[SoF 2] Zit je vast, stel hier je vragen! deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 983 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
Goed, dit is dus een topic om vragen te stellen over SoF 2, waar je vast zit.

En nu begin ik gelijk: in Praag in dat level 'Trainstation' moet je ongezien naar de controlroom gaan. Nu ben ik al een eind, alleen nu zit ik echt vast. Er staat zo'n guard uit het raam te kijken, en ik moet per se daar langs, ergens anders kan niet. Maja, als ik uit het raam jump, ziet ie mij natuurlijk, en is die doctor gecaptured...

Wie weet hoe ik dit moet aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 01:25

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

spel heb ik morge meschien binne dan pas kan uj he hekoen in de beta was er nix van dat je niet gezien mocht worde ander zet je ff cheats aan en doe je notarget in console

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Ik zit nog helemaal in het begin van het level bij het trein station.

Ik spring van die auto af waar die mitrailleur op zit en dan ?

Verderop staat er een wacht voor de deur, die me waarschijnlijk niet mag zien want als ik hem doodchiet moet ik opnieuw beginnen met het level.

Maar hij staat voor een deur, hoe kom ik daar nou langs en wat moet ik doen ? ?

Wie kan me voorbij dit stukje helpen, ik wordt er zo moe van :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Hmm ik heb hem al, je moet gewoon die gast met je knife steken, niet met primary attack, maar secondary, zodat je een mes in zijn hoofd gooit, ze horen dan niets en het alarm gaat niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op zaterdag 25 mei 2002 19:03 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik zit nog helemaal in het begin van het level bij het trein station.

Ik spring van die auto af waar die mitrailleur op zit en dan ?

Verderop staat er een wacht voor de deur, die me waarschijnlijk niet mag zien want als ik hem doodchiet moet ik opnieuw beginnen met het level.

Maar hij staat voor een deur, hoe kom ik daar nou langs en wat moet ik doen ? ?

Wie kan me voorbij dit stukje helpen, ik wordt er zo moe van :(
Welke bedoel je precies, ik heb het level gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45
Op zaterdag 25 mei 2002 19:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

daar waar je die gozer je treintickets moet laten zien denk ik ;)

gewoon doorlopen, erlangs af naar de volgende deur (de wc's)
daar staat iemand die je tickets geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Inderdaad :)
Ik zit nu in de rimboe, ga zo weer verder. Is wel mooi dat er een topic voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=468058/1/25]

n00bs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

w8 maar tot jij vast zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zaterdag 25 mei 2002 20:04 schreef ReV3rEnD het volgende:
[topic=468058/1/25]

n00bs :P
das nog van de bèta, dat telt niet :P

ach, wat maakt het uit?
imo niet veel, aangezien de final duidelijk verschilt van de bèta
maar mochten ze em dichtgooien, dan weten we tenminste waarom :+

edit:

hahaha, lol
zie net dat die andere dicht is
dussuh, lekker puh ReV3rEnD :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik ben nu ook bij de trainstation, maar er staat een tekentje boven mij armor balk...wat betekent dat?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Jah ik kom ook niet voorbij dat stuk dat je die trein aan moet zetten. Waar zit die ctrl room? ksnap r nix van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Je moet naar de wachtruimte: groene deur links

Je loopt naar boven, dan zit er een gat in de muur (eerst die kratten met je mes "weghakken"

de guards mollen met je mes kom je in de hal met die auto's loop je naar boven, spring je op de rand, ga je naar het andere gedeelte ga je de groene deur in.. staat een guard te kijken naar het perron... dood maken.... spring je op de trein, spring naar het andere treinstel... daar zie je links de control room

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet vast, maar weet iemand hoe je bots kunt aanzetten? In de beta versie zaten geen bots, in de final wel (als het goed is tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04
Ok ik zit dus ook vast. Ik zit op het dak van het ziekenhuis tegen die helicopter te vechten. In het intro filmpje voor het gevecht word je aandacht op de linker motor gewezen. Deze heb ik ook 1 keer geraakt. Dat ding brand nu maar ik krijg hem niet neer hoe hard ik hem ook raak daarna.

Voor de mensen op het treinstation problemen. Probeer de secundary aanval met je pistool eens. Dan klop je ze neer met de kolf van je pistool.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit dus ook vast :{

hier de screenies:

als ik naar links kijk:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/shot0012.jpg

als ik vooruit kijk:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/shot0013.jpg

als ik naar rechts kijk:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/shot0014.jpg

als ik achteruit kijk:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/shot0015.jpg

als ik verder naar achter loop en achteruit kijk
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/shot0016.jpg

en dan te bedenken dat het pas het eerste leven is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
plaatje 4 rechtermuur zit een ladder naar boven. goed kijken. :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 28-10 14:17

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op zondag 26 mei 2002 18:18 schreef Red_Cell het volgende:
Ok ik zit dus ook vast. Ik zit op het dak van het ziekenhuis tegen die helicopter te vechten. In het intro filmpje voor het gevecht word je aandacht op de linker motor gewezen. Deze heb ik ook 1 keer geraakt. Dat ding brand nu maar ik krijg hem niet neer hoe hard ik hem ook raak daarna.

Voor de mensen op het treinstation problemen. Probeer de secundary aanval met je pistool eens. Dan klop je ze neer met de kolf van je pistool.
je moet voor de RMG met bots via single player de RMG opstarten niet via MP want daar zitten geen bots in nee

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 28-10 14:17

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op zondag 26 mei 2002 19:58 schreef Red_Cell het volgende:
idd, dat zegt ie zelfs. als je dat gedeelte binnen loopt zegt ie tegen zichzelfs: "hmm the fire-escape"

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje offtopic maaruh, als je gore in je demo wilt...
Enabling Gore in the SP Demo
To enable gore in the SP Demo, follow these steps (provided by Blue's):
Add +set lock_blood 0 to the end of your SoF2.exe command line and run the game.
Once in the game, pull down the console with shift-~
Enter menu lock into the console.
This should bring up a menu that will allow you to turn on all of the gore options and set a new password (you can leave the password field blank, as well).
Je kan ook cheaten in de 2 levels van de demo (niet dat 't nodig is maar voor de slechte gamers onder ons :P )
Selecteer de SoF2 SP demo snelkoppeling, ga naar eigenschappen/properties zet achter het doel/target (waar nu iets van "C:\Program Files\Soldier of Fortune Single Player demo\sof2spdemo.exe" staat "+set sv_cheats 1" zonder de aanhalingstekens. Het hoeft niet binnen de aanhalingstekens van de bestaande opdracht. Start de demo op en druk in het spel de ~ en shift tegelijk in, nu komt de console omhoog. Daar kun je de gewone Quake 3 cheats gebruiken, eigenlijk zijn god (godmode) en give all (alle wapens) de enige nuttige.

Daarnaast is er ook een (nieuwe?) patch voor de volledige versie die het volgende fixed:
Fixed crash in EAX sound code when playing old sounds
Fixed crash in DM when getting killed by standing over a flaming body
Fixed crash in DM for Arsenal caused by weapon switching / inventory bug
Added a check for invalided saved game files in the menu code
Changed the "Error during Initialization" dialog to report the specific error
Added view height change for MOF
Fixed a bug in detection of remote IP address for systems with multiple IPs
Circumvented W2K bug in SetProcessWorkingSetSize().
This call would basically not allow various GL implementations to initialize under W2K. Removed the call to that function.
Re-organized CD copy protection
Made it so that the winsock error WSAECONNRESET doesn't drop you to the console
Deze is hier te downloaden:
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=41670

Mijn excuses voor de Fileplanet :r link O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 19:58 schreef Red_Cell het volgende:
ja toen ik loadde van de save file zat dat hek ineens dicht en kon ik niet naar die ladder, dus ff een andere save file gepakt

maar idd, ik had der ff niet aan gedacht om over die rigel te lopen ;)

tx :)

tis wel te merken dat het een beta is, met dat hek dan, ene x was dat open dan weer dicht, en de wapens zie je door de deuren heen als der een tegenstander achter staat (hoewel dat met de MP test ook was )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10 19:38
Ja ik kan wel wat help gebruiken. Ik zit momenteel in het tweede deel geloof ik van hongkong..uhmm dat je eerst uit dta bootje komt en dan langs al die warehuizen loopt. Op een gegeven als je doorloopt dan kan je niet verder...als je een stukkie terug loopt kan je door een paar kisten lopen en dan kom je bij een groot fence geval en een soort guard huisje (ramen met metaal ervoor enzo) Daarachter staat dan een errr heftruuk. Als je die gebruikt gaat een kissie omhoog zodat je blijbaar over die muur ken jumpen.
Nou als ik dan p dat kissie staat wat omhoog is gegaan kom ik echt op geen mogelijkheid over die muur hoor...krijg trouwens wel text in beeld dat ik naar voren moet lopen voor de exit....maar dat gaat moeilijk met een muur voor je harses :) Wie o wie helpt mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
Op zondag 26 mei 2002 22:34 schreef SCaffa het volgende:
een heel verhaal
Ernaast staan nog 2 kisten... Jump op de eeste, de 2de en vervolgens op de kist die je omhoog gedaan heb. en je kan over de muur springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op zaterdag 25 mei 2002 19:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Pfffff... ik weet het niet meer hoor :)

Ik zit in het allereerste gedeelte van het treinstation, dus voor alle duidelijkheid daar waar je begint dat je nog op die vrachtwagen staat en de dokter zegt dat we het gehaald hebben.

Vervolgens spring ik dan van die vrachtwagen af en als ik dan naar die wc loop waar ik dat koffertje moet krijgen kom ik voorbij zo'n ventje (die daar wacht staat te houden) die begint dan te schieten.

Maar als ik kan hem niet killen want dan moet ik het level opnieuw beginnen.

Okee zeggen jullie dan je moet een mes in z'n strot gooien MAAAAR...die dokter rent toch als het level begint meteen naar die wc toe (en dus langs dat ventje dat wacht staat te houden) moet je hem voor zijn of zo ? ?

Wie kan mij exact vertellen hoe die dit gedeelte heeft aangepakt.

Ik zit nu al dagen vast HELP ! :'(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
Op maandag 27 mei 2002 11:08 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Ok simpel, eerst druk je op 0 gevolgd door enter (je bergt je wapen weg) vervolgens loop je door naar die wc, je praat met je oude maatje en op een moment kan je je koffer pakken. Met die koffer loop je naar 't loket. Hier moet je ff wachten totdat het maatje uit de wc links in een deur verdwenen is. Is die weg kan je je Use key gebruiken op die loketist. "Zoem" en de deur is open. Je loopt 't perron op en je pakt je pistool, met je secundary attack van je pistool sla je die bewaker neer. Je loopt naar links en merkt dat je de 2de of 3de deur kan open "inbreken". De professor loopt naar buiten en gelijk de trein in.

Vanaf daar mag je het weer zelf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 27 mei 2002 11:08 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Ik zit in het allereerste gedeelte van het treinstation, dus voor alle duidelijkheid daar waar je begint dat je nog op die vrachtwagen staat en de dokter zegt dat we het gehaald hebben.

Vervolgens spring ik dan van die vrachtwagen af en als ik dan naar die wc loop waar ik dat koffertje moet krijgen kom ik voorbij zo'n ventje (die daar wacht staat te houden) die begint dan te schieten.

Maar als ik kan hem niet killen want dan moet ik het level opnieuw beginnen.

Okee zeggen jullie dan je moet een mes in z'n strot gooien MAAAAR...die dokter rent toch als het level begint meteen naar die wc toe (en dus langs dat ventje dat wacht staat te houden) moet je hem voor zijn of zo ? ?

Wie kan mij exact vertellen hoe die dit gedeelte heeft aangepakt.

Ik zit nu al dagen vast HELP ! :'(
Druk voor de gein eens op TAB, dan zie je dat je niet gezien mag worden door die lui, je moet sneaky achter hun komen, en dan een mes in zijn goofd gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
Op maandag 27 mei 2002 11:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Druk voor de gein eens op TAB, dan zie je dat je niet gezien mag worden door die lui, je moet sneaky achter hun komen, en dan een mes in zijn goofd gooien.
Of zoals ik al zei een secundary aanval van je pistool werkt ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
ben er eindelijk uit :) :)

Ik liep naar die wacht toe met wapen :Z

Zonder wapen kon ik gewoon voorbij lopen het koffertje met paspoorts ophalen en aan die wacht geven.

bedankt voor de tips in ieder geval

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10 19:38
Op maandag 27 mei 2002 10:08 schreef Red_Cell het volgende:

[..]

Ernaast staan nog 2 kisten... Jump op de eeste, de 2de en vervolgens op de kist die je omhoog gedaan heb. en je kan over de muur springen.
Errmmm dank je voor de reply maar zoals ik al zei ik sta dus op het kissie die omhoog is gegaan door de heftruck :| Ik krijg zelfs al de text in beeld van move forward to exit. Ik sta dus op die kist en ik kan op geen mogelijkheid over die muur jumpen :| Iemand die wel goede raad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
Op maandag 27 mei 2002 16:35 schreef SCaffa het volgende:

[..]

Errmmm dank je voor de reply maar zoals ik al zei ik sta dus op het kissie die omhoog is gegaan door de heftruck :| Ik krijg zelfs al de text in beeld van move forward to exit. Ik sta dus op die kist en ik kan op geen mogelijkheid over die muur jumpen :| Iemand die wel goede raad heeft?
Probeer eens opzij over de muur te lopen. Ik herriner me nu dat ik het zo heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

ik zit al in het eerste level vast ... ben nu aan de voorkant van het hotel maar ik moet via het dak zegt ie alleen kan ik nergen een opening vinden ... weet iemand nog waar en hoe hij het hotel is binnengekomen ???

