rG sucks ook. De meeste zijn erg arro.Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Misschien grappig, maar CPL heeft a3d verboden, en de scene kijkt er op neer als je het gebruikt.
ik weet niet of iemand hier op hoog niveau warred, maar met a3d kun je horen wat de tegenstander koopt en je eigen kopen daarop aan passen. Dat je door muren minder hoort is allemaal in te stellen, zelf de afstand waarvandaan je iets hoort is in te stellen.
a3d is lame, bunnyhoppen zat ook in cs maar was ook een cheat. dit is hetzelfde. miscshien word idt ook wel verwijderd.
a3d is niet zo makkelijk als even a3d aanvinken hoor, je hebt wel een dikke config nodig. Lijkt me hetzelfde als config hacken he.
Noemt hij rG? neejOp dinsdag 21 mei 2002 19:38 schreef SandeR het volgende:
[..]
rG sucks ook. De meeste zijn erg arro.
Verwijderd
ligt eraan wat je verstaat onder cfg 'hacken'a3d is niet zo makkelijk als even a3d aanvinken hoor, je hebt wel een dikke config nodig. Lijkt me hetzelfde als config hacken he.
wat mij betreft is alles wat je in je cfg/console kunt veranderen legaal. maar ja, daar verschillen meningen over. CPL houdt alles default. Maar Eurocup mag je tweaken in je console wat je wilt.
OMFG OMFG.
Het Ferarri team cheat omdat ze een betere auto hebben !!!!
Snel een rechtzaak aanspannen

Nu ff serieus.
A3d wordt ondersteund dus is toegestaan.
Als het echt in 1.5 weggehaald wordt zal dat dus te maken hebben met klachten die door belangrijke groepen / mensen in de community ingediend zijn.
Ik persoonlijk haat a3d omdat iedere puf die iemand maakt op de muur wordt weerkaatst en dat hoor ik dan 4 keer echoën. Ik heb hier vooral last van op siege.
Er schijnt dus een manier te zijn om a3d te tweaken.
(Daar kan ik wel wat hulp voor gebruiken
)
Erg vaag om te zien dat mensen op tweakers tegen het tweaken van een spel zijn
Het Ferarri team cheat omdat ze een betere auto hebben !!!!
Snel een rechtzaak aanspannen
Nu ff serieus.
A3d wordt ondersteund dus is toegestaan.
Als het echt in 1.5 weggehaald wordt zal dat dus te maken hebben met klachten die door belangrijke groepen / mensen in de community ingediend zijn.
Ik persoonlijk haat a3d omdat iedere puf die iemand maakt op de muur wordt weerkaatst en dat hoor ik dan 4 keer echoën. Ik heb hier vooral last van op siege.
Er schijnt dus een manier te zijn om a3d te tweaken.
(Daar kan ik wel wat hulp voor gebruiken
Erg vaag om te zien dat mensen op tweakers tegen het tweaken van een spel zijn
Old school gamer met een lag en een traan.
Ok ik zal ff een woordje doen 
Voor de goede orde ik gebruik zelf a3d en ik ben het niet van plan af te schaffen totdat valve een patch maakt zonder a3d.
punt1: A3D is wel degelijk een groot voordeel als je er mee om kan gaan. als je echt alles kon onderscheiden (lukt mij) dan is het bijna hetzelfde als een wallhack mits de tegenstanders veel geluid maken. a3d = 2x zoveel horen en veel precieser.
ieder ander die beweert dat ie met zijn a3d 1.0 kaartje goed kan horen of dat zijn eax zo supergoed is, belazerd zichzelf.
punt2: tegen goede spelers heb je er amper wat aan want die maken amper geluid. geloof me ik heb het meegemaakt daar helpt a3d geen ene moer tegen.
punt3: a3d is ook een bruut nadeel. je hoort dus ongelovelijk veel, stel je hoort iets aan de andere kant van de map wat je normaal niet zou horen dan ga je daar op af, maar ondertussen is er wel 1 muis stil via de andere kant geslopen dan word je dus wreed gebackstabbed wat normaal misschien niet zou gebeuren.
punt 4: a3d is 50% minder fps.
punt 5: er is ook een a3d die ik als cheat beschouw, en dat is a3d dat zo erg is getweaked dat je de spawn kan horen kopen van je tegenstander op je eigen spawn.
Voor de goede orde ik gebruik zelf a3d en ik ben het niet van plan af te schaffen totdat valve een patch maakt zonder a3d.
punt1: A3D is wel degelijk een groot voordeel als je er mee om kan gaan. als je echt alles kon onderscheiden (lukt mij) dan is het bijna hetzelfde als een wallhack mits de tegenstanders veel geluid maken. a3d = 2x zoveel horen en veel precieser.
ieder ander die beweert dat ie met zijn a3d 1.0 kaartje goed kan horen of dat zijn eax zo supergoed is, belazerd zichzelf.
punt2: tegen goede spelers heb je er amper wat aan want die maken amper geluid. geloof me ik heb het meegemaakt daar helpt a3d geen ene moer tegen.
punt3: a3d is ook een bruut nadeel. je hoort dus ongelovelijk veel, stel je hoort iets aan de andere kant van de map wat je normaal niet zou horen dan ga je daar op af, maar ondertussen is er wel 1 muis stil via de andere kant geslopen dan word je dus wreed gebackstabbed wat normaal misschien niet zou gebeuren.
punt 4: a3d is 50% minder fps.
punt 5: er is ook een a3d die ik als cheat beschouw, en dat is a3d dat zo erg is getweaked dat je de spawn kan horen kopen van je tegenstander op je eigen spawn.
hoe kom je daar dan bij??Op dinsdag 21 mei 2002 19:38 schreef SandeR het volgende:
[..]
rG sucks ook. De meeste zijn erg arro.
volgens mij lul je maar wat uit je nek.
ik praat elke dag met die gasten en ik zie ze altijd normaal doen.
dat is zo'n onzin he niet te geloven, jij kan zeker spawn horen kopen??Op maandag 20 mei 2002 21:43 schreef Irons het volgende:
Voor de mensen die hier denken dat alleen het hebben van zo'n kaart en het aanvinken van het vakje "A3D" genoeg is....
dat heb je dus mooi fout. Je hebt zoals MM zegt een config van 3/4 bladzijde nodig om et op zun best te laten werken.
en dan bedoel ik dus dat er 3/4 bladzijde van je cfg besteed word aan A3D. mijn eigen cfg is een bijna 3 blz bij elkaar
Ff vraagje aan DNS. Hoeveel mensen van PU gebruiken het wel niet? kheb ooit nog aan res gevraagt hoe het moest maar toen ik te horen kreeg dat je w98 nodig had haakte ik af
5 hebben er a3dOp woensdag 22 mei 2002 12:56 schreef Peertje het volgende:
Ff vraagje aan DNS. Hoeveel mensen van PU gebruiken het wel niet? kheb ooit nog aan res gevraagt hoe het moest maar toen ik te horen kreeg dat je w98 nodig had haakte ik af
Moet je er win98 voor hebben, kan tock ook wel met winXPOp woensdag 22 mei 2002 12:56 schreef Peertje het volgende:
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
er schijnen mensen te zijn die het aan de praat hebben gekregen ik heb het zelf ook geprobeerd werkte op zich wel, alleen na 10sec blauw schermOp woensdag 22 mei 2002 13:13 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
Moet je er win98 voor hebben, kan tock ook wel met winXP
kan je een stukje code als voorbeeld geven???Op dinsdag 21 mei 2002 20:32 schreef MM- het volgende:
a3d is niet zo makkelijk als even a3d aanvinken hoor, je hebt wel een dikke config nodig. Lijkt me hetzelfde als config hacken he.
ben benieuwd wat er dan allemaal instaat(het hoeft geen volledige config te zijn, maar mag wel)
EensOp dinsdag 21 mei 2002 20:32 schreef MM- het volgende:
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af, als je dat cheaten vind, waar leg je dan de grensOp woensdag 22 mei 2002 13:44 schreef Nelis het volgende:
[..]
Jaja, dus dat is wel cheaten maar anders niet?
Ik vind het fine-tunen van cs geen cheatOp woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, als je dat cheaten vind, waar leg je dan de grens
Ik vind drom scripts inprincipe ook geen cheats
bijv. duck-jump
Als je externe progjes gaat installen ben je verkeerd bezig
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
nou alles wat je meer hoort dan met de standaard instellingenOp woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, als je dat cheaten vind, waar leg je dan de grens
google doet wonderenOp woensdag 22 mei 2002 13:36 schreef Japiyo het volgende:
[..]
kan je een stukje code als voorbeeld geven???
ben benieuwd wat er dan allemaal instaat(het hoeft geen volledige config te zijn, maar mag wel)
ik heb et goevoel dat deze niet helemaal kompleet is-ooo...
-bollox..
-i had this error...
-forgotten wtf the problem was though
/thinks hard...
Make sure got latest drivers...
Err..
Heres my a3d config:
echo Executing 's_a3d.cfg'...
developer 1
ambient_level 0.1
ambient_fade 100
bgmvolume 0
hisound 1
loadas8bit 0
room_off 0
suitvolume 0.4
volume 0.8
_snd_mixahead 0.1
s_2dvolume 0.88
s_bloat 2
s_distance 50
s_doppler 0.0
s_geometry 0
s_occlude 0
s_occfactor 0.25
s_leafnum 0
s_max_distance 1000
s_min_distance 8
s_numpolys 200
s_reverb 1
s_refdelay 4
s_reflect 1
s_refgain 0.42
s_rolloff 1.0
s_verbwet 0.25
s_a3d 1
s_eax 0
snd_extraupdate 0
//echo A3D settings complete
developer 0
If i remember what i did to fix it last time ill let you know.
Die config was de grootste die ik kon vinden...
alleen plukte ik em van de CHL forums
alleen plukte ik em van de CHL forums
Verwijderd
dit is mijn A3D gedeelte
Is geen onzin, is wel te geloven en je kunt niet in elke map op de spawn horen kopen. Als je dat denkt hoor je je teammates buyen
wel redelijk lang voor alleen sounds ja. Maar sommmige mensen snappen niet dat et dus niet alleen gebruikt word voor cs. Maar dat et net zo handig is in bijv HLDMs_a3d "1"
s_geometry "0"
s_numpolys "0"
s_occlude "0.00"
bgmvolume "0"
hisound "1"
suitvolume "0"
volume "0.6"
s_rolloff "1.0"
s_doppler "0.0"
s_distance "60"
s_automin_distance "2.0"
s_automax_distance "30.0"
s_min_distance "8.0"
s_max_distance "1000.0"
s_leafnum "0"
s_refgain "0.4"
s_refdelay "4"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_numpolys "0"
s_bloat "2.0"
s_verbwet "0.25"
s_a3d "1.000000"
s_eax "1.000000"
volume "0.800000"
suitvolume "0.000000"
hisound "1.000000"
bgmvolume "0.000000"
_snd_mixahead "0.1"
leuke non-argumenten die je geeft. Zal ik es ff weerleggen:dat is zo'n onzin he niet te geloven, jij kan zeker spawn horen kopen??
Is geen onzin, is wel te geloven en je kunt niet in elke map op de spawn horen kopen. Als je dat denkt hoor je je teammates buyen
ehm ik heb zelf a3d hoor HALLO.Op woensdag 22 mei 2002 17:23 schreef Irons het volgende:
dit is mijn A3D gedeelte
[..]
wel redelijk lang voor alleen sounds ja. Maar sommmige mensen snappen niet dat et dus niet alleen gebruikt word voor cs. Maar dat et net zo handig is in bijv HLDM
[..]
leuke non-argumenten die je geeft. Zal ik es ff weerleggen:
en waar ik op doelde met standaard geluids instellingen werkt a3d prima, je hoort 2x zover maar dat is standaard.
dus waarom instellingen aanpassen?????