[INKOOP] Regenboog producten!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Deze middag heb ik ff met regenboog.net onderhandeld... ze willen ons wel producten leveren voor onze acties zodat iedereen korting krijgt nu moet ik dus ff weten waar allemaal vraag naar is:

Coolers (Titan Silent fans? 120mm en andere maten)
Fan Guards (80, 92 en 120mm in verschillende typen)
CCFL's (rood, groen en blauw 10 en 30 cm)
Als er nog meer dingen zijn op www.regenboog.net
die veel mensen graag willen hebben laat het hier ff weten... of mailen... dan ga ik daarvoor wel inkoop acties organiseren met misschien veel korting (iniedergeval korting)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Enermax FANS en Voedingen :9~

* itsme woont in Heerlen, daar is ook een regenboog, kan dus altijd ff specs gaan vragen :D

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 17:42 schreef SilentSniper het volgende:
CCFL's (rood, groen en blauw 10 en 30 cm)
Zou je dat wel doen? De vorige die dat gedaan heeft (Darkrider) heeft er een hoop last mee gehad, ook al waren sommige wel in een plastic buisje verpakt, ze waren nog stuk.

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 17:44 schreef bas_konings het volgende:
Enermax FANS en Voedingen :9~

* Perphide woont in Heerlen, daar is ook een regenboog, kan dus altijd ff specs gaan vragen :D
Ah kijk daar hebben we wat aan! thnx! ik zal ff doorgeven dat dus voedingen ook wel handig zou zijn en Enermax fans!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Deze wil ik zeer graag bestellen bij de Regenboog.

En deze en deze.

Ben benieuwd hoeveel korting je hierop kan krijgen :9~

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 17:46 schreef Frank_N het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen? De vorige die dat gedaan heeft (Darkrider) heeft er een hoop last mee gehad, ook al waren sommige wel in een plastic buisje verpakt, ze waren nog stuk.
Ja, we zouden het zo doen dat Regenboog ons alles levert en wat er niet van verkocht word gaat weer terug (dus als er iets kapot is gaat het terug naar Regenboog of Recom)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 17:46 schreef Rave17 het volgende:
als dat een complete set is en als we genoeg korting krijgen dan wil ik ook wel 1 :)

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 17:46 schreef Rave17 het volgende:
Als je de enige bent die zo'n ding wil hebben denk ik niet veel misschien een paar euro's maar dat helpt dan niet echt, aangezien er veel meer mensen ccfl's en fans etc willen is daar veel meer korting op te krijgen!

Ow nu zijn het er al 2 :)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 17:48 schreef SilentSniper het volgende:
Ja, we zouden het zo doen dat Regenboog ons alles levert en wat er niet van verkocht word gaat weer terug (dus als er iets kapot is gaat het terug naar Regenboog of Recom)
IC. Goed idee. Succes er mee!

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 17:51 schreef Frank_N het volgende:

[..]

IC. Goed idee. Succes er mee!
THNX, we zullen ons best doen!

Verwijderd

SVP Artic Silver II en een Peltier van 72 Watt kun je die dingen ook regelen?

• Perphide
Als er overigens veel mensen zijn die geinstresseerd zijn in een hdd cooler:

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/Harddisk%20cooler%20Asaka%202x50.jpg

Dan kan hier wel binnenkort al een inkoop actie worden gehouden!

Aluminium Cooling unit voor 3.5" harddisks, uitgevoerd met 2 stuks 50mm ventilatoren. De harddisk cooler wordt aan de onderzijde van de harddisk bevestigd en zorgt ervoor dat de harddisk electronica optimaal gekoeld wordt. Hierdoor wordt de levensduur van uw harddisk aanzienlijk vergroot. De temperatuur kan tot wel 50% gereduceerd worden. Laag ruisniveau.

• Robino
Op donderdag 23 mei 2002 18:02 schreef SilentSniper het volgende:

[afbeelding]

* Robino wilt die ook wel :)

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
hmmm mooi dit. Ik denk dat ik wel zo'n thermaltake volcano 7+ zou willen, maar ik betwijfel of er erg veel mensen zijn die dat willen. Maargoed, ik heb nog wel een paar fanguards nodig, en misschien ook wat stillere fans...

oh gaat dit in meerdere aparte inkoopacties gebeuren (overzichtelijker) of doen we alles in 1 keer? We moeten er namelijk nog wel even achterkomen waar wel veel interesse in is en waarin niet, want nu is er vooral interesse naar veel verschillende dingen :)

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 18:08 schreef DocB het volgende:
hmmm mooi dit. Ik denk dat ik wel zo'n thermaltake volcano 7+ zou willen, maar ik betwijfel of er erg veel mensen zijn die dat willen. Maargoed, ik heb nog wel een paar fanguards nodig, en misschien ook wat stillere fans...

oh gaat dit in meerdere aparte inkoopacties gebeuren (overzichtelijker) of doen we alles in 1 keer? We moeten er namelijk nog wel even achterkomen waar wel veel interesse in is en waarin niet, want nu is er vooral interesse naar veel verschillende dingen :)
Ja het worden dan allemaal apparte inkoop acties en er moeten wel minimaal 20 mensen zijn voor 1 product anders is het de moeite niet waard en de korting zeer weinig, het lijkt een goed id in deze topic ff te laten weten welke producten iedereen zou willen hebben en dan zie je als ik denk dat er genoeg zijn vanzelf de inkoop actie verschijnen!

• DocB
DAMN ze hebben vette dingen daarzo. Ik zit nu even door het casemod gedeelte te bladeren! die hennep fanguards zijn echt supervet (nooit eerder gezien), en die toerenteller voor je cpu is ook mooi (wel 80 euro :o )

Maargoed, mensen ik zou zeggen doe wat voorstellen en kijk of er genoeg animo voor is...

Verwijderd

Is het niet een idee om nog meer winkels te vragen of ze dit willen doen? Denk dat er namelijk genoeg toe bereid zijn... (gezien de vorige inkoopacties) Zo kan je ook meteen bij de goedkoopste bestellen.

/me gaat voor de fanguards

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 18:18 schreef ThaBadBoy het volgende:
Is het niet een idee om nog meer winkels te vragen of ze dit willen doen? Denk dat er namelijk genoeg toe bereid zijn... (gezien de vorige inkoopacties) Zo kan je ook meteen bij de goedkoopste bestellen.

/me gaat voor de fanguards
Ik ga ook voor fans, fan guards en die hdd cooler word denk ik ook wel wat! verder weet ik nog niet CCFL's misschien? en ja we gaan zeker nog meer shops vragen die op hun eigen site ookal goedkoper aanbieden!

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

€ 630,-- voor een gf4 ti 4600 128mb, dat is veel, die van mij was € 535,-- in leiden bij computerplanet.
veder zelvde merk etc etc etc...

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Robino
Op donderdag 23 mei 2002 18:24 schreef Petergr het volgende:
€ 630,-- voor een gf4 ti 4600 128mb, dat is veel, die van mij was € 535,-- in leiden bij computerplanet.
veder zelvde merk etc etc etc...
Das wel een heel groot typ foutje van ze dan :D.
€100,- meer, tja Regenboog is niet in alles goedkoop.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 18:23 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Ik ga ook voor fans, fan guards en die hdd cooler word denk ik ook wel wat! verder weet ik nog niet CCFL's misschien? en ja we gaan zeker nog meer shops vragen die op hun eigen site ookal goedkoper aanbieden!
Ik zou gewoon bij alle oc-shops aanvragen, want als ze geld ruiken worden ze van zelf wel goedkoper. >:)

Verwijderd

ja, is wel goed id...

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik weet niet of ze windows hebben, of windows kits?
Maar dat zou ook wel een goede kortingsbon wezen :9~

Verders vinnik dat jullie dit topic naar een ander level hebben gebracht met deze actie als het lukt. Keep up the negociations!!!

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 19:14
Hoi allemaal,

Ik woon hier in de buurt van de Regenboog (sittard) kwa casemod artikelen zijn ze goedkoop en hebben ze een heel ruim aanbod. Maar voor andere onderdelen kan je beter elders kijken want dan ben je goedkoper uit.

Greetz, JokerLash

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 19:14
jah ze hebbe daar ook Windows en window kids:)

Verwijderd

€100,- meer, tja Regenboog is niet in alles goedkoop.
Moet zijn Regenboog is in alles niet goedkoop :)

Verwijderd

ik ben geinteresseerd in deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/CaseMod%20vensterkit%201.jpg

Specificaties
Art.nr. 1240008
Minimaal te bestellen hoeveelheid 1
Hoeveelheidseenheid Stuks

maar wat zijn de maten van deze window kit??
kan je dat ff navragen?

• DocB
hmm sommige van die prijzen vind ik wel een beetje vaag. Die lasercut fanguards zijn allemaal 15 euro ongeacht het formaat, net als die 'fluo lampen'. 10 is even duur als 30 cm :? klopt dit allemaal?

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 18:41 schreef DocB het volgende:
hmm sommige van die prijzen vind ik wel een beetje vaag. Die lasercut fanguards zijn allemaal 15 euro ongeacht het formaat, net als die 'fluo lampen'. 10 is even duur als 30 cm :? klopt dit allemaal?
Ja dat is idd een beetje gek maar als we hiervoor inkoop acties (IA - nieuwe shortcut?) houden worden ze wel goedkoper, en komen we wel achter een betere prijs!

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 18:26 schreef ThaBadBoy het volgende:

[..]

Ik zou gewoon bij alle oc-shops aanvragen, want als ze geld ruiken worden ze van zelf wel goedkoper. >:)
Ook dat, ik heb al wel meerdere shops op het oog dus per inkoop actie zoek ik de goedkoopste uit!

Verwijderd

SilentSniper, kun je navragen wat de maten zijn voor die window kit ^^^^^

Verwijderd

ik ben wel geinteresseerd in wat producten. Krijg je veel korting? Anders kan ik net zo goed zelf bestellen.

• Interstice
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Kom effe met kortingen. Ik ben misschien wel geinteresseerd in nog wat ccfl's.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:02 schreef ispierings het volgende:
ik ben wel geinteresseerd in wat producten. Krijg je veel korting? Anders kan ik net zo goed zelf bestellen.
Idd moet wel heel veel korting zijn, want de fanguards staan b.v. al voor €5 minder in de pricewatch zie ik net.

• Perphide
over de kortingen kan ik denk ik niet erg veel zeggen hjet ligt er meer aan hoeveel mensen er bestellen hoe meer hoe goedkoper ze worden uiteraard!

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 18:54 schreef __Ted__ het volgende:
SilentSniper, kun je navragen wat de maten zijn voor die window kit ^^^^^
N/P zal ik doen...

Verwijderd

[afbeelding]

Aluminium Cooling unit voor 3.5" harddisks, uitgevoerd met 2 stuks 50mm ventilatoren. De harddisk cooler wordt aan de onderzijde van de harddisk bevestigd en zorgt ervoor dat de harddisk electronica optimaal gekoeld wordt. Hierdoor wordt de levensduur van uw harddisk aanzienlijk vergroot. De temperatuur kan tot wel 50% gereduceerd worden. Laag ruisniveau.
Die heb ik ook maar dan in het blauw 8-) en van spire

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:06 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

N/P zal ik doen...
ok, thnx

Verwijderd

ik wil mischien wel zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/thumb/hardcano3.jpg

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 19:07 schreef johnnyknoxville het volgende:

[..]

Die heb ik ook maar dan in het blauw 8-) en van spire
Waar heb je hem gehaald en wat koste die... en welke merk is beter Akasa of Spire? en passen die dingen op elke standaard hdd? dus je moet niet een of andere extra kleine laptop hdd hebben?

Verwijderd

die weedfanguards zijn neet :P
kheb mayb wel interesse wil ik eeerst ff prijzen weten enzo

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 19:10 schreef Khorne het volgende:
die weedfanguards zijn neet :P
kheb mayb wel interesse wil ik eeerst ff prijzen weten enzo
De prijzen staan op de site van regenboog voor als je zelf los wilt bestellen, als er een inkoop actie word georganiseerd komt er een goedkopere prijs en die kan uiteraard niet van te voren worden bekend gemaakt. De eerste inkoop actie word waarschijnlijk een hdd cooler actie dus mensen die zon ding willen laat het weten op: sk8mh@hotmail.com (prijs rond de 6.50 euro incl verzend kosten - staat nog niet vast die prijs)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[afbeelding]
zijn er ook mensen die deze willen ? > of een andere versie hier van..

Verwijderd

Wat jammer nou, aan hd koeling heb ik niks, mijn 3 hd's worden al mooi gekoeld door een fan van m'n chieftec ;)
Ik zou graag zo'n 7+ wilen, met wat Artic Silver II (mijn tube is op :( en zo'n ddr ram koel setje, plus eventueel nog wat spullen, zeker weten dat dit niet op korte termijn word besteld? Ik heb het nu te druk met mijn eigen inkoop aktie en kan me dus niet nog een inkoop aktie veroorloven.
En betaal dus graag anders iets extra's, maar als er dus flink af kan, wil ik wel bestellen.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

zijn er ook mensen die deze willen ? > of een andere versie hier van..
Ja ik

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:23

LauPro

Prof Mierenneuke®

SilentSniper > gebruik dit om je inkoopactie te organiseren e.d.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[afbeelding]

die heb ik nog in het blauw liggen, nog belangstellenden?

• DocB
Op donderdag 23 mei 2002 19:19 schreef ispierings het volgende:
Wat jammer nou, aan hd koeling heb ik niks, mijn 3 hd's worden al mooi gekoeld door een fan van m'n chieftec ;)
Ik zou graag zo'n 7+ wilen, met wat Artic Silver II (mijn tube is op :( en zo'n ddr ram koel setje, plus eventueel nog wat spullen, zeker weten dat dit niet op korte termijn word besteld? Ik heb het nu te druk met mijn eigen inkoop aktie en kan me dus niet nog een inkoop aktie veroorloven.
En betaal dus graag anders iets extra's, maar als er dus flink af kan, wil ik wel bestellen.
Ah ik ben dus niet de enige die zo'n 7+ wil... das mooi. Meer mensen please! Tis een leuk koelertje, en die van mij maakt nou herrie. Die 7+ kun je geloof ik instellen op 3 standen...

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:39 schreef DocB het volgende:

[..]
Die 7+ kun je geloof ik instellen op 3 standen...
klopt :)

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Op donderdag 23 mei 2002 19:19 schreef ispierings het volgende:

[..]

Ja ik
en ik ook heel graag

• DocB
hmm ik misschien ook wel, maar ik moet nog wel ff wat geld overhouden om op vakantie wat uit te kunnen geven. Mensen, laat ff niet van dat mooie spul voorbij komen dan :P

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:55 schreef DocB het volgende:
Mensen, laat ff niet van dat mooie spul voorbij komen dan :P
Sorry, mede mijn schuld :7

• bredend
  • Laatst online: 22-02 11:44
Op donderdag 23 mei 2002 19:39 schreef DocB het volgende:

[..]

Ah ik ben dus niet de enige die zo'n 7+ wil... das mooi. Meer mensen please! Tis een leuk koelertje, en die van mij maakt nou herrie. Die 7+ kun je geloof ik instellen op 3 standen...
Kzou ook wel erg graag een Zalman CNPS6000ALCU willen hebben...
Misschien allebei??? :)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 20:12 schreef Bredend het volgende:

[..]

Kzou ook wel erg graag een Zalman CNPS6000ALCU willen hebben...
Misschien allebei??? :)
Ik niet

• BaRF
  • Laatst online: 11:30

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 23 mei 2002 18:40 schreef __Ted__ het volgende:
ik ben geinteresseerd in deze:

[afbeelding]

Specificaties
Art.nr. 1240008
Minimaal te bestellen hoeveelheid 1
Hoeveelheidseenheid Stuks

maar wat zijn de maten van deze window kit??
kan je dat ff navragen?
hey waar vind je die op de site? daar ben ik ook wel in geintresseerd met wat korting :9

(btw: Minimaal te bestellen hoeveelheid 1 :+)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Robino
Denk je dat je morgen de prijzen hebt?

(vooral die van die wc :D)

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 20:52 schreef Rave17 het volgende:
Denk je dat je morgen de prijzen hebt?

(vooral die van die wc :D)
Nee, ik heb pas prijzen zo gauw er een inkoop actie word gehouden, de eerste inkoop actie worden fan guards of hdd coolers...

