[INKOOP] Regenboog producten!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ik ben wel geinteresseerd in wat producten. Krijg je veel korting? Anders kan ik net zo goed zelf bestellen.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Kom effe met kortingen. Ik ben misschien wel geinteresseerd in nog wat ccfl's.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:02 schreef ispierings het volgende:
ik ben wel geinteresseerd in wat producten. Krijg je veel korting? Anders kan ik net zo goed zelf bestellen.
Idd moet wel heel veel korting zijn, want de fanguards staan b.v. al voor €5 minder in de pricewatch zie ik net.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
over de kortingen kan ik denk ik niet erg veel zeggen hjet ligt er meer aan hoeveel mensen er bestellen hoe meer hoe goedkoper ze worden uiteraard!

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 18:54 schreef __Ted__ het volgende:
SilentSniper, kun je navragen wat de maten zijn voor die window kit ^^^^^
N/P zal ik doen...

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 18:02 schreef SilentSniper het volgende:
Als er overigens veel mensen zijn die geinstresseerd zijn in een hdd cooler:

[afbeelding]

Dan kan hier wel binnenkort al een inkoop actie worden gehouden!

Aluminium Cooling unit voor 3.5" harddisks, uitgevoerd met 2 stuks 50mm ventilatoren. De harddisk cooler wordt aan de onderzijde van de harddisk bevestigd en zorgt ervoor dat de harddisk electronica optimaal gekoeld wordt. Hierdoor wordt de levensduur van uw harddisk aanzienlijk vergroot. De temperatuur kan tot wel 50% gereduceerd worden. Laag ruisniveau.
Die heb ik ook maar dan in het blauw 8-) en van spire

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:06 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

N/P zal ik doen...
ok, thnx

Verwijderd

ik wil mischien wel zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/thumb/hardcano3.jpg

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 19:07 schreef johnnyknoxville het volgende:

[..]

Die heb ik ook maar dan in het blauw 8-) en van spire
Waar heb je hem gehaald en wat koste die... en welke merk is beter Akasa of Spire? en passen die dingen op elke standaard hdd? dus je moet niet een of andere extra kleine laptop hdd hebben?

Verwijderd

die weedfanguards zijn neet :P
kheb mayb wel interesse wil ik eeerst ff prijzen weten enzo

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 19:10 schreef Khorne het volgende:
die weedfanguards zijn neet :P
kheb mayb wel interesse wil ik eeerst ff prijzen weten enzo
De prijzen staan op de site van regenboog voor als je zelf los wilt bestellen, als er een inkoop actie word georganiseerd komt er een goedkopere prijs en die kan uiteraard niet van te voren worden bekend gemaakt. De eerste inkoop actie word waarschijnlijk een hdd cooler actie dus mensen die zon ding willen laat het weten op: sk8mh@hotmail.com (prijs rond de 6.50 euro incl verzend kosten - staat nog niet vast die prijs)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[afbeelding]
zijn er ook mensen die deze willen ? > of een andere versie hier van..

Verwijderd

Wat jammer nou, aan hd koeling heb ik niks, mijn 3 hd's worden al mooi gekoeld door een fan van m'n chieftec ;)
Ik zou graag zo'n 7+ wilen, met wat Artic Silver II (mijn tube is op :( en zo'n ddr ram koel setje, plus eventueel nog wat spullen, zeker weten dat dit niet op korte termijn word besteld? Ik heb het nu te druk met mijn eigen inkoop aktie en kan me dus niet nog een inkoop aktie veroorloven.
En betaal dus graag anders iets extra's, maar als er dus flink af kan, wil ik wel bestellen.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

zijn er ook mensen die deze willen ? > of een andere versie hier van..
Ja ik

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:23

LauPro

Prof Mierenneuke®

SilentSniper > gebruik dit om je inkoopactie te organiseren e.d.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[afbeelding]

Aluminium Cooling unit voor 3.5" harddisks, uitgevoerd met 2 stuks 50mm ventilatoren. De harddisk cooler wordt aan de onderzijde van de harddisk bevestigd en zorgt ervoor dat de harddisk electronica optimaal gekoeld wordt. Hierdoor wordt de levensduur van uw harddisk aanzienlijk vergroot. De temperatuur kan tot wel 50% gereduceerd worden. Laag ruisniveau.
die heb ik nog in het blauw liggen, nog belangstellenden?

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Op donderdag 23 mei 2002 19:19 schreef ispierings het volgende:
Wat jammer nou, aan hd koeling heb ik niks, mijn 3 hd's worden al mooi gekoeld door een fan van m'n chieftec ;)
Ik zou graag zo'n 7+ wilen, met wat Artic Silver II (mijn tube is op :( en zo'n ddr ram koel setje, plus eventueel nog wat spullen, zeker weten dat dit niet op korte termijn word besteld? Ik heb het nu te druk met mijn eigen inkoop aktie en kan me dus niet nog een inkoop aktie veroorloven.
En betaal dus graag anders iets extra's, maar als er dus flink af kan, wil ik wel bestellen.
Ah ik ben dus niet de enige die zo'n 7+ wil... das mooi. Meer mensen please! Tis een leuk koelertje, en die van mij maakt nou herrie. Die 7+ kun je geloof ik instellen op 3 standen...

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:39 schreef DocB het volgende:

[..]
Die 7+ kun je geloof ik instellen op 3 standen...
klopt :)

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Op donderdag 23 mei 2002 19:19 schreef ispierings het volgende:

[..]

Ja ik
en ik ook heel graag

• DocB
hmm ik misschien ook wel, maar ik moet nog wel ff wat geld overhouden om op vakantie wat uit te kunnen geven. Mensen, laat ff niet van dat mooie spul voorbij komen dan :P

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:55 schreef DocB het volgende:
Mensen, laat ff niet van dat mooie spul voorbij komen dan :P
Sorry, mede mijn schuld :7

• bredend
  • Laatst online: 22-02 11:44
Op donderdag 23 mei 2002 19:39 schreef DocB het volgende:

[..]

Ah ik ben dus niet de enige die zo'n 7+ wil... das mooi. Meer mensen please! Tis een leuk koelertje, en die van mij maakt nou herrie. Die 7+ kun je geloof ik instellen op 3 standen...
Kzou ook wel erg graag een Zalman CNPS6000ALCU willen hebben...
Misschien allebei??? :)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 20:12 schreef Bredend het volgende:

[..]

Kzou ook wel erg graag een Zalman CNPS6000ALCU willen hebben...
Misschien allebei??? :)
Ik niet

• BaRF
  • Laatst online: 11:30

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 23 mei 2002 18:40 schreef __Ted__ het volgende:
ik ben geinteresseerd in deze:

[afbeelding]

Specificaties
Art.nr. 1240008
Minimaal te bestellen hoeveelheid 1
Hoeveelheidseenheid Stuks

maar wat zijn de maten van deze window kit??
kan je dat ff navragen?
hey waar vind je die op de site? daar ben ik ook wel in geintresseerd met wat korting :9

(btw: Minimaal te bestellen hoeveelheid 1 :+)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Denk je dat je morgen de prijzen hebt?

(vooral die van die wc :D)

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 20:52 schreef Rave17 het volgende:
Denk je dat je morgen de prijzen hebt?

(vooral die van die wc :D)
Nee, ik heb pas prijzen zo gauw er een inkoop actie word gehouden, de eerste inkoop actie worden fan guards of hdd coolers...

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[afbeelding]
Ziet er leuk uit, maar keb geen idee wat het is.. kan iemand mijn armzalige geest verhelderen?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 20:43 schreef BaRF het volgende:

[..]

hey waar vind je die op de site? daar ben ik ook wel in geintresseerd met wat korting :9

(btw: Minimaal te bestellen hoeveelheid 1 :+)
bij casemods, en dan op pagina 4 dacht ik

Verwijderd

nog een vraagje, kan je ook rounded cables leveren? ata 100 (90 cm) ata 66 en floppy cables?

• DocB
WC spullen (set?)
Thermaltake 7+ proc cooler
HD cooler (simpel, dual fan)
HD cooler (thermaltake, met LCD)
Fans
Fan guards
window kit

Hier is tot nu toe interesse in getoond... lijkt me makkelijker als er mensen zijn die een of meer van deze dingen ook willen, want als iedereen zn eigen ideeen blijft toevoegen zijn we heel lang bezig...

Verwijderd

Ik wil graag:

http://www.regenboog.net/docs/pd1719394443.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1733431526.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1258618512.htm

Ik bestel met ispierings mee, dat scheelt weer verzendkosten... (We wonen hardstikke vlak bij elkaar in de buurt)

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 22:36 schreef tpkmnchrst het volgende:
Ik wil graag:

http://www.regenboog.net/docs/pd1719394443.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1733431526.htm

en

Ik bestel met ispierings mee, dat scheelt weer verzendkosten... (We wonen hardstikke vlak bij elkaar in de buurt)
Dat is alvast te doen kunnen jullie me ff mailen (sk8mh@hotmail.com) wat jullie precies willen hebben alst kan in 1 mailtje voor jullie bijden... dan stuur ik een mailtje terug met de prijs incl verzend kosten k?

• DocB
Op donderdag 23 mei 2002 21:58 schreef DocB het volgende:
WC spullen (set?)
Thermaltake 7+ proc cooler
HD cooler (simpel, dual fan)
HD cooler (thermaltake, met LCD)
Fans
Fan guards
window kit

Hier is tot nu toe interesse in getoond... lijkt me makkelijker als er mensen zijn die een of meer van deze dingen ook willen, want als iedereen zn eigen ideeen blijft toevoegen zijn we heel lang bezig...
eHmm ho wacht! ik lees mn post zo terug en het komt een beetje verkeerd over. Wat ik bedoelde was dat mensen hier in het algemeen interesse in hadden, niet dat ik al deze dingen wil hebben! (hmm watercooling + proc koeler?? :) )

Mij zelf gaat het eigenlijk alleen om de thermaltake volcano 7+, maar dan moet dus die prijs omlaag... Heeel misschien doe ik mee aan die akaska HD koeler, maar meer ook echt niet. Zoals gezegd heb ik nog een vakantie om geld uit te geven (spanje woohoo! :+ )

Verwijderd

ik heb ook wel intresse in die vulcano 7+ als de prijs naar beneden gaat
laat maar wat weten

• BaRF
  • Laatst online: 11:30

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 23 mei 2002 21:06 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

bij casemods, en dan op pagina 4 dacht ik
whaha, ik zat de hele tijd op het normale electro gedeelte ipv computer |:( :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Is het mogelijlk, en isschien beter om 1 inkoopactie te doen voor meerdere producten, kijken of dat daar te regelen is, bv alle fans en guards in 1 actie.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op donderdag 23 mei 2002 23:11 schreef marsyl het volgende:
ik heb ook wel intresse in die vulcano 7+ als de prijs naar beneden gaat
laat maar wat weten
Leg er dan voor mij ook maar eentje klaar.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Hebben ze trouwens niet van die Thermaltake shims? Die wil ik namelijk ook nog steeds...

Verwijderd

Overdrijven is ook een vak:
Een zwart geanodiseerde aluminium uitgevoerde PC kast in een schitterende uitvoering. Door het gebruik van aluminium wordt de intern opgebouwde warmte 3 x sneller afgevoerd dan in een conventionele kast. Tot 30 graden lagere interne temperaturen zijn mogelijk!
Ik vraag me af wat voor crappy kasten ze verder verkopen waar de kast-temp een dikke 30 graden boven de ambient temp ligt. ;)

http://www.regenboog.net/docs/pd1610861450.htm

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 22:55 schreef DocB het volgende:

[..]

eHmm ho wacht! ik lees mn post zo terug en het komt een beetje verkeerd over. Wat ik bedoelde was dat mensen hier in het algemeen interesse in hadden, niet dat ik al deze dingen wil hebben! (hmm watercooling + proc koeler?? :) )

Mij zelf gaat het eigenlijk alleen om de thermaltake volcano 7+, maar dan moet dus die prijs omlaag... Heeel misschien doe ik mee aan die akaska HD koeler, maar meer ook echt niet. Zoals gezegd heb ik nog een vakantie om geld uit te geven (spanje woohoo! :+ )
I know :> maar als die ander een heel setje met zooi in 1x wil kan daar ook wel wat vanaf denk ik....

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 00:48 schreef Vers-Tappen het volgende:
Is het mogelijlk, en isschien beter om 1 inkoopactie te doen voor meerdere producten, kijken of dat daar te regelen is, bv alle fans en guards in 1 actie.
Hier had ik ookal aan gedacht (setjes maken van meerdere producten) BV: een 80mm silent fan met een 80mm fan guard naar keuze voor iets van euhm. 75% van de normale prijs ofzo.. misschien valt dit te regelen met de Regenboog..

Verwijderd

Maak dan een setje met de 7+ en de active memory cooling kit :9~

Verwijderd

WE hebebn dan de keus uit 3 verschillende:

1. Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/thumb/hardcano2.jpg Prijs: Euro 37.50

2. Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/hardcano3.jpg Prijs: Euro 29.95

3. Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/thumb/hardcano5.jpg Euro 44.50

Dat zijn de prijzen die daar staan... maar als we bestellen dan word het wel goedkoper denk ik :)

op www.thermaltake.com staat wel informatie over die dingen

Maar welke willen jullie dan?

Verwijderd

[afbeelding]

ben wel interrested :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 07:09 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Hier had ik ookal aan gedacht (setjes maken van meerdere producten) BV: een 80mm silent fan met een 80mm fan guard naar keuze voor iets van euhm. 75% van de normale prijs ofzo.. misschien valt dit te regelen met de Regenboog..
Je moet gewoon ff alle produkten die je wilt gaan gebruiken voor de actie in een nieuwe thread zetten met bijv een code. zodat iedereen kan bestellen bij je op code.
En gebruik maken van dat inkoopsysteem van Lau Pro ;)

Verwijderd

[afbeelding]

wat kost dat coolertje?

• DocB
Op vrijdag 24 mei 2002 10:03 schreef SeVeN het volgende:

[..]

wat kost dat coolertje?
€6,95

• _Monique_
  • Laatst online: 10-06-2025
Haai,

Ik ben geïnteresseerd in:
- Lasercut FanGuard Atomic 80mm (art#1170000)
- Recom **GloString** starterskit. BlueGreen. 100cm (art#11500001)
- Recom DIY Window Kit&Rubber (art#1240008)
(wat zijn de afmetingen trouwens???)

Laat me even via de mail weten wat het kost en of het mogelijk is. Thanx. 8-) Monique.
email:MootjeW@hotmail.com

• Interstice

Interstice

Hallo?

Hallo,

bennik weer. Ik heb misschien ook wel intresse maar dan moeten er natuurlijk wel wat dingen bekend zijn over kortingen :P Anders bestel ik zelf wel Doh :P

• Perphide
Ik zit op moment nog te wachten op antwoord van regenboog over de prijzen van die hdd coolers bij verkoop van 20 of meer dus als er genoeg mensen zijn word dat denk ik de 1ste IA!

• DocB
AARGHH!! klut hey, ik zie net pas dat die volcano 7+ niet eens op mn moederbord past :'( Er staat niks over op de regenboog site, maar hij kan alleen op een athlon 462 en een paar intel sockets. Dus niet op mijn socket A... dus ik heb pech... hmm maar op zoek naar een andere lekkere cpu koeler dan...

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef DocB het volgende:
AARGHH!! klut hey, ik zie net pas dat die volcano 7+ niet eens op mn moederbord past :'( Er staat niks over op de regenboog site, maar hij kan alleen op een athlon 462 en een paar intel sockets. Dus niet op mijn socket A... dus ik heb pech... hmm maar op zoek naar een andere lekkere cpu koeler dan...
Jammer.... bij mij kan ie ook niet...

Verwijderd

heb je al de maten van de window kit en kan je ook rounded cables in je inkoopactie stoppen? heb hier wel interesse naar.

• sMoOhT
Op vrijdag 24 mei 2002 17:52 schreef __Ted__ het volgende:
heb je al de maten van de window kit en kan je ook rounded cables in je inkoopactie stoppen? heb hier wel interesse naar.
en ik ook wel

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:20
Als je een inkoop actie doet, doe het dan niet bij de regenboog, is echt niet zo'n geweldige winkel hoor :{

Alles is er stukken duurder, en zijn niet echt kundig daar.

