Varienaja: zoals elke update tot nu toe:
Foutjes:
- bij de history-stats kan ie maximaal 200 aan (ik heb bv. op een dag een keer 1500 nieuwe nummers toegevoegd, dus nu is het grafiekje flink opgefuckt)
- bij de general statistics bij total lenght heeft ie alleen nog de tracks opgeteld die je al hebt gespeeld, er zijn tracks in de db die ik nog niet via MC heb gespeeld, en dus niet bij total lenght worden opgeteld
Verzoekjes:
- HERlezen uit de ID3-tag (tracknummer, tracktitel, comment en genre)
- userinterface: plaats de knopjes (next, prev etc.) en de tijdbalk (met track) onder elkaar en niet de ene helemaal boven en de andere helemaal beneden
- help: bij de advanced random is het mij nog steeds niet duidelijk wat alles betekend...

- userinterface: wat nu die blauwe pagina's zijn mag wel ietsjes netter gelayout worden, zal ik dat maar doen??
- op de bandtemplate onder "albumlisting" ook de complete "tracklisting" van die artiest te laten zien (heb je al naar mij gemaild, maar ik denk dat dit een standaard-feature moet zijn??)
- bij het balkje waar nu "artiest - tracktitel" staat, mag je daar niet zelf instellen wat daar staat? ik zou het ook wel handig vinden als daar ook het album in voorkomt ofzo... maar wel dat je dat gewoon kan instellen bij preferences in een manier van "%1 - %2 - %3", get it?
Website:
De domeinnaam verstoep.net wordt/is geregd, en dus binnen een tijdje gaat daar de officiele (

) MusiController website z'n huisje vinden. Hebben jullie nog suggesties over wat er op kan komen??