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 19:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[afbeelding]
Ziet er leuk uit, maar keb geen idee wat het is.. kan iemand mijn armzalige geest verhelderen?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 20:43 schreef BaRF het volgende:

[..]

hey waar vind je die op de site? daar ben ik ook wel in geintresseerd met wat korting :9

(btw: Minimaal te bestellen hoeveelheid 1 :+)
bij casemods, en dan op pagina 4 dacht ik

Verwijderd

nog een vraagje, kan je ook rounded cables leveren? ata 100 (90 cm) ata 66 en floppy cables?

• DocB
WC spullen (set?)
Thermaltake 7+ proc cooler
HD cooler (simpel, dual fan)
HD cooler (thermaltake, met LCD)
Fans
Fan guards
window kit

Hier is tot nu toe interesse in getoond... lijkt me makkelijker als er mensen zijn die een of meer van deze dingen ook willen, want als iedereen zn eigen ideeen blijft toevoegen zijn we heel lang bezig...

Verwijderd

Ik wil graag:

http://www.regenboog.net/docs/pd1719394443.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1733431526.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1258618512.htm

Ik bestel met ispierings mee, dat scheelt weer verzendkosten... (We wonen hardstikke vlak bij elkaar in de buurt)

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 22:36 schreef tpkmnchrst het volgende:
Ik wil graag:

http://www.regenboog.net/docs/pd1719394443.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1733431526.htm

en

http://www.regenboog.net/docs/pd1258618512.htm

Ik bestel met ispierings mee, dat scheelt weer verzendkosten... (We wonen hardstikke vlak bij elkaar in de buurt)
Dat is alvast te doen kunnen jullie me ff mailen (sk8mh@hotmail.com) wat jullie precies willen hebben alst kan in 1 mailtje voor jullie bijden... dan stuur ik een mailtje terug met de prijs incl verzend kosten k?

• DocB
Op donderdag 23 mei 2002 21:58 schreef DocB het volgende:
WC spullen (set?)
Thermaltake 7+ proc cooler
HD cooler (simpel, dual fan)
HD cooler (thermaltake, met LCD)
Fans
Fan guards
window kit

Hier is tot nu toe interesse in getoond... lijkt me makkelijker als er mensen zijn die een of meer van deze dingen ook willen, want als iedereen zn eigen ideeen blijft toevoegen zijn we heel lang bezig...
eHmm ho wacht! ik lees mn post zo terug en het komt een beetje verkeerd over. Wat ik bedoelde was dat mensen hier in het algemeen interesse in hadden, niet dat ik al deze dingen wil hebben! (hmm watercooling + proc koeler?? :) )

Mij zelf gaat het eigenlijk alleen om de thermaltake volcano 7+, maar dan moet dus die prijs omlaag... Heeel misschien doe ik mee aan die akaska HD koeler, maar meer ook echt niet. Zoals gezegd heb ik nog een vakantie om geld uit te geven (spanje woohoo! :+ )

Verwijderd

ik heb ook wel intresse in die vulcano 7+ als de prijs naar beneden gaat
laat maar wat weten

• BaRF
  • Laatst online: 11:30

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 23 mei 2002 21:06 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

bij casemods, en dan op pagina 4 dacht ik
whaha, ik zat de hele tijd op het normale electro gedeelte ipv computer |:( :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Is het mogelijlk, en isschien beter om 1 inkoopactie te doen voor meerdere producten, kijken of dat daar te regelen is, bv alle fans en guards in 1 actie.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op donderdag 23 mei 2002 23:11 schreef marsyl het volgende:
ik heb ook wel intresse in die vulcano 7+ als de prijs naar beneden gaat
laat maar wat weten
Leg er dan voor mij ook maar eentje klaar.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Hebben ze trouwens niet van die Thermaltake shims? Die wil ik namelijk ook nog steeds...

Verwijderd

Overdrijven is ook een vak:
Een zwart geanodiseerde aluminium uitgevoerde PC kast in een schitterende uitvoering. Door het gebruik van aluminium wordt de intern opgebouwde warmte 3 x sneller afgevoerd dan in een conventionele kast. Tot 30 graden lagere interne temperaturen zijn mogelijk!
Ik vraag me af wat voor crappy kasten ze verder verkopen waar de kast-temp een dikke 30 graden boven de ambient temp ligt. ;)

http://www.regenboog.net/docs/pd1610861450.htm

• Perphide
Op donderdag 23 mei 2002 22:55 schreef DocB het volgende:

[..]

eHmm ho wacht! ik lees mn post zo terug en het komt een beetje verkeerd over. Wat ik bedoelde was dat mensen hier in het algemeen interesse in hadden, niet dat ik al deze dingen wil hebben! (hmm watercooling + proc koeler?? :) )

Mij zelf gaat het eigenlijk alleen om de thermaltake volcano 7+, maar dan moet dus die prijs omlaag... Heeel misschien doe ik mee aan die akaska HD koeler, maar meer ook echt niet. Zoals gezegd heb ik nog een vakantie om geld uit te geven (spanje woohoo! :+ )
I know :> maar als die ander een heel setje met zooi in 1x wil kan daar ook wel wat vanaf denk ik....

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 00:48 schreef Vers-Tappen het volgende:
Is het mogelijlk, en isschien beter om 1 inkoopactie te doen voor meerdere producten, kijken of dat daar te regelen is, bv alle fans en guards in 1 actie.
Hier had ik ookal aan gedacht (setjes maken van meerdere producten) BV: een 80mm silent fan met een 80mm fan guard naar keuze voor iets van euhm. 75% van de normale prijs ofzo.. misschien valt dit te regelen met de Regenboog..

Verwijderd

Maak dan een setje met de 7+ en de active memory cooling kit :9~

Verwijderd

WE hebebn dan de keus uit 3 verschillende:

1. Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/thumb/hardcano2.jpg Prijs: Euro 37.50

2. Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/hardcano3.jpg Prijs: Euro 29.95

3. Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/thumb/hardcano5.jpg Euro 44.50

Dat zijn de prijzen die daar staan... maar als we bestellen dan word het wel goedkoper denk ik :)

op www.thermaltake.com staat wel informatie over die dingen

Maar welke willen jullie dan?

Verwijderd

[afbeelding]

ben wel interrested :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 07:09 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Hier had ik ookal aan gedacht (setjes maken van meerdere producten) BV: een 80mm silent fan met een 80mm fan guard naar keuze voor iets van euhm. 75% van de normale prijs ofzo.. misschien valt dit te regelen met de Regenboog..
Je moet gewoon ff alle produkten die je wilt gaan gebruiken voor de actie in een nieuwe thread zetten met bijv een code. zodat iedereen kan bestellen bij je op code.
En gebruik maken van dat inkoopsysteem van Lau Pro ;)

Verwijderd

[afbeelding]

wat kost dat coolertje?

• DocB
Op vrijdag 24 mei 2002 10:03 schreef SeVeN het volgende:

[..]

wat kost dat coolertje?
€6,95

• _Monique_
  • Laatst online: 10-06-2025
Haai,

Ik ben geïnteresseerd in:
- Lasercut FanGuard Atomic 80mm (art#1170000)
- Recom **GloString** starterskit. BlueGreen. 100cm (art#11500001)
- Recom DIY Window Kit&Rubber (art#1240008)
(wat zijn de afmetingen trouwens???)

Laat me even via de mail weten wat het kost en of het mogelijk is. Thanx. 8-) Monique.
email:MootjeW@hotmail.com

• Interstice

Interstice

Hallo?

Hallo,

bennik weer. Ik heb misschien ook wel intresse maar dan moeten er natuurlijk wel wat dingen bekend zijn over kortingen :P Anders bestel ik zelf wel Doh :P

• Perphide
Ik zit op moment nog te wachten op antwoord van regenboog over de prijzen van die hdd coolers bij verkoop van 20 of meer dus als er genoeg mensen zijn word dat denk ik de 1ste IA!

• DocB
AARGHH!! klut hey, ik zie net pas dat die volcano 7+ niet eens op mn moederbord past :'( Er staat niks over op de regenboog site, maar hij kan alleen op een athlon 462 en een paar intel sockets. Dus niet op mijn socket A... dus ik heb pech... hmm maar op zoek naar een andere lekkere cpu koeler dan...

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef DocB het volgende:
AARGHH!! klut hey, ik zie net pas dat die volcano 7+ niet eens op mn moederbord past :'( Er staat niks over op de regenboog site, maar hij kan alleen op een athlon 462 en een paar intel sockets. Dus niet op mijn socket A... dus ik heb pech... hmm maar op zoek naar een andere lekkere cpu koeler dan...
Jammer.... bij mij kan ie ook niet...

Verwijderd

heb je al de maten van de window kit en kan je ook rounded cables in je inkoopactie stoppen? heb hier wel interesse naar.

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Op vrijdag 24 mei 2002 17:52 schreef __Ted__ het volgende:
heb je al de maten van de window kit en kan je ook rounded cables in je inkoopactie stoppen? heb hier wel interesse naar.
en ik ook wel

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:20
Als je een inkoop actie doet, doe het dan niet bij de regenboog, is echt niet zo'n geweldige winkel hoor :{

Alles is er stukken duurder, en zijn niet echt kundig daar.

En effe over enermax fans, haal liever papst fans, is wel leuk dat je ze kan regelen, maar als je ze vol zet maakt hij nog kut lawaai, en op zacht nauwelijks luchtverplaatsing. (Heb ik dat niet nodig voor mijn radiator, ga zelf toch ook maar Papst fans halen, zijn waarschijnlijk nog stiller dan Enermax op zijn zachtst.)

• DocB
Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef DocB het volgende:
Hè? ho es... ik zit net te zoeken naar cpu koelers, en volgens sommige sites kan hij wel weer op een socket A. Er zou zo'n socket A clip bijzitten, en hij ziet er ook wel erg socket A uit :? iemand die heel toevallig dit ding thuis heeft liggen??

Verwijderd

/me ziet die watercooling setjes wel zitten maar me geld is op :( eerst weer vangen van de baas >:)

• Interstice

Interstice

Hallo?

Oh oh. Ik zie echt een hele lijst verschillende producten voorbij komen.

Misschien dat je iets kan regelen van bij een afname van 500 pleuro 15% korting. En die dan gewoon weer eerlijk doorberekenen naar iedereen ?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben zeer geinterresseerd in de watercoolings set, wat zijn de mogelijkheden nog?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 18:23 schreef Interstice het volgende:
Oh oh. Ik zie echt een hele lijst verschillende producten voorbij komen.

Misschien dat je iets kan regelen van bij een afname van 500 pleuro 15% korting. En die dan gewoon weer eerlijk doorberekenen naar iedereen ?
15? nah 30 :)

• Robino
Weet je de prijzen al topic starter?

• NeverSeen
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

mischien een handig siteje ofzo waar je je bestelling kan opgeven? :D

Verwijderd

TOPICSTARTER reageer even op mijn vraag van hierboven

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Titan fans graag

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 19:25 schreef __Ted__ het volgende:
TOPICSTARTER reageer even op mijn vraag van hierboven
Nee regenboog heeft nog niet gereageerd op mn mailtje met prijzen en maten ... kan nog wel ff paar uur duren..

• Perphide
regenboog heeft gereplyed op de vraag van prijzen van de hdd cooling! bij 10stuks 10% korting en bij 25 of meer 25% korting misschien zelfs bij 50 stuks of meer wel 30% ofzo! dus als er mensen zijn voor een hdd koelertje? mail ff naar: sk8mh@hotmail.com zijn er genoeg komt er direct een inkoop actie en een site om je ervoor in te schrijven!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben geinterresseerd in watercooling, is daar iets over bekend?

• Perphide
Op vrijdag 24 mei 2002 20:06 schreef Bolk het volgende:
Ik ben geinterresseerd in watercooling, is daar iets over bekend?
Nog niet ik kan het gaan vragen voor je maar ff 2 dagen wachten want anders hebben hun 300 vragen om te beantwoorden... ik wacht wel totdat ik de rest terug heb en dan weer nieuwe vragen :)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 24 mei 2002 20:08 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Nog niet ik kan het gaan vragen voor je maar ff 2 dagen wachten want anders hebben hun 300 vragen om te beantwoorden... ik wacht wel totdat ik de rest terug heb en dan weer nieuwe vragen :)
Prima, keep us informed :)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.