dubbele moraal
ben je nou dom of lijkt het maar zo?Op maandag 20 mei 2002 04:59 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
anders ga je je ff druk maken om niks(te weinig nachtrust misschien?)
vertel mij eerst maar eens wat de meerwaarde was als ie door jullie was geopend, na de vele spamacties van topics in HK die wij allemaal mochten opruimen (geldt alleen voor degenen die zich aangesproken voelen, dat lijkt me duidelijk). De meerwaarde van een topic voor de goeden die meteen toegankelijk was ipv van onze actie om ff degenen die zo hard aan het pushen waren om maar snel de 500.000e topic te openen.
Ik wil best goed met bezoekers omgaan, maar dat moet van beide kanten komen.
[..]
OMG
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zou maar eens wat slaap vatten als ik jou was.Op maandag 20 mei 2002 05:04 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ben je nou dom of lijkt het maar zo?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
het zal mij allemaal aan me reet roesten maar ik snap het van beide kanten wel ... 500k post is gewoon leuk...? dat wordt niet gegund maar een welk nummer draai je nu topic in pm wel. En zo zijn er meer voorbeelden 
Dubbele moraal dus.
Dubbele moraal dus.
misschien geven ze nog wel toe dat e niet helemaal ok bezig waren. Want hun actie is gewoon net zo fout als die gasten in HK.
Als ze toegeven, dat ze fout waren. Zal ik vandaag iig nog doorgaan met GoT.
edit:
Dit is niet omdat jullie mij willen houden, maar een soort van pardon tegen iedereen die dus ook genaaid oa ik. En als die stinkende spammende HK'ers zitten dus met een schuldgevoel die ze dus niet goed kunnen maken.
Dit is niet omdat jullie mij willen houden, maar een soort van pardon tegen iedereen die dus ook genaaid oa ik. En als die stinkende spammende HK'ers zitten dus met een schuldgevoel die ze dus niet goed kunnen maken.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
mm ik denk dat je dat wel kan vergeten want ze zijn wel zo grappig om zoiets te doen maar hebben niet het lef om het toetegevenOp maandag 20 mei 2002 05:16 schreef Cloontje het volgende:
misschien geven ze nog wel toe dat e niet helemaal ok bezig waren. Want hun actie is gewoon net zo fout als die gasten in HK.
edit:
Verwijderd
Kan misschien iemand een linkje geven waarover dit allemaal gaat. Als je de draad nu leest krijg je wel een beetje een idee waar het over gaat, maar echt duidelijk is het niet.
[topic=500006/1/100]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/500005
Gefeliciteerd Da Rumble met het openen van het 500.000 e topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/500005
Gefeliciteerd Da Rumble met het openen van het 500.000 e topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/500005Op maandag 20 mei 2002 06:03 schreef Zinuz het volgende:
Kan misschien iemand een linkje geven waarover dit allemaal gaat. Als je de draad nu leest krijg je wel een beetje een idee waar het over gaat, maar echt duidelijk is het niet.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/499210
er waren een zooitje users de hele nacht wakker gebleven voor de 500000 topic te zien en dan openen de modjes die topic in ergens waar wij users die niet kunnen zien

omdat er natuurlijk veel gespamt werd met het openen van topics dat waren er een stuk of 8 topics ofzoOp maandag 20 mei 2002 06:13 schreef Zinuz het volgende:
Waarom hebben de modjes dat gedaan dan?

Om te laten zien dat je met het forum vol spammen geen fuck bereikt. Er werd zo vaak gewaarschuwd maar toch bleven een aantal mensen doorgaan. Wie niet horen wil moet voelenOp maandag 20 mei 2002 06:13 schreef Zinuz het volgende:
Waarom hebben de modjes dat gedaan dan?

dan moeten ze die mensen een ow of ban gevenOp maandag 20 mei 2002 06:16 schreef Peertje het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je met het forum vol spammen geen fuck bereikt. Er werd zo vaak gewaarschuwd maar toch bleven een aantal mensen doorgaan. Wie niet horen wil moet voelen
jah3 users kinderachtig en 3 modjes kinderachtigOp maandag 20 mei 2002 06:17 schreef Zinuz het volgende:
Dus al met al zijn er 3 users erg kinderachtig geweest en verder de modjes?

Kijk voor de gein eens in SU...Op maandag 20 mei 2002 06:17 schreef Zinuz het volgende:

Nou niet echt. 8 topics? eerder het dubbele. Er wordt hier van een mug (dat wij dat koekje van eigen deeg hebben gegeven om de mensen ff een lesje te leren) een olifant gemaakt (de modjes zijn arrogante kinderachtige klootzakken die de goeden onder de kwaden willen laten lijden voor iets wat heeeel erg speciaal is en ze willen het draadje expres niet moven etc).Op maandag 20 mei 2002 06:17 schreef Zinuz het volgende:
Achja, geloof mij maar dat het ook niet leuk is zodra mensen het forum gaan volspammen wat wij mogen gaan opruimen (en de SM-topics over de m.n. de HK stegen *plotseling* explosief vergeleken met de laatste paar dagen/welen - vast toeval).
Zolang mensen alleen maar willen inzien dat we dit hebben gedaan om jullie te pesten om iets 'speciaals' (blijkbaar ben ik de enige die dit niet echt kan inzien
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Heb net ff die draad doorgelezen, maar wat een kinderachtig gedoe allemaal.
Sorry dat ik het zeg, maar zowel van de users die doen alsof de wereld vergaat als van de modjes die saampjes zoveel plezier hebben.
Snap die modjes ook niet helemaal, volgens mij waren zij ook ooit gewone users.
Dus doe ff normaal tegen elkaar.
Sorry dat ik het zeg, maar zowel van de users die doen alsof de wereld vergaat als van de modjes die saampjes zoveel plezier hebben.
mjah maar toch sommige users hebben toch hele nacht voor niks wakker gelegenOp maandag 20 mei 2002 06:23 schreef Zinuz het volgende:
Heb net ff die draad doorgelezen, maar wat een kinderachtig gedoe allemaal.

Sommige MODJES dus ook! Als users niet waren begonnen met onzinnige spam hadden modjes niet wakker hoeven blijven en had iedereen in het 500.000e topic kunnen posten. Helaas is dat niet gelukt en hebben beide partijen er nadeel van.Op maandag 20 mei 2002 06:25 schreef senater het volgende:
[..]
mjah maar toch sommige users hebben toch hele nacht voor niks wakker gelegen
Verwijderd
Op maandag 20 mei 2002 04:55 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ach rotop...
sukkels...
You've got mail.Op maandag 20 mei 2002 05:04 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ben je nou dom of lijkt het maar zo?
Verwijderd
Senater, dat kan dan wel zo zijn, maar zo werkt het altijd. Kwaden kunnen het verpesten voor de goeden.
Het misselijk makende en kinderachtige vind ik dat het gepaard moet gaan van leedvermaak van de modjes hun kant.
Dat vind ik eerlijk gezegd uiterst triest. Jezelf laten verleiden tot een dergelijk niveau.
Het misselijk makende en kinderachtige vind ik dat het gepaard moet gaan van leedvermaak van de modjes hun kant.
Dat vind ik eerlijk gezegd uiterst triest. Jezelf laten verleiden tot een dergelijk niveau.
ach dat gevoel is wederzijds. Maar ik had natuurlijk ook lekker vroeg kunnen slapen en 's-morgens die +/- 25-30 topics (HK+SM) kunnen gaan sluiten...Op maandag 20 mei 2002 06:25 schreef senater het volgende:
[..]

En nu blijf ik maar weg hier, anders ga ik misschien verkeerde dingen zeggen.
ik ook trusteOp maandag 20 mei 2002 06:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
En nu blijf ik maar weg hier, anders ga ik misschien verkeerde dingen zeggen.
Ten eerste snap ik niet waar iedereen hier zich IN HEMELSNAAM druk om maakt, modjes EN users... Opblijven voor een TopicnummerOp maandag 20 mei 2002 06:21 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Nou niet echt. 8 topics? eerder het dubbele. Er wordt hier van een mug (dat wij dat koekje van eigen deeg hebben gegeven om de mensen ff een lesje te leren)
[..]
Ten tweede vind ik het BELACHELIJK dat je hier nu een mug een koekje door zijn strot duwt!! Doe dat dan maar gewoon bij die olifant, die hebben het formaat ervoor!
Ben het helemaal met je eens, het is tekenend voor het niveau van GoT dat mensen zich al druk over een nummer gaan maken en dat de users doordat de modjes geen zin hebben in 10tallen nutteloze topics (kan ik begrijpen) uitgemaakt worden voor herzenloze machtswelustelingen.Op maandag 20 mei 2002 07:45 schreef Steven het volgende:
[..]
Ten eerste snap ik niet waar iedereen hier zich IN HEMELSNAAM druk om maakt, modjes EN users... Opblijven voor een TopicnummerBij deze vraag ik dus aan Kees om nu al het 600k, 700k, 800k, 900k en 1000k topic aan te maken in de database, dan zijn we daar maar weer vanaf voor de volgende keer, scheelt heel veel nachtrust voor mensen. (of ja doe gelijk 666666).
Ten tweede vind ik het BELACHELIJK dat je hier nu een mug een koekje door zijn strot duwt!! Doe dat dan maar gewoon bij die olifant, die hebben het formaat ervoor!
Een paar gebruikers maken het wel erg bont, net of het behalen van die grens hun levensdoel is ofzo? Je gaat toch niet wakker blijven voor een cijfertje
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Ach ja, de interesse werd gewekt in die mate dat bijna in elk topic vermeldt moest worden hoever ze warenOp maandag 20 mei 2002 07:56 schreef Beaves het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, het is tekenend voor het niveau van GoT dat mensen zich al druk over een nummer gaan maken en dat de users doordat de modjes geen zin hebben in 10tallen nutteloze topics (kan ik begrijpen) uitgemaakt worden voor herzenloze machtswelustelingen.
Een paar gebruikers maken het wel erg bont, net of het behalen van die grens hun levensdoel is ofzo? Je gaat toch niet wakker blijven voor een cijfertje
Tsja, persoonlijk boeit dat hele getal me niet en dit topic vind ik ook te debiel voor woorden. Stoppen met GoT omdat je het 500.000ste topic niet hebt kunnen zien. Deze reactie is overdreven en als je met zo'n topic aan komt zetten, dan kan ik niet treuren om het enorme verlies wat GoT heeft geleden onder het vertrek van Cloontje

