Ga je nog wat doen met mijn "msn route add" id?Op dinsdag 21 mei 2002 16:57 schreef skunkah het volgende:
Even weer een reminder *lol* heeft iemand nog leuke ideetjes
voor kleine maar o zo handige software die je nog wel kan gebruiken.
Zeg het hier...en als het echt iets is dan maken we het voor je!
Anoniem: 26235
Nope ook niet helaas, al twee verschillende mappen geprobeerd en drie soorten files, .zip .jpg en .gifOp dinsdag 21 mei 2002 16:56 schreef chaozz het volgende:
nee, dat ftp://ftp.servernaam.com is geen beperking maar een voorbeeld. zelf upload ik succesvol naar ftp://home.quicknet.nl
laat aub weten of het met een map wel lukt!
Is nog even te bezien...want aangezien alles via MSN zelf moet lopen wordt het dus lastig maar ik ga nu wel ff aan de slag.Op dinsdag 21 mei 2002 17:02 schreef m0_oh het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen met mijn "msn route add" id?
Anoniem: 45950
T hoeft niet via msn zelf te lopen... Gewoon een proggie in de tray die automatisch die "route" maakt
Dat is dus wel het probleem...aangezien je aan de andere partij moet doorgeven wat jouw IP address is en dat gaat dus via MSN zelve, dit zou dus betekenen dat iemand waarmee je dus wil senden van die akelige technische berichten in ze scherm krijgt waar IP addressen worden doorgegevenOp dinsdag 21 mei 2002 17:05 schreef m0_oh het volgende:
T hoeft niet via msn zelf te lopen... Gewoon een proggie in de tray die automatisch die "route" maakt
edit:
Maar mischien is idee om manueel IP versturen in te zetten dat zou wel kans van slagen hebben
Maar mischien is idee om manueel IP versturen in te zetten dat zou wel kans van slagen hebben
Manueel is ook goed..
beetje zoiets als wat MSN PLUS heeft... daar kun je in je msg je ip laten zien...
Dat je dan een soort "favorieten" kan aanmaken oid.
beetje zoiets als wat MSN PLUS heeft... daar kun je in je msg je ip laten zien...
Ok nog ff 1 vraagje...het enige wat de applicatie hoeft te doen is dus een ROUTE ADD te doen...aan beide kanten als ik me niet vergis, zo ja dan is het idd haalbaar!Op dinsdag 21 mei 2002 17:13 schreef m0_oh het volgende:
Manueel is ook goed..
Jep, das t enige wat t hoeft te doen...
De route word wel elke keer weer weggegooid als je je pc opnieuw opstart.
De route word wel elke keer weer weggegooid als je je pc opnieuw opstart.
Net ff xFTP gedowned & geprobeerd, paar opmerkingen/ suggesties:
-Bij mij geeft ie volgende melding: Component 'msinet.ocx' not correctly registered: file is missing or invalid. Ik ben nog ff aan t zoeken hoe ik hier aan kom.
-Wat me opvalt aan xFTP.ini is dat daar het paswoord zomaar in moet staan. Lijkt me handiger (en veiliger) om dit gecodeerd ergens anders op te slaan.
Edit:
tnx Lunatic voor die file (-:
Nog een puntje voor xFTP:
-Hij zegt dat ie m succesvol heet geupped, maar waar blijft die file? Nergens te bekennen! (-:
Tevens Digital Post-it gedowned:
-Eerste wat me opvalt, is de logica van een nieuwe note aanmaken. Ik wil gelijk kunnen tiepen in een nieuw (/apart) veld, en dan pas op 'add' drukken.
-Ook is het handiger als je een titel erbij kan worden gezet (was dit niet al gezegd...?!)
-Ook is het handiger als je gelijk in een overzicht ziet wat al je notes zijn, niet dat je weer apart elke note aan moet klikken. In dat geval kan je net zogoed maar 1 note hebben om daar alles in te zetten...
-Bij mij geeft ie volgende melding: Component 'msinet.ocx' not correctly registered: file is missing or invalid. Ik ben nog ff aan t zoeken hoe ik hier aan kom.
-Wat me opvalt aan xFTP.ini is dat daar het paswoord zomaar in moet staan. Lijkt me handiger (en veiliger) om dit gecodeerd ergens anders op te slaan.
Edit:
tnx Lunatic voor die file (-:
Nog een puntje voor xFTP:
-Hij zegt dat ie m succesvol heet geupped, maar waar blijft die file? Nergens te bekennen! (-:
Tevens Digital Post-it gedowned:
-Eerste wat me opvalt, is de logica van een nieuwe note aanmaken. Ik wil gelijk kunnen tiepen in een nieuw (/apart) veld, en dan pas op 'add' drukken.
-Ook is het handiger als je een titel erbij kan worden gezet (was dit niet al gezegd...?!)
-Ook is het handiger als je gelijk in een overzicht ziet wat al je notes zijn, niet dat je weer apart elke note aan moet klikken. In dat geval kan je net zogoed maar 1 note hebben om daar alles in te zetten...
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
geweldig tooltje dit xFTP 
zou verder helemaal tof zijn als je niet dat OK venster vanzelf weggaat (of tenminste, bouw er een optie in dat je dat uit kan zetten als je dat irritant vindt.)
Verder begrijp ik uit de readme dat er meerdere files tegelijk verstuurd kunnen gaan worden, ook erg mooi. Misschien nog de mogelijkheid om net als bij endoria.net een optie in te bouwen dat de URL van de geuploade file in het clipboard komt te staan?
Verder erg bedankt, dit ga ik vaak gebruiken
zou verder helemaal tof zijn als je niet dat OK venster vanzelf weggaat (of tenminste, bouw er een optie in dat je dat uit kan zetten als je dat irritant vindt.)
Verder begrijp ik uit de readme dat er meerdere files tegelijk verstuurd kunnen gaan worden, ook erg mooi. Misschien nog de mogelijkheid om net als bij endoria.net een optie in te bouwen dat de URL van de geuploade file in het clipboard komt te staan?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Punt 1 is waarschijnlijk veroorzaakt doordat jij software uninstal hebt gedaan en daardoor perongeluk msinet.ocx (Microsoft Internet Transfer Control) ook heb laten verwijderen.Op dinsdag 21 mei 2002 17:54 schreef Rotjeknor het volgende:
Net ff xFTP gedowned & geprobeerd, paar opmerkingen/ suggesties:
Punt 2 ja het is wat he plain tekst password in het ini file maar ja kijk zoals al aangegeven dit is een beta en het ging in eerste instantie om de functionaliteit en niet om het feit dat wachtwoorden netjes afgeschermt zijn, dit zal in de toekomst eventueel gerealiseerd worden.
Ik denk dat het helaas niet mogenlijk zal zijn om de URL in het clipbord te zetten want je upload naar een FTP server niet naar een HTTP server die ook meteen de locatie cq url van het geuploade bestand weergeeft...dat komt juist doordat de htmloutput van endoria.net gecaptured wordt en het HTTP path naar de file die geupload is is dus geenzins bekend...dus denk ik helaas onmogenlijk.Op dinsdag 21 mei 2002 17:57 schreef LuNaTiC het volgende:
kheb niet hele threat gelezen, maar ik wil graag een proggie dat me een email stuurt als ik een reactie op mn vraag heb hier op goT, nu moet ik telkens alle topics checken of er een nieuwe reactie bij is.
oke, begrijpelijk...Op dinsdag 21 mei 2002 17:59 schreef skunkah het volgende:
[..]
Ik denk dat het helaas niet mogenlijk zal zijn om de URL in het clipbord te zetten want je upload naar een FTP server niet naar een HTTP server die ook meteen de locatie cq url van het geuploade bestand weergeeft...dat komt juist doordat de htmloutput van endoria.net gecaptured wordt en het HTTP path naar de file die geupload is is dus geenzins bekend...dus denk ik helaas onmogenlijk.
maar toch moet er toch wel iets te fixen zijn?
uit de gegevens die je al ingevoerd hebt bij je settings kun je nl via simpele stappen aan de locatie komen.
Voorbeeldje:
mijn provider is xs4all.
ik vul dus in ftp.xs4all.nl
je webspace wordt altijd bepaald door: http://www.xs4all.nl/~username/path/file.zip
met andere woorden, aangezien je al weet dat het bij xs4all is en je username is ook bekend (die geef je nl ook al
Of als ik hier een denkfout maak, mag je het ook zeggen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
zoiets bestaat al dat heet HotTopicOp dinsdag 21 mei 2002 18:02 schreef eperon het volgende:
kheb niet hele threat gelezen, maar ik wil graag een proggie dat me een email stuurt als ik een reactie op mn vraag heb hier op goT, nu moet ik telkens alle topics checken of er een nieuwe reactie bij is.
moet je ff zoekken werkt perfect ik heb het ook
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
http://www.hottopic.nl my friend. En is nog veel beter dan mail ookOp dinsdag 21 mei 2002 18:02 schreef eperon het volgende:
Probeer anders Hottopic eens, (Search ff) je krijgt geen mailtje, maar wel een kleine popup box met daarin de link die je aan kan klikken en als je dat niet doet, zie je een rood icoontje naast je klok in je sytray staan die aangeeft dat er een nieuwe reactie is in de topics die jij eraan toegevoegd hebt (heel makkelijk via de werkbalk van IE)Op dinsdag 21 mei 2002 18:02 schreef eperon het volgende:
edit:
Toen ik begon met mijn reply tikken stonden de 2 hierboven er nog niet (moet toch sneller leren typen
Toen ik begon met mijn reply tikken stonden de 2 hierboven er nog niet (moet toch sneller leren typen
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Mischien valt er toch wel iets te fixen...als jij bijvoorbeeld je root url aangeeft dus http://www.xs4all.nl/~username/ dan kan dat ding natuurlijk de dir + filename achter plakken.Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
oke, begrijpelijk...
maar toch moet er toch wel iets te fixen zijn?
uit de gegevens die je al ingevoerd hebt bij je settings kun je nl via simpele stappen aan de locatie komen.
Voorbeeldje:
mijn provider is xs4all.
ik vul dus in ftp.xs4all.nl
je webspace wordt altijd bepaald door: http://www.xs4all.nl/~username/path/file.zip
met andere woorden, aangezien je al weet dat het bij xs4all is en je username is ook bekend (die geef je nl ook al, het path kun je ook halen uit je settings. En filename moet dan ook te regelen zijn lijkt me
Of als ik hier een denkfout maak, mag je het ook zeggen
Nog iets: die fout van zonet (vorige post bleek doordat / niet mijn root is... Testte op mn bak naar /home/test/
Dit moest dus ook in de setting worden gezet... waarom pakt ie niet gewoon de eerst dir waar die in zit als je / in hebt gevuld?
Edit: Gaat over xFTP dus (-:
Dit moest dus ook in de setting worden gezet... waarom pakt ie niet gewoon de eerst dir waar die in zit als je / in hebt gevuld?
Nope: net nieuwe win2k install!Op dinsdag 21 mei 2002 17:57 schreef skunkah het volgende:
[..]
Punt 1 is waarschijnlijk veroorzaakt doordat jij software uninstal hebt gedaan en daardoor perongeluk msinet.ocx (Microsoft Internet Transfer Control) ook heb laten verwijderen.
Punt 2 ja het is wat he plain tekst password in het ini file maar ja kijk zoals al aangegeven dit is een beta en het ging in eerste instantie om de functionaliteit en niet om het feit dat wachtwoorden netjes afgeschermt zijn, dit zal in de toekomst eventueel gerealiseerd worden.
Klopt van die beta: dont blame the messenger! Was ook maar suggestie...
oja, das natuurlijk helemaal simpelOp dinsdag 21 mei 2002 18:07 schreef skunkah het volgende:
[..]
Mischien valt er toch wel iets te fixen...als jij bijvoorbeeld je root url aangeeft dus http://www.xs4all.nl/~username/ dan kan dat ding natuurlijk de dir + filename achter plakken.

Als ik jou was zou ik geen energie meer steken in die post-its want 3m zelf heeft daar al een gratis, en erg goede oplossing voor: http://www.3m.com/market/office/postit/com_prod/psnotes/psnupdate_manual.html (lite versie is gratis en werkt als n speer, ik kan niet meer zonder)
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
als ik jou was zou ik even met flashfxp inloggen op je server, en dan kijken waar je root zich bevindt. Dat is het makkelijkst aangezien het dus niet je normale path is (bv mijn webspace is: http://www.xs4all.nl/~lunatic/, maar stel dat ik het in de map 'test' wil uppen, dan is dat dus niet meteen /test, maar als je kijkt bij flashfxp blijkt dat dus: /home/.4/l/lunatic/WWW/ te zijn. En van daaruit kun je dus /test erachteraan flikkeren. (hoop dat ik een beetje duidelijk benOp dinsdag 21 mei 2002 18:09 schreef Rotjeknor het volgende:
Nog iets: die fout van zonet (vorige post bleek doordat / niet mijn root is... Testte op mn bak naar /home/test/
Om het nog wat duidelijker te maken:

Yep sorry, mijn fout, precies wat ik bedoel, mijn account heet 'test' vandaar /home/test/ (-:Op dinsdag 21 mei 2002 18:22 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik even met flashfxp inloggen op je server, en dan kijken waar je root zich bevindt. Dat is het makkelijkst aangezien het dus niet je normale path is (bv mijn webspace is: http://www.xs4all.nl/~lunatic/, maar stel dat ik het in de map 'test' wil uppen, dan is dat dus niet meteen /test, maar als je kijkt bij flashfxp blijkt dat dus: /home/.4/l/lunatic/WWW/ te zijn. En van daaruit kun je dus /test erachteraan flikkeren. (hoop dat ik een beetje duidelijk ben)
Om het nog wat duidelijker te maken:
[afbeelding]
Misschien idee om "iets" te maken voor visual basic zodat je code in bepaalde kleur komt te staan, is wel handig met if then select end select blabla, en dat hij je code meteen netjes neerzet met inspringen enzo
Zoiets heet UltraEdit.Op dinsdag 21 mei 2002 18:24 schreef eXistenz het volgende:
Misschien idee om "iets" te maken voor visual basic zodat je code in bepaalde kleur komt te staan, is wel handig met if then select end select blabla, en dat hij je code meteen netjes neerzet met inspringen enzo
Heeft niemand hetzelfde probleem als ik dat du meter maar 1 netwerkkaart tegelijk kan weergeven en loggen?Op dinsdag 21 mei 2002 17:02 schreef Cue het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of dit proggie al bestaat, maar ik post het maar.
Het is eigenlijk iets wat ik nog mis in DU-meter.
Dat is een functie dat ik Du meter vaker kan openen en dus traffic per netwerkkaart kan instellen, en dus ook twee graffiekies (of meer) boven elkaar zie.
Eigenlijk dus dat je DU meter vaker kan installeren dat hij de statistieken zoals datverkeer ook per netwerkkaart meet.
Eigenlijk samengevat wil ik dus eigenlijk het effect dat je du meter 2 of 3 keer kan installeren.
Suc6 verder, en trouwens leuk initiatief.
Heb het ook even gedownload en geinstalled, maar ik vind toch dat mijn applicatie ook naast de softnotes bestaansrecht heeft, aangezien je die notes overal kan droppen en mijn applicatie gewoon een soort van kaarten bak is waar je aantekeningen kan maken die je ook langer kan bewaren.Op dinsdag 21 mei 2002 18:19 schreef s3mt3x het volgende:
Als ik jou was zou ik geen energie meer steken in die post-its want 3m zelf heeft daar al een gratis, en erg goede oplossing voor: http://www.3m.com/market/office/postit/com_prod/psnotes/psnupdate_manual.html (lite versie is gratis en werkt als n speer, ik kan niet meer zonder)
Anoniem: 49095
ik kreeg dus die foutmelding bij die capper....
maar hoe kan ik doe voorkomen?
en hoe zet ik dat winsock terug?
download het ff vanaf http://www.xcat-industries.com/MSWINSCK.OCXOp dinsdag 21 mei 2002 18:52 schreef brammutsaers het volgende:
kheb hem ff voor je geupload.
Gooi dit bestandje dan in je windows dir \ system32
dan naar command line.
en dan naar je windows dir \ system32
dan typ je regsvr32 MSWINSCK.OCX
en voila!
Ik weet niet of zo'n dergelijk programma al bestaat (ik heb er nog geen een gevonden) maar:
Maak in VB een soortvan proxy server waar je je outlook (express) naar kan wijzen. Die proxy server filtert dan alle spammail eruit dmv. een black list en checkt op subject/inhoud/email/source server ofzo.
Als je het helemaal mooi wilt maken, zet je een server online, programmeer je met PHP even een interface, zodat het VB programmaatje elke dag een geupdate lijst binnen kan halen. En andersom, dat mensen in het programmaatje dingen kunnen opgeven waar spam vandaan komt, en dat dan naar de server toegestuurd word en aan de lijst toegevoegd word. (natuurlijk met enige checksums zodat er geen rotzooi in de lijst komt. Zoals bv. dat meerdere mensen hetzelfde moeten submitten voordat het daadwerkelijk in de lijst komt ofzo)
De protocollen van POP/SMTP/HTMLposting zijn leesbaar engels, niet zo moeilijk, en op internet te vinden.
Maak in VB een soortvan proxy server waar je je outlook (express) naar kan wijzen. Die proxy server filtert dan alle spammail eruit dmv. een black list en checkt op subject/inhoud/email/source server ofzo.
Als je het helemaal mooi wilt maken, zet je een server online, programmeer je met PHP even een interface, zodat het VB programmaatje elke dag een geupdate lijst binnen kan halen. En andersom, dat mensen in het programmaatje dingen kunnen opgeven waar spam vandaan komt, en dat dan naar de server toegestuurd word en aan de lijst toegevoegd word. (natuurlijk met enige checksums zodat er geen rotzooi in de lijst komt. Zoals bv. dat meerdere mensen hetzelfde moeten submitten voordat het daadwerkelijk in de lijst komt ofzo)
De protocollen van POP/SMTP/HTMLposting zijn leesbaar engels, niet zo moeilijk, en op internet te vinden.
Tja...zoiets is er dus al in de maak een soort van P2P netwerk waarmee spam meldingen worden doorgegeven is in research heb ik laatst gelezen en zou uiterst effectief zijn.Op dinsdag 21 mei 2002 18:57 schreef Marcade het volgende:
Ik weet niet of zo'n dergelijk programma al bestaat (ik heb er nog geen een gevonden) maar:
De protocollen van POP/SMTP zijn leesbaar engels, niet zo moeilijk, en op internet te vinden.
Spam filters zijn er al genoeg probeer die eerst maareens!
Heb ik ook gelezen, maar .. *t'is er nog niet*.Op dinsdag 21 mei 2002 18:59 schreef skunkah het volgende:
[..]
Tja...zoiets is er dus al in de maak een soort van P2P netwerk waarmee spam meldingen worden doorgegeven is in research heb ik laatst gelezen en zou uiterst effectief zijn.
Spam filters zijn er al genoeg probeer die eerst maareens!
Tja...dit soort projecten waag ik me niet aan!Op dinsdag 21 mei 2002 19:01 schreef Marcade het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, maar .. *t'is er nog niet*.
Jammer. Zelf ben ik gek op programmeren in VB die dan met internet praat, maar 'k heb de tijd er niet voor om 't zelf te maken.Op dinsdag 21 mei 2002 19:02 schreef skunkah het volgende:
[..]
Tja...dit soort projecten waag ik me niet aan!
Nog een leuke is, proberen een nieuwe Direct Connect kloon te maken in VB.
Tja...orgineel...functioneel thats the spirit...als ik nog niets heb wat ik goed kan gebruiken dan maak ik het!Op dinsdag 21 mei 2002 19:05 schreef Marcade het volgende:
[..]
Jammer. Zelf ben ik gek op programmeren in VB die dan met internet praat, maar 'k heb de tijd er niet voor om 't zelf te maken.
Nog een leuke is, proberen een nieuwe Direct Connect kloon te maken in VB.(Jaja zijn ze ook al mee bezig, maar er zijn maar weinig echt originele ideeen he? Post-it dingen zijn er ook allang; zit standaard al in ICQ bijvoorbeeld)
Anoniem: 49095
ga je capper nog verder uitbreiden?
met een lijstje bijvoorbeeld dat je kan zien wat je allemaal hebt afgeknepen.
Anoniem: 46765
Heb je MailWasher al eens geprobeerd ?Op dinsdag 21 mei 2002 18:57 schreef Marcade het volgende:
Anoniem: 50873
waar te downloaden ?Op dinsdag 21 mei 2002 18:52 schreef brammutsaers het volgende:
ik zie nergens een link van capper
Capper ga ik niet uitbreiden in de zin ik ga de applicatie meer features geven...ik ga nu een proxy pakken en daar de afknijp functionaliteit inbouwen, dus ben ik momenteel opzoek naar een socks4 of 5 proxy die geschreven is in VB en opensource is...als iemand er een weet post het aub hier!Op dinsdag 21 mei 2002 19:17 schreef brammutsaers het volgende:
ga je capper nog verder uitbreiden?
downloaden kun je op www.xcat-industries.com -> projects -> Limit the damn Bandwith.Op dinsdag 21 mei 2002 19:19 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
waar te downloaden ?
ik zie nergens een link van capper
Ik heb het laatste deel van het topic niet gelezen dus misschien is het al genoemd.
: Een prog. waarin je een database kan bijhouden van je videobestanden (DivX, VCD, MPEG, ASF)
dat kan sorteren op alfabet, bij kan houden op welke datum jij een film geadd hebt,
linkt naar IMBD (om info + plaatje op te vragen, eventueel functie om zelf URL toe te wijzen)
waarin aantal CD's, formaat, grootte (in MB's) en lengte van de film wordt opgeslagen (als hij dit zelf kan 'scannen' zou het helemaal mooi zijn)
en een CD-nummer (op welke CD hij gebrand is)
EN dan zou het helemaal mooi zijn als ie dit naar een HTML kan exporteren (gesorteerd op .... ? instelbaar)
Dus een soort van kruising tussen MPEG Audio Collection (freeware) en DaviMusic, maar dan voor je film collectie.
daar zou je me redelijk blij mee maken
: Een prog. waarin je een database kan bijhouden van je videobestanden (DivX, VCD, MPEG, ASF)
dat kan sorteren op alfabet, bij kan houden op welke datum jij een film geadd hebt,
linkt naar IMBD (om info + plaatje op te vragen, eventueel functie om zelf URL toe te wijzen)
waarin aantal CD's, formaat, grootte (in MB's) en lengte van de film wordt opgeslagen (als hij dit zelf kan 'scannen' zou het helemaal mooi zijn)
EN dan zou het helemaal mooi zijn als ie dit naar een HTML kan exporteren (gesorteerd op .... ? instelbaar)
Dus een soort van kruising tussen MPEG Audio Collection (freeware) en DaviMusic, maar dan voor je film collectie.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Klinkt geinig ik zal er over nadenken aangezien het toch een redelijk groot project is.Op dinsdag 21 mei 2002 19:29 schreef dreeke het volgende:
Ik heb het laatste deel van het topic niet gelezen dus misschien is het al genoemd.
Dus een soort van kruising tussen MPEG Audio Collection (freeware) en DaviMusic.
Anoniem: 21981
Waarom vinden jullie het wiel opnieuw uit? De functionaliteit zit al in windows ingebouwd
Je maakt gewoon een ftp map aan, of als je server het ondersteunt een zogenaamde webmap. Dan plaats je een shortcut in je "send to" map. En dan kun je elk bestand(en) uploaden via een simpel menutje, waar je via een submenu ook nog de doelmap kunt kiezen.
Op verzoek van Lunatic heb ik nog een klein proggie gemaakt .. vooral handig voor GoT-ers die veel pics (van lekkere chicks) uploaden naar de HK bijvoorbeeld...
Voor jullie de xCAT - UBB Tag Creator.
http://www.xcat-industries.com/xubb.zip
Ik weet niet of er al gereplied is op het idee van scannen over netwerk, maar ikkes zal hier eens naar gaan kijken. Als het af is horen jullie het!
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
Requestje voor xFTP:
ondersteunen van meerdere FTP servers (dat je met een drop-down menuutje kan kiezen welke ftp server je neemt (met bijbehorende dirs)
(heb mn eigen webspace, maar ook bij aphrodite natuurlijk
)
ondersteunen van meerdere FTP servers (dat je met een drop-down menuutje kan kiezen welke ftp server je neemt (met bijbehorende dirs)
Ik heb in xCAT - Digital Post-It een kleine toevoeging gedaan, bovenin het hoekje zit een checkbox die zegt 'Disable exiting'..zolang deze checkbox aangevinkt is zal ALT+F4, X-je drukken of Close de applicatie naar de tray minimizen.
Als de checkbox niet aan is gevinkt sluit deze gewoon als er een van bovenstaande acties wordt uitgevoerd.
Waarom deze feature erin?
Zodat gebruikers niet per ongeluk de applicatie weg klikt.
Als de checkbox niet aan is gevinkt sluit deze gewoon als er een van bovenstaande acties wordt uitgevoerd.
Waarom deze feature erin?
Zodat gebruikers niet per ongeluk de applicatie weg klikt.
Anoniem: 18638
Hoe zit het nou met die upload begrenzer.
Een gast die ik ken.. krijg hem niet aan de praat. hij draait wel onder xp..
ik wil die upload begrenzer voor Dc gebruiken!
Ik heb een paar punten waar ik het over wil hebben.
1) Voor iedereen die een CD- catalogus wil aanleggen op basis van CDDB queries kan ik MusiCat van harte aanbevelen. Doet gewoon wat hij hoort te doen en de gegevens die je wilt hebben kun je ook zelf toevoegen.
2) Ik heb zelf ook een request voor een progsel. Ik heb het web al afgezocht, maar volgens mij is er nog niemand die een skinner voor Trillian heeft gemaakt. Ik zou graag aan de slag willen met Trillian skins, maar het idee om 230 bitmap plaatjes aan te moeten passen weerhoudt mij daarvan.
1) Voor iedereen die een CD- catalogus wil aanleggen op basis van CDDB queries kan ik MusiCat van harte aanbevelen. Doet gewoon wat hij hoort te doen en de gegevens die je wilt hebben kun je ook zelf toevoegen.
2) Ik heb zelf ook een request voor een progsel. Ik heb het web al afgezocht, maar volgens mij is er nog niemand die een skinner voor Trillian heeft gemaakt. Ik zou graag aan de slag willen met Trillian skins, maar het idee om 230 bitmap plaatjes aan te moeten passen weerhoudt mij daarvan.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nog eenmaal voor de duidelijkheid die bandwith capper is niet bedoeld om al als programma te gebruiken om daadwerkelijk de verbinding af te kappen, het is research programma om aan te tonen dat de techniek die ik heb bedacht werkt!Op dinsdag 21 mei 2002 22:18 schreef Ita het volgende:
Hoe zit het nou met die upload begrenzer.
Verder moet de techniek nog vlink onder handen worden genomen en in een socks proxy worden geimplementeerd.
Verder zouden wij wel graag vernemen ofdat er nog bugs in zitten of bottleneks in het systeem.
Ik zag dat er een dart-score tool was op de GOT en dat deze nog niet foutloos was...dus ik dacht dat kan ik betet (No-Offence)...en ben ik zelf weer aan het progggen gegaan...morgen daarom waarschijnlijk ook van mij een dart score proggie!
Op dinsdag 21 mei 2002 23:36 schreef skunkah het volgende:
Ik zag dat er een dart-score tool was op de GOT en dat deze nog niet foutloos was...dus ik dacht dat kan ik betet (No-Offence)...en ben ik zelf weer aan het progggen gegaan...morgen daarom waarschijnlijk ook van mij een dart score proggie!
edit:
Ik zet een een plaatje bij om jullie een indruk te geven van hoe de prog eruit komt te zien
Deze first screenshot is hier te vinden
Ik zet een een plaatje bij om jullie een indruk te geven van hoe de prog eruit komt te zien
Deze first screenshot is hier te vinden
Ik zou gewoon lekker relax in het zonnetje gaan zitten,
welke gek gaat er met dit weer programmeren
P.S. Volg zelf een opleiding HIO, heb al te veel achter een vierkant scherm gezeten....
P.S. Volg zelf een opleiding HIO, heb al te veel achter een vierkant scherm gezeten....
Deze gek, heb het halve weekend met me vriendin al in het zonnetje gezeten nu wil wereens wat andersOp dinsdag 21 mei 2002 23:47 schreef bartoz het volgende:
Ik zou gewoon lekker relax in het zonnetje gaan zitten,
Okee voor de mensen ide van VB houden icm Database, ik heb wel een leuk idee, Het spel Animalgame, dat is een spel waarbij de database steeds nieuwe vragen en dieren leert om dmv die geleerde vragen het dier te raden, kent de database het dier nog niet, dan leert hij de vraag bij en het verschillen tussen het gedachte dier, en het daadwerkelijke dier, voor meer uitleg kan je me mailen, adres staat in mn profile
Kijk dat klinkt goedOp dinsdag 21 mei 2002 23:49 schreef skunkah het volgende:
[..]
Deze gek, heb het halve weekend met me vriendin al in het zonnetje gezeten nu wil wereens wat anders
Weet je nu al wat je gaat bouwen ?
Beetje veel reacties op dit topic zeg
Goed ik zit alweer veel te lang 8ter deze bak, snel uitzetten en pitten. Kan ik morgen weer fijn aan mijn 3D game onder Java werken...althans als de zon niet schijnt...
Dat spel heb ik al eens gespeeld is idd leuk ja, alleen zoiets maak je niet in VB maar in PHP want dan kan de hele wereld er ook aan mee doenOp dinsdag 21 mei 2002 23:52 schreef fleppuhstein het volgende:
Okee voor de mensen ide van VB houden icm Database, ik heb wel een leuk idee, Het spel Animalgame, dat is een spel waarbij de database steeds nieuwe vragen en dieren leert om dmv die geleerde vragen het dier te raden, kent de database het dier nog niet, dan leert hij de vraag bij en het verschillen tussen het gedachte dier, en het daadwerkelijke dier, voor meer uitleg kan je me mailen, adres staat in mn profile
Ik ben met een aantal dingen bezig...en kijk er zijn veel aanvragen die ik gewoon niet kan uitvoeren omdat ze voormij technisch niet haalbaar zijn of gewoon teveel tijd kosten.Op dinsdag 21 mei 2002 23:54 schreef bartoz het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed
Weet je nu al wat je gaat bouwen ?
Beetje veel reacties op dit topic zeg
Goed ik zit alweer veel te lang 8ter deze bak, snel uitzetten en pitten. Kan ik morgen weer fijn aan mijn 3D game onder Java werken...althans als de zon niet schijnt...
Maar de bedoeling is ook beetje om vraag en aanbod samen te brengen...programmeurs hebben ideeen nodig en gebruikers software
Heb er weer eentje:
Ik heb een kleine HDD (14 gig), die natuurlijk constant vol is. Daarom moet ik altijd veel wegbranden, en soms kan ik geeeneens films unrarren vanwege te weinig diskspace.
Wat ik daarom graag zou willen zien:
1 druk op een knop en je krijgt een overzicht wat je grootste files en directories zijn over je hele harde schijf, zodat ik weet waar ik het beste kan beginnen met branden om zo eens wat schijfruimte vrij te maken (het komt vaak voor dat ik later een of andere map zie met 3 films erin, vergeten en verlaten
)
Ik heb een kleine HDD (14 gig), die natuurlijk constant vol is. Daarom moet ik altijd veel wegbranden, en soms kan ik geeeneens films unrarren vanwege te weinig diskspace.
1 druk op een knop en je krijgt een overzicht wat je grootste files en directories zijn over je hele harde schijf, zodat ik weet waar ik het beste kan beginnen met branden om zo eens wat schijfruimte vrij te maken (het komt vaak voor dat ik later een of andere map zie met 3 films erin, vergeten en verlaten

Zal eens even kijken of dat dit haalbaar isOp woensdag 22 mei 2002 00:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Heb er weer eentje:
1 druk op een knop en je krijgt een overzicht wat je grootste files en directories zijn over je hele harde schijf, zodat ik weet waar ik het beste kan beginnen met branden om zo eens wat schijfruimte vrij te maken (het komt vaak voor dat ik later een of andere map zie met 3 films erin, vergeten en verlaten)
Ok Lunatic ik heb iets voor je.
http://www.xcat-industries.com/dgrote.zip
Dit proggie is gebaseerd op code van iemand op PSC!
http://www.xcat-industries.com/dgrote.zip
Dit proggie is gebaseerd op code van iemand op PSC!
Dit is idd wat ik ongeveer bedoel ja 
Als er ook nog support zou komen tot het collapsen van subfolders, het kiezen van folders only of files only, mogelijkheid tot sorteren van groot naar klein, en evt zelfs een browsbare structuur (dat je in het proggie door dubbelklikken op een directorie daar ook komt
veel eisen, maar als je toch niks te doen hebt
(en altijd goed voor de functionaliteit en veelzijdigheid - en dus kwaliteit - van je proggies
Als er ook nog support zou komen tot het collapsen van subfolders, het kiezen van folders only of files only, mogelijkheid tot sorteren van groot naar klein, en evt zelfs een browsbare structuur (dat je in het proggie door dubbelklikken op een directorie daar ook komt
veel eisen, maar als je toch niks te doen hebt
Dat is idd zo alleen heb ik me helaas nu weer op een andere projectje gestort...namelijk een Dart Score teller zoals er ook eentje hier op de got te vinden valt alleen ik wil altijd mooier en beterOp woensdag 22 mei 2002 00:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Dit is idd wat ik ongeveer bedoel ja
veel eisen, maar als je toch niks te doen hebt(en altijd goed voor de functionaliteit en veelzijdigheid - en dus kwaliteit - van je proggies
Voor de liefhebbers heb ik een echte pre-pre-pre-non full functional releae van mijn dart score programma..werkt momenteel alleen nog met 1 player.
Maar ik denk voor iedereen die van darten houdt en dit soort proggies gebruiik zeker de moeite waard om te downloaden (10KB).
http://www.xcat-industries.com/darts.zip
Maar ik denk voor iedereen die van darten houdt en dit soort proggies gebruiik zeker de moeite waard om te downloaden (10KB).
http://www.xcat-industries.com/darts.zip
Anoniem: 55343
ik heb een idee zal jij voor mijn een cheat proggie maken schrijven
het is een java game op www.spelpunt.nl
ik wil een programma waarmee je 180 mee gooit en trippels van andere getalen
zoals trible 17,18,19,20 en daar de db ook van zal je dit kunnen maken ik zou je heele rg dankbaar voor zijn
zoals trible 17,18,19,20 en daar de db ook van zal je dit kunnen maken ik zou je heele rg dankbaar voor zijn
je kunt me op me mail adres bereiken sande_kevin@msn.comOp woensdag 22 mei 2002 07:57 schreef bmw111 het volgende:
Hier een nieuwe screenshot van mijn Darts Score proggie
Proggie is under development...maar zo kunnen jullie de progress zien
Proggie is under development...maar zo kunnen jullie de progress zien
even een upOp woensdag 22 mei 2002 07:57 schreef bmw111 het volgende:
Jij hebt zeker gehoord dat ik wel vaker (vaak) Java games kraak :-) wingames.nl, winpagina.nl (hier kon je echt winnen) en nog een paarOp woensdag 22 mei 2002 07:57 schreef bmw111 het volgende:
maar kan jij aan zon proggie komen of kun je zo een makenOp woensdag 22 mei 2002 08:01 schreef skunkah het volgende:
[..]
Jij hebt zeker gehoord dat ik wel vaker (vaak) Java games kraak :-) wingames.nl, winpagina.nl (hier kon je echt winnen) en nog een paar
Ik maak geen proggie waarmee je triple's gooit of zo nee ik kraak die hele zooi gewoon...zodat je zelf je score kan invoeren...mag niet zoveel werk zijnOp woensdag 22 mei 2002 08:03 schreef bmw111 het volgende:
[..]
maar kan jij aan zon proggie komen of kun je zo een maken
vraagje hoe doe je datOp woensdag 22 mei 2002 08:07 schreef skunkah het volgende:
[..]
Ik maak geen proggie waarmee je triple's gooit of zo nee ik kraak die hele zooi gewoon...zodat je zelf je score kan invoeren...mag niet zoveel werk zijn
De meester heeft zo zijn geheimenOp woensdag 22 mei 2002 08:10 schreef bmw111 het volgende:
[..]
vraagje hoe doe je dat
edit:
Ik ga mensen niet uitleggen hoe je java-games kan kraken (of scores op oneigenlijke wijze beinvloeden.
Anders gaat iedereen dit straks doen en dan is er niks meer veilig.
Ik ga mensen niet uitleggen hoe je java-games kan kraken (of scores op oneigenlijke wijze beinvloeden.
Anoniem: 31869
Hmm, ik heb nog wel een request als dat er nog bij kan.....
Logitech heeft besloten geen drivers meer te maken voor de pagescan scanner voor windows 2000/XP
De huidige drivers moeten schijnbaar te veel aangepast worden ivm "direct hardware access" dat ze nu gebruiken ofzoiets...
Ik heb nog drivers voor win 95/98/ME liggen, en deze zijn ook te downloaden op de logitech site, maar ik krijg ze niet aan de gang op windows 2000/XP...
Misschien dat jij me op weg kan helpen om die drivers zo te modificeren dat ze wel werken onder XP...
/* als je daar zin in hebt
*/
Logitech heeft besloten geen drivers meer te maken voor de pagescan scanner voor windows 2000/XP
De huidige drivers moeten schijnbaar te veel aangepast worden ivm "direct hardware access" dat ze nu gebruiken ofzoiets...
Ik heb nog drivers voor win 95/98/ME liggen, en deze zijn ook te downloaden op de logitech site, maar ik krijg ze niet aan de gang op windows 2000/XP...
Misschien dat jij me op weg kan helpen om die drivers zo te modificeren dat ze wel werken onder XP...
/* als je daar zin in hebt
Ik zou je graag willen helpen alleen kan je met VB niet low-level dus op kernel niveau programmeren .. dacht ik en als dit wel zou kunnen dan kan ik het dus niet lol!Op woensdag 22 mei 2002 08:16 schreef ISSIS het volgende:
Hmm, ik heb nog wel een request als dat er nog bij kan.....
/* als je daar zin in hebt*/
Sorry......
Mijn huiswerk
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Anoniem: 44791
hmm nog nooit van gehoord.. ik ga het wel even proberenOp maandag 20 mei 2002 20:47 schreef skunkah het volgende:
[..]
Wat dacht je van WinRoute (Pro) die gebruik ik zelf en heb het zelfde modem als jouw...heb me volledige inbound portmapping van poort 1 tot 65500 op me eigen PC en me PCtje is volledig bereikbaar
Anoniem: 56026
tralali:Op woensdag 22 mei 2002 08:11 schreef skunkah het volgende:
[..]
De meester heeft zo zijn geheimen
edit:
http://www.google.nl/search?q=jad+java+decompiler&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&lr=
Nice try tk...maar met een java decompiler alleen kom je er dus niet, er zijn een aantal dingen die je moet doorzien en je moet precies weten waar je naar zoekt, en ja source heel erg leuk maar wat zoek je precies...zijn een aantal dingen die je zoekt in de source...en ik ga niet vertellen welke dat zijn!Op woensdag 22 mei 2002 08:42 schreef tk het volgende:
[..]
tralali:
http://www.google.nl/search?q=jad+java+decompiler&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&lr=
Ja okee, maar mn leraar wil het spel in vb, niet als huiswerk, maar gewoon als extra. Ik ben zelf ook al begonnen.Op woensdag 22 mei 2002 00:08 schreef skunkah het volgende:
[..]
Dat spel heb ik al eens gespeeld is idd leuk ja, alleen zoiets maak je niet in VB maar in PHP want dan kan de hele wereld er ook aan mee doen
Mmmzz zal eens kijken normalerwijs maak ik geen spelletjes op verzoek maar dit heeft natuurlijk ook iets wetenschapelijks: Artificial Intelligence...en daar ben ik gek op..!Op woensdag 22 mei 2002 08:49 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Ja okee, maar mn leraar wil het spel in vb, niet als huiswerk, maar gewoon als extra. Ik ben zelf ook al begonnen.
Maar ofdat ik het ga maken laat ik nog ff in het midden!
Of misschien een programma dat icm winroute onder win2k per poort kan bepalen hoeveel upload er mag zijn. Dat zou wel handig zijn!
Je bedoeld achter een port mapping..probeer daarvoor onze research applicatie 'bandwith capper' deze is eigenlijk niet bedoeld om echt in een 'productie omgeving' te gebruiken maar eigenlijk puur om aan te tonen dat de techniek werkt..maar ik zou het leuk vind als je het probeert te gebruiken icm met winroute...momenteel nog maar 1 poort op de applicatie.Op woensdag 22 mei 2002 09:07 schreef BusMastah het volgende:
Of misschien een programma dat icm winroute onder win2k per poort kan bepalen hoeveel upload er mag zijn. Dat zou wel handig zijn!
De applicatie is terug te vinden op:
http://www.xcat-industries.com -> projects -> limit the damn bandwith en daar staat er een linkje naar de applicatie.
dat is inderdaad een goed punt waar ik gisteren zelf ook al aan dacht. dus, commming right up!Op dinsdag 21 mei 2002 20:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Requestje voor xFTP:
ondersteunen van meerdere FTP servers (dat je met een drop-down menuutje kan kiezen welke ftp server je neemt (met bijbehorende dirs)(heb mn eigen webspace, maar ook bij aphrodite natuurlijk
)
MooiOp woensdag 22 mei 2002 10:56 schreef chaozz het volgende:
[..]
dat is inderdaad een goed punt waar ik gisteren zelf ook al aan dacht. dus, commming right up!
En dit?:
Op dinsdag 21 mei 2002 17:57 schreef LuNaTiC het volgende:
download de nieuwe versie maar, de nieuwe opties zijn:Op woensdag 22 mei 2002 11:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mooi
En dit?:
[..]
- optioneel het scherm "upload complete" weergeven (zie SETUP)
- het HTTP-adres wordt op het windows clipboard gezet
de multiple FTP's komen er ook aan natuurlijk. lees ook de aangepaste txt file voor wat extra info.
Nieuwste beta van xFTP

oke, nice, een opmerking wat betreft de URL die later in je clipboard komt (ik had al vermoedens dat dat zou gebeuren
)
Ik voer logischerwijze in wat mijn webspace is, nl : http://www.xs4all.nl/~lunatic/
daarna plakt ie idd de directory erachter waar je naartoe upload, maar dat wil zeggen dat ie in dit geval alles eracter plakt, nl:
/home/.4/l/lunatic/WWW/blaat/
Je zou dus ergens moeten kunnen aangeven wat je root dir is (/home/.4/l/lunatic/WWW/ in dit geval), zodat ie die weglaat en alleen /blaat/mac.jpg erachter zet.
Nu krijg je nl: http://www.xs4all.nl/~lunatic/home/.4/l/lunatic/WWW/blaat/mac.jpg ipv http://www.xs4all.nl/~lunatic/blaat/mac.jpg
Ik voer logischerwijze in wat mijn webspace is, nl : http://www.xs4all.nl/~lunatic/
daarna plakt ie idd de directory erachter waar je naartoe upload, maar dat wil zeggen dat ie in dit geval alles eracter plakt, nl:
Je zou dus ergens moeten kunnen aangeven wat je root dir is (/home/.4/l/lunatic/WWW/ in dit geval), zodat ie die weglaat en alleen /blaat/mac.jpg erachter zet.
Nu krijg je nl: http://www.xs4all.nl/~lunatic/home/.4/l/lunatic/WWW/blaat/mac.jpg ipv http://www.xs4all.nl/~lunatic/blaat/mac.jpg
Misschien nog een handig idee om alleen grafische bestanden weer te geven (jpg, gif, png, etc).Op dinsdag 21 mei 2002 20:32 schreef skunkah het volgende:
Op verzoek van Lunatic heb ik nog een klein proggie gemaakt .. vooral handig voor GoT-ers die veel pics (van lekkere chicks) uploaden naar de HK bijvoorbeeld...
is makkelijker bij het selecteren van je bestandjes
Net ff Directory Grote geprobeerd, ik gebruik win2k, krijg een melding Run Time error '70': Permission denied.
het wordt bijna eentonig: je hebt gelijkOp woensdag 22 mei 2002 12:30 schreef LuNaTiC het volgende:
oke, nice, een opmerking wat betreft de URL die later in je clipboard komt (ik had al vermoedens dat dat zou gebeuren)
ikzelf heb die root dir niet bij quicknet, maar ik zie het probleem. de nieuwe opzet wordt dus anders. je voert je root in, en vervolgens 5 upload mappen zonder het root gedeelte ervoor!
idee:
Photoplay, maar dan op maat.
Dus dat je zelf de foto's er in kan plakken en zelf aangeven waar de "verschillen" zitten.
Photoplay, maar dan op maat.
Dus dat je zelf de foto's er in kan plakken en zelf aangeven waar de "verschillen" zitten.
Negeren is vooruitzien
Socks 4 en 5 protocol is een eitje. Zoek de RFC documenten ervan op internet. Ikzelf heb ook al tig keer gespeeld met socks 4 en 5 en ken het socks 5 protocol deels uit mijn hoofd.Op dinsdag 21 mei 2002 19:21 schreef skunkah het volgende:
[..]
Capper ga ik niet uitbreiden in de zin ik ga de applicatie meer features geven...ik ga nu een proxy pakken en daar de afknijp functionaliteit inbouwen, dus ben ik momenteel opzoek naar een socks4 of 5 proxy die geschreven is in VB en opensource is...als iemand er een weet post het aub hier!

Winsock verbind met socks proxy, je stuurt chr(5), chr(1) en chr(0) (Voor socks vier dus 4,1,0 ofzo).
Winsock krijgt bij goeie verbinding een 5,0 terug
Winsock stuurt 5,1,0,1,I,I,I,I,P,P waar de 4 I's een IP nummer zijn en de twee P's een port number in endian vorm.
Je kan ook 5,1,0,3, Length van address, Address, Port, Port sturen
Winsock krijgt terug 5,0,0 en dan IP plus poort met waar die mee verbonden is, en de connectie is tot stand gebracht.
..
NEway, zoals ik al zei vind ik dit soort dingen in VB wel leuk.
Mmmzzz als het zo eenvoudig zou zijn waarom vind ik er dan geen een op PSCOp woensdag 22 mei 2002 13:08 schreef Marcade het volgende:
[..]
Socks 4 en 5 protocol is een eitje. Zoek de RFC documenten ervan op internet. Ikzelf heb ook al tig keer gespeeld met socks 4 en 5 en ken het socks 5 protocol deels uit mijn hoofd.
Winsock verbind met socks proxy, je stuurt chr(5), chr(1) en chr(0) (Voor socks vier dus 4,1,0 ofzo).
Winsock krijgt bij goeie verbinding een 5,0 terug
Winsock stuurt 5,1,0,1,I,I,I,I,P,P waar de 4 I's een IP nummer zijn en de twee P's een port number in endian vorm.
Je kan ook 5,1,0,3, Length van address, Address, Port, Port sturen
Winsock krijgt terug 5,0,0 en dan IP plus poort met waar die mee verbonden is, en de connectie is tot stand gebracht.
..
NEway, zoals ik al zei vind ik dit soort dingen in VB wel leuk.
PSC? Wat is dat?Op woensdag 22 mei 2002 13:34 schreef skunkah het volgende:
[..]
Mmmzzz als het zo eenvoudig zou zijn waarom vind ik er dan geen een op PSC
Weet ik niet; ik heb zelf een simpele proxy gemaakt zodat ik met mijn outlook express kon werken op mijn werk, maar hij werkt niet 100% proof en is half af (ga hem niet verder maken; tijdgebrek)
Maar jij hebt dus een socks proxy in VB...en aangezien je er toch niet mee verder wilt gaan zou ik de source wel willen hebben..uiteraard geef ik jouw dan de volledige credits voor jouw code.Op woensdag 22 mei 2002 13:53 schreef Marcade het volgende:
[..]
PSC? Wat is dat?
Weet ik niet; ik heb zelf een simpele proxy gemaakt zodat ik met mijn outlook express kon werken op mijn werk, maar hij werkt niet 100% proof en is half af (ga hem niet verder maken; tijdgebrek)
Dit topic is gesloten.