Ik ben er gisteren ook nog eentje gaan halen ...
Nu ja... niet voor mij

maar voor mijn ma en pa die daarop willen werken...
Het enige dat ik snel heb kunnen doen is een 3dmark 2001 se. De score is niet denderend (maar dat was te verwachten).
Het was iets van een 2000 (2020 of zoiets ik weet het niet meer juist). Let wel dat deze test gedraaid is zonder optimalisatie (out of the box).
Ik vind het een prachtige notebook. Goed scherm (wel wat lichtende hoekjes maar dat valt goed mee, geen slechte of dode pixels (nog niet)), goed toetsenbord, wel vind ik zo'n touchpad klote (ik ben een trackpoint gewoon van bv. Toshiba en IBM).
Dat hij soms wat lawaai maakt is niet erg.
Zoals al vermeld hangt de standaard installatie van Word steeds (mijn ma wou er even wat op werken, ze dacht even dat hij al stuk was

). Maar ik heb er inmiddels Office XP Eng opgezet en nu geeft hij geen problemen meer... na mijn examens hier mocht ik er toch direct WinXP Eng op zetten omdat Nederlands zo vreselijk irritant is als je dat niet gewoon bent.
Voor zij die er nog een willen kopen nu: VRAAG ER NAAR IN DE WINKEL. Hier in België is het toch blijkbaar zo dat ze die notebooks niet in de winkel zetten, maar achter slot => je zou denken dat ze er geen meer hebben (ik wou al weg gaan uit die aldi winkel toen mijn moeder het toch nog maar eens vroeg aan een verkoopster, oef

)
Dat Aldi pctjes goed zijn weet ik al langer dan vandaag (dit is onze 3de aldi pc!!! nooit problemen mee gehad!)
O ja, op het eerste zicht heeft die cd-rewriter geen burnproof.
Sisoft sandra en anderen wou ik ook proberen maar daar had ik geen tijd meer voor
In ieder geval ik vind deze notebook heel goed (als je tenminste geen hardcore gamer bent die Doom III ofzo hierop deftig wil kunnen draaien).
Dat hij zwaar is is ook niet erg, hij wordt bij ons thuis toch maar van de kast op de tafel gezet of naar een tafel in een andere kamer gebracht.
PS: is zoiets te overklokken? ik weet dat het moet gaan als je het merk/type van je System Clock en nummer kent... maar toch... het is en blijft een notebook met een mini coolertje

trouwens het is niet mijn notebook