In CPL mag je het idd niet gebruiken.
Omdat iemand die goed weet hoe a3d werkt en hoe het de geluiden weergeeft meer voordeel heeft van a3d als een wallhack.
En ga nu niet blaten, ja je kunt het aanvinken enz. want het is gewoon zo. Ik zeg niet dat het cheaten is, maar als je zover wil gaan kun je zover gaan, van mij mag je rustig a3d gebruiken, lijkt mij iig verdomd irri als ik mijn tegenstander hoor kopen.
A3D, de mensen die het hebben, tja good for you, mensen die het willen hebben, jammer de kaartjes zijn niet meer te krijgen (die het dus hardware matig ondersteunen a3d 2.0 en 3.0) en zou iemand ze nog hebben liggen, dan gaan ze zeker niet voor onder de prijs van een retail audigy player de deur uit (de mensen die ze nog hebben zullen waarschijnlijk wel weten wat ze waard zijn

). Persoonlijk gebruik ik totaal niks van 3d sound, heb het allemaal aan gehad, maar schiet er gewoon geen kloot mee op

heb toch meestal andere dingen op de achtergrond en als ik serieus moet spelen zet ik een koptelefoon op en dat owns nog veel meer imho

.
A3d, je kunt het cheat noemen, je kunt het geen cheat noemen, het mag niet op CPL voor een verklaarbare reden, maar zolang je daar niet speelt mag je van mij instellen wat je wilt
Ow ja, ff voor de duidelijkheid, het is wel ingebouwd, maar waren de bunnyhop, die wallhack en de silentrun zooi met swim up niet ook van dat soort dingen en zijn dat niet ook cheats.
Het zijn allemaal kleine tweakjes en skills, maar het zorgt niet voor fair play