Earth & Beyond - Beta test

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.051 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Damian schreef op 10 augustus 2002 @ 10:08:
sjees, level 76 :(

gaat het met trader of andere classes makkelijker ofzow. Ik zit pas op 11, en ik kan met moeite hoger komen, tips om snel is level te stijgen misschien ???

Heb me eerste training nu klaar, en moet nu naar mars homeplanet, om daar, als ik level 30 ben, me training te vervolgen.
wellicht kunnen we vanmiddag een team vormen om onze levels op te krikken? om 16.00 uur ga ik er weer voor! })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 11:24:
[...]

asteroids minen hoe doe je dat? ik heb wel hier en daar zwevende rotsblokken gezien, maar me niet gerealiseerd dat je daar wat mee kon...
Als je dichtbij genoeg vliegt, zie je een icoontje rechts in beeld (net boven je target window) oplichten. Daar klik je dan op en dan gaat ie minen of salvagen of hoe heet et. In ieder geval kun je vanalles met je tractor/mining beam binnenhalen. Werkt in principe hetzelfde als een kapotgeschoten vijand looten.

Ik heb trouwens een vraagje. Bij mij komt het echt supervaak voor dat ik op de Navigation Map druk en dat de game dan gewoon naar desktop crasht :(
Anderen ook last van? Maybe iemand met een oplossing? Ik heb al de amd XP patch en de via 4-1 drivers enzo gedaan. Hielp allemaal niks. Gisteravond had ik zelfs 1 keer dat toen ik er op drukte, me hele pc spontaan rebootte?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 12:19:
[...]

Als je dichtbij genoeg vliegt, zie je een icoontje rechts in beeld (net boven je target window) oplichten. Daar klik je dan op en dan gaat ie minen of salvagen of hoe heet et. In ieder geval kun je vanalles met je tractor/mining beam binnenhalen. Werkt in principe hetzelfde als een kapotgeschoten vijand looten.
ok TNX ik ga vanmiddag dan maar op zoek naar lootable aseroids :)
Zijn er Gotters met een level tussen 10-20 die vanmiddag in teamverband willen opereren? Volgens mij is in teamverband beesies neerknallen e.d. makkelijker zodat we naar level 30 kunnen.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben inmiddels level 46 :) maar level 10 combat, dus ik kan wel wat experience gebruiken, of ik 16:00 uur haal weet ik niet, maar ik wil t wel proberen ;)

Overigens moet je wel de mine skill hebben om astroids te kunnen minen, niet alle typen kunnen dat. JW in elk geval niet.
Wil je snel trade experience krijgen moet je met een groep gaan hunten en dan allemaal tegelijk gaan verkopen.

Hunten kan t best in swooping eagle, bij de maelstrom. Verkopen kan dan op de planeet.

Nothing to see here

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)

gaat het met trader of andere classes makkelijker ofzow. Ik zit pas op 11, en ik kan met moeite hoger komen, tips om snel is level te stijgen misschien ???

Heb me eerste training nu klaar, en moet nu naar mars homeplanet, om daar, als ik level 30 ben, me training te vervolgen.
gewoon alle stelsels gaan verkennen en de somerled-fernis run doen met meerdere mensen en je bent zo een hoog level. Vooral tot level 70 gaat het expen heel erg hard. Je bent er echt zo.

Ik ben met dit character in totaal een weekje bezig geweest. Dus van mij zou levelen wel iets langzamer mogen :P

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

in ieder geval: mijn eab-nick is Swamienasiebabie (don't ask) en ik ga om een uur of vier in de bar van earth station lopen mssgen (altijd lekker rustig daar)
Ik hoop te kunnen teamen met wat nederlanders (maakt het team mssgen wat makkelijker....
En nu naar buiten, want ik heb het gevoel dat ik na 16.00 uur niet meer achter mijn pc vandaan kom. >:)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:36

Missies kun je ook b.v. krijgen door naar andere stations toe te vliegen, en daar rond te vragen. Vaak staat er daar wel eentje die je een missie aanbied (of je verteld dat je level nog niet hoog genoeg is)

[removed]

Verwijderd

Ik kan niet connecten, meer mensen last van? Hij zegt connection to global server failed... :/

Verwijderd

Hier lukt het ook niet ;(

Net had ik wel verbinding, maar kon ik weer niet inloggen... fijn toch, zo'n Beta :)

Nu we toch aan het wachten zijn, ik heb gelijk een vraag:
Ik ben een Terran Trader, en moet voor deWinter een pakketje naar Praetorium Mons brengen (Vega). Maar ik kan niet door de portals bij Mars Alpha. Moet ik nu helemaal omvliegen via Gallina?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2002 16:52 . Reden: Vraag ]

Verwijderd

Kan ik je helaas niet mee helpen, ik ben zelf namelijk een Jenquai Explorer :) Misschien kun je het op het officiele forum vinden.

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:51:

Net had ik wel verbinding, maar kon ik weer niet inloggen... fijn toch, zo'n Beta :)

Ik ben een Terran Trader, en moet voor deWinter een pakketje naar Praetorium Mons brengen (Vega). Maar ik kan niet door de portals bij Mars Alpha. Moet ik nu helemaal omvliegen via Gallina?
Yep dat wordt omvliegen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:48:
Ik kan niet connecten, meer mensen last van? Hij zegt connection to global server failed... :/
jep hiero ook niet. Zat wel in de game maar die liep "vast". daarna kon ik niet meer inloggen :'(

• itsme
  • Niet online
Volgens mij gaat ie t vandaag niet meer doen ;(

Ik kom alleen in t login scherm, dan pw intypen en niets meer ;(

Nothing to see here

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Damian

Insane Obtrusion

hij hangt bij mij nu al, als ik mijn password voor EA account in moet voeren :(

ff wachten, server zal wel down zijn ofzow

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Major Carnage
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:51:

Die missie is hard gebugged... Ik kwam aan bij die planet, zeg dat ik een pakje heb, en verder gebeurt er niks :/
Overigens ben ik er gekomen via die shears, zo'n key is best handig :D

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Verwijderd

Key? Waar kan je die verkrijgen? :)

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:57:
Key? Waar kan je die verkrijgen? :)
Volgens mij is die JE only

• itsme
  • Niet online
Wie komt er inmiddels al in??? Ik nog steeds niet ;(

Ik ga maar Warcraft III spelen :)

Nothing to see here

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07-2025
Hee hee, ik ben weer terug van weg geweest, heb 2 weken zonder E&B moeten leven vanwege vakantie. Ja, het was heel moeilijk maar ik heb het overleeft :9

Ik zou ook graag met de guild mee willen doen, dus hier mijn gegevens. Ik zou ook wel willen helpen met het starten van de guild indien nodig.

4 : Mieze : PeaceKeeper : PW (level 82)

Oh ja, we hebben inderdaad wel wat variatie nodig in de guild omdat we verschillende skills nodig hebben. Ik kan nu al 4 skills bedenken die echt noodzakelijk zijn, namelijk Jump Start, Repair, Summon en Wormhole. Repair heb ik al (en anderen vast ook) dus die is er al, maar de rest?

• itsme
  • Niet online
Ik heb:

Repair, Foldspace, Combat Cloak en Summon

Nothing to see here

• Mieze
its_me schreef op 12 augustus 2002 @ 11:26:
Ik heb:

Repair, Foldspace, Combat Cloak en Summon
K, ik heb:

Repair, Critical Targeting, Combat Trance, Shield Inversion, Enrage, Self Destruct en Gravity Link.

Hee, wat is Foldspace? Is dat hetzelfde als Wormhole of iets anders? Ik heb het wel eens voorbij zien komen bij de chat maar ik heb eigenlijk geen idee wat het is :?

Een nieuwe skill voor het lijstje van bijna noodzakelijke skills, namelijk psi shield (ook op andere spelers, zoals repair en jumpstart). Dit shield maakt je echt een stuk sterker.

Hmm, ligt de site van E&B plat ofzo, ik wilde gaan uitzoeken hoe je het beste een guild kan opstarten mocht niemand anders het aan het doen zijn. En die 10,000 credits kan ik wel missen op mijn 600,000 credits >:)

• itsme
  • Niet online
Foldspace is een skill waarmee je als je een gevecht aan het verliezen bent jezelf uit de gevechtzone kan beamen. Je verschijnt dan een stuk verderop.

Oh PSI shield heb ik ook, alleen geen idee wat t is.

Nothing to see here

• Mieze
Hmm, die skill zou ik ook wel willen, maar dat zal wel niet Progen zijn, die sterven nog liever dan dat ze vluchten :)

Ik zat wel eens in een hunting group met iemand die die Psi shield had. Dit shield deed hij op iedereen in de groep en iig ik kon daardoor wel 2x zoveel klappen krijgen voordat mijn shield helemaal weg was. Het is of een sterk tijdelijk shield of iets wat je eigen shield veel sterker maakt voor een bepaalde tijd, oftewel erg goed.

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik heb: Foldspace, Wormhole, Jumpstart, Environment shield, Cloak (die kan geupgraded worden om een groepje te cloaken)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2025

Jive

MooMooMastah

1: Ik ben ook toegelaten tot de game .....
Ik ben een Jenq Explorer (lvl36 nu) en mijn nick is Myrmidonium.
2: Trekain heeft zijn kaarten weer eens bijgewerkt ....
Maps by Trekain @ EBPortal.com
3: Na de hoop om 21:00 weer te kunnen spelen het vervelende bericht dat ze nog 8 uur down blijven .... en ik ga echt niet tot 5 uur s'ochtends wachten om 3 uurtjes te kunnen spelen voor ik weer moet werken .....
4: Dit spel is rete-koel ..... alleen jammer dat het zeker 40 pleuro gaat kosten om het te kopen, en dan vervolgens 12 pleuro (waarschijnlijk) per maand neer te leggen om te mogen spelen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Jive schreef op 12 augustus 2002 @ 23:13:
1: Ik ben ook toegelaten tot de game .....
Ik ben een Jenq Explorer (lvl36 nu) en mijn nick is Myrmidonium.
2: Trekain heeft zijn kaarten weer eens bijgewerkt ....
Maps by Trekain @ EBPortal.com
3: Na de hoop om 21:00 weer te kunnen spelen het vervelende bericht dat ze nog 8 uur down blijven .... en ik ga echt niet tot 5 uur s'ochtends wachten om 3 uurtjes te kunnen spelen voor ik weer moet werken .....
4: Dit spel is rete-koel ..... alleen jammer dat het zeker 40 pleuro gaat kosten om het te kopen, en dan vervolgens 12 pleuro (waarschijnlijk) per maand neer te leggen om te mogen spelen.
thanx voor de map, weet nu eindelijk hoe ik bij aarde moet komen :)

mareh, ze zijn idd servers aan het verkassen :(

word niet spelen vanavond dus :(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wie gaan er vanavond weer spelen, kunnen we ff groupen :).

Ik moet eigenlijk ff weten waar ik wat level 10 - 15 drones kan vinden. je hebt bij de mars homeplanet wel die missile test, maar die drones krijg ik niet kapoet :(

Mareh, ben nu level 16, wie gaat er mee exploren vanavond ??rond 22:30 ofzow?

• itsme
  • Niet online
Ga naar Swooping Eagle en dan de Maelstom.

* itsme wil wel mee gaan exploren, maar ik denk niet om 22:30 al te kunnen, eerder 23:00 uur.

Nothing to see here

• Mieze
K, ik ben om 22:30 uur bij Swooping Eagle. Dan zie ik je daar Damian, dan gaan we daar wel level 10-15 vermoorden voor een half uur totdat its_me er is. Ik wil ook best wel helpen met die missile drones missie, dan laat ik ze wel op mij schieten terwijl jij er 2 dood schiet. Helaas heb ik alles al ge'explored dus van mij kan je die experience niet meer krijgen, maar we kunnen wel level 65-75 enemies gaan vermoorden dan krijg je wel veel combat exp. Nou, laat maar weten wat je er van vind.

Enne, ik zou ook wel eerder kunnen dan 22:30 uur, we kunnnen de rest die later komt daarna toch wel weer ontmoeten.

EDIT: Kan je nu trouwens al weer spelen? Ik zit nu op mijn werk dus ik kan het niet checken. Ik wil namelijk de site nu al een tijdje bezoeken maar nu krijg ik de melding: "Error 500--Internal Server Error--The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request".

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Connection to global server failed. :(

Mareh, hij zal vanavond wel weer online zijn.

Moet trouwens wel ff loeren waar die Swopping eagle is :P

Mijn ingame nick is trouwens Daemon.

• Mieze
Snif snif, je was er niet :'( Niet erg hoor, ben met its_me leuke dingen gaan doen :/

Wat heb ik gisteren trouwens lopen balen zeg, ik dacht dat ik level 5 beams bij combat level 25 kon installeren en ik dus de hele nacht hunten. Ik helemaal blij toen ik het eindelijk gehaald had bleek het ineens combat level 28 te zijn 8)7

Ook wel iets leuks meegemaakt hoor, ik had uit een Zenshai een powerstone geloot, en iemand wilde deze heel graag hebben en betaalde me er 200,000 credits voor :9

Verwijderd

200.000?!?! JAHOOR dat is gewoon 10 keer zo veel als ik in me hele E&B carriere bij mekaar heb gehad. (Ben lvl 24 JE)

• Mieze
Hehe, ik zei toch dat het leuk was :P Ik heb nu bijna 1 miljoen credits, maar ik spaar maar door want ik hoorde van iemand dat echt hoge lvl engines, shields en reactors wel een paar miljoen per stuk kosten. En ik moet nog een level 6 reactor en engine gaan kopen en dat is ook al niet erg goedkoop >:)

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09-2025
De uiteindelijke prijs is ook eindelijk bekend gemaakt :
The monthly fee for Earth & Beyond will be $12.99 per month, and players will have the option to purchase packages of playtime for a reduced price. Players can pay month-to-month, or buy three months for $11.99 a month ($35.97) or six months for $10.99 a month ($65.94). These packages will be available to the players when they register the retail version of the game. All major credit cards will be accepted.

As an alternative to paying with a credit card, Westwood will also offer Game Time cards that will allow players to pre-purchase 90 days of playtime from their local retailer. Game Time cards will be available for $39.99 and will go on sale at the same time as Earth & Beyond. They can be purchased from most major software retailers, including Electronics Boutique and GameStop.
3 dollar meer dan UO, valt nogal mee vind ik...

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07-2025

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Ecto2002 schreef op 14 augustus 2002 @ 12:50:
De uiteindelijke prijs is ook eindelijk bekend gemaakt :

[...]

3 dollar meer dan UO, valt nogal mee vind ik...
... :{

nou dat wordt na de beta periode dus niet meer spelen...

weet iemand al wat de aanschaf kosten van dit spel zijn?

In times of war the law falls silent

• Mieze
Voor de verandering deed de E&B site het weer eens en heb ik even gekeken bij de pre-order, daar staat vermeld dat deze $49.95 kost.

• itsme
  • Niet online
* itsme koopt t spel niet ...

Veel te duur, en ik heb warcraft 3 nog op de plank liggen (igenlijk gewoon in mn cdrom speler ;) )

Ik kom ook veel te moeilijk levels omhoog, ik ben nu level 48, level 50 haal ik vanavond denk ik niet ;( ook begint t spel nu te vervelen, t is altijd maar t zelfde ...

Nothing to see here

• Mieze
Tja, ik moet eigenlijk ook bekennen dat het mij nu een beetje begint te vervelen. Alleen dat is pas vanaf level 80 begonnen waar het levelen pas echt moeilijk wordt. Heb het ook wel een beetje aan mezelf te danken want ik heb veels te hoge levels in trade en exploring waardoor ik nu bijna geen combat exp meer krijg van vijanden die ik maar net aan kan. En ik heb combat level 28 nodig voor mijn level 5 beams, en zit nu pas op 25 :( Dus mensen, kijk hiervoor uit, ik heb al mensen gesproken die overnieuw zijn begonnen omdat ze dit probleem hadden, zorg ervoor dat al je experience levels ongeveer gelijk blijven.

Verwijderd

its_me schreef op 15 augustus 2002 @ 11:02:
/me koopt t spel niet ...

Veel te duur, en ik heb warcraft 3 nog op de plank liggen (igenlijk gewoon in mn cdrom speler ;) )

Ik kom ook veel te moeilijk levels omhoog, ik ben nu level 48, level 50 haal ik vanavond denk ik niet ;( ook begint t spel nu te vervelen, t is altijd maar t zelfde ...
ben ik al eeuwen al achter gekomen.. :O
(PW lvl 80, TW lvl 31, JW lvl 40, JE, lvl 21)

• Mieze
* Mieze koopt 't spel ook niet meer ...

In het begin moest ik zodra ik tijd had het spel spelen, zo leuk vond ik het. Nu speel ik bijna niet meer, omdat ik het echt beu ben om steeds weer hetzelfde te moeten doen. Waarom zou ik een spel kopen waar ik na een maand toch mee stop? Als het spel nou gratis was te downloaden dan had ik het waarschijnlijk nog wel een maandje gespeelt ofzo.

Het valt me ook op dat hier ook steeds minder gepost wordt, zijn jullie het ook allemaal beu aan het worden :?

• itsme
  • Niet online
Ja, het spel is in het begin leuk, maar gaat na level 40 vervelen ... ik ben nu level 49, vandaag ff een hull upgrade halen, gewoon ff kijken wat dat bied, maar hoger ga ik denk ik niet. Ik ga nu helemaal voor Warcraft 3 eigenlijk, veel leuker, en dat spel heb ik ook al :)

Misschien dat EVE wat wordt?

Nothing to see here

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
its_me schreef op 16 augustus 2002 @ 11:04:
Ja, het spel is in het begin leuk, maar gaat na level 40 vervelen ... ik ben nu level 49, vandaag ff een hull upgrade halen, gewoon ff kijken wat dat bied, maar hoger ga ik denk ik niet. Ik ga nu helemaal voor Warcraft 3 eigenlijk, veel leuker, en dat spel heb ik ook al :)

Misschien dat EVE wat wordt?
LOL, Ik kijk idd ook uit naar EVE en SWG

Verwijderd

Ik ben nu net level 32 geworden (JE). Ik snap wat jullie bedoelen dat het na verloop van tijd more of the same wordt. Ik heb dat gevoel nu ook al lichtelijk. Een spel is vaak blijvend boeiend als er steeds iets nieuws gebeurt of als het elke keer weer anders is. Dat mis ik ook een beetje bij E&B. Het spel zelf is wel heel vet qua graphics en models/textures maar de gameplay lijkt gewoon weg te lopen nadat je level 30 bent geworden. Dan moet je weer terugvliegen naar die ene sector om die ene vent iets te geven enz. Maar ik blijf het bij gebrek aan EVE nog wel even spelen :)

• itsme
  • Niet online
Stealth2000 schreef op 16 augustus 2002 @ 11:07:
[...]

LOL, Ik kijk idd ook uit naar EVE en SWG
Mooi dan zie ik je daar wel :)

maaruh, wat is SWG :?

Nothing to see here

• Mieze
Haha, ik wist het ook niet maar ben ff gaan googlen en het is Star Wars Galaxies. Net even de site bezocht en dat lijkt me inderdaad ook wel leuk.

• itsme
  • Niet online
Linkie?

(hebben die ook een beta? :P )

Nothing to see here

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
its_me schreef op 16 augustus 2002 @ 16:47:
Linkie?

(hebben die ook een beta? :P )
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/
ennuh ze zijn in beta 1 nu

zie ook Het StarWars-Galaxies Topic

• Ecto2002
Hmmm, ik denk dat er veel mensen verbaasd zullen zijn wanneer ze straks aanloggen.

- Volledige P-Wipe !!!!!! :( Mijn lvl 85 JE weg :(
- Verschillende galaxies om aan te loggen.

De servers zijn blijkbaar nu online, maar er is een zero-player limit ingesteld.

Ik denk dat er straks gevloekt gaat worden op de forums :)

Verwijderd

dus is mijn mijn character FOETSIE? GODVERDE****** !!!!! :( :(

• redwing
Tja, het blijft een beta-test, dus je kunt dit soort dingen verwachten. De volgende keer dat alles wordt weggeknikkerd is geloof ik 24 september. Daarna kun je 2 weken spelen totdat ie gereleased wordt. Klopt het trouwens dat ie niet in Nl uitgebracht wordt :?

[removed]

Verwijderd

geen id maar nog 1 uur en 15 min meteen ff nieuwe char maken ik ga nu ff een Explorer worden of is een enforcer beter? (was ik net)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

aaargh tering :(

najah, nu niet meer spelen, gewoon wachten tot ie er is :)

• itsme
  • Niet online
Hmm, maakt niet uit, deze P-wipe is denk ik voor mij alle reden om te uninstallen, was er al over aan t denken, maar nu heb ik een extra redenerbij ...

Nothing to see here

• Mieze
Tja, ik heb alleen maar als PW gespeelt tot nu toe. Ben nu begonnen met een JW en de eerste missies en nieuwe skills zijn toch wel leuk om mee te spelen. Zodra de bekende sleur zich ook maar een beetje laat zien is bij mij de uninstall er ook.

Enne het spel wordt nog niet uitgebracht in Nederland, maar je kan het wel gewoon online bestellen en daarna spelen, het ligt gewoon nog niet in de winkels hier.

• redwing
Mieze schreef op 19 augustus 2002 @ 11:48:
Tja, ik heb alleen maar als PW gespeelt tot nu toe. Ben nu begonnen met een JW en de eerste missies en nieuwe skills zijn toch wel leuk om mee te spelen. Zodra de bekende sleur zich ook maar een beetje laat zien is bij mij de uninstall er ook.

Enne het spel wordt nog niet uitgebracht in Nederland, maar je kan het wel gewoon online bestellen en daarna spelen, het ligt gewoon nog niet in de winkels hier.
Ik speel momenteel een terran warrior (lvl 15) . Voorlopig vind ik het nog leuk, en als het een beetje saai wordt begin ik wel aan een ander ras, aangezien die verschillende skills toch leuk zijn. Ik denk dat ik hem wel ga bestellen, aangezien ik me met dit spel wel een aantal maandjes kan vermaken :) (scheelt natuurlijk ook wel dat ik toch geen tijd heb om er hele dagen/weekenden aan te besteden :+ )
Voordeel van het het deleten van de records is trouwens wel dat ik nu mijn goede nick weer heb :)

[removed]

• Mieze
redwing schreef op 19 augustus 2002 @ 15:23:
Voordeel van het het deleten van de records is trouwens wel dat ik nu mijn goede nick weer heb :)
Heb je mijn nick toevallig gejat :) Ik bedoel te zeggen dat het ook een nadeel heeft, mijn nick is dus gelijk door iemand anders gebruikt en loopt nu dus al mijn in game friends in de war te brengen :P Nou ja, ik heb gewoon "Real" voor mijn oude nick gezet en ik hoop mijn oude nick nog eens tegen te komen deze dagen in een PvP gebied >:)

• redwing
Mieze schreef op 19 augustus 2002 @ 16:40:
[...]

Heb je mijn nick toevallig gejat :) Ik bedoel te zeggen dat het ook een nadeel heeft, mijn nick is dus gelijk door iemand anders gebruikt en loopt nu dus al mijn in game friends in de war te brengen :P
Dat is weer het nadeel ja, al denk ik wel dat veel namen ingenomen waren door lui die het allang niet meer speelden, en wat dat betreft is het wel handig :) Mijn nick is trouwens redwing :)

[removed]

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Hey, tis trouwens best zeker dat dit spel enkel in de US uitgebracht gaat worden. Persoonlijk ben ik er niet echt kapot van. Jullie wel ?

Verwijderd

nee, het biedt te weinig opties om je echt lang bezig te houden. Ik kijk daarom ook veel meer uit naar EVE, maar nog veel meer naar Star Wars Galaxies :)
Die 2 gaan zoveel meer mogelijkheden hebben dan deze, dat je je af gaat vragen waarom ze dit spel nu al gaan releasen ;)
ik vond btw ook dat de vorige jumpgates mooier waren dan die dobbelstenen van nu...

• itsme
  • Niet online
SWG lijkt me eerlijk gezegt een saai spel, je kunt er niet in vliegen met je ruimteschipje :(
EVE lijkt me wel weer mooi.

Die JG zijn idd nu erg lelijk, de vorige waren mooier.

Waar haal je overigens vandaan dat t spel niet in nederland verkrijgbaar zou zijn Stealth 2000?

Nothing to see here

• redwing
its_me schreef op 20 augustus 2002 @ 12:34:
SWG lijkt me eerlijk gezegt een saai spel, je kunt er niet in vliegen met je ruimteschipje :(
EVE lijkt me wel weer mooi.
Moet je een jaartje wachten. Volgend jaar zou er een update komen waarbij je wel met een eigen ruimteschip kan rondvliegen. Verder ziet Eve er mooi uit, alleen die heb ik nog niet kunnen spelen, dus geen flauw idee of ie ook leuker is :)
Die JG zijn idd nu erg lelijk, de vorige waren mooier.
Helemaal mee eens
Waar haal je overigens vandaan dat t spel niet in nederland verkrijgbaar zou zijn Stealth 2000?
Ik kwam het in ieder geval ook al bij een paar reviews tegen, kon het alleen nog nergens echt officieel vinden.
Maar als ie echt niet in NL uitkomt, waar kun je hem dan het beste bestellen, en hoe werkt dat met die maandelijkse betaling ?

[removed]

• Joror
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Ik hoor al van een aantal mensen in deze thread dat ze misschien met de beta willen stoppen (de-installeren iig ;)) dus kwam bij mij de vraag naar boven:

Is het mogelijk accounts over te nemen?
Heb nl een tweelingbroer die al wel speelt (een weekje of 2) en wil graag meespelen.. enkel heb ik me blijkbaar te laat ingeschreven om mee te doen (of ze dachten, he die account lijkt wel erg op die andere, zelfde achternaam, geboortedatum, moet een kloon zijn :()

Dus als mensen willen stoppen is er hier iemand die erg blij zal zijn als ie dan toch mee mag doen :P

edit:
ehm hoop dat dit niet valt onder warez requests oid ;)

nada aka zilch, formerly known as zip

Verwijderd

je kan gewoon een account aanmaken op ea.com, daar kun je mee spelen.

• Joror

Joror

the eternal lurker

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:55:
je kan gewoon een account aanmaken op ea.com, daar kun je mee spelen.
Volgens mij moet je nog steeds een beta-uitnodiging hebben om te kunnen spelen?
Ik heb me al ingeschreven voor een ea.com account, kreeg een mailtje met deze tekst:
This e-mail is your confirmation that we have received your application. Our external test is currently in progress, and we will be selecting many more testers in the future. If you are selected to participate in a future phase of the test, you will receive an invitation from us at the e-mail address you provided.

• redwing
Joror schreef op 20 augustus 2002 @ 14:03:
[...]
Volgens mij moet je nog steeds een beta-uitnodiging hebben om te kunnen spelen?
Ik heb me al ingeschreven voor een ea.com account, kreeg een mailtje met deze tekst:

[...]
Voor zover ik weet kun je gewoon een account overnemen. Je logt nl. gewoon in met naam en paswoord, dus als je die weet lijkt het me geen probleem.

[removed]

Verwijderd

ja dat klopt.
mijn broertje kreeg nl de cd en de dl instructies kwamen veel later voor mij. toen heb ik een eigen account gemaakt en zijn cd geinstalleerd. dat is gewoon gelukt.

• itsme
  • Niet online
Ik denk nog wel een accountje voor je te hebben (ongeregistreerd, kunt m dus zelf nog aanmaken ;) )

Krijg ik dan ook zo'n koel blauw kleurtje :? :+

Nothing to see here

• Joror

Joror

the eternal lurker

its_me schreef op 20 augustus 2002 @ 14:17:
Ik denk nog wel een accountje voor je te hebben (ongeregistreerd, kunt m dus zelf nog aanmaken ;) )

Krijg ik dan ook zo'n koel blauw kleurtje :? :+
Dat zou heel erg gewaardeerd worden! :P
Heb je toevallig icq? :)

Helaas moet je voor het kleurtje eerst een parser worden, pas op met wat je wenst ;)

• Joror

Joror

the eternal lurker

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:15:
ja dat klopt.
mijn broertje kreeg nl de cd en de dl instructies kwamen veel later voor mij. toen heb ik een eigen account gemaakt en zijn cd geinstalleerd. dat is gewoon gelukt.
En je had in de tussentijd geen 'You are chosen from de X thousands of players to test EB' mail gehad?

• Mieze
Mocht its_me er ineens toch geen hebben, dan heb ik er wel een voor je. Deze is ook ongeregistreerd, want toen ik al aan het spelen was met een account kreeg ik er ineens nog een opgestuurd :)

Oh ja, voor het geval je het nog niet weet en van plan bent te gaan spelen, ergens in September verwijderen ze alle characters en moet je opnieuw beginnen met spelen. Dit kan dan voor 2 weken en dan pas komen de mensen erin die het spel gekocht hebben zonder te testen. Je hebt dus dan een voorsprong van 2 weken en nog een paar speciale dingen die niet tester niet kunnen krijgen :P

• itsme
  • Niet online
Geen ICQ helaas, wel mail, waar kan ik de mail naar forwarden (wel pas rond 17:00 denk ik)
Of mail mij anders vanaf een adres waar ik de mail naar toe kan sturen ;) mail staat in mn profile. Ik wil de gegevens best hier posten, maar dan is ie denk ik weg ;)

Nothing to see here

• Joror

Joror

the eternal lurker

Mieze schreef op 20 augustus 2002 @ 14:45:
Mocht its_me er ineens toch geen hebben, dan heb ik er wel een voor je. Deze is ook ongeregistreerd, want toen ik al aan het spelen was met een account kreeg ik er ineens nog een opgestuurd :)

Oh ja, voor het geval je het nog niet weet en van plan bent te gaan spelen, ergens in September verwijderen ze alle characters en moet je opnieuw beginnen met spelen. Dit kan dan voor 2 weken en dan pas komen de mensen erin die het spel gekocht hebben zonder te testen. Je hebt dus dan een voorsprong van 2 weken en nog een paar speciale dingen die niet tester niet kunnen krijgen :P
Jah zoveel had ik ook al gehoord van m'n broer.. :)

Bedankt voor je aanbod iig, zal het onthouden :)

• redwing
Joror schreef op 20 augustus 2002 @ 14:52:
[...]

Jah zoveel had ik ook al gehoord van m'n broer.. :)

Bedankt voor je aanbod iig, zal het onthouden :)
24 of 25 september gingen ze de boel nog een keertje resetten voor zover ik had begrepen.

[removed]

• Joror

Joror

the eternal lurker

its_me schreef op 20 augustus 2002 @ 14:47:
Geen ICQ helaas, wel mail, waar kan ik de mail naar forwarden (wel pas rond 17:00 denk ik)
Of mail mij anders vanaf een adres waar ik de mail naar toe kan sturen ;) mail staat in mn profile. Ik wil de gegevens best hier posten, maar dan is ie denk ik weg ;)
Heb je zojuist even gemailt, als die om een of andere vage reden niet doorkomt kan je me mailen op het adres in m'n profile (heb hem net openbaar gemaakt).

• itsme
  • Niet online
Je hebt de info inmiddels ontvangen :)

Overigens heb ik nog een account in de aanbieding indien gewenst :)

* itsme heeft er 3 gekregen :? 1x met de CD, 2x met de mail, en ik heb me toch echt maar 1x ingeschreven :S

Nothing to see here

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb me ook ingeschreven, mail gehad, maar waar kan ik die soep downloaden!?
(volgens mij ben ik wel goed ingeschreven :S )

anders wil ik wel zon account van je its_me :)

Battle.net Spud#2543

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb me gister ingeschreven, maar het zou best eens kunnen dat ik uiteindelijk niet of pas laat een account krijg. Heeft er iemand nog een voor me? En komt daar ook een download link bij?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• itsme
  • Niet online
Account = weg

Nothing to see here

• Mieze
Milo, ik stuur mijn extra account wel naar je email adres, en daar staat ook het download adres bij dus dan kan je gelijk gaan downloaden. Je moet dus nog wel zelf een account aanmaken bij EA en deze ergens invullen bij de laatste registratie maar dat staat allemaal wel goed uitgelegt in de mail.

• redwing
Vandaag zijn ze trouwens de hele dag gewoon bereikbaar geweest, en isw de server dus niet om 10:00 plat gegaan. Hopelijk blijft dat zo als test. Had net alleen een missie (Terran Enforcer level30 missie) met mininglasers die nogal bugged was. Zit nu met 10 lasers waar ik niets mee kan doen :(

[removed]

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-01-2025

tricktrac

PPro smp

die mining missie bug is gevonden, en zit in de volgende patch ;-)

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

• redwing
TrickTrac schreef op 24 augustus 2002 @ 00:51:
die mining missie bug is gevonden, en zit in de volgende patch ;-)
Waar kun je eigenlijk vinden wat ze precies oplossen in de patches ?

[removed]

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-01-2025

tricktrac

PPro smp

Die eerste info stond in het forum op de e&b website. (nadat er een paar mensen klaagden dat die bug er al 8 weken in zat).

Momenteel is er een nieuwe grote patch gaande. In het patch proggie staat nu een echt lange lijst met fixes en changes voor deze patch.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

• redwing
TrickTrac schreef op 24 augustus 2002 @ 14:11:
Die eerste info stond in het forum op de e&b website. (nadat er een paar mensen klaagden dat die bug er al 8 weken in zat).

Momenteel is er een nieuwe grote patch gaande. In het patch proggie staat nu een echt lange lijst met fixes en changes voor deze patch.
Vanavond dan toch eens proberen of die missie nu wel te doen is. Wil hem nu onderhand toch wel eens een keertje halen :)

[removed]

Verwijderd

hij is momenteel weer een patch van 209 MB aan het binnen halen :Z :Z :Z

• redwing
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:58:
hij is momenteel weer een patch van 209 MB aan het binnen halen :Z :Z :Z
Dan zal ik hem ook maar eens aan gaan zetten, is ie wel weer een half uur mee bezig. Maar ja, als dan de meeste bugs eruit zijn :)

[removed]

Verwijderd

de servert doet ut nie... :'( :'( :'(

==> damn! nu doet de servert ut wel, maar krijg ik weer dat max user werhaal!
==> en nu doet de servert ut weer nie :'(

• cemtex
  • Laatst online: 26-12-2025

cemtex

Version 1.1.1

wanneer komen die servers weer up ?

Verwijderd

die groottes die je ziet als je de patch download kloppen niet, dat staat in de download message. Ik denk dat de servers er morgen weer zijn...

• cemtex
  • Laatst online: 26-12-2025

cemtex

Version 1.1.1

ik wil ze NUUUUUUUUUUUUUUUUU :)

Klein beetje een addict geworden

• Ecto2002
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:06:
de servert doet ut nie... :'( :'( :'(

==> damn! nu doet de servert ut wel, maar krijg ik weer dat max user werhaal!
==> en nu doet de servert ut weer nie :'(
Na een grote patch blokkeren ze heel het spel gewoon om zelf te testen of de boel stabiel is. Dit duurt gewoonlijk enkel uren, daarna laten ze beetje bij beetje iedereen terug binnen.

• redwing
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:30:
die groottes die je ziet als je de patch download kloppen niet, dat staat in de download message. Ik denk dat de servers er morgen weer zijn...
Merkte ik ook al. Die patch van 220 MB melde al binnen een paar minuten dat ie 65 MB binnen had, terwijl mijn DUmeter pas 5 MB aangaf. Hopelijk komt die server weer snel op, kan ik ten minste weer verder spelen :)

[removed]

• Milo
  • Laatst online: 23-12-2025
Mieze schreef op 22 augustus 2002 @ 16:43:
Milo, ik stuur mijn extra account wel naar je email adres, en daar staat ook het download adres bij dus dan kan je gelijk gaan downloaden. Je moet dus nog wel zelf een account aanmaken bij EA en deze ergens invullen bij de laatste registratie maar dat staat allemaal wel goed uitgelegt in de mail.
Da's een aardig gebaar! Echter, ik kan de mail niet vinden tussen al de meuk die op het adres in m'n profile binnenkomt. Zou je de mail nog eens kunnen sturen, en dan naar Milo@icatt.nl ? Bij voorbaat heel erg dank.

Even nog iets over het spelletje: Ik vind die betaal per maand spellen wel vervelend, op zich heb ik er wel wat voor over, maar eerst 40 voor een spel en daarna nog een 12,99 per maand?? Wat mij beter lijkt: spel gratis, eerste 5 à 10 uur gratis, daarna 0,20 per uur(ofzoiets). Als ze het spel echt verslavend maken, zullen ze toch een hele hoop inkomsten krijgen (2 uur per dag = 60 uur per maand = 12 euro), en mensen zoals ik spelen dan wat minder per maand, maar langer (meerdere maanden).

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Even nog iets over het spelletje: Ik vind die betaal per maand spellen wel vervelend, op zich heb ik er wel wat voor over, maar eerst 40 voor een spel en daarna nog een 12,99 per maand?? Wat mij beter lijkt: spel gratis, eerste 5 à 10 uur gratis, daarna 0,20 per uur(ofzoiets). Als ze het spel echt verslavend maken, zullen ze toch een hele hoop inkomsten krijgen (2 uur per dag = 60 uur per maand = 12 euro), en mensen zoals ik spelen dan wat minder per maand, maar langer (meerdere maanden).
Inderdaad. Als je nu een spel zoals Everquest neemt, daar hebben ze op het moment iets van 400.000+ subscribers. Iedereen betaald daar $12.50 per maand.
dat is 400.000*12.50=$5.000.000 per maand. Keer 12 is dat $60.000.000 dollar per jaar!
Nou vind ik dat redelijk veel voor server onderhoud. Natuurlijk komt er wel wat meer bij kijken enzo, maar het blijft toch een groot bedrag denk ik zo. Waar gaat de rest van dat geld allemaal heen?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

salarissen, huur van 't gebouw, elektra, water, etc..

• Joror

Joror

the eternal lurker

Allo allemaal, ik heb de afgelopen dagen even wat gewerkt aan een E&B item database site, en jullie mogen als eerste even rondhobbelen :)

Let op : Er is slechts pas 1 station afgegaan voor items, dus dit is meer een test DB, en ook vele van de acties werken nog niet.
Het gaat erom dat jullie even wat input kunnen geven.. en alvast een sneak preview krijgen ;)

Tijdelijke site url: http://www.parse.nl/~daan/eb_items/

• itsme
  • Niet online
Joror schreef op 27 augustus 2002 @ 05:11:
Allo allemaal, ik heb de afgelopen dagen even wat gewerkt aan een E&B item database site, en jullie mogen als eerste even rondhobbelen :)

Let op : Er is slechts pas 1 station afgegaan voor items, dus dit is meer een test DB, en ook vele van de acties werken nog niet.
Het gaat erom dat jullie even wat input kunnen geven.. en alvast een sneak preview krijgen ;)

Tijdelijke site url: http://www.parse.nl/~daan/eb_items/
Werkt perfect !!

Hele mooie database, ik denk dat je die snel naar buiten moet brengen, anders zijn anderen je voor. Ik heb al andere dbases gezien, maar niet zo mooi als die van jouw :9~

Overigens is het denk ik wel moeilijk deze DBase te updaten, enkele items gaan nog aangepast worden (oa warp speed van de engines) dus vullen heeft nu beperkte zin, na release zal dat denk ik niet zo snel gebeuren.

Nothing to see here

• redwing
its_me schreef op 27 augustus 2002 @ 09:10:
[...]

Werkt perfect !!

Hele mooie database, ik denk dat je die snel naar buiten moet brengen, anders zijn anderen je voor. Ik heb al andere dbases gezien, maar niet zo mooi als die van jouw :9~

Overigens is het denk ik wel moeilijk deze DBase te updaten, enkele items gaan nog aangepast worden (oa warp speed van de engines) dus vullen heeft nu beperkte zin, na release zal dat denk ik niet zo snel gebeuren.
Ziet er inderdaad goed uit. Als je nu de database goed up to date kunt krijgen/houden is het in ieder geval de beste die ik tot nu toe heb gezien. Zeker omdat je zeer makkelijk van alles kunt opzoeken :)

[removed]

• Joror

Joror

the eternal lurker

Misschien kan ik wat van jullie hulp inroepen om hem snel up to date te krijgen?

Wat dat inhoudt is dat jullie de space stations afgaan, kijken van welke levels welke soort spullen aanwezig zijn van welke manufacurers

Bijv, Mbali = 3-5 Infinitycorp

Let dan niet op de missiles, die zijn sinds de laatste patch in elke station van alle soorten en maten voorzien.

Vrijwilligers? :P Ik ga zelf vandaag een rondje doen vanuit 61 Cygni -> Tau Ceti -> Sol -> Beta Hydri.

Mail me / icq me als je wilt helpen, je komt natuurlijk als 'submitter' te staan van de items, en mensen die veel meehelpen mogen ook met hun avatar + quotes bovenaan de page ;)..

• Joror

Joror

the eternal lurker

Hij is nu gevult met alle items van alle stations en gaat binnenkort verhuizen naar www.eb-items.com :P

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste