800x600 16 bits met een geforce 2 mx kaart.
Verdere specs zie sig.
zet trial uit... zucht....Op maandag 27 mei 2002 08:47 schreef OhMyGod het volgende:
Ik heb nu ook gta3 maar ik vind het beeld zo verrekte wazighoord dat zo of moet ik gewoon kijken voor betere/andere drivers
Ik draai m op 800x600 16 bits met een geforce 2 mx kaart.
Verdere specs zie sig.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ja idd.. het staat aan het begin van dit topic manOp maandag 27 mei 2002 08:48 schreef Phydomir het volgende:
[..]
zet trial uit... zucht....

Tja sorry ik zit nu op mijn werk en ik kan het niet maken om 31 topics door te lezen om zo antwoord op mijn vraag te krijgen (sorry)Op maandag 27 mei 2002 08:48 schreef Phydomir het volgende:
[..]
zet trial uit... zucht....
maar wat bedoel je met het uitzetten van trial
misschien dat sommige mensen 't mooi vinden?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
staat aan het begin van dit topic hoor..Op maandag 27 mei 2002 08:56 schreef OhMyGod het volgende:
[..]
Tja sorry ik zit nu op mijn werk en ik kan het niet maken om 31 topics door te lezen om zo antwoord op mijn vraag te krijgen (sorry)
maar wat bedoel je met het uitzetten van trialStaat hij standaard op die trial dan
En wat is voordeel dan van dat wazige beeld
dat wazige beeld heeft niet echt voordeel (lijkt me) maar hij staat idd standaard aan bij display options
Verwijderd
rockstar is fucked up en moet een game beter uitwerken in plaats van een buggy game op de markt releasen...... Wanneer komen ze met zo een stomme patch of zo. Want dit werkt echt niet.Op maandag 27 mei 2002 08:56 schreef OhMyGod het volgende:
[..]
Tja sorry ik zit nu op mijn werk en ik kan het niet maken om 31 topics door te lezen om zo antwoord op mijn vraag te krijgen (sorry)
maar wat bedoel je met het uitzetten van trialStaat hij standaard op die trial dan
En wat is voordeel dan van dat wazige beeld
Verwijderd
Gewoon met een bazooka neerschieten als hij wegrijdtOp maandag 27 mei 2002 08:29 schreef Phydomir het volgende:
Neuh. Gewoon met de Barracks OL of een Flatbed zo lang achter 'm aanrijden tot ie langs het water rijdt. Als je 'm nog niet hebt aangeraakt is je Felony leeg (sterretjes dus).Op maandag 27 mei 2002 09:50 schreef Gio het volgende:
[..]
Gewoon met een bazooka neerschieten als hij wegrijdt
Dan geef je 'm een beuk en klaar is Case.
Wacht jij maar, er komen nog veel lastigere missies
Ik speel het lekker op een PS2, samen met een maat. Op de PS2 heb je toch veel meer controle (behalve het snipen dan).
We zijn nu met een missie bezig, waarbij we losgeld naar een Colombiaan (There's NO problem to kill you) moeten brengen, we vervolgens verrot geschoten worden, we half gewond ook nog es naar de stuwdam moeten, waar we door een half batiljon Colombians moeten snipen om daarna nog es een helicopter neer moeten schieten. Ik weet de naam van de missie niet meer maar hij komt na de missie "S.A.M.", ook niet echt 1 van de makkelijkste.
Verwijderd
Das de laatste missie, en die's idd redelijk moeilijk jaOp maandag 27 mei 2002 10:05 schreef Murphy het volgende:
[..]
We zijn nu met een missie bezig, waarbij we losgeld naar een Colombiaan (There's NO problem to kill you) moeten brengen, we vervolgens verrot geschoten worden, we half gewond ook nog es naar de stuwdam moeten, waar we door een half batiljon Colombians moeten snipen om daarna nog es een helicopter neer moeten schieten. Ik weet de naam van de missie niet meer maar hij komt na de missie "S.A.M.", ook niet echt 1 van de makkelijkste.
En ik vind tannen met een bazooka neerschieten toch veel simpeler, missie over in 2 seconden i.p.v. moeilijk doen met de politie achter je aan of die gast in het water beuken
Toch veel leuker manOp maandag 27 mei 2002 10:18 schreef Gio het volgende:
[..]
Das de laatste missie, en die's idd redelijk moeilijk ja
En ik vind tannen met een bazooka neerschieten toch veel simpeler, missie over in 2 seconden i.p.v. moeilijk doen met de politie achter je aan of die gast in het water beuken
Doh!! Fraps is een progje dat je moet installeren om je framerate te kunnen bekijken. Gewoon ff zoeken met Google.Op maandag 27 mei 2002 08:44 schreef floooo het volgende:
[..]
Hoe krijg je die framerate te zien! Ik dacht dat je ingame fraps moest intikken maar dat werkt niet!
Heb dit al vaker gevraagd dus hoop dat nu wel iemand reageerd!
www.fraps.com gewoonOp maandag 27 mei 2002 10:44 schreef Mottebelke het volgende:
[..]
Doh!! Fraps is een progje dat je moet installeren om je framerate te kunnen bekijken. Gewoon ff zoeken met Google.
mijn pc:
1600+ amd processor
gigabyte 7zx-e moederbord
512 mb sdram
leadtek geforce2mx400 64 mb videokaart
windows xp professional
creative live 5.1 soundblaster
zou gta3 hier op draaien en op welke resolutie
[This space is for rent]
CORNERSLIKEMAD Improve Car Handling
hoogstens 800X600, als je mazzel hebtOp maandag 27 mei 2002 10:49 schreef PoweRoy het volgende:
eeej,
mijn pc:
1600+ amd processor
gigabyte 7zx-e moederbord
512 mb sdram
leadtek geforce2mx400 64 mb videokaart
windows xp professional
creative live 5.1 soundblaster
zou gta3 hier op draaien en op welke resolutie

PSN: DutchTrickle PVoutput
Moet je eens toeteren met deze cheat, vlieg je meter de lucht inOp maandag 27 mei 2002 11:17 schreef Firecow het volgende:
De t*fes wat rijd dit kut zeg
CORNERSLIKEMAD Improve Car Handling
Verwijderd
Verwijderd
Oeps sorry.....Op maandag 27 mei 2002 10:44 schreef Mottebelke het volgende:
[..]
Doh!! Fraps is een progje dat je moet installeren om je framerate te kunnen bekijken. Gewoon ff zoeken met Google.
Op maandag 27 mei 2002 10:46 schreef aftermath het volgende:
[..]
Thanks! zal gelijk effe kijken!
www.fraps.com gewoon
plz help ff me need it badly wanna flyyy!
Solly voor de late reactie, maar ik heb hem aan de gang gekregen en ja, dan ben je snel verslaafdDoor CyClopSs - zaterdag 25 mei 2002 17:56
mag je geen link geve maar je moet een patch downen en dan doet ie ut weer
en btw die link staat helemaal aan het begin op dit forum page 1
die patch was het niet, sterker, het was niet eens de software. Ik legde (
verders draai ik 1024x768x32bits en het draait als een trein
ik ben bezig met een Ali G skin, hij is alleen nog niet helemaal af
ik heb achterop mijn jas: Juggernaut kills people
staan
ellende is alleen dat ie het ook spiegeld
Cartel Cruiser. Tussen je huis en het ziekenhuis, bij die bouwplaatsen.Op maandag 27 mei 2002 11:57 schreef CyberTijn het volgende:
Ik moet zo'n missie doen voor zo'n dude op die hometrainer weet je wel in level 2. Het is de bedoeling dat ik een gang-car jat van die colombianen (waar ik overigens geen dikke maatjes mee ben). Anyway, in wat voor auto rijden die dudes ? Ik kan geen colombian gang-car vindenplzz help
De allerlaatsteOp maandag 27 mei 2002 10:18 schreef Gio het volgende:
[..]
Das de laatste missie, en die's idd redelijk moeilijk ja
Ik heb 52 mensen met mijn taxi weten te vervoeren. Bij 50 kreeg ik een page berichtje dat er ook diablo-taxi's (of hoe ze ook heten) zijn die ik kon krijgen door een bepaald telefoonnummer te bellen.Op zondag 26 mei 2002 20:42 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Volgens mij is dit um dan, ik had die 100 passagiers op eiland 2 gehaald, maar deze vond ik dus op eiland 1 (portland) en hij staat er iedere keer weer btw als je 1tje meeneemt
Kan ik er nu al eentje bij die garagehouder halen (zie screenshot boven) of moet ik het nogmaals proberen met 100 passagiers?
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Nu zit ik zwaar te denken om em origineel te kopen!
Maar nu is mijn vraag heb ik bij het origineel niet al die grafische en save/load problemen?
Verwijderd
sim-pelOp maandag 27 mei 2002 08:29 schreef Phydomir het volgende:
ik dacht het niet neeOp maandag 27 mei 2002 13:14 schreef JMurc het volgende:
Ik heb GTA3 sinds gisteren, van een maat gekregen.
Maar nu is mijn vraag heb ik bij het origineel niet al die grafische en save/load problemen?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
1024X768X32 heb ik vrijwel altijd 30 fps
Zijn er mensen die boven de 30 uitkomen met fraps? en hoe doe je dat moet je dan de vsync aan of uit zetten of die andere optie?
P4 1,8 256 mb sdram gf3ti 200
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
bullsh*t..Op maandag 27 mei 2002 11:18 schreef Maverick het volgende:
[..]
hoogstens 800X600, als je mazzel hebt
ik draai het hier op mn 2de pc @ 1024x768 32bits tis een amd 1100 met GeForce 1 DDR en 192mbram... lekker vloeiend
op mn Tb 1333@1450 met radeon8500 draai ik hem ook vloeiend.. maar dan op 1600x1200
deze game 0wnt echt... de vetste singleplayer game sinds jaren...
Ik quote graag mezelfOp maandag 27 mei 2002 12:35 schreef Murphy het volgende:
[..]
De allerlaatste![]()
![]()
Maar ja dus. Ik ben er gewoon achter gekomen dat we met de laatste missie van GTA3 bezig zijn. Ik ben kapot. Mijn maat en ik sluiten ons morgen op met zijn PS2, mijn 70-cm TV en GTA3 om volledig van de Laatse Missie te genieten.
Steunbetuigingen zijn hartelijk welkom
Verwijderd
Alle sub-missies al gedaan?Op maandag 27 mei 2002 13:46 schreef Murphy het volgende:
[..]
Ik quote graag mezelf
Maar ja dus. Ik ben er gewoon achter gekomen dat we met de laatste missie van GTA3 bezig zijn. Ik ben kapot. Mijn maat en ik sluiten ons morgen op met zijn PS2, mijn 70-cm TV en GTA3 om volledig van de Laatse Missie te genieten.
weet echt niemand dat dan? heeft iedereen em hier illegaal?Op maandag 27 mei 2002 13:14 schreef JMurc het volgende:
Ik heb GTA3 sinds gisteren, van een maat gekregen.
kom op zeg??
zover ik weet heb je geen save/load probleem, maar als je xp krijgt Draait dan moet je alsnog ff die patch (servicepack/hotfix) instaleren..Op maandag 27 mei 2002 13:58 schreef JMurc het volgende:
[..]
weet echt niemand dat dan? heeft iedereen em hier illegaal?
kom op zeg??
Nee.....ga ik zeker doen! Er is nog genoeg uit te vinden....Op maandag 27 mei 2002 13:47 schreef Gio het volgende:
[..]
Alle sub-missies al gedaan?
ook al 100 x met taxi/politieauto/ambulance en brandweerwagen 'missie' gedaan?Op maandag 27 mei 2002 13:46 schreef Murphy het volgende:
[..]
Ik quote graag mezelf
Nee?
Dit topic is gesloten.