hmm ik krijg me loon pas de 26e...was van plan dan over te maken (de 2e was dan wel gelukt).Op vrijdag 17 mei 2002 17:44 schreef ispierings het volgende:
Ik ga eens een mooie datum zoeken om deze aktie te laten eindigen, en voor de genen die nog niet zeker zijn, wees gerust, want er komt binnenkort een 2e aktie, als alles goed gegaan is.
Ik dacht iets in de trent van het de 22ste te laten eindigen en als laatste datum dat er uiterlijk betaald kon worden de 26ste.
Laat maar weten wat jullie hiervan vinden.
FOUTEN !!
op de site van de bestellingen en wie betaald heeft staat nummer 2 met mijn email adres!
dan staat achter mijn nick da ik 4 heb besteld en dat zijn er 6!
OPGELOST!!!
hoop ik
op de site van de bestellingen en wie betaald heeft staat nummer 2 met mijn email adres!
dan staat achter mijn nick da ik 4 heb besteld en dat zijn er 6!
OPGELOST!!!
hoop ik

Op dit adres wijzigingen doorgeven:
farid.ms@Planet.nl
En zoals ik al eerder gezegt had, kijk de lijst na of het aantal klopt en of je er wel opstaat, want met zo veel mailtjes kan er vlug ergens een fout insluipen.
farid.ms@Planet.nl
En zoals ik al eerder gezegt had, kijk de lijst na of het aantal klopt en of je er wel opstaat, want met zo veel mailtjes kan er vlug ergens een fout insluipen.
NPOp vrijdag 17 mei 2002 16:35 schreef ispierings het volgende:
Bedankt, BlackSash, Thunder8 en Caspar, jullie zijn de eersten die betaald hebben.
Ik heb al betaald dus ik vind het allemaal bestOp vrijdag 17 mei 2002 17:44 schreef ispierings het volgende:
(...)
Ik dacht iets in de trent van het de 22ste te laten eindigen en als laatste datum dat er uiterlijk betaald kon worden de 26ste.
edit:

Is dat niet uit het begin van het openingsfilmpje van M.A.S.K. ? Het komt me zo bekend voor...

Is dat niet uit het begin van het openingsfilmpje van M.A.S.K. ? Het komt me zo bekend voor...
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
is idd Mask 
Mijn lievelings tekenfilm toen ik klein was, heb ook nog alle speelgoed voertuigen ervan
Mijn lievelings tekenfilm toen ik klein was, heb ook nog alle speelgoed voertuigen ervan
Geen probleem. Voor iemand die nu veel moeite moet doen of 300+ fans hierheen te krijgen en te distribueren, mag ik ook wel wat moeite doen en het geld snel overmaken 
Nu maar hopen dat die gast er genoeg heeft en ze snel opstuurd
Nu maar hopen dat die gast er genoeg heeft en ze snel opstuurd
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hij is retailer van die dingen, zo heb ik begrepen.
Dus heeft hij er vast wel genoeg en 100 stuks waren al geen probleem.
Dus heeft hij er vast wel genoeg en 100 stuks waren al geen probleem.
m'n overschrijving gaat vandaag op de bus
ma of di heb je 't dan denk wel
ma of di heb je 't dan denk wel
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Ik doe vanavond de overschijving ook nog op de bus. Hopelijk zijn ze een beetje snel bij de bank...
Ja hoor, dat is zeker nog op tijd, en anders is er nog altijd de 2e inkoop aktie, want met 1 ga ik het niet redden zie ik, er melden zich nog altijd mensen aan, en ik zit ook met de grote van het pakketje...Op vrijdag 17 mei 2002 19:05 schreef fuxxe het volgende:
hey
als ik het geld maandag over maak is dat dan nog op tijd?
Ik denk dat "pakketje" een understatement is...Op vrijdag 17 mei 2002 19:10 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is zeker nog op tijd, en anders is er nog altijd de 2e inkoop aktie, want met 1 ga ik het niet redden zie ik, er melden zich nog altijd mensen aan, en ik zit ook met de grote van het pakketje...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
hey ispierings,
weet jij al wat de 'nieuwe' verzendkosten zullen zijn?
want als het nog E73,- is. dan maak ik 14,30 te veel over
ik vind een fooitje op zijn plaats maar bijna E15,- vind ik een beetje extreem. dus zou je willen informeren over de verzendkosten en het dan ff melden?
ik denk dat je wel per paket extra kosten kan vragen, dat is namelijk de uiteindelijke arbeid die jij erin stopt. dus als je nou i.p.v. E5,- verzendkosten in nederland E6 laat betalen. dan heb je voor het regelen en inpakken E1,- per paketje. dat is toch al een heel bedrag en het is voor niemand denk ik een echt probleem om aan jouw een pleuro af te staan[70personen * E1,- = E70,-]
code:
1
2
3
| 73/300 ~ 0,25 [echte verzendkosten per fan] 0,80 - 0,25 = 0,55 [wat ik teveel zou betalen aan verzendkosten per fan] 0,55 * 26 = 14,30 [wat ik teveel betalen zou in totaal] |
ik vind een fooitje op zijn plaats maar bijna E15,- vind ik een beetje extreem. dus zou je willen informeren over de verzendkosten en het dan ff melden?
ik denk dat je wel per paket extra kosten kan vragen, dat is namelijk de uiteindelijke arbeid die jij erin stopt. dus als je nou i.p.v. E5,- verzendkosten in nederland E6 laat betalen. dan heb je voor het regelen en inpakken E1,- per paketje. dat is toch al een heel bedrag en het is voor niemand denk ik een echt probleem om aan jouw een pleuro af te staan[70personen * E1,- = E70,-]
Je geld komt eraan: 25,6 Euro (sorry, geen bijdrage: sta al rood
) voor 3 fans.
daar had ik inderdaad ook al overna zitten denken, en ik kwam bij 300 fans op 168 euro wat hij zou verdien...nou is dat best geld maaraan de andere kant betaalt iedereen 56 euro cent (bij verzendkosten van 80cent per fannetje internationaal) per fannetje teveel en volgens mij is dat niet overdreven veel, dus heeft hij gewoon geluk dat het er zoveel blijken te worden, maar het is ook weer meer werk dus ik gun het 'm best.Op vrijdag 17 mei 2002 19:29 schreef Mark_Oostdam het volgende:
hey ispierings,
code:
1 2 3 73/300 ~ 0,25 [echte verzendkosten per fan] 0,80 - 0,25 = 0,55 [wat ik teveel zou betalen aan verzendkosten per fan] 0,55 * 26 = 14,30 [wat ik teveel betalen zou in totaal]
2 Fans besteld 
M'n eerste inkoopactie!
en dat na 1,5 jaar op OCM...
Maarre... goeie actie!
M'n eerste inkoopactie!
en dat na 1,5 jaar op OCM...
Maarre... goeie actie!
Nou, simpele oplossing, verzendkosten kun je zelf berekenen.
Als je een fooitje geven wilt, best. Wil je 0,80 € per fan extra betalen?, best. Het maakt mij niet uit zolang ik er maar niet bij inschiet.
Als je een fooitje geven wilt, best. Wil je 0,80 € per fan extra betalen?, best. Het maakt mij niet uit zolang ik er maar niet bij inschiet.
van mij krijg je een fooitje hoor 
zie mn naam alleen nog niet op de lijst staan
, ik heb ge@ naar Ispierings...
zie mn naam alleen nog niet op de lijst staan
Er staan 2 adresjes op de lijst, kijk daar eens naar...Op vrijdag 17 mei 2002 21:04 schreef TheRebell het volgende:
van mij krijg je een fooitje hoor
zie mn naam alleen nog niet op de lijst staan, ik heb ge@ naar Ispierings...
het lijkt me wel zo normaal als iedereen gewoon de in eerste instantie afgesproken 80cent betaald....
Toch maar een container???Op vrijdag 17 mei 2002 19:10 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is zeker nog op tijd, en anders is er nog altijd de 2e inkoop aktie, want met 1 ga ik het niet redden zie ik, er melden zich nog altijd mensen aan, en ik zit ook met de grote van het pakketje...
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Weet je hoeveel 1,5 x 1,5 x 1,5 m is?
Ik vraag me af hoe het de deur door moet...
Misschien is de garage deur een oplossing.
Gewoon een pallet vol kopen, die zijn maar een meter breed!Op vrijdag 17 mei 2002 22:20 schreef ispierings het volgende:
Weet je hoeveel 1,5 x 1,5 x 1,5 m is?
Wel te gek deze actie, nog nooit zo'n explosief groeiend topic gezien, ik denk dat het wel iets van een record is!
Verwijderd
ik doe mijn overschrijvingskaart de 21ste op de bus.dan heb ik weer geld. ik hoop dat de bank dan een beetje meewerkt!!!
is het dan al bekend wanneer de fans dan besteld worden en wij ze kunnen verwachten?
is het dan al bekend wanneer de fans dan besteld worden en wij ze kunnen verwachten?
Ik wou de 27ste geld overmaken, en na 8-10 dagen zou het pakketje dan hier moeten zijn...Op vrijdag 17 mei 2002 22:31 schreef Jiver het volgende:
ik doe mijn overschrijvingskaart de 21ste op de bus.dan heb ik weer geld. ik hoop dat de bank dan een beetje meewerkt!!!
En dan kun je wel raden wanneer je hem krijgt.
Ehrmmm... no flame intended maarre...
Ik vind het wel een beetje zeikerig dat men nu gaat mierenn***** over 55 eurocenten.
Toen de aktie begon had men vrede met 6,80 en nu blijkt dat de aktie zo hard loopt ineens terugkrabbellen?
Die enorme hoeveelheid fans (26 st)is toch niet alleen voor jezelf Mark_Oostdam? Ispierings had de ballen deze aktie te starten en daarvoor verdient hij de 55 cent per fan gewoon naar mijn mening!
Ik heb er zelf ook 22 in bestelling staan en het komt niet eens bij me op om daarover te mekkeren, 6,80 is toch een pr8prijs of niet soms?
JIMHO...
Ik vind het wel een beetje zeikerig dat men nu gaat mierenn***** over 55 eurocenten.
Die enorme hoeveelheid fans (26 st)is toch niet alleen voor jezelf Mark_Oostdam? Ispierings had de ballen deze aktie te starten en daarvoor verdient hij de 55 cent per fan gewoon naar mijn mening!
Ik heb er zelf ook 22 in bestelling staan en het komt niet eens bij me op om daarover te mekkeren, 6,80 is toch een pr8prijs of niet soms?
JIMHO...
I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...
Verwijderd
yup en daarom heb ik het ook overgemaakt met +80 cent ipv mider. ( btw, dat is opgeteld 150 euro bij alle fansOp vrijdag 17 mei 2002 23:59 schreef GreenGras het volgende:
Ehrmmm... no flame intended maarre...
Ik vind het wel een beetje zeikerig dat men nu gaat mierenn***** over 55 eurocenten.Toen de aktie begon had men vrede met 6,80 en nu blijkt dat de aktie zo hard loopt ineens terugkrabbellen?
JIMHO...
Als ik mijn overschrijving dinsdag bij de bank in de bus doe, is het zooitje dan nog optijd betaald??????????
zo...
net ff mn betaling in orde gemaakt via internet...
ben benieuwd wanneer je het binnen hebt...
zal vast wel optijd zijn
net ff mn betaling in orde gemaakt via internet...
ben benieuwd wanneer je het binnen hebt...
zal vast wel optijd zijn
Ja hoor, dat moet makkelijk gaan.Op zaterdag 18 mei 2002 00:15 schreef DinoRacer het volgende:
Als ik mijn overschrijving dinsdag bij de bank in de bus doe, is het zooitje dan nog optijd betaald??????????
340 fans in bestelling
woei
allemaal testen voor je ze doorstuurt
Heb je al wat meer info over:
1) Opbrengst Cf/h
2) stroomgebruik *mA*
3) de dikte van deze fans
4) leverdatum / levertijd
1) Opbrengst Cf/h
2) stroomgebruik *mA*
3) de dikte van deze fans
Verwijderd
is mijn geld al binnen? 
enuuhhh meneer banaan, bart banaan. Dat ken je overla vinden
in de 2 topics
enuuhhh meneer banaan, bart banaan. Dat ken je overla vinden
er zal wel een ongelovelijke hoeveelheid geld binnen gaan stromen op de rekening van de beste man die dit allemaal regelt... ik zal proberen het zo snel mogelijk over te maken, maar ja, de rabobank --> girorekening gaat meestal niet zo snel jammer genoeg....
ik zie ze met veel plezier tegemoet IIG.
ik zie ze met veel plezier tegemoet IIG.
Deze plek is te koop.
22e komt mij ook prima uit, heb tenslotte toch al betaaldOp vrijdag 17 mei 2002 17:44 schreef ispierings het volgende:
Ik ga eens een mooie datum zoeken om deze aktie te laten eindigen, en voor de genen die nog niet zeker zijn, wees gerust, want er komt binnenkort een 2e aktie, als alles goed gegaan is.
Hij zou toch gisteren om 20.00 uur sluiten?
en over dat geld teveel... laten we nou maar eerst even hopen dat er geen invoerrechten overheengegooid worden, want dan is ispierings wat meer de sjaak
en over dat geld teveel... laten we nou maar eerst even hopen dat er geen invoerrechten overheengegooid worden, want dan is ispierings wat meer de sjaak
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
He Ispierings,
Als ik jou was zou ik ff een beetje verwarring weghalen door gewoon nu een vaste prijs te stellen per fan excl. verzendkosten in Nederland.
Zorg er dan voor dat je er zelf ook nu nog wat aan overhoud en dat mochten er meer besteld worden dit in jou voordeel werkt. Je krijgt nu namelijk steeds meer mensen die zeggen van "ik heb teveel betaalt, krijg ik nu nog wat terug?".
Met een vaste prijs wordt het duidelijker en hoef je straks niet bij iedereen een paar euro's terug te gaan betalen.
Als ik jou was zou ik ff een beetje verwarring weghalen door gewoon nu een vaste prijs te stellen per fan excl. verzendkosten in Nederland.
Zorg er dan voor dat je er zelf ook nu nog wat aan overhoud en dat mochten er meer besteld worden dit in jou voordeel werkt. Je krijgt nu namelijk steeds meer mensen die zeggen van "ik heb teveel betaalt, krijg ik nu nog wat terug?".
Met een vaste prijs wordt het duidelijker en hoef je straks niet bij iedereen een paar euro's terug te gaan betalen.
Lezen van het hele topic helpt..Op zaterdag 18 mei 2002 01:23 schreef Bart_Banaan het volgende:
Heb je al wat meer info over:
1) Opbrengst Cf/h 28 CFM
2) stroomgebruik *mA* 0,14A (zie plaatjes)
3) de dikte van deze fans 25mm
Op vrijdag 17 mei 2002 22:51 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik wou de 27ste geld overmaken, en na 8-10 dagen zou het pakketje dan hier moeten zijn...
En dan kun je wel raden wanneer je hem krijgt.
![]()
![]()

Color Clear With 2 Neon Blue LED's
Dimension 80 x 80 x 25 mm
Volt 12 V
Speed 3400
Air Flow 28 CFM
Noise 30 dB
Helpt dit genoeg?
edit:
Ik zie dat we al op de 350 fans rond zitten!
Ik zie dat we al op de 350 fans rond zitten!
Verwijderd
hey ispierings bij welke bank zit je???
dan knal ik gewoon gelijk met het geld naar die bank toe en laat ik het op je rekening storten gaat veel sneller..
dan knal ik gewoon gelijk met het geld naar die bank toe en laat ik het op je rekening storten gaat veel sneller..
Verwijderd
Denk niet dat hij zo gek is dat hij geld gaat terug storten! Het is een pr8prijs en iedereen is er tevreden mee anders zouden ze het niet besteld hebben!Op zaterdag 18 mei 2002 12:09 schreef ferdivdw het volgende:
He Ispierings,
Ik vind dat "gezeur" niet echt terecht... Hij heeft het gewoon goed aangepakt en daar heeft ie profijt van.
Zeg dan gewoon gefeliciteerd!
Verwijderd
Ben ik helemaal met je eens, topactie.Op zaterdag 18 mei 2002 12:50 schreef OnlyMe het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zo gek is dat hij geld gaat terug storten! Het is een pr8prijs en iedereen is er tevreden mee anders zouden ze het niet besteld hebben!
Ik vind dat "gezeur" niet echt terecht... Hij heeft het gewoon goed aangepakt en daar heeft ie profijt van.
Zeg dan gewoon gefeliciteerd!
Maar toch heb ik hier al een aantal posts voorbij zien komen over betalingen van 18 euro teveel ofzo. Het was gewoon een opmerking maar als het niet nodig is is het mij ook prima
hee, Ik heb nu betaald via internet bakieren (das lekker snel)
Maar ik vind dat iedereen nu niet moet lopen zeiken over die 80 of 55 cent
Gewoon 6.80 voor fan + porto! (dan kan hij er ook nog iets leuks aan over houden! Hij heef ter immers veel werk aan!)
En ik vind ook dat iedereen gewoon DIRECT dus NU moet betalen en niet dat gezeik van als ik op 31 mei betaal is het dan nog goed??? en als ik op 23 ..... enz.!
Hoe sneller iedereen betaald deste sneller hebben we alles.
mzzl
Maar ik vind dat iedereen nu niet moet lopen zeiken over die 80 of 55 cent
Gewoon 6.80 voor fan + porto! (dan kan hij er ook nog iets leuks aan over houden! Hij heef ter immers veel werk aan!)
En ik vind ook dat iedereen gewoon DIRECT dus NU moet betalen en niet dat gezeik van als ik op 31 mei betaal is het dan nog goed??? en als ik op 23 ..... enz.!
Hoe sneller iedereen betaald deste sneller hebben we alles.
mzzl
Verwijderd
G*D dat krijg je er dus van als je een tijd niet op GOT komt.. 
IK DOE ME!!!!!!
heerlijke actie! mailtje reeds verstuurd.
Pas geweldig in mijn casemod...
Kan ik die ook eindelijk een keer afmaken...
IK DOE ME!!!!!!
heerlijke actie! mailtje reeds verstuurd.
Pas geweldig in mijn casemod...
Kan ik die ook eindelijk een keer afmaken...
veni, vidi, besteld enzo 
ok, deze fans, blauwe leds, afstandbediening en een 240x128 grafisch LCD, nu maar eens gaan modden
ok, deze fans, blauwe leds, afstandbediening en een 240x128 grafisch LCD, nu maar eens gaan modden

geld is gestort, hopelijk komt het voor jou snel binnen, en ik hoop dat je mn mailtje heb gekregen
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Oeps.. het is toch weekend?!!! 
En maandag feestdag...
Volgens mij ligt dan alle bank zooi dicht.
Dus ook electronische overboekingen...
Kan het dus nu wel overmaken.. maar dan wordt het dinsdag pas verwerkt....
Dus geld komt wat later binnen..

En maandag feestdag...
Volgens mij ligt dan alle bank zooi dicht.
Dus ook electronische overboekingen...
Kan het dus nu wel overmaken.. maar dan wordt het dinsdag pas verwerkt....
Dus geld komt wat later binnen..
Van welke bank is een giro rekening? 3x raden...Op zaterdag 18 mei 2002 12:40 schreef Plank het volgende:
hey ispierings bij welke bank zit je???
Ik ga nu ff een bad nemen, heb de hele dag gewerkt.
Nu is er op girotel niks binnen, maar als ik de postbank goed ken, verandert dat wel na 6-en.
En dan wordt natuurlijk ook de lijst bijgewerkt.
Mag ik er wel op aandringen dat je de lijst controleert op aantal, mail-adres, en aanwezigheid van nick?
Verder is het ook handig als je denkt aan het overmaken.
Nu is er op girotel niks binnen, maar als ik de postbank goed ken, verandert dat wel na 6-en.
En dan wordt natuurlijk ook de lijst bijgewerkt.
Mag ik er wel op aandringen dat je de lijst controleert op aantal, mail-adres, en aanwezigheid van nick?
Verder is het ook handig als je denkt aan het overmaken.
... Life is what happens when you are busy planning other things...
Bank in Zegveld ook dicht. Ding waar ik betalings opdrachten door heen moet mikken is gesloten wegens vandalisme
Verwijderd
ik zit ook bij postbank, kep donderdag voor 5 uur betaling op de bus gemikt. Zou ie er dan na 6 zijn?
Ik ben bezig met de betaling, Girotel aangevraagd (kan dus even duren, ik ga het straks met me oude TAN en GIN codes proberen) dus het kan een paar daagjes duren voordat mijn betaling binnen is.
Maar ik betaal zeker en A.S.A.P.
Maar ik betaal zeker en A.S.A.P.
Meh!
Ik heb net betaald via internet bankieren dus het zal er wel zo zijn.
Klopt volgens mij doen ze idd nix aan standaard betalings opdrachten van particulieren
ik ben het er mee eens dat hij gewoon ,055 euro cent er op verdiend...
zeker veel werk zo veel fans versturen. en z'n proc is ookal dood nu dus tis m volledig gegund...
zeker veel werk zo veel fans versturen. en z'n proc is ookal dood nu dus tis m volledig gegund...
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Ben net terug van Star Wars II en ga nu girotel checken.Op zaterdag 18 mei 2002 21:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
ispierings? al updates?
Ik heb net ook 9 FANS besteld 
ik zal het morgen btw ff overmaken
ik zal het morgen btw ff overmaken
Vreemd, is de postbank nou zo sloom? Ik zie niks nieuws op mijn rekening staan, enige verklaring hiervoor?
Ik kijk nog wel een paar keer in de loop van de avond.
Ik kijk nog wel een paar keer in de loop van de avond.
mijn overschrijving naar jou toe is er ook nog niet af
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
hmm ik heb donderdag rekening op de bus gedaan naar leeuwarden (postbank) dan zou ie er toch nu zijn? 
ook jammer dat girotel nog door de telefoonlijn gaat
ook jammer dat girotel nog door de telefoonlijn gaat
denk dat de overschrijvingen bij de postgiro pas
zondag nacht verwerkt zullen worden
Dat dacht ik ook zo. En er zijn al wel betalingen op binnengekomen, dus een verkeerd nummer is er toch echt niet opgegeven of zo.
Ik weet het echt niet.
Ik weet het echt niet.
Verwijderd
let's hope so... alfOp zaterdag 18 mei 2002 22:18 schreef Alf het volgende:
denk dat de overschrijvingen bij de postgiro pas
Mm, ik moet ook maar is girotel of iets dergelijks gaan gebruiken, moet je daar nog 18 voor zijn of iets dergelijks?
Nee, ik ben 17, volgende maand 18, en heb ook al girotel.Op zaterdag 18 mei 2002 22:22 schreef arnoman het volgende:
Mm, ik moet ook maar is girotel of iets dergelijks gaan gebruiken, moet je daar nog 18 voor zijn of iets dergelijks?
lukte mij nietOp zaterdag 18 mei 2002 22:26 schreef ispierings het volgende:
Kan iemand trouwens de lijst atm openen?
Verwijderd
6 mensen van de 77 personen zijn de betalingen al van binnen (waar ispierings zelf ook bijzit)... kom op mensen... stort dat geld....
dan hebben we des te eerder het spulletje binne....
<edit> ik heb natuurlijk mezelf ook meegeteld... ehehehe </edit>
<edit> ik heb natuurlijk mezelf ook meegeteld... ehehehe </edit>
Jullie ook met dat vertrouwen in die rotbanken, gewoon in een enveloppe en op de postbus, de volgende dag bezorgt, en als tweede betaald!
Verwijderd
juistOp zaterdag 18 mei 2002 23:34 schreef Bart_Banaan het volgende:
Jullie ook met dat vertrouwen in die rotbanken, gewoon in een enveloppe en op de postbus, de volgende dag bezorgt, en als tweede betaald!
Verwijderd
Gewoon via internetbankieren doen.. Kun je er nog prio aan geven ook...Op zaterdag 18 mei 2002 23:37 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
juistdat doe ik vanaf nu ook
Ja, en dan maar afwachten tot je op het bank-afschriftje van de inkoopleider terecht komt, en die worden nog maar eens in de twee weken verzonden, dus als je pech hebt sta je gewoon twee weken als 'onbetaald' te boek!Op zaterdag 18 mei 2002 23:39 schreef sHaRkS het volgende:
Gewoon via internetbankieren doen.. Kun je er nog prio aan geven ook...
Nee hoor, gewoon die enveloppe op de bus, je hebt 't adres, dus als je niet krijgt waarvoor je betaald hebt, kun je altijd even aanbellen......
net weer trug van stappen...is nu 3:47 ofzo.. 
maar zoals de rabobank bij mij online aangeeft heb je op 21-05-2002 het geld van mij binnen...
en op de site staat trouwens nog geen e-mail achter mijn naam...e-mail is;
jeroenjager@home.nl
maar zoals de rabobank bij mij online aangeeft heb je op 21-05-2002 het geld van mij binnen...
jeroenjager@home.nl
Toch heb je met de post altijd het risico dat er een niet zo eerlijke postbode tussenzit die denkt van 'heej het lijkt wel of er geld in deze enveloppe zit, das mooi meegnomen!'Op zaterdag 18 mei 2002 23:46 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ja, en dan maar afwachten tot je op het bank-afschriftje van de inkoopleider terecht komt, en die worden nog maar eens in de twee weken verzonden, dus als je pech hebt sta je gewoon twee weken als 'onbetaald' te boek!
Nee hoor, gewoon die enveloppe op de bus, je hebt 't adres, dus als je niet krijgt waarvoor je betaald hebt, kun je altijd even aanbellen......
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Het geld is bij mij al afgeschreven...
hmm ik hoop dat mijn vakje dan maar snel groen wordt...
hmm ik hoop dat mijn vakje dan maar snel groen wordt...
Net girotel gecheckt, en weer niks.
Ik vraag me af of er een fout bij de computer van de postbank opgetreden is.
Ik vraag me af of er een fout bij de computer van de postbank opgetreden is.
er moet wel een fout in je girotel zittten!
Ik heb namelijk 3 dagen terug al geld overgemaakt via internetbanking! Dus dat moet er nu toch al wel zijn.
dus als ik jouw was zou ik maar eens naar die klote postbankbellen (<- das toch ook geen bank
, bagger service!)
Maar hopelijk heb je mun geld snel, (zet dan effe snel erbij dat ik betaald heb, AUB.
mzzl
Ik heb namelijk 3 dagen terug al geld overgemaakt via internetbanking! Dus dat moet er nu toch al wel zijn.
dus als ik jouw was zou ik maar eens naar die klote postbankbellen (<- das toch ook geen bank
Maar hopelijk heb je mun geld snel, (zet dan effe snel erbij dat ik betaald heb, AUB.
mzzl
Ik zal eens op een betaal automaat kijken of er wel degelijk geld binnengekomen is, en ik gebruik girotel online, omdat ik al ruim 3 jaar geen verbinding meer heb via planet.
idd hopelijk heb je van mij het geld de 21ste binnen, rabo--> postbank is niet altijd even snel.
maar goed, het is overgemaakt en hopelijk snel binnen voor jou. en dan verzenden maar !!!
maar goed, het is overgemaakt en hopelijk snel binnen voor jou. en dan verzenden maar !!!
Deze plek is te koop.
offtopic:
Wat heb je nou in godsnaam aan girotel in het weekend als ze in het weekend niet overschrijven
geef dat dan gvd aan in de handleiding
Wat heb je nou in godsnaam aan girotel in het weekend als ze in het weekend niet overschrijven

je hebt me geld hoogstwaarschijnlijk maandag dan
Negeren is vooruitzien
Is dat zo? Wist ik geeneens. Is er dan geen ander proggie ipv girotel wat dat wel kan? Want dit is ook lullig.
Op zondag 19 mei 2002 14:32 schreef Bzzje het volgende:
offtopic:
je hebt me geld hoogstwaarschijnlijk maandag dan
offtopic:
Nog erger
Dinsdag. Maandag is een feestdag (lees zondag) en ook dan doen ze geen overschrijvingen.
Nog erger
Maar mijn geld is ook via girotel onderweg en zou er dus dinsdag moeten zijn
Verwijderd
Nou nou, dan had de wereld er heel anders uit gezienOp zondag 19 mei 2002 14:43 schreef ispierings het volgende:
Oh ja, pinksterenWas die Jezus maar in z'n graf gebleven, hadden we deze onzin nu niet.
Ik zal een kijken of ik nog wat mail adressen heb.Op zondag 19 mei 2002 15:28 schreef FMS het volgende:
Ik mis nog een aantal e-mail adressen, mail mij die ff als je wil.
edit:
Heb er dus 2 van de 4 kunnen vinden
Heb er dus 2 van de 4 kunnen vinden
Dit topic is gesloten.