Medion notebook

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.362 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 15:19
Ik heb WinXP ook opnieuw (of eigenlijk de engelse versie) geinstalleerd. Eeerst even FDisk erover gehaald om twee 3,5 Gb partities te maken voor WinXP en later Linux op de andere. De rest is een FAT32 partitie voor mp3's, bestanden en zooi.

Dit draait wel een stuk beter zonder al die overbodige zooi. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de leek wel lekker is dat alles zo "out of the box" werkt. Ow ja, alle drivers staan netjes op de D:\ bij de default install! ideaal, dat maakte de heropvoeding (;)) een stuk makkelijker.

De monitoruitgang en de TV-out werken ook perfect!

Heerlijk ding.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Op donderdag 30 mei 2002 10:57 schreef HansH het volgende:
Heb hier Win2k geinstalleerd, geen problemen met drivers (meeste zijn te vinden voor Win2k op de backup partitie) behalve voor Mobility Radeon. Na een beetje rondsnuffelen op Rage3d heb ik een 2tal inf-files aangepast waarna de videokaart herkend werd.
Ik heb gewoon de drivers voor Win2k voor de Radeon gedownload en daar dus de files aangepast.

Dit plakken onder het [ATI.Mfg] sectie in de atii2kag.inf files (waren er bij mij 2)
code:
1
2
3
"Mobility Radeon " = ati2mtag_M6, PCI\VEN_1002&DEV_4C59&SUBSYS_10171025
"Mobility Radeon" = ati2mtag_M6, PCI\VEN_1002&DEV_4C59&SUBSYS_101D1025
"ATI Mobility Radeon M6" = ati2mtag_M6, PCI\VEN_1002&DEV_4C59&SUBSYS_10271025
welke drivers heb je dan precies gedownload ( kun je ff een link geven) want ik heb er op dit moment al zoveel geprobeerd dat ik door de bomen het bos niet meer zie

zijn het deze?

Official Display Driver
Version:5.13.6071
Size:5.99 MB Date: 05/09/02

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36
Op donderdag 30 mei 2002 15:02 schreef DeoDupke het volgende:

[..]

welke drivers heb je dan precies gedownload ( kun je ff een link geven) want ik heb er op dit moment al zoveel geprobeerd dat ik door de bomen het bos niet meer zie

zijn het deze?

Official Display Driver
Version:5.13.6071
Size:5.99 MB Date: 05/09/02
Yep, die zijn het. Ik heb ze bij Rage3d gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Op woensdag 29 mei 2002 13:25 schreef Cat-Active het volgende:
DeF
Door DeF - woensdag 29 mei 2002 11:58

--------------------------------------------------------------------------------
nou ik heb er ook een:)(post er nu mee) maar ik wordt wel helemaal pshyco van dat winxp:( die niet eens normaal kan afsluiten of in standby kan komen:(
Hier heb ik dus ook last van gehad, ik weet niet of het aan XP lag of aan alle onzin die erop geinstalleerd zat. Heb er maar Win2k opgegooid en nu draait het allemaal prima.
Zijn er eigenlijk meer mensen die last hebben van het niet goed afsluiten van de laptop in combo met XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superboer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08-2021
Op donderdag 30 mei 2002 15:21 schreef HansH het volgende:
Yep, die zijn het. Ik heb ze bij Rage3d gedownload.
Staan de nieuwste drivers ook niet gewoon op de medion site ???

Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Op de site van Medion (uk) staan alleen maar nVidia drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40975

haj,

die S/PDIF heb ik nu ook al gevonden...
TV-out en ext vga heb ik nog niet getest...
ben nu ff nieuwe Ati drivers aan't downloaden, doet tie Radeon het ook weer iets harder..
netwerk komt nu langzaam op gang, ik heb op allebei de pc's het ip op automatisch gezet, xp ziet w98se nu, maar ik kan er (nog) niet op, w98se ziet mij niet, ik kan hem overigens niet pingen, hij mij wel

accu doet het idd wel goed, langer dan ik verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29
Okay, we hebben dus nu al de volgende drivers:

Videokaart

Touchpad

Er zijn nog twee dingen die ik mij afvraag:

in de handleiding staat dat je in de bios in kunt stellen of ie bij low battery naar het geheugen, of naar de HD wegschrijft. Ik heb dat niet kunnen vinden tot dusver...

Ook ben ik benieuwd of iemand die "Easy Launch Keys" al aan de praat heeft gekregen. Het lijkt alsof er onder die email knop ook een ledje zit, misschien kunnen we die laten branden bij nieuwe mail?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ben ik de enige die nog met zijn nieuwe laptop aan het spelen is?

Ik heb nog een vreemd probleempje: zodra ik in de taakbalk over de batterij heen hover met mijn muis, kan ik een tijdje mijn muiscursor niet bewegen. Het systeem ligt dan echt even vast... Meer mensen met dit probleem?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39298

ik ben nu win 98 er op aan het gooien maar ik krijg de videokaart niet werkende..... ik heb de drivers van de medion site geprobeerd en die van de ati site maar ze lopen albij te zeuren de het niet de juiste kaart is:( ook als ik dat trukje probeer dat hier boven genoemd wordt voor win2K.... dan komt hij welliswaar verder maar halverwegen wil hij toch niet meer verder:(

is het iemand al wel gelukt om de videokaart werkende te krijgen onder win98 of heeft iemand suggesties??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Toverstaf :?
Iemand die ik ken werkt daar, en als daar een defect apparaat binnenkomt met de twijfel of het écht wel kapot is gooien ze het zelf kapot.
Zo zijn ze er zeker van dat de ingeruilde goederen ook écht kapot zijn (krijgen ze later geen gezeik mee).
Ik weet niet waar jij je info haalt ... maar dat slaat echt nergens op. Ooit van professionele dienstverlening gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52549

Op donderdag 30 mei 2002 22:37 schreef DeF het volgende:
ik ben nu win 98 er op aan het gooien maar ik krijg de videokaart niet werkende..... ik heb de drivers van de medion site geprobeerd en die van de ati site maar ze lopen albij te zeuren de het niet de juiste kaart is:( ook als ik dat trukje probeer dat hier boven genoemd wordt voor win2K.... dan komt hij welliswaar verder maar halverwegen wil hij toch niet meer verder:(

is het iemand al wel gelukt om de videokaart werkende te krijgen onder win98 of heeft iemand suggesties??????
Ja, geen windows 98 gebruiken :)

Ik kan me echt niet voorstellen waarom je dat wil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op donderdag 30 mei 2002 22:37 schreef DeF het volgende:

Heb je de drivers op de bijgeleverde CD al geprobeerd?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
Heb woensdag ook die Notebook gescoord in H'sum. :P
Werkt prima, alleen Word loopt telkens vast, heb die er dan ookm maar afgegooid en vervangen door 2000, loopt nu als een trein.
wie heeft er wat meer info over het videobewerkingsprogramma dat er bij geleverd is, welk programma is dat en waar is er meer documentatie over te vinden ?? (bijv. in vergelijking met
studio 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56546

Voor PC-Prive regeling:

Net contact gehad met de ALDI in Culemborg. De vriendelijke dame heeft mij gezegd dat ze geen bonnen op naam geven.

MAAR:

Wel geven ze een afwijzingsbrief met een bevestiging dat je de laptop bij hun hebt gekocht. In die brief staan dan ook de gegevens van ALDI (kvk-nummer,Btw-nummer, enz). Wel moet je een _kopie_ van de aankoopbon sturen. Volgens de dame wordt dit wel geaccepteerd door de werkgever.

Ik kan niet verifieren of dit waar is. Ik weet ook niet of de belastingdienst hiermee akkoord gaat.

Misschien zijn intussen de laptops al uitverkocht.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
Heeft iemand al een CPU-temperatuur meetprogje dat met deze chipset werkt gevonden? :? Motherboard Monitor (MBM) geeft geen sensors..

Ow ja, die shortcut knopjes (P1, P2, P3 etc) kun je met een erbij geleverd progje instellen. Het heet "Launch Manager" en staat op de D:\ in de originele toestand.. (wel handig om voor je je laptop gaat herinstalleren even die programma en driver dir's te backuppen.. alles wat je nodig hebt voor WinXP staat daar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Laatst online: 04:31
Voor iedereen die de laptop nog wil hebben (en dus niet voor een PC-Project..): Je kunt 'm bestellen op www.medionshop.de voor 1799 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

dat is wel de 1.6GHz versie met een mindere videokaart...
andere laptop dus...

(of ik zie hem over het hoofd)

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op vrijdag 31 mei 2002 12:19 schreef Freak_NL het volgende:
Heeft iemand al een CPU-temperatuur meetprogje dat met deze chipset werkt gevonden? :? Motherboard Monitor (MBM) geeft geen sensors..

Ow ja, die shortcut knopjes (P1, P2, P3 etc) kun je met een erbij geleverd progje instellen. Het heet "Launch Manager" en staat op de D:\ in de originele toestand.. (wel handig om voor je je laptop gaat herinstalleren even die programma en driver dir's te backuppen.. alles wat je nodig hebt voor WinXP staat daar!)
Als het goed is zitten er geen sensors in, dus jammer maar helaas...

Dat Launch Manager proggie staat ook op de CD zie ik nu trouwens. Dus dat is handig!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Laatst online: 04:31
Ik kan hem nu ook niet meer vinden :?... Maar ik weet 100% ZEKER dat ie er gisteren bijstond... Voor 1799,- incl. software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]Op vrijdag 31 mei 2002 09:35 schreef TiCe het
Ja, geen windows 98 gebruiken :)

Ik kan me echt niet voorstellen waarom je dat wil.....
Het enige waar ik windows nog voor gebruik is spelen..... en wat heb ik dan aan XP ???? daar draaien geloof ik even veel spelen op als ik in linux met Wine X kan draaien.... dus vandaar dat ik win 98 er op wilde.

maar ik heb inmiddels al een berg driver's er door heen gejast en geen succes:( geloof dat dit een beetje onbegonnen werk is:(
Heb je de drivers op de bijgeleverde CD al geprobeerd?
ja. voor de meeste hardware staan er wel 98 driver's op maar voor de radeon dus niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56831

:(

Display kaduuk na 1 dag.

Gebeurt wel vaker schijnbaar want helpdesk bood aan om hem even langs het service centre te brengen, dan was het binnen een uurtje verholpen. Alleen jammer dat ze aan de andere kant van het land zitten en ik er 3 uur voor moet rijden...

Anyway, beloofd veel goeds voor de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op vrijdag 31 mei 2002 14:52 schreef Quantum het volgende:

Display kaduuk na 1 dag.

Gebeurt wel vaker schijnbaar want helpdesk bood aan om hem even langs het service centre te brengen, dan was het binnen een uurtje verholpen. Alleen jammer dat ze aan de andere kant van het land zitten en ik er 3 uur voor moet rijden...

Shit, das wel balen. Ik hoop, hoe lullig dat misschien ook klinkt, dat je gewoon pech hebt, en dat dit geen veel voorkomend probleem is.

Ik heb trouwens nog steeds het vreemde probleem dat alles even stil hangt wanneer ik met mijn muiscursor over de batterystatus in de systeemtray heenga. Met een extern aangesloten muis heb ik precies hetzelfde probleem. Hebben meer mensen hier last van?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 14:52 schreef Quantum het volgende:

Display kaduuk na 1 dag.

das welk klote ja.....maar ik verwacht niet dat dat heel vaak gebeurd aangezien het medion natuurlijk geld kost om een nieuwe er op te zetten.

maar waar moet je hem nu heen brengen? naar oldenzaal?
Ik heb trouwens nog steeds het vreemde probleem dat alles even stil hangt wanneer ik met mijn muiscursor over de batterystatus in de systeemtray heenga. Met een extern aangesloten muis heb ik precies hetzelfde probleem. Hebben meer mensen hier last van?
nee had ik geen last van toen xp er nog op stond...... maar ik vraag me af of dat een hardware probleem is? of weer iets vaags van windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 12:28
Op vrijdag 31 mei 2002 10:28 schreef boomsma het volgende:
Heb woensdag ook die Notebook gescoord in H'sum. :P
Werkt prima, alleen Word loopt telkens vast, heb die er dan ookm maar afgegooid en vervangen door 2000, loopt nu als een trein.
Hee Boomsma!

Welk "nummer" had jij in Hilversum??? ;)

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 15:51 schreef DeF het volgende:

maar waar moet je hem nu heen brengen? naar oldenzaal?
[..]
Naar Losser, dat ligt er vlakbij... Is voor mij alleen 200 km heen en 200 km terug. Kost bovendien een vrije dag want ze zijn niet op zaterdag open...

Wordt dus maandag opgehaald door TNT post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op vrijdag 31 mei 2002 15:51 schreef DeF het volgende:

nee had ik geen last van toen xp er nog op stond...... maar ik vraag me af of dat een hardware probleem is? of weer iets vaags van windows.
Ik merk nu trouwens dat het niet alleen bij die batterij gebeurt, maar gewoon vaker. Min of meer willekeurig, maar volgens mij vooral wanneer er een 'popup' (zo'n geel strookje met info) naar boven komt... Erg irritant.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Op donderdag 30 mei 2002 18:32 schreef VincentB het volgende:

Ook ben ik benieuwd of iemand die "Easy Launch Keys" al aan de praat heeft gekregen. Het lijkt alsof er onder die email knop ook een ledje zit, misschien kunnen we die laten branden bij nieuwe mail?
De email knop gaat idd knipperen als je nieuwe mail hebt, je moet hiervoor een programma hebben draaien wat al voorgeinstalleerd stond. In dit programma vul je mailserver gegevens in en om de zoveel minuten checkt het programma of er email is. De naam van het programma weet ik niet meer, was iets als Alerter ofzoiets :?.

edit:

Heb net nog ff gekeken en die functie is onderdeel van het programma Launch Manager en het heet Check Mail.

Heeft iemand eigenlijk dat scroll dingetje onder het touchpad werkende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op vrijdag 31 mei 2002 21:32 schreef HansH het volgende:

[..]

De email knop gaat idd knipperen als je nieuwe mail hebt, je moet hiervoor een programma hebben draaien wat al voorgeinstalleerd stond. In dit programma vul je mailserver gegevens in en om de zoveel minuten checkt het programma of er email is. De naam van het programma weet ik niet meer, was iets als Alerter ofzoiets :?.

edit:

Heb net nog ff gekeken en die functie is onderdeel van het programma Launch Manager en het heet Check Mail.

Heeft iemand eigenlijk dat scroll dingetje onder het touchpad werkende?
Dat scroll dingetje krijg ik ook niet aan de praat. Overigens heb ik nog steeds van die rare 'hangers'. Ontzettend vervelend, vooral tijdens een potje diablo II. Je kunt gewoon eventjes helemaal niets doen, de muziek blijft ook even hangen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 31 mei 2002 22:59 schreef VincentB het volgende:

[..]
Overigens heb ik nog steeds van die rare 'hangers'. Ontzettend vervelend, vooral tijdens een potje diablo II. Je kunt gewoon eventjes helemaal niets doen, de muziek blijft ook even hangen.
Daar zijn al topics over geweest, dat weet ik omdat ik daar met mijn Dell Latitude CPxH PIII450 win98se ook last van heb (gehad, hij draait nu alweer een tijdje ok).
Ik weet niet wat het bij mij veroorzaakt(e), het is in iedergeval super irri!! :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Hangt office word ook meteen bij jullie als je wat doet? of niets doet?

Rest doet het okay

Scroll dingetje werkte meten out of the box.

Vreemd is alleen dat mijn fannetje nu steeds blijft draaien van de koeler! dat vind ik wat vreemd.
Als ik hem herstart, dan gaat die uit. Maar soms blijft die gewoon draaien ( zoals nu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op vrijdag 31 mei 2002 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Daar zijn al topics over geweest, dat weet ik omdat ik daar met mijn Dell Latitude CPxH PIII450 win98se ook last van heb (gehad, hij draait nu alweer een tijdje ok).
Ik weet niet wat het bij mij veroorzaakt(e), het is in iedergeval super irri!! :(
Het is dus vanzelf over gegaan? Heb je misschien een link naar een van die topics?
Op vrijdag 31 mei 2002 23:26 schreef Stinger_Ventura het volgende:

Scroll dingetje werkte meten out of the box.
Ja, maar out of the box, daar doe ik dus niet aan. Ik heb zelf even Windows XP Pro erop gezet, en daaronder werkt het (nog) niet...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 12:34 schreef VincentB het volgende:
Ja, maar out of the box, daar doe ik dus niet aan. Ik heb zelf even Windows XP Pro erop gezet, en daaronder werkt het (nog) niet...
ik heb nu dus ook weer is even XP er op gegooid. en nu heb ik als ik opstart helemaal aan het begin ook heel even dat mijn muis niet reageerd. dat had ik dus niet toen de voor geinstaleerde versie er op stond dus ik denk dat het toch ergens in XP zelf zit.

om dat ding onder je touchpad werkende te krijgen moet je naar "muis eigenschappen -> knophandelingen" daar kan je instellen wat de extra buttons doen. (om hem als scroll ding te gebruiken dan moet je het volgende instellen: knop een = omhoog, twee = beneden, drie = naar links, vier = naar rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Op vrijdag 31 mei 2002 16:13 schreef VincentB het volgende:

[..]

Ik merk nu trouwens dat het niet alleen bij die batterij gebeurt, maar gewoon vaker. Min of meer willekeurig, maar volgens mij vooral wanneer er een 'popup' (zo'n geel strookje met info) naar boven komt... Erg irritant.
heb ik ook last van.. ( kwam ik achter tijdens Unreal Tournament en GTAIII) ZEER IRRIKIES

keb win2K erop gezet... ( kweet niet of het daaraan ligt)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 23:26 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Vreemd is alleen dat mijn fannetje nu steeds blijft draaien van de koeler! dat vind ik wat vreemd.
Als ik hem herstart, dan gaat die uit. Maar soms blijft die gewoon draaien ( zoals nu )
bij mij ook.... maar dat komt gewoon omdat hij al de heledag aanstaat... als ik net opstart springt hij bijna nooit aan naarmaten het warmer wordt blijft hij langer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Op zaterdag 01 juni 2002 13:50 schreef DeF het volgende:

[..]

bij mij ook.... maar dat komt gewoon omdat hij al de heledag aanstaat... als ik net opstart springt hij bijna nooit aan naarmaten het warmer wordt blijft hij langer aan.
Ben er al achter wat het is.
Had RC5 van distributed.net draaien, en dan bleef hij continue aan.
Nu ik dat uitgeschakeld heb gaat hij weer geregeld uit.

Valt me wel op dat RC5 vrij langzaam is op deze PC! maar 2.5mkeys ofzo.
Terwijl ik op mijn Cellie@541 al 1.53mkeys haal!

In theorie zou die dus 4x zo snel moeten zijn?!
Kan me ook heugen dat mijn zusjes notebook ( Gericom Cellie 1200mhz ) zo'n 3.5 mkeys deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 01 juni 2002 13:42 schreef DeoDupke het volgende:

[..]

heb ik ook last van.. ( kwam ik achter tijdens Unreal Tournament en GTAIII) ZEER IRRIKIES

keb win2K erop gezet... ( kweet niet of het daaraan ligt)
Ik draai hier WinXP, en daar heb ik dit probleem ook. Het ligt dus niet aan Win2K...
Op zaterdag 01 juni 2002 13:30 schreef DeF het volgende:

[..]

ik heb nu dus ook weer is even XP er op gegooid. en nu heb ik als ik opstart helemaal aan het begin ook heel even dat mijn muis niet reageerd. dat had ik dus niet toen de voor geinstaleerde versie er op stond dus ik denk dat het toch ergens in XP zelf zit.
Wel brak hoor. Misschien bel ik maandag de helpdesk wel even, wellicht weten zij iets.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56663

Op woensdag 29 mei 2002 23:27 schreef Sjoq het volgende:
Op die tvout ram je toch een composite kabel aan die verlening?
Ik krijg grijs beeld op de tv :(, zal wel weer iets fout doen. Iemand enig idee?
Je hebt je tv dan op Super staan ik kan op mijn tv kiezen voor een Super of niet super versie van ontvangst.
als deze op super staat wordt het beeld wazig en zwart wit
*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56663

Ik heb bij deze laptop links bovenin een klein plekje en rechts onder 2 puntjes die eruit zien als water.
als je aan het beeldscherm komt of ermee trilt, gaat het heen en weer als een druppen in plas water.

zij zeer kleine plekejes!

iemand 't zelfde probleem of een oplossing?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 01 juni 2002 14:51 schreef wireles het volgende:
Ik heb bij deze laptop links bovenin een klein plekje en rechts onder 2 puntjes die eruit zien als water.
als je aan het beeldscherm komt of ermee trilt, gaat het heen en weer als een druppen in plas water.

zij zeer kleine plekejes!

iemand 't zelfde probleem of een oplossing?

:?
Klinkt als een kapot TFT scherm. Ik zou de helpdesk even bellen, bij 3 kapotte beeldpixels mag je ruilen namelijk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik lees net het een en ander over SpeedStep. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zou dit de oorzaak van de haperingen kunnen zijn (als die laptop überhaupt al aan speedstep doet). En zo ja, hoe zet ik het uit?

edit:

Ik heb net de helpdesk aan de telefoon gehad, en die konden mij (nog) niets vertellen. Of ik begin volgende week even terug wilde bellen, er wordt nu nog geen echte support gegeven. Vreemd...

Waar ik nu wel achter ben is dat dit 'bevriezen' niet plaatsvindt wanneer ik de accu uit de laptop haal, dus echt puur op netstroom werk. Zou iemand dit kunnen bevestigen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Laatst online: 20:58
Die medion heeft een 'normale' P3/P4 erin, geen mobile geval, dus speedstep kan je vergeten (=werkt dus niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 01 juni 2002 18:20 schreef UTMachine het volgende:
Die medion heeft een 'normale' P3/P4 erin, geen mobile geval, dus speedstep kan je vergeten (=werkt dus niet!)
Owkee, misschien geen SpeedStep, maar volgens de helpdesk zat er wel iets soortgelijks in... Bovendien wil ik juist geen speedstep.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49095

ik heb ook die laptop en wil er win me op hebben
dit omdat ik een programma heb en erop moet hebben dat niet onder xp werkt
maar nu heb ik er win me op staan en dat ondersteunt de videokaart niet
en ik kan ook niet de juiste driver vinden.
kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 20:05 schreef brammutsaers het volgende:
ik heb ook die laptop en wil er win me op hebben
dit omdat ik een programma heb en erop moet hebben dat niet onder xp werkt
maar nu heb ik er win me op staan en dat ondersteunt de videokaart niet
en ik kan ook niet de juiste driver vinden.
kan iemand mij helpen?
ik heb dus win 98 (1st edition) al geprobeerd daar heb ik wel bergen driver's voor gevonden maar de setup kon elkekeer de kaart niet herkenenen. maar mischien dat het in ME wel werkt.... driver's van medion zijn in iedergeval hier te vinden:
http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?id=37&name1=ATI&name=Grafik

en bij ati, Compaq, hp zijn ook nog driver's voor de kaart te halen maar die maakte voor mij in iedergeval geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hej de mensen die de laptop hebben gekocht, kunnen die ook een paar pics posten met hun digicam? ik ben er ook wel in geintresseerd. Maare..... het is meestal toch wel mooier om pics van jullie te zien dan een "standaard plaatje op de medion site"

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 01 juni 2002 21:51 schreef XippIX het volgende:
hej de mensen die de laptop hebben gekocht, kunnen die ook een paar pics posten met hun digicam? ik ben er ook wel in geintresseerd. Maare..... het is meestal toch wel mooier om pics van jullie te zien dan een "standaard plaatje op de medion site"

bvd
Ik zal morgen even wat foto's posten als ik je daar een plezier mee doe. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Niet online
mijn dank is heel groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=18004

Onderaan staan 3 foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41521

Ik ben van plan om bij de volgende Aldi aktie een laptoppie te gaan kopen; maar wat ik mij afvraag is hoe de geluidskwaliteit is? Bv: is de digitale output leuk om muziek op te nemen op MD wat nog goed klinkt? Ben nl. een soort van audiofiel :) De extigy is leuk; maar om die nou altijd mee te gaan slepen....
Iemand ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 11:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=18004

Onderaan staan 3 foto's.
Maare..... het is meestal toch wel mooier om pics van jullie te zien dan een "standaard plaatje op de medion site
Eigen pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Laatst online: 02-02 10:07
Is gewoon een mooi dingetje :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Okay, hier zijn de foto's (klik voor een vergroting)!

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop1.jpg
De laptop van schuinboven

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop2.jpg
De laptop van opzij

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop3.jpg
De laptop van schuinboven met halfdicht scherm

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop4.jpg
De laptop recht van voren

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Trouwens, weet iemand al meer over dat "bevries" probleem?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Dat ding ziet er goed uit :) Geen problemen ondervonden :?

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zondag 02 juni 2002 14:31 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:
Dat ding ziet er goed uit :) Geen problemen ondervonden :?
Ik, en meerdere mensen in dit topic, hebben het probleem dat wanneer de accu in de laptop zit het systeem af en toe even hapert. Erg vervelend als je een spelletje aan het doen bent of muziek aan het luisteren...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Das wel irritant.... Ik hoop dat er hier nog een ligt, dan haal ik nog ff een op :)

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 10:08
Een 3dmark 2001 score zou ook leuk zijn.

Inspiron 8100
PIII 1.13 Ghz
256 MB Sdram
Geforce2GO 32 MB DDR
30 Gb IBM HD
15,1" 1400x1050 Display

2324 3D marks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

* Tomsworld overweegt ook om er zo een te halen.

Twee jaar garantie en 1899 € valt goed mee.

Een grotere harddisk kan ik er eventueel nog later insteken. Twee pcmia slotje eentje wlan en eentje usb2. Wat hebben we nog meer nodig.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 14:21 schreef VincentB het volgende:
Okay, hier zijn de foto's (klik voor een vergroting)!

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop1.jpg
De laptop van schuinboven

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop2.jpg
De laptop van opzij

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop3.jpg
De laptop van schuinboven met halfdicht scherm

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/laptop4.jpg
De laptop recht van voren
Hij is echt vet man! thx voor de PICS!!! maare. toetsenbord lijkt wel heel klein of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
Toetsenbord klein? Tja het blijft een laptop. :) Maar voor een laptop toetsenbord is hij niet klein ofzo.

Ik heb overigens geen "freezes". Wel wil het aanzetten van de laptop soms niet in 1x knop indrukken. (maar dat is niet echt ergerlijk ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 13:26
Ik ben er gisteren ook nog eentje gaan halen ...
Nu ja... niet voor mij :'( maar voor mijn ma en pa die daarop willen werken...

Het enige dat ik snel heb kunnen doen is een 3dmark 2001 se. De score is niet denderend (maar dat was te verwachten).
Het was iets van een 2000 (2020 of zoiets ik weet het niet meer juist). Let wel dat deze test gedraaid is zonder optimalisatie (out of the box).

Ik vind het een prachtige notebook. Goed scherm (wel wat lichtende hoekjes maar dat valt goed mee, geen slechte of dode pixels (nog niet)), goed toetsenbord, wel vind ik zo'n touchpad klote (ik ben een trackpoint gewoon van bv. Toshiba en IBM).
Dat hij soms wat lawaai maakt is niet erg.

Zoals al vermeld hangt de standaard installatie van Word steeds (mijn ma wou er even wat op werken, ze dacht even dat hij al stuk was :) ). Maar ik heb er inmiddels Office XP Eng opgezet en nu geeft hij geen problemen meer... na mijn examens hier mocht ik er toch direct WinXP Eng op zetten omdat Nederlands zo vreselijk irritant is als je dat niet gewoon bent.

Voor zij die er nog een willen kopen nu: VRAAG ER NAAR IN DE WINKEL. Hier in België is het toch blijkbaar zo dat ze die notebooks niet in de winkel zetten, maar achter slot => je zou denken dat ze er geen meer hebben (ik wou al weg gaan uit die aldi winkel toen mijn moeder het toch nog maar eens vroeg aan een verkoopster, oef :) )

Dat Aldi pctjes goed zijn weet ik al langer dan vandaag (dit is onze 3de aldi pc!!! nooit problemen mee gehad!)

O ja, op het eerste zicht heeft die cd-rewriter geen burnproof.
Sisoft sandra en anderen wou ik ook proberen maar daar had ik geen tijd meer voor ;(

In ieder geval ik vind deze notebook heel goed (als je tenminste geen hardcore gamer bent die Doom III ofzo hierop deftig wil kunnen draaien).
Dat hij zwaar is is ook niet erg, hij wordt bij ons thuis toch maar van de kast op de tafel gezet of naar een tafel in een andere kamer gebracht.

PS: is zoiets te overklokken? ik weet dat het moet gaan als je het merk/type van je System Clock en nummer kent... maar toch... het is en blijft een notebook met een mini coolertje :p trouwens het is niet mijn notebook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Mijn accu laad niet lekker.

Hij hing al de hele dag aan de lader, en ik had hem af en toe aan.

Toen zag ik opeens dat de accu maar op 98% stond en dat batterijtje op 97%.
En het oranje ledje brande niet op de monitor.
En in de taakbalk stond alleen een stekker zonder stroomstoot!? :(

Nu had de stroom er heel even af, en toen begon het oranje ledje wel weer te branden toen ik hem uit had.

maar nu is het hetzelfde, er staat 98/97% en er staat dat hij op nedvoeding is!
Maar laad verder niet tot de 100%

Wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43222

Weet iemand waar ik de registratienummers kan vinden van de bijgeleverde software? Ik wilde Medion Power Cinema (opnieuw) installeren, maar dan vraagt hij om een key. Ik kan dat nergens in een instructie o.i.d. terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Op zondag 02 juni 2002 22:22 schreef baco het volgende:
Weet iemand waar ik de registratienummers kan vinden van de bijgeleverde software? Ik wilde Medion Power Cinema (opnieuw) installeren, maar dan vraagt hij om een key. Ik kan dat nergens in een instructie o.i.d. terugvinden.
De key staat op het papieren hoesje van de Application & Support CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Op zondag 02 juni 2002 21:19 schreef -NuKeM- het volgende:
O ja, op het eerste zicht heeft die cd-rewriter geen burnproof.
Volgens mij ondersteunt de brander het wel want onder Nero heb ik de optie ExacLink die ik kan aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zondag 02 juni 2002 22:31 schreef HansH het volgende:

[..]

Volgens mij ondersteunt de brander het wel want onder Nero heb ik de optie ExacLink die ik kan aanvinken.
Dat klopt. Heb ik hier ook.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

ik heb een probleem met mijn geluids kaart. Het geluid gaat 2x zo snel. Heeft iemand dit probleem ook? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Op maandag 03 juni 2002 11:16 schreef blijstar het volgende:
ik heb een probleem met mijn geluids kaart. Het geluid gaat 2x zo snel. Heeft iemand dit probleem ook? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen???
Dit probleem heb ik ook gehad, ik heb toen geprobeerd om andere AC97 drivers te installeren. Dit heb ik gedaan door update drivers en dan de optie Windows Update aan te vinken. Ik heb nu de "Advance AC97 audio" drivers en daarbij doet het geluid het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik hang nu bij de helpdesk aan de lijn in verband met mijn 'bevries'-probleem. Ze weten nog niets, maar iemand is het nu aan het navragen. Ik ben benieuwd...

[edit]
Nou, er is dus nog niet veel uitgekomen want ze hebben daar die laptop nog niet. Dus kunnen ze het niet nakijken.

Ik ga zelf nog maar wat klooien, en hoop er achter te komen.

Ik wil wel graag even precies weten: wie hebben dit probleem ook (dus dat het systeem af en toe een paar seconden bevriest en je je cursor niet meer kunt bewegen)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 03 juni 2002 13:10 schreef VincentB
Ik wil wel graag even precies weten: wie hebben dit probleem ook (dus dat het systeem af en toe een paar seconden bevriest en je je cursor niet meer kunt bewegen)?
ik heb het alleen bij het opstarten maar dat blijk gewoon door het laden van de cd-rom of zo te komen..... dit is waarschijnlijk gewoon normaal maar bij een dual systeempje heb je dat nooit dus was het gewoon niet gewend:(
Op zondag 02 juni 2002 21:42 schreef Stinger_Ventura het volgende:
maar nu is het hetzelfde, er staat 98/97% en er staat dat hij op nedvoeding is!
Maar laad verder niet tot de 100%

Wat is dit?
lijkt mij nou niet echt een groot probleem...... ik vind het in iedergeval normaal dat hij niet precies tot 100% komt.... 98% is toch ook practische geheel vol. ik heb hem zelf overigens al wel op 100% gehad maar bij mij staat hij ook meestal er onder ook als ik amper stroom heb verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27577

Op maandag 03 juni 2002 13:10 schreef VincentB het volgende:
Ik heb alleen te melden dat ik het niet heb (ik gebruik de out of the box install).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 13:10 schreef VincentB het volgende:
Ik hang nu bij de helpdesk aan de lijn in verband met mijn 'bevries'-probleem. Ze weten nog niets, maar iemand is het nu aan het navragen. Ik ben benieuwd...

[edit]
Nou, er is dus nog niet veel uitgekomen want ze hebben daar die laptop nog niet. Dus kunnen ze het niet nakijken.

Ik ga zelf nog maar wat klooien, en hoop er achter te komen.

Heb je iets aan je USB poort hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 14:45 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Ik heb alleen te melden dat ik het niet heb (ik gebruik de out of the box install).
Vreemd. Misschien moet ik even die out-of-the box software terugzetten en het dan proberen. Maar als het even kan niet, ik ben de hele dag bezig geweest om het te krijgen zoals het nu is. Misschien moet ik dan even een Ghost Image maken.
Op maandag 03 juni 2002 14:47 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Heb je iets aan je USB poort hangen?
Nee, helemaal niets. Ik vind het echt vreemd, en het ligt volgens mij echt aan de batterij. Het gebeurt namelijk alleen als ik:

- alleen op batterij werk
- als ik op netspanning werk met de batterij in de laptop

Zodra ik de batterij eruit haal en dus puur op netspanning werk is er niets aan de hand...

Het bevriezen gebeurt vrij willekeurig, maar het gebeurt in ieder geval áltijd wanneer ik in de system tray met mijn cursor over de batterijstatus heen ga.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Is het iemand al gelukt om de TV-out goed te laten werken? Ik krijg hier grijs beeld, en weet ook waardoor dat komt: het scherm (in de videokaart settings) geeft aan dat ie NTSC beeld doorgeeft. Maar mijn TV is natuurlijk PAL. Het zal toch niet zo zijn dat die TV-out alleen maar NTSC ondersteunt? Weet iemand hoe ik dit op PAL kan zetten?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 16:21 schreef VincentB het volgende:
Is het iemand al gelukt om de TV-out goed te laten werken? Ik krijg hier grijs beeld, en weet ook waardoor dat komt: het scherm (in de videokaart settings) geeft aan dat ie NTSC beeld doorgeeft. Maar mijn TV is natuurlijk PAL. Het zal toch niet zo zijn dat die TV-out alleen maar NTSC ondersteunt? Weet iemand hoe ik dit op PAL kan zetten?
Ik heb dit notebook niet maar zit dat misschien in de bios?
En anders moet je het kunnen instellen bij de beeldscherm eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 16:24 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik heb dit notebook niet maar zit dat misschien in de bios?
En anders moet je het kunnen instellen bij de beeldscherm eigenschappen.
Ik heb het nog niet kunnen vinden... Op de site van ATI staat dat de Amerikaanse modellen geen PAL ondersteunen, dus misschien hebben we wel pech...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 16:29 schreef VincentB het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet kunnen vinden... Op de site van ATI staat dat de Amerikaanse modellen geen PAL ondersteunen, dus misschien hebben we wel pech...
Dat lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 16:33 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug.
Ik ga nog even goed zoeken naar die setting.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij kan ik gewoon kiezen tussen PAL / NTSC en 50 / 60 Hz...

Onder de geavenceerde instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 16:46 schreef Quantum het volgende:

Onder welk tabblad kies je dat? Ik heb hier 11 tabbladen, en ik kan het niet vinden...

(Troubleshoot, Color Managament, Displays, enz.)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 16:46 schreef Quantum het volgende:

Dat dacht ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 03 juni 2002 16:48 schreef VincentB het volgende:

[..]

Onder welk tabblad kies je dat? Ik heb hier 11 tabbladen, en ik kan het niet vinden...

(Troubleshoot, Color Managament, Displays, enz.)
ik had hem eerst ook op ntsc staan maar dat kan je zo weizigen. op het tabblad waar je de tv-out aanzet zie je toch 3 plaatjes (1-monitor,2-tft,3-tv) om tv-out aan tezetten klik je dus op die soort standby knop boven het tv plaatje(maar daar was je vast al achter:) ) maar als je nou er naast op de kop tv klik dan krijg je dus de advanced eigenschappen en daar zit een tabblad bij waar je het tv-systeem kan kiezen.

(sorry voor de brakke uitleg maar ik kan het nu zelf even niet precies bekijken aangezien ik niet in XP zit, hoop dat je er toch nog wat aan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 17:08 schreef DeF het volgende:

[..]

ik had hem eerst ook op ntsc staan maar dat kan je zo weizigen. op het tabblad waar je de tv-out aanzet zie je toch 3 plaatjes (1-monitor,2-tft,3-tv) om tv-out aan tezetten klik je dus op die soort standby knop boven het tv plaatje(maar daar was je vast al achter:) ) maar als je nou er naast op de kop tv klik dan krijg je dus de advanced eigenschappen en daar zit een tabblad bij waar je het tv-systeem kan kiezen.

(sorry voor de brakke uitleg maar ik kan het nu zelf even niet precies bekijken aangezien ik niet in XP zit, hoop dat je er toch nog wat aan heb ;)
Aha! Ik wist niet dat dat een knop was |:( , ik ga het gelijk proberen.

[edit]
Tis gelukt! :)

Alleen nu vraag ik me af: hij laat het op de TV zien in een resolutie van 1024x768, dat kan nooit goed zijn toch? Er verschijnt namelijk op een gegeven moment een soort blauwe vlek in beeld...

Dus ik moet op de een of andere manier proberen die resolutie op 640x480 (of lager te zetten). Klopt dat?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 03 juni 2002 17:14 schreef VincentB het volgende:

[edit]
Tis gelukt! :)

Alleen nu vraag ik me af: hij laat het op de TV zien in een resolutie van 1024x768, dat kan nooit goed zijn toch? Er verschijnt namelijk op een gegeven moment een soort blauwe vlek in beeld...

Dus ik moet op de een of andere manier proberen die resolutie op 640x480 (of lager te zetten). Klopt dat?
nou ik denk dat dat dan aan je tv ligt aangezien mijn tv alles prima weer gaf als ik hem op 1024x.... had staan.(het is alleen onleesbaar....) en dat is geen hypermoderne tv maar een philips van schat meer dan 5 jaar oud(ja hij is al kleur:D )

maar als je de resolutie anders wil moet je of gewoon de normale resolutie veranderen.... of je moet de tv als 2de head gaan gebruiken. dan kan je de resolutie appart instellen per head. maar bij was dat beeld op de tv toch nog 1024x.... maar gaf hij maar 640x480 weer dus daar had je ook niet veel aan.

je moet gewoon een beetje rondspelen met de opties dan vind je alles vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19704

Heeft er iemand specs over de hoogte/breedte/dikte van deze laptop? En het gewicht?

Of zou iemand die hem heeft even een meting willen doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
EDIT:

Nou, ik heb het netwerk weer aan de praat
uiteindelijk internet wizzard maar gedraaid
dat terwijl hij out of the box het eerst wel in 1 x deed

Nu nog kijken of hij niet steeds hangt met het afsluiten en in standby gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Dus we zijn allemaal blij met "onze" aankopen ?

Ik wel in ieder geval. Alles werkt naar wens :)

zo maar ff ghost recon erop gooien :P

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 18:29 schreef Sjoq het volgende:
Dus we zijn allemaal blij met "onze" aankopen ?

Ik wel in ieder geval. Alles werkt naar wens :)

zo maar ff ghost recon erop gooien :P
Helemaal blij nog niet. Pas als dat bevriesprobleem opgelost is ben ik tevreden.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50968

K heb gemerkt als de laptop op batterij draait deze beduidend trager is valt hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 18:48 schreef gunisappz het volgende:
K heb gemerkt als de laptop op batterij draait deze beduidend trager is valt hier iets aan te doen?
Dat is waarschijnlijk ook de oorzaak van mijn probleem. Ik heb al in de bios gezocht maar nog niets gevonden...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat probleem heb ik als ik mijn logitech (USB) muis erop aansluit. Zodra die er weer uit is, sluit de computer netjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Op maandag 03 juni 2002 19:48 schreef baco het volgende:

Dat probleem heb ik als ik mijn logitech (USB) muis erop aansluit. Zodra die er weer uit is, sluit de computer netjes af.
DAMN!!!!!!!!!!

Die had ik er net aanhangen inderdaad! logitech op de USB poort.

Het netwerk lag er weer uit :( maar werkt nu weer, muis is er ook af.

Hopen dat het nu wel gaat werken, want heb er toch weer 3 uur van vreselijke ergenis in zitten.

EDIT
alles schijnt nu weer goed te werken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Op maandag 03 juni 2002 18:42 schreef VincentB het volgende:

[..]

Helemaal blij nog niet. Pas als dat bevriesprobleem opgelost is ben ik tevreden.
same overhere...
ik wil ook mijn laptop geheel 'ontdooien'

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
wordt de voeding ook zo vreselijk heet bij jullie

Soms bijna te warm om aan te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voeding wordt wel warm, maar niet heet. Hij staat nu vanaf een uur of 7 continue aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20025

FF nog over het bevries probleem van de muis:
Heb ik ook last van met mijn Sony Vaio (jaja is andere laptoppie maar ook fijn), onder windows XP.
Vind het ook zeer lastig, duurt tien seconden en dan doet de muis het weer. Jullie hebben hier dus ook last van?
Zal denk ik dan wel een bugje zijn van Windows XP...
Heel vreemd: Hij heeft het plotseling en onregelmatig, de ene keer een paar dagen niet, dan opeens 3 keer na elkaar.
Ik heb geen zin om met Sony te gaan bellen en kan er wel mee leven dus laat het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
nou, mijn voeding word zo warm dat het oncomfertable is om hem vast te houden.
Is echt heet, terwijl ik toch geen gevoelige handen heb ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op maandag 03 juni 2002 22:31 schreef Vinex het volgende:
FF nog over het bevries probleem van de muis:
Heb ik ook last van met mijn Sony Vaio (jaja is andere laptoppie maar ook fijn), onder windows XP.
Vind het ook zeer lastig, duurt tien seconden en dan doet de muis het weer. Jullie hebben hier dus ook last van?
Zal denk ik dan wel een bugje zijn van Windows XP...
Heel vreemd: Hij heeft het plotseling en onregelmatig, de ene keer een paar dagen niet, dan opeens 3 keer na elkaar.
Ik heb geen zin om met Sony te gaan bellen en kan er wel mee leven dus laat het zo.
Inderdaad, zelfde probleem. Ik zou bijna zeggen "gelukkig heb jij er ook last van", want dan ligt het dus niet aan mijn laptop. Maar ik zeg het niet, want dat is ook zo lullig :P.

edit:

vergeet ik helemaal te vragen: heb jij ook nergens last van wanneer je je accu uit je laptop haalt?

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.