Modjes zijn te blij voor woorden, ik stop met GoT

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
De mods lopen wel te zeiken dat je gek bent om er voor op te blijven, maar als je dat plaatje ziet, weet je genoeg.

Ik ga toch ook geen 1000 klones aanmaken om bij user 50000 te komen? Nee, dan zullen de mods ook wel weer zoiets doen.

Dus gaan jullie maar niet lopen zeiken dat dit zielig is van de users, want dit plaatje laat maar weer zien dat bepaalde mods ook zielig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als we de HK-topics die geopend zijn om de 500k te halen nou ook ff naar de TC moven, zie je pas echt de verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En wat dan nog dat de crew die topics plaatste :?

Lekker boeiend...
Was ik online geweest, dan had ik er dus echt wel voor gezorgd dat topicnummer 500.000 echt overgeslagen werd.
Magoed, ik vond mijn nachtrust vele malen belangrijker dan tot 4:30u door te klieren met topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Kaj.:
Als we de HK-topics die geopend zijn om de 500k te halen nou ook ff naar de TC moven, zie je pas echt de verhouding.
Ga het nou niet goedpraten Kaj. Je ziet toch zelf ook wel dat een aantal van je crewmembers fout bezig zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op maandag 20 mei 2002 11:44 schreef ddc het volgende:

[..]

Ga het nou niet goedpraten Kaj. Je ziet toch zelf ook wel dat een aantal van je crewmembers fout bezig zijn ?
Ik praat niks goed en ik hoef ook niks goed te praten, ik merk alleen op dat de verhouding een beetje scheef ligt omdat de HK-topics niet in die TC staan.

ACM-> doe ons een lol, en blokkeer user 50000 vast in de DB... Dan hoeven we niet weer hierdoorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[..]

De crew spamde de TC, waar verder niemand last van had, de users spamde de HK, waar alle andere users (lees de gesloten topics maar) en de crew last van had. De users waren dus een stuk erger dan de crew, dus terecht dat de users niet "hun" 500.000e topic mochten openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 20 mei 2002 11:43 schreef ddc het volgende:
Dus gaan jullie maar niet lopen zeiken dat dit zielig is van de users, want dit plaatje laat maar weer zien dat bepaalde mods ook zielig zijn.
Als een grote groep users niet zo kinderachtig bezig was, dan hadden we niet ons best hoeven doen om zo snel mogelijk bij die 500.000 te komen. 500.000 gehaald: ellende voorbij.
Het is maar wat je definitie van fout is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Kaj.:
Ik praat niks goed, ik merk alleen op dat de verhouding een beetje scheef ligt omdat de HK-topics niet in die TC staan.
Maar een beetje flauw dat mods de users zielig noemen, terwijl de mods zelf notabenen ENORM hun best deden om topic 50000 te halen.
ACM-> doe ons een lol, en blokkeer user 50000 vast in de DB... Dan hoeven we niet weer hierdoorheen
Dat kan nu nog niet, want dan begint ie verder te tellen vanaf 50000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021

[..]

lekker boeiend toch allemaal zeg....

er hebben een aantal mensen raar gereageerd omdat ze moe waren ....

en daar hebben de modjes (lees DR) een grapje van gemaakt waar ik nu best om kan lachen eigenlijk dat er van die gasten zijn die zich daar toch o zo druk om maken..

en wat betreft post van de modjes dat staat totaal niet in overeenkomst met het aantal onzin topics wat users hebben aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Exirion:
Het is maar wat je definitie van fout is.
Het is niet fout om proberen topic 50000 te halen, maar wel om vervolgens de users zielig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Jij weet dondersgoed dat die post van jou onzin is. Niemand behoudens de moderators hebben er last van als in TC topics aangemaakt worden.

De HK werd volgegooid met topics door users. DAAR gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 20 mei 2002 11:48 schreef ddc het volgende:
Het is niet fout om proberen topic 50000 te halen
Opzich niet, maar wel op de manier waarop dat gedaan werd.
Op maandag 20 mei 2002 11:48 schreef ddc het volgende:
maar wel om vervolgens de users zielig te noemen.
Dat is ons goed recht. Laten we vooral niet gaan beginnen over hoe crew regelmatig wordt benaderd. En dit soort gedrag om dan OOK nog een LA-topic als klaagmuur te openen, dat is inderdaad zielig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
ItSnows:
Jij weet dondersgoed dat die post van jou onzin is. Niemand behoudens de moderators hebben er last van als in TC topics aangemaakt worden.

De HK werd volgegooid met topics door users. DAAR gaat het om.
En de mods deden dat in de trashcan.

Dus?? Jij begrijpt me duidelijk niet. Ik zeg niet dat je topic 500000 niet mag proberen te halen, maar je moet niet users de schuld gaan geven van zielig gedrag ivm het fanatiek proberen te halen terwijl de mods dat ook deden.

En ik heb geen zin in dat alle mods hier nu correct gaan samenzweren, dus kap daar ook maar ff mee. Dank u :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ... ppls, So be it, als we nou nog 500.000 fatsoenlijke topics openen laten ze topic 1.000.000 misschien wel open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Exirion:
Dat is ons goed recht. Laten we vooral niet gaan beginnen over hoe crew regelmatig wordt benaderd. En dit soort gedrag om dan OOK nog een LA-topic als klaagmuur te openen, dat is inderdaad zielig.
Waarom moet je nou weer andere situaties erbij gaan halen? Das toch ook nergens voor nodig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 13-10 13:42
Op maandag 20 mei 2002 11:51 schreef ddc het volgende:

En ik heb geen zin in dat alle mods hier nu correct gaan samenzweren, dus kap daar ook maar ff mee. Dank u :*
Pardon ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 20 mei 2002 11:47 schreef ddc het volgende:
Dat kan nu nog niet, want dan begint ie verder te tellen vanaf 50000.
En boeit dat ook maar iets :?

Stel ik wil het bij 112451 laten beginnen nu.. Boeit _dat_ iets :?
Nee toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 11:53 schreef ACM het volgende:

[..]

En boeit dat ook maar iets :?

Stel ik wil het bij 112451 laten beginnen nu.. Boeit _dat_ iets :?
Nee toch??
Zonde van de continuiteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 20 mei 2002 11:52 schreef ddc het volgende:
Waarom moet je nou weer andere situaties erbij gaan halen? Das toch ook nergens voor nodig :?
Ik zou niet weten waarom niet. Er wordt al heel wat troep gepost door users die SG/HK access willen halen, users die hun gezicht ook af en toe eens in techfora willen laten zien, en noem maar op. Nu was dat helemaal erg door die 500.000, en op een gegeven moment ben je het ZAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

En de mods deden dat in de trashcan.

Dus?? Jij begrijpt me duidelijk niet. Ik zeg niet dat je topic 500000 niet mag proberen te halen, maar je moet niet users de schuld gaan geven van zielig gedrag ivm het fanatiek proberen te halen terwijl de mods dat ook deden.
[...]
Sorry? Ik heb met geen enkele moderator hierover gesproken. Blijkbaar zijn we het zonder erover te praten met elkaar al eens. Dus wie zit er dan verkeerd met zijn gedachten!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ddc-> dan zal ik het ook maar even duidelijk maken tegenover jou: hou je er dan gewoon buiten.

Ik vind het ook weer vrij verbijsterend om te zien dat dit een draadje is geworden met meer dan 100 reacties, alleen omdat mijn collega's iets hadden van: "wat jullie kunnen, kunnen wij ook."

Get a life people! Het is prachtig weer (hier althans wel), ga naar buiten.
Het is nog wat te vroeg voor bier, maar ik vind het onzin om hier nog langer over door te zemelen.
* Kaj. pakt een tuinstoel, z'n Japanse leerboek en gaat lekker in de tuin zitten leren.
De groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 20 mei 2002 11:54 schreef Mr.Durden het volgende:
Zonde van de continuiteit ;)
Das dus ook het enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
ItSnows:
Sorry? Ik heb met geen enkele moderator hierover gesproken. Blijkbaar zijn we het zonder erover te praten met elkaar al eens. Dus wie zit er dan verkeerd met zijn gedachten!?!?
Laten we het ff gezellig houden, ik zeg het ook vriendelijk. Maar dat 10000 mensen hetzelfde denken wil nog niet zeggen dat iemand die iets anders denkt het fout heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 20 mei 2002 11:56 schreef Kaj. het volgende:
* Kaj. pakt een tuinstoel, z'n Japanse leerboek en gaat lekker in de tuin zitten leren.
De groeten.
Goed idee. Ik ga ook 's wat nuttigers doen dan ingaan op al dit gejengel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 20 mei 2002 11:56 schreef ddc het volgende:
Laten we het ff gezellig houden
*kuch*

JIJ begon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is echt zwaar loos geblaat. Het is kansloos om dat soort topics te gaan openen. Of je nu crew of user bent...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:19

Daniel

Kapitein NCC-1701
[Van Gaal-mode]Ben jij nou zo dom, of ben ik nu zo slim?[/Van Gaal-mode]

Er zit nogal een verschil tussen het gedrag van de betrokken users en van de crew. De users openden tientallen topics om maar zo snel mogelijk aan de 500.000 te komen. De crew heeft geprobeerd dat een halt toe te roepen door zelf een stapel topics te openen. Op het moment dat dat gelukt was scheelde dat een hoop troep in de HK.
Jij stelt het voor alsof de crew meedeed in de run op topic 500.000 ter meerdere eer en glorie van zichzelf ('kijk eens, ik heb topic 500.000)
Dat was dus duidelijk niet de insteek. Als er op dat moment een database-dude wakker was geweest was dit helemaal niet nodig geweest. Maar die vinden nachtrust logischerwijze belangrijker dan dit soort onzin.

Ik vind het trouwens erg jammer dat er niet meer op normale wijze een mijlpaal behaald kan worden op GoT :(
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.