Cheat is het natuurlijk niet maar ik vind het zeer lame om er mee te spelen. Je hebt namelijk wel een erg groot voordeel als je 2 keer zo ver kan horen
dan koop je zelf toch ook zo'n kaart?Op maandag 20 mei 2002 03:57 schreef Peertje het volgende:
Cheat is het natuurlijk niet maar ik vind het zeer lame om er mee te spelen. Je hebt namelijk wel een erg groot voordeel als je 2 keer zo ver kan horen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Op maandag 20 mei 2002 04:02 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
dan koop je zelf toch ook zo'n kaart?
Hoezo dom? Het is gewoon niet eerlijk en je houd er je zelf mee voor de gek. Daarom zou ik ook nooit gaan bunny hoppen tijdens een war met 1.4.Op maandag 20 mei 2002 05:16 schreef BzrK het volgende:
dan ben je dus dom nofi.. of ben ik nu laf
Fair Play
Verwijderd
ach bunnyhoppen? hoe wou je dat nog voor elkaar krijgen 
Als je rederneert zoals jij dan zouden we ook allemaal onze r8500 gf4s weg moeten doen en op een 13" monitor spelen, zoals al eerder is gezegd.
Trouwens tampie... valve heeft in 1.4 een gratis wallhack ingebouwd
Als je rederneert zoals jij dan zouden we ook allemaal onze r8500 gf4s weg moeten doen en op een 13" monitor spelen, zoals al eerder is gezegd.
CS 1.4: Wallhack Included 01.05.02
Thanks Valve for the nice wallhack and zoom that\'s included in CS 1.4!
Goto the CS cheats section and download the script.
Thanks again Valve.
Die is dacht ik al weer op te lossen met een simpele patchOp maandag 20 mei 2002 05:21 schreef BzrK het volgende:
ach bunnyhoppen? hoe wou je dat nog voor elkaar krijgen
[..]
Ik cheat duidelijk. Ik bedoel mijn muis consumeert 2% minder stroom als die van xtuv, dus ik cheat obvious.
Om dingen helemaal erg te maken zit ik niet eens in dezelfde stoel als Xtuv, ik weet ik weet het is erg lame maar that's me he...
Ik ga nu even de gordijnen dicht doen, de zon schijnt op me monitor, best lame eigenlijk, moeder natuur cheat ook, ik bedoel bij mij schijnt de zon op mijn monitor bij xtuv niet, de cheater.
Om dingen helemaal erg te maken zit ik niet eens in dezelfde stoel als Xtuv, ik weet ik weet het is erg lame maar that's me he...
Ik ga nu even de gordijnen dicht doen, de zon schijnt op me monitor, best lame eigenlijk, moeder natuur cheat ook, ik bedoel bij mij schijnt de zon op mijn monitor bij xtuv niet, de cheater.
www.simsport-racing.com
Jullie hebben het wel zo vrolijk over a3d... maar wat is dat eigenlijk? 
Maar zo te lezen iets met geluid ofzo..
Anywayz; Als je met mensen chat, moet je ALTIJD beseffen dat het een MSNslet kan zijn, dus iemand die nou niet echt veel kennis van PC's hebt..
En dit.. Hij VIND het een cheat. Gefeliciteerd. Dat is zijn mening die niet veel mensen met zich delen, maar dat is zijn probleem toch?
Maar zo te lezen iets met geluid ofzo..
Anywayz; Als je met mensen chat, moet je ALTIJD beseffen dat het een MSNslet kan zijn, dus iemand die nou niet echt veel kennis van PC's hebt..
En dit.. Hij VIND het een cheat. Gefeliciteerd. Dat is zijn mening die niet veel mensen met zich delen, maar dat is zijn probleem toch?
🌞🍃
a3d is een 3d-geluidsapplicatie ontwikkelt door aureal.
Met a3d een een koptelefoon hoor je echt in 3d, als iemand rechts van je loopt hoor je het ook rechts van je, draai je naar hem toe dan verandert ook de positie van het geluid als het ware.
Met a3d een een koptelefoon hoor je echt in 3d, als iemand rechts van je loopt hoor je het ook rechts van je, draai je naar hem toe dan verandert ook de positie van het geluid als het ware.
www.simsport-racing.com
Ik speel zelf altijd HLDM met A3d 2.0 en de mensen noemen je idd een cheater als je weet en hoord waar ze respawnen 
Maar ik denk niet dat hij dat bedoeld
Als A3D een cheat was waarom word et dan al vanaf de launch van HL aangeboden, en niet gedisabled in de patches.
Maar ik denk niet dat hij dat bedoeld
Als A3D een cheat was waarom word et dan al vanaf de launch van HL aangeboden, en niet gedisabled in de patches.
Turn it off and on again.
dit is typisch een geval van mierenverkrachting oftewel mierengeneuk.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
noujaOp maandag 20 mei 2002 05:15 schreef Peertje het volgende:
[..]
Omdat andere het doen moet ik er ook 1 kopen? Daarom moet ik zeker ook oGC downen
En ik HEB een a3d kaart maar cs speel ik niet met a3d.
je moet het zelf maar weten hoor
imho is het geen cheat.
je moet immers nog zelf richten
Wat een dom gelul!
Ze hebben a3d er in gebouwt! Je hebt het of je hebt het niet!
Valve weet heus wel dat er zwaar veel gecheat wordt!
Als A3D cheaten zou zijn, zat het er heus niet in!
En als je een gewone geluidskaart hebt, en een koptelefoon hoor je ook genoeg!
Ze hebben a3d er in gebouwt! Je hebt het of je hebt het niet!
Valve weet heus wel dat er zwaar veel gecheat wordt!
Als A3D cheaten zou zijn, zat het er heus niet in!
En als je een gewone geluidskaart hebt, en een koptelefoon hoor je ook genoeg!
Aap!
Verwijderd
Gebruik zelf A3D 2.0 in cs. Heb er ook speciaal script door waarmee ik bijvoorbeeld in cs_assault de tegenstander zowat een wapen hoor kopen. Is gewoon onwijs chill dat je een beetje fatsoenlijk dingen kunt horen en oneerlijk vind ik et ook niet. moet je maar zorgen dat je ook een beetje fatsoenlijke hardware hebt.
"ik heb een everglide/func muismat maar ik gebruik em niet want das oneerlijk tegenover mensen die er geeneen hebbe"
"ik heb een 19" monitor maar ik plak de randen altijd af met tape want anders is et oneerlijk tegenover mensen met een 15" el cheapo scherm"
"ik heb een GF4 maar ik cap mun fps altijd op 24, want anders is et zo zielig voor mensen met een trage pc"
Dat slaat toch ook allemaal nergens op? net als dat gehuil over A3D. Ik heb die kaart er speciaal voor gekocht omdat er gewoon reuze handig is om wel goed te kunnen horen waar iemand loopt.
Mensen die gaan janken omdat ze zelf niet zo'n kaart hebben moeten er gewoon even eentje zoeken. en mensen die wel een vortex2 chipset hebben maar em niet gebruiken.....domdomdomdom
"ik heb een everglide/func muismat maar ik gebruik em niet want das oneerlijk tegenover mensen die er geeneen hebbe"
"ik heb een 19" monitor maar ik plak de randen altijd af met tape want anders is et oneerlijk tegenover mensen met een 15" el cheapo scherm"
"ik heb een GF4 maar ik cap mun fps altijd op 24, want anders is et zo zielig voor mensen met een trage pc"
Dat slaat toch ook allemaal nergens op? net als dat gehuil over A3D. Ik heb die kaart er speciaal voor gekocht omdat er gewoon reuze handig is om wel goed te kunnen horen waar iemand loopt.
Mensen die gaan janken omdat ze zelf niet zo'n kaart hebben moeten er gewoon even eentje zoeken. en mensen die wel een vortex2 chipset hebben maar em niet gebruiken.....domdomdomdom
Verwijderd
juistOp maandag 20 mei 2002 02:44 schreef ubermaestro het volgende:
Geen cheat gewoon een voordeel
Straks word er nog beweert dat een 19" monitor een cheat is, immers je kunt er meer op zien dan een 15" of 17"
pfff cheat 

). Aureal is al een flinke tijd falliet en die chips komen dus niet meer op de markt.
Zelf gebruik ik a3d1.0(game theather XP), en het speelt idd veel beter, dus als je het nog niet hebt...loop ff naar de winkel, en koop een nieuwe soundcard, want het si het geld zeker waard.
2*0= 0 dus als iemand geen geluid heeft heb je iig niet 2* zoveel voordeel, ok ook niet 0 keerOp maandag 20 mei 2002 01:48 schreef BzrK het volgende:
Players using A3D sound are able to hear approximately twice as far as players using EAX or no 3D sound.
jaja, gewoon ff zoeken, dat heb ik 1,5 jaar geleden al gedaan en die kaarten met vortex2-chipsets zijn gewoon uitverkocht, of jij moet je jouwe weg doen (dan houd ik me aanbevolenOp maandag 20 mei 2002 11:42 schreef Irons het volgende:
Zelf gebruik ik a3d1.0(game theather XP), en het speelt idd veel beter, dus als je het nog niet hebt...loop ff naar de winkel, en koop een nieuwe soundcard, want het si het geld zeker waard.
Cool.Op maandag 20 mei 2002 12:49 schreef FuTaL het volgende:
ik cheat
#s rulen.
Als het een standaard optie is in de game dan is het GEEN cheat. Sommige mensen zijn gewoon zo dom dat ze dat niet begrijpenOp maandag 20 mei 2002 00:15 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Gast blijft derbij dat A3d in Half-Life/CS cheaten is, omdat je meer hoort dan anderen...
Ik vind et zelf bv vergelijken van iemand met een voodoo2 tegenover iemand met een GF4... gast heeft meer fps.. speelt gewoon beter... = geen cheat
wat zeggen jullie ?
er word met grote regelmaat een partij Vortexjes gedumpt op beurzen en wat al niet meer.Op maandag 20 mei 2002 13:01 schreef Japiyo het volgende:
pfff cheat
[..]
2*0= 0 dus als iemand geen geluid heeft heb je iig niet 2* zoveel voordeel, ok ook niet 0 keer![]()
[..]
jaja, gewoon ff zoeken, dat heb ik 1,5 jaar geleden al gedaan en die kaarten met vortex2-chipsets zijn gewoon uitverkocht, of jij moet je jouwe weg doen (dan houd ik me aanbevolen). Aureal is al een flinke tijd falliet en die chips komen dus niet meer op de markt.
op de vorige HCC dagen kon je voor 25 piek een Vortex2 kaartje halen.
En Terratec heeft een Xlerrate Pro, welk A3D 2.0 ondersteunt. (weet niet wat voor chip erop zit)
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Het is een voordeel, geen cheat. Een goede muis of keyboard kopen is zeker ook cheaten. Als je daar niet tegenkan moet je gewoon niet multiplayen. De een heeeft misschien ook meer vrije tijd en kan meer oefenen. Ook een voordeel, geen cheat.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
ja ik speel CS op mijn handheld, en ik vind dat iedereen met een beeldscherm groter dan 5 inch een cheater is!!Op maandag 20 mei 2002 00:15 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Gast blijft derbij dat A3d in Half-Life/CS cheaten is, omdat je meer hoort dan anderen...
Ik vind et zelf bv vergelijken van iemand met een voodoo2 tegenover iemand met een GF4... gast heeft meer fps.. speelt gewoon beter... = geen cheat
wat zeggen jullie ?
get my point..?
ik vind het niet zozeer een cheat maar wel dat ze het eruit moeten halen, op de grotere en trouwens ook normale cpl's is het niet toegestaan, aangezien als je bijv aztec speelt je vanaf spawn al hoort welke kant ze oplopen...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik heb hier nog een MX300 liggen..., eventueel te koop. Ik heb hem gisteren uit me pc gegooid. De rede is dat hij niet goed compatible is met WinXP. Hele sommige spellen, zoals in Morrowind kapt het geluid na een paar uur spelen....
Ik ga weer een andere kopen, ik zit nu op me moederbord geluid weer...
BF1: Don-Panio
Verwijderd
als je even een dingetje op t.net pricewatch zet. dan heb je er binnen no-time een.jaja, gewoon ff zoeken, dat heb ik 1,5 jaar geleden al gedaan en die kaarten met vortex2-chipsets zijn gewoon uitverkocht, of jij moet je jouwe weg doen (dan houd ik me aanbevolen ). Aureal is al een flinke tijd falliet en die chips komen dus niet meer op de markt.
Ik vind dat je wel erg sneu bent als je nu nog een a3d kaart gaat kopen. En zeker als je dat voor het grootste gedeelte doet voor cs.
Koop liever een kaart van deze tijd. En zeg a3d vaarwel.
Verwijderd
omfg CHEATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHEATER!!!!! h4x!!!!!!!!!!!!Op maandag 20 mei 2002 14:01 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
ja ik speel CS op mijn handheld, en ik vind dat iedereen met een beeldscherm groter dan 5 inch een cheater is!!
get my point..?
Verwijderd
geen cheat maar een voordeel, netzoals je lekkerder speelt met een fatsoendelijke muis en toetsenbord of een betere monitor
Op cpl mag je niet in console, maar verder mag je alles aan en uitvinken wat je wilt...Op maandag 20 mei 2002 14:04 schreef MastahBlastah het volgende:
ik vind het niet zozeer een cheat maar wel dat ze het eruit moeten halen, op de grotere en trouwens ook normale cpl's is het niet toegestaan, aangezien als je bijv aztec speelt je vanaf spawn al hoort welke kant ze oplopen...
Just go to sound options and uncheck it and check A3D if that is what you use.
Wat een bullshit.Op maandag 20 mei 2002 14:22 schreef SandeR het volgende:
Ik vind dat je wel erg sneu bent als je nu nog een a3d kaart gaat kopen. En zeker als je dat voor het grootste gedeelte doet voor cs.
A3D kaarten zijn hele goede kaarten hoor, ook voor DEZE tijd...
Terratec DMX X-Fire 1024 en Sixpack 5.1, Hercules Fortissimo II en Gametheater XPOp maandag 20 mei 2002 14:22 schreef SandeR het volgende:
4 huidige geluidskaarten... en allemaal A3D 2.0 softwarematig kunnen, dus ook in CS...
En der zijn der nog wel meer die met sensaura werken
Verwijderd
yeah you got meOp maandag 20 mei 2002 14:23 schreef SoSaMaN het volgende:
[..]
omfg CHEATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHEATER!!!!! h4x!!!!!!!!!!!!
Dat is wel te fixen met wat hexedit werk, www.vortexofsound.comOp maandag 20 mei 2002 14:09 schreef Predator_NL het volgende:
Ik heb hier nog een MX300 liggen..., eventueel te koop. Ik heb hem gisteren uit me pc gegooid. De rede is dat hij niet goed compatible is met WinXP. Hele sommige spellen, zoals in Morrowind kapt het geluid na een paar uur spelen....
Heb zelf een MX300 onder XP zonder problemen, alleen A3D werkt niet maar ja das dan pech, de geluidskaart werkt verder prima.
Verwijderd
maar dat is weer net zo iets als,Op maandag 20 mei 2002 00:16 schreef Willybubba het volgende:
...? Dan kan je ALLES wel cheaten gaan noemen.
Je geluidskaart heeft a3d ondersteuning. Waarom zou je het NIET gebruiken?
Je hebt een proggie om te cheaten. Waarom zou je het NIET gebruiken?
mogelijke antwoorden die ik nu krijg ;):
omdat het lame is
is het niet lame om bijv. van een grote afstand iemand aan te horen komen terwijl iemand anders dat niet kan ?
als je los proggie hebt wel, maar als je in CS standaard geinstalleerd enkele knoppen had als "wallhack" "aimbot" "speedhack" waarom zou je ze dan niet gebruiken, zitten immers standaard in spel...Op maandag 20 mei 2002 18:55 schreef jcross het volgende:
[..]
maar dat is weer net zo iets als,
Je hebt een proggie om te cheaten. Waarom zou je het NIET gebruiken?
mogelijke antwoorden die ik nu krijg ;):
omdat het lame is
is het niet lame om bijv. van een grote afstand iemand aan te horen komen terwijl iemand anders dat niet kan ?
die dingen zitten alleen niet standaard erin, maar A3d wel
Klopt inderdaad, ik heb dat ook gedaan (met zo'n hex programma), werkt inderdaad goed. Geluid valt niet meer weg, maar ik krijg dan tijdens het spelen van Morrowind ruis/ storing te horen. Dat klinkt echt voor geen meter, ook is het geluid heel erg zacht.Op maandag 20 mei 2002 18:52 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Dat is wel te fixen met wat hexedit werk, www.vortexofsound.com
Heb zelf een MX300 onder XP zonder problemen, alleen A3D werkt niet maar ja das dan pech, de geluidskaart werkt verder prima.
BF1: Don-Panio
Verwijderd
heb jij die van jou nog te koop??Op maandag 20 mei 2002 19:05 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik heb dat ook gedaan (met zo'n hex programma), werkt inderdaad goed. Geluid valt niet meer weg, maar ik krijg dan tijdens het spelen van Morrowind ruis/ storing te horen. Dat klinkt echt voor geen meter, ook is het geluid heel erg zacht.
Verwijderd
Ik hoor als ik Counter-terrorist ben de terroristen kopen! bij welke map dan ook (mijn koptelefoon pwnz!!!)
hmm, persoonlijk vind ik het ook een cheat, en als het geen cheat is is het gewoon wel vrij lame vind ik. En als het niet lame is of wat dan ook waarom mag het op CPL dan NIET, en mogen er ook geen vage instellingen gebruikt worden?
En voor de onwetende, cpl is dus echt wel het grootst waar de beste top clans spelen.
En voor de onwetende, cpl is dus echt wel het grootst waar de beste top clans spelen.
dunno
En waarom kan elke mafkees het gewoon aanvinken in HL dan?
Beetje vreemd mjah
Die zachte line-out is inderdaad minder, zeg maar gerust irritant. Morrowind heb ik niet dus misschien dat hij het met dat spel wel aan het ruisen slaat
Beetje vreemd mjah
Die zachte line-out is inderdaad minder, zeg maar gerust irritant. Morrowind heb ik niet dus misschien dat hij het met dat spel wel aan het ruisen slaat
ik vond dit op cpl forums:Op maandag 20 mei 2002 19:51 schreef RoVe het volgende:
Ik vroeg, nog een keer, waarom het op CPL dan NIET gebruikt mag worden?
Je mag het gewoon aanvinken, maar bv tijdens finales kan je het niet gebruiken omdat die pc's gebruik maken van een onboard geluidskaartje...Just go to sound options and uncheck it and check A3D if that is what you use.
Wat ik van CPL begrijp mag je alles aan en uitvinken wat je maar kan... maar niks veranderen in console zelf.
In CPL mag je het idd niet gebruiken.
Omdat iemand die goed weet hoe a3d werkt en hoe het de geluiden weergeeft meer voordeel heeft van a3d als een wallhack.
En ga nu niet blaten, ja je kunt het aanvinken enz. want het is gewoon zo. Ik zeg niet dat het cheaten is, maar als je zover wil gaan kun je zover gaan, van mij mag je rustig a3d gebruiken, lijkt mij iig verdomd irri als ik mijn tegenstander hoor kopen.
A3D, de mensen die het hebben, tja good for you, mensen die het willen hebben, jammer de kaartjes zijn niet meer te krijgen (die het dus hardware matig ondersteunen a3d 2.0 en 3.0) en zou iemand ze nog hebben liggen, dan gaan ze zeker niet voor onder de prijs van een retail audigy player de deur uit (de mensen die ze nog hebben zullen waarschijnlijk wel weten wat ze waard zijn
). Persoonlijk gebruik ik totaal niks van 3d sound, heb het allemaal aan gehad, maar schiet er gewoon geen kloot mee op
heb toch meestal andere dingen op de achtergrond en als ik serieus moet spelen zet ik een koptelefoon op en dat owns nog veel meer imho
.
A3d, je kunt het cheat noemen, je kunt het geen cheat noemen, het mag niet op CPL voor een verklaarbare reden, maar zolang je daar niet speelt mag je van mij instellen wat je wilt
Ow ja, ff voor de duidelijkheid, het is wel ingebouwd, maar waren de bunnyhop, die wallhack en de silentrun zooi met swim up niet ook van dat soort dingen en zijn dat niet ook cheats.
Het zijn allemaal kleine tweakjes en skills, maar het zorgt niet voor fair play
Omdat iemand die goed weet hoe a3d werkt en hoe het de geluiden weergeeft meer voordeel heeft van a3d als een wallhack.
En ga nu niet blaten, ja je kunt het aanvinken enz. want het is gewoon zo. Ik zeg niet dat het cheaten is, maar als je zover wil gaan kun je zover gaan, van mij mag je rustig a3d gebruiken, lijkt mij iig verdomd irri als ik mijn tegenstander hoor kopen.
A3D, de mensen die het hebben, tja good for you, mensen die het willen hebben, jammer de kaartjes zijn niet meer te krijgen (die het dus hardware matig ondersteunen a3d 2.0 en 3.0) en zou iemand ze nog hebben liggen, dan gaan ze zeker niet voor onder de prijs van een retail audigy player de deur uit (de mensen die ze nog hebben zullen waarschijnlijk wel weten wat ze waard zijn
A3d, je kunt het cheat noemen, je kunt het geen cheat noemen, het mag niet op CPL voor een verklaarbare reden, maar zolang je daar niet speelt mag je van mij instellen wat je wilt
Ow ja, ff voor de duidelijkheid, het is wel ingebouwd, maar waren de bunnyhop, die wallhack en de silentrun zooi met swim up niet ook van dat soort dingen en zijn dat niet ook cheats.
Het zijn allemaal kleine tweakjes en skills, maar het zorgt niet voor fair play
Ze willen dat a3d er in 1.5 geloof ik uithalen, op zich wel logisch maar ook wel jmmr.
Ik bedoel het levert wel veel voordeel op maar dat geld ook voor een goede of slechte koptelefoon/speakers. Iemand met een slechte koptelefoon hoort minder "goed" dan iemand met goede koptelefoon.
Dus aan de ene kant onzin en aan de andere kant begrijp ik het wel
Ik bedoel het levert wel veel voordeel op maar dat geld ook voor een goede of slechte koptelefoon/speakers. Iemand met een slechte koptelefoon hoort minder "goed" dan iemand met goede koptelefoon.
Dus aan de ene kant onzin en aan de andere kant begrijp ik het wel
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
En hoe kom je daar nu weer bij?Op maandag 20 mei 2002 20:34 schreef bAdmuTs het volgende:
Ze willen dat a3d er in 1.5 geloof ik uithalen, op zich wel logisch maar ook wel jmmr.
sweet 
ik speel met headphony
en ik wist niet dan van a3d
oooeh beter
ik speel met headphony
en ik wist niet dan van a3d
oooeh beter
BullshitOp maandag 20 mei 2002 20:12 schreef Sorcerer@ het volgende:
A3D, de mensen die het hebben, tja good for you, mensen die het willen hebben, jammer de kaartjes zijn niet meer te krijgen (die het dus hardware matig ondersteunen a3d 2.0 en 3.0) en zou iemand ze nog hebben liggen, dan gaan ze zeker niet voor onder de prijs van een retail audigy player de deur uit (de mensen die ze nog hebben zullen waarschijnlijk wel weten wat ze waard zijn). Persoonlijk gebruik ik totaal niks van 3d sound, heb het allemaal aan gehad, maar schiet er gewoon geen kloot mee op
heb toch meestal andere dingen op de achtergrond en als ik serieus moet spelen zet ik een koptelefoon op en dat owns nog veel meer imho
.
Terratec DMX Xfire 1024 ondersteun A3D 1.0 hardware en 2.0 in software. Kost echt niet meer als een audigy hoor.
En dan heb je ook nog de Vortex kaartjes, die zijn zo rond de 30 euro.
ik heb een Hercules MuseXL kaartje met A3d 1.0 EAX 1.0 2.0 lekkere kaart hoor werkt perfect.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
mja je hebt ook nog een dikke hax0r config nodig voor a3d he
maar ik vind het cheat, net zoals config hacken daarom speel ik default. Of ja ik ben gestopt met cs.
maar ik vind het cheat, net zoals config hacken daarom speel ik default. Of ja ik ben gestopt met cs.
Verwijderd
Voor de mensen die hier denken dat alleen het hebben van zo'n kaart en het aanvinken van het vakje "A3D" genoeg is....
dat heb je dus mooi fout. Je hebt zoals MM zegt een config van 3/4 bladzijde nodig om et op zun best te laten werken.
en dan bedoel ik dus dat er 3/4 bladzijde van je cfg besteed word aan A3D. mijn eigen cfg is een bijna 3 blz bij elkaar
dat heb je dus mooi fout. Je hebt zoals MM zegt een config van 3/4 bladzijde nodig om et op zun best te laten werken.
en dan bedoel ik dus dat er 3/4 bladzijde van je cfg besteed word aan A3D. mijn eigen cfg is een bijna 3 blz bij elkaar
Verwijderd
Haha, helaas moet ik de persoon gelijk geven want A3D heeft een DUIDELIJK voordeel.... een voordeel op de vijand... tjah.... weer zo`n moeilijke discussie, net zoals scripts enzo
Misschien grappig, maar CPL heeft a3d verboden, en de scene kijkt er op neer als je het gebruikt.
ik weet niet of iemand hier op hoog niveau warred, maar met a3d kun je horen wat de tegenstander koopt en je eigen kopen daarop aan passen. Dat je door muren minder hoort is allemaal in te stellen, zelf de afstand waarvandaan je iets hoort is in te stellen.
a3d is lame, bunnyhoppen zat ook in cs maar was ook een cheat. dit is hetzelfde. miscshien word idt ook wel verwijderd.
ik weet niet of iemand hier op hoog niveau warred, maar met a3d kun je horen wat de tegenstander koopt en je eigen kopen daarop aan passen. Dat je door muren minder hoort is allemaal in te stellen, zelf de afstand waarvandaan je iets hoort is in te stellen.
a3d is lame, bunnyhoppen zat ook in cs maar was ook een cheat. dit is hetzelfde. miscshien word idt ook wel verwijderd.
Mijn mening is dat het overgrote deel v/d CS scene bestaat uit trieste losers... die altijd overal over zeiken. (no offense)
Neem bv. nou Quake, gewoon niet lullen maar spelen.
Als je A3D cheaten vind, is het ook cheaten als je speelt zonder je gun in beeld, je ziet tenslotte meer
Zolang het in het spel zit (A3D, scripts etc.) is het geen cheaten imho.
Als je A3D cheaten vind, is het ook cheaten als je speelt zonder je gun in beeld, je ziet tenslotte meer
Oei, dan ben ik helemaal fout bezig... heb ook high fps models, naast a3dOp maandag 20 mei 2002 23:28 schreef Redje het volgende:
Mijn mening is dat het overgrote deel v/d CS scene bestaat uit trieste losers... die altijd overal over zeiken. (no offense)
copy/past wil jeOp maandag 20 mei 2002 21:43 schreef Irons het volgende:
Voor de mensen die hier denken dat alleen het hebben van zo'n kaart en het aanvinken van het vakje "A3D" genoeg is....
Laat ik mijn 17" monitor maar snel wegdoen, ik zou wel es meer kunnen zien dan iemand met een 14" monitor en at is cheaten .. toch?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Amen.Op maandag 20 mei 2002 23:28 schreef Redje het volgende:
Mensen moeten meer spelen en minder zeiken.
- je mag dan ook niet met een boomslang spelen, want dan heb je voordeel op iemand met een 2 knops muis
- muizen met scrolwiel mogen ook niet.
- koptelefoon mag ook niet want dat is beter dan speakers
- je mag ook geen ergonomisch keyboard, want dan heb je voordeel dat je minder snel kramp in je armen krijgt
ga lekker patience spelen ofzo, heb je ook geen last van andere mensen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
mwah niet echt mee eens. cheat codes zoals god mode enzo worden ook echt door de maker ingebouwd, en het is toch duidelijk een cheat lijkt meOp maandag 20 mei 2002 00:24 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Tja... Half-life heeft die A3D support toch zelf ingebouwt? Daar zit het verschil. Een wallhack of een aimbot, weet ik veel hoe dat heet bij CS, word niet door de maker ingebouwt, support voor A3D wel. dus = geen cheat.
ai, ik ben een cheater
ik speel unreal met dolby surround, dan hoor je meer dan anderen
maar dan ben je ook een cheater als je met je geforce4 1600*1800 draait tegenover iemand met een TNT2 800*600, want hogere res mikt makkelijker
gewoon kwestie van meer geld, grotere computer, sneller internet, meer frags
that's life, niemand heeft ooit gezegd dat online gamen helemaal eerlijk is
ennneh, een razer boomslang of een fancy toetsenbord zien er leuk uit maar maken het slachten echt niet makkelijker hoor
ik speel unreal met dolby surround, dan hoor je meer dan anderen
maar dan ben je ook een cheater als je met je geforce4 1600*1800 draait tegenover iemand met een TNT2 800*600, want hogere res mikt makkelijker
gewoon kwestie van meer geld, grotere computer, sneller internet, meer frags
that's life, niemand heeft ooit gezegd dat online gamen helemaal eerlijk is
ennneh, een razer boomslang of een fancy toetsenbord zien er leuk uit maar maken het slachten echt niet makkelijker hoor
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
"de scene" , wie zijn dat nu weer, als je hier de reacties leest, vind "de scene" het bullshit.Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Misschien grappig, maar CPL heeft a3d verboden, en de scene kijkt er op neer als je het gebruikt.
De scene is vind hij denk ik de "goede" clans zowel nationaal als internationaal. Volgens mij zijn er maar weinig mensen hier die weten wat je er mee kan.Op dinsdag 21 mei 2002 11:56 schreef Japiyo het volgende:
[..]
"de scene" , wie zijn dat nu weer, als je hier de reacties leest, vind "de scene" het bullshit.
Verwijderd
dat zijn gewoon de andere CT'ers die je dan hoortOp maandag 20 mei 2002 19:30 schreef SoSaMaN het volgende:
Ik hoor als ik Counter-terrorist ben de terroristen kopen! bij welke map dan ook (mijn koptelefoon pwnz!!!)
Ik heb het vorige week ergens gelezen maar ik weet niet meer waarOp maandag 20 mei 2002 20:54 schreef MeisterHim het volgende:
Het stond op het papiertje in zijn gelukskoekje. Of misschien heeft ie te veel bier op?
Ik zal es kijken of ik het nog kan terug vinden
No 3D sound is niet hetzelfde als no sound.Op maandag 20 mei 2002 13:01 schreef Japiyo het volgende:
pfff cheat
[..]
2*0= 0 dus als iemand geen geluid heeft heb je iig niet 2* zoveel voordeel, ok ook niet 0 keer![]()
[..]
Ik dacht dat CS juist A3D 2 nodig had.Zelf gebruik ik a3d1.0(game theather XP), en het speelt idd veel beter, dus als je het nog niet hebt...loop ff naar de winkel, en koop een nieuwe soundcard, want het si het geld zeker waard.
het is wel een cheat, met een paar commando's in je console kan je de tegenstander op spawn wapens horen kopen... je hoord dus altijd waar iemand zit, ook al is hij in b.b de_trains aan de andere kant van de map. Ik denk niet dat goosman het zo bedoeld heeft dus is het een cheat
(maar het blijft een mening)
Verwijderd
Is je reinste onzin. Dat van CPL klopt. maar dit komt omdat alles maar dan ook alles daar default gebeurd. je mag daar helemaal nix in console doen. niet qua graphics en ook niet qua geluid.Misschien grappig, maar CPL heeft a3d verboden, en de scene kijkt er op neer als je het gebruikt.
Dat stukje van de 'scene' die erop neerkijkt vind ik een beetje uit de lucht gegrepen. Tenzij je iemand bent die rG members napraat snap ik ook niet helemaal waar je die bewering op baseert. De meeste clans die er enigzins toe doen vinden het juist een must en vooral het feit dat bijvoorbeeld een groot deel van =i= (R.I.P) het gebruikte geeft aan dat de Nl cs community er helemaal niet zo negatief over dacht als dat jij hier voor doet komen.
hey man eej, jouw crosshair is geel, je cheat man hey 
Met quake heb je zelfs opties dat je de voetstappen van de tegenstander anders kan laten horen dan de voetstappen van je teammates, en dat wordt ong door elke clan wel gebruikt
mjah wat buzzercrash beschrijft over door muren horen, denk ik toch, CS is zo oud, heb je geen cheaters dan wel dit dan wel dat... Die engine zuigt gewoon, en het wordt hoog tijd voor een nieuwe.
Met quake heb je zelfs opties dat je de voetstappen van de tegenstander anders kan laten horen dan de voetstappen van je teammates, en dat wordt ong door elke clan wel gebruikt
mjah wat buzzercrash beschrijft over door muren horen, denk ik toch, CS is zo oud, heb je geen cheaters dan wel dit dan wel dat... Die engine zuigt gewoon, en het wordt hoog tijd voor een nieuwe.
rG sucks ook. De meeste zijn erg arro.Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
a3d is niet zo makkelijk als even a3d aanvinken hoor, je hebt wel een dikke config nodig. Lijkt me hetzelfde als config hacken he.
Noemt hij rG? neejOp dinsdag 21 mei 2002 19:38 schreef SandeR het volgende:
[..]
rG sucks ook. De meeste zijn erg arro.
Verwijderd
ligt eraan wat je verstaat onder cfg 'hacken'a3d is niet zo makkelijk als even a3d aanvinken hoor, je hebt wel een dikke config nodig. Lijkt me hetzelfde als config hacken he.
wat mij betreft is alles wat je in je cfg/console kunt veranderen legaal. maar ja, daar verschillen meningen over. CPL houdt alles default. Maar Eurocup mag je tweaken in je console wat je wilt.
OMFG OMFG.
Het Ferarri team cheat omdat ze een betere auto hebben !!!!
Snel een rechtzaak aanspannen

Nu ff serieus.
A3d wordt ondersteund dus is toegestaan.
Als het echt in 1.5 weggehaald wordt zal dat dus te maken hebben met klachten die door belangrijke groepen / mensen in de community ingediend zijn.
Ik persoonlijk haat a3d omdat iedere puf die iemand maakt op de muur wordt weerkaatst en dat hoor ik dan 4 keer echoën. Ik heb hier vooral last van op siege.
Er schijnt dus een manier te zijn om a3d te tweaken.
(Daar kan ik wel wat hulp voor gebruiken
)
Erg vaag om te zien dat mensen op tweakers tegen het tweaken van een spel zijn
Het Ferarri team cheat omdat ze een betere auto hebben !!!!
Snel een rechtzaak aanspannen
Nu ff serieus.
A3d wordt ondersteund dus is toegestaan.
Als het echt in 1.5 weggehaald wordt zal dat dus te maken hebben met klachten die door belangrijke groepen / mensen in de community ingediend zijn.
Ik persoonlijk haat a3d omdat iedere puf die iemand maakt op de muur wordt weerkaatst en dat hoor ik dan 4 keer echoën. Ik heb hier vooral last van op siege.
Er schijnt dus een manier te zijn om a3d te tweaken.
(Daar kan ik wel wat hulp voor gebruiken
Erg vaag om te zien dat mensen op tweakers tegen het tweaken van een spel zijn
Old school gamer met een lag en een traan.
Ok ik zal ff een woordje doen 
Voor de goede orde ik gebruik zelf a3d en ik ben het niet van plan af te schaffen totdat valve een patch maakt zonder a3d.
punt1: A3D is wel degelijk een groot voordeel als je er mee om kan gaan. als je echt alles kon onderscheiden (lukt mij) dan is het bijna hetzelfde als een wallhack mits de tegenstanders veel geluid maken. a3d = 2x zoveel horen en veel precieser.
ieder ander die beweert dat ie met zijn a3d 1.0 kaartje goed kan horen of dat zijn eax zo supergoed is, belazerd zichzelf.
punt2: tegen goede spelers heb je er amper wat aan want die maken amper geluid. geloof me ik heb het meegemaakt daar helpt a3d geen ene moer tegen.
punt3: a3d is ook een bruut nadeel. je hoort dus ongelovelijk veel, stel je hoort iets aan de andere kant van de map wat je normaal niet zou horen dan ga je daar op af, maar ondertussen is er wel 1 muis stil via de andere kant geslopen dan word je dus wreed gebackstabbed wat normaal misschien niet zou gebeuren.
punt 4: a3d is 50% minder fps.
punt 5: er is ook een a3d die ik als cheat beschouw, en dat is a3d dat zo erg is getweaked dat je de spawn kan horen kopen van je tegenstander op je eigen spawn.
Voor de goede orde ik gebruik zelf a3d en ik ben het niet van plan af te schaffen totdat valve een patch maakt zonder a3d.
punt1: A3D is wel degelijk een groot voordeel als je er mee om kan gaan. als je echt alles kon onderscheiden (lukt mij) dan is het bijna hetzelfde als een wallhack mits de tegenstanders veel geluid maken. a3d = 2x zoveel horen en veel precieser.
ieder ander die beweert dat ie met zijn a3d 1.0 kaartje goed kan horen of dat zijn eax zo supergoed is, belazerd zichzelf.
punt2: tegen goede spelers heb je er amper wat aan want die maken amper geluid. geloof me ik heb het meegemaakt daar helpt a3d geen ene moer tegen.
punt3: a3d is ook een bruut nadeel. je hoort dus ongelovelijk veel, stel je hoort iets aan de andere kant van de map wat je normaal niet zou horen dan ga je daar op af, maar ondertussen is er wel 1 muis stil via de andere kant geslopen dan word je dus wreed gebackstabbed wat normaal misschien niet zou gebeuren.
punt 4: a3d is 50% minder fps.
punt 5: er is ook een a3d die ik als cheat beschouw, en dat is a3d dat zo erg is getweaked dat je de spawn kan horen kopen van je tegenstander op je eigen spawn.
hoe kom je daar dan bij??Op dinsdag 21 mei 2002 19:38 schreef SandeR het volgende:
[..]
rG sucks ook. De meeste zijn erg arro.
volgens mij lul je maar wat uit je nek.
ik praat elke dag met die gasten en ik zie ze altijd normaal doen.
dat is zo'n onzin he niet te geloven, jij kan zeker spawn horen kopen??Op maandag 20 mei 2002 21:43 schreef Irons het volgende:
Ff vraagje aan DNS. Hoeveel mensen van PU gebruiken het wel niet? kheb ooit nog aan res gevraagt hoe het moest maar toen ik te horen kreeg dat je w98 nodig had haakte ik af
5 hebben er a3dOp woensdag 22 mei 2002 12:56 schreef Peertje het volgende:
Ff vraagje aan DNS. Hoeveel mensen van PU gebruiken het wel niet? kheb ooit nog aan res gevraagt hoe het moest maar toen ik te horen kreeg dat je w98 nodig had haakte ik af
Moet je er win98 voor hebben, kan tock ook wel met winXPOp woensdag 22 mei 2002 12:56 schreef Peertje het volgende:
er schijnen mensen te zijn die het aan de praat hebben gekregen ik heb het zelf ook geprobeerd werkte op zich wel, alleen na 10sec blauw schermOp woensdag 22 mei 2002 13:13 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
Moet je er win98 voor hebben, kan tock ook wel met winXP
kan je een stukje code als voorbeeld geven???Op dinsdag 21 mei 2002 20:32 schreef MM- het volgende:
a3d is niet zo makkelijk als even a3d aanvinken hoor, je hebt wel een dikke config nodig. Lijkt me hetzelfde als config hacken he.
ben benieuwd wat er dan allemaal instaat(het hoeft geen volledige config te zijn, maar mag wel)
EensOp dinsdag 21 mei 2002 20:32 schreef MM- het volgende:
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af, als je dat cheaten vind, waar leg je dan de grensOp woensdag 22 mei 2002 13:44 schreef Nelis het volgende:
[..]
Jaja, dus dat is wel cheaten maar anders niet?
Ik vind het fine-tunen van cs geen cheatOp woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, als je dat cheaten vind, waar leg je dan de grens
Ik vind drom scripts inprincipe ook geen cheats
bijv. duck-jump
Als je externe progjes gaat installen ben je verkeerd bezig
nou alles wat je meer hoort dan met de standaard instellingenOp woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, als je dat cheaten vind, waar leg je dan de grens
google doet wonderenOp woensdag 22 mei 2002 13:36 schreef Japiyo het volgende:
[..]
kan je een stukje code als voorbeeld geven???
ben benieuwd wat er dan allemaal instaat(het hoeft geen volledige config te zijn, maar mag wel)
ik heb et goevoel dat deze niet helemaal kompleet is-ooo...
-bollox..
-i had this error...
-forgotten wtf the problem was though
/thinks hard...
Make sure got latest drivers...
Err..
Heres my a3d config:
echo Executing 's_a3d.cfg'...
developer 1
ambient_level 0.1
ambient_fade 100
bgmvolume 0
hisound 1
loadas8bit 0
room_off 0
suitvolume 0.4
volume 0.8
_snd_mixahead 0.1
s_2dvolume 0.88
s_bloat 2
s_distance 50
s_doppler 0.0
s_geometry 0
s_occlude 0
s_occfactor 0.25
s_leafnum 0
s_max_distance 1000
s_min_distance 8
s_numpolys 200
s_reverb 1
s_refdelay 4
s_reflect 1
s_refgain 0.42
s_rolloff 1.0
s_verbwet 0.25
s_a3d 1
s_eax 0
snd_extraupdate 0
//echo A3D settings complete
developer 0
If i remember what i did to fix it last time ill let you know.
Die config was de grootste die ik kon vinden...
alleen plukte ik em van de CHL forums
alleen plukte ik em van de CHL forums
Verwijderd
dit is mijn A3D gedeelte
Is geen onzin, is wel te geloven en je kunt niet in elke map op de spawn horen kopen. Als je dat denkt hoor je je teammates buyen
wel redelijk lang voor alleen sounds ja. Maar sommmige mensen snappen niet dat et dus niet alleen gebruikt word voor cs. Maar dat et net zo handig is in bijv HLDMs_a3d "1"
s_geometry "0"
s_numpolys "0"
s_occlude "0.00"
bgmvolume "0"
hisound "1"
suitvolume "0"
volume "0.6"
s_rolloff "1.0"
s_doppler "0.0"
s_distance "60"
s_automin_distance "2.0"
s_automax_distance "30.0"
s_min_distance "8.0"
s_max_distance "1000.0"
s_leafnum "0"
s_refgain "0.4"
s_refdelay "4"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_numpolys "0"
s_bloat "2.0"
s_verbwet "0.25"
s_a3d "1.000000"
s_eax "1.000000"
volume "0.800000"
suitvolume "0.000000"
hisound "1.000000"
bgmvolume "0.000000"
_snd_mixahead "0.1"
leuke non-argumenten die je geeft. Zal ik es ff weerleggen:dat is zo'n onzin he niet te geloven, jij kan zeker spawn horen kopen??
Is geen onzin, is wel te geloven en je kunt niet in elke map op de spawn horen kopen. Als je dat denkt hoor je je teammates buyen
ehm ik heb zelf a3d hoor HALLO.Op woensdag 22 mei 2002 17:23 schreef Irons het volgende:
dit is mijn A3D gedeelte
[..]
wel redelijk lang voor alleen sounds ja. Maar sommmige mensen snappen niet dat et dus niet alleen gebruikt word voor cs. Maar dat et net zo handig is in bijv HLDM
[..]
leuke non-argumenten die je geeft. Zal ik es ff weerleggen:
en waar ik op doelde met standaard geluids instellingen werkt a3d prima, je hoort 2x zover maar dat is standaard.
dus waarom instellingen aanpassen?????