Goedemorgen zeg... Waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken.
Kinderachtige actie van diegenen die op dat moment gek genoeg waren om op te blijven en de meuk in de Huiskamer opruimden? Misschien.
Maar ik vind dit topic toch wel zeker een keer of tien meer kinderachtig. Het is werkelijk van de gekken dat de topicstarter nu heel verongelijkt een topic in LA start om z'n beklag te doen over een fucking topic!
Natuurlijk; 500000 is een magisch getal, maar wat verwacht je daar nou van? Dacht je dat door het openen van het 500000ste topic ineens iets wonderlijks zou gebeuren? Einde van de wereld misschien? Iedereen wint ineens de Staatsloterij?
Het lijkt verdomme het jaar 2000 wel; dat was zo speciaal...

Of dacht je dat MySQL over de zeik zou gaan?
Dan heb ik nieuws voor je: 500000 is een getal waar MySQL niet warm of koud van wordt. Het is niet eens een logisch getal!
Ik werd de laatste tijd weleens moe van al het geblaat om onterecht gesloten topics hier in LA, en ik heb diep respect voor Sinterklaas en JvS en alle andere LA-dokters dat ze nog niet gillend weg zijn gelopen. Dat meen ik serieus.
Maar dit topic spant werkelijk de kroon.
Ik had totaal niet door dat het 500000ste topic zich zou aandienen. Dat heeft twee hele grote redenen: ik kom zelden in de HK en het interesseert me gewoon geen ene reet. Ik heb verdomme wel wat beters te doen dan een beetje topics openen om te kijken of ik, eenvoudige boerenlul, dat magische getal van 500k kan hebben.
Want dan heb ik pas echt wat bereikt.
Had het zelfs op m'n CV kunnen zetten denk ik zo; alle werkervaring ten spijt, word ik aangenomen omdat ik het fucking 500000ste topic op een forum heb gepost...
Ik zeg dit niet vaak, maar als iemand zich nu ontzettend achtergesteld voelt en weggaat, alleen omdat de crewleden die in het holst van de nacht een berg onzintopics omwille van dat nummertje moesten bijhouden omdat het anders een nog grotere klerezooi zou worden, dan zeg ik: "Donder alsjeblieft een eind op, ik wil je met liefde een ban na geven om er zeker van te zijn dat je ook niet meer terugkomt.
's avonds een man, 's morgens een man.