Zaterdag m'n eerste lan feestje... Groentje in de breedste zin van het woord. (5x UT met z'n 4-en).
M'n PC wordt vrijdag-namiddag geleverd met SOF-II, en zal dus zaterdag ontgroend worden... Kan iemand mij aan een snelle multiplayer guide helpen?
Puur text, tips, keyboard lay-out etc. Ben echt in nood... (new in town; NL vs IT)
Is voor mij wel een belangrijke avond. Woon inmiddels in Toscane, en hoop zaterdag wat mensen ontmoeten, zou niet graag na een minuut of 4 dood en begraven zijn.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Dan moet je helemaal voor op de boeg zijn en daar zit als het goed is een hendel waar mee je de cargo doors mee kan ontblokken en dan moet je met die pas naar de stuurhut en daar de deuren open maken , als ik het goed hebDond3r schreef op 25 september 2002 @ 18:28:
Ik zit vast op een boot.. kweet niet hoe ik verder kan, heb die hele boot al uitgekamt, ik moet naar de cargo zegtie.. hoe kom ik daar? (heb die rode pass al enzo)
waar heb je die pass gevonden danDond3r schreef op 25 september 2002 @ 18:28:
Ik zit vast op een boot.. kweet niet hoe ik verder kan, heb die hele boot al uitgekamt, ik moet naar de cargo zegtie.. hoe kom ik daar? (heb die rode pass al enzo)
ik heb een vermoeden waar ie ligt..in de stuurkamer?? maar hoe kom ik daar in godsnaam in, als ik die deur probeer opente maken zegt ie locked
en nog iets: ben ik de enige die de gameplay van Sof1 toch beter vind???
2 is ook wel redelijk, maar sof1 ownde qua gameplay
PIII 800@804 Mhz
ik ben verder, ik zit nu in Hong Kong, met overal die snipers op die balkons.......
nu heb ik alles dood geknalt wat maar dood valt te knallen, en alle balkons afgespeurd, maar ik vind dus geen uitweg naar een pakhuis dat je moet zoeken ofzoiets???
eimand die weet hoe ik verder moet???
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Moet je wel je wapen wegdoen anders begint die te schieten!Crash-Override schreef op 25 mei 2002 @ 19:06:
[...]
daar waar je die gozer je treintickets moet laten zien denk ik
gewoon doorlopen, erlangs af naar de volgende deur (de wc's)
daar staat iemand die je tickets geeft
Je moet langs het punt waar die twee auto's staan te fikken door van balkonnetje naar balkonnetje te huppelen (hint: uithangborden).ViperGTS schreef:
kickje
ik ben verder, ik zit nu in Hong Kong, met overal die snipers op die balkons.......
nu heb ik alles dood geknalt wat maar dood valt te knallen, en alle balkons afgespeurd, maar ik vind dus geen uitweg naar een pakhuis dat je moet zoeken ofzoiets???
eimand die weet hoe ik verder moet???
oww tnx, was ik nog niet opgekomenDroogKloot schreef op 05 oktober 2002 @ 00:50:
[...]
Je moet langs het punt waar die twee auto's staan te fikken door van balkonnetje naar balkonnetje te huppelen (hint: uithangborden).
PIII 800@804 Mhz
zit nu bij dat soort vliegtuig op het dak van het ziekenhuis......supervet btw
maar moet ik dat ding nu uit de lucht knallen of wat is de bedoeling, want ik heb al mn munitie al op dat ding opgemaakt en het vliegt nog steeds
oeps ik heb best lang zitten spelen zie ik nu, morgen nog maar eens kicken
PIII 800@804 Mhz
geluktRubenDJ schreef op 09 oktober 2002 @ 11:08:
Ja dat vliegtuig moet je neerhalen.Gewoon een beetje op de motoren mikken met je guns, ik had de mazzel dat ik een granaat precies goed mikte, toen was ie al een heel eind kapot.
ik zit nu ergens in de sneeuw........
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Zat (denk ik) even niet op te letten toen ik achter Taylor aanliep in dat geïnfecteerde dorp in Colombia en zij haar info liep te spuien.
Ik ben op het punt dat ze bij de waterbron klaar is met praten, ze loopt dan een klein stukje door naar een nieuwe 'tunnel', maar daar blijft ze staan.
Wat is nou de bedoeling? Moet ik weer teruglopen? Moet ik alleen doorlopen (dan kom je uit in een ruimte, waarvanuit je verder kan door een 'tunnel' die is afgesloten door een niet opengaande (glazen) deur en een gewone deur die niet open gaat.
Vanuit de ruimte met de waterbron kunnen je ook nog doorlopen naar een ruimte waar twee scientists bezig zijn bij een computer.
Kan iemand mij vertellen hoe ik hier verder kom? Ik loop nu maar wat doelloos rond.
Proud [DPC]Clan_Delft member
Specs: AMD Athlon 64 X2 4400+ | ASUS mobo | 4x 1024MB PC6400 DDR2
Voor uitgebreide specs zie http://specs.tweak.to/2994
PIII 800@804 Mhz
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
en dan zie je haar vet in een filmpje creperen
PIII 800@804 Mhz
Ik heb het level overnieuw opgestart en toen bleek dat ze had door moeten lopen. Foutje in het spel dus, want ze bleef de eerste keer staan.
Anyway, ze moet dus NIET worden vermoord.
en krijg ik deze melding

ik heb de 2 patches al geinstalleerd maar het helpt niet
ik heb de legale versie
iemand een idee?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
ik zit weer ram vast nl:
in die sneeuw levels, ik heb ergens de power uitgezet en nu moet ik door het donker dezelfde weg als ik ben gekomen ongeveer teruglopen, ik kom dan uit op een grote ruimte waar 3 vrachtauto;s staan met licht aan, hier was ik dus ook al in de heenweg geweest
afijn deze pic zal het duidelijker maken:
dit is dus aan de linkerkant van die 'ruimte' als ik die hendel overhaal valt dat ding naar beneden en neemt een stuk vd reling mee
maar wat ik daar nu aan heb
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Moest je explosieven pakken op van die liften die je naar je toe moest halen door een hendel over te halen , dus ik ik die explosieven gepakt en weer terug naa binnen gegaan kon je een explosief neer legge bij een soort machine in een lab. Maar weet ik niet hoe ik verder moet !?!? en is maar klein stukje level waar ik doorheen loop , maar ik kan nergens meer heen ,
Wat moet ik doen???
ehm je moet 3 van die dingen opblazen dus ik weet niet precies welke je bedoeltVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 19:49:
Ik zit ook vast in het level Labs 1,2,3
Moest je explosieven pakken op van die liften die je naar je toe moest halen door een hendel over te halen , dus ik ik die explosieven gepakt en weer terug naa binnen gegaan kon je een explosief neer legge bij een soort machine in een lab. Maar weet ik niet hoe ik verder moet !?!? en is maar klein stukje level waar ik doorheen loop , maar ik kan nergens meer heen ,
Wat moet ik doen???
bij eentje blaast ie de muur mee op, en kun je door dat gat dus verder
en eentje kan ik me herinneren moet je ff teruglopen waar 3 ramen zijn, waar door de ontploffing de reling kapot is, je kunt hier doorheen en dan is er een klein gat waar je doorheen moet kruipen, hier kwam ik ook pas na een tijdje achter
en de laatste dan zit die 'buis' in een omhulsel waar je niet bij kunt, maar ik denk dat je daar nog niet bent dus dat zal ik niet vertellen, als dat wel het geval is hoor ik het wel
ik ga nu weer ff spelen, denk dat ik het over een paar uurtjes heb uitgespeeld
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
gewoon als je zo'n tekentje in beeld krijgt 'E' inhouden (bij mij dan) totdat het rode balkje vol is
dan wegrennen
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
http://www.ravengames.com/sof2/walkthrough/index.php
Hier staan veel nuttige tips met betrekking tot het uitspelen van het spel. Dus als je ergens vastzit...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:25:
kan iemand mij helpen?? ik heb een geforce4 126 mb en bij sof2 krijg ik allemaal grijze vlakken. Ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. ik heb ook al de nieuwste drivers geinstalleerd.
Goh heb jij een Geforce met 126 MB :0
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik zit hier vast:
Ik moet de power grid disablen.. ik heb daar achter al 3 schakelaars omgezet, en daarna zei hij dat ik de powergrid moet disablen...
heb het hele beschikbare level al doorgelopen...
waar moet ik zijn?
[ Voor 42% gewijzigd door Pubbert op 12-12-2002 14:59 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
tampert, kriminalpolizei
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Enkele tips gevonden, maar niets bruikbaar.
Zag het doosje liggen en dacht van "ach, laten we nog eens wat schedelpannen uit elkaar doen spatten
Probleem : ik kan niet saven, geen quicksave of gewone save, ie lockt gewoon.
Auto-save doet ie blijkbaar wel (nou moe
En nee, geen warezversie, legaal gekocht.
Originele versie, patch 1.01, 1.0.2, gold patch, doet er al niet toe, ie crasht gewoonweg.
Ook alle catalysts van 3.7 t/m 4.9b geprobeerd, maar njente
Uit wanhoop ook een hele resem nocd-exe's en dito patches geprobeerd, maar de g*dverdomde k*tl*l weigert gewoon (ja ik ben kwaad)
Is al een lange tijd geleden dat ik het nog gespeeld heb, maar vroeger had ik er dus geen problemen mee. Loopt als een zonnetje voor de rest, maar van de F5 knop kan ik maar beter afblijven, en saven via het menu geeft hetzelfde resultaat.
Iemand, alsjeblieft? *slijm slijm*
specs (maar daar zal het wel niet aan liggen) :
A7V600 (klote-AN7 doorgefikt
XP1800 @ 2.3GHz (op 1533MHz doet ie het ook, dus aan oc ligt het niet, met m'n XP2800+ idem)
1024MB OCZ EL PC3200 DDR
Sapphire Radeon 9800Pro @ default
SB Live 1024 (ik wil mijn soundstorm terug
reeks HD'tjes
W2K Pro SP4 UK
DX9b
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima