Op maandag 17 juni 2002 23:20 schreef Sandermvdb het volgende:
[..]
Ik heb die jumper omgezet en bij mij staat het mobo in jumperfree mode maar ik hou gewoon Voltages tot 1,85 Volt? Vreemd dat dit bij jou wel werkt

[..]
Ik heb nog een 60x60x25 fan liggen dus daarom dacht ik eraan om die erop te doen. Maar hoe bevestig je een fan als er geen schroefgaten in de heatsink zitten ??
nee, je kan dan in je bios nix aanpassen, maar ga maar eens in je bios kijken op de pagina waar ook je temps zitten, daar staat ook je vcore voltage en als je dat bekijkt (of eerst van ignore afhallt en bekijkt) zie je dat die 2.09 ofzo is
maar je kan t dan niet veranderen in je bios, of je em dan 1.75 of 1.85 zet, dat maakt neits uit.
maar t werkt dus wel, hoor, maar je kan t niet afzien aan je vcore instelling, maar wel aan je vcore monitoring

kweet even niet hoe t heet, maar t zit zeg maar op de derde tab van je bios en dan de onderste optie, dan krijg je je temps en voltages.
Probeer t nog maar eens
trouwens je kan die fan prob gewoon tussen de fins van je koelingsblok schroeven, nja, de schroeven er tussen dus

zelf heb ik met 3 dotjes secondelijm een fan erop gezet en dat werkt ook goed, zo heet wordtie niet, hoor
btw, ik krijg mn proc maar niet stabiel, ook niet met een overvoltage instelling, bij 11*166
tis een AGOIA core, das een 2100+, tis een 2000+ dus 1833 zou die toch wel moeten kunnen halen?
koel genoeg blijftie wel, de top met 1833 is nu 60, das met mn fan op 7 volt, met 12 volt wet ik t neit, maar koeler dus.
en hij geeft t ook nog eens 9 graden te hoog aan, dus t zou meoten kunnen qua temp.
is t dus gewoon een rotte core?
of moet ik iets anders doen?
hij start wel op en 3dmark2001SE draait ie ook vlekkeloos, maar hij gaf ineens een vastgelopen explorer 2 keer en prime95 liep ook zo vast bij torture
iemand een id?
of ist een rotte core?
oh en aan die gast hier boven me, ja je kan ook oude tb cores op dit bord kwijt

ook durons
en ik weet eignlijk niet vanf welke speed ze gaan, maar ieg een 700 werkt erop

volgens de multipliers en een bus van 100 zou een 500 erop moetn kunnen, maar volgens mij bestaan die neit als TBs

dus wat je ook hebt (socket a dan he?

) t past er op
maar als je zo'n oude proc hebt, kan je waarschijnlijk beter geld besparen een wat simpeler bordje kopen en je geld ergens anders in steken

of je moet over een tijdje een XPtje erop willen zetten, das ook ok, natuurlijk