Verwijderd
Haha, schitterend.
Wakker blijven voor het 500.000ste topic en dan nog serieus pissig zijn als ze het niet kunnen zien. Ik zou zeggen: jongens, waar maak je je in godsnaam druk over.
Om een topic op een forum, met toevallig ID-nummer 500000, nou nou, wat intressant. En als je hier nog speciaal voor wakker bent gebleven moet jij weten, maar om dat te gaan zeiken dat iemand je te snel af is geweest, getuigd ook bijzonder weinig gevoel voor humor
Wakker blijven voor het 500.000ste topic en dan nog serieus pissig zijn als ze het niet kunnen zien. Ik zou zeggen: jongens, waar maak je je in godsnaam druk over.
Om een topic op een forum, met toevallig ID-nummer 500000, nou nou, wat intressant. En als je hier nog speciaal voor wakker bent gebleven moet jij weten, maar om dat te gaan zeiken dat iemand je te snel af is geweest, getuigd ook bijzonder weinig gevoel voor humor
Goedemorgen zeg... Waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken. 
Kinderachtige actie van diegenen die op dat moment gek genoeg waren om op te blijven en de meuk in de Huiskamer opruimden? Misschien.
Maar ik vind dit topic toch wel zeker een keer of tien meer kinderachtig. Het is werkelijk van de gekken dat de topicstarter nu heel verongelijkt een topic in LA start om z'n beklag te doen over een fucking topic!
Natuurlijk; 500000 is een magisch getal, maar wat verwacht je daar nou van? Dacht je dat door het openen van het 500000ste topic ineens iets wonderlijks zou gebeuren? Einde van de wereld misschien? Iedereen wint ineens de Staatsloterij?
Het lijkt verdomme het jaar 2000 wel; dat was zo speciaal...
Of dacht je dat MySQL over de zeik zou gaan?
Dan heb ik nieuws voor je: 500000 is een getal waar MySQL niet warm of koud van wordt. Het is niet eens een logisch getal!
Ik werd de laatste tijd weleens moe van al het geblaat om onterecht gesloten topics hier in LA, en ik heb diep respect voor Sinterklaas en JvS en alle andere LA-dokters dat ze nog niet gillend weg zijn gelopen. Dat meen ik serieus.
Maar dit topic spant werkelijk de kroon.
Ik had totaal niet door dat het 500000ste topic zich zou aandienen. Dat heeft twee hele grote redenen: ik kom zelden in de HK en het interesseert me gewoon geen ene reet. Ik heb verdomme wel wat beters te doen dan een beetje topics openen om te kijken of ik, eenvoudige boerenlul, dat magische getal van 500k kan hebben.
Want dan heb ik pas echt wat bereikt.
Had het zelfs op m'n CV kunnen zetten denk ik zo; alle werkervaring ten spijt, word ik aangenomen omdat ik het fucking 500000ste topic op een forum heb gepost...
Ik zeg dit niet vaak, maar als iemand zich nu ontzettend achtergesteld voelt en weggaat, alleen omdat de crewleden die in het holst van de nacht een berg onzintopics omwille van dat nummertje moesten bijhouden omdat het anders een nog grotere klerezooi zou worden, dan zeg ik: "Donder alsjeblieft een eind op, ik wil je met liefde een ban na geven om er zeker van te zijn dat je ook niet meer terugkomt.
's avonds een man, 's morgens een man.

Kinderachtige actie van diegenen die op dat moment gek genoeg waren om op te blijven en de meuk in de Huiskamer opruimden? Misschien.
Maar ik vind dit topic toch wel zeker een keer of tien meer kinderachtig. Het is werkelijk van de gekken dat de topicstarter nu heel verongelijkt een topic in LA start om z'n beklag te doen over een fucking topic!

Natuurlijk; 500000 is een magisch getal, maar wat verwacht je daar nou van? Dacht je dat door het openen van het 500000ste topic ineens iets wonderlijks zou gebeuren? Einde van de wereld misschien? Iedereen wint ineens de Staatsloterij?
Het lijkt verdomme het jaar 2000 wel; dat was zo speciaal...

Dan heb ik nieuws voor je: 500000 is een getal waar MySQL niet warm of koud van wordt. Het is niet eens een logisch getal!
Ik werd de laatste tijd weleens moe van al het geblaat om onterecht gesloten topics hier in LA, en ik heb diep respect voor Sinterklaas en JvS en alle andere LA-dokters dat ze nog niet gillend weg zijn gelopen. Dat meen ik serieus.
Maar dit topic spant werkelijk de kroon.
Ik had totaal niet door dat het 500000ste topic zich zou aandienen. Dat heeft twee hele grote redenen: ik kom zelden in de HK en het interesseert me gewoon geen ene reet. Ik heb verdomme wel wat beters te doen dan een beetje topics openen om te kijken of ik, eenvoudige boerenlul, dat magische getal van 500k kan hebben.
Want dan heb ik pas echt wat bereikt.
Had het zelfs op m'n CV kunnen zetten denk ik zo; alle werkervaring ten spijt, word ik aangenomen omdat ik het fucking 500000ste topic op een forum heb gepost...

Ik zeg dit niet vaak, maar als iemand zich nu ontzettend achtergesteld voelt en weggaat, alleen omdat de crewleden die in het holst van de nacht een berg onzintopics omwille van dat nummertje moesten bijhouden omdat het anders een nog grotere klerezooi zou worden, dan zeg ik: "Donder alsjeblieft een eind op, ik wil je met liefde een ban na geven om er zeker van te zijn dat je ook niet meer terugkomt.
's avonds een man, 's morgens een man.
AgreeOp maandag 20 mei 2002 08:17 schreef Kaj. het volgende:
[..]
[..]
zo denk ik er ook over, het is een leuke mijlpaal, maar om daar nu zoveel stennis over te gaan maken......Op maandag 20 mei 2002 08:09 schreef MREn het volgende:
Haha, schitterend.
Amen!Op maandag 20 mei 2002 08:17 schreef Kaj. precies waar het op staat
Helemaal mee eens dus!
Verwijderd
Denk je nou echt dat er in een dag tijd zoveel topics geopend zouden zijn als het niet vlak voor die 500.000 zou zijn?Op maandag 20 mei 2002 04:38 schreef senater het volgende:
[..]
jah en je denkt niet na bij de andere users die gewoon niet het forum hebben vol gespamt hebben en die wel al de hele avond zitten te wachten op dat topic
En zeg nou niet "nee" want als het moet heb je zo 20 url's voor je neus waar het tegendeel bewezen wordt. Ook van jouzelf! Dus hou toch op zeg ..

Als iedereen normaal had gedaan was 't 'n dag later geweest. En dan? Wereldvrede? Feest? Mensen opbellen en feliciteren?
/me snapt dan ook niet hoe iemand hier zo'n punt van kan maken.
jemig man wat een gezeur.... zoals al een aantal keer gezegd.... het gaat maar om een getalletje hoor.
Ik krijg na dit topic (en vele hiervoor) wel steeds meer het gevoel dat het misschien verstandig zou zijn om de postcount ook lekker hidden te maken. Want in principe maakt het voor de antwoorden niet echt uit. En we hebben regulars om te wijzen naar de forumregels.
(misschien dat we dan ook af zijn van die users die anderen noob denken te moeten noemen enkel en alleen op het anatal posts
)
Ik krijg na dit topic (en vele hiervoor) wel steeds meer het gevoel dat het misschien verstandig zou zijn om de postcount ook lekker hidden te maken. Want in principe maakt het voor de antwoorden niet echt uit. En we hebben regulars om te wijzen naar de forumregels.
(misschien dat we dan ook af zijn van die users die anderen noob denken te moeten noemen enkel en alleen op het anatal posts

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
haha, served you right

fascinerend toch wat mensen bezighoudt tegenwoordig
fascinerend toch wat mensen bezighoudt tegenwoordig

PSN: DutchTrickle PVoutput
Bah wat een kinderachtig gedoe.
Maar dat geld net zo goed voor de reakties van de mod's
opmerkingen als 'een lesje leren' of een 'koekje van eigen deeg' vind ik nogal provocerend.
Had nu gewoon de betreffende topics dichtgegooid dan had je geen gefrustreerde users gehad en hadden er ook geen OW's uitgedeeld hoeven te worden.
Ik zou haast denken dat jullie het eigelijk allemaal wel leuk vonden.
Maar dat geld net zo goed voor de reakties van de mod's
opmerkingen als 'een lesje leren' of een 'koekje van eigen deeg' vind ik nogal provocerend.
Had nu gewoon de betreffende topics dichtgegooid dan had je geen gefrustreerde users gehad en hadden er ook geen OW's uitgedeeld hoeven te worden.
Ik zou haast denken dat jullie het eigelijk allemaal wel leuk vonden.
Het gaat er niet om of de modjes het leuk vinden om op het 500000e topic te wachten. Het gaat erom dat er enkele users zijn die dat leuk vonden. Niemand heeft het recht om voor een ander te bepalen wat hij/zij leuk moet vinden en om het plezier van anderen te vergallen. Wat dat betreft vind ik de actie van de modjes ook niet echt bewonderenswaardig.
Van de andere kant kan ik heel goed begrijpen dat het niet leuk is wanneer het foum wordt ondergespammed. Zoals al eerder gezegd werd, zijn het weer enkelen die de boel voor de rest verzieken en levert het de modjes extra werk op.
Laten dus we niet in discussie gaan over het al dan niet leuk zijn van het wachten op een 500000e post, maar laten we het hebben over het gedrag van users en modjes.
M.i. zijn ze beide fout geweest. Het was het beste geweest wanneer de spam-topics op slot werden gedaan + waarschuwing voor de poster en verder niets. Maar ja, dat is achteraf gepraat en helaas is er nu niets meer aan te doen.
Laten we deze discussie afronden door er lering uit te trekken voor de volgende keer.
Van de andere kant kan ik heel goed begrijpen dat het niet leuk is wanneer het foum wordt ondergespammed. Zoals al eerder gezegd werd, zijn het weer enkelen die de boel voor de rest verzieken en levert het de modjes extra werk op.
Laten dus we niet in discussie gaan over het al dan niet leuk zijn van het wachten op een 500000e post, maar laten we het hebben over het gedrag van users en modjes.
M.i. zijn ze beide fout geweest. Het was het beste geweest wanneer de spam-topics op slot werden gedaan + waarschuwing voor de poster en verder niets. Maar ja, dat is achteraf gepraat en helaas is er nu niets meer aan te doen.
Laten we deze discussie afronden door er lering uit te trekken voor de volgende keer.
Sint ook LDOp maandag 20 mei 2002 08:17 schreef Kaj. het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
NeenOp maandag 20 mei 2002 10:26 schreef Traag het volgende:
[..]
Sint ook LD
Nee hoor.. ik heb het nu even over topics alsOp maandag 20 mei 2002 10:26 schreef Traag het volgende:
[..]
Sint ook LD
[topic=496658/1/100]
[topic=497992/1/100]
[topic=495684/1/100]
[topic=496648/1/100]
[topic=492000/1/100]
...
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als dit zo doorgaat komt er straks in het nieuwe forum een feature die een aantal nummertjes overslaat rond zo'n mooi getal
Het blijft gewoon users pesten! Zeker die post in het mededelingenforum, met een link waar NIEMAND wat aan heeft, vergezeld van een
smiley, dat staat niet professioneel!
Ik denk dat ik GoT ook maar een weekje boycott (komt me ook wel goed uit w.b.t. examens eigenlijk
Ik denk dat ik GoT ook maar een weekje boycott (komt me ook wel goed uit w.b.t. examens eigenlijk
Verwijderd
he gezellig hierzo.
maare vraagje hoor, jullie zitten allemaal te klagen dat jullie de hele nacht zijn opgebleven.. waarom was je niet gewoon gaan slapen, had je die 500.000e overdag kunnen bereiken
maar goed wat je er nou aan heb, yeah ik ben nr. 500.000 joepie.. krijg ik nou een taart ofzo?? Ik snap niet waarom jullie je allemaal druk maken.. ook de mod snap ik niet.. laat hem lekker zitten, wat geven jullie er nou om.. 1 meer of minder..
maare vraagje hoor, jullie zitten allemaal te klagen dat jullie de hele nacht zijn opgebleven.. waarom was je niet gewoon gaan slapen, had je die 500.000e overdag kunnen bereiken

maar goed wat je er nou aan heb, yeah ik ben nr. 500.000 joepie.. krijg ik nou een taart ofzo?? Ik snap niet waarom jullie je allemaal druk maken.. ook de mod snap ik niet.. laat hem lekker zitten, wat geven jullie er nou om.. 1 meer of minder..
Waar maken jullie je druk om zeg...
Wakker blijven om te kunnen posten in topic 500.000
Ow nog leuker... er zijn helemaal geen 500.000 topics slechts: 484503
Wakker blijven om te kunnen posten in topic 500.000
Ow nog leuker... er zijn helemaal geen 500.000 topics slechts: 484503
ik vind 't wel een strakke actie van LuNaTic
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:15
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Waarom de modjes zich zo druk maken, dat is logisch. Ik kijk net in de HK en die onzin die er onder aan staatOp maandag 20 mei 2002 11:06 schreef kaasie het volgende:
ook de mod snap ik niet.. laat hem lekker zitten, wat geven jullie er nou om.. 1 meer of minder..

Nee, ik deel die vreugdeOp maandag 20 mei 2002 10:37 schreef m-m het volgende:
Ben ik de enige user die het ongeloofelijk grappig vind, en dan met name dat MF-topic?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wow... ik heb een hoop topic gezien die nergens over gaan, maar deze spant wmb de kroon...
Welke idioot* gaan in 's hemelsnaam een nacht opblijven om het topic met nummertje 500000 langs te zien komen of zelfs zelf te posten
Wat is het verschil tussen dat topic en een topic met nummer 499999 of 500001 of 112345 of weet ik veel wat??
(Als het nou het half-miljoenste topic is zeg ik nog, okay je hebt een mijlpaal, maar zoals HlpDsK ook al ergens in de HK roept, dat topic is allang geweest, aangezien na wat BC's de topicnummering echt niet meer klopt met de hoeveelheid topics)
* Ik 'flame' hier niemand persoonlijk, maar wie de schoen past....
(En tegen die mensen wil ik ook graag het volgende zeggen: Get a live
)
Welke idioot* gaan in 's hemelsnaam een nacht opblijven om het topic met nummertje 500000 langs te zien komen of zelfs zelf te posten
Wat is het verschil tussen dat topic en een topic met nummer 499999 of 500001 of 112345 of weet ik veel wat??
(Als het nou het half-miljoenste topic is zeg ik nog, okay je hebt een mijlpaal, maar zoals HlpDsK ook al ergens in de HK roept, dat topic is allang geweest, aangezien na wat BC's de topicnummering echt niet meer klopt met de hoeveelheid topics)
* Ik 'flame' hier niemand persoonlijk, maar wie de schoen past....
(En tegen die mensen wil ik ook graag het volgende zeggen: Get a live
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
Operations: het is dus echt niet zo dat we topic 500.000 hebben gehad
Zie de post van ACM hierboven
Waar je je al niet druk om kan maken zeg.
Denk aan je bloeddruk, zo word je nooit oud...
Denk aan je bloeddruk, zo word je nooit oud...
Virussen? Scan ze hier!
Zeg dat nou niet! Nou gaat ie niet weg en blijft ie om nog een paar duizend topics te spammenOp maandag 20 mei 2002 11:11 schreef ACM het volgende:
slechts: 484503

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zie het nu ook... is wel gevaarlijke info die ACM daar geeft, dan krijg je dit gehannes bij topic (500000 + (500000-484503)= 515497 nog een keer
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Nee, ik vind et ook een retestrakke actieOp maandag 20 mei 2002 10:37 schreef m-m het volgende:
Ben ik de enige user die het ongeloofelijk grappig vind, en dan met name dat MF-topic?
ik was vannacht ook opgebleven tot zo laat voor die post gewoon omdat ik het grappig vond....
en ok ik heb een paar sm's geopent omdat ik er sneller wilde komen maar dat zijn allemaal wel nuttige dingen verder dus schaad ik er niemand mee, alleen het was niet zo goed op zijn plaats omdat te doen omdat hlpdsk ook wel moe/geirriteerd werd van een aantal mensen die in techfora gingen spammen.
maar goed dat terzijde
toen dat om half 5 gebeurde had ik ook zoiets van kut he is niet eerlijk naai streek enz.. dit kwam denk ik omdat ik me erop verheugt had (niet de discussie nu aan gaan waarom) en dan doet DR dat
.
maar goed nu ben ik weer helder en kan ik er ook wel om lachen hoe ziek het is om eigenlijk daarop te wachten...
ik vind dat de topic starter daar maar eens overna moet gaan denken.
en ok ik heb een paar sm's geopent omdat ik er sneller wilde komen maar dat zijn allemaal wel nuttige dingen verder dus schaad ik er niemand mee, alleen het was niet zo goed op zijn plaats omdat te doen omdat hlpdsk ook wel moe/geirriteerd werd van een aantal mensen die in techfora gingen spammen.
maar goed dat terzijde
toen dat om half 5 gebeurde had ik ook zoiets van kut he is niet eerlijk naai streek enz.. dit kwam denk ik omdat ik me erop verheugt had (niet de discussie nu aan gaan waarom) en dan doet DR dat
maar goed nu ben ik weer helder en kan ik er ook wel om lachen hoe ziek het is om eigenlijk daarop te wachten...
ik vind dat de topic starter daar maar eens overna moet gaan denken.
goed forget maar ff mijn titel en dan zal ik ff mijn mening geven
wat een ongelooflijk kansloos ventje ben je en dit is de gecleande,gecleande en gecleande versie
MEGAkansloos als je je hier druk om maakt
sjees
<edit>
vergeet te vertellen dat je wmb de deur achter je dichttrekt desnoods met hulp van ons
wat een ongelooflijk kansloos ventje ben je en dit is de gecleande,gecleande en gecleande versie
MEGAkansloos als je je hier druk om maakt
sjees
<edit>
vergeet te vertellen dat je wmb de deur achter je dichttrekt desnoods met hulp van ons
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja, maar wel exclusief clones heOp maandag 20 mei 2002 11:28 schreef Predator het volgende:
Olie op het vuur:
User 50000 wie o wie ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
gebruiker "" bestaat niet

Jeremy Clarkson
Waarom in godesnaam?? Hebben die mensen geen hobbies, vrienden of nachtrust?? Ik snap de ophef niet zo... Ik ga maar eens naar het terrasOp maandag 20 mei 2002 06:25 schreef senater het volgende:
[..]
Amateurcoureur en fervent banktukker
Een paar mensen die zich druk maken om een getalletje en een paar modjes die daar (volkomen terecht) een stokje voor steken. Er is hierboven o.a. door Kaj. treffend neergezet waar het opstaat, dus dat hoef ik (gelukkig) niet meer te doen
.
Dit is eigenlijk gewoon een supportpost voor LuNaTiC, Exirion en HlpDsk (was er nog iemand vannacht?).

Dit is eigenlijk gewoon een supportpost voor LuNaTiC, Exirion en HlpDsk (was er nog iemand vannacht?).

Oh shit. Als we dan toch bezig zijn: alle Breezers zullen in beslag genomen en vernietigd worden. Nokia 3310's worden verzopen, sc00ts worden eveneens in beslag genomen en verkocht voor een bijdrage aan het crew-budget. Ehhmm.... wie MSN gebruikt krijgt klappen, en verder ehhh... Cup-a-Soup drinkers moeten hun Cup-a-Soup inleveren ter vernietiging.Op maandag 20 mei 2002 11:31 schreef Predator het volgende:
Ik ruik een vrijwillige mod om daar op toe te zien
Veel plezier Exirion
Goh, wat zal het heerlijk stil zijn

edit:
Grrrrr, ik heb niet eens naar de posters gekeken.
Mijn excuses aan iedereen die ik met mijn post beledigd heb.
Grrrrr, ik heb niet eens naar de posters gekeken.

Mijn excuses aan iedereen die ik met mijn post beledigd heb.
Mja... AchOp maandag 20 mei 2002 11:25 schreef Exirion het volgende:
Zeg dat nou niet! Nou gaat ie niet weg en blijft ie om nog een paar duizend topics te spammen
Wie zegt dat ik dat getal niet gewoon willekeurig intikte?
/overbodig geworden na de edit van bazs2000
wat lul je? Al die 'spamtopics' die je daar ziet zijn door de crew gedaan!Op maandag 20 mei 2002 11:37 schreef bazs2000 het volgende:
LuNaTiC, ik heb ff jou plaatje erbij gepakt om te laten zien waarom jullie wat 'moeilijk' deden.
[afbeelding]
Moeten jullie eens zien hoe alles volgespammed werd.
Dat is toch niet normaal meer?
Een n00b die dit doe zal ook meteen gebanned worden, en de topics belanden in TC.
Toen ik dit plaatje net voor het eerst zag schrok ik mij rot, komop, alles wordt volgespammed en nog zijn er mensen die gaan zeuren over het feit dat er een topic is gemoved naar TC?
Dat is wel wat kiderachtig hoor, de mods hebben voorlopig nog een lekker klusje met het sturen van mail naar de 'spammers'.
Jullie zijn vrijwillig opgebleven voor het 500.000e topic, de mods moesten dit omdat het anders een grote zou worden.
Zo, nu jullie weer.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
OMGOp maandag 20 mei 2002 11:37 schreef bazs2000 het volgende:

Bijna de helft door DR en ook nog eens andere crewleden.... niet normaal

Jeremy Clarkson
Ik heb mijn post al geedit, sorrie mensen.

De mods lopen wel te zeiken dat je gek bent om er voor op te blijven, maar als je dat plaatje ziet, weet je genoeg.
Ik ga toch ook geen 1000 klones aanmaken om bij user 50000 te komen? Nee, dan zullen de mods ook wel weer zoiets doen.
Dus gaan jullie maar niet lopen zeiken dat dit zielig is van de users, want dit plaatje laat maar weer zien dat bepaalde mods ook zielig zijn.
Ik ga toch ook geen 1000 klones aanmaken om bij user 50000 te komen? Nee, dan zullen de mods ook wel weer zoiets doen.
Dus gaan jullie maar niet lopen zeiken dat dit zielig is van de users, want dit plaatje laat maar weer zien dat bepaalde mods ook zielig zijn.
Als we de HK-topics die geopend zijn om de 500k te halen nou ook ff naar de TC moven, zie je pas echt de verhouding.
En wat dan nog dat de crew die topics plaatste 
Lekker boeiend...
Was ik online geweest, dan had ik er dus echt wel voor gezorgd dat topicnummer 500.000 echt overgeslagen werd.
Magoed, ik vond mijn nachtrust vele malen belangrijker dan tot 4:30u door te klieren met topics...
Lekker boeiend...
Was ik online geweest, dan had ik er dus echt wel voor gezorgd dat topicnummer 500.000 echt overgeslagen werd.
Magoed, ik vond mijn nachtrust vele malen belangrijker dan tot 4:30u door te klieren met topics...
Ga het nou niet goedpraten Kaj. Je ziet toch zelf ook wel dat een aantal van je crewmembers fout bezig zijn ?Kaj.:
Als we de HK-topics die geopend zijn om de 500k te halen nou ook ff naar de TC moven, zie je pas echt de verhouding.
Ik praat niks goed en ik hoef ook niks goed te praten, ik merk alleen op dat de verhouding een beetje scheef ligt omdat de HK-topics niet in die TC staan.Op maandag 20 mei 2002 11:44 schreef ddc het volgende:
[..]
Ga het nou niet goedpraten Kaj. Je ziet toch zelf ook wel dat een aantal van je crewmembers fout bezig zijn ?
ACM-> doe ons een lol, en blokkeer user 50000 vast in de DB... Dan hoeven we niet weer hierdoorheen
De crew spamde de TC, waar verder niemand last van had, de users spamde de HK, waar alle andere users (lees de gesloten topics maar) en de crew last van had. De users waren dus een stuk erger dan de crew, dus terecht dat de users niet "hun" 500.000e topic mochten openen.Op maandag 20 mei 2002 11:44 schreef ddc het volgende:
[..]
Ga het nou niet goedpraten Kaj. Je ziet toch zelf ook wel dat een aantal van je crewmembers fout bezig zijn ?
Als een grote groep users niet zo kinderachtig bezig was, dan hadden we niet ons best hoeven doen om zo snel mogelijk bij die 500.000 te komen. 500.000 gehaald: ellende voorbij.Op maandag 20 mei 2002 11:43 schreef ddc het volgende:
Het is maar wat je definitie van fout is.Op maandag 20 mei 2002 11:44 schreef ddc het volgende:
Maar een beetje flauw dat mods de users zielig noemen, terwijl de mods zelf notabenen ENORM hun best deden om topic 50000 te halen.Kaj.:
Ik praat niks goed, ik merk alleen op dat de verhouding een beetje scheef ligt omdat de HK-topics niet in die TC staan.
Dat kan nu nog niet, want dan begint ie verder te tellen vanaf 50000.ACM-> doe ons een lol, en blokkeer user 50000 vast in de DB... Dan hoeven we niet weer hierdoorheen
lekker boeiend toch allemaal zeg....Op maandag 20 mei 2002 11:44 schreef ddc het volgende:
[..]
er hebben een aantal mensen raar gereageerd omdat ze moe waren ....
en daar hebben de modjes (lees DR) een grapje van gemaakt waar ik nu best om kan lachen eigenlijk dat er van die gasten zijn die zich daar toch o zo druk om maken..
en wat betreft post van de modjes dat staat totaal niet in overeenkomst met het aantal onzin topics wat users hebben aangemaakt...
Het is niet fout om proberen topic 50000 te halen, maar wel om vervolgens de users zielig te noemen.Exirion:
Het is maar wat je definitie van fout is.
Verwijderd
Jij weet dondersgoed dat die post van jou onzin is. Niemand behoudens de moderators hebben er last van als in TC topics aangemaakt worden.Op maandag 20 mei 2002 11:44 schreef ddc het volgende:
[..]
De HK werd volgegooid met topics door users. DAAR gaat het om.
Opzich niet, maar wel op de manier waarop dat gedaan werd.Op maandag 20 mei 2002 11:48 schreef ddc het volgende:
Het is niet fout om proberen topic 50000 te halen
Dat is ons goed recht. Laten we vooral niet gaan beginnen over hoe crew regelmatig wordt benaderd. En dit soort gedrag om dan OOK nog een LA-topic als klaagmuur te openen, dat is inderdaad zielig.Op maandag 20 mei 2002 11:48 schreef ddc het volgende:
maar wel om vervolgens de users zielig te noemen.
En de mods deden dat in de trashcan.ItSnows:
Jij weet dondersgoed dat die post van jou onzin is. Niemand behoudens de moderators hebben er last van als in TC topics aangemaakt worden.
De HK werd volgegooid met topics door users. DAAR gaat het om.
Dus?? Jij begrijpt me duidelijk niet. Ik zeg niet dat je topic 500000 niet mag proberen te halen, maar je moet niet users de schuld gaan geven van zielig gedrag ivm het fanatiek proberen te halen terwijl de mods dat ook deden.