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op maandag 27 mei 2002 18:32 schreef Chief_B het volgende:
ik zit al in het eerste level vast ... ben nu aan de voorkant van het hotel maar ik moet via het dak zegt ie alleen kan ik nergen een opening vinden ... weet iemand nog waar en hoe hij het hotel is binnengekomen ???
hhm volgens mij ben je waar je die deur open moet maken.

er zit aan het einde ergens een deur die je open moet maken die op slot zit (spatie inhouden)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

Op maandag 27 mei 2002 19:03 schreef aftermath het volgende:

[..]

hhm volgens mij ben je waar je die deur open moet maken.

er zit aan het einde ergens een deur die je open moet maken die op slot zit (spatie inhouden)
moet je dan voor het hotel langs ???

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-10 09:39
ik zit ook vast :(

In de junlge... moet ik zo'n gast uit een kooi oid halen.. maar dr zit dynamiet op de deur. Hoe krijg ik die kerel er nou uit? :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
oooh spatie inhoude...DOH
netzoals in level 1 dus :P

Weet iemand btw hoe je mission objectives kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAB indrukken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
waar kan ik het spel nu al kopen? (Emmen) niet bij Dynabyte namelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op maandag 27 mei 2002 22:43 schreef Rekkie het volgende:
waar kan ik het spel nu al kopen? (Emmen) niet bij Dynabyte namelijk :9~
nergens :P
tenminste nog niet dat ik weet,
denk uiteindelijk bij Intertoys, Bart Smit e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik zit in Colombia. Ergens kom je bij een zooi houten kistjes en van die "inca" stenen. Links daarvan zit een soort bunker met machinegeweer, ik kom er niet langs... zelfs niet rennend. Hoe schakel ik dat ding uit?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

^^^ Erg snel dekking zoeken achter zo'n steen en dan door steeds opzij te leunen die gast vol lood pompen. Granaat (als je die hebt tenminste) werkt nog beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Op maandag 27 mei 2002 22:36 schreef lill_cuz het volgende:
TAB indrukken :Z
Oja :D

Het lijkt btw wel alsof bijna niemand SOF 2 speelt.. .why not?

I weet het, GTA 3 :P
Maar die heb ik nou al 100 keer gespeeld.. begint ook een beetje saai te worden.. ik wissel ze een beetje af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ik zit vast in Colombia,heb nu die gast uit die kooi bevrijdt (in dat kamp) en met volgens mij nu door dat hek heen. (of niet ?)

Maar hoe kom ik door dat hek ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Men neme wat dynamiet.
Men plakke dat aan hek vast met use-key.
Men kunne de rest zelf uitvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Yep, inderdaad :)

Ik moest even een savegame terug want er was iets fout gegaan.

Zit nu in dat level waar je die helicopters steeds hoort.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Wat heb ik toch elke keer :P in dat level waar op het einde van het pad dioe helicopters landen krijg ik steeds te horen dat ik de missie niet na leef.

Je moet toch naar die heli's toe ? ? ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 22:34 schreef SCaffa het volgende:
Ja ik kan wel wat help gebruiken. Ik zit momenteel in het tweede deel geloof ik van hongkong..uhmm dat je eerst uit dta bootje komt en dan langs al die warehuizen loopt. Op een gegeven als je doorloopt dan kan je niet verder...als je een stukkie terug loopt kan je door een paar kisten lopen en dan kom je bij een groot fence geval en een soort guard huisje (ramen met metaal ervoor enzo) Daarachter staat dan een errr heftruuk. Als je die gebruikt gaat een kissie omhoog zodat je blijbaar over die muur ken jumpen.
Nou als ik dan p dat kissie staat wat omhoog is gegaan kom ik echt op geen mogelijkheid over die muur hoor...krijg trouwens wel text in beeld dat ik naar voren moet lopen voor de exit....maar dat gaat moeilijk met een muur voor je harses :) Wie o wie helpt mij? :)
Ja, dit heb ik dus ook, alleen ik kan geneens op die kistjes springen. Wat ik ook doe, met een aanloop en dergelijke, ik kom zelfs niet op die kistjes die ernaast staan. hoe kom ik daar in g*dsnaam op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Hmmz ik zit vast een stukje na de brug in de jungle. Dan moet je zo'n dorpje clearen met die militairen.
Dan moet je die gevangene uit zijn kooi halen, np. Maar dan zegt die gast dat ik "the gate" moet opblazen...
Ik heb vanalles geprobeerd, maar die gate blijft intact en ik kan niks vinden wat dat ding op zou kunnen blazen. :(

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik ben nu in de Jungle een hangbrug over. Je komt dan bij een houten huisje waar je niet in kan, en vlak daarbij is een groot hek....

Hoe krijg ik dit hek open?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Laat maar, heb het al gevonden... even goed zoeken :D

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op donderdag 30 mei 2002 17:24 schreef Le_Freak ! het volgende:
Wat heb ik toch elke keer :P in dat level waar op het einde van het pad dioe helicopters landen krijg ik steeds te horen dat ik de missie niet na leef.

Je moet toch naar die heli's toe ? ? ?
[update]

Het is dat stukje dat je langs die rotsmuren naar die open plek loopt waar die heli's dan landen.

Daar moet je toch heen ? ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op vrijdag 31 mei 2002 08:15 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

[update]

Het is dat stukje dat je langs die rotsmuren naar die open plek loopt waar die heli's dan landen.

Daar moet je toch heen ? ?
I'm jeopardizing the mission zegt ie steeds als ik bij de groep wegloop.
Maar ja die gasten blijven maar staan :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Iemand ddie me even kan helpen, ik wil verder :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik zit in het begin al vast man :( Moet naar het dak van het hotel, maar hoe kom ik daar? Toch via die regenpijp?

[edit] al gevonden: de fire escape ;) [edit]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op vrijdag 31 mei 2002 10:45 schreef Le_Freak ! het volgende:
Iemand ddie me even kan helpen, ik wil verder :?
Saekerhett ?????????? jij misschien ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

le freak ... je moet in de eerste helikopter springen en de machine gun af vuren op alle gasten die eraan komen rennen ... niet bij de groep weg lopen !

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op vrijdag 31 mei 2002 22:00 schreef Chief_B het volgende:
le freak ... je moet in de eerste helikopter springen en de machine gun af vuren op alle gasten die eraan komen rennen ... niet bij de groep weg lopen !
Ja okee, maar weet je wat het is, mijn andere teamleden lopen niet door naar die helicopter.
Ze blijven ergens verderop staan.

Moet je iets doen zodat ze met je meelopen naar die heli of zo ? ?

Ik ben overigens al een keer in die heli gesprongen en acgter die mitrailleur gestaan maar toen kwamen er geen mannetjes.

Vergeet ik iets of zo :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 23:26
Zit nu in Rusland ofzo, m'n nieuwe prototype gun aan't testen, hij's echt ongelooflijk
badass :D
Zelfde ammo als de M4, single,burst en auto modes, scope, laser om de afstand mee te peilen (voor granaatwerper die er ook bij zit!) , nightvision, threat locatator, windmeter, afstandsmeter...allemaal in 1 gun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

wat zijn de cheats ik word telekns dood geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:02 schreef FallenAngel666 het volgende:
Zit nu in Rusland ofzo, m'n nieuwe prototype gun aan't testen, hij's echt ongelooflijk
badass :D
Zelfde ammo als de M4, single,burst en auto modes, scope, laser om de afstand mee te peilen (voor granaatwerper die er ook bij zit!) , nightvision, threat locatator, windmeter, afstandsmeter...allemaal in 1 gun :D
OICW dus ...
Vin et maar een schijtgun , raak der niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

le freak ... raar, zover ik weet begin je die missie met de groep en leg je een bepaald "parcour" af waarbij je een paar groepjes "boeven" tegenkomt deze moet neer knallen en uiteindelijk kom je dan bij die heli ... loop hem eens terug misschien zijn nog niet allemaal mol of kijk ff of je je objectives gehaald hebt ...

"vergeet ik iets of zo" ... je moet wel op de "use" key drukken hé als je achter de gun in de heli staat ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de (resolutie-) instellingen kan veranderen van de multiplayer mode, maar dan wel voordat je het spel opgestart hebt.

Ik krijg namelijk een foutmelding bij het opstarten van de multiplayer modus en ik denk dat ik gewoon de resolutie moet veranderen, zoals ik dat ook bij de Singelplayer-mode gedaan heb...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Hoi

Ik krijg het spel niet aan de praat. Het start wel gewoon, maar als ik single player missie wil beginnen werkt het niet, hetzelfde geld voor de training missie.
Ik kan oneindig vaak op "OK" klikken als ie vraagt of je een nieuwe campaign zeg maar wil starten, maar hij doet dan gewoon niks..

wie kan me helpen met dit probleem please :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op zondag 02 juni 2002 00:03 schreef Chief_B het volgende:
le freak ... raar, zover ik weet begin je die missie met de groep en leg je een bepaald "parcour" af waarbij je een paar groepjes "boeven" tegenkomt deze moet neer knallen en uiteindelijk kom je dan bij die heli ... loop hem eens terug misschien zijn nog niet allemaal mol of kijk ff of je je objectives gehaald hebt ...

"vergeet ik iets of zo" ... je moet wel op de "use" key drukken hé als je achter de gun in de heli staat ...
Ik ga het nog maar even proberen dan Chief_B :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik zit nu op de missie dat ik het virus op dat schip moet vernietigen (het gaat over de full, niet beta) ik probeerde te stealthen, maar dat was niet te doen dus ik speel gewoon met het alarm loeiend.

iig ik heb (bij mijn weten) alles al geprobeerd, maar ik moet een keycard hebben om in de stuurhut te komen. en ik kan die nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik moet het huis van die Vargeras ongezien binnenkomen, de voorkant is te zwaar bewaakt, maar waar moet ik dan naar binnen?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

iig ik heb (bij mijn weten) alles al geprobeerd, maar ik moet een keycard hebben om in de stuurhut te komen. en ik kan die nergens vinden
[/quote]

die card ligt ergens in een hut op de tweede verdieping dacht ik

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

Op zondag 02 juni 2002 13:04 schreef VonFoX het volgende:
Ik moet het huis van die Vargeras ongezien binnenkomen, de voorkant is te zwaar bewaakt, maar waar moet ik dan naar binnen?
bij de inleiding zeggen ze iets over de garage *D

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 10:54

harlekein

Creator Owner

Ik ben net in Hong Kong aangekomen vanaf de boot. Er zijn een hele hoop boze mannen met pistolen. Die heb ik allemaal doodgeschoten, maar nu kan ik nergens naar toe. Alle deuren zijn opslot en ik zie nergens iets om op te klimmen. Wie is hier al voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zondag 02 juni 2002 12:26 schreef CU2morO het volgende:
ik zit nu op de missie dat ik het virus op dat schip moet vernietigen (het gaat over de full, niet beta) ik probeerde te stealthen, maar dat was niet te doen dus ik speel gewoon met het alarm loeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

Op zondag 02 juni 2002 14:22 schreef Device het volgende:
Ik ben net in Hong Kong aangekomen vanaf de boot. Er zijn een hele hoop boze mannen met pistolen. Die heb ik allemaal doodgeschoten, maar nu kan ik nergens naar toe. Alle deuren zijn opslot en ik zie nergens iets om op te klimmen. Wie is hier al voorbij?
helemaal naar rechts lopen ... aan het eind kan je via een raam naar binnen ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zaterdag 01 juni 2002 23:12 schreef BruceLee het volgende:
wat zijn de cheats ik word telekns dood geschoten
ikzelf weet niet precies cheats, maar je moet hem opstarten met het command <sof2>.exe +set sv_cheats 1

en dan zal het prolly wel "god" zijn oid

kijk eens op www.cheatingplanet.com ze zijn altijd een beetje laat, maar ik denk dat ze ze voor sof2 al hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 22:15
arghh, ik blijf nu vlak in het begin haken wanneer ik de trein moet laten rijden, maar ik weet niet waar ik naar toe moet...

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/642.jpg

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/641.jpg

Daar ben ik...

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zondag 02 juni 2002 18:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
arghh, ik blijf nu vlak in het begin haken wanneer ik de trein moet laten rijden, maar ik weet niet waar ik naar toe moet...

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar ben ik...
:z

Trappetje op... rechtsaf... rechtsaf... metalen ventilatieschachtje over... linksaf... deurtje door... enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 00:28 schreef Devster het volgende:
Ik ben nu in de Jungle een hangbrug over. Je komt dan bij een houten huisje waar je niet in kan, en vlak daarbij is een groot hek....

Hoe krijg ik dit hek open?
Is dat ook weer die bunker staat?

Ik zit nl in de jungle
Bij een houten huisje waar ik niet in kan, en ervoor staat een bunker.
En een beetje verder op een groot hek.

Als ik in de bunker ga, komt er een helicopter die constant in de deuropening schiet zodat ik er niet uit kan :(

Ik kan door een lang raam erop schieten, maar die wil maar niet kapot :(

Moet ik iets anders doen dan in die bunker gaan toch?
Dat hek openkrijgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 10:54

harlekein

Creator Owner

Op zondag 02 juni 2002 18:19 schreef jdiezrequejo het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar ben ik...
Je moet eerst die ventjes onschadelijk maken. Dus alt-fire met het gewone pistool. Dan sla je 'm op z'n knar. Dat moet je doen als die andere gozer richting trap loopt. Dan eerst die dichtbij staat, dan die andere. Ik weet niet of ze dan ook meteen dood zijn, maar voor de zekerheid heb ik ze ook nog eens in stukjes gesneden. >:)

Zelf zit ik nu vast in Hong Kong. Ben net uit de gevangenis ontsnapt en sta buiten in een soort hofje. Daar heb ik 2 linke figuren afgemaakt. (met behulp van mijn medegevangene) Nu kan ik echter nergens naar toe. Ik vermoed dat je het dak op moet klauteren, maar dat lukt mij niet.

En er zitten nog wat bugs in het spel. Tot 2 keer toe probeerde die gevangene mij dood te schieten en dan was hij onkwetsbaar. En ergens anders nam ik zo'n lijk op mijn schouder, maar die kreeg ik er met geen mogelijkheid meer af. Liep ik daar slechts gewapend met een dooie. Uiteraard overleef je zoiets niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zondag 02 juni 2002 20:10 schreef Device het volgende:

Zelf zit ik nu vast in Hong Kong. Ben net uit de gevangenis ontsnapt en sta buiten in een soort hofje. Daar heb ik 2 linke figuren afgemaakt. (met behulp van mijn medegevangene) Nu kan ik echter nergens naar toe. Ik vermoed dat je het dak op moet klauteren, maar dat lukt mij niet.
D'r is gewoon een deur waar je doorheen kunt :+
En er zitten nog wat bugs in het spel. Tot 2 keer toe probeerde die gevangene mij dood te schieten en dan was hij onkwetsbaar. En ergens anders nam ik zo'n lijk op mijn schouder, maar die kreeg ik er met geen mogelijkheid meer af. Liep ik daar slechts gewapend met een dooie. Uiteraard overleef je zoiets niet lang.
Onsterfelijke gevangene is geen bug maar bewust zo gedaan om 't wat makkelijker te maken; gekloot met dooien heb ik nog nooit gehad... meestal was er te weinig van ze over om over m'n schouder te gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 19:59 schreef Samp het volgende:

[..]

Is dat ook weer die bunker staat?

Ik zit nl in de jungle
Bij een houten huisje waar ik niet in kan, en ervoor staat een bunker.
En een beetje verder op een groot hek.

Als ik in de bunker ga, komt er een helicopter die constant in de deuropening schiet zodat ik er niet uit kan :(

Ik kan door een lang raam erop schieten, maar die wil maar niet kapot :(

Moet ik iets anders doen dan in die bunker gaan toch?
Dat hek openkrijgen ofzo?
Om even te verduidelijken :

Waar ik van kom (achter die muurtjes ligt beetje verderop die hangbrug) :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dekrijte/SOF2/shot0002.jpg

Waar ik volgens mij naartoe moet (Dat hek waar ik dus over sprak) :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dekrijte/SOF2/shot0000.jpg

De bunker die naast dat houten huisje staat (ik kan niet in dat houten huisje) :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dekrijte/SOF2/shot0001.jpg

Wat ik te zien krijg eens ik op de 2ste verdieping van die bunker ben (hij schiet constant in de deuropening, dus ik kan niet meer naar buiten) :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dekrijte/SOF2/shot0003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

@ samp ... (laatste foto) kijk eens rechts achter je ... druk op de knop en bye bye heli ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Op zondag 02 juni 2002 14:32 schreef CU2morO het volgende:

[..]
Die heeft een bemanningslid wat in zijn hut ligt te pitten!
Een van de afgesloten deuren op het lage dek.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 20:50 schreef Chief_B het volgende:
@ samp ... (laatste foto) kijk eens rechts achter je ... druk op de knop en bye bye heli ...
1000x thx dude! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op zondag 02 juni 2002 00:03 schreef Chief_B het volgende:

Heeft iemand voor mij een savegame van het level wat hierna komt ?
Ik kom er echt niet uit hoor :(

Ik moet die gasten naar het extraction point begeleiden en dan in die heli springen.
Maar die gasten komen niet mee naar de heli.
Ik jeopardize the mission als ik wegloop en als ik dan wegloop en bij de heli ben ben ik opeens dood :?

Heeft iemand een savegame van het begin van het level wat NA Colombia:The river landing zone komt ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die waat waar ik naartoe moet als ik iedereen gemold heb in die wijnkelder???
Iedereen is dood, maar nu ...
Ik loop maar wat rond, op zoek naar deuren waar ik nog niet ben geweest of knoppen waar ik niet op heb gedrukt ... Maar ik kan niets vinden :(
Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, allready found it :)
Maar nu zit ik op de schip gekloot :(
Veel volk zo te zien, ne keer als ge die deur vrijmaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik kom niet verder bij the shop die net ontploft bij sam na de missie in honkong, ... ik zit bij 2 deuren op een boven verdieping maar allebei zijn ze dicht!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is nu meer, dat ik buitensta bij de ambulances, en het ding niet verder laad??? moet ik nog wat doen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik weet nu dat ik sam moet redden, maar ik kan hem niet optillen, vanalles geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flauwekul
  • Laatst online: 09-10 11:42
Je kunt sam optillen door de spatie balk in te drukken.
Maar je moet wel eerst de stoom uitzetten.
Anders kom je niet naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flauwekul
Op zondag 02 juni 2002 20:42 schreef Samp het volgende:

[..]

Om even te verduidelijken :

Waar ik van kom (achter die muurtjes ligt beetje verderop die hangbrug) :
[afbeelding]

Waar ik volgens mij naartoe moet (Dat hek waar ik dus over sprak) :
[afbeelding]

De bunker die naast dat houten huisje staat (ik kan niet in dat houten huisje) :
[afbeelding]

Wat ik te zien krijg eens ik op de 2ste verdieping van die bunker ben (hij schiet constant in de deuropening, dus ik kan niet meer naar buiten) :
[afbeelding]
Er is in de bunker een trap naar boven met een console
die moet je gebruiken.
Dan wordt de helikopter uit de lucht geschoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 13:19 schreef boriz74 het volgende:
Je kunt sam optillen door de spatie balk in te drukken.
Maar je moet wel eerst de stoom uitzetten.
Anders kom je niet naar buiten
Well dat lukt mij dus niet ... :(
Sam opheffen : no problem!
Maar die kut-stoom ... :(
Waar zet ik dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Hmm ik heb hem al, je moet gewoon die gast met je knife steken, niet met primary attack, maar secondary, zodat je een mes in zijn hoofd gooit, ze horen dan niets en het alarm gaat niet af :)
Helaas, dat werkt niet.

Zodra je dat ventje doodmaakt, is het einde level. Dat heeft geen reet met het alarm te maken jammergenoeg, want zodra hij begint met schieten (en dat doet ie, omdat ie niet te besluipen is), gaat het spel gewoon door (klinkt verder geen alarm of zo).

Als ie sterft, is het end of game.

Wat moet ik hiermee? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flauwekul
Op zaterdag 08 juni 2002 23:10 schreef Samp het volgende:

[..]

Well dat lukt mij dus niet ... :(
Sam opheffen : no problem!
Maar die kut-stoom ... :(
Waar zet ik dat uit?
Achter in de kamer waar Sam ligt is een groot zwart beeldscherm.
Achter dat beeldscherm is een trap naar beneden.
Daar is ergens een afsluiter die je dicht kunt draaien.

PS

Ik moest de helderheid van de monitor verhogen voordat ik wat zag daar beneden. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zit vast in Japan ofzo... Search for warehouse... Kank nie vinden.....

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 13:04 schreef boriz74 het volgende:

[..]

Achter in de kamer waar Sam ligt is een groot zwart beeldscherm.
Achter dat beeldscherm is een trap naar beneden.
Daar is ergens een afsluiter die je dicht kunt draaien.

PS

Ik moest de helderheid van de monitor verhogen voordat ik wat zag daar beneden. B-)
Hehe, ondertussen ook gevonden :)
Is indd wel donker ...

Kzit op het dak van dat ziekenhuis voor de moment, maar ik geraak niet verlost van die kut-helicopter !
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op woensdag 05 juni 2002 17:41 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Heeft iemand voor mij een savegame van het level wat hierna komt ?
Ik kom er echt niet uit hoor :(

Ik moet die gasten naar het extraction point begeleiden en dan in die heli springen.
Maar die gasten komen niet mee naar de heli.
Ik jeopardize the mission als ik wegloop en als ik dan wegloop en bij de heli ben ben ik opeens dood :?

Heeft iemand een savegame van het begin van het level wat NA Colombia:The river landing zone komt ?
Niemand ? ? ? ;(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flauwekul
Op zondag 09 juni 2002 14:03 schreef Samp het volgende:

[..]

Hehe, ondertussen ook gevonden :)
Is indd wel donker ...

Kzit op het dak van dat ziekenhuis voor de moment, maar ik geraak niet verlost van die kut-helicopter !
Iemand een idee?
Je moet op de zijkant van de motoren schieten dan stort ie vanzelf neer. >:)

Als je naar een ander level wil gebruik dan eens de cheat.
type in de console (shift ~) setrandom sv_cheats 1 ,
daarna raven 1.
Dan komt er bij het laad & save menu een icoontje bij
daar kun je alle mappen kiezen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonges jonges jonges, hoe komen jullie allemaal voorbij dat klote trainstation?

In mijn versie sterf ik bij het doden van de eerste vijand in het trainstation-level (nasty bug).

Wat doe ik daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, gewoon ervoor zorgen dat niemand je ziet.
En als je er een moet doden, doe dat dan met alt-fire van je knife.
En zorg ervoor dat het in zijn hoofd is, zodat ie meteen dood is, voor hij alarm kan slaan.

Ik vond dat nou net 1 van de makkelijkste levels ...

/me gaat nu verder die kut-heli van dat dak gaan afknallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzzzz....Weet er misschien iemand hoe ik ongemerktlangs deze wachters kan komen in trainstation??

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dannyrombout/hmzz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op zondag 09 juni 2002 20:47 schreef Poogie het volgende:
Hmzzzz....Weet er misschien iemand hoe ik ongemerktlangs deze wachters kan komen in trainstation??

[afbeelding]
Erachter staan, en dan met je secondaru fire je mes gebruiken, dus dat je het in z'n hoofd steekt, dan gaat het alarm niet af.
Pagina: 1 2 3 Laatste