PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Zou er een verband bestaan tussen EQ en (te meten objectieve) hormoonlevels en hun balans?
Wat betreft IQ heb ik het volgende op te merken:
- Een IQ test zou het vermogen *tot* leren moeten meten, da's dus moeilijk want je moet altijd uitgaan van een bepaalde hoeveelheid basiskennis.
- Het is een bekend feit dat mensen - na oefening - steeds beter worden (ie hoger scoren, tot bepaalde plateau waarde) naarmate ze meer verschillende IQ testen doen.
Wat betreft IQ heb ik het volgende op te merken:
- Een IQ test zou het vermogen *tot* leren moeten meten, da's dus moeilijk want je moet altijd uitgaan van een bepaalde hoeveelheid basiskennis.
- Het is een bekend feit dat mensen - na oefening - steeds beter worden (ie hoger scoren, tot bepaalde plateau waarde) naarmate ze meer verschillende IQ testen doen.
Verwijderd
Toevallig heb ik nooit respect gehad voor die kale dooie xenofoob, ook nog toen hij een kale levende xenofoob was. Aangezien ik nooit respect voor hem heb gehad hoef ik hem dat nu dus ook niet te geven.
Maar wel ten opzichte van andere mensen, die níet zo'n (imho) kortzichtige kijk op die man hebben.Op zondag 02 juni 2002 21:28 schreef The_Fur het volgende:
Toevallig heb ik nooit respect gehad voor die kale dooie xenofoob, ook nog toen hij een kale levende xenofoob was. Aangezien ik nooit respect voor hem heb gehad hoef ik hem dat nu dus ook niet te geven.
Rekening met elkaar houden; respect voor andersdenkenden hebben; dat doe je daarmee dus niet...
Probeer eens een discussie te voeren zonder daar waarde-oordelen in te leggen, want op deze manier schop je alleen maar mensen tegen de schenen...
Of probeer op zijn minst aan te geven dat dat jouw (ongefundeerde) mening is en niet een vermeend feit.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Wat is dat nou weer voor onzin? Sinds wanneer is het jouw zaak wat ik van anderen denk? Die manier van "respect"geven is belachelijk. Respect omdat anderen dat zomogelijk zouden hebben... in dat geval hoop ik dat je ook respect hebt voor Hitler of Stalin, immers waren er ook mensen die wel respect hadden voor hem... en die kan je niet voor de schenen stoten...
onzin dus.
Als we het over ongefundeerd gaan hebben, jouw rare beredenering van respect is ongefundeerd, mijn mening over fortuin ten zeerste niet. Deze is gebaseerd op zijn idiote uitspraken over o.a. zogenaamde "buitenlanders" en de islam.
Als we het over ongefundeerd gaan hebben, jouw rare beredenering van respect is ongefundeerd, mijn mening over fortuin ten zeerste niet. Deze is gebaseerd op zijn idiote uitspraken over o.a. zogenaamde "buitenlanders" en de islam.
Wat jij in het gewone leven doet interesseert mij niet, van mij hoef je voor niemand respect te hebben. Edoch, dit is Gathering of Tweakers. En op dit forum dien je je aan de regels te houden en één van die regels is dat je met respect voor elkaar post. Dus ook voor Pim Fortuyn.Op zondag 02 juni 2002 21:28 schreef The_Fur het volgende:
Jouw posts getuigen niet van dit respect. Jouw posts zijn gewoon ordinaire flames.
Gelukkig hebben we daar mods voor.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Dus ook voor Adolfje H. moeten we hier respect tonen?
(voor alle duidelijkheid, ik ben geen aanhanger van Adolf H. en van Pim F., en ik wil ze ook niet met elkaar vergelijken, alleen maar even laten zien hoe subjectief je objectiviteit kan zijn)
(voor alle duidelijkheid, ik ben geen aanhanger van Adolf H. en van Pim F., en ik wil ze ook niet met elkaar vergelijken, alleen maar even laten zien hoe subjectief je objectiviteit kan zijn)
drs. Kama
Ik gooi dit topic dicht omdat het toch meer nergens over gaat, er gaat nog wel gekeken worden of er waarschuwingen moeten gaan vallen hier en daar, maar daar heb ik op het moment even geen tijd voor. Misschien gaat deze ook weer open if needed, dit is dus preventief.
Dit topic is gesloten.
![]()