En ik heb geen zin in dat alle mods hier nu correct gaan samenzweren, dus kap daar ook maar ff mee. Dank u
Verwijderd
Ach ... ppls, So be it, als we nou nog 500.000 fatsoenlijke topics openen laten ze topic 1.000.000 misschien wel open
Waarom moet je nou weer andere situaties erbij gaan halen? Das toch ook nergens voor nodigExirion:
Dat is ons goed recht. Laten we vooral niet gaan beginnen over hoe crew regelmatig wordt benaderd. En dit soort gedrag om dan OOK nog een LA-topic als klaagmuur te openen, dat is inderdaad zielig.
Pardon ??Op maandag 20 mei 2002 11:51 schreef ddc het volgende:
En ik heb geen zin in dat alle mods hier nu correct gaan samenzweren, dus kap daar ook maar ff mee. Dank u
En boeit dat ook maar ietsOp maandag 20 mei 2002 11:47 schreef ddc het volgende:
Dat kan nu nog niet, want dan begint ie verder te tellen vanaf 50000.
Stel ik wil het bij 112451 laten beginnen nu.. Boeit _dat_ iets
Nee toch??
Verwijderd
Zonde van de continuiteitOp maandag 20 mei 2002 11:53 schreef ACM het volgende:
[..]
En boeit dat ook maar iets
Stel ik wil het bij 112451 laten beginnen nu.. Boeit _dat_ iets
Nee toch??
Ik zou niet weten waarom niet. Er wordt al heel wat troep gepost door users die SG/HK access willen halen, users die hun gezicht ook af en toe eens in techfora willen laten zien, en noem maar op. Nu was dat helemaal erg door die 500.000, en op een gegeven moment ben je het ZAT.Op maandag 20 mei 2002 11:52 schreef ddc het volgende:
Waarom moet je nou weer andere situaties erbij gaan halen? Das toch ook nergens voor nodig
Verwijderd
Sorry? Ik heb met geen enkele moderator hierover gesproken. Blijkbaar zijn we het zonder erover te praten met elkaar al eens. Dus wie zit er dan verkeerd met zijn gedachten!?!?Op maandag 20 mei 2002 11:51 schreef ddc het volgende:
[..]
En de mods deden dat in de trashcan.
Dus?? Jij begrijpt me duidelijk niet. Ik zeg niet dat je topic 500000 niet mag proberen te halen, maar je moet niet users de schuld gaan geven van zielig gedrag ivm het fanatiek proberen te halen terwijl de mods dat ook deden.
[...]
ddc-> dan zal ik het ook maar even duidelijk maken tegenover jou: hou je er dan gewoon buiten.
Ik vind het ook weer vrij verbijsterend om te zien dat dit een draadje is geworden met meer dan 100 reacties, alleen omdat mijn collega's iets hadden van: "wat jullie kunnen, kunnen wij ook."
Get a life people! Het is prachtig weer (hier althans wel), ga naar buiten.
Het is nog wat te vroeg voor bier, maar ik vind het onzin om hier nog langer over door te zemelen.
* Kaj. pakt een tuinstoel, z'n Japanse leerboek en gaat lekker in de tuin zitten leren.
De groeten.
Ik vind het ook weer vrij verbijsterend om te zien dat dit een draadje is geworden met meer dan 100 reacties, alleen omdat mijn collega's iets hadden van: "wat jullie kunnen, kunnen wij ook."
Get a life people! Het is prachtig weer (hier althans wel), ga naar buiten.
Het is nog wat te vroeg voor bier, maar ik vind het onzin om hier nog langer over door te zemelen.
* Kaj. pakt een tuinstoel, z'n Japanse leerboek en gaat lekker in de tuin zitten leren.
De groeten.
Das dus ook het enigeOp maandag 20 mei 2002 11:54 schreef Mr.Durden het volgende:
Zonde van de continuiteit
Laten we het ff gezellig houden, ik zeg het ook vriendelijk. Maar dat 10000 mensen hetzelfde denken wil nog niet zeggen dat iemand die iets anders denkt het fout heeft.ItSnows:
Sorry? Ik heb met geen enkele moderator hierover gesproken. Blijkbaar zijn we het zonder erover te praten met elkaar al eens. Dus wie zit er dan verkeerd met zijn gedachten!?!?
Goed idee. Ik ga ook 's wat nuttigers doen dan ingaan op al dit gejengel.Op maandag 20 mei 2002 11:56 schreef Kaj. het volgende:
De groeten.
*kuch*Op maandag 20 mei 2002 11:56 schreef ddc het volgende:
Laten we het ff gezellig houden
JIJ begon...
Dit is echt zwaar loos geblaat. Het is kansloos om dat soort topics te gaan openen. Of je nu crew of user bent...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[Van Gaal-mode]Ben jij nou zo dom, of ben ik nu zo slim?[/Van Gaal-mode]Op maandag 20 mei 2002 11:51 schreef ddc het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen het gedrag van de betrokken users en van de crew. De users openden tientallen topics om maar zo snel mogelijk aan de 500.000 te komen. De crew heeft geprobeerd dat een halt toe te roepen door zelf een stapel topics te openen. Op het moment dat dat gelukt was scheelde dat een hoop troep in de HK.
Jij stelt het voor alsof de crew meedeed in de run op topic 500.000 ter meerdere eer en glorie van zichzelf ('kijk eens, ik heb topic 500.000)
Dat was dus duidelijk niet de insteek. Als er op dat moment een database-dude wakker was geweest was dit helemaal niet nodig geweest. Maar die vinden nachtrust logischerwijze belangrijker dan dit soort onzin.
Ik vind het trouwens erg jammer dat er niet meer op normale wijze een mijlpaal behaald kan worden op GoT
Dit topic is gesloten.