Ik hoop alleen dat het nog binnen het pakketje past, anders gaat m'n kleine winst eraan voor een 2e pakketje. Niet dat ik dat nu zo erg vind.
Het geld moet binnen zijn want het is van mijn rekening af.
Verwijderd
laten we hopen dat er morgen word opgemerkt dat ik al heb betaalt...
edit: heb net ff gekeke, morgen moet het erbij staan
edit: heb net ff gekeke, morgen moet het erbij staan
Dit is toch echt alles wat ik heb binnen gekregen, mail anders re rekening nummer even, kijk ik of ik het rekening nummer vinden kan.Op dinsdag 21 mei 2002 17:32 schreef tvdp het volgende:
laten we hopen dat er morgen word opgemerkt dat ik al heb betaalt...
Verwijderd
nog geen reden tot panier, morgen weer een dag, als het goed is staat het geld erbijOp dinsdag 21 mei 2002 17:36 schreef ispierings het volgende:
[..]
Dit is toch echt alles wat ik heb binnen gekregen, mail anders re rekening nummer even, kijk ik of ik het rekening nummer vinden kan.
offtopic:
Hey, ISpierings, kzie wel dat je een goed handelaartje bent op e-bay. Heb jij ook NES spellen?
Hey, ISpierings, kzie wel dat je een goed handelaartje bent op e-bay. Heb jij ook NES spellen?
Nope, niet op het moment, maar mocht ik ze hebben, komen ze er wel op.Op dinsdag 21 mei 2002 17:48 schreef SMAR het volgende:
offtopic:
offtopic:
Ik heb zelf nog een goude Zelda: Oracle of Time.
Zijn die dingen nog wat waard ofzo?
(Toch wel handig als je broer bij een game winkel (heeft ge-)werkt)
Ik heb zelf nog een goude Zelda: Oracle of Time.
Zijn die dingen nog wat waard ofzo?
(Toch wel handig als je broer bij een game winkel (heeft ge-)werkt)
Vandaag geld overgemaakt (danku moeders) want ik was werekuh, maargoe, het moet dus eerdaags daar aankomen, die tollah's (mn adres heb ik al gemaild)
... Life is what happens when you are busy planning other things...
ik heb effe naar de bank gemaild, maar ik heb nog geen antwoord.
Maar ze zouden er even naar kijken waarom mijn opdracht niet doorkomt bij jouw girotel (De opdracht is namelijk niet afgekeurd).
Dus hopen hopen en nog es hopen!
ps1. laat alvast de topic naam verander "....*GESLOTEN*"
ps2. heb je al die lui van de fans gesproken, niet dat die zeggen: "ow shit nou mot je effe wachten want we hebben ze niet zo snel!":(

mzzl
succes
Maar ze zouden er even naar kijken waarom mijn opdracht niet doorkomt bij jouw girotel (De opdracht is namelijk niet afgekeurd).
Dus hopen hopen en nog es hopen!
ps1. laat alvast de topic naam verander "....*GESLOTEN*"
ps2. heb je al die lui van de fans gesproken, niet dat die zeggen: "ow shit nou mot je effe wachten want we hebben ze niet zo snel!":(

mzzl
succes
Verwijderd
vanavond gaat mijn overschrijving van de ABN bank in de bus bij de bank. is het dan nog op tijd??? hoop het heel erg van wel!!! je weet het maar nooit met die banken!
Verwijderd
Ja shit man, het geld is er nu al 4 dagen af en ik sta nog steeds niet op de lijst dat ik betaald heb...
Wtf is dit??? Ik w8 tot morgen en anders ga ik bellen naar de bank
Wtf is dit??? Ik w8 tot morgen en anders ga ik bellen naar de bank
ook deze jongen heeft afgelopen vrijdag het geld netjes overgeboekt, maar dus nog niet binnen... misschien morgen dan wel
Deze plek is te koop.
Geld is vandaag bij mij afgeschreven. Is het al binnen?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
lol iedereen gedoe met zn geld. Ik heb gister girofoon verteld het geld af te schrijven en vandaag hebben ze het binnen gekregen
Maar verkeer tussen verschillende banken kunnen nog wel eens een paar dagen overheen gaan...
Geld is er vandaag afgegaan... dus in theorie is het nu bij jou... in theorie dan dus he..
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Ik zal nog eens girotel checken, was heel ff quake aan het spelen op mijn oude voodoo 3 kaartje wat niet bepaald lekker loopt.
Verwijderd
hmm ik denk dat het door pinksteren komt
mijn geld zou er 5 werkdagen over moeten doen;
donderdag; nope post is er niet.
vrijdag; 1e werkdag
maandag; nope vakantie
dinsdag; 2e werkdag
... kan meebie nog ff duren
donderdag; nope post is er niet.
vrijdag; 1e werkdag
maandag; nope vakantie
dinsdag; 2e werkdag
... kan meebie nog ff duren
Mijn geld heb ik 15/5/02 overgemaakt en de boekdatum is 16/5/02, maar hij staat er nog steeds niet bij, terwijl het wel via internet gedaan heb...maar goed ik heb geduld
Verwijderd
tja moet je wel office hebben.Op dinsdag 21 mei 2002 17:12 schreef DocB het volgende:
[..]
Dude! 442 zijn het er. tip: rechts klikken op tabel > exporteren naar excel > autosom. Net ietsje sneller
Tsja, ook deze actie is weer gratis reclame voor Girotel. Vanmorgen vroeg bedrag ingetikt, staat nu op ispierings rekening. Da's binnen een dag
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Ja d0h! Binne dezelfde bank is het er altijd snel! Lijkt me ook logisch. Daar kunnen ze geen winst op maken want dat geld is toch al van hun.
waarom hebben ze bij die klere Regiobanl (van de ING) nou geen telebankieren 
hopelijk komt ie nog op tijd...
mooi blauw is niet lelijk
hopelijk komt ie nog op tijd...
mooi blauw is niet lelijk
Shit vandaag geen tijd gehad om mijn geld over te maken, zal het morgen proberen.
Kut xamens
Kut xamens
Ik heb mijn overschrijving vanavond bij de rabobank in de bus gedaan. Ik hoop dat ie optijd binnen is.
Wat als ie niet optijd is?
Zal toch wel he?
Zal toch wel he?
Ik wil in het uiterste geval wel volgende week woensdag het geld overmaken ipv maandag. En dan wordt de rest naar de 2e inkoopaktie verschoven.
Kay, €20 is onderweg. Ook meteen mailtje gestuurd.
Giro is trouwens vandaag met de post mee gegaan, dus het moet er over 4 dagen wel zijn toch? ik bedoel.. ik geloof dat de bestemmingsrekening ook van de Postbank is, dus dat zou moeten werken
Giro is trouwens vandaag met de post mee gegaan, dus het moet er over 4 dagen wel zijn toch? ik bedoel.. ik geloof dat de bestemmingsrekening ook van de Postbank is, dus dat zou moeten werken
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
K denk het wel hoor. Nu maar hopen dat het van mij ook op tijd aan komt!
Oh ispierings schiet het dan wel voor, toch ?!?Op dinsdag 21 mei 2002 21:19 schreef DinoRacer het volgende:
Ik heb mijn overschrijving vanavond bij de rabobank in de bus gedaan. Ik hoop dat ie optijd binnen is.
Zal toch wel he?
Ik geloof dat dat moet kunnen.Op dinsdag 21 mei 2002 22:17 schreef arnoman het volgende:
[..]
Oh ispierings schiet het dan wel voor, toch ?!?
Ik zou ff wachten tot de huidige actie afgelopen is.Op dinsdag 21 mei 2002 22:23 schreef ispierings het volgende:
Oh ja, zal ik maar eens de topic sluiten, en dan een nieuwe topic openen? Dan is meteen de aktie gesloten voor nu, later komt er een 2e voor de rest die nog wou...
Gezocht!
Router
Idd, nog ff kijken tegen wat voor problemen we aan kunnen lopen, kunnen we dan weer van leren.
Tot nu toe zeer succesvolle actie, en terecht (die fannetjes zijn nog steeds
)
Tot nu toe zeer succesvolle actie, en terecht (die fannetjes zijn nog steeds
Is toch niet nodig? Anders heb je een te grote kans dat er weer nieuwe mensen bijkomen die het topic nog meer gaan vervuilen.Op dinsdag 21 mei 2002 22:27 schreef ispierings het volgende:
Ik bedoel gewoon in een nieuw topic verder gaan, alleen kan er dan niet meer besteld worden.
Gewoon morgen ff in SeM melden dat de titel aangepast wordt naar
*GESLOTEN* [Inkoopactie] Blue clear case fans #2
Gezocht!
Router
Verwijderd
ik baal ervan dat mijn geld er nog niet is maar ik hoop deze week dan nog wel
open maar een nieuw topic als je wil.
Wat ik nog wil zeggen is, dat inkoopaktie 2 wat extra producten als optie krijgt, want ik heb zo hier en daar vernomen dat er naar meer producten vraag is.
Je ziet het vanzelf over 2 a 3 weken...
En dan hebben jullie allang jullie fans.
Je ziet het vanzelf over 2 a 3 weken...
En dan hebben jullie allang jullie fans.
Doe eens rustig man. Het geld zal er echt wel voor 26 mei zijn hoor.Op dinsdag 21 mei 2002 22:33 schreef MasterOverdrive het volgende:
ik baal ervan dat mijn geld er nog niet is maar ik hoop deze week dan nog welopen maar een nieuw topic als je wil.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Op dinsdag 21 mei 2002 22:36 schreef thedolf het volgende:
Doe eens rustig man. Het geld zal er echt wel voor 26 mei zijn hoor.
Niks te melden en ik weet zo ook niet wie mamsje is...Op dinsdag 21 mei 2002 22:38 schreef FMS het volgende:
ik doe zo een update, als iets is wat er bij moet je nu zeggen.
en wie is mamsje nou
Hij zweeft hier toch zo nu en dan op got rondOp dinsdag 21 mei 2002 22:45 schreef ispierings het volgende:
[..]
En wie heeft deze misselijke smiley weer gemaakt? nog nooit gezien...
Moet je meer op posts van Masteroverdrive letten. Die verwerkt meestal in 1 topic alle smilies.Op dinsdag 21 mei 2002 22:51 schreef ispierings het volgende:
zeldzaam ding dan, kom hier toch al 2 jaar
Gezocht!
Router
Dan is het gewoon een onopvallend ding 
Ach ja, ik let eigenlijk gewoon nooit op die smileys, want je voelt gewoon aan welke smiley erkomt, dus ga je die niet een voor een bekijken...
Ach ja, ik let eigenlijk gewoon nooit op die smileys, want je voelt gewoon aan welke smiley erkomt, dus ga je die niet een voor een bekijken...
smiley's zijn

kzie soms ook van die smiley's langskomen met engelenvleugels maar hoe je die krijgt
they brite up my day
kzie soms ook van die smiley's langskomen met engelenvleugels maar hoe je die krijgt
they brite up my day
Net deze site gevonden met dezelfde fans, man wat zijn ze duur:
http://www.so-trickcomputers.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=S&Product_Code=CF8L&Category_Code=FANS
http://www.so-trickcomputers.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=S&Product_Code=CF8L&Category_Code=FANS
Daar staat ook:Op woensdag 22 mei 2002 00:28 schreef SMAR het volgende:
Net deze site gevonden met dezelfde fans, man wat zijn ze duur:
Hm.. apartFan grill not included - picture for demonstration purposes only!
Verwijderd
Fan grill not included - picture for demonstration purposes only!

Op woensdag 22 mei 2002 00:23 schreef mikevanrooijen het volgende:
smiley's zijn![]()
![]()
![]()
![]()
they brite up my day

je kan ze ook wat geweldadiger hebben 

Maar wel lief blijven voor elkaar

hmm, over offtopic gesproken...
Edit: oke oke, om toch een beetje ontopic te blijven:
Misschien moet je die gasten waar dit besteld wordt ff mailen ofzo, om te vertellen dat het om tussen de 400 en 500 fans gaat. Je weet nooit of ze die dingen misschien nog ergens anders vandaan moeten halen...

Maar wel lief blijven voor elkaar

Misschien moet je die gasten waar dit besteld wordt ff mailen ofzo, om te vertellen dat het om tussen de 400 en 500 fans gaat. Je weet nooit of ze die dingen misschien nog ergens anders vandaan moeten halen...
Verwijderd
en of er vingerbewakers (Op woensdag 22 mei 2002 08:22 schreef DocB het volgende:
je kan ze ook wat geweldadiger hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wel lief blijven voor elkaar[afbeelding]
Verwijderd
Geld voor 4 Fan's heb ik vandaag gestort met GiroTel moet der denk ik morgen wel zijn.. suc6 verder met de inkoop actie
het lijkt me idd wel handig want dan kunnen ze die dingen alvast bestellen bij de fabriek...
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Hehe.. dalijk schieten de levertijden omhoog omdat ze er te weinig op voorraad haddenOp woensdag 22 mei 2002 09:33 schreef pyravex het volgende:
het lijkt me idd wel handig want dan kunnen ze die dingen alvast bestellen bij de fabriek...
ispierings... mijn geld is er sinds gisterochtend af... is dat nog niet verwerkt, of is het nog niet op jou rekening? (beiden postbank, dus dat zou verbazingwekkend zijn)
Negeren is vooruitzien
Wil ook bestellen maar zit op school, en er is een foutje gemaakt en nu heb ik te weinig band breedte om hotmail te openen (time out):'( Wil dus 2 fan's bestellen maar mail vanavond wel door!
euhm ja succes, actie is vandaag gesloten... weet niet of ze nog bestellingen aannemen...
Ja ik hoop het idd. zie het vandaag pas voor het eerst
Verwijderd
is m'n geld al bij de rekening begeschreven??
heb net ff gekeke, als het goed is moet het erbij staan!!
heb net ff gekeke, als het goed is moet het erbij staan!!
hahahaha echt lachen lig echt helemaal in een deuk vooral die aangepaste muur smiley!!!Op woensdag 22 mei 2002 08:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
he, is mijm geld er al>?
Mail effe als je thuis bent, dan kan ik nog effe naar de bank! om te klagen!
mzzl
/edit
ik heb het emailtje terug van de bank:
mzzl
/edit
En ik maar denken dat de bank sneller dan de psot isGeachte heer Van Meerten,
Hartelijk dank voor uw vraag over de overboekingstijdlijnen binnen
Electronic Banking-contracten.
Wanneer een betalingsopdracht zal zijn geboekt op het rekeningnummer
van de begunstigde is afhankelijk van meerdere factoren. De factoren
zijn bijvoorbeeld het soort opdracht, de bank en/ of rekeningsoort van
de begunstigde, etc.
Maakt u het bedrag over naar een andere bank dan staat het bedrag
binnen drie werkdagen op de rekening. Bedragen die naar de Postbank
worden overgemaakt, staan na ongeveer vier dagen op de rekening van de
begunstigde.
Hebt u nog vragen, dan zien wij deze per e-mail graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO BANK

Ja das misschien wel handig!Op woensdag 22 mei 2002 08:22 schreef DocB het volgende:
Anders zit je straks dagen , jaren te wachten
Binnen de bank wel, maar tussen bank/postbank duurt het soms even (3 tot 4 dagen). Ik zou eik wel willen weten wie daar de rente van krijgtOp woensdag 22 mei 2002 14:32 schreef Celmis het volgende:
he, is mijm geld er al>?
mzzl
/edit
[..]
En ik maar denken dat de bank sneller dan de psot is
volgens de groene vakjes heeft ook pas 20% van de bestellers betaald (laat staan 20% van het totale bedrag)
Negeren is vooruitzien
Welke van de 4 zal het toch zijn.Op woensdag 22 mei 2002 14:59 schreef Tarin het volgende:
[..]
Binnen de bank wel, maar tussen bank/postbank duurt het soms even (3 tot 4 dagen). Ik zou eik wel willen weten wie daar de rente van krijgt
A de bank
B de bank
C de bank
d Debank
Verwijderd
Kijk op de status site en kijk onders aan.
Ik citeer:"bestsellen van 2 fans kost dus 18.6 en 4 fans kost 32.2 enz..."
best-sellen? foutje?
Ik citeer:"bestsellen van 2 fans kost dus 18.6 en 4 fans kost 32.2 enz..."
best-sellen? foutje?
Hey I. Spierings.
Ik heb de 18e mijn geld overgemaakt.Heb je het al ontvangen?
Of is het er al maar de lijst nog niet geupdate?
Ik heb de 18e mijn geld overgemaakt.Heb je het al ontvangen?
Of is het er al maar de lijst nog niet geupdate?
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Ik zal eens zeggen, en ook tegen overdrive, check de lijst ff wil je? Zal wel straks worden ge-update, dan is het duidelijk.
actie is dus gesloten? Of ben je van plan om hem te verlengen?Op woensdag 22 mei 2002 16:38 schreef ispierings het volgende:
Oh ja, er staat tot 22 mei, dus trek je conclusie...
Gezocht!
Router
he I,
Misschien kun je een mass-mail sturen aan al je klaten met daarin de mededeling dat ze
A . De bestelling nakijken op de site
B . Betalen , en snel!
Anders denk ik dat het nog wel 1 a 2 weken duurt voordat alles rond is (als je kijkt dat ik op de 17 heb betaald en jij het nog steeds niet hebt) ,dus als met nu of morgen (22 of 23) pas betalen is dat er dus nooit voor de 26~30/
En kick gewoon users uit je lijst die geen emailadres hebben geven, kost alleen maar tijd.
mzzl
Misschien kun je een mass-mail sturen aan al je klaten met daarin de mededeling dat ze
B . Betalen , en snel!
Anders denk ik dat het nog wel 1 a 2 weken duurt voordat alles rond is (als je kijkt dat ik op de 17 heb betaald en jij het nog steeds niet hebt) ,dus als met nu of morgen (22 of 23) pas betalen is dat er dus nooit voor de 26~30/
En kick gewoon users uit je lijst die geen emailadres hebben geven, kost alleen maar tijd.
mzzl
Je vergeet 1 ding. Het is niet zijn site. En Ispierings heeft echt wel alle emailadressen hoor.Op woensdag 22 mei 2002 16:43 schreef Celmis het volgende:
Gezocht!
Router
Op woensdag 22 mei 2002 16:43 schreef Celmis het volgende:
he I,
B . Betalen , en snel!
Ik laat dadelijk duidelijk blijken dat de inkoop aktie gesloten is dmv de topic titel en daarbij heb ik al meerdere keren gevraagd of iedereen de bestelling kon controleren, wat ik een stukje verder straks ook nog een keer vragen zal.
En wat betreft de betaling, check dadelijk de lijst maar en je weet genoeg.
mzzl
En als jij je nu rustig houd en op de lijst wacht.Op woensdag 22 mei 2002 16:57 schreef MasterOverdrive het volgende:
/me doet voortaan alles via de post.
Ik meen dat ik al duidelijk genoeg was.
Maar om het simpel te zeggen:
HET GELD VAN JE IS BINNEN HOOR!
Was dat nu zo moeilijk af te leiden?
Verwijderd
Op woensdag 22 mei 2002 16:59 schreef ispierings het volgende:
[..]
En als jij je nu rustig houd en op de lijst wacht.
Ik meen dat ik al duidelijk genoeg was.
Maar om het simpel te zeggen:
HET GELD VAN JE IS BINNEN HOOR!
Was dat nu zo moeilijk af te leiden?
/me = nog in shock
Verwijderd
nu nog hopen dat het op de andere inkoop actie goed is aangekomen 
maaruh je hebt iemand blij gemaakt! Na een lange vermoeiende sport-dag
lol
maaruhh dit is ook de eerste keer dat ik iets overmaak met zo'n ding
ben 14 weetje

maaruh je hebt iemand blij gemaakt! Na een lange vermoeiende sport-dag
lol
maaruhh dit is ook de eerste keer dat ik iets overmaak met zo'n ding
Heb ik dan soms een lijftijdsgrens getrokken? Als je gewoon weet wat de begrippen inhouden op je papiertje (of scherm) kan er niet veel mis gaan.maaruhh dit is ook de eerste keer dat ik iets overmaak met zo'n dingben 14 weetje
Verwijderd
neej ik bedoel ik was zo ongeduldig en onzeker. Omdat het de eerste keer was dat ik met zo'n ding werkOp woensdag 22 mei 2002 17:14 schreef ispierings het volgende:
[..]
Heb ik dan soms een lijftijdsgrens getrokken? Als je gewoon weet wat de begrippen inhouden op je papiertje (of scherm) kan er niet veel mis gaan.
maar weet je heel zeker dat er fingerguards bijzitten?
Fanguards?
Zoals ik van het plaatje mag afleiden zitten die erop en nergens staat dat ze er niet op zouden zitten.
Zoals ik van het plaatje mag afleiden zitten die erop en nergens staat dat ze er niet op zouden zitten.
Verwijderd
http://www.so-trickcomputers.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=S&Product_Code=CF8L&Category_Code=FANSOp woensdag 22 mei 2002 17:26 schreef ispierings het volgende:
Fanguards?

En ik nog niet. Maar het is al onderweg hoor.Op woensdag 22 mei 2002 17:05 schreef FMS het volgende:
update, en MasterOverdrive je staat er eindelijk bij jonge
Gezocht!
Router
Een kartonne plaatjeOp woensdag 22 mei 2002 17:37 schreef ispierings het volgende:
[afbeelding]
Kijk op de bodem van dit doosje en vertel me wat je ziet.
Nu duidelijk?
O shit bijna over het hoofd gezien, een fangaurd
bestellen jullie ook daadwerkelijk bij so-trick computers?
"Fan grill not included - picture for demonstration purposes only!"
Dat is al vaak genoeg langs geweest, en het huidige plaatje is wat je ook krijgt, zoals ik al eerder heb laten weten. Het zijn exact de zelfde, niet dat je dadelijk een andere krijgt of zo.Op woensdag 22 mei 2002 18:47 schreef -Nexus het volgende:
bestellen jullie ook daadwerkelijk bij so-trick computers?
Op de valreep nog hoop ik 
ik ben een beetje laat
maar ik wil graag 6
fans bestellen, zou dit nog lukken?
Morgen zorg ik dat het geld overgemaakt wordt!
Ze zijn mooi
ik ben een beetje laat
fans bestellen, zou dit nog lukken?
Morgen zorg ik dat het geld overgemaakt wordt!
Ze zijn mooi
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Dit topic is gesloten.