Toon posts:

Wat voor software zal ik gaan maken?!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.425 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 16:52 schreef Xtremelead het volgende:
je bent toch programmeur? Bovendien is het je hobby, dus 24/7 moet lukken... :D
Zoals ik al eerder heb aangegeven meestal werk ik aan 3 a 4 projecten tegelijk...!!! (HUMAN-MULTI-TASKING) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Nog een ideetje:
Voor meerdere CPU-systemen (Dual in mijn geval).
Een progje wat alle 'simpele' processen aan CPU1 toe wijst (alle windows-processen, winamp, evt. CD-burnen). Zodat CPU2 in principe niet gebruikt word, tenzij je bv. een spel start/DivX gaan coderen... (Handwarematig ;) is het niet mogelijk om bv. sommige windows-processen op 1 CPU te 'locken', naar mijn weten).
Dus: alles op CPU1, tenzij anders aan gegeven.

Dit voorkomt dat je processorwisselingen krijgt (die dus zo ontzettend veel tijd kosten). En dan heb ik een complete CPU beschikbaar voor m'n zwaardere applicaties (die niet DUAL ondersteunen).

/*************
Edit
Zoals ik al eerder heb aangegeven meestal werk ik aan 3 a 4 projecten tegelijk...!!! (HUMAN-MULTI-TASKING)
Daar wil ik dus van af, elke keer dat geheugen weer opnieuw inladen... (als je van ( project || proces ) wisselt)
Edit
**************/

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 13:21 schreef kutkip het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen hoor maar ik zou wel iets willen waardoor je screenshots van filmjes (gewoon in real/media player) kunt maken :)
Dat kan met snagit, ff zoeken op google of download.com, prima progsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:46
Op donderdag 16 mei 2002 11:25 schreef bas_konings het volgende:

[..]

8. Remote admin IP toewijzen (alleen 10.0.0.1 kan remote inloggen bvb)

Leuk topic trouwens :D
Wat dacht je van dat intestelen is bij het instaleren niet iedereen draait op dat ip :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTerm
  • Laatst online: 10-06 17:45
Heel tof initiatief :)

Maar als je toch niets te doen hebt, waarom dan niet een 'echte taal' leren ? Als je bv C leert heb je veel beter begrip van hoe die VB meuk werkt. Bovendien kan je er later serieuze applicaties mee schrijven.

Ikzelf ben aan een schoolproject bezig in VB, van zodra het een klein beetje maturiteit heeft zet ik het T.Net voor suggesties en mensen kunnen er aan meedoen.(GPL offcourse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 13:54
Ik heb ff dat Help Desk progie gedownload [ www.xcat-industries.com ] wou ff kijken wat het was :)

maar toen kreeg ik deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1189811824

ik weet niet of ik wat fout heb gedaan... maar ik wou het ff melden, jij weet vast wel wat er niet goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Een p2p client die op verschillende netwerken zoekt bijv. kazaa,gnutella en de opennap ofzo server. Ik weet eigenlijk niet zeker of er al zo'n progie bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 12:33 schreef skunkah het volgende:
Verder mischien iemand nog een idee voor software die ik kan ontwikkelen?!
Ja, code maar een Windows XP Lite.
Ow.. maar een OS schrijven wordt wel erg lastig in VB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 17:55 schreef M3ga_Man het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1189811824
heldesk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 16:29 schreef skunkah het volgende:

[..]

Welk proggie is dat dan, mischien kan ik even kijken wat het zou moeten doen en er lering uit trekken!
Tja, zit nu te zoeken, maar kan het niet meer vinden. :o

Het logo was een raketje, dus iets met rocketlauch, quicklaunch.

Maar ik zoek nog ff verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 17:55 schreef M3ga_Man het volgende:
Ik heb ff dat Help Desk progie gedownload [ www.xcat-industries.com ] wou ff kijken wat het was :)

maar toen kreeg ik deze foutmelding:

[afbeelding]

ik weet niet of ik wat fout heb gedaan... maar ik wou het ff melden, jij weet vast wel wat er niet goed is ;)
Dit komt denk ik doordat je de reguliere versie hebt gedownload en als je bij de beschrijving van de helpdesk manager kijkt dan is er nog een download-link naar een versie die gebruik maakt van Access 97 en OLEDB 3.51 waarschijnlijk verhelpt dat dit het euvel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 16:10

s3mt3x

I choose not to know...

Op donderdag 16 mei 2002 16:39 schreef skunkah het volgende:

[..]

En leg mij eens uit wat een EPG is.
En software VCR = software matige VideoRecorder?!
EPG=Electronic Programme Guide (zie bijvoorbeeld titantv.com, en ook tv.sjeemz.nl(alleen die heeft verder geen koppeling met software, is wellicht wel al te maken)
Software VCR is inderdaad Videorecorder en WME is Windows Media Encoder. Maar je zou t evt. ook via VCM/ACM kunnen spelen. (VCM=Video Compression Manager, en ACM=(jawel)Audio Compression Manager).

Alle interfaces zijn er dus al, het ontbreekt alleen aan programmeurs met visie die de juiste (bestaande) onderdelen van Windows met elkaar verbinden. Ze bouwen liever allerlei proprietary handel met Delphi en VB enzo, is mijn ervaring. Eeuwig zonde.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 19:55 schreef s3mt3x het volgende:

[..]

EPG=Electronic Programme Guide (zie bijvoorbeeld titantv.com, en ook tv.sjeemz.nl(alleen die heeft verder geen koppeling met software, is wellicht wel al te maken)
Software VCR is inderdaad Videorecorder en WME is Windows Media Encoder. Maar je zou t evt. ook via VCM/ACM kunnen spelen. (VCM=Video Compression Manager, en ACM=(jawel)Audio Compression Manager).

Alle interfaces zijn er dus al, het ontbreekt alleen aan programmeurs met visie die de juiste (bestaande) onderdelen van Windows met elkaar verbinden. Ze bouwen liever allerlei proprietary handel met Delphi en VB enzo, is mijn ervaring. Eeuwig zonde.
Enneeuh waar komt de data van dan om spullen op te nemen, met een TV kaart of zo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bestaat er onder linux al een prima tool voor bandbreedte beperking. Heet cbq, heb het ook een tijdje gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 01:01

chaozz

Retrofiel

Op donderdag 16 mei 2002 20:06 schreef speertje het volgende:
Volgens mij bestaat er onder linux al een prima tool voor bandbreedte beperking. Heet cbq, heb het ook een tijdje gebruikt.
je weet niet zeker of het bestaat ("volgens mij bestaat.."), maar je heb het wel "een tijdje gebruikt"??? :?

chaozz.nl | RetroGameCouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak eens een programmaatje dat je harde schijven checkt op Visual Basic progsels, en die dan deinstalleert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 20:13 schreef PalmPal het volgende:
Maak eens een programmaatje dat je harde schijven checkt op Visual Basic progsels, en die dan deinstalleert...
wat zijn we weer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 20:12 schreef chaozz het volgende:

[..]

je weet niet zeker of het bestaat ("volgens mij bestaat.."), maar je heb het wel "een tijdje gebruikt"??? :?
Hij weet niet of het een prima tool is. Misschien zijn er nog betere dan die hij heeft gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak een opvolger van direct connect, kazaa, audiogalaxy en edonkey. Waarin alle 4 de netwerk tegelijk gebruikt worden... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Op donderdag 16 mei 2002 20:29 schreef Vrieskerel het volgende:
maak een opvolger van direct connect, kazaa, audiogalaxy en edonkey. Waarin alle 4 de netwerk tegelijk gebruikt worden... *D
Idd, maar het probleem is dan altijd om anoniem te blijven als programmeur. lijkt me nogal een pre als je niet aangeklaagd wil worden door al die vuile instanties :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 20:35 schreef JaJoah het volgende:

[..]

Idd, maar het probleem is dan altijd om anoniem te blijven als programmeur. lijkt me nogal een pre als je niet aangeklaagd wil worden door al die vuile instanties :(
Euh, dus je vindt dat iedereen zomaar iemands anders zijn werk kan gebruiken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 14:32
Op donderdag 16 mei 2002 11:25 schreef bas_konings het volgende:
1. Bandbreedte beperken download
2. Bandbreedte beperken upload
3. Hiden voor user
4. Autostart met windows
5. XP compatible
6. Up en Down - load statistics
7. Remote admin om de beperkingen in te kunnen stellen
8. Remote admin IP toewijzen (alleen 10.0.0.1 kan remote inloggen bvb)
En dat moet allemaal in Vbasic geprogrammeerd worden ?!?!
pffffff, denk niet dat dat makkelijk gaat lukken, beetje voorbeelden met api's zijn er niet.
Maar misschien lukt het wel.

bandbreedte perperken per applicatie kan natuurlijk met een proxy server achtige oplossing, anders lijkt het me moeilijk om direct de tcp/ip verbinding te knijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 20:44 schreef easydisk het volgende:

[..]

En dat moet allemaal in Vbasic geprogrammeerd worden ?!?!
pffffff, denk niet dat dat makkelijk gaat lukken, beetje voorbeelden met api's zijn er niet.
Maar misschien lukt het wel.

bandbreedte perperken per applicatie kan natuurlijk met een proxy server achtige oplossing, anders lijkt het me moeilijk om direct de tcp/ip verbinding te knijpen
Inderdaad ik denk ook aan een proxyachtig iets...of eventueel NAT gateway, als is dit laatste lastig dus zal het eerst een proxy worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Op donderdag 16 mei 2002 20:37 schreef Spooky het volgende:

[..]

Euh, dus je vindt dat iedereen zomaar iemands anders zijn werk kan gebruiken. :?
luister, p2p programma's ontwerpen is niet anders dan CD-R software of CD-R brander zelf uitbrengen. Je geeft het publiek de middelen (om illegale) dingen te doen.

Maar goed, zet jij je naam er maar onder :D

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 20:35 schreef JaJoah het volgende:

[..]

dit vind ik wel een leuke reactie...
zonder meer lijkt het mij niet zo enorm moeilijk om anoniem te blijven... je gaat op vakantie in een of ander land een aantal hardware onderdelen in een of ander winkeltje... of koopt er een 2de hans pc'tje over...

je download op een andere pc een OS, en installeer je nieuwe pc met vage naam en gegevens.. je zet hem nooit op het internet, maar werkt via old floppy/cd... is kijken in hieverre je herkend wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update: Bandbreedte Limit Applicatie
Ik ben aan het kijken hoe ik bandbreedte kan limiteren, echter is dit redelijk lastig, vooral voor downstream (downloads), de standaard techniek die hiervoor gebruikt wordt gebruikt is cachen van data.
Dit gaat als volgt:
CLIENT <-> request <-> PROXY <-> request <-> WEBSITE
het is met deze techniek dus niet mogenlijk om de snelheid tussen de snelheids begrenzende proxy en het internet in te stellen...maar de proxy stuurt maar een X aantal KB per seconde door naar de CLIENT...alle andere data blijft gecached...daardoor komt het cache uiteindelijk vol en moet er dus packages/data gedropt worden...tegen dit probleem loop ik momenteel aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Laatst online: 06-10 13:54
Op donderdag 16 mei 2002 22:33 schreef skunkah het volgende:
Ik ben aan het kijken hoe ik bandbreedte kan limiteren, echter is dit redelijk lastig, vooral voor downstream (downloads), de standaard techniek die hiervoor gebruikt wordt gebruikt is cachen van data.
Dit gaat als volgt:
het is met deze techniek dus niet mogenlijk om de snelheid tussen de snelheids begrenzende proxy en het internet in te stellen...maar de proxy stuurt maar een X aantal KB per seconde door naar de CLIENT...alle andere data blijft gecached...daardoor komt het cache uiteindelijk vol en moet er dus packages/data gedropt worden...tegen dit probleem loop ik momenteel aan :(
aha... nou ik snap het niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen :7

ik had ook nog vraag... heb je [ buiten die MSN addons ] ook nog een andere site waar je je PROGIES online heb staan??? en dat progie waar je nu mee bezig bent... waar ga je dat zetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 22:50 schreef M3ga_Man het volgende:

[..]

aha... nou ik snap het niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen :7

ik had ook nog vraag... heb je [ buiten die MSN addons ] ook nog een andere site waar je je PROGIES online heb staan??? en dat progie waar je nu mee bezig bent... waar ga je dat zetten ??
Op www.xcat-industries.com -> software staan alle proggies en daar komen ook nieuwe proggies te staan..dus ook die waar ik nu aan werk.

Houdt op www.xcat-industries.com de DevTracker, Projects en Software in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-04-2023
Ik ben al tijden op zoek naar een proggie om mijn (grote) collectie mp3 cd's goed te catalogiseren. Ik gebruik op dit moment DiskIndex, maar voldoet niet aan mijn behoeften qua zoekmogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid.

Ik heb al zitten denken om het zelf in php/ mysql te maken, maar dan moet mijn eigen ervaring daarmee nog wat groter worden (-:

Ik heb een hoop eisen waaraan voldaan moeten worden, als je interesse hebt wil ik het graag hierbij posten!

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat de meeste mensen uitkijken naar een programma dat de u/l speed begrenst per programma/poort.
misschien is dit makkelijker te realiseren dan een die de d/l speed begrenst.
Op donderdag 16 mei 2002 22:33 schreef skunkah het volgende:
Dit gaat als volgt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 23:52 schreef Rotjeknor het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een proggie om mijn (grote) collectie mp3 cd's goed te catalogiseren. Ik gebruik op dit moment DiskIndex, maar voldoet niet aan mijn behoeften qua zoekmogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid.

Ik heb al zitten denken om het zelf in php/ mysql te maken, maar dan moet mijn eigen ervaring daarmee nog wat groter worden (-:

Ik heb een hoop eisen waaraan voldaan moeten worden, als je interesse hebt wil ik het graag hierbij posten!
Klinkt goed post verdere details maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een prog die de fouten uit windows haalt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 19:20 schreef Spooky het volgende:

[..]

Tja, zit nu te zoeken, maar kan het niet meer vinden. :o

Het logo was een raketje, dus iets met rocketlauch, quicklaunch.

Maar ik zoek nog ff verder.
Raketje...mmmzz is/was dat niet standaard voor Delphi appz??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Een prog die de fouten uit windows haalt? :?
Ik kan veel...maar jij vraagt het onmogenlijk! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Misschien is een *.dll ook een idee, met name voor mIRC.

* een *.dll die je vanuit mIRC kan aanroepen of een ander prog, zodat je bijvoorbeeld jezelf op msn op away kan zetten. Of dat je je naam veranderd.

* een *.dll die 'balloon' tips vanuit je systemtray weergeeft. Een voorbeeld in combinatie met mIRC kan je hier vinden:
http://www.mircscripts.org/comments.php?id=1200
Is wel een geinig idee.... nog niet perfect, maar het idee is misschien ook wel bruikbaar voor andere progs of een verbeterde versie hiervan voor mIRC ;)

Voordeel van een zo'n dll is dat je meer op code hoeft te richten dan op de gui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 23:52 schreef Rotjeknor het volgende:

Naast die download/upload progsel vind ik dit ook wel een goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Laatst online: 09-09 20:32
Op donderdag 16 mei 2002 10:53 schreef DataBeest het volgende:
Een programma waarmee je met elk spel makkelijk een filmpje mee kunt maken.
Of allemaal screenshots, zodat je er alsnog een filmpje van kunt maken. ;)
Hier ben ik het ook wel mee eens! Je hebt hier trouwens nog niet echt op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van een add-on voor kazaa/imesh (andere p2p progs) waar je een lijstje met titels kan invoeren met criteria, zoals groote, snelheid etc. etc. en dat het p2p prog zelf gaat selecteren en downloaden! En dan titels opgeven dmv text bestand oid! Weet niet of het mogelijk is, maar kwam in me op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 01:45 schreef Sabbath het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook wel mee eens! Je hebt hier trouwens nog niet echt op gereageerd.
Klinkt leuk alleen moet ik wel ff kijken hoe ik zoiets kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bandwith Limit Applicatie zal er alleen voor de upload komen, en tevens om dit limiet in te stellen gaat dit programma als proxy functioneren, ik denk zelf aan een socks 4 of 5 proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je nu nog wat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 10:05 schreef worstkaasscrippie het volgende:
Ga je nu nog wat maken?
Rustig aan zeg.. ontwikkel momenteel 12 tot 16 uur per dag...dus niet *****!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:08

sus

is druk :+

Ik heb nog wel een leuk idee:

Ik zoek een programma wat mijn IP verbouwt. Ik wil nl. een online spel spelen, maar mijn broertje doet hier ook al aan mee. En er kan maar 1 user/IP worden aangemaakt. Ik kan dus niet joinen, dus ook niet spelen :/

Wat ik dus wil is dat er voor mij of mijn broertje een ip bijeen wordt geraapt, zodat we toch met zijn twee-en kunnen gamen.

Zal wel niet kunnen, maar het zou enorm tof zijn als je dat voor elkaar krijgt.

* sus denkt ineens dat er dan ook wel wat illegale gebruikers zullen zijn... 1337 h4x0rs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:25

spacy

+++

Op donderdag 16 mei 2002 16:42 schreef worstkaasscrippie het volgende:
Ik wil een TV-Tool
Er zijn wel gelijksoortige proggies.

Ik ben op zoek naar een tv programmatje dat gewoon de weekoverzicht laat zien van alle zenders.
Dan kun je mooie je favoriete programma's aanvinken, met een melding uiteraard.
http://www.tvgids.nl/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 10:43 schreef SuspiciouS het volgende:
Ik heb nog wel een leuk idee:

Ik zoek een programma wat mijn IP verbouwt. Ik wil nl. een online spel spelen, maar mijn broertje doet hier ook al aan mee. En er kan maar 1 user/IP worden aangemaakt. Ik kan dus niet joinen, dus ook niet spelen :/

Wat ik dus wil is dat er voor mij of mijn broertje een ip bijeen wordt geraapt, zodat we toch met zijn twee-en kunnen gamen.

Zal wel niet kunnen, maar het zou enorm tof zijn als je dat voor elkaar krijgt.

/me denkt ineens dat er dan ook wel wat illegale gebruikers zullen zijn... 1337 h4x0rs...
2 mogenlijkheden, koop IP addressen bij een internet provider XS4ALL 8 stuks voor 10euro per maand.
Of connect via een socks proxy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:25

spacy

+++

zo'n Integer Converter zijn leuke simpele opdrachtjes,
ik heb hem ooit op school moeten maken in C++ 3.11 ofzo,
je kunt ook een sofinr controle tool maken, is heel klein simpel progje ;)

maar die mp3/cd organizer likt me wel wat

zijn er ook tools om een html pagina/site op een cd via autorun te laden ? (nee ik heb idd nog niet goed gezocht hierna, wel geprobeerd met autorun.inf instellingen)

Ik heb sinds kort ook openoffice.org uit geprobeerd, en vroeg me af wat voor koppelingen er te maken zullen zijn tussen openoffice calc (excel kloon) met een opensource database zoals mysql, ik ben zelf van plan hier binnen kort in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 10:52 schreef spacy_ het volgende:

[..]

http://www.tvgids.nl/ :?
Zal kijken wat ik voor je kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 11:06 schreef spacy_ het volgende:
zo'n Integer Converter zijn leuke simpele opdrachtjes,
ik heb hem ooit op school moeten maken in C++ 3.11 ofzo,
je kunt ook een sofinr controle tool maken, is heel klein simpel progje ;)

maar die mp3/cd organizer likt me wel wat

zijn er ook tools om een html pagina/site op een cd via autorun te laden ? (nee ik heb idd nog niet goed gezocht hierna, wel geprobeerd met autorun.inf instellingen)

Ik heb sinds kort ook openoffice.org uit geprobeerd, en vroeg me af wat voor koppelingen er te maken zullen zijn tussen openoffice calc (excel kloon) met een opensource database zoals mysql, ik ben zelf van plan hier binnen kort in te duiken.
MP3 Organizer lijkt me wel leuk om te maken..Ik ga eens kritisch naar de mogenlijkheden kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee skunkah, hoe zit het met de Groene gids?? Daar hebben we wat aan, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palmclub.nl heeft al zoiets. De data wordt van RTL gehaald. Je kunt zelf aangeven welke zenders je wilt hebben. Is alleen voor de handheld, maar op dezelfde manier moet het te doen zijn voor de PC.

Hier staat de handheld versie
http://pdaclub.nl/tvgids/

Hier komen de gegevens vandaan
http://www.rtl.nl/active/tvview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij veel mensen niet wil lukken (en mij ook niet) is om met MSN bestanden te verzenden via een computer die op een netwerk zit aangesloten.

Ik heb er al veel over gelezen maar niemand weet hoe je dit wel werkend krijgt.
Een programma die dat probleem op lost zou heel makkelijk zijn *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 11:10 schreef botmans het volgende:
Hee skunkah, hoe zit het met de Groene gids?? Daar hebben we wat aan, :P
Wordt ook nog aan gewerkt, alleen druk druk druk :)
Maar komende 2 weken ga ik daarmee ook aan de slag.
Tevens mag iedereen die aan projecten wil mee doen, zich hier melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 11:27 schreef keneman het volgende:
Wat bij veel mensen niet wil lukken (en mij ook niet) is om met MSN bestanden te verzenden via een computer die op een netwerk zit aangesloten.

Ik heb er al veel over gelezen maar niemand weet hoe je dit wel werkend krijgt.
Een programma die dat probleem op lost zou heel makkelijk zijn *D
Tja...kweenie of dit mogenlijk is..zal voor je kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 11:14 schreef Deom het volgende:
Palmclub.nl heeft al zoiets. De data wordt van RTL gehaald. Je kunt zelf aangeven welke zenders je wilt hebben. Is alleen voor de handheld, maar op dezelfde manier moet het te doen zijn voor de PC.

Hier staat de handheld versie
http://pdaclub.nl/tvgids/

Hier komen de gegevens vandaan
http://www.rtl.nl/active/tvview/
Dit is idd wel leuk concept ja, mischien kan er wel iets van een VB prog van maken met support voor meerdere sites of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg weer een ingeving van 'boven' lol..nu ff serieus.
Wat denken jullie van een desktop bar (zown bar als statbar), die de nieuwstopics en/of active forum topics weergeeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:15 schreef skunkah het volgende:
Ik krijg weer een ingeving van 'boven' lol..nu ff serieus.
Wat denken jullie van een desktop bar (zown bar als statbar), die de nieuwstopics en/of active forum topics weergeeft?!
Waarom :? Over het huidige aanbod ben ik best tevreden.

Maar wat heb je eigenlijk op dit moment allemaal in de 'planning' staan :) Just for the record :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik wil graag een programma waarmee ik, dmv het rechtsklik-menu in explorer, files op CD kan branden.

Dus:
rechtsklik op *.iso -> Burn ISO
rechtsklik op *.cue / *.bin -> Burn Image
rechtsklik op *.* -> Burn file

En dit alles zonder userinterface cq vensters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 22:10 schreef Selfdefence het volgende:
Ik wil graag een programma waarmee ik, dmv het rechtsklik-menu in explorer, files op CD kan branden.

Dus:
rechtsklik op *.iso -> Burn ISO
rechtsklik op *.cue / *.bin -> Burn Image
rechtsklik op *.* -> Burn file

En dit alles zonder userinterface cq vensters.
Is opzich een leuk idee...echter ben ik dus echt niet van plan om me eigen brandsoft te maken aangezien er bedrijven als ahead zijn die zich er in gespecaliseerd hebben maar zoiets als jij wilt klinkt haalbaar en leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 20:29 schreef Lighteye het volgende:

[..]

Waarom :? Over het huidige aanbod ben ik best tevreden.

Maar wat heb je eigenlijk op dit moment allemaal in de 'planning' staan :) Just for the record :P
Planning, goeie vraag..eigenlijk heb ik geen concrete plannen maar een aantal ideeen..neem bv upload/download speed limit ben ik (gister) al mee bezig geweest....
Om te zien waar ik mee bezig ben kijk dan op http://www.xcat-industries.com bij projects staan alle lopende projecten maar sommige projecten die klein zijn laat ik weg aangezien dit er nogal veel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeen makelijk portmapping proggie waarin je ook een range van udp en tcp poorten in kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Explorer-balk van waaruit je handig op GoT kunt zoeken :P
Dus een venstertje voor de zoektermen en dan bijv overige zoekvariabelen aanvinken daarnaast...

vergelijkbaar met de monster-handige google-toolbar
( http://toolbar.google.com )

(Bovendien verwerf je daarmee dezelfde heldenstatus als Jelmervos :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een programme dat een aantal websites kan tracken of ze geupdate zijn...

Je geeft de url in de van de site... zodra de page wordt gewijzigd geeft het programma dit aan, kan zeer handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 22:46 schreef LJ het volgende:
Eeen makelijk portmapping proggie waarin je ook een range van udp en tcp poorten in kan zetten
Zoiets heb ik al liggen alleen die werkt nog met single ports maar ik ga hem upgrade naar multiport...please be patient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 22:50 schreef Eggplant het volgende:
Explorer-balk van waaruit je handig op GoT kunt zoeken :P
Dus een venstertje voor de zoektermen en dan bijv overige zoekvariabelen aanvinken daarnaast...

vergelijkbaar met de monster-handige google-toolbar
( http://toolbar.google.com )
Dat is id een geweldig idee, als ik met IE surf heb ik de google toolbar ook superhandig...en zoiets voor T.net en de GOT lijkt me zelf ook ideal..ik ga dit oppaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 22:51 schreef J0Sb31R het volgende:
een programme dat een aantal websites kan tracken of ze geupdate zijn...

Je geeft de url in de van de site... zodra de page wordt gewijzigd geeft het programma dit aan, kan zeer handig zijn...
Volgens mij bestaan er al zulke proggies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 22:53 schreef skunkah het volgende:

[..]

Dat is id een geweldig idee, als ik met IE surf heb ik de google toolbar ook superhandig...en zoiets voor T.net en de GOT lijkt me zelf ook ideal..ik ga dit oppaken :)
Ja ik liep de laatste dagen zelf al met dit idee rond maar ben geen held in programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Misschien kan je ook wat tijd reserveren om het Nederlands beter onder de knie te krijgen... :7

nofi

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 23:31 schreef Manuzhai het volgende:
Misschien kan je ook wat tijd reserveren om het Nederlands beter onder de knie te krijgen... :7

nofi
Jezus zeg...zij eens niet zo zeg...ik typ m'n teksten erg snel en daarbij let ik dus absoluut niet of het nou correct nederlands is ... zal mij echt een zorg wezen...ben gewoon druk so...naja laat ik het maar niet zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:17
Op donderdag 16 mei 2002 11:08 schreef victorvanacht het volgende:
In de zelfde gedachte als up/download speed: Een programma dat de processor belasting aan verschillende threads kan toewijzen. (Ja ik weet dat dat heel moeilijk is)
volgens mij is er al iets wat in de buurt komt: taskinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:08

Dr C

met C en CK

Ik heb nu geen XP geinstalleerd dus ik het nu niet checken, maar ik had begrepen dat je via QoS (of tewel Query of Service) de bandbreedte kan beperken per installeatie. Dat zit zoiezo bij XP in. misschien heb wel alleen de bel horen luiden en niet weten waar de klepel hangt..... :)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 03:13 schreef cramwinckel het volgende:
Ik heb nu geen XP geinstalleerd dus ik het nu niet checken, maar ik had begrepen dat je via QoS (of tewel Query of Service) de bandbreedte kan beperken per installeatie. Dat zit zoiezo bij XP in. misschien heb wel alleen de bel horen luiden en niet weten waar de klepel hangt..... :)
Nope, QoS reserveerd ruimte voor QoS ondersteundende aplicaties, runnen er geen QoS porogramma's dan blijft de bandbreedte gewoon vrij. Kortom je kunt met QoS beperken, maar dan moet je wel de verbinding gebruiken. En dan heb je m dus nog niet beperkt.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.twansoft.com/tv/

Ontwikkeling ligt al een tijd zo goed als stil.. maar het programmatje doet het elke avond nog steeds goed z'n best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 16:22
Een overclock prog zodat je vanuit windows je hele pc kan overclocken met alles derop en deraan toeters & bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 12:03 schreef djgero het volgende:
Een overclock prog zodat je vanuit windows je hele pc kan overclocken met alles derop en deraan toeters & bellen...
Gigabyte heeft al een soortgelijke prog!
btw alleen voor Gigabyte mobo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 11:42 schreef twan_kogels het volgende:
http://www.twansoft.com/tv/

Ontwikkeling ligt al een tijd zo goed als stil.. maar het programmatje doet het elke avond nog steeds goed z'n best ;)
Welke taal is het geschreven...indien VB dan wil ik het wel verder ontwikkelen voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hier was ik laatst naar op zoek en kreeg ik niet gevonden:
ik ga vaak naar lanparty's en draai m'n ftp'tje share wat mappen in windows.

Iets wat ik me nog steeds af vraag; wordt er gebruik van gemaakt, zo ja? wat download men, en hoevaak is het gedownload etc.

Ik weet niet hoe moeilijk zo iets is, maar ... :9~ als 't zou lukken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 12:49 schreef skunkah het volgende:

[..]

Welke taal is het geschreven...indien VB dan wil ik het wel verder ontwikkelen voor je!
In delphi versie 3 :P Cover cd's komen toch soms nog wel van pas :o

[edit: delphi 3 ipv 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 12:59 schreef Scarecrow het volgende:
hier was ik laatst naar op zoek en kreeg ik niet gevonden:
ik ga vaak naar lanparty's en draai m'n ftp'tje share wat mappen in windows.

Iets wat ik me nog steeds af vraag; wordt er gebruik van gemaakt, zo ja? wat download men, en hoevaak is het gedownload etc.

Ik weet niet hoe moeilijk zo iets is, maar ... :9~ als 't zou lukken
Zou opzich niet zo moeilijk moeten zijn dmv van een soort van proxy tussen de server en de client...dus de ftp client connect naar de proxyserver en die bounced het naar de FTP Server.
Echter omdat al het verkeer via de bounce tool loopt kan deze ook bekijken hoevaak iets gedownload wordt :)

Ik ga ermee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

meen je dat serieus?
zou wel ontzettend wreed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 00:49 schreef Scarecrow het volgende:
meen je dat serieus?
zou wel ontzettend wreed zijn :)
Ja ga me best doen en lijkt me ook niet echt al te moeilijk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 08:10

Crazy D

I think we should take a look.

Op zaterdag 18 mei 2002 12:59 schreef Scarecrow het volgende:
Daar heb je toch logfiles voor :? Moet je hooguit nog een progje hebben die de logfiles voor je parst :7

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:38 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Daar heb je toch logfiles voor :? Moet je hooguit nog een progje hebben die de logfiles voor je parst :7
Dit is idd een goeie ja alleen nu is het de vraag..genereerd zijn FTP server logs..en/of kan zijn FTP servers logs aanmaken?!
Anders maak ik wel ff een log parser voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

maar die logs zijn mega onover zichtelijk, en ten tweede: niet iedere ftp server genereed op de zelfde manier een log.

// edit

als je iets grafisch met je programma wil doen, bied ik me best aan om dat mee te maken. doe namelijk niet zo veel anders dan grafisch dingen fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow, welk programma gebruik je om je ftp te laten draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:49
Weet je, ik ga een Henk-mp3-player bouwe, lijkt me wel fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké hier mijn plan (wil ik zelf ook al heel lang gaan doen; maar geen tijd).
Stel, je hebt nog een relatief oudere pc (p2 400Mhz ofzo) waar je niks meer mee doet. Dan kan je daar een settop-box voor maken met TV-out; mp3 support; infra-rood remote; dvd; divx. Is natuurlijk heel leuk; maar ik heb geen software gezien die dat allemaal in één kan. Duzz: Set-Top software die draait in 640x480 en felle kleuren, zodat het via TV ook duidelijk zichtbaar is en met ondersteuning van zoveel mogelijk van bovenstaande dingen; ook met eventueel een soort VCR; zoals al eerder geopperd. Kan je je hele videorecorder; dvd speler enzo de huiskamer uitgooien. Één pctje regelt alles :)
Wat vind je hiervan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 08:10

Crazy D

I think we should take a look.

Op zondag 19 mei 2002 12:56 schreef skunkah het volgende:
Dit is idd een goeie ja alleen nu is het de vraag..genereerd zijn FTP server logs..en/of kan zijn FTP servers logs aanmaken?!
Anders maak ik wel ff een log parser voor hem :)
Een beetje ftp server kan wel logfiles aanmaken :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Laatst online: 29-10-2022
Wat dacht je van een HTMLtool :)

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn d'r al beta's van het Upload/Download prg
of screenies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net (samen met iemand anders) ff een chat proggie gemaakt, iedereen denk dan natuurlijk, die maak ik met 100enden tegelijk. Dat is ook zo, maar niet een met encryptie :D Het bestaat uit een server en een client gedeelte. De encryptie word geregeld door een standaard encryptie methode van delphi (van borland vandaan). De keys worden elke 5 sec (instelbaar) veranderd dus zo zit je redelijk veilig te chatte :D

Is het trouwens mogelijk om de messages te decrypte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebbe iets wat iemand hierboven al zei:

Een soort MSN addon die dmv het doscommand "route add" een verbinding tussen beiden tot stand kan brengen zodat je files kan dcc'en... [veel @home gebruikers die op hetzelfde subnet zitten hebben hier problemen mee]

Proggie moet dan wel aan beide kanten gedraait worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 14:02 schreef airwalker_nl het volgende:
Wat dacht je van een HTMLtool :)
Verklaar je nader...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 14:26 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zijn d'r al beta's van het Upload/Download prg
of screenies?
Nope....ik heb wel een HTML proxy van PSC geripped en daar geprobeerd upload limit in the bouwen alleen lukt wel enigzins alleen is nogal brak.

Eveneens ontwikkel ik in het weekend niet...met de dood simpele reden dat me vriendin dan bij me is...en dan heb ik toch echt ff belangrijkere dingen te doen...welke dit zijn kun je vast zelf we raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 16:49 schreef m0_oh het volgende:
Mebbe iets wat iemand hierboven al zei:

Een soort MSN addon die dmv het doscommand "route add" een verbinding tussen beiden tot stand kan brengen zodat je files kan dcc'en... [veel @home gebruikers die op hetzelfde subnet zitten hebben hier problemen mee]

Proggie moet dan wel aan beide kanten gedraait worden...
Intressant...maar op deze manier krijg je dus infeite het zelfde idee als op IRC...via een command over IRC zelf zeg je dat je een file gaat sturen, de andere partij antwoord met accepteerd of wijst het af en indien geaccepteerd stuur de ontvangende partij een poort mee waarop geconnect kan worden buiten het IRC netwerk om om de data te versturen.
Had je zoeiets in gedachten dus een IRC-DCC like protocol?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee...

Meer een proggie voor msn waar je de ontvanger zn ip kan zien, en de ontvanger ziet jouw ip.

Die voer je dan in in t proggie, en dan moet er een soort "route add" gestart worden..

Kep al die route adds nou in een batchfile zitten in mn opstarten map...

"route add bestemmingip bronip"

Beetje moeilijk uitleggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@home blokkeert direct files zenden over internet voor mensen die in hetzelfde subnet zitten

"beveiliging" noemen ze dat :r

En die beveiliging kun je dus opheffen via "route add"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 19:23 schreef m0_oh het volgende:
Nee...

Meer een proggie voor msn waar je de ontvanger zn ip kan zien, en de ontvanger ziet jouw ip.

Die voer je dan in in t proggie, en dan moet er een soort "route add" gestart worden..

Kep al die route adds nou in een batchfile zitten in mn opstarten map...

"route add bestemmingip bronip"

Beetje moeilijk uitleggen |:(
Ik begrijp dat het dus niet een IRC-like DCC functie moet worden maar puur een addon waarmee je dus een ander 'virtueel' pad/route neemt.

Enkel begrijp ik dus de werking van deze functie/programma absoluut niet, ik ben niet zo goed als zijnde netwerk beheerder brainbench certificatie (2.08 out of 5).

Maar als je even kunt uit leggen hoe deze route functie werkt of welke vorm van informatie ook richting me e-mail stuurt skunkah@hotmail.com of gewoon hier post kom ik denk ik al een heel stuk verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BTW ff een update mbt software die ik ga maken:

Het idee wat werd aangedragen om een soort van ietoolbar te maken als google...ga ik ook doen, echter ga ik er niet een dun balkje van maken zoals google dat heeft maar zown ding als de search die ook in IE zit, verdere info zal nog volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog nieuwe (haalbare) ideeen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:20
ja ikke :P

ik zoek al een tijdje naar een progje, maar ik kan hert nergens vinden, of het moet geld kosten.

ik heb 2 monitoren, op 2e monitor draait continue mIRC op de hoofdmonitor kijk ik vaak films of speel spellen, ik zie graag een progje om de applicaties op de primaire monitor allways on top te krijgen, het probleem hierbij is dat ik bij een gemaximalizeerd window van een film, of bij een game niet op het app. balkje in de startbalk kan klikken om die waarde in te stellen, mij lijkt het het handigst om dit met een sneltoets te doen, of eventueel met iets dat bijhoudt welke programma's er gedraait hebben waarna de allways on top waarde gegeven kan worden terwijl het programma niet draait.

is dit een haalbaar idee? :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.