En effe over enermax fans, haal liever papst fans, is wel leuk dat je ze kan regelen, maar als je ze vol zet maakt hij nog kut lawaai, en op zacht nauwelijks luchtverplaatsing. (Heb ik dat niet nodig voor mijn radiator, ga zelf toch ook maar Papst fans halen, zijn waarschijnlijk nog stiller dan Enermax op zijn zachtst.)

• DocB
Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef DocB het volgende:
Hè? ho es... ik zit net te zoeken naar cpu koelers, en volgens sommige sites kan hij wel weer op een socket A. Er zou zo'n socket A clip bijzitten, en hij ziet er ook wel erg socket A uit :? iemand die heel toevallig dit ding thuis heeft liggen??

Verwijderd

/me ziet die watercooling setjes wel zitten maar me geld is op :( eerst weer vangen van de baas >:)

• Interstice

Interstice

Hallo?

Oh oh. Ik zie echt een hele lijst verschillende producten voorbij komen.

Misschien dat je iets kan regelen van bij een afname van 500 pleuro 15% korting. En die dan gewoon weer eerlijk doorberekenen naar iedereen ?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben zeer geinterresseerd in de watercoolings set, wat zijn de mogelijkheden nog?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 18:23 schreef Interstice het volgende:
Oh oh. Ik zie echt een hele lijst verschillende producten voorbij komen.

Misschien dat je iets kan regelen van bij een afname van 500 pleuro 15% korting. En die dan gewoon weer eerlijk doorberekenen naar iedereen ?
15? nah 30 :)

• Robino
Weet je de prijzen al topic starter?

• NeverSeen
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

mischien een handig siteje ofzo waar je je bestelling kan opgeven? :D

Verwijderd

TOPICSTARTER reageer even op mijn vraag van hierboven

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Titan fans graag

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 19:25 schreef __Ted__ het volgende:
TOPICSTARTER reageer even op mijn vraag van hierboven
Nee regenboog heeft nog niet gereageerd op mn mailtje met prijzen en maten ... kan nog wel ff paar uur duren..

• Perphide
regenboog heeft gereplyed op de vraag van prijzen van de hdd cooling! bij 10stuks 10% korting en bij 25 of meer 25% korting misschien zelfs bij 50 stuks of meer wel 30% ofzo! dus als er mensen zijn voor een hdd koelertje? mail ff naar: sk8mh@hotmail.com zijn er genoeg komt er direct een inkoop actie en een site om je ervoor in te schrijven!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben geinterresseerd in watercooling, is daar iets over bekend?

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 20:06 schreef Bolk het volgende:
Ik ben geinterresseerd in watercooling, is daar iets over bekend?
Nog niet ik kan het gaan vragen voor je maar ff 2 dagen wachten want anders hebben hun 300 vragen om te beantwoorden... ik wacht wel totdat ik de rest terug heb en dan weer nieuwe vragen :)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 24 mei 2002 20:08 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Nog niet ik kan het gaan vragen voor je maar ff 2 dagen wachten want anders hebben hun 300 vragen om te beantwoorden... ik wacht wel totdat ik de rest terug heb en dan weer nieuwe vragen :)
Prima, keep us informed :)

• DocB
k ik heb je gemaild. Gaat het nou om die Akaska?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

www.triathlete.nl

• Perphide
ja het gaat om die Akasa 2 x 50 mm koelers!

en keyboards kan later appart wel weer... niet alles tegelijk :) dan word het zo onoverzichtelijk

• DocB
Er is een nieuwe topic gestart voor de inkoopactie van die HD coolers...
[topic=504734]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:20
Hmm en als je waterkoeling wilt koop dan niet die van regenboog. Is bagger kwaliteit.

Ben niet anti-regenboog, maar zelf zou ik het zonde van mijn geld vinden en dus wil alleen effe waarschuwen :P

Verwijderd

Is het ook mogelijk om alleen een losse rode ccfl te bestellen zonder inverter? Ik heb namelijk nog een inverter liggen. dus vandaar.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 24 mei 2002 21:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Hmm en als je waterkoeling wilt koop dan niet die van regenboog. Is bagger kwaliteit.

Ben niet anti-regenboog, maar zelf zou ik het zonde van mijn geld vinden en dus wil alleen effe waarschuwen :P
Welke dan?

Verwijderd

/me woont zowat naast de regenboog.....

En ze hebben idd stoere dingen daar, maar voor de goedkoopste zooi ga ik nog steeds naar de Computer-Cash-Carry in Aken. Minder BTW (16%) en over het algemeen ook al een stuk goedkoper.

Maar voor AS3, Enermax Fans en andere brute cooling kun je toch het beste bij de regenboog terecht. Voor een gemiddeld prijsje :).

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 08:14 schreef Metal-Kool4 het volgende:
WE hebebn dan de keus uit 3 verschillende:

1. [afbeelding] Prijs: Euro 37.50

2. [afbeelding] Prijs: Euro 29.95

3. [afbeelding] Euro 44.50

Dat zijn de prijzen die daar staan... maar als we bestellen dan word het wel goedkoper denk ik :)

op www.thermaltake.com staat wel informatie over die dingen

Maar welke willen jullie dan?
Let hier wel effe op!! Alleen de eerste is een echte baybus. Achter de tweede kun je een HDD installe en de derde is een zeer geil aluminium HDD wissel rack met temperatuur meter ed.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

McBoom

Broem

Ik heb wel belang bij zo'n aluminium bezel voor een diskette-station van Lian-Li. Hebben ze wel Enermax-fans? Als ze die blauwe hebben wil ik er wel 5. :)

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Ik ben wel te vinden voor de glow-string. De lime-green en de aqua-blue

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

Krijg je ook korting op de zwarte keyboards en muizen van Recom???

www.triathlete.nl

• Perphide
Op zaterdag 25 mei 2002 07:03 schreef Scighera het volgende:
Krijg je ook korting op de zwarte keyboards en muizen van Recom???
In principe kan ik overal wel korting op regelen maar dan moet het wel gaan om een inkoop actie van 15stuks of meer of een heleboel producten tegelijk maar dan word het veelste onoverzichtelijk.

• Robino
Op vrijdag 24 mei 2002 22:34 schreef XXX_AlCapone het volgende:

[..]

Let hier wel effe op!! Alleen de eerste is een echte baybus. Achter de tweede kun je een HDD installe en de derde is een zeer geil aluminium HDD wissel rack met temperatuur meter ed.
Heeft iedereen mijn ThermalTake inkoopaktie of zo gemist. Als ik de prijzen van Regeboog zie zijn ze al gauw 10 euro duurder dan dat ik ze kon aanbieden.

• Perphide
Op zaterdag 25 mei 2002 08:48 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Heeft iedereen mijn ThermalTake inkoopaktie of zo gemist. Als ik de prijzen van Regeboog zie zijn ze al gauw 10 euro duurder dan dat ik ze kon aanbieden.
Ik denk het ik heb niets gezien....

Verwijderd

Ik krijg geen antwoord op mijn vraag dus nogmaals een keertje.

"Is het ook mogelijk om alleen een losse rode ccfl te bestellen zonder inverter? Ik heb namelijk nog een inverter liggen. dus vandaar."

• Luxx
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op zaterdag 25 mei 2002 08:48 schreef Rave17 het volgende:

Niets van gezien. Maar ik ben wel geinteresseerd in zo'n Volvano 7+, dus als dat wat wordt...

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

ey, ff een vraagje over die window kit die ze daar verkopen: is dat raamrubber met 3 inkepingen ? ( 3 gleuven)

• Robino
ThermalTake A1254 (VOLCANO 7+) bij mij: 31 euro.

(tenminste als er genoeg animo geweest was)

• DocB
Op zaterdag 25 mei 2002 15:18 schreef Rave17 het volgende:
ThermalTake A1254 (VOLCANO 7+) bij mij: 31 euro.

(tenminste als er genoeg animo geweest was)
godver, heb ik dat ook gemist dan??ik wil dat ding eigenlijk wel hebben namelijk...

Verwijderd

De blauwe CCFL en Glow/LightWire producten kunnen uitverkocht zijn. Was laatst langsgeweest.

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:20 schreef DocB het volgende:

[..]

godver, heb ik dat ook gemist dan??ik wil dat ding eigenlijk wel hebben namelijk...
Ik kan de topic opnieuw opstarten. De vorige is gesloten aangezien er maar 3 bestellingen waren.

• DocB
tsja ik weet niet waar je ze vandaan wilde halen? als het een mooi prijsje is zouden er zeker genoeg aanmeldingen moeten zijn. Dat ding kan op athlons en intels, en ik heb ik deze topic toch al een aantal geintresseerden gezien. Hoeveel zou je er eigenlijk nodig hebben voor evt. een beetje korting??

iig zou ik blij zijn als er een IA georganiseerd werd voor die dingen :)
Hier ff een linkje naar een review. Staan een hoop koelers op, en deze wordt als zeer goed beschouwd, vergelijkbaar met veel duurdere koelers...
http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm#v7p

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:36 schreef DocB het volgende:
tsja ik weet niet waar je ze vandaan wilde halen? als het een mooi prijsje is zouden er zeker genoeg aanmeldingen moeten zijn. Dat ding kan op athlons en intels, en ik heb ik deze topic toch al een aantal geintresseerden gezien. Hoeveel zou je er eigenlijk nodig hebben voor evt. een beetje korting??

iig zou ik blij zijn als er een IA georganiseerd werd voor die dingen :)
Hier ff een linkje naar een review. Staan een hoop koelers op, en deze wordt als zeer goed beschouwd, vergelijkbaar met veel duurdere koelers...
http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm#v7p
Ik haalde de ThermalTake producten bij een distribiteur vandaan. De prijs van die Volcano 7+ die ik net heb opgegeven is al incl. btw. Komt alleen nog bezorgingskosten via T.P.G bij (was: P.T.T).

• DocB
oh stom, had de prijs wel gelezen maar niet meer aan gedacht |:(
Van mij mag je de actie opnieuw proberen (graag zelfs), maar hoeveel bestellingen zou je nodig hebben voordat ie doorgaat?

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:46 schreef DocB het volgende:
oh stom, had de prijs wel gelezen maar niet meer aan gedacht |:(
Van mij mag je de actie opnieuw proberen (graag zelfs), maar hoeveel bestellingen zou je nodig hebben voordat ie doorgaat?
Minimaal iets van 25 man. Anders komen er weer teveel verzendskosten naar mij toe per persoon.
En misschien kan ik dan ook een beetje korting bij de T.P.G krijgen.

• DocB
hmm 25 is wel veel voor zoiets ben ik bang. Van wat ik hier heb gezien zouden we wel goed over de 10 kunnen komen, maar 25? je zou het kunnen proberen, met een lange looptijd dan... Zou evt. wel willen helpen...

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:53 schreef DocB het volgende:
hmm 25 is wel veel voor zoiets ben ik bang. Van wat ik hier heb gezien zouden we wel goed over de 10 kunnen komen, maar 25? je zou het kunnen proberen, met een lange looptijd dan... Zou evt. wel willen helpen...
10 man zou ook wel kunnen. Alleen heb je het dan alleen over de Volcano 7+ bestellen, of over ook nog andere TT producten?

• DocB
Ikzelf voorlopig alleen de 7+
ik ben nu al een beetje door dit topc aan het bladeren, en ik heb idd wat mensen gevonden die de 7+ ook willen, maar ook mensen die zo'n Tt harddrive cooler willen:
zou er ook gelijk bijkunnen...

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:59 schreef DocB het volgende:
Ikzelf voorlopig alleen de 7+
ik ben nu al een beetje door dit topc aan het bladeren, en ik heb idd wat mensen gevonden die de 7+ ook willen, maar ook mensen die zo'n Tt harddrive cooler willen:
zou er ook gelijk bijkunnen...
Ga wel even een poll opzetten.

edit:

Er is een nieuw topic geopend met de titel:
[Poll] ThermalTake inkoopaktie [/poll]
nu hoeft er niet meer in de Regenboog producten topic gepraat te worden over TT IA.

• sMoOhT
Op zaterdag 25 mei 2002 10:03 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Ik denk het ik heb niets gezien....
ik heb ook niks gezien
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.