[INKOOP] Regenboog producten!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
k ik heb je gemaild. Gaat het nou om die Akaska?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

www.triathlete.nl

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
ja het gaat om die Akasa 2 x 50 mm koelers!

en keyboards kan later appart wel weer... niet alles tegelijk :) dan word het zo onoverzichtelijk

• DocB
Er is een nieuwe topic gestart voor de inkoopactie van die HD coolers...
[topic=504734]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:50
Hmm en als je waterkoeling wilt koop dan niet die van regenboog. Is bagger kwaliteit.

Ben niet anti-regenboog, maar zelf zou ik het zonde van mijn geld vinden en dus wil alleen effe waarschuwen :P

Verwijderd

Is het ook mogelijk om alleen een losse rode ccfl te bestellen zonder inverter? Ik heb namelijk nog een inverter liggen. dus vandaar.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 24 mei 2002 21:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Hmm en als je waterkoeling wilt koop dan niet die van regenboog. Is bagger kwaliteit.

Ben niet anti-regenboog, maar zelf zou ik het zonde van mijn geld vinden en dus wil alleen effe waarschuwen :P
Welke dan?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

/me woont zowat naast de regenboog.....

En ze hebben idd stoere dingen daar, maar voor de goedkoopste zooi ga ik nog steeds naar de Computer-Cash-Carry in Aken. Minder BTW (16%) en over het algemeen ook al een stuk goedkoper.

Maar voor AS3, Enermax Fans en andere brute cooling kun je toch het beste bij de regenboog terecht. Voor een gemiddeld prijsje :).

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 08:14 schreef Metal-Kool4 het volgende:
WE hebebn dan de keus uit 3 verschillende:

1. [afbeelding] Prijs: Euro 37.50

2. [afbeelding] Prijs: Euro 29.95

3. [afbeelding] Euro 44.50

Dat zijn de prijzen die daar staan... maar als we bestellen dan word het wel goedkoper denk ik :)

op www.thermaltake.com staat wel informatie over die dingen

Maar welke willen jullie dan?
Let hier wel effe op!! Alleen de eerste is een echte baybus. Achter de tweede kun je een HDD installe en de derde is een zeer geil aluminium HDD wissel rack met temperatuur meter ed.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

McBoom

Broem

Ik heb wel belang bij zo'n aluminium bezel voor een diskette-station van Lian-Li. Hebben ze wel Enermax-fans? Als ze die blauwe hebben wil ik er wel 5. :)

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Ik ben wel te vinden voor de glow-string. De lime-green en de aqua-blue

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

Krijg je ook korting op de zwarte keyboards en muizen van Recom???

www.triathlete.nl

• Perphide
Op zaterdag 25 mei 2002 07:03 schreef Scighera het volgende:
Krijg je ook korting op de zwarte keyboards en muizen van Recom???
In principe kan ik overal wel korting op regelen maar dan moet het wel gaan om een inkoop actie van 15stuks of meer of een heleboel producten tegelijk maar dan word het veelste onoverzichtelijk.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Op vrijdag 24 mei 2002 22:34 schreef XXX_AlCapone het volgende:

[..]

Let hier wel effe op!! Alleen de eerste is een echte baybus. Achter de tweede kun je een HDD installe en de derde is een zeer geil aluminium HDD wissel rack met temperatuur meter ed.
Heeft iedereen mijn ThermalTake inkoopaktie of zo gemist. Als ik de prijzen van Regeboog zie zijn ze al gauw 10 euro duurder dan dat ik ze kon aanbieden.

• Perphide
Op zaterdag 25 mei 2002 08:48 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Heeft iedereen mijn ThermalTake inkoopaktie of zo gemist. Als ik de prijzen van Regeboog zie zijn ze al gauw 10 euro duurder dan dat ik ze kon aanbieden.
Ik denk het ik heb niets gezien....

Verwijderd

Ik krijg geen antwoord op mijn vraag dus nogmaals een keertje.

"Is het ook mogelijk om alleen een losse rode ccfl te bestellen zonder inverter? Ik heb namelijk nog een inverter liggen. dus vandaar."

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op zaterdag 25 mei 2002 08:48 schreef Rave17 het volgende:

Niets van gezien. Maar ik ben wel geinteresseerd in zo'n Volvano 7+, dus als dat wat wordt...

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

ey, ff een vraagje over die window kit die ze daar verkopen: is dat raamrubber met 3 inkepingen ? ( 3 gleuven)

• Robino
ThermalTake A1254 (VOLCANO 7+) bij mij: 31 euro.

(tenminste als er genoeg animo geweest was)

• DocB
Op zaterdag 25 mei 2002 15:18 schreef Rave17 het volgende:
ThermalTake A1254 (VOLCANO 7+) bij mij: 31 euro.

(tenminste als er genoeg animo geweest was)
godver, heb ik dat ook gemist dan??ik wil dat ding eigenlijk wel hebben namelijk...

Verwijderd

De blauwe CCFL en Glow/LightWire producten kunnen uitverkocht zijn. Was laatst langsgeweest.

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:20 schreef DocB het volgende:

[..]

godver, heb ik dat ook gemist dan??ik wil dat ding eigenlijk wel hebben namelijk...
Ik kan de topic opnieuw opstarten. De vorige is gesloten aangezien er maar 3 bestellingen waren.

• DocB
tsja ik weet niet waar je ze vandaan wilde halen? als het een mooi prijsje is zouden er zeker genoeg aanmeldingen moeten zijn. Dat ding kan op athlons en intels, en ik heb ik deze topic toch al een aantal geintresseerden gezien. Hoeveel zou je er eigenlijk nodig hebben voor evt. een beetje korting??

iig zou ik blij zijn als er een IA georganiseerd werd voor die dingen :)
Hier ff een linkje naar een review. Staan een hoop koelers op, en deze wordt als zeer goed beschouwd, vergelijkbaar met veel duurdere koelers...
http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm#v7p

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:36 schreef DocB het volgende:
tsja ik weet niet waar je ze vandaan wilde halen? als het een mooi prijsje is zouden er zeker genoeg aanmeldingen moeten zijn. Dat ding kan op athlons en intels, en ik heb ik deze topic toch al een aantal geintresseerden gezien. Hoeveel zou je er eigenlijk nodig hebben voor evt. een beetje korting??

iig zou ik blij zijn als er een IA georganiseerd werd voor die dingen :)
Hier ff een linkje naar een review. Staan een hoop koelers op, en deze wordt als zeer goed beschouwd, vergelijkbaar met veel duurdere koelers...
http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm#v7p
Ik haalde de ThermalTake producten bij een distribiteur vandaan. De prijs van die Volcano 7+ die ik net heb opgegeven is al incl. btw. Komt alleen nog bezorgingskosten via T.P.G bij (was: P.T.T).

• DocB
oh stom, had de prijs wel gelezen maar niet meer aan gedacht |:(
Van mij mag je de actie opnieuw proberen (graag zelfs), maar hoeveel bestellingen zou je nodig hebben voordat ie doorgaat?

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:46 schreef DocB het volgende:
oh stom, had de prijs wel gelezen maar niet meer aan gedacht |:(
Van mij mag je de actie opnieuw proberen (graag zelfs), maar hoeveel bestellingen zou je nodig hebben voordat ie doorgaat?
Minimaal iets van 25 man. Anders komen er weer teveel verzendskosten naar mij toe per persoon.
En misschien kan ik dan ook een beetje korting bij de T.P.G krijgen.

• DocB
hmm 25 is wel veel voor zoiets ben ik bang. Van wat ik hier heb gezien zouden we wel goed over de 10 kunnen komen, maar 25? je zou het kunnen proberen, met een lange looptijd dan... Zou evt. wel willen helpen...

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:53 schreef DocB het volgende:
hmm 25 is wel veel voor zoiets ben ik bang. Van wat ik hier heb gezien zouden we wel goed over de 10 kunnen komen, maar 25? je zou het kunnen proberen, met een lange looptijd dan... Zou evt. wel willen helpen...
10 man zou ook wel kunnen. Alleen heb je het dan alleen over de Volcano 7+ bestellen, of over ook nog andere TT producten?

• DocB
Ikzelf voorlopig alleen de 7+
ik ben nu al een beetje door dit topc aan het bladeren, en ik heb idd wat mensen gevonden die de 7+ ook willen, maar ook mensen die zo'n Tt harddrive cooler willen:
http://www.regenboog.net/docs/pd1258618512.htm
zou er ook gelijk bijkunnen...

• Robino
Op zaterdag 25 mei 2002 15:59 schreef DocB het volgende:
Ikzelf voorlopig alleen de 7+
ik ben nu al een beetje door dit topc aan het bladeren, en ik heb idd wat mensen gevonden die de 7+ ook willen, maar ook mensen die zo'n Tt harddrive cooler willen:
http://www.regenboog.net/docs/pd1258618512.htm
zou er ook gelijk bijkunnen...
Ga wel even een poll opzetten.

edit:

Er is een nieuw topic geopend met de titel:
[Poll] ThermalTake inkoopaktie [/poll]
nu hoeft er niet meer in de Regenboog producten topic gepraat te worden over TT IA.

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Op zaterdag 25 mei 2002 10:03 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Ik denk het ik heb niets gezien....
ik heb ook niks gezien
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.