Kan ik ze nog bestellen????
Zo ja, wil ik er graag 5
marco_dwit@hotmail.com
Zo ja, wil ik er graag 5
marco_dwit@hotmail.com
Ze zijn in iedergeval erg felOp zondag 19 mei 2002 17:49 schreef SMAR het volgende:
Hehe, net maar ff een mailtje naar je gestuurd voor 2 fans.
Zijn het nou eigenlijk van die extra felle LED's?
Ja, was aangekomenOp zondag 19 mei 2002 18:09 schreef SMAR het volgende:
Is mijn mail al trouwens ergens bij je neergeploft? E-Mail werkte laatste tijd nl. al niet zo best meer (khaat LaDot).
Kunt zelf checken: http://home.wxs.nl/~merab000/inkoopactiefans.htmlOp zondag 19 mei 2002 19:10 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Had je mijn geld al ontvangen? Mijn nick staat in de beschrijving.
En Ilja wordt 'de man die de Crystal Clear Fans naar Got -en Nederland- bracht'Op zondag 19 mei 2002 23:25 schreef mikevanrooijen het volgende:
!!!!! 402 !!!!! FANS
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
suc6 dan maarOp maandag 20 mei 2002 01:31 schreef ispierings het volgende:
Het heeft dadelijk geen nut ze meer in Nederland te gaan verkopen, heeft iedereen er al.
Maar heb wel medelijden met mij, ik moet dadelijk wel 402 fans op defecten nakijken
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 11-02-2025 15:42 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
hehe graag gedaan joh! was wel ff gezelligOp zondag 19 mei 2002 15:20 schreef ispierings het volgende:
Er is weer een lijst update vandaag te verwachten, YpS heeft betaald. Bedankt nog!
ehmmm ik wil niet zeuren, maar er zit een molex én een moederbord connector op (TPM monitoring)Op maandag 20 mei 2002 02:00 schreef ck2000nl het volgende:
Uhhh, zit er ook zo'n witte stekker aan die 3 gekleurde draadjes want het is niet echt te zien op die plaatjes
Alvast bedankt!!
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Verwijderd
ik zou ff op http://home.wxs.nl/~merab000/inkoopactiefans.htmlOp maandag 20 mei 2002 12:28 schreef sMoOhT het volgende:
Naar wie moet ik mijn adres sturen??
Hier hetzelfdeOp maandag 20 mei 2002 13:27 schreef SMAR het volgende:
Geld is overgemaakt. Toch wel handig Girotel.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Er ziten verloop stukjes bij zodat je hem op een molex kan plaatsen.Op maandag 20 mei 2002 14:56 schreef fuxxe het volgende:
hey
hoeveel fans kun je op een moederboard plaatsen
ik heb een asus a7v 133-c 266mhz fsb agp pro 4x socket a motherboard weet weet hoeveel fans hier op kunnen??????
Ik heb het nog steeds niet gezien, ik zal het voor de zorgvuldigheid nog eens bekijken.Op maandag 20 mei 2002 14:51 schreef Celmis het volgende:
heb je nog steeds niet mijn geld binnen?
zeg effe, dan bel ik wel effe met die klote bank (ze hebben het wel afgeschreven (internetbanking))
mzzl
en dat te bedenken dat ik ze maar TOEVALLIG tegenkwam ik d8 een paar dagen gelden ff een topicje opstarten...maar euh.....ALLE credits naar ISPIERINGS en FMS voor het starten van een inkoopactie...me the n00bOp maandag 20 mei 2002 00:37 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
En Ilja wordt 'de man die de Crystal Clear Fans naar Got -en Nederland- bracht'
oke, you the credit you deserve : a big sigar!!!Op maandag 20 mei 2002 15:13 schreef mikevanrooijen het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat ik ze maar TOEVALLIG tegenkwam ik d8 een paar dagen gelden ff een topicje opstarten...maar euh.....ALLE credits naar ISPIERINGS en FMS voor het starten van een inkoopactie...me the n00bheeft dat nog nooit gedaan...tis wel een BIG suc6 iedereen in klas heeft het er over VET!!!
keep them coming dik over de 400 al
mazz
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Als je het vandaag overmaakt dan moet het nog voor de 23ste kunnen.Op maandag 20 mei 2002 15:11 schreef DocB het volgende:
tsja met dingen als girotel weet je het nooit. Ik heb vandaag die overschrijving ingevoerd, dus gaat de postbank comp morgenavond (vandaag = soort zondag) die dingen verwerken. de 22e is het dan misschien van mijn rekening afgescreven, en ik denk dat het pas de 23e aankomt ofzo... overal gaat wel een dag overheen... Terwijl dat toch sneller zou moeten kunnen of niet??
Donderdag op de bus, komt vrijdag aan, dus wordt pas in het weekend verwerkt. Wordt waarschijnlijk morgen van je rekening afgeschreven...Op maandag 20 mei 2002 15:58 schreef MasterOverdrive het volgende:
is mijn geld er nog nietik heb don. de rek. naar leeuwarden op de bus gedaan
postgire
Verwijderd
Op maandag 20 mei 2002 16:00 schreef DocB het volgende:
[..]
Donderdag op de bus, komt vrijdag aan, dus wordt pas in het weekend verwerkt. Wordt waarschijnlijk morgen van je rekening afgeschreven...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
betaal gewoon die 80 cent man, dan heeft ispierings nog wat voor de gedane moeite. Dus gewoon dat sommetje aanhouden wat op de site staat: http://home.wxs.nl/~merab000/inkoopactiefans.htmlOp maandag 20 mei 2002 19:26 schreef ck2000nl het volgende:
In het begin van deze topic staat dat de verzendkosten 5 euro per bestelling en 0,60 eurocent per fan zijn, maar op de site "http://home.wxs.nl/~merab000/inkoopactiefans.html" staat er 0,80 eurocent per fan? Wat is het juiste bedrag om over te maken?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Wordt al gewijzigdOp maandag 20 mei 2002 21:08 schreef M3ga_Man het volgende:
Ik heb net een weizigging in mijn bestelling gemailt. Ik hoop dat het nog kan. Maar ik hoor het nog wel
Verwijderd
Heb ik daar ooit een probleem van gemaakt dan?Op maandag 20 mei 2002 21:28 schreef tvdp het volgende:
geld is net via de rabo tele bankieren overgemaakt
LET OP: ik heb € 27,20 overgemaakt omdat ik ze persoonlijk op kom halen!!
t'is maar ff dat je het weet
Verwijderd
niet dat je straks raar gaat opkijkeOp maandag 20 mei 2002 22:06 schreef ispierings het volgende:
[..]
Heb ik daar ooit een probleem van gemaakt dan?
FmS gaat over de lijst, ik bestel die hebbedingetjesOp maandag 20 mei 2002 23:14 schreef TheRebell het volgende:
Hey ispierings en/of FMS
Ik heb de 17 jullie een @tje gestuurd, omdat ik ook 4 van die mooie fannetjes wil. Ik sta alleen NOG NIET op de lijst
Centen zijn al onderweg (als de bank opschiet)
hoe zit dat nou
(sorry dat ik niet eerder kon reageren, was nl paar daggies weg)
oke, hij is weg.Op maandag 20 mei 2002 23:17 schreef FMS het volgende:
TheRebell, ff nog een keer mailen dan
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
Verwijderd
Wedden dat ze niet zoveel fans kunnen leveren! Hoop van wel natuurlijk...Op dinsdag 21 mei 2002 11:50 schreef DocB het volgende:
Zal toch wel ff lekker gevoel moeten geven, zo'n massa geld op je rekening, ook al is het niet allemaal voor jou.
6,80 per fan, dus 6,80*440(ongeveer) = 2992. Dan ongeveer 100 mensen die besteld hebben, dus er komt nog 500 euro bij... dus plusminus 3500 €uro's
Ach heb geduld. Als je geld is gestort wordt de site nog wel ge-update. Ik neem aan dat FMS (die de site doet) naast GoT ook nog een leven heeft, en daarnaast heeft ie vandaag en morgen nog heel wat stortingen te verwerken, want HEEL veel mensen hebben net voor of in afgelopen weekend het geld overgemaakt. Ze krijgen het dus nog druk zat, en ik ben echt nog wel ff bereid om te wachten...Op dinsdag 21 mei 2002 13:32 schreef sjares het volgende:
Ehh waarom is mijn betaling nog niet aangekomen / doorgevoerd op de site? Hij zou er nu wel moeten zijn, heb vorige week betaald met internet bankieren.
Verwijderd
Inderdaad, die .20 maakt ook niet meer uit. Als iedereen nou sowieso een paar eurootjes doneert hebben degenen die dit alles voor ons regelen ook een beetje een vergoeding! Rond gewoon het te storten bedrag een stukkie af naar boven...Op dinsdag 21 mei 2002 16:41 schreef Celmis het volgende:
maak gewoon weer van die 0.60 weer 0.80
dat mag best! (hou je teminste er zelf nog iets aan over!)
Want nu staat het op 2 plaatsen verschillend! (d of t)
mzzl
www.triathlete.nl
Verwijderd
Echt ziek veel hoor! Die gasten leveren aan heel tweakend nederland!Op dinsdag 21 mei 2002 17:10 schreef _Q_comet het volgende:
uhm ik tel nu 422 fans ik kan het fout hebben want ik heb het uit mijn hoofd gedaan.![]()
![]()
Dude! 442 zijn het er. tip: rechts klikken op tabel > exporteren naar excel > autosom. Net ietsje snellerOp dinsdag 21 mei 2002 17:10 schreef _Q_comet het volgende:
uhm ik tel nu 422 fans ik kan het fout hebben want ik heb het uit mijn hoofd gedaan